بهترین چاپخانه چاپ ست اداری در ایران کدام است؟

0

چاپ ست اداری همانطور که از نامشان پیداست چاپ اوراق ( چاپ پاکت نامه ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ سربرگ و یادداشت ) مربوط به ادارات است که برای رد و بدل کردن بین موسسات و سازمان های اداری و مکاتبات اداری میباشد. چاپ ست اداری به دو صورت چاپ افست عمومی ست اداری و چاپ اختصاصی ست اداری قابل انجام است. چاپ ست اداری ارزان روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم انجام می شود و قیمت چاپ ست اداری روی کاغذ کنان ۱۲۰ گرم قیمت بیشتری دارد.

 

سفارش چاپ ست اداری ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴

 


در ابتدای کار به چند سوال متداول که شما اغلب از ما می پرسید پاسخ می‌دهیم.

ارزانترین چاپ ست اداری کدام است و قیمت آن چقدر است ؟

ارزانترین ست اداری، چاپ ست اداری تحریر ۸۰ گرم است. قیمت ست اداری تحریر بستگی زیادی به قیمت روز کاغذ دارد. برای مشاهده قیمت ست اداری تحریر روی لینک روبرو کلیک کنید. کلیک کنید .

سریع ترین چاپ ست اداری چقدر زمان می‌برد ؟

اغلب چاپ ست اداری ۳ روز الی یک هفته کاری زمان میبرد. این زمان اغلب برای ساخت پاکت نامه و پاکت A4 صرف می شود.

سایز متداول چاپ ست اداری چقدر است؟

اغلب ست اداری در سایز A4 تولید می شود. سایز A4 به اینصورت است که چاپ سربرگ A4، پاکت A4، سربرگ A5 و پاکت نامه و کاغذ یادداشت در سایز ۱۰ در ۱۰ تولید می شود.

حداقل تیراژ چاپ ست اداری چقدر است ؟

چاپ ست اداری اغلب در تیراژ ۱۰۰۰ عدد به بالا به صرفه است.

بهترین ست اداری کدام است و تولید آن چند روز زمان می‌برد ؟

بهترین و به صرفه ترین ست اداری روی کاغذ ۸۰ گرم تحریر است. البته برای بالا بردن کیفیت ست اداری میتوان آن را در تیراژ بالا و روی کاغذ های کتان و فابریانو هم تولید کرد.


ست اداری چیست ؟

ست اداری یا اوراق اداری همانطور که از نامشان پیداست اوراقی مربوط به ادارات، برای رد و بدل کردن بین موسسات و سازمان های اداری و مکاتبات اداری میباشد. اوراق اداری معمولاً به ۵ دسته تقسیم میشوند : سربرگ – پاکت نامه – کارت ویزیت و …

به مجموعه ای از اوراق با کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک موسسه با سازمان اوراق اداری جهت فعالیت های رسمی یا غیررسمی استفاده می گردد، اوراق اداری می گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان با برند، بهتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب باهم طراحی و چاپ گردند، به آنها اصطلاحا ست اوراق گفته میشود.

 منظور از ست های اداری قالبی است که طراحی تمامی محصولات کاغذی و دیجیتالی شما را در بر می گیرد. نامه نگاری، پاکت نامه، سربرگ، حتی چاپ هایی از قبیل سررسید و تقویم که به نام شرکت شما چاپ می شوند می بایست نام و نشان شما را همراه داشته باشند. این موضوع به هیچ عنوان ساده نیست و منظور از جلوه گری برند کسب و کار شما روی ست های اداری حضور نام شرکت نیست؛ بلکه یک سری اسلوب و قالب طراحی است که به دلیل تکرار و ازدیاد کیفی و کمی به تدریج در ذهن مخاطب شما را تداعی می کند.

اگر از ما بپرسید حتما خواهیم گفت که ارزش دارد در ابتدای کار کمی بیش تر هزینه و وقت صرف کنید و برای سال های سال راحت باشید.به طور سنتی وقتی صحبت از ست اداری می شود منظور سربرگ، نامه، پاکت و مهر و کارت ویزیت است. اما باید بدانید که شاید در دهه های قبلی شرکتی که ست اداری خود را بر اساس این اعضا شکل می داد موفق و کامل شناخته می شد اما امروزه اوضاع تفاوت دارد. با پیشرفت های تکنولوژیک و تغییر ساز و کار دفاتر امروزه حتی طراحی سایت شما و رنگ بندی آن باید تناسبی درخور با ماهیت فعالیتی که می کنید داشته باشد. البته این باید ها برای نیل به موفقیت و اهداف بلندپروازانه است اگر نه کسی شما را به خاطر عدم رعایت آن ها به زندان نمی اندازد(مگر اینکه با بی اعتنایی به اصول حیاتی کسب و کارهای امروزی ورشکسته شوید و کار به جاهای باریک کشیده شود).

یک ست اداری کامل داشته باشید، قلم، کاغذ، ماگ، نامه های الکترونیک، تقویم، سررسید و حتی تیشرت و لباس مجموعه ی شما باید واحد باشد و آن قدر زیبا طراحی شده باشد که چشم ها را خیره کند و فارغ از پیام مجموعه ی شما هم پدیده ای باشد جامع الاطراف و زیبا که نظرها را به خود جلب می کند. تجسم کنید که چقدر زیبا است اگر نامه ی اداره یا شرکت شما اسلوبی داشته باشد که تمامی کسب و کارهای مشابه و آن هایی که با شما در ارتباط هستند به محض مشاهده شما را به خاطر بیاورند. حال اولین کاری که در این ارتباط باید اجرایی شود طراحی قالب است. برای این کار به یک طراح شش دانگ و کارکشته احتیاج دارید. او یا تیم طراحی او باید کارهایی در اختیار شما قرار دهند که قابلیت کار روی تمامی نمونه های چاپ اعم از پاکت و سربرگ و سررسید و غیره را داشته باشد. همچنین نکته ای که امروزه با پیشرفت های تکنولوژیک ضروری است توجه به طراحی های دیجیتالی است. یعنی گاهی مکاتبات به صورت مجازی از طریق ایمیل و سایرابزارها فرستاده می شوند؛ نیاز است تا برای آن ها هم به طور مشابه برنامه داشته باشید. به خاطر داشته باشید که با ست اداری خود در واقع میزان اعتبار برند خود را درهر حوزه ای به نمایش می گذارید؛

ست اوراق اداری معمولا شامل موارد زیر است :

 – چاپ سربرگ جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی.

چاپ کارت ویزیت جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با موسسه یا سازمان.

