تعرفه ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی سوزنی

لیست قیمت ساک دستی پارچه ای

ساک دستی سوزنی از جمله هدایای تبلغاتی است که جهت حمل آسان کالا به کار می رود. ساک دستی پارچه ای قابل بازیافت بوده و برای تبلیغات نمایشگاهی به علت دوام و ماندگاری بالا بسیار گزینه مناسبی است. ساک دستی پارچه ای در رنگ های مختلف تولید میگردد و بوسیله چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی پارچه ای میتوان چاپ با رنگ های دلخواه را انجام داد. قیمت ساک دستی سوزنی نسبت به گراماژ پارچه و سایز و چاپ و عوامل دیگر تعیین می شود. از دیگر نام های ساک دستی پارچه ای می توان به ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر یا ساک دستی پرسی اشاره نمود.

ساک دستی سوزنی ، ساک دستی سوزنی ، قیمت ساک دستی پارچه ای ارزان ، چاپ و تبلیغات بهرنگ

ساک دستی سوزنی چیست؟ 

  • وسیله ای که برای حمل کاتالوگ و بروشور و انواع هدایای تبلیغاتی دارای بیشترین مصارف در نمایشگاه ها و فروشگاه های ساک دستی سوزنی میباشد .
  • شرکت ها و موسسات ساک دستی پارچه ای را در اندازه مورد نیاز خریداری کرده و لوگو خود را روی ان بوسیله چاپ سیلک و سابلیمیشن هک میکنند .
  • از اندازه های متداول ساک دستی سوزنی میتوان به اندازه های ۲۵ در ۳۵ و ۳۵ در ۴۵ اشاره کرد .
  • یک فروشگاه یا غرفه داره نمایشگاه برای اینکه بتواند از بیشترین بهره تبلیغاتی استفاده کند از ساک دستی های پارچه ای و ساک دستی سوزنی استفاده می کند.
  • ارزان بودن ساک دستی سوزنی میتواند بجای اینکه از هزینه شما کم کند میتواند از ماندگاری جنس خریداری شده شما چه از لحاظ حنس کارو چه از لحاظ کیفیت چاپ کم کند .

 

ساک دستی سوزنی ، ساک دستی سوزنی ، قیمت ساک دستی پارچه ای ارزان ، چاپ و تبلیغات بهرنگ

مزایای استفاه از این ساک دستی پارچه ای چیست؟

  • حمل راحت کالای خریداری شده برای مشتری
  • ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون های تبلیغاتی
  • حمل کالای سنگین تر نسبت به نایلون های تبلیغاتی
  • چاپ لوگو روی ساک دستی تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای و سوزنی از ماندگاری بیشتر برخوردار است.
  • توانایی استفاده چند باره و تبلیغات روی آن
  • تجدید پذیری و توانایی بازیافت و محیط زیست دوست بودن
  • به علت دوام زیاد بر روی مشتریان خاطره خوب بجای میگذارد.
  • کارایی بسیار زیاد نست به هزینه پرداختی
  • به علت دوام بالا می توان بهترین بهره تبلیغاتی برای کار شما را داشته باشد.

مزایای ساک دستی پارچه ای

از ویژگی هایی که می توان به ساک دستی های پارچه ای اضافه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اضافه کردن دسته بندی به ساک دستی های پارچه ای ( ساک دستی پارچه ای دسته بندی یا رکابی )
  • اضافه کردن کاست های بغل و کف به ساک دستی سوزنی ( ساک دستی سوزنی با کف کاست )
  • اضافه کردن کاست های کنار و بغل رنگی ( ساک دستی سوزنی دو رنگ )
  • قابلیت تولید ساک های دستی سوزنی دو رنگ ( ساک دستی پارچه ای چند رنگ )

 

چرا از ساک دستی های پارچه ای برای تبلیغات خود استفاده می کنیم ؟

فاکتورهای زیر را میتوان از جمله عواملی دانست که ما از ساک دستی های پارچه ای برای تبلیغات خود استفاده می کنیم:

فاکتور اول : قیمت ساک دستی های پارچه ای نسبت به کالاهای تبلیغاتی دیگر به صرفه تر است.

