۱۰ فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

51

هدایای تبلیغاتی روشی جدید و منحصر به فرد برای تشکر کردن از مشتریان و کارمندان به شمار می آید. در بیشتر مواقع وقتی هدیه‌ای بصورت رایگان به ما داده می شود، به صورت ناخودآگاه ما به فکر جبران کردن از هدیه دهنده می افتیم. در بیشتر مواقع این جبران کردن می تواند با خرید از آن فرد یا برند شکل بگیرد. اگر هم ما قصد خرید از آن فروشگاه یا آن برند را نداشته باشیم آن هدیه همیشه به یادگار در ذهن ما نقش می بندد و آن را به دوستان و آشنایانمان معرفی خواهیم کرد.

قیمت و سفارش هدایای تبلیغاتی ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی که میتواند هر کسب و کاری را تحت الشعاع خود قرار دهید می توان به برند سازی و شناخت بیشتر فعالیت های کسب و کار شما، اشاره کرد.

قیمت ساک‌ دستی آماده

هدیه تبلیغاتی میتواند با بازدهی زیادی که دارد در کمترین زمان تاثیرات زیادی بر شناخت برند ما توسط مخاطبین ما داشته باشد. در ابتدا و قبل از شروع صحبت در مورد هدایای تبلیغاتی، به شما پیشنهاد میکنیم سوالاتی که اغلب در مورد هدایای تبلیغاتی از ما می‌پرسند را برای شما مطرح و جواب کوتاهی به آن بدهیم.

پیدا کردن بهترین فروشگاه برای خرید هدایای تبلیغاتی، یکی از دغدغه های امروز شرکت ها و موسسات برای بازاریابی به شمار می آید. شاید شرکت ها بخواهند بهترین مشاوره برای خرید هدایای تبلیغاتی را از فروشگاه های عرضه کننده هدایای تبلیغاتی بگیرند ولی از این میترسند که این فروشگاه ها اجناس خود را به آنها بدون در نظر گرفتن سود آن شرکت، معرفی کنند.

پس نتنها پیدا کردن بهترین فروشگاه برای خرید هدایای تبلیغاتی به دغدغه اغلب خریداران تبدیل شده است ، همچنین بدنیال یک فروشگاه برای مشاوره برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نیز هستند. ما در این مقاله سعی داریم نسبت به اطلاعاتی که داریم ۱۰ فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در سال ۹۸ را معرفی کنیم. لازم به ذکر است قبل از هرگونه خرید با مشاورین این فروشگاه ها صحبت و از خرید خود مطمئن شوید.

محتوا پنهان

مهمترین سوالات در مورد خرید هدایای تبلیغاتی

در ابتدا به چند سوال متداول که اغلب شما از ما می‌پرسید پاسخ خواهیم داد :

کدام هدایای تبلیغاتی بازدهی ۱۰۰% برای شما دارد؟

هدایای تبلیغاتی زمانی میتواند بازدهی ۱۰۰% برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد که انتخاب درست هدایای تبلیغاتی نسبت به کسب و کار شما باشد.

ارزانترین قیمت هدایای تبلیغاتی چقدر است ؟

ارزانترین هدیه تبلیغاتی همیشه، هدیه ای است که نسبت به کسب و کار شما درست انتخاب شود و بیشترین بازدهی را نسبت به هزینه ای که می‌کنید برای شما به ارمغان بیاورد.

قیمت و سفارش هدایای تبلیغاتی ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

بهترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

بهترین هدیه تبلیغاتی، هدیه‌ای است که برای مخاطبان شما یادآور خاطرات خوب از برند شما باشد.

خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

خلاقانه‌ترین هدایای تبلیغاتی، هدایای هستند که در مخاطبان شما ایجاد شگفتی کنند. این شگفتی می‌تواند از شناخت درست نیاز مخاطبان و انتخاب درست در زمان درست باشد.

مفید ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

هدایای تبلیغاتی مفید همیشه برای افراد مختلف نسبت به نیاز‌هایی که دارند تفاوت دارد. مثلا افرادی که در حوزه تعمیرات خودرو کار می‌کنند، وقتی از شما یک ابزار تبلیغاتی به عنوان هدیه می‌گیرند، خوشحال تر خواهند شد تا یک خودکار تبلیغاتی .

جدیدترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

کارشناسان حوزه هدایای تبلیغاتی اغلب اوقات با تحقیق به این نتیجه می‌رسند که اغلب افراد در چه فصل هایی نیاز به چه هدایایی دارند. انها سلایق مختلف را بررسی کرده و هدایای جدیدی را تولید و وارد بازار می‌کنند.

قیمت و سفارش هدایای تبلیغاتی ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

هدایای تبلیغاتی چیست ؟ 

هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ما می باشد. هدایای تبلیغاتی را میتوان هدیه ای کاربردی نامید که برای نشان دادن اهمیت مشتریان و قدردانی از آن و درج نام برند تجاری شما بر روی آن و نشان دادن خدمات و محصولاتی که ارائه میدهید، برای ثبت شدن و ماندن در ذهن مشتری بیان کرد.

هدایای تبلیغاتی در بیان ساده تر می تواند در ذهن مشتریان ماندگاری و خاطره خوب ایجاد کند و باعث اعتماد بیشتر مشتریان شما به شما شود.با درج کردن نام تجاری خود و خدمات و محصولاتی که شما ارائه میدهید بر روی آن مشتریان شما میتواندد طیف وسیع تری از مشتریان را برای شما بیاورند و مشتریان قدیم میتوانند پلی برای مشتریان جدید شما باشد چگونه؟؟ مثلما یکی از این روش ها تعریف و تمجید از شرکت شما برای مشتریان جدید و جلب کردن اعتماد آنها برای شما…

در متن زیر چند تعریف کوتاه در مورد هدایای تبلیغاتی نوشتیم که شما را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم :

  • هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ما می باشد .
  • از هدایای تبلیغاتی برای نشان دادن اهمیت مشتریان و قدردانی از آنها استفاده می شود.
  • هدایای تبلیغاتی در بیان ساده تر می تواند در ذهن مشتریان ماندگار شود و خاطره خوب ایجاد کند و باعث اعتماد بیشتر مشتریان ما و برند ما شود .
  • ما میتوانیم با درج کردن نام تجاری خود بر روی هدایای تبلیغاتی، طیف وسیع تری از مشتریان را به سمت خود بکشانیم و باعث تقویت اعتماد مشتریان قدیمی به برندمان شویم .
  • هر چه خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی بیشتر باشد میزان علاقه مندی مشتری به خدمات و محصولات ما بیشتر می شود به طور مثل اگر در صنعت پزشکی مشغول به کار هستید از پنس تبلیغاتی برای مشتریان خود استفاده کنید .
  • هر چقدر هدایای تبلیغاتی گرانبها تر و ارزشمند تر باشد می توان تاثیرات بیشتری بر روی مخاطبان ما بگذارد و هر چقدر ماندگاری آن بیشتر باشد مشتری برای مدت زمان بیشتری ان هدیه تبلیغاتی را همراه خود دارد و میزان بازدید آن هدیه تبلیغاتی توسط دیگران بیشتر خواهد شد.
  • هدایای تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد که افراد بیشتری برند شما را بشناسند و با برند شما ارتباط برقرار کنند که این خود یک مزیت بزرگ به شمار می آید
  • کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی میتواند نشان دهنده میزان توجه شما به کیفیت محصولاتتان باشد.

پس می توان نتیجه گرفت هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارها برای معرفی برند شما به دیگران می باشد که رابطه مستقیمی با فروش بیشتر محصولاتتان دارد و انتخاب درست آن میتواند کسب و کار شما را دگر گون کند.

در نگاه بعدی که میتوان به خصوصیات هدایای تبلیغاتی داشت نگاه کردن با انواع مختلف هدایای تبلیغاتی و بررسی مزایا و قیمت ها و انتخاب هدایا نسبت به نوع شغل متغیر است.

قیمت هدایای‌تبلیغاتی نسبت به جنس هدیه تبلیغاتی متغیر می باشد و هر چه کالای تبلیغاتی کیفیت بالاتری داشته باشد و هزینه چاپ هدایای تبلیغاتی بیشتر بشد قیمت نهایی هدیه بیشتر و هدایای تبلیغاتی لوکس تری را ما خواهیم داشت .