 – چاپ پاکت نامه جهت ارسال مكاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و…

– یادداشت ها جهت یادداشت های غیررسمی

طراحی ست اوراق یکی دیگر پرکاربردترین سفارشات در رشته گرافیک است

البته موارد دیگری نیز مانند فلش کارت های کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، فاکتور، فولدر با پوشه و … وجود دارد که در مجموعه اوراق اداری آورده می شوند، اما به دلیل عمومی نبودن آنها زیاد به آنها پرداخته نمی شود. موارد یادشده ممکن است بنا به نیاز تعداد معدودی از متقاضیان تهیه و چاپ گردد و به عبارتی باید گفت چاپ ست اوراق اداری، به سفارش مشتری بستگی دارد، اما معمولا مجموعه‌ی ست اوراق اداری شامل ۴ موردی است که در بالا به آن اشاره گردید.

طراحی ست اوراق یکی دیگر پرکاربردترین سفارشات در رشته گرافیک است و از آنجا که ست اوراق اداری جزء لاینفک از تبلیغات به شمار می آیند که شرکتها و موسسات مختلف اعم از خصوصی، دولتی برای انجام امور تبلیغاتی و انجام امور مکاتبه ای و … از استفاده می کنند، لازم است نسبت به آن حتما با دیدی تخصصی و مجرب برخورد کرده گو این که به این نکته گاهی توجه چندانی نمی شود.

به دلیل محدودیت فضای حروف چینی اصولأ صفحه آرایی ست اوراق اداری با صفحه آرایی مجلات و کتاب ها متفاوت است.

چاپ ست اداری چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

چاپ ست اداری همیشه مزایای زیادی برای کسب و کار ها و برند ها داشته است . یکی از این مزایای معرفی برند شرکت ها به مشتریان جدید است . حتما در شرکت‌های بزرگ، ست‌های اداری را دیده‌اید که با نام تجاری و لوگوی شرکت، با رنگ سازمانی مخصوص همان شرکت، طراحی و چاپ شده‌اند. بدون شک، داشتن یک ست اداری منحصر به ‌فرد و اختصاصی، تاثیر بسیار مثبتی در ذهنیت مشتری دارد. حتما تا به حال به این فکر کرده‌اید که برای کسب ‌و کار خود، یک ست اداری شیک تهیه کنید اما شاید در این مورد شک داشته باشید.

شاید فکر کنید که این کار، هزینه‌ی اضافه است و ارزش هزینه کردن ندارد. البته چاپ ست اداری، در الویت کارهای تبلیغاتی شما نیست ولی داشتن آن، تاثیر بسیار مثبتی در کسب و کار دارد. البته در صورتی که به درستی آن را اجرا کنید. مثلا طراحی ست اداری باید طراحی شیک، ساده و جذابی داشته باشد. اطلاعات ضروری مورد نیازتان را در بر بگیرد و کیفیت چاپ ست اداری مناسب باشد. هر کدام از این مراحل، اگر به درستی اجرا شود، تاثیر بسیار مثبتی در نتیجه‌ نهایی کار دارد.

ست اداری یکی از انواع محصولاتی است که می‌توانید برای ارتقای کسب و کار خود از آن استفاده کنید. البته استفاده از آن به نوع کسب و کار شما هم بستگی دارد. ست اداری برای کسب و کارهایی مناسب است که با چاپ پاکت نامه، چاپ سربرگ و موارد این چنینی سر و کار زیادی دارند یا دفاتر بزرگی دارند که نیاز به ست اداری در آنها وجود دارد.   معمولا بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌ها به چاپ ست اداری اهمیت نمی‌دهند. در حالی که ست اداری می‌تواند یک ابزار بسیار جذاب تبلیغاتی باشد و البته حسنی که دارد، قیمت مناسب آن است. در واقع، با پرداخت هزینه قابل قبولی، می‌توانید تاثیر بسیار مثبتی در مشتری ایجاد کنید که بدون شک در رونق کسب و کارتان موثر است.

فرقی نمی‌کند که چقدر بودجه برای این کار در نظر گرفته باشید. با توجه به بودجه خود می‌توانید بخشی از آن را کم یا زیاد کنید. در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از ست اداری اشاره می‌کنیم.

۱. شبکه سازی

شبکه سازی یا همراه شدن صاحبان کسب و کارها برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و افزایش فرصت‌های کسب و کار، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب و کار است. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید و برند شما چقدر بزرگ است. باید برای معرفی خود و ارتقاء کسب‌وکارتان، با دیگر کارآفرینان و همکاران خود ارتباط برقرار کنید. باید در رویدادهای مختلف در زمینه‌ی فعالیت خود شرکت کنید و حتی خودتان چنین رویدادهای برگزار کنید. برای شرکت در این رویدادها، داشتن ست‌های اداری و حتی ارائه‌ی محصولات چاپی با نام تجاری شما به دیگران، تاثیر بسیار مثبتی در ذهنیت همکاران‌تان دارد. این روش، فرصت خوبی برای معرفی خودتان است.

در هنگام ملاقات با همکاران، شرکای تجاری و حتی سرمایه‌گذاران احتمالی، با داشتن ست اداری می‌توانید هویت برند خود را نشان دهید و به دیگران ثابت کنید که چقدر برای آن ارزش قائلید. داشتن ست اداری خوب، که طراحی شیک و مناسب و چاپ باکیفیتی داشته باشد، یکی از مهم‌ترین ابزارها برای اثبات برند است. برای چاپ ست اداری، عاقلانه و درست هزینه کنید، تا نتیجه مثبت بگیرید.

۲. قیمت مناسب

اگر برای تبلیغات و بازاریابی، بودجه کمی در اختیار دارید، جای نگرانی نیست. با چاپ ست اداری، با قیمت بسیار مناسبی می‌توانید نام و نشان برند خود را به دست مشتری برسانید.  چاپ ست اداری نسبت به کمپین‌های پرهزینه تبلیغاتی، قیمت بسیار مناسب و ناچیزی دارد. با پرداخت هزینه کم، از نرخ بالای بازگشت سرمایه بهره‌مند می‌شوید. همچنین، ست اداری، روش خوبی است تا از طریق آن، به مشتریان و همکاران خود نشان دهید که چقدر برای آنها ارزش قائلید.

۳. تقویت برند

چاپ ست اداری یک روش خوب برای تقویت برند است. ست اداری چطور این کار را انجام می‌دهد؟

هر زمان که مشتری با ست اداری شما مواجه می‌شود، روی برند شما به عنوان یک برند حرفه‌ای حساب می‌کند. برای اینکه خودتان به عنوان یک برند عرضه کننده خدمات و محصولات حرفه‌ای ثابت کنید، داشتن ست اداری شیک و جذاب، یکی از اصول اولیه‌ی کاری است.

ست اداری، کاربردهای متعددی دارد. برای انجام کارهای اداری و دفتری کسب و کار خود می‌توانید از آن استفاده کنید و اما کاربرد دوم آن این است که می‌توانید بعضی از اقلام آن مثلا دفترچه‌های یادداشت را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود بدهید.