اولین معیاری که ما پس از تصمیم گیری برای تبلیغ خود یا کالای مورد نظر خود مورد بررسی قرار می دهیم قیمت تبلیغات است. ما می توانیم برای تبلیغ کالای خود از بیلبوردها که قیمت آنها از ۱۰ میلیون حدودی شروع میشود و در بهترین مناطق به حدوده ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیون و یا شایدم بیشتر ختم می شود، استفاده کنیم و یا از تبلیغاتی که در تلویزیون رواج دارد استفاده کنیم که فکر نکنم آن هم قیمتی پایینی برای ما داشته باشد. اما اگر بخواهیم ریزبینانه به این قضیه نگاه کنیم به این سوال می رسیم که این تبلیغات آیا امروزه نسبت به قیمتی که برای ما دارند آیا بازدهی لازم را هم دارند. با کمی تحقیق می توانیم به این نتیجه برسیم که باید از تبلیغات کوچکتری استفاده کنیم و سپس برای پیشرفت کارمان تبلیغات را بیشتر و بیشتر کنیم . می توانیم برای این منظور از ساک دستی پارچه ای و امثال آن استفاده کنیم که هم دارای ماندگاری بالا است و هم برای محیط زیست ضرری ندارد. ساک دستی های پارچه ای قیمت نزدیکی به ساک دستی های نایلونی دارند ولی دارای ماندگاری بالاتری هستند و در ذهن مشتریان ماندگار تر ….

فاکتور دوم : ماندگاری بالا از جمله مزیت های ساک دستی سوزنی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی است.

شما در انتخاب روش تبلیغاتی که برای کالای خود انجام میدهید حتما ماندگاری را هم در نظر می گیرید. ماندگاری بالای یک کالا می تواند شما را در رسیدن به هدفتان ماندگار تر کند. شما می توانید روش های تبلیغاتی را انتخاب کنید که ماهیانه یا روزانه باید آنها را تمدید کنید و اگر آنها را تمدید نکنید مطمئنا شاید زود دیده شوید و زود هم از یادها برویم بخاطره همین ماندگاری روش تبلیغات یکی از مهمترین عوامل در به نتیجه رسیدن و به هدف نزدیک شدن شما باشد. ساک دستی پارچه ای را می توان به علت ماندگاری بالا یکی از روش های بسیار خوب تبلیغاتی دانست بدین صورت که شما میتوانید ۱۰۰۰ عدد ساک دستی سوزنی با طرح و لوگو خود چاپ کنید و در طول ۳ ماه تا یکسال کم کم ساک دستی سوزنی با تبلیغات خودتان را به مشتریانتان بدهید . هر ساک دستی پارچه ای میتواند بطور میانگین بین ۱۵ تا ۱۷ تا بار دست به دست مورد استفاده قرار گیرد.

فاکتور سوم : یکی دیگر از مزیت های ساک دستی پارچه ای کارایی بالای آن است.

کارایی داشتن هر روش یا هر کالای تبلیغاتی یکی از ویژگی های مهم آن کالا می تواند باشد . اگر شما روش یا کالایی را به مشتریان خود بدهید که کارایی آن به زمان یا روزه خاصی بستگی داشته باشد و پس از اتمام آن زمان کالا درون سطل آشغال قرار گیرد آیا شما می توانید بگویید که آن کالا کارایی زیادی برای شما دارد. ساک دستی های پارچه ای یکی از انواع کالاهای تبلیغاتی هستند که بروشور و کاتالوگ خود را درون آن قرار داده و به مشتریان خود می دهید و مشتریان پس از آن از ساک دستی سوزنی در مکان های دیگر و برای کارهای دیگر هم استفاده می کنند.

فاکتور سوم : یکی دیگر از مزیت های ساک دستی سوزنی سازگاری آن با محیط زیست است.

امروزه بسیاری از مشتریان ما بدنبال کالاهایی هستند که به محیط زیست ضربه وارد نکنند و قابل بازیافت باشند. نایلون های تبلیغاتی شاید بدلیلی که این ویژگی را دارا نیستند امروزه روز حضورشان در سبد کالایی مردم کم و کمتر می شود و یا شاید سررسید های تبلیغاتی که در ساخت آنها از کاغذ و درختان استفاده می شود یکی دیگر از مثال هایی باشد که بتوان در این مورد به آن اشاره نمود. ساک دستی های پارچه ای به دلیل قابل بازیافت بودن و دوستدار محیط زیست بودن یکی از کالاهایی است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار میگیرند .

چاپ ساک دستی سوزنی چگونه انجام می شود؟

چاپ ساک دستی پارچه ای در بیشتر مواقع به وسیله چاپ سیلک انجام میپذیرد که در زیر توضیح نحوه کار این نوع چاپ بصورت کامل برای شما کاربران عزیز داده شده است. لازم به ذکر است که می توان از چاپ سابلیمیشن هم برای چاپ روی ساک دستی های سوزنی استفاده کرد

 چاپ اسکرین متکی به روش ساده اما عملی استنسیل است.

