تعرفه چاپ استند و سازه های نمایشگاهی


چاپ فضای خارجی (بنر و فلکسی و وینیل و مش)
 
قیمت (متر مربع)
8000 تومان
12000 تومان
25000 تومان
15000 تومان
35000 تومان
25000 تومان
90000 تومان
25000 تومان
25000 تومان
3500 تومان
25000 تومان
جنس
بنر 11 انس تا عرض 3 متر
بنر 13 انس تا عرض 3 متر
بنر تا عرض 5 متر
بنر 90-200 همراه با پانچ
بنر 90-200 همراه با پانچ و استند
بنر 100-300 افقی همراه با پانچ
بنر 300-400 همراه با پانچ
فلکسی تا عرض 3 متر
وینیل (پشت چسب دار )تا عرض 150 متر
استیکر تا عرض 3 متر
مش تا عرض 3 متر


چاپ فضای داخلی ( پلات و لمینیت و استند و سازه های نمایشگاهی )
 
قیمت ( هر متر مربع )
15000 تومان
17000 تومان
25000 تومان
35000 تومان
30000 تومان
25000 تومان
85000 تومان
80000 تومان
38000 تومان
35000 تومان
1800000 تومان
1200000 تومان
700000 تومان
450000 تومان
200000 تومان
50000 تومان
300000 تومان
280000 تومان
جنس
کتد سبک 130 گرمی
کتد سنگین 180 گرمی
کتد سنگین با لمینیت مات یا براق
فتو گلاسه
بک لایت
استند 90.200 یا 60.170
استند 90.200 با پلات و لمینیت
استند 60.170 با پلات و لمینیت
استند 90.200 با بنر
استند 60.170 با بنر
پاپ آپ 3 در 4 با سازه خارجی
پاپ آپ 3 در 4 با سازه ایرانی
میز کانتر خارجی
میز کانتر ایرانی
رول آپ 80.200
سه پایه بوم
جا کاتالوگی طلقی
جا کاتالوگی فلزی

چاپ استند تبلیغاتی یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی بسیار موثر و کاربردی است .استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاهها، داروخانه ها، سالنهای همایش، نمایشگاهها و حتی دفاتر و شرکتها کاملاً قابل مشاهده هستند .

چاپ استند تبلیغاتی | گروه چاپ تبلیاعتن بهرنگ ، چاپ رول آپ ، چاپ بنر

استندهای تبلیغاتی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی بسیار موثر و کاربردی استند است استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاهها،داروخانه ها، سالنهای همایش، نمایشگاهها و حتی دفاتر و شرکتها کاملاً قابل مشاهده هستند متاسفانه بسیاری از مشتریان گرامی از تنوع قابل دسترسی این استندها مطلع نبوده و به فراخور نیاز خود سفارش طراحی و ساخت نمی دهند

گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ  طراحی منحصر به فرد و دلخواه شما را بر روی طیف وسیع و متنوعی از انواع استندهای نمایشگاهی ، رول آپ، استند پوستر، کانتر نمایشگاهی، لایت باکس و کاتالوگ استند ارائه می دهد.

 

استند چیست ؟

نوع ساده و اغلب مشاهده شده استند تبلیغاتی که به صورت ایستاده با پایه های ضربدری (ایکس) و یا انواع قابل ارئه است جهت انتخاب به تصاویر پایین صفحه مراجعه نمایید.

استند پایه ای است که در سازه های نمایشگاهی و برای ساختن و غرفه آرایی نمایشگاه کاربرد دارد.
چاپ استند بگونه ای است که استندها خود پایه ای بیش نیستند و بعنوان سازه ای پشت پلات و لمینیت و یا بنر چاپ شده قرار میگیرند و زظیفه نگهداری آنها را برعهده دارند.
چاپ استند پلات و لمینیت به این صورت است که اول طراحی کار به وسیله نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ یا ایلیستریتور یا کورل و … انجام شده (در ضمن اندازه های متداول چاپ استندها ۹۰× ۲ و ۶۰ × ۱۶ می باشد) و پس از طراحی با دستگاه پلاتر استند چاپ شده و با دستگاه لمینیتور روکش دهی و سپس کنار استند چاپ شده گانچ و رو ی میله های استند قرار میگیرند.
چاپ استند بنر راحت تر است و از لحاظ قیمتی قیمت پایین تری نسبت به استند پلات و لمینیت دارد و فقط با دستگاه چاپ بنر چاپ شده و روی پایه قرار میگیرد و روکشو کیفیت پایین تری برخوردار می باشد.
کیفیت میله ای استند باعث نوسان و یا تفاوت قیمت استند ها میشود هر چقدر این میله ها کیفیت بالاتری داشته باشند قیمت استندها بالاتر است.