این کار، مزایای زیادی دارد. چاپ دفترچه یادداشت با نام و نشان تجاری شما و قرار داشتن آن برای ماه‌ها روی میز مشتریان، مورد استفاده قرار می‌گیرد و هزاران نفر با آن برخورد خواهند داشت. اگر طراحی جذاب و گیرایی داشته باشد، بدون تردید توجه مخاطبان را جلب می‌کند.

۴. ایجاد اطمینان

مشتریان و مخاطبان، وقتی ست اداری شما و برندتان را همه‌جا می بینند، بهتر می‌توانند به شما اطمینان کنند. زیرا چاپ ست اداری، نشان می‌دهد که برای برند خود اهمیت قائلید و طبیعتا برندی که برای ست اداری و تبلیغات، هزینه می‌کند، برای کیفیت خدمات خود نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

هر چقدر که ست اداری شما کیفیت و طراحی جذاب‌تری داشته باشد، تاثیرگذاری آن بیشتر است. هر چقدر مفیدتر و پرکاربردتر باشد، مدت طولانی‌تری دست مخاطبان باقی می‌ماند.

مثلا دفترچه یادداشتی را تصور کنید که به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان داده‌اید. اگر سطح وسیعی از برگه‌های این دفترچه یادداشت، پر از آمار و ارقام و لوگو و طراحی‌های عجیب و غریب باشد، عملا جای خالی برای استفاده کردن ندارد و به کار مخاطب نمی‌آید. بنابراین در چاپ و طراحی ست اداری، دقت کنید و کار را به متخصصان بسپارید.

۵. تاثیر مثبت در اولین برخورد

همیشه اولین برخورد، مهم‌ترین برخورد است. بسیاری از افراد با توجه به اولین برخوردی که با یک برند دارند، در مورد آن تصمیم می‌گیرند. اگر در موجهه با مشتریان، مخاطبان و همکاران خود، تصویر مثبت و حرفه‌ای ارائه کنید، در تصمیم‌گیری آنها برای خرید، همکاری و سرمایه‌گذاری، تاثیر بسیار مثبتی دارد.

مطمئنا همه‌ی این ویژگی‌های مثبت استفاده از ست اداری، شما را قانع می‌کند که برای چاپ و استفاده از آن قانع شوید.

اگر تصمیم گرفتید که ست اداری چاپ کنید، چند نکته را حتما در نظر داشته باشید.

طراحی ست اداری را مطابق با نوع کسب‌وکار، نیاز و سلیقه‌ی مخاطب انجام دهید.
طراحی ست اداری را به متخصصان و طراحان حرفه‌ای بسپارید چون در ظاهر نهایی و تاثیرگذاری ست اداری، بسیار اهمیت دارد.
کیفیت چاپ، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی ست اداری است. در انتخاب چاپخانه دقت کنید تا در نهایت، یک محصول جذاب به مخاطب ارائه کنید.

چرا به کارگیری از ست اداری برای هر اداره دارای اهمیت می‌باشد

مکاتبات اداری را میتوان از مهمترین ابزارهای اداری برای ساخت رابطه و تعامل با نهاد های دیگر به شمار برد. استفاده از ست اداری و چاپ ست اداری مثل چاپ کارت ویزیت یا چاپ سربرگ و چاپ پاکت نامه یکی از مهمترین عوامل برای سازمان ما برای ایجاد رابطه با دیگر سازمان ها به شمار میرود و از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد.

داشتن نام‌ و‌ نشان بصری برای مکاتبات یکی از مهمترین عوامل به شمار می رود. مهم‌ترین مولفه ی تولید نام‌ و ‌نشان بصری، طراحی و چاپ سربرگ و چاپ ست اداری برای هر سازمان می باشد. ست اداری دربرگیرنده سربرگ، پاکت، کارت ویزیت، کاغذ یادداشت و… . هست.

ست های اداری بصورت یکدست و هماهنگ با طرح سازمانی پباده سازی می شود . درحال حاضر این سوال مطرح است که چرا به کارگیری از ست اداری برای هر اداره دارای اهمیت می‌باشد

زمانی که شما کارت ویزیت خود را به یکی از مشتریان جدید یا قدیمی خود می دهید، وی از شما یک کارت ویزیت کوچک نزد خود دارد که طراحی کارت ویزیت اگر جالب باشید و یا قرار باشید با شما در تماس باشد همیشه آن را به همراه خود دارد. باید در طراحی کارت ویزیت دقت خاصی داشته باشید که مشتریان شما کارت ویزیت شما را نتنها پیش خود نگه دارند بلکه به عنوان کارت ویزیت خلاقانه آن را به دوستان خود نشان داده و مشتریان جدید کسب کنید .

هنگامی که شما طومار ای را برای سازمانی دیگر ارسال یا این که فاکس میکنید، سربرگ و یا این که پاکت شما فارغ از نیاز به توضیحات شفاهی و یا این که کتبی می تواند داده ها متعددی را منتقل نماید . اطلاعاتی که احتمال دارد در شرایطی که در وضعیت معمولی قصد انتقال آن را داشتید، به توضیحات کتبی و شفاهی متعددی احتیاج بود .

وقتی که شما از ست اداری خاص گروه ی خویش به کارگیری می کنید، به اشخاصی که با شما در تعامل می‌باشند اعلام میکنید که ما تیم ای قانونی و دارنده شخصیت سازمانی هستیم، در عمل خویش ماهر هستیم، به جزئیات اهمیت میدهیم و برای مشتریان خویش بها قائلیم .

مخاطب شما هر دفعه که با شما در حالا مکاتبه است، مارک و طراحی لوگو شما ‌را مشاهده می نماید و تردید نکنید که مارک و لوگوی شما در ذهن مخاطب نقش می بندد و این خویش موهبتی است که در بازار رقابتی روز اهمیت فراوان برخوردار ‌است .

هر مورد از اقلام ست اداری شما می‌تواند نقش یک ابزار تبلیغاتی را برای شما ایفا نماید این ست های اداری در بعضی مواقع قیمت بالایی برای اداره ها و سازمان ها به ارمغان می آورد که پیشنهاد می شود برای کم کردن هزینه ها از برگه های یادداشت که لوگو و نشانی شما بر روی آن درج شده است و می تواند به راحتی برای شما مشتریانی را جذب نماید، در حالتی‌ که می خواستید برای تبلیغات هزینه نمایید، استفاده کنید.

