هدایای تبلیغاتی | قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان | جدیدترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی لوکس مفید

ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی

ساعت رومیزی تبلیغاتی از جمله هدایایی استفاده می شود که اغلب روی میز مدیران و کارمندان برای تنظیم ساعتی خاص،می تواند هدیه ای بسیار مفید به حساب بیاید.

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی را اغلب بر روی دیوارهای شرکت ها و موسسات میتوان مشاهده کرد. چاپ آرم بر روی ساعت دیواری به وسیله چاپ تامپو انجام می شود.

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک ها امروزه جز وسایل ضروری ما به شمار می روند. این پاور ها را می توان بعنوان منبع شارژ تبلت ها و گوشی ها و حتی لپ تاب ها استفاده کرد.

Promotional T-shirt

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت های تبلیغاتی از چند سال قبل بعنوان تن پوش هایی که روی آن لوگو شرکت یا موسسه درج می شد و ابزاری برای بازاریابی شرکت ها استفاده میشد؛ به یاد داریم.

پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی

پرچم ها اغلب در نمایشگاه ها و ادارات دیده می شوند. اغلب پرچم ها در دفاتر مدیران شرکت روی میز آنها با لوگوی شرکت که روی آن چاپ شده است قابل رویت هستند.

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی

فلش های تبلیغاتی از جمله ابزری به شمار می روند که در جند سال گذشته بسیار متداول و پرکاربرد شده اند و عموم مردم مخاطبان این ابزار تبلیغاتی به شمار می آیند.

جاسوئیچی تبلیغاتی

جاسوئیچی تبلیغاتی

اگر شما هم از جاسوئیچی و جاکلیدی استفاده می کنید میتوان گفت که اهمیت آن را به خوبی درک کرده اید . چاپ بر روی جاسوئچی بوسیله چاپ تامپو انجام می شود.

ست های مدیریتی

ست های مدیریتی

ست های مدیریت اغلب در ماه های آخر سال برای هدیه دادن به مدیرهای شرکت های دیگر استفاده می شوند. ست های مدیریت از جمله هدایای لوکس به شمار می روند.

چتر تبلیغاتی

چتر تبلیغاتی

چترها اغلب در ماه هایی که ریزش باران و برف بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. چاپ روی آنها در این ماه ها می تواند یکی از را های بازاریابی برای شما باشد.

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی را اغلب فست فودها و رستوران ها دیده می شوند. فست فودی ها برای تبلیغ و جلب توجه بیشتر برا پرسنل خود از کلاه تبلیغاتی استفاده می کنند.

یادداشت

یادداشت

جا کارتی همانطور که از اسمش مشخص است وسیله ای برای نگهداری کارت های ما می باشد. این وسیله یکی از ابزارالات ضروری ما به حساب می آید.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی

جا کارتی همانطور که از اسمش مشخص است وسیله ای برای نگهداری کارت های ما می باشد. این وسیله یکی از ابزارالات ضروری ما به حساب می آید.

هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ما می باشد. هدایای تبلیغاتی را میتوان هدیه ای کاربردی نامید که هر چه هدایای تبلیغاتی ارزان تر یا هر چه هدایای تبلیغاتی خاص تر باشد می تواند در مکان های عمومی و لوکس مثل هدایای تیلیغاتی نمایشگاهی استفاده کنید و در ذهن آنها ماندگار شوید .  

هدایای تبلیغاتی چیست

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ما می باشد. هدایای تبلیغاتی را میتوان هدیه ای کاربردی نامید که  برای نشان دادن اهمیت مشتریان و قدردانی از آن و درج نام برند تجاری شما بر روی آن و نشان دادن خدمات و محصولاتی  که ارائه میدهید، برای ثبت شدن و ماندن در ذهن مشتری بیان کرد.

هدایای تبلیغاتی در بیان ساده تر می تواند در ذهن مشتریان ماندگاری و خاطره خوب ایجاد کند و باعث اعتماد بیشتر مشتریان شما به شما شود.با درج کردن نام تجاری خود و خدمات و محصولاتی که شما ارائه میدهید بر روی آن مشتریان شما میتواندد طیف وسیع تری از مشتریان را برای شما بیاورند و مشتریان قدیم میتوانند پلی برای مشتریان جدید شما باشد چگونه؟؟ مثلما یکی از این روش ها تعریف و تمجید از شرکت شما برای مشتریان جدید و جلب کردن اعتماد آنها برای شما…

در نگاه بعدی که میتوان به خصوصیات هدایای تبلیغاتی داشت نگاه کردن با انواع مختلف هدایای تبلیغاتی و بررسی مزایا و قیمت ها و انتخاب هدایا نسبت به نوع شغل متغیر است.

هر چه خلاقیت در انتخاب ان هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد میزان علاقه مندی مشتری به خدمات و محصولات شما بیشتر می شود به طور مثل می شود اگر در صنعت پزشکی مشغول به کار هستید از جعبه ابزار پزشکی تبلیغاتی (پنس تبلیغاتی) برای مشتریان خود استفاده کنید .

هر چقدر هدایای تبلیغاتی گرانبها تر و ارزشمند تر باشد می توان تاثیرات بیشتری از ان هدایا انتطار داشت و هر چقدر ماندگاری بیشتر باشد مشتری برای مدت زمان بیشتری ان هدایا را برای خودش نگه میدارد و مقدار دیده شدن آن هدایا هم طبیعتا بیشتر میشود. یک خودکار تبلیغاتی شاید کوچک باشد ولی بعظن دیدیه شده تاثیرات تبلیغاتی و بازاریابی خیلی زیادی روی مشتریان خواهد داشت.

مطالعاتی زیادی در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام گرفته  و این مطالعات نشان میدهد که همیشه تاثیرات بازاریابی به وسیله هدایای تبلیغاتی توسط شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی به مشتریان میدهند ، چند برابر از شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه نمیدهند بیشتر است و میزان تماس مشتریان با این شرکت ها بصورت چشم گیری برای سفارش کار رو به افزایش میرود.

اغلب مدیران و روسای شرکت های مختلف در آخر سال دغدغه ای بنام هدایای تبلیغاتی دارند . این رسم از قدیم بوده که شرکت ها تقویم و سررسیدهای سال جدید را به دوستان یا همکاران خود می دادند و سال جدید را به آنها تبریک می گفتند.

شرکت هایی که در آخر سال با انواع هدایای تبلیغاتی که شامل خودکارها و تقویم ها و جاسوئیچی ها با رنگ بندی های مختلف می خواهند به مشتریان خود بگویند که می توان به هدایای تبلیغاتی بعنوان یک سرمایه گذاری نگاه کرد.

نه اینکه ما مخالف این شرکت ها و شعارها باشیم اما ما همیشه اول به نیازهای مشتریان نگاه می کنیم و نسبت به آن به مشتران خود پیشنهاد نوع هدایا را می دهیم . اگر فروش و بازاریابی مشتریان ما موفق باشد مطمئنا سود ما هم متداوم خواهد بود .

ما به شما می گوییم که ندادن هدایای تبلیغاتی به کارمندان و همکاران و دوستان می تواند بار منفی روی آنها بگذارد و هیچ چیزی نمی تواند جای خالی این هدایای را برای آنها پر کند حتی اگر پول باشد یا کتاب و یا ….

البته این نکته را هم لازم است که بگوییم که هزینه زیاد بابت هدایای تبلیغاتی هم نمیتواند حتما حس دیگران را به ما خیلی خوب کند ولی ندادن هدایای تبلیغاتی می تواند حس دیگران را به ما بد کند.

هدایای تبلیغاتی چه تاثیراتی می توان بر روی مشتریان خود بگذارد ؟

از دلایلی که هدایای تبلیغاتی را جزء محبوب ترین و مفید ترین محصولات در بین مردم کرده است ، به کاربردی بودن آن در زندگی روزمره انسان ها اشاره کرد و میتوان بعنوان مثال از کاربرد ساعت های دیواری و رومیزی تبلیغاتی که برای برنامه ریزی کارهای روزانه  مورد استفاده قرار میگیرند، اشاره کرد.

از دیگر خصوصیات یک هدیه تبلیغاتی که میتواند به ماندگاری بیشتر آن هم موجب شود زیبایی و کاربرد پذیری بالای آن است.به عنوان مثال یک خودکار تبلیغاتی لوکس میتواند تاثیرات بسیار زیادی در تحقق خواسته های فردی مدیرعامل یک شرکت برای ثبت قراردادهای معتبر و میلیاردی داشته باشد.

 تاریخچه هدایای تبلیغاتی

اولین هدیه تبلیغاتی در امریکا دکمه های بود که به عنوان یادبود در زمان انتخابات جر واشینگتون در سال ۱۷۸۹ به مردم داده شد.

در اوایل قرن نوزدهم کاالاهای چوبی مثل خط کش و تقویم تبلیغاتی رواج داشت ولی تا اواخر قرن نوزدهم کار جدی برای ساخت و تولید هدایای تبلیغاتی به صورت جدی انجام نشد.

در سال های بعد جاسپر میکس که صاحب چاپ خانه ای بود یک مغازه کفش و کیف فروشی را قانع کرد که کیف هایی به عنوان هدیه تبلیغاتی و با نام مغازه به مدارس بدهند .هنری بیچ هم که صحب چاپخانه ای دیگر بود و میتوان از او بعنوان رقیب جاسپر یاد کرد بزودی همکاری خود را باهم اغاز کردن و شروع به تولید کیف هایی برای صنعت جواهر سازی یا صنعت تولید تقویم و کلاه تبلیغاتی برای اسب ها و پیشبند برای آشپزخانه و جعبه های چوبی و چاپ روی آنها و استفاده بعنوان هدایای تبلیغاتی نمودند.

درسال ۱۹۰۴ دوازده تولید کننده هدایای تبلیغاتی دور هم جمع شدند  اولین شرکت تجاری را  این صنعت را پایه ریزی کردند. آن سازمان که PPAI  نام دارد اکنون شرکت بین المللی هدایای تبلیغاتی است که در حال حاضر در کل حهان بیش از ۱۰۰۰۰ عضو دارد. PPAI نماینده صنعت هدایای تبلیغاتی بالاتر از ۲۲۰۰۰ توزیع کننده و تقریبا ۴۸۰۰ تولید کننده هستند.

UK یا صنعت کالاهای تجاری به طور رسمی زمانی تاسیس شد که بازاریابی شرکت ها در اواخر کم کم در دهه۱۹۵۰ پیچیده شد. قبل از این اتفاق شرکتها ممکن بود هدایایی ضمانتی تهیه کنند ولی صنعت شناخته شده ای برای هدایای تبلیغاتی وجود نداشت

مزایای هدایای تبلیغاتی

مزایای هدایای تبلیغاتی

مطرح شدن و سر زبان افتادن بیشتر برند

هر شرکت یا موسسه تلاش میکند با ارائه تبلیغاتی نوین برند خود را بیشتر مطرح نماید این کار نتنها برای کسب و کار های کوچک بلکه برای کسب و کارهای بزرگ هم یک مزیت به شمار می آید .اما چگونه مطرح شدن این برند هم از اهمیت خاصی برخوردار است. یکی از ابزارهایی که می تواند به این مطرح شدن را آسان کند فکر کردن روی روش بازاریابی است . هدایای تبلیغاتی یکی از ابزار تبلیغاتی نوین می باشد که امروزه شرکت ها و مووسات کوچک و بزرگ از آن امروزه بسیار بسیار استفاده کرده و از آن بعنوان راه حلی برای مطرح شدن خود در بازار یاد می کنند. شرکت ها این هدایای تبلیغاتی را تهیه کرده و چاپ روی آن میزنند و آن را به مشتریان خود در نمایشگاه های مختلف ارائه داده و برند خود را تبلیغ میکنند.

کاربرد بسیار زیاد نسبت به هزینه اندک

شاید شرکت هایی که همیشه به دنبال روشی برای بازاریابی خود و کالای خود باشند دغدغه ای برای پیدا کردن بهترین روش بازاریابی داشته باشند که سود متداولی برای آنها داشته باشد و همیشه برای آنها مشتری جدید بیاورد. از جمله این ابزار ها می توان به هدایای تبلیغاتی خاص و با کیفیت اشاره کرد که می تواند با ماندگاری زیان و کاربردی بودن همیشه دست به دست بچرخد و تبلیغات شرکت ها را دهان به دهان و دست به دست به دیگران منتقل کند. از هدایای تبلیغاتی میتوان به عنوان اشانتیون یا هدایایی استفاده کرد که مشتریان بعد خرید بسیار خوشحال می شوند که از این اشانتیون ها داشته باشند.

کارت های تجاری و فروش ثانویه

امروزه کارت ویزیت ها را بیشتر برای تجارت استفاده می کنند و برای اینکه شماره های تماس و ادرس ها را با هم مورد تبادل قرار دهند از این کارت ها استفاده می کنند؛ جالب اینجاست که بر روی هدایای تبلیغاتی نیز شماره های تماس در معرض دیده بقیه مشتریان قار گرفته و جلب توجه می کنند. این هدایای تبلیغاتی اغلب می تواند کاربردی هم برای مشتریان یا مخاطب ما داشته باشد به این صورت که به شخصی که کارش کامپیوتری هست بجای کارت ویزیت یوی اس بی یا هاب بدهیم که هم کاربردی باشد و هم ادرس و شماره تلفن ما روی آن درج شده است.

قابلیت استفاده و در دست گرفتن مشتریان

تاکید ما در هدایای تبلیغاتی استفاده از آن برای بازاریابی بود  و اینکه این ابزار قابل لمس است و می تواند بازاریابی ما بیشتر تحت الشعاع آن قرار گیرد .اگر بتوانیم در انتخاب بازار هدف خود بیشتر دقت کرده و برای هر قشری ابزار مخصوص آن تهیه و بدست آن ها برسانیم میتوانیم به احتمال بسیار زیاد تری در بازاریابی خود موفق شویم . به عنوان مثال اگر می خواهیم در جمع مهندسان و افراد فنی بازاریابی خود را انجام دهیم از ابزارالاتی که این قشر در کاره خود به آن نیاز دارند بعنوان مثال ابزار الات نقشه کشی تبلیغاتی خود را چاپ کرده و بعنوان هدیه تبلیغاتی به آن ها بدهیم.

هدایای تبلیغاتی ابزار و برنامه ای برای بازاریابی قدرتمند

تنوع در نوع بازاریابی همیشه می تواند برای هر کسب و کار مفید واقع شود . وقتی یک کسب و کار از یک نوع بازاریابی به نتیجه نرسد از روش های دیگر استفاده کند و این تنوع بازاریابی را می تواند در هدایای تبلیغاتی مشاهده کرد. نسبت به سلیقه های هر قشر تنوع هدایای تبلیغاتی وجود دارد . مثلا برای مهندسان هدایای تبلیغاتی خودشان وجود دارد برای مدیران و … . هر کس نسبت به بازار هدف خود میتواند از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی خود استفاده کند و این تنوع را کمتر میتوان در ابزارالات برای بازاریابی پیدا کرد.

انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی جزء هدیه هایی هستند که بیشترین استفاده را در بین مخاطبین خود دارا می باشند. خودکارهای تبلیغاتی بصورت فلزی و پلاستیکی موجود می باشند.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی تبلیغاتی از جمله هدایایی استفاده می شود که اغلب روی میز مدیران و کارمندان برای تنظیم ساعتی خاص،می تواند هدیه ای بسیار مفید به حساب بیاید.

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی را اغلب بر روی دیوارهای شرکت ها و موسسات میتوان مشاهده کرد. چاپ آرم بر روی ساعت دیواری به وسیله چاپ تامپو انجام می شود.

ساک دستی سوزنی

ساک دستی های سوزنی اغلب در نمایشگاه ها و در موقع حمل ابزار و کالا ها مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ روی ساک دستی به وسلیه چاپ اسکرین انجام می شود.

پرچم تبلیغاتی

پرچم ها اغلب در نمایشگاه ها و ادارات دیده می شوند. اغلب پرچم ها در دفاتر مدیران شرکت روی میز آنها با لوگوی شرکت که روی آن چاپ شده است قابل رویت هستند.

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک ها امروزه جز وسایل ضروری ما به شمار می روند. این پاور ها را می توان بعنوان منبع شارژ تبلت ها و گوشی ها و حتی لپ تاب ها استفاده کرد.

تیشرت های تبلیغاتی

تیشرت های تبلیغاتی از چند سال قبل بعنوان تن پوش هایی که روی آن لوگو شرکت یا موسسه درج می شد و ابزاری برای بازاریابی شرکت ها استفاده میشد؛ به یاد داریم.

لیوان تبلیغاتی (ماگ)

از جمله لیوان تبلیغاتی یا ماگ را می توان در برنامه های تلویزیونی که می توان از جمله آن به برنامه پرطرفدار نود اشاره کرد؛ می توان نمونه بارز یک ابزار بازاریابی از آن یاد کرد.

پوشه های تبلیغاتی پلاستیکی

پوشه های تبلیغاتی دکمه دار برای حمل اسناد و مدارک برای جلوگیری از خطرات ناشی از پارگی و خیس شدن و یا چروکیدگی مورد استفاده قرار می گیرند.

فلش های تبلیغاتی

فلش های تبلیغاتی از جمله ابزری به شمار می روند که در جند سال گذشته بسیار متداول و پرکاربرد شده اند و عموم مردم مخاطبان این ابزار تبلیغاتی به شمار می آیند.