 

استند های بازار پردازی :

مغازه های خرده فروشی مکان شلوغی هستند . درصد کثیری از فروش در سلف سرویس ها انجام میشود جایی که مشتریان کالا ها را خود انتخاب میکنند جایی که خرید از روی هوس را امکان پذیر میسازد . استند های بازار پردازی که گاهی استندهای تبلیغاتی نیز نامیده میشوند از انواع استندهایی هستند که برای ترغیب خرید از روی هوس بکار می روند . این استندها به طور استراتژیک درون مغازه نزدیک پیشخوان بازرسی قرار داده میشوند تا مشتری هنگام انتظار در صف فرصت کافی برای نگاه کردن به تبلیغات را داشته باشد . از نظر ساخت استندها بگونه های طراحی شده اند که به آسانی سوار شوند .

عموماً استندهای کوچک در مغازه هایی که لوازم آرایشی و بهداشتی و زیبایی و دیگر اقلام کوچک را می فروشند به چشم میخرود که اغلب با یک موتور باطری دار حرکت میکنند .

نوع دیگر استند تبلیغاتی بزرگ میباشند کالا را مستقیماً ازجعبه های محل کالا به درون آن خالی میکنند که این کار باعث تشویق مشتری به خرید میشود . این نوع سطل های تبلیغاتی در سوپر مارکت ها برای اقلام حراج شده به کار می روند.

از انواع دیگر استندهای تبلیغاتی هم در داخل و هم در خارج فرشوگاه ها مانند پمپ بنزین ها استفاده میشود . که شامل پرچم ها ،موبیل ها ،پلاکارها ، سپیند ها ،و دیگر وسایل که به تنهایی و با قدرت برق حرکت میکنند .

وسیله دیگری که در مراکز خرید برای فعال کردن حراج ها به کار می رود استندهای ایستاده هستند . به علاوه شماری از استند های تبلیغاتی دارای وسایل گرافیکی مانند قفسه ، نشانه و لیبل هم هستند که برای جلب مشتری طراحی شده اند .

 

استندهای دایمی :

بعضی اوقات استندهای تبلیغاتی موقت برای مغازه ها یا محصولات مناسب نمیباشند . در این مواقع از استندهایی دایمی استفاده میشود .

استندهای دایمی از مواد مقاوم مانند چوب ، پلاستیک و سیم ساخته میشوند و معمولاً پر زرق و برق و گران قیمت هستند و اغلب برای لوازم آرایش استفاده میشوند و کاربردشان از فروش نمایش و کمک به مشتریان برای خرید محصولات نمونه ) اشانتیون ( است.

 

استندهای پشت ویترین :

ارزشمندترین استندهای مراکز خرید احتمالا استندهای پشت ویترین میباشند زیرا که مشتریان را از بیرون به سوی مغازه ها جذب میکند . استندهای مخصوص ویترین از پوسته های ساده تا استندهای پیچیده که در ویترین آژانس در هوایی کافه رستورانها دیده میشود را شامل شوند از آن جا که استندهای پشت ویترین وسط قسمت فروش مغازه ساخته میشود . پس در نظر فنی دیگر از نوع استندهای مراکز عمومیخرید نیستند

از انواع استند ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
استد ایکس ، استند کراس ، استند متغیر ، استند فلکه ای ، استند رومیزی ، استند A4 , A5 ,A3 , …

 

استند پوستر :

این نوع استند نیز جهت تبلیغات و نصب پوسترهای نمایشگاهی و تبلیغاتی در سه مدل قابل ارائه می باشد .جهت انتخاب به تصاویر پایین صفحه مراجعه نمایید.