برای بازاریابی از چه هدیه تبلیغاتی بهتر است استفاده کنید ؟

برای بازاریابی محصولات خود میتوانید از خودکار تبلیغاتی استفاه کنید. خودکار تبلیغاتی برای بازاریابی یکی از موارد ضروری محسوب میشود و بازاریابان برای بهتر شدن کسب و کار مشتریان خود از این هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. اکثر بازاریابان برای رونق دادن به هر کسب و کاری خصوصا اگر آن کسب و کار قصد شرکت در نمایشگاه را داشته باشد، خودکار تبلیغاتی ارزان را پیشنهاد می کنند و اگر مشتریانشان با افراد سطح بالای جامعه سر و کار داشته باشند به آنها خودکار تبلیغاتی فلزی را پیشنهاد می کنند.

بازاریابان به شرکت ها مختلف خودکار تبلیغاتی و چاپ برند و لوگو خود روی آن را پیشنها میکنند اما چاپ روی خودکار تبلیغاتی که یکی از پر کاربردترین کارها در کشورهای توسعه یافته هم به حساب می آید، در ایران هم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و هر روزه روز طرفداران بیشترین پیدا میکند.

در نگاه اول به خودکار تبلیغاتی، به برگشت سرمایه آن توجه نمیشود ولی با دقت فراوان به آن می توانیم به این نکته توجه کنیم که چاپ برند و لوگو شرکت روی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی که کمترین قیمت خودکار تبلیغاتی را داراست میتواند خیال ما را از برگشت سرمایه و حتی سود در سرمایه گذاری روی خودکار تبلیغاتی راحت کند.

یکی از مواردی که کار بازاریابان را برای فروش بیشتر خودکار تبلیغاتی راحت میکند، کیفیت بالای آن خودکار در نوشتن است. شما اگر از خودکار تبلیغاتی فلزی با کیفیت استفاده کنید خیالتان از بابت پشتیبانی و کیفیت بالای آن راحت است و به راحتی میتوانید گارانتی کیفیت خودکار تبلیغاتی را بدهید.این کیفیت بالای خودکار تبلیغاتی میتواند مشتریان را ترقیب کنند که براحتی به ما و بازاریابان اعتماد کرد و برند خود را خوانا و با کیفیت روی خودکار تبلیغاتی چاپ نمایند .

یکی دیگر از مواردی که بازاریابان در فروش محصولات و کالاهای خود و استفاده از خودکار تبلیغاتی برای ترقیب مشتریان برای فروش بیشتر این خودکارها استفاده میکنند، استفاده از چند نوه خودکار برای مشتریان مختلف است. مثلا شما اگر مشتریانی دارید که قراردادهای بسیار سنگین با آنها می بندید باید خودکاری در شان آنها به آنها هدیه بدهید و به مشتریانی که به قصد دیدن غرفه شما می آیند خودکاری سبک تر و ارزانتر.

 

شما باید قبل از خرید هدایای تبلیغاتی ارزان به این نکته توجه کنید که به هر مشتری یا هر مخاطب خود قرار است چه هدیه تبلیغاتی و با چه هدفی بدهید. اگر قرار است با مشتری در طولانی مدت کار کنید نمیتوانید به آن هدیه تبلیغاتی ارزان و بی کیفیت بدهید و به کسانی که صرفا برای دیدن نمایشگاه می ایند و به غرفه شما هم سر میزنند خودکار تبلیغاتی لوکس و گران قیمت بدهید . شما باید برای مخاطبان و بازدیدکنندگان خود در نمایشگاه هدف و برنامه ای داشته باشید.

انواع هدایای تبلیغاتی 

تنوع در هدایای تبلیغاتی یکی از مزیت های مفید بودن هدایای تبلیغاتی محسوب میشود. اینکه نسبت به هر کسب و کاری انواع هدایای تبلیغاتی وجود دارد، انتخاب را برای هر مدیر یا متقاضی آن هدیه تبلیغاتی راحت می‌کند. مثلا شما اگر در شغلی هستید که به ابزارهای برقی نیاز دارید یا بازار مخاطبان شما مکانیک ها هستند، شما می توانید از جعبه ابزار تبلیغاتی استفاده کنید . در مثالی دیگر اگر شما میخواهید برند خود را به افرادی که با تکنولوژی سرو کار دارند معرفی کنید می توانید از پاور بانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی استفاده کنید، که این یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می آید.

