هدایای تبلیغاتی | قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان | جدیدترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی لوکس مفید

ست مدیریت
تقویم و سررسید
ساعت دیواری تبلیغاتی
جاسوییچی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
فلش تبلیغاتی
پاور تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی ماگ
پد موس تبلیغاتی
چتر تبلیغاتی
،ساک سوزنی پارچه ای تبلیغاتی
کیف تبلیغاتی
فلاسک تبلیغاتی
کلاه تبلیغاتی
موس تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ما می باشد. هدایای تبلیغاتی را میتوان هدیه ای کاربردی نامید که هر چه هدایای تبلیغاتی ارزان تر یا هر چه هدایای تبلیغاتی خاص تر باشد می تواند در مکان های عمومی و لوکس مثل هدایای تیلیغاتی نمایشگاهی استفاده کنید و در ذهن آنها ماندگار شوید .  

هدایای تبلیغاتی | قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان | جدیدترین هدایای تبلیغاتی لوکس مفید

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ما می باشد. هدایای تبلیغاتی را میتوان هدیه ای کاربردی نامید که  برای نشان دادن اهمیت مشتریان و قدردانی از آن و درج نام برند تجاری شما بر روی آن و نشان دادن خدمات و محصولاتی  که ارائه میدهید، برای ثبت شدن و ماندن در ذهن مشتری بیان کرد.

هدایای تبلیغاتی در بیان ساده تر می تواند در ذهن مشتریان ماندگاری و خاطره خوب ایجاد کند و باعث اعتماد بیشتر مشتریان شما به شما شود.با درج کردن نام تجاری خود و خدمات و محصولاتی که شما ارائه میدهید بر روی آن مشتریان شما میتواندد طیف وسیع تری از مشتریان را برای شما بیاورند و مشتریان قدیم میتوانند پلی برای مشتریان جدید شما باشد چگونه ؟؟/ مثلما یکی از این روش ها تعریف و تمجید از شرکت شما برای مشتریان جدید و جلب کردن اعتماد آنها برای شما…

در نگاه بعدی که میتوان به خصوصیات هدایای تبلیغاتی داشت نگاه کردن با انواع مختلف هدایای تبلیغاتی و بررسی مزایا و قیمت ها و انتخاب هدایا نسبت به نوع شغل متغیر است.

هر چه خلاقیت در انتخاب ان هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد میزان علاقه مندی مشتری به خدمات و محصولات شما بیشتر می شود به طور مثل می شود اگر در صنعت پزشکی مشغول به کار هستید از جعبه ابزار پزشکی تبلیغاتی (پنس تبلیغاتی) برای مشتریان خود استفاده کنید .

هر چقدر هدایای تبلیغاتی گرانبها تر و ارزشمند تر باشد می توان تاثیرات بیشتری از ان هدایا انتطار داشت و هر چقدر ماندگاری بیشتر باشد مشتری برای مدت زمان بیشتری ان هدایا را برای خودش نگه میدارد و مقدار دیده شدن آن هدایا هم طبیعتا بیشتر میشود. یک خودکار تبلیغاتی شاید کوچک باشد ولی بعظن دیدیه شده تاثیرات تبلیغاتی و بازاریابی خیلی زیادی روی مشتریان خواهد داشت.

مطالعاتی زیادی در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام گرفته  و این مطالعات نشان میدهد که همیشه تاثیرات بازاریابی به وسیله هدایای تبلیغاتی توسط شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی به مشتریان میدهند ، چند برابر از شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه نمیدهند بیشتر است و میزان تماس مشتریان با این شرکت ها بصورت چشم گیری برای سفارش کار رو به افزایش میرود.

 

هدایای تبلیغاتی چه تاثیراتی می توان بر روی مشتریان خود بگذارد ؟

از دلایلی که هدایای تبلیغاتی را جزء محبوب ترین و مفید ترین محصولات در بین مردم کرده است ، به کاربردی بودن آن در زندگی روزمره انسان ها اشاره کرد و میتوان بعنوان مثال از کاربرد ساعت های دیواری و رومیزی تبلیغاتی که برای برنامه ریزی کارهای روزانه  مورد استفاده قرار میگیرند، اشاره کرد.

از دیگر خصوصیات یک هدیه تبلیغاتی که میتواند به ماندگاری بیشتر آن هم موجب شود زیبایی و کاربرد پذیری بالای آن است.به عنوان مثال یک خودکار تبلیغاتی لوکس میتواند تاثیرات بسیار زیادی در تحقق خواسته های فردی مدیرعامل یک شرکت برای ثبت قراردادهای معتبر و میلیاردی داشته باشد.

 

تاریخچه هدایای تبلیغاتی

اولین هدیه تبلیغاتی در امریکا دکمه های بود که به عنوان یادبود در زمان انتخابات جر واشینگتون در سال ۱۷۸۹ به مردم داده شد.

در اوایل قرن نوزدهم کاالاهای چوبی مثل خط کش و تقویم تبلیغاتی رواج داشت ولی تا اواخر قرن نوزدهم کار جدی برای ساخت و تولید هدایای تبلیغاتی به صورت جدی انجام نشد.

در سال های بعد جاسپر میکس که صاحب چاپ خانه ای بود یک مغازه کفش و کیف فروشی را قانع کرد که کیف هایی به عنوان هدیه تبلیغاتی و با نام مغازه به مدارس بدهند .هنری بیچ هم که صحب چاپخانه ای دیگر بود و میتوان از او بعنوان رقیب جاسپر یاد کرد بزودی همکاری خود را باهم اغاز کردن و شروع به تولید کیف هایی برای صنعت جواهر سازی یا صنعت تولید تقویم و کلاه تبلیغاتی برای اسب ها و پیشبند برای آشپزخانه و جعبه های چوبی و چاپ روی آنها و استفاده بعنوان هدایای تبلیغاتی نمودند.

درسال ۱۹۰۴ دوازده تولید کننده هدایای تبلیغاتی دور هم جمع شدند  اولین شرکت تجاری را  این صنعت را پایه ریزی کردند. آن سازمان که PPAI  نام دارد اکنون شرکت بین المللی هدایای تبلیغاتی است که در حال حاضر در کل حهان بیش از ۱۰۰۰۰ عضو دارد. PPAI نماینده صنعت هدایای تبلیغاتی بالاتر از ۲۲۰۰۰ توزیع کننده و تقریبا ۴۸۰۰ تولید کننده هستند.

UK یا صنعت کالاهای تجاری به طور رسمی زمانی تاسیس شد که بازاریابی شرکت ها در اواخر کم کم در دهه۱۹۵۰ پیچیده شد. قبل از این اتفاق شرکتها ممکن بود هدایایی ضمانتی تهیه کنند ولی صنعت شناخته شده ای برای هدایای تبلیغاتی وجود نداشت