خودکار تبلیغاتی | قیمت خودکار ارزان تبلیغاتی | خودکار پلاستیکی تبلیغاتی فلزی

خودکار تاجدار باریک

خودکار تاجدار باریک

خودکار تاج m

خودکار تاج m

خودکار فلزی ۱۳۱

خودکار فلزی ۱۳۱

خودکار پارس

خودکار پارس

روانویس نات

روانویس نات

خودکار لکسوز سفید

خودکار لکسوز سفید

خودکار صبا سفید

خودکار صبا سفید

خودکار فلزی ۱۰۵سوهانی

خودکار فلزی ۱۰۵سوهانی

خودکار تاجدار رنگی

خودکار تاجدار رنگی

خودکار پویا

خودکار پویا

خودکار M نکسوز

خودکار نکسوز M

خودکار تبلیغاتی یا قلم یا روانویس تبلیغاتی ابزاری جدیدی و نوین به حساب می آید که برای نوشتن مطالب به کار می رود . طول مدت نوشتن خودکار تبلیغاتی ارزان کمتر از خودکار های تبلیغاتی فلزی است و قیمت خودکار تبلیغاتی پلاستیکی بسیار کمتر از خودکارهای تبلیغاتی لوکس فلزی است . چاپ روی خودکار تبلیغاتی بوسیله چاپ تامپو انجام می شود.

خودکار تبلیغاتی | خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت | خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و فلزی

خودکار تبلیغاتی ابزاری جدید و پیشرفته و نوین است که برای نوشتن مطالب کاربرد دارد . داخل خودکار لوله ای استوانه ای شکل و باریک وجود دارد که دورون ان جوهر چسبناک ریخته میشود و در پایین این لوله که نوک خودکار هم بهش میگویند گوی کوچکی که از جنس فلز است قرار دارد که با چرخش آن جوهر مکیده و به نوکه آن منتقل میشود و ما برای نوشتن از ان استفاده می کنیم. خودکار از انواع قلم ها به شمار می آید.

ابزارهایی که امروزه برای نوشتن و یادداشت کردن و نت برداری از آنها استفاده می شوند کم نیستند. از جمله این وسایل می توان به تبلت ها یا لب تاپ ها و یا ویس رکوردها برای ضبط کردن و بوسیله گوشی ها فیلم برداری کردن؛ همه این ابزارها کاربردهایی مشترک با هم دارند که نوشتن و ضبط کردن از خصوصیات مشترک آنها است. اما امروزه هنوز افرادی برای یادداشت کردن از خودکار فلزی یا پلاستیکی استفاده میکنند . شاید بعضی از آنها توان خرید وسایل بالا را ندارند و قیمت خودکار پلاستیکی برایشان بصرفه تر است ؛ اما در بیشتر مواقع بخاطره سهولت و در دسترس بودن از آن استفاده می کنند.

برندهایی که امروزه برای مشتریان تولید خودکار می کنند کم نیستند و هرروز برای رقابت کردن و عقب نماندن از پیشرفت تکنولوژی استفاده از خودکار های را برای ما راحت تر می کنند. مثلا بعضی برندها برای استفاده راحت تر و طولانی تر مشتریان خود از خودکار ها ، از روکش چرمی بر روی خودکار ها استفاده می کنند . البته قیمت خودکار را بالاتر می برد ولی مشتری با قدری تفکر می تواند خودکار را در مدت زمان بیشتری داشته باشد. برندهای تولید کننده خودکار لوکس هم کم نیستند و آنها هم با بالابردن کیفیت خودکارهای خود، سعی در فروش بیشتر کالای خود دارند.

سرعت بالای خودکار در نوشتن هم یکی دیگر از عواملی است که مشتریان در خرید خودکار به آن توجه ویژه ای دارند و هرچه این خودکار ها سریع تر و کیفیت بالاتری داشته باشند می توانند فروش بالاتری را از آن خود کنند .

یکی دیگر از عواملی که در خرید مشتریان خودکار تاثیر زیادی دارد استفاده افراد مشهور و یا نویسندگان از آن برند است. مثلا نویسنده ای به تلویزیون می آید و می گوید من از این برند خودکار استفاده می کنم و افراد پیرو آن نویسنده حتما به سراغ آن برند می روند و آن خودکار را تست می کنند.

از ویژگی های یک خودکار تبلیغاتی ارزان این است که در طول مدت نوشتن باعث اسیب زدن و خستگی به دستان ما نشود و این قدر ارام و روان باشد که از نوشتن با آن لذت ببریم .