از جمله هدایای تبلیغاتی پرفروش می توان به موارد زیر اشاره نمود :

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

 


ماسک تبلیغاتی

استفاده از ماسک برای جلوگیری از مریض شدن بسیار ضروری است. استفاده از ماسک در شرایطی که ویروسی بصورت همه‌گیر در کل جهان افرادی زیادی را به کام مریضی می‌کشد، میتواند امری ضروری باشد. حالا که نیاز به استفاده از ماسک است، چه بهتر که از آن بعنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم. از ماسک تبلیغاتی میتوان برای تبلیغات پزشکی و شاید اگر بخواهیم بهتر بگوییم هدایای پزشکی میتوان استفاده کرد.

پوشه دکمه دار 

پوشه های تبلیغاتی دکمه دار برای حمل اسناد و مدارک برای جلوگیری از خطرات ناشی از پارگی و خیس شدن و یا چروکیدگی مورد استفاده قرار می گیرند.

خودکار تبلیغاتی 

خودکارهای تبلیغاتی جزء هدیه هایی هستند که بیشترین استفاده را در بین مخاطبین خود دارا می باشند. خودکارهای تبلیغاتی بصورت فلزی و پلاستیکی موجود می باشند.
خودکار تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی پر بازده به شمار می آید. خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ارزان را می توان یکی از پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی بر شمرد که نسبت به قیمت آن بسیار بازدهی بالایی دارد.
کاربرد در نوشتن و یادداشت کردن مطالب مهم را می توان یکی از مهمترین عوامل پرفروش شدن آن نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی برشمرد. ما چون هر روز نیاز به نوشتنمان بیشتر و بیشتر می شود استفاده از خودکار تبلیغاتی این نیاز را به خوبی برطرف میکند. استفاده از خودکار تبلیغاتی ارزان و با کیفیت می تواند ما را در رسیدن به هدفمان که استفاده طولانی مدت مشتریان ما از خودکار تبلیغاتی که برند ما روی آن چاپ شده است، سوق دهد.

طبق اصول و ویژگی هایی که ذکر شد می توانید از هر نوع هدیه تبلیغاتی استفاده کنید البته متناسب با نیاز مشتریان و با استفاده از ایده های جدید. خودکار تبلیغاتی از آن دسته از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد است که گمان نمی کنم زمانی را بتوان تصور کرد که خودکارها دیگر کارایی نداشته باشند. فقط کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید و یک خودکار تبلیغاتی متفاوت ارائه کنید.

جلد مدارک 

بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات مختلف، نام و برند خود را بر روی برخی کالاها حک می‌کنند. سپس این کالاها را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی در کنفرانس‌ها، سمینارها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به مشتریان خود هدیه می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا مردم با برند و نام یک شرکت آشنا شوند. کالاهای مختلفی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی می‌باشد.

لیوان پلاستیکی و ماگ تبلیغاتی

از جمله لیوان تبلیغاتی یا ماگ را می توان در برنامه های تلویزیونی که می توان از جمله آن به برنامه پرطرفدار نود اشاره کرد؛ می توان نمونه بارز یک ابزار بازاریابی از آن یاد کرد.

کسب و کار چاپ لیوان تبلیغاتی، یک ایده فوق العاده است البته اگر شما علاقمند به ایجاد چیزهایی باشید که دیگران می توانند از آن لذت ببرند لیوان تبلیغاتی سفارشی با نقل قول های جذاب و طرح های شگفت انگیزه راهی عالی برای بیان عشق شما به مردم است. راه اندازی کسب و کار چاپ لیوان به سرمایه گذاری بسیار اندکی نیاز دارد تنها یک لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی ساده، ابزار چاپ و تجهیزات چاپی با کمک مناسب ابزارهای طراحی آنلاین، صاحب کسب و کار می تواند کار طراحی را با سهولت بیشتر انجام دهد.