کاتالوگ استند :

از این نوع استند همانطر که از نامش پیدا است جهت قرار دادن وچیدن اقلامی نظیر کاتالوگ، بروشور و مجلات استفاده می گردد. (جهت انتخاب به تصاویر پایین صفحه مراجعه نمایید).

لایت باکس:

نوعی جعبه (باکس) نورانی که در انواع مختلف دیواری و ایستاده قابلیت هایلایت کردن پوستر و یا طرح گرافیکی شما را دارد..

 

 

سازه های نمایشگاهی

به مجموعه سازه هایی که در نمایشگاه به منظور استفاده بعنوان تبلیغات یا معرفی شرکت و محصول در غرفه سازی استفاده می شود سازه های نمایشگاهی گفته میشود.
از انواع سازه های نمایشگاهی می توان موارد زیر را نام برد :

استند ، رول آپ ، پاپ آپ ، بنر های نمایشگاهی ، لایت باکس ها ، میز کانتر ، فلکس ، جا کاتالوگی ، جا طلقی و ….

 

استند رول آپ :

نوعی استند تبلیغاتی که از غلافی رولی شکل بیرون می آید. (جهت انتخاب به تصاویر پایین صفحه مراجعه نمایید. اگر استندها بصورت گردان باز یا بسته شوند و دارای موتوری برای بالا و پایین کشیدتن آن بنر یا پلات و لمینیت باشد به آن رو آپ گفته میشود
فرق رول آپ ها نسبت به استند ها می توان به داشتنه موتوری متحرک و گردان برای رول آپ ها اشاره کرد که در بعضی حالات بصورت همیشه گردان و در بعضی حالات فقط بالا و پایین شده و بوسیله میله ای که در پشت آنه ا قرار دارد ثابت میشوند.
از انواع رول آپ ها میشود به رول آپ های گردان و ثابت اشاره کرد
قیمت چاپ رول آپ ها نسبت به چاپ استند گران ترست بدلیل جای کمتری گرفتن رول آپ و همیشه سوار بودن پلات و لمینیت و یا په په در داخل رول آپ می باشد.
رول آپ استند ها (Rollup Stand) سبکترین نوع سازه های نمایشگاهی هستند که در سایزها و اشکال مختلف وجود دارند.
خرید رول آپ استند بسیار اقتصادی و مناسب جهت هر نوع مراسم و نمایشگاه بوده و با توجه به سهولت حمل و نقل و نصب آسان و سریع، جزو محبوبترین سازه های پرتابل نمایشگاهی می باشد.
در هنگام برپایی نمایشگاه با استفاده از چند پاپ آپ، استند، رول آپ و میز کانتر براحتی غرفه ها و فضاهای پیش ساخته مورد قبولی میتوان ایجاد نمود.

 

کانتر :

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی و فروش که جهت استفاده در نمایشگاهها، غرفه ها، لابی ها و مورد مصرف قرار می گیرد

میز کانتر سویسی

میز کانتر یا پیشخوان رکن اصلی غرفه های نمایشگاهی است که جهت ارائه اطلاعات کالا و خدمات مورد استفاده
قرار می گیرد و تفاوت اصلی آن با میز های معمولی قابلیت نصب چاپ و قابل حمل بودن آن ها می باشد

ویژگی ها :
صفحه MDF با روکش PVC که قابلیت جمع شدن دارد
میز کانتر دارای قفسه جهت نگهداری کاتالوگ و نمونه محصول می باشد

 

 بنر

ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و اپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی آن باید بیشتر باشد.

 