چاپ سیلک اسکرین

چاپ اسکرین متکی به روش ساده اما عملی استنسیل است.

وقتی مرکب یا هر ماده دیگر قابل چاپ از یک ورقه استنسیل عبور داده شود، رنگی که از نقاط باز استنسیل عبور کرده است، بر روی سطح زیرین اثر خواهد گذاشت. اگر مرکب را از توری به وسیله کاردک عبور دهیم، عمل چاپ انجام خواهد پذیرفت. باید توجه داشت که منافذ توری برحسب مورد، بسته یا باز گذاشته شدهاند. نقاط باز همان سطوح تصویر است که باید مرکب از توری عبور کند و بر روی جنس زیرین اثر گذارد. نقاط بسته به همان سطوح غیر تصویر است که مرکب نباید از آنها عبور کند.

سیلک اسکرین در میان هنرمندان نقاش نیز جایگاه و ازشی خاص دارد و از آن با عنوان سریگرافی نام میبرند. به دلیل اختصار و آسان کردن کار در این کتاب تنها به نام اسکرین بسنده خواهیم کرد.

 چگونگی پیدایش و تکامل چاپ اسکرین

در مطالعه سیر تکامل چاپ سیلک اسکرین باید به این نکته توجه داشت که این روش از سالیان پیشین به صورت استنسیل کاملا متداول بوده است.

هنرمندان شرقی با استفاده از تکنیک استنسل، طرحهای زیبایی را بر روی پارچه و کاغذ آفریده اند. ژاپنی ها در برش دقیق و ظریف استنسیل بسیار مجرب هستند. در یک طرح ژاپنی، مرکز دایره با طرحهای آزاد دیگر که باید دور آنها کاملا باز باشد با مهارتی تمام و ارتباطی ظریف مثل موی انسان در جای خود نگه داشته شده است

توری در چاپ سیلک اسکرین

در مسیر تکامل کار استنسیل و برای آزادسازی کار، صنعتگری ماهر با استفاده از تار ابریشم، توری ظریف، محکم و با دوامی بافت که میتوانست نگهدارنده چنین استنسیل ظریفی باشد، این عمل سرآغاز حرکت ( چاپ سیلک اسکرین) به معنای امروزی آن است.

 مسئله ابداع چاپ سیلک اسکرین را نمیتوان به یک نفر نسبت داد و این ابداع مثل ابداع گوتنبرگ و سنفلدر و یا کلیک دانست ولی چیزی که مسلم است استفاده از قاب و کشیدن توری به روی آن و درست کردن شابلون (یا استنسیل بدون پل ارتباطی) به صورت امروزی در اروپا توسط (ساموئل سیمون) اهل منچستر انگلستان در سال ۱۹۰۷ به ثبت رسید.

با گذشت زمان، توری های ابریشمی جای خود را به توریهای نایلونی، پلی استر، فلزی یا دیگر مواد ساخته دست بشر داده است. به هر ترتیب استفاده از توری در روش استنسیل چاپ سیلک اسکرین را به وجود  آورد که امروزه تحت عنوان (اسکرین پروسس)  یکی از چهار روش مهم صنعت چاپ محسوب می شود .

در چاپ اسکرین قاب های توری را شابلون یا کلیشه می‌نامند.

ویژگیهای چاپ اسکرین را توضیح بدهید ؟

از سال ۱۹۲۰ میلادی چاپ اسکرین علاوه بر روی پارچه روی مواد دیگر نیز متداول شد. اقتصادی بودن این روش برای تکثیر کارهای کم تیراژ، سادگی نسبی عملیات اجرایی، انتقال ضخامت بالایی از مرکب به روی جسم چاپ شونده، قابلیت چاپ بر روی مواد مختلف، پیچیده نبودن تکنولوژی ماشین آلات، هزینه کم اجرایی، نیاز به سرمایه گذاری کمتر نسبت به دیگر روشهای چاپ و زیبایی چاپ اندک اندک موفقیت چاپ اسکرین را در عرصه صنعت تثبیت کرد

 ضخامت لایه مرکب در چاپ سیلک اسکرین :

 شاید بتوان مهمترین ویژگی چاپ اسکرین را انتقال لایه ضخیمی از مرکب بر روی سطح چاپ شونده دانست. ضخامت مرکب انتقالی میتواند توسط فشار کاردک و روشن کشیدن آن، نوع توری مصرفی، منافذ آن، نوع مرکب و مواد افزودنی کنترل شود. میزان ضخامت مرکب توسط چاپ اسکرین میتواند حتی ده برابر ضخامت مرکب انتقالی توسط لترپرس باشد.

هرچند که تحولات گوناگون تکنولوژی در نوع توری مصرفی و مرکب این امکان را به وجود آورده است که با اسکرین نیز بتوان ضخامت مرکبی معادل ضخامت مرکب در سیستم هلیوگراور را به دست آوردضخامت نازک مرکب اسکرین را میتوان با مرکب (یولتراسین) به دست آورد. به طور معمول، یک کیلو مرکب (اتیل سلولز)  با استفاده از توری شماره ۱۰۰ (یک صد منفذ در یک سانتیمتر مربع) میتواند مساحتی  معادل ۵۰ متر مربع را با چاپ اسکرین پوشش دهد و در ضمن، در مدت ده ثانیه با استفاده از تونل هوای گرم خشک شود

برای دستیابی به فیلم ضخیم مرکب با اسکرین میتوان از مرکب (سولونتفری) مثل ( پلستی سولز) واقعا  نتیجه مطلوب را به دست آورد.

 ماده چاپی:

چاپ اسکرین علاوه برای که در عرصه صنعت چاپ در کیفیت های مختلف کاملا یکه تاز است. در چاپ بر روی کاغذ، مقوا، چوب، چوپ پنبه، سفال، آجر، سرامیک، پالستیک، الستیک، فلز در شکلها، ضخامت ها و ابعاد گوناگون پیشتاز و شاید در بیشتر موارد تنها راه رسیدن به هدف بوده است.

چاپ اسکرین در کلیه موارد زیر به تنهایی مسئولیت اجرایی را به عهده دارد:

چاپ برگردان حرارتی ، چاپ پرچم ،چاپ عکس برگردان مخصوص چینی ، علامت های راهنمایی ، تابلوهای اعلانات ،چاپ رنگی پوششی در یک مرحله حتی بر روی رنگ مشکی ، چاپ الکترواستاتیک، چاپ پوسترهای بسیار بزرگ دیواری، چاپ قطعات بسیار کوچک الکترونیکی ، چاپ مقواهای ضخیم، چاپ طلایی و نقره ای بسیار مرغوب، چاپ فلورسنت روز یا شب و در نهایت به عنوان کامل کننده روش های دیگر چاپ ، ازائه دهنده ورنی بسیار مرغوب.

مرکب در چاپ سیلک اسکرین

برای چاپ بر روی مواد مختلف نیاز به مرکب با رنگهای مختلف چاپ شدنی بر روی جسم چاپ شونده است. این تنوع مرکب و رنگ به میزان چشمگیری در چاپ اسکرین نسبت به دیگر روشهای چاپ وجود دارد. در این خصوص، میتوان از رنگ لعابی، رنگ روغنی، رنگ پایه گیاهی، رنگ الکی، مرکبهایی با پایه ونیل اکرولیک، نیروسلولز، اتیل سلولز و مواد دیگر ساخته شده از لاستیک نام برد.

انعطاف پذیری در چاپ سیلک اسکرین

سیستم چاپ اسکرین چنان انعطافپذیر است که از یک روش بسیار ساده دستی تا یک ماشین چندین رنگ چاپ رول با کلیه سیستمهای خشک کن را در خدمت گرفته و در طول این راه نیز صلابت خود را حفظ کرده است.

در مواردی که محدودیت هایی مثل تنوع و زیبایی رنگ، اندازه کار، ضخامت جنس چاپ شونده، شکل های گوناگون، مقاومت محصول نهایی در مقابل عوامل طبیعی، سرمایه گذاری و هزینه بالای اقدامات اولیه در مورد دیگر روشهای چاپ وجود داشته و مانع از فعالیت گسترده آنها میشده است. چاپ اسکرین نقاط ضعف را به راحتی پوشانده و در عرصه کار خود کاملا موفق بوده است؛ ضمن این که هنوز امکان پیشرفت آن وجود دارد.

در سال ۱۹۵۰ میلادی چاپ اسکرین برای چاپ بر روی بطری های پالستیکی و تولید مدارهای الکترونیکی به کار گرفته شد. گسترش موارد استفاده از مواد پلاستیکی و نیاز روزافزون تولید مدارهای الکترونیک در پیشرفت مواد و تکنیک چاپ اسکرین بی تأثیر نبوده است. در سالهای اخیر، این روش چاپ به دلیل انعطافپذیری و آن هم جهت بودن با تغییرات تکنولوژیکی از رشد و اعتبار قابل ملاحظه ای- بویژه در حیطه صنعت- برخوردار شده است. حتی به عقیده بعضی از متخصصان امر، باید درباره این روش چاپ، جدا از دیگر روشهای متداول چاپ بررسی و تحقیق کرد

زمان خشک شدن چاپ سیلک اسکرین

مسئله کاهش یافتن زمان خشک شدن مرکبهای اسکرین در ابتدا با استفاده از برطرف شد. ۱ تونلهای حرارتی و در نهایت با تولید مرکب های یو وی کیورینک برطرف شد.

مکانیزم چاپ سیلک اسکرین

استنسیل از تصویر مورد نظر بریده شده و به وسیله الیاف توری کشیده شده بر روی یک قاب نگه داشته می شود.

مرکب مصرفی به وسیله یک کاردک با لبه لاستیکی به نام (اسکیوجی) از بین سطوح باز استنسیل و توری بر روی سطح چاپ شونده فشرده شده در طول کار کشیده میشود چه ماشین ساده دستی یا ماشین تمام اتوماتیک، در اصول کار هیچ تغییری پدید نمی آورد.

ماشین بزرگ اتوماتیک چاپ اسکرین

حلّال : در طول عملیات چاپ، مرکب در درون قاب شابلون نگهداری میشود و به طور طبیعی، پیوسته در مجاورت هوا خواهد بود. بنابراین، الل مرکب نباید بسیار فرّار باشد؛ چرا که هم حلّال زیادی به مصرف خواهد رسید و هم هوای محیط کار آلوده خواهد شد.

حلّال مصرفی یا افزودنیهای مرکب نباید باعث حل شدن یا ترک خودرن الستیک کاردک شود. همچنین نباید حساس مصرف شده در توری را در خود حل و از توری پاک کنند

ویژگی مرکب: مرکب مصرفی باید چنان رقتی داشته باشد که به راحتی از درون منفذهای توری عبور کند. ولی آنچنان هم رقیق نباشد که باعث سایه در کنار تصاویر چاپ شده شود. روانی مرکب باید در چاپ اسکرین در کمترین میزان باشد ولی باید در حدّی نگه داشته شود که باعث چسبندگی جسم چاپ شونده بر روی توری در موقع جدا شدن از یکدیگر نشود و بتوان جسم چاپ شونده را بدون نیاز به کشش اضافی از توری چاپ جدا کرد.

متناسب با نوع سیستم خشک کن و مرکب مصرفی، کار چاپ شده باید در زمانی معقول و عملی خشک شود

چاپ سیلک اسکرین یا چاپ روی ساک سوزنی

  1. در این روش از پارچه های توری با روزنه های بسیا ر ریز استفاده میگردد
  2. توری در قابی چوبی ثابت میشود سپس بخش هایی از تصویر نباید رنگ شود با لاک های حساس پوشیده میشود.( این قاب های توری را شابلون یا کلیشه می‌نامند.)
  3. سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک به سطح چاپ شونده منتقل میگردد و مرکب فقط از بخش هایی که مسدود شده به کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل میگردد و تصویر روی ساک دستی پارچه ای ظاهر میشود.

با چاپ سیلک میتوان برروی انواع اشیاء مانند پارچه ، چینی ، چوب ، سرامیک ، فلز انواع کاغذ و مقوا و طلق های پی وی سی و … چاپ را انجام داد. این نوع چاپ برای تبلیغات بر روی انواع ساک های سوزنی ، نایلونی ، پوشه های دکمه دار ، سررسید و جلد مدارک نیز استفاده میگردد

تذکر:

  • برای چاپ روی ساک دستی سوزنی میتوان بصورت دورو و یکرو چاپ رو انجام داد که قیمت یکرو و دورو کار متفاوت است .
  • میتوان از دسته اضافی بر روی ساک پارچه ای یا سوزنی استقاده کرد و قیمت ان به ساک دستی سوزنی اضافه میگردد.
  • ساک سوزنی در رنگ های مختلف قابل خریداری است که میتوان رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنید .
  • ساک دستی پارچه ای در دو گراماژ ۶۰ و ۹۰ گرم در بازار موجود است.
ساک دستی سوزنی
  • ساک دستی سوزنی
  • ساک دستی پارچه ای
5.0
درحال ارسال
امتیاز کاربر 5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 بازدید مجدد)