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ارزان

تاریخچه اختراع خودکارها

تاریخچه اختراع خودکارها به سال ۱۸۸۰ میلادی بر میگیردد که توسط جان لوود به ثبت رسیده است. او را به عنوان یک دباغ چرم می شناختند و برای اینکه بتواند روی این دباغ های چرم بنویسد بدنبال اختراع قلمی بود. کاری که او می خواست انجام دهد خودنویس های آن موقع قادر به انجامش نبودند . پس از او و در سال ۱۹۳۱ میلادی آقای لازلو بیرو که مخترعی مجارستانی بود توانست خودکاری با نوک ساچمه ای را اختراع کند.

 

ویژگی های یک خودکار خوب

خودکار نامناسب باعث درد مچ دست و انگشتان می‌شود. از ویژگی‌های یک خودکار خوب برای نوشتن‌های دراز مدت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودکارهای تبلیغاتی با سطح مقطع سه‌ گوش در نوشتن مطالب از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره‌ای بهترند.
  • خودکارهای تبلیغاتی که دارای پوششی نرم لاستیکی هستند باعث ناراحتی انگشتان ما در طول نوشتنمان نمیشوند.
  • شاید مشاهده کرده باشید که بسیاری در موقع نوشتان خودکار را فشار میدهند تا نوشته های آنها پررنگ تر به نظر برسد اینگونه افراد پس از زمانی خاص دچار درد انگشت می شوند که باید از خودکارهایی که از روکش لاستیکی نرم دارد استفاده کنند
  • از دیگر مواردی که یک خودکار تبلیغاتی لوکس را از یک خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت بی کیفیت جدا میکند ، کیفت بالای جوهر آن است که در روانویسی خودکار تبلیغاتی نقش بسزایی دارد در ضمن قیمت خودکار تبلیغاتی نقش مستقیمی در کیفیت آن هم ایفا می کند.

 

خودکار های تبلیغاتی وسایلی پر مصرف هستند چرا ؟

اگر به سایت ما نگاهی بیندازید متوجه تنوع محصولات ما در زمینه هدایای تبلیغاتی خواهید شد. ما طیف گسترده ای از محصولات را در یکجا برای شما مشتریان عزیز گرد آوری کردیم تا شما با دیدن آنها بتواینید رویاهای بازاریابی خود را به عمل درآورید . همیشه در تنوع محصولات یک کالا بیشتر طرفدار دارد و در هدایای تبلیغاتی هم خودکارهای تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد.

خودکار تبلیغاتی به دلیل تنوع محصول و تنوع در خودکار تبلیغاتی ارزان و خودکار تبلیغاتی لوکس و در طرفی دیگر خودکار تبلیغاتی پلاستیک و فلزی ، میتواند مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشد. خودکار تبلیغاتی از جمله وسایلی است که در کنفرانس ها و همایش ها همیشه مکمل هدایای بوده است که به مخاطبان آن همایش میدادند. در این همایش ها اگر سخنرانی در رابطه با موضوعی صحبت می کند اولین واکنش شنونده ها یاد داشت کردن نکات مهم توسط آن خودکار است و می توان گفت یکی از الزامات هر شنونده و بیننده در همایشی استفاده از این خودکارها می باشد.

 

چاپ روی خودکار تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود؟

چاپ روی خودکار تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود؟

چاپ بر روی خودکارهای تبلیغاتی عمدتا بصورت چاپ تامپو انجام می شود. چاپ تامپو به شیوه چاپ گود انجام میشود. در این شیوه از کلیشه بعنوان سطح حامل مرکب برروی سطح چاپ شونده استفاده می شود. چاپ تامپو امکان چاپ بر روی همه مواد بار هر نوع شکلی به عنوان مثال استوانه ای و بیضی و هر جنسی را برخوردار می باشد در این شیوه کلیشه از جنس سیلیکون می باشد که به آن تامپون گفته می شود. این شیوه چاپی شباهت زیادی به شیوه ای مهر های لاستیکی که ما روزانه ازش استفاده می کنیم دارد و تفاوت عمده آن ها در این است که مهرهای پلاستیک بهصورت برجسته و این تامپون ها بصورت گود می باشند.

از دیگر روش ها برای چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی می توان به مورد چاپ لیزری خودکار تبلیغاتی که بر روی خودکارها انجام می شود اشاره کرد که بیشتر روی خودکار های فلزی قابل انجام می باشد.

 

چاپ بالشتکی ( پدپرینتینگ ) چاپ روی خودکار

چاپ بالشتکی ( پدپرینتینگ ) چاپ روی خودکار

چاپ روی خودکار تبلیغاتی بوسیله چاپ بالشتکی یا پد پرینتینگ که با نام چاپ تامپو نیز شناخته می شود انجام می شود. این چاپ بوسیله سطحی انعطاف پذیر که به آن کلیشهیا پد گفته می شود مرکب را دریافت نموده و سپش به سطح نهایی منتقل میکند.

چاپ بالشتکی یک روش چاپی گود و غیر مستقیم است که برای چاپ روی اجسام صاف و نا صاف )مثل توپ گلف) با شکلهای هندسی و غیر هندسی استفاده می شود. در این روش چاپ مناطق چاپ روی فرم یا لوح چاپ، به صورت گود هستند. مرکب داخل گودی ها )مناطق چاپی( به وسیله ی یک بالشتک یا پد سیلیکیونی انعطاف پذیر بر روی سطوح چاپی منتقل می شود. به همین دلیل این روش چاپی به صورت غیر مستقیم است.

چاپ بالشتکی نسبت به سایر روش های چاپی مثل برجسته، روتوگراور، اسکرین و افست، یک روش جوان تر و جدیدتر است. این روش در صنایع ظروف چینی و ساعت سازی استفاده می شد.

 چاپ روی خودکارهای تبلیغاتی بوسیله چاپ تامپو

شکل گیری چاپ بالشتکی

در واقع این روش به ساعت سازان سویسی نسبت داده می شود چرا که آنان برای چاپ صفحه های سه بعدی ساعت ها نیاز به روش کارآمدتری نسبت به روش های موجود چاپی داشتند. این مساله موجب شد آنها تصمیم بگیرند که تکه ای از پوست حیوانات که آن را باد می کرده به عنوان بالشتک برای چاپ استفاده کنند . بدین گونه روش چاپ بالشتکی شکل گرفت. روش آنها به صورت کاما دستی بود.

بعدها با پیشرفت های علمی و صنعتی پدهای سیلیکونی جایگزین پوست باد کرده حیوانات شد و دستگاه ها از حالت دستی به شکل مکانیکی، پنوماتیکی  )استفاده از هوای فشرده در کارکرد قسمت ها و اجزای دستگاه( و الکترونیکی و موتورهای استپر تغییر پیدا کردند.

خودکار ارزان قیمت پلاستیکی لوکس

مزایای چاپ بالشتکی

برخی از مزایای چاپ بالشتکی به شرح زیر می باشد.

  • چاپ بر روی اجسام مقعر، محدب و سطوح نا صاف
  • امکان چاپ با دقت و یکفیت بالا
  • سرعت انجام کار بالا
  • مصرف کم مرکب
  • امکان روی هم خوردن دقیق رنگها در چاپ چند رنگ
  • کاربری و اپراتوری آسان
  • عدم نیاز به فضاهای بزرگ تولیدی

خودکار فلزی تبلیغاتی

بالشتک یا پد

بالشتک ها از جنس لاستیکی سیلیکون و انعطاف پذیر در شکلهای مختلف ساخته می شوند. با فشرده شدن روی کلیشه، مرکب داخل گودیهای آن را برداشته و سپس با فشار بر روی قطعه چاپی مرکب برداشت شده را به آن منتقل می کنند. سطح بالشتک باید ساختاری یکنواخت و یکدست داشته و نسبت به مواد موجود در مرکب، حلالها و سطوح چاپی مقاوم باشد.

بالشتک از نظر درجه سختی (شور HA ) به سه دسته نرم، متوسط و سخت تقسیم بندی می شوند. برای انتخاب بالشتک مناسب برای چاپ، باید به موارد زیر توجه کرد.

اندازه طرح چاپی: اندازه بالشتک باید ۱۰ تا ۲۰ درصد بزرگتر از طرح چاپی باشد.

شکل قطعه چاپی: سطح قطعه چاپی تخت یا دارای پستی بلندی )زبری) است.

سختی قطعه چاپی: قطعه چاپی دارای ساختاری سخت یا نرم است.

خودکار تبلیغاتی
  • خودکار تبلیغاتی
5.0
درحال ارسال
امتیاز کاربر 3 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 بازدید مجدد)