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست های مدیریت اغلب در ماه های آخر سال برای هدیه دادن به مدیرهای شرکت های دیگر استفاده می شوند. ست های مدیریت از جمله هدایای لوکس به شمار می روند.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی تبلیغاتی از جمله هدایایی استفاده می شود که اغلب روی میز مدیران و کارمندان برای تنظیم ساعتی خاص،می تواند هدیه ای بسیار مفید به حساب بیاید.


کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی را اغلب فست فودها و رستوران ها دیده می شوند. فست فودی ها برای تبلیغ و جلب توجه بیشتر برا پرسنل خود از کلاه تبلیغاتی استفاده می کنند.


یادداشت تبلیغاتی

 

حوله تبلیغاتی 

جنس حوله تبلیغاتی در بازدهی آن چه تاثیری دارد ؟ 

حوله تبلیغاتی بدلیل مصرف زیادش در منزل، از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد به حساب می‌آید. شاید برای شما که در منزل هر روز از حوله تبلیغاتی استفاده میکنید،

بهترین هدیه تبلیغاتی باشد، ولی باید به مسائل بهداشتی آن نیز توجه کرد. چاپ روی حوله تبلیغاتی و قیمت حوله تبلیغاتی و جنس و کاربرد حوله تبلیغاتی از جمله مسائلی است که قبل از خرید حوله تبلیغاتی و اهدا کردن آن به مخاطبانتان باید به آن توجه ویژه ای کنید .

سررسید تبلیغاتی 

سررسید یکی ابزاری است که مدیران و کارمندان آخر سال که می شود همیشه منتظر این هدیه با ارزش که توسط مدیران یا دیگر شرکتها به آنها داده می شوند، هستند.

یکی از هدایای تبلیغاتی که معمولا در نوروز و سال جدید کاربرد بیشتری دارد سالنامه و سررسید تبلیغاتی است. این هدیه تبلیغاتی هم از آن دسته هدایایی است که معمولا یک سال تمام توسط مشتری از آن استفاده می شود و کاربردی بودن آن بر همگان آشکار است.

اگر بخواهیم در مورد سررسید سال جدید یا قیمت سالنامه ها در این مقاله صحبت کنیم، صحبت های ما خیلی به درازا می کشد و باید بیان کنیم، که داشتن تقویم یا سررسید یکی از موارد و ملزومات زندگی جدید هر فرد است. مثلا امروز اگر بخواهیم در سریع ترین زمان چک بکنید که امروز چه روزی است یا امروز چند شنبه است و تعطیلات بعدی چه زمانی است از تقویم رومیزی و در خانه ها از تقویم دیواری استفاده می شود. این که هر زمانی ما که نیاز به برنامه ریزی بود ما از تقویم استفاده کنیم یا سررسید در اختیار ما باشد این یک محبت است. از دیگر مزیت های داشتن سررسید یا سالنامه این است که میتوان به عنوان دفتر یادداشت برنامه ها و نوشته ها را درون آن ذخیره کرد و در موقع لزوم از آن استفاده کرد.

تقویم رومیزی

 

بادکنک تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی یکی از مهمترین هدایای تبلیغاتی برای اجرای مراسمها، همایش ها و جشن های شما می باشد. از بادکنک تبلیغاتی برای مراسم شاد خود با درج لوگو خود می توانید نهایت بهره را ببرید .

تقویم دیواری 

 


ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی را اغلب بر روی دیوارهای شرکت ها و موسسات میتوان مشاهده کرد. چاپ آرم بر روی ساعت دیواری به وسیله چاپ تامپو انجام می شود.

کیف تبلیغاتی

 


فلش مموری تبلیغاتی

فلش های تبلیغاتی از جمله ابزری به شمار می روند که در جند سال گذشته بسیار متداول و پرکاربرد شده اند و عموم مردم مخاطبان این ابزار تبلیغاتی به شمار می آیند.

فلش مموری ها از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی هستند که در هر کسب و کاری کارآمد و کاربردی هستند. روی فلش مموری تبلیغاتی چه از جنس فلز چه از جنس چرمی به راحتی می توانید اطلاعات دلخواه خود را درج کنید. یکی از انواع محبوب و پرکاربرد فلش ها، فلش مموری های کارتی هستند که فضای کمی را اشغال می کنند.