چاپ ست اداری روی کاغذ تحریر چگونه انجام می‌شود ؟ 

چاپ ست اداری تحریر را میتوان از مرسوم ترین ست های اداری برای چاپ نامید. قیمت چاپ ست اداری تحربر ۸۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی در مقایسه با چاپ ست اداری کتان ارزانتر است و برای کسب و کارهای که ابتدای شروع فعالیت خود هستند و توان مالی زیادی برای تبلیغات خود (بوسیله چاپ ست اداری) ندارند استفاده از چاپ ست اداری تحریر ۸۰ گرمی به آن ها هم پیشنهاد میشود. بسیاری از شرکت ها هم برای اینکه ست اداری با ضخامت زیاد داشته باشند از کاغذ تحریر ۱۲۰ گرمی برای چاپ ست اداری خود استفاده می کنند.

معمولی ترین نوع کاغذ مصرفی در بازار که بیشتر در گراماژ ۷۰ الی ۹۰ گرم استفاده میگردد . سطح آن هیچگونه پوشش اضافی ندارد.

کاغذ تحریر همان است که در چاپ کتاب استفاده های زیادی دارد . این کاغذ همانند کاغذ چاپ روزنامه از خمیرهای مکانیکی ساخته می شود با این تفاوت که برای بالا بردن سطح ظاهری و کیفیت پذیری چاپ بالاتر بر روی آن درجات مختلفی از آهار زنی و پوشش دهی پیاده می شود.

کاغذ تحریر بر اساس مطالبی که قرار است رویش چاپ بشود در کیفیت متغیر است. مثلا برای چاپ کتاب های جیبی ارزان قیمت از کاغذ های کالیبر استفاده می شود که سنگین تر از موارد مشابه است یا مجلات معمولی که در ساخت کاغذشان از ۵۰ درصد خمیر مکانیکی استفاده می شود که در بعد از ساخت اولیه پوششی بر آن نهاده شده و براق سازی می شود تا یک سطح سفید و خوب برای چاپ به دست دهد.

کاغذهایی که معمولاً برای چاپ به روش افست و برای تهیه سربرگ از آن ها استفاده می شود و برای نوشتن با خودکار مناسب می باشد. در ساخت این کاغذ از خمیر چوب استفاده می شود، اما به جای استفاده از روش مکانیکی، روش شیمایی تولید می کنند مقدار خمیر شیمیایی مصرفی در این روش تقریبا ۹۰ درصد است.

این نوع کاغذ از استحکام و رنگ خوبی برخوردار است و عموما به عنوان کاغذ تحریر، کاغذ فتوکپی و عموم مجله استفاده می شود. این نوع کاغذ را باید در ردیف کاغذهای سبک و مناسب برای سربرگ های اداری، تحریر و تایپ دانست. گرماژ معمول کاغذ های تحریر معمولا  از ۷۰ گرم تا ۱۰۰ گرم را می باشند.

چاپ ست اداری روی کاغذ کتان چگونه انجام می‌شود ؟ 

چاپ ست اداری کتان ۱۲۰ گرمی یکی از متداول ترین انواع چاپ ست اداری می باشد. قیمت چاپ ست اداری کتان گرانتر از چاپ ست اداری تحریر می باشد و در مقایسه با آن ست اداری با کلاس تری به حساب می آید. اغلب شرکت های حرفه ای و لوکس تر از ست اداری کتان برای معرفی کسب و کارشان بوسیله ست اداری استفاده می کنند. چاپ ست اداری کتان برای همه مشتریان به صرفه نیست چون استفاده از چاپ ست اداری کتان بعنوان ست اداری پیش فرض نمیتواند انتخاب درستی برای کسب و کارهای با سرمایه کم برای تبلیغات باشد.

معرفی ۱۰ چاپخانه چاپ ست اداری


۱. چاپ و بسته بندی آپامه

چاپ و بسته بندی آپامه

مجموعه آپامه یکی از بهترین مراکز چاپ و بسته بندی در سطح کشور به شمار می رود. این مجموعه متشکل از تیم متخصص در زمینه چاپ جعبه، چاپ کارتن، کارتن سازی، بسته بندی، چاپ لیبل، تولید و چاپ هارد باکس، چاپ کاتالوگ، بند ساک دستی، چاپ ساک دستی کاغذی، تولید جعبه لاکچری، چاپ کالیته و آلبوم محصولات، چاپ هولوگرام، هدایای تبلیغاتی، چاپ لیوان کاغذی، چاپ جعبه شیرینی، چاپ جعبه فست فود، تولید و چاپ کارت ویزیت لاکچری، چاپ ست اداری، تولید و برش فوم داخل جعبه می باشد. این مجموعه دارای بخش های تخصصی در زمینه تولید و چاپ انواع اقلام چاپی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

آدرس : میدان بهارستان . خیابان جمهوری . کوچه مراغه ای . ساختمان خلیج فارس ( لطفا قبل از مراجعه حضوری حتما هماهنگی صورت گیرد)

شماره تلفن: ۰۲۱۳۶۶۱۶۰۴۸

شماره موبایل : ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴


 

۱. چاپ نقش الماس

اگر تا به حال به دنبال چاپ کارت ویزیت در فضای آفلاین بوده باشید، حتما نام چاپ نقش الماس به گوش شما خورده است. این چاپخونه بزرگ با پیشرفت چشم گیری که در این چند سال داشته است، توانسته مشتریان زیادی را تصاحب کند. این چاپخانه تخصصی، در زمینه چاپ فرم های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت و بروشور و انواع ست اداری فعالیت کرده و توانسته با قیمت ارزان و کیفیت خوبی که ارائه میدهد نام خود را بعنوان اولین تولید کننده چاپ کارت ویزیت برجسته و طلاکوب و پی وی سی مطرح کند. از دستاوردهای دیگر این چاپخانه میتوان به چاپ ۶ ساعته کارت ویزیت با کیفیت خوب اشاره نمود.

مجموعه نقش الماس را می‌توان بزرگترین مجموعه چاپ فرم‌های عمومی که از جمله آن میتوان به چاپ کارت ویزیت، چاپ لیبل، چاپ تراکت، چاپ سربرگ، چاپ ست اداری و … اشاره کرد، نامید. این چاپخانه از بدو حضورش تا الان پیشرفت شگفت انگیزی در حوزه چاپ کرده است و جالب است بدانید که همواره پیشرفت آن مستقیم بوده است با پیشرفت همکارانی که در این حوزه کار می‌کنند.

چاپ نقش الماس شاید در حوزه آنلاین (سایت و سئو) و برندسازی در حوزه آنلاین، برای پوشش دادن بازار وسیع تری از مشتریان هزینه زیادی نکرده است ولی توجه ویژه‌‌ای به مشتریان فعلی خود داشته و با تخفیف‌ها و آپشن‌ها و بروزرسانی دستگاه‌ها و امکاناتش توانسته رضایت هر چه بیشتر مشتریان فعلی خود که اغلب از همکاران هستند را جلب کند.
چاپ نقش الماس با راه‌اندازی امکان سفارش ۶ ساعته انواع فرم ‌های عمومی و بالا بردن کیفیت و امکانات خود و استفاده از کاغذ‌های ارزان تر، توانست مخاطبان و همکاران بیشتری را به سمت خود بکشاند.
درست است از نقش الماس انتقادهای‌ زیادی می‌شود ولی باید گفت که اگر فعالیت در حوزه آنلاین ( داشتن سئو و تجربه کاربری بهتر سایت ) را در نظر نگیریم، این چاپخانه بهترین انتخاب برای همکاران برای چاپ فرم‌های عمومی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت است

ماشین آلات مجتمع چاپ نقش الماس
  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر creo آنلاین هایدلبرگ
  • دستگاه لیتوگرافی مگنوس ۸۰۰ کداک فول اتوماتیک ( پرسرعت‌ترین و مجهزترین پلیت ستر جهان )
  • دستگاه یووی تمام اتوماتیک ساکورایی
  • دستگاه یووی سیلندری دوورقی
  • دستگاه سیلک یووی نیمه اتوماتیک
  • دستگاه امباس طرح کتان
  • دستگاه سلفون کشی تمام اتوماتیک حرارتی
  • دستگاه سلفون کشی تمام اتوماتیک دوکاره ( سرد و گرم)
  • دستگاه برش پلار دهنه ۹۲-۱۱۵
  • دستگاه پاکت سازی تمام اتوماتیک
  • دستگاه دایکات ۶۰-۹۰
  • دستگاه پانچ دورگرد کارت ویزیت BOSCH
  • دستگاه برش POLAR مدل های ۲۰۱۲-۲۰۰۸-۲۰۱۱

 

  • ۲ دستگاه ماشین چاپ چهار و نیم ورقی هایدلبرگ ۵ رنگ CD102-5L
  • ۱ دستگاه ماشین چاپ دوورقی هایدلبرگ ۵ رنگ CD 74-5L
  • ۴ دستگاه ماشین چاپ دوورقی هایدلبرگ ۴ رنگ
  • ۱ دستگاه ماشنی چاپ جنیوس ۵۲ یووی (Genius 52 UV) (با قابلیت چاپ بررروی انواع لیبل شیشه ای – پلی کربنات – پی وی سی و …)
  • ۱ دستگاه ۲ ورقی تک رنگ هایدلبرگ
  • ۱ دستگاه تمام اتوماتیک لمینیتور اتو باند مدل ۲۰۱۶ (AUTOBOND) (تنها دستگاه لمینیتور موجود در خاورمیانه- ساخت کشور انگلستان)
  • ۱ دستگاه مگنت گذار تمام اتوماتیک مخصوص کارت‌های بانکی مدل ۲۰۱۶
  • ۱ دستگاه پانچ تمام اتوماتیک کارت های بانکی و لمینیتی (با سرعت ۱۸۰۰۰ کارت در ساعت مدل ۲۰۱۶)
  • ۱ دستگاه لترپرس ۲ ورقی هایدلبرگ
  • ۱ دستگاه طلاکوب تمام اتوماتیک هایدلبرگ

نقاط قوت چاپ نقش الماس

  • داشتن امکانات و تجهیزات کافی در زمینه چاپ ۰ تا ۱۰۰ جعبه و انواع بسته بندی و چاپ مجله و کاتالوگ.
  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • خوش قولی و سر موقع تحویل دادن کارها در اغلب اوقات.
  • قیمت های بسیار خوب و رقابتی
  • امکان چاپ ۶ ساعته کارت ویزیت، تراکت و …
  • تنوع در چاپ انواع کارت ویزیت های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت پی‌وی ‌سی و لمینت.
  • دارای واحد جداگانه برای خط تا و صحافی فرم‌ها در تیراژ کم .
  • بهترین مرکز چاپ فرم‌های عمومی برای همکاران.
  • تخفیف‌های خوب برای همکاران .
  • اغلب سایت‌ها از این مجموعه برای سفارش فرم‌های عمومی خود استفاده می‌کنند.

نقاط ضعف چاپ نقش الماس

  • نداشتن واحد طراحی جداگانه برای رفع مشکلات طرح‌های آماده شده برای چاپ.
  • اگر شما برای اولین بار است که میخواهید کارت ویزیت یا دیگر فرم‌های عمومی را سفارش بدهید، نمیتوانید براحتی در سایت سفارش خود را ثبت کنید و امکان رفع مشکلات براحتی وجود ندارد.
  • یکی از نقاط ضعف این مجموعه در چاپ کارهای اختصاصی و اینکه ناظران چاپ براحتی نمی‌توانند بر سر کارشان نظارت داشته باشند. {برای کارهای چاپ اختصاصی توصیه نمی‌شود.}
  • سایت فقط برای همکاران طراحی شده و برای فرد ناآشنا اصلا کار با آن راحت نیست.
  • سایت تجربه کاربری خوبی ندارد.
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • بروز نبودن تیم مارکتینگ و استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی.

تعرفه چاپ کارت ویزیت نقش الماس

 


۲. چاپ آقا

چاپ آقا وقتی وارد بازار چاپ شد، همه رقبا فهمیدند رقیبی جدی را در کنار خود دارند. چاپ آقا با ورودش تحولی شگرف در حوزه چاپ آنلاین ایجاد کرد. رقبایی که تا آنروز به این فکر میکردند که هر چه مغازه بزرگتری داشته باشند یا هر چه به میدان بهارستان و خیابان جمهوری نزدیکتر باشند یا مغازه بهتری در پاساژ شقایق بگیرند، در آمد بیشتری خواهند داشت، یکدفعه از خواب خوش بیرون آمدند و دیدند که سهمی زیادی از بازار را از دست دادند.

وقتی حرف از استارت‌آپ میشه، اغلب تصور ما تیمی چند نفره با ایده ای نو و با یک سرمایه بسیار کم است، ولی چاپ آقا از این قاعده مستثنی بود و با یک هزینه بسیار زیاد که تا آنروز شاید هیچ کسب و کاری در حوزه چاپ هزینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ خود نکرده بود (حتی در خواب هم نمیدید )، وارد بازار چاپ شد.

چاپ آقا با استفاده از بهترین افراد حوزه دیجیتال مارکتینگ ورد بازار چاپ شد و کار خود را آغاز کرد و در سریع ترین زمان توانست سهم خوبی از بازار چاپ را متعلق به خود کند. این شرکت در ابتدا چاپخانه مستقل نداشت و از چاپخانه‌های تخصصی دیگر برای چاپ اقلام چاپی خود استفاده میکرد. در ابتدا موسسین چاپ آقا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم میکردند و آن نداشتن افراد متخصص در حوزه چاپ بود. افرادی که به عنوان ناظر وظیفه نظارت بر چاپ را بر عهده داشتند. البته هنوز هم که هنوزه احساس میشود که این مشکل در این چاپخانه پابرجاست. اغلب چاپخانه مشکل تیم دیجیتال مارکتینگ دارند و چاپ آقا مشکل متخصص چاپ…

چاپ‌آقا یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۹۴ شروع به کار کرده است. دفتر مرکزی چاپ آقا در خیابان قنبرزاده تهران است و چاپخانه آن در خیابان جمهوری تهران قرار دارد. محصولات چاپ آقا عبارتند از: تراکت، بروشور، استند، کارت ویزیت، ست اداری، سربرگ، فاکتور فروش، لیبل، ساک دستی و…

شرایط ارسال تهران به این صورت است که یا میتوانید به مرکز تحویل تهران مراجعه کنید با با هزینه خود شما، سفارش ارسال می‌شود. برای ارسال به شهرستان نیز، ارسال توسط تیپاکس انجام می‌شود. می‌توان از معایب چاپ آقا به این اشاره کرد که هیچ هزینه ای را در مورد ارسال گردن نمی‌گیرد.

محصولات چاپ آقا شامل گارانتی هستند و شرایط اعمال آن عبارتند از:

جابجایی و قرارگیری نادرست رنگ‌ها یا کامل چاپ نشدن طرح روی محصول، برش محصول به داخل ناحیه اطمینان، آسیب دیدگی‌ محصول

نقاط قوت چاپ آقا

  • دارای تیم متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • دارای سایتی با تجربه خوب کاربری
  • دارای ابزار طراحی آنلاین
  • فایل‌ها قبل از چاپ توسط نرم‌افزارهای تخصصی چک می شود.

نقاط ضعف چاپ آقا

  • نداشتن تیم متخصص در حوزه چاپ
  • قیمت بالاتر نسبت به مجموعه‌های دیگر چاپی
  • نداشتن فرم‌های چاپ ۶ ساعته

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آقا


۳. چاپ متین

شرکت چاپ متین شرکتی بسیار نوین و توسعه یافته است. این شرکت در هر روز بیش از ده پروژه از مشتریان خود به صورت آنلاین دریافت می‌کند و با مجهزترین و بروزترین دستگاه‌ها آن‌ها را تحویل مشتریان خود می‌دهد.

خدمات این شرکت شامل چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری و مدیریتی و … می‌باشد.

 یکی از خوبی‌های این شرکت دارا بودن سیستم پشتیبانی آنلاین است که شما را در زمینه‌های چاپ و طراحی و … راهنمایی می‌کند. همچنین موردی که این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند این است که این شرکت حامی محیط‌ زیست است و تمامی رنگ‌ها و الیاف‌ها‌ی استفاده شده در صنعت چاپ در این شرکت سازگار با محیط زیست می‌باشد.

این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی سفارشات مشتریان خود را به سرتاسر کشور ارسال می‌کند. این شرکت محیطی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند بسته به شرایط و سلیقه خودشان، از بین بهترین طرح هایی که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده میشود، طرح خود را انتخاب کنند و درخواست چاپ نمایند. همچنین این شرکت تضمین کیفیت و قیمت پایین خود را نیز میدهد که این به نوبه خود در دنیای امروز بی‌نظیر است.

نقاط قوت چاپ متین

  • قیمت رقابتی
  • سایت به گونه ای طراحی شده که بسیار کاربر پسند بوده و از لحاظ سئو، در کلمات پر رقابت در صدر نتایج گوگل می‌باشند.
  • کاربر براحتی میتواند با کمی شناخت نسبت به اقلام چاپی که می‌خواهد پیدا کند و قیمت محصولات را محاسبه و سفارش دادن در این سایت براحتی قابل انجام است.

 نقاط ضعف چاپ متین

  • یکی از نقاط ضعفی که در موقع سفارش میتوان آن را حس کرد، اینکه چاپ فرم‌های عمومی این چاپخانه در چاپخانه‌های بزرگتری انجام می‌شود. حداقل در بعضی موارد وقتی چاپخانه های بزرگتر مثل چاپ نقش الماس بخاطره مشکلات داخلی قادر به انجام به موقع سفارشات نیستند ، این چاپخانه نیز بصورت مستقیم مشکلاتی برایش ایجاد میشود. در حالی که همه توضیحات در این سایت میخواهد این نکته را به شما بگوید که دارای چاپخانه ای مستقل هستند.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ متین


۴. چاپ شاپرک

این شرکت در خیابان انقلاب تهران واقع شده است. به گفته افراد حاضر در این شرکت، این شرکت کامل‌ترین مرکز تخصصی طراحی و چاپ آنلاین و حضوری در کل ایران است. به گفته افراد حاضر در این شرکت، این مجموعه مبتکر اولین سایت سفارش آنلاین چاپ در کشور می‌باشد که خب در ابتدا کاری بسیار بسیار بزرگ بوده است و خود باعث شد که امروزه تمامی شرکت‌های چاپی، وبسایت داشته باشند و سفارش آنلاین دریافت کنند.

ارسال سفارشات این شرکت به سرتاسر تهران با تنها ۱۵ هزار تومان انجام می‌شود و برای ارسال به سرتاسر کشور، تا باربری و یا تیپاکس رایگان تحویل داده می‌شود. از مزایای دیگر سایت چاپ شاپرک این است که کار مشتری را راحت کرده و طرح‌های آماده برای پاکت و تراکت و.. را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این شرکت این است که دارای نرم افزار طراحی آنلاین است که یک نرم افزار تحت وب می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که بدون هیچ دانش و تمرین قبلی، طرح مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید و به شرکت سفارش دهید.

در این شرکت شما هم میتوانید سفارش آنلاین بدهید و هم به صورت حضوری مراجعه کنید و سفارش بدهید.این شرکت در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ مشغول به کار است و در روز‌های پنجشنبه، از ساعت ۹ تا ۱۳ مشغول به کار است و جمعه‌ها نیز تعطیل می‌باشد.

نقاط قوت چاپ شاپرک

  • سایت از لحاظ کاربری پیشرفت خوبی داشته.
  • هزینه ثابت ۱۵ هزار تومانی برای پیک .
  • داشتن نرم افزار طراحی آنلاین.

نقاط ضعف چاپ شاپرک

  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ و سئو قوی
  • نداشتن چاپخانه مستقل برای چاپ فرم های عمومی
  • این گروه از پیشگامان راه‌اندازی سایت آنلاین چاپ بودند ولی در ادامه پیشرفت چندان زیادی نداشتند و همیشه جز سایت‌های معمولی در زمینه چاپ به شمار می‌آمده است.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ شاپرک


۵. معرفی چاپ کهن

چاپ کهن را میتوان از قدیمی‌ترین چاپخونه‌های چاپ دیجیتال در کشور نامید. در بعضی موارد نام چاپ دیجیتال در ایران با نام چاپ کهن عجین می‌شود. این چاپخانه بزرگ درحال حاضر در میدان هفت تیر تهران واقع شده است. این شرکت با مدیریت آقای احمد کهن و با تکنولوژی و دستگاه‌هایی به روز در زمینه چاپ دیجیتال در حال فعالیت است. از خوبی‌های دیگر این مرکز، ارائه خدمات آنلاین می‌باشد. همچنین شما میتوانید وارد سایت این مرکز چاپ شوید و با انتخاب مواردی که میخواهید و مورد نیاز شماست؛ قیمت نهایی را مشاهده کنید و پس از آن به صورت آنلاین اقدام به پرداخت نمایید.

خدمات این شرکت شامل: چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، چاپ فضای خارجی و چاپ اختصاصی می‌باشد. همچنین قابل ذکر است که ساعت کار این مرکز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب می‌باشد.

نقاط قوت چاپ کهن

  • قدمت بالا در حوزه چاپ
  • پوشش بخش وسیعی از کارهای مربوط به چاپ دیجیتال
  • بروز بودن دستگاه‌های چاپ
  • پوشش دادن بخش های چاپ دیجیتال و چاپ افست و هدایای تبلیغاتی
  • قیمت پایین نسبت به مجهز بودن به دستگاه های بروز

نقاط ضعف چاپ کهن

  • نداشتن افراد متخصص در زمینه چاپ
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ
  • مشکلات در تجربه کاربری سایت
  • کیفیت متوسط نسبت به امکانات بالا
  • بروز نبودن پرسنل

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ کهن


۶. معرفی چاپ اندیشه برتر 

 مجتمع چاپ لیتوگرافی صحافی اندیشه برتر در تهران و در خیابان انقلاب واقع شده است. در این مجتمع از پیشرفته ترین تجهیزات ممکن استفاده می‌شود؛ که این تجهیزات کاملا مطابق با استاندارد‌های جهانی است. همچنین در این مجتمع زمان درخواست کار شما تا تحویل آن به شما بسیار کم است و در سریع ترین زمان ممکن کار شما را انجام می‌دهند.

از مهم ترین موارد که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد، تعرفه‌ها است که در این مجتمع تعرفه تمامی خدمات واقعا خوب و پایین هستند. از خدمات این مجتمع می‌توان به چاپ کاتالوگ، چاپ مجله، بسته‌بندی، لیتوگرافی، چاپ افست، خدمات سلفون، خدمات یووی، صحافی و چاپ جعبه اشاره کرد.

مجتمع چاپ اندیشه برتر افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد که میتوان به‌یکی از آن‌ها که کسب رتبه یکم در هفدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور در سال ۱۳۹۶ است، اشاره کرد.

شعار این شرکت ” انجام کلیه خدمات چاپی زیر یک سقف” است؛ که به خوبی به شعار خود عمل می‌کنند.

نقاط قوت چاپ اندیشه برتر

  • داشتن امکانات و تجهیزات کافی در زمینه چاپ ۰ تا ۱۰۰ جعبه و انواع بسته بندی و چاپ مجله و کاتالوگ.
  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.

نقاط ضعف چاپ اندیشه برتر

  • سایت اندیشه برتر تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • نداشتن سایت بروز .
  • مشتری برای سفارش کار اختصاصی نیاز به ناظر چاپ دارد.
  • نداشتن پشتیبانی آنلاین .
  • بروز نبودن تیم مارکتینگ و استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت اندیشه برتر


۷. چاپ قوانین

مجتمع چاپ قوانین در خیابان آیت‌الله سعیدی تهران و میدان بهارستان تهران واقع شده است که در صورتی که شما از تهران سفارش بدهید، سفارش خود را می‌بایست از شعبه میدان بهارستان تحویل بگیرید و در صورت سفارش از شهرستان، سفارش در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تحویل داده خواهد شد.
این شرکت از دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا در حال استفاده است. از نکاتی که این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌سازد، این است که این شرکت عکسبرداری صنعتی نیز انجام می‌دهد که از تجهیزات حرفه ای عکاسی و کارشناسان خبره در این حوزه استفاده می‌کند. همچنین این شرکت در پروژه ‌های طراحی گرافیکی، از بهترین و خبره ترین طراحان استفاده می‌کند. از دیگر خدمات این شرکت میتوان به تولید موارد زیر اشاره کرد:

کارت ویزیت – ساک دستی – پاکت گلاسه – لیوان کاغذی – جعبه دستمال کاغذی – تقویم رومیزی – تقویم دیواری و …..

این مجتمع مجهز به :

  •  ۲ دستگاه هایدلبرگ دوورقی ۴ رنگ اسپید مستر
  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی مدل ۲۰۰۹
  • دستگاه سلفون کشی واتربیس
  • ۲ دستگاه برش دیجیتال پلار
همچنین شما میتوانید اقدام به طراحی آنلاین در این سایت کنید.

نقاط قوت چاپ قوانین

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • دارای بخشی برای طراحی آنلاین کارت ویزیت و تراکت
  • چاپ ۴۸ ساعته
  • قیمت رقابتی
  • سابقه چند ساله در چاپ فرم‌های عمومی

نقاط ضعف چاپ قوانین

  • سایت تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • استفاده از روش های قدیمی بازاریابی .
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ و سئو قوی.
  • بروز نبودن سایت .

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ قوانین


۸. چاپ آراد

مجتمع چاپ آراد در خیابان جمهوری تهران واقع شده است. همچنین چاپخونه اصلی آن در جاده قدیم قم قرار دارد. این شرکت در سال ۸۷ شروع به کار کرد. خدمات مجتمع چاپ آراد عبارتند از: خدمات چاپ، کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری، بروشور، کاتالوگ، هدایای تبلیغاتی، پاکت نامه و انواع سفارش عمومی و اختصاصی .

همچنین این شرکت از ماشین آلات روز دنیا استفاده می‌کند و برای حمایت از نسل جوان اکثر کارکنان آن، جوان هستند. همچنین بزرگترین نقطه قوت آن، این است که اولین اپلیکیشن اندرویدی ثبت سفارس چاپ در کل کشور را راه اندازی کردند.

از دیگر مزیت‌های این سایت این است که، برعکس سایت های چاپی دیگر، شما میتوانید بدون اینکه سفارشی ثبت کنید، تمامی تعرفه‌های خدمات مجتمع آراد را ببینید و بعد از آن تصمیم خود را بگیرید که کار خود را به آن‌ها واگذار می‌کنید یا خیر!

همچنین ارسال سفارشات به باربری(برای شهرستان) کاملا رایگان است.

نکته مهم اینجاست که، چاپ آراد یک جنس را دوشنبه هر هفته تا ۵۰ درصد تخفیف می‌گذارد که این کار واقعا در این شرایط و اوضاع اقتصادی قابل تحسین است. همچنین در انتهای هر ماه به ازای هر ۳ میلیون تومان خرید ،۶ درصد و به ازای هر ۶ میلیون تومان خرید،۸ درصد و به ازای هر ۹ میلیون تومان خرید ۱۰ درصد و به ازای هر ۱۲ میلیون تومان خرید، ۱۲ درصد تخفیف به مشتریان خود می‌دهد!!!!

ماشین آلات موجود در مجتمع چاپ آراد :

  • دستگاه چاپ دوورقی ۴ رنگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه سلفون کشی واتربیس
  • خط کامل صحافی منگنه
  • خط کامل صحافی فنر
  • دستگاه تاکنی دوورقی
  • دستگاه دایکات فکی
  • سه دستگاه برش دیجیتال

نقاط قوت چاپ کتیبه پردازان آراد

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • داشتن اپلیکیشن برای ثبت سفارشات و پیگیری آنلاین .
  • تخفیفات ویژه ماهیانه
  • هزینه پیک شهری (ارسال از چاپخانه به باربری طرف قرارداد) سفارشات مشتریان آراد از طریق باربری های مشخص شده بصورت رایگان می باشد.

نقاط ضعف چاپ کتیبه پردازان آراد

  • سایت تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • استفاده از ابزارهای سنتی برای بازاریابی.
  • سایت دیزاین جالبی ندارد.
  • نداشتن تیمی بروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو.

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آراد


۹. چاپ طراحان

چاپ طراحان، مرکز تخصصی طراحی و چاپ روی کاغذ و مقوا است که در خیابان جمهوری در تهران واقع شده است. به گفته افراد حاضر در این مجموعه، این مرکز چاپ دارای بهترین و بروز‌ترین دستگاه‌ها و همچنین متخصص‌ترین و مجرب‌ترین کارکنان است. در این مرکز تمامی قیمت ها مقطوع است و برای سفارش‌های زیر صد هزار تومان تسویه قبل از کار و برای سفارش‌های بالای صد هزار تومان، هفتاد درصد مبلغ به صورت بیعانه دریافت می‌شود.

  • باید سعی کنید سفارش خود را قبل از ساعت ۱۳ ثبت کنید؛ چرا که بعد از این ساعت سفارشات یک روز دیرتر تحویل می‌شود.
  • خدمات چاپ طراحان شامل کارت ویزیت، لیبل، تراکت، پاکت، سربرگ، کاتالوگ، ست اداری، پوستر، تقویم و… می‌باشد.
  • چاپ طراحان دارای واحدی مجزا برای تحویل سفارشات مشتریان خود است.

ویژگی های مجموعه طراحان :

  • امکان ثبت سفارش آنلاین ۲۴ ساعته
  • دریافت فایل از طریق ایمیل
  • تحویل به موقع سفارشات
  • پاسخگویی مناسب پرسنل
  • ارسال رایگان(شهرستان)
  • گارانتی چاپ

 

این مجموعه مجهز به :

  •  دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی هایدلبرگ
  • دستگاه چاپ افست دوورقی چهاررنگ هایدلبرگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه لترپرس ۲ ورقی
  • دستگاه دایکات ۲ ورقی
  • دستگاه لمینت چسب سرد جهت لمینت کارت و مقوا
  • دستگاه برش تمام اتوماتیک پلار ۲۰۰۶

نقاط قوت چاپ طراحان

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • پشتیبانی از طریق واتس اپ
  • راه اندازی فرم های عمومی ۶ ساعته
  • دارای تخفیفات ماهیانه برای همکاران
  • دارای امکانات خوب برای سفارشات شهرستان

نقاط ضعف چاپ طراحان

  • امکان تاخیر در آماده‌سازی فرم های عمومی وجود دارد. (خصوصا فرم‌های ۶ ساعته)
  • سایت طراحان تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • هنوز در بعضی مواقع مشکلات چاپی را بر عهده نمی‌گیرند.
  • از روش‌های سنتی برای بازاریابی خود استفاده میکنند، و توان هیچگونه رقابتی در حوزه چاپ آنلاین ندارند.
  • کیفیت چاپ نسبت به قدیم بهتر شده است ولی برای رقابت با بزرگان بازار راه زیادی برای پیمودن دارد.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ طراحان

 


۱۰. چاپ آذرخش

چاپ طرح نو آذرخش در میدان بهارستان تهران واقع شده است. به گفته مسئولین این مرکز، این مرکز چاپ بیش از ۱۰ سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت است و از کادری کاملا مجرب و متخصص استفاده می‌کند. همچنین چاپ اذرخش اولین ابداع کننده فرم‌های ۱۰۰۰ تایی عمومی در کل ایران است!

خدمات چاپ طرح نو آذرخش عبارتند از: کارت ویزیت، فرم‌های عمومی، فرم‌های اختصاصی، پاکت و هدایای تبلیغاتی

در این سایت شما میتوانید سفارش آنلاین بدهید و همچنین قبل از هرگونه سفارشی به مراجعه به بخش لیست قیمت در سایت، میتوانید از تمامی قیمت‌ها و تعرفه‌های خدمات چاپ طرح نو آذرخش آگاه شوید. همچنین مشتری میتواند از لحظه ثبت سفارشات تا دریافت کار فرایند تولید را کاملا پیگیری کند که بسیار عالی است. مشتریان چاپ آذرخش بسیار زیاد هستند که می‌توان از معروف‌ترین‌های آن‌ها به  بانک پارسیان،صنایع سنگ ناب، امنیت انتقال داده آریا، اتوماسیون ساختمان آترینا و … اشاره کرد. همچنین قالب هایی به صورت رایگان در این سایت قرار گرفته است، که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نقاط قوت چاپ طرح نو آذرخش

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • سابقه طولانی در حوزه چاپ فرم‌های عمومی

نقاط ضعف چاپ طرح نو آذرخش

  • امکان تاخیر در آماده‌سازی فرم های عمومی وجود دارد.
  • سایت بسیار کند است و تجربه کاربری جالبی ندارد.
  • هیچ گونه پیشرفتی به علت نبود برنامه برای بازاریابی و یا استفاده از روش های سنتی بازاریابی، در این مجموعه دیده نمی‌شود.
  • سایت از لحاظ ظاهری بسیار بد طراحی شده است.
  • اصلا توان یا انگیزه رقابت در حوزه چاپ آنلاین در این سایت دیده نمی‌شود.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آذرخش

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.