جاسوئیچی تبلیغاتی

اگر شما هم از جاسوئیچی و جاکلیدی استفاده می کنید میتوان گفت که اهمیت آن را به خوبی درک کرده اید . چاپ بر روی جاسوئچی بوسیله چاپ تامپو انجام می شود.

ست های مدیریتی

ست های مدیریت اغلب در ماه های آخر سال برای هدیه دادن به مدیرهای شرکت های دیگر استفاده می شوند. ست های مدیریت از جمله هدایای لوکس به شمار می روند.

چترهای تبلیغاتی

چترها اغلب در ماه هایی که ریزش باران و برف بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. چاپ روی آنها در این ماه ها می تواند یکی از را های بازاریابی برای شما باشد.

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی را اغلب فست فودها و رستوران ها دیده می شوند. فست فودی ها برای تبلیغ و جلب توجه بیشتر برا پرسنل خود از کلاه تبلیغاتی استفاده می کنند.

سررسید و تقویم

سررسید یکی ابزاری است که مدیران و کارمندان آخر سال که می شود همیشه منتظر این هدیه با ارزش که توسط مدیران یا دیگر شرکتها به آنها داده می شوند، هستند.

دفترچه یادداشت

اگر شما هم علاقه به نت برداری یا یادداشت مطالبی کرده باشید حتما از اهمیت بالای دفترچه های یادداشت و کیفیت چاپ روی ورق های آن آگاهی دارید.

جاکارتی تبلیغاتی

جا کارتی همانطور که از اسمش مشخص است وسیله ای برای نگهداری کارت های ما می باشد. این وسیله یکی از ابزارالات ضروری ما به حساب می آید.

 

روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش چاپ تامپو (Pad Print)

از این روش که مبتنی بر انتقال رنگ به واسطه پد از کلیشه فلزی بر روی قطعه می باشد، جهت چاپ بر روی سطوح کوچک و متوسط و همچنین محیط استوانه ای قطعات استفاده می شود. کیفیت بسیار بالای آن در چاپ های با ابعاد کوچک و قابلیت تفکیک چهاررنگ آن امکان استفاده از این روش را برای چاپ خودکار و فلش مموری و جا کلیدی و ساعت و … را فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش سیلک اسکرین (Silk Screen)

از این روش که مبتنی بر عبور رنگ از توری ماسک شده است، جهت چاپ بر روی سطوح تخت در ابعاد متوسط و وسیع و همچنین محیط استوانه ای قطعات استفاده می شود. کیفیت بالای آن در چاپهایی با ابعاد گسترده و قابلیت تفکیک چهاررنگ آن، امکان استفاده از این روش را برای چاپ پارچه، ساک خرید سوزنی و نایلون و سایر قطعات فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش چاپ سابلیمیشن (Sublimation)

از این روش که مبتنی بر انتقال رنگ از کاغذهای مخصوص پرینت شده بر روی سطح کتینگ شده بواسطه حرارت می باشد، جهت چاپ بر روی سطوح تخت در ابعاد متوط و وسیع و همچنین محیط استوانه ای قطعاتی که قابلیت حرارت پذیری را داشته باشند استفاده می شود.کیفیت بالای آن در چاپ های با ابعاد گسترده و قابلیت چاپ چهاررنگ آن، امکان استفاده از این روش را برای چاپ پارجه، لیوان های سرامیکی ، موس پد ، چاپ روی تیشرت و سایر قطعات حرارت پذیر فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش لیزر (Laser)

از این روش که مبتنی بر تاثیر لیزر در سطح و عمق قطعات است و باید متناسب با نوع محصول لیزر مناسب آن انتخاب شود، جهت حکاکی و برش و فرم دهی سطح و حجم محصولات استفاده می شود. کیفیت و سرعت در حکاکی و برش و فرم دهی، قابلیت استفاده از آن را در جهت حکاکی بر خودکار و جاکلید و فلش مموری و پاور بانک ها و چرم و پارچه سایر قطعاتی که قابلیت حک و برش داشته باشند فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش طلاکوبی و داغی (Hot Stamp)

از این روش که مبتنی بر تاثیر فشار و حرارت کلیشه گراور بر سطح محصول بصورت مستقیم و یا انتقال طرح کلیشه با واسط نوار طلایی و یا سایر رنگ ها است جهت داغی و یا طلاکوبی بر روی سطوح محصولات با قابلیت فشار پذیری استفاده می شود. کیفیت و براقیت طلایی و نقره ای و سایر رنگ ها قابلیت استفاده از این روش را برای چرم و یوف و گالینگور و پلاستیک فراهم می آورد.