فلاسک تبلیغاتی

هاب تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی

صنایع دستی تبلیغاتی

پیکسل تبلیغاتی

مگنت تبلیغاتی

جعبه آماده

 


جاکلیدی تبلیغاتی

اگر شما هم از جاسوئیچی و جاکلیدی استفاده می کنید میتوان گفت که اهمیت آن را به خوبی درک کرده اید. چاپ بر روی جاسوئچی بوسیله چاپ تامپو انجام می شود.


توپ تبلیغاتی

اغلب به ورزشکاران و اغلب افرادی که در حوزه های ورزشی فعالیت میکنند و قصد خرید هدایای تبلیغاتی را دارند، هدایای تبلیغاتی ورزشی پیشنهاد می‌شود. از جمله این هدایای تبلیغاتی توپ تبلیغاتی می باشد. قیمت توپ تبلیغاتی نسبت به بازدهی که میتواند برای مشتریان و مخاطبانش داشته باشد بسیار ناچیز است .


ساک دستی پارچه‌ای

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد، ساک تبلیغاتی است. ساک دستی چه بصورت ساک دست آماده و چه بصورت ساک دستی پارچه ای می توانند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمل کنند و نام و برند تجاری شما را در معرض دید همه قرار دهند. ساک دستی ها از جمله هدایای تبلیغاتی هستند که می توانید به گروهای مختلفی از افراد هدیه بدهید.

ساک دستی های سوزنی اغلب در نمایشگاه ها و در موقع حمل ابزار و کالا ها مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ روی ساک دستی به وسلیه چاپ سیلک اسکرین انجام می شود.

پرچم تبلیغاتی

پرچم ها اغلب در نمایشگاه ها و ادارات دیده می شوند. اغلب پرچم ها در دفاتر مدیران شرکت روی میز آنها با لوگوی شرکت که روی آن چاپ شده است قابل رویت هستند.


بج سینه


 

جاکارتی تبلیغاتی

محصولات و هدایای تبلیغاتی از جمله روش هایی هستند که باعث می شوند کسب و کار شما در ذهن مخاطب ماندگار شوند. جا کارتی تبلیغاتی از آن دسته از محصولاتی است که توسط برخی از ارگان ها به افراد هدیه می شود. جاکارتی تبلیغاتی از مناسب ترین هدایای تبلیغاتی و به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که قابلیت چاپ نیز دارد. جا کارتی همانطور که از اسمش مشخص است وسیله ای برای نگهداری کارت های ما می باشد. این وسیله یکی از ابزارالات ضروری ما به حساب می آید.


لوح تقدیر

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک ها امروزه جز وسایل ضروری ما به شمار می روند. این پاور ها را می توان بعنوان منبع شارژ تبلت ها و گوشی ها و حتی لپ تاب ها استفاده کرد.

تمام افرادی که دارای دستگاه های هوشمند هستند نیاز به شارژ کردن دستگاه دارند و در اوقاتی که دسترسی به برق وجود ندارد، شارژ دستگاه های هوشمند تبدیل به معضل می شود. پاوربانک تبلیغاتی دستگاهی برای ذخیره انرژی الکتریکی است و در زمان نیاز می توان از این انرژی برای شارژ موبایل تا تبلت استفاده کرد.

فولدر چرمی تبلیغاتی

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

دفتر یادداشت تبلیغاتی

اگر شما هم علاقه به نت برداری یا یادداشت مطالبی کرده باشید حتما از اهمیت بالای دفترچه های یادداشت و کیفیت چاپ روی ورق های آن آگاهی دارید.

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت های تبلیغاتی از چند سال قبل بعنوان تن پوش هایی که روی آن لوگو شرکت یا موسسه درج می شد و ابزاری برای بازاریابی شرکت ها استفاده میشد؛ به یاد داریم.

 اگر علاقمند به خلاق بودن و انجام یک کار چاپی هستید، پس بد نیست شانس خود را در چاپ تیشرت بیازمایید، این بهترین ایده ی کسب و کار است که شما می توانید فکرش را بکنید، همه ی افراد دوست دارند تیشرت تبