گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ ، ارائه مطالب و فیلم های آموزش چاپ
مدیریت بازاریابی
2016-05-26
گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ ، ارائه مطالب و ویدئو و فیلم های آموزش چاپ
ویدیو دستگاه سلفون کشی
2016-05-27
گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ ، ارائه مطالب و فیلم های آموزش چاپ

سرجیو زیمن مدیر بازاریابی کوکاکولا در سلسله مقالاتی که با عنوان پایان بازاریابی سنتی منتشر می‌کرد گفته بود: “بازی این است که دائما تعریف خود را از آن‌چه دارید عمل می‌کنید تغییر دهید، ‌به نحوی که رقیب شما همواره در پشت سر شما قرار گیرد.”

به گزارش کافه تبلیغات، تفکرات آن سال‌های زیمن و بسترسازی‌هایش این سال‌ها دارد خودش را نشان می‌دهد. کوکاکولا حالا آن‌قدر بزرگ شده که برای زندگی مردم و ارتباطات اجتماعی‌شان پیشنهادهای عملی ارائه می‌کند. همین چندوقت پیش بود که در برخی دانشگاه‌ها خندیدن و شاد بودن در دل محل تحصیل دانشجویان را به بهانه مصرف کوکاکولا ارائه نمود و امروز دست گذاشته بر روی این قضیه که به مردم لذت دور هم بودن و غذا خوردن دور یک میز در دنیای تحت تسخیر تکنولوژی را یادآوری کند. و آن‌ها را به‌صورت عملی به تجربه مجدد این لذت فراموش‌شده دعوت نماید. حالا کوکاکولا داشتن لحظات خوش را برای مردم به بهانه کوکاکولا در برنامه خود گذاشته که اقدامی فراتر از بازاریابی‌های معمول و به‌نوعی بازاریابی و تبلیغات مدرن و متشخص دنیای امروز است. کوکاکولا در ایتالیا کامیونی را به خیابان‌ها فرستاده که می‌تواند به میز نهارخوری تبدیل شود و مردم را به خوردن غذا در کنار هم تشویق نماید که این کار با استقبال فراوانی مواجه شده است. این کمپانی آوانگارد در شیوه‌های بازاریابی، همچنین در فیس‌بوک اقداماتی انجام داده تا دوستان بتوانند یکدیگر را برای صرف غذا در کنار هم دعوت نمایند و این لذت را آن‌ها نیز مجددا تجربه کنند و همچنین نکات بسیار جذابی از فواید خوردن غذا به‌صورت دور همی را بیان می‌کند. کوکا دارد در دنیایی که تکنولوژی سبب شده آدم‌ها به‌صورت فیزیکی از هم دور شوند، با استفاده از تکنولوژی، آن‌ها را مجددا به‌صورت فیزیکی دور هم جمع نماید. تیزر جذاب این کمپین را ببینید و حظ‌اش را ببرید. کوکا شما را به یک سفر جذاب دعوت کرده است.