بنر چیست؟ تفاوت آن با فلکس؟ و انواع بنر و فلکسی

فلکسی ، فلکس یا به عبارت صحیح تر ” فلکسی فیس ”متریالی است که برای تابلوهای سردر مغازه ها ، فروشگاهها ، تابلوهای عابر پیاده ، برخی از بیلبوردها و به طور خلاصه برای تابلوهایی که لامپ مهتابی دارند استفاده میشود . فلکسی یا فلکس دو نوع چینی و کُره ای دارد ، نوع چینی آن معمولا ۱۸ اُنس و نوع کُره ای آن ۲۰ اُنس میباشد ، متریال فلکسی به جنسی اطلاق میشود که نور را از خود عبور میدهد در حالی که بنر این قابلیت را ندارد و معمولا نور از جلو به آن تابانده میشود ، بنر نیز مثل فلکسی دو نوع چینی و کُره ای دارد و هر دو نوع آن گراماژی بین هشت اُنس تا سیزده اُنس را دارند ، تفاوت بنر چینی با بنر کُره ای در کیفیت چاپ و مقاومت بنر است ، بنر کُره ای از کیفیت چاپ بالا و همچنین مقاومت بالاتری نسبت به بنر چینی برخوردار است ، بنرهایی که برای استفاده معمولی میباشد معمولا ده اُنس چاپ میشوند ولی اگر بنر را برای تابلوهای سر در فروشگاه استفاده میکنید که قرار است نور از جلو داشته باشند ، توصیه میشود از بنر سیزده اُنس استفاده کنید ، البته میتوانید در این مورد با تابلو ساز خود مشورت کنید . نوع دستگاه چاپ نیز در بالا بودن کیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد ، به این معنی که اگر شما برای چاپ خود از بنر کُره ای استفاده کنید ولی دستگاهی که با آن چاپ میکنید دارای کیفیت پایین چاپ باشد ، کار شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.در نظر داشته باشید که فلکسی معمولا کمی تیره تر از بنر چاپ میشود ، دلیلش هم به خاطر وجود لامپ مهتابی داخل تابلو است ، چنانچه فلکسی مانند بنر چاپ شود در طول شب که مهتابی داخل تابلو روشن میشود کار چاپ شده شما تا حد زیادی بی حال و بی رنگ و رو خواهد شد.

 

انواع بنرها

بنرها از لحاظ سایز و از لحاظ افقی یا عمودی بودن و نیز از لحاظ دیجیتالی یا چاپی بودن به چند دسته تقسیم می شوند.

 

بنرهای دیجیتالی

بنرهای دیجیتالی براساس طول و عرضشان در واحد پیکسل به انواع مختلف تقسیم می گردند.برخی از بنرها به صورت ثابت و برخی به صورت فلش یا تصاویر متحرک یا در برخی موارد چرخان، طراحی می گردند. بنرهای دیجیتالی در صفحات وب و صفحات دیجیتالی نمایش داده می شوند و اغلب آنها دارای یک عنصر چشمک زن در درون خود می باشند.

وجه مشخصه بنرهای دیجیتالی همان چشمک زن بودن آنها می باشد. برخی از آنها به یا کوچک بوده که به تمبر پستی نیز شهرت دارند و معمولا در حواشی thumbnail صورت و کناره های صفحات دیجیتال و وب سایت ها، قرار داده می شوند. اما بنرهای بزرگ که سایز استاندارد آن ۴۶۸ و یا ۱۲۰ پیکسل پهنا و ۶۰ پیکسل ارتفاع می باشد، در قمست های اصلی سایت مثلا در هدر یا سردر سایت قرار داده می شوند و از بنرهای درشت محسوب می شوند.

بنرهای دیجیتالی گاهی در وب سایت های پربازدید برای آگهی، گذاشته می شوند و گاهی هم از طریق وب سایت های آگهی دهنده و مخصوص تبلیغات، در معرض نمایش قرار داده می شود.

 

 چاپ بنر  

تمامی تعریف هایی که برای بنرهای دیجیتالی وجود دارد در بنرهای چاپی نیز صادق است، با این تفاوت که بنرهای چاپی متحرک و چرخان یا چشمک زن نیستند و به صورت ثابت طراحی می شوند. از آنجاکه قابلیت جلب مخاطب از طریق تحرک و چشمک زنی را ندارند، باید توسط رنگ ها و المانهایی مناسب، نظر مخاطب را به خود جلب نمایند باشد.

 

کاربرد :
غرفه های نمایشگاهی ،سالن ها ، فروشگاه ها ،فرود گاه ها و … کاربرد اصلی این سازه در نمایشگاه ها پاسخگویی به مخاطبین و همچنین سمپلینگ است البته در کنفرانس ها و سخنرانی ها به عنوان استند لپ تاپ و LCD مورد استفاه قرار می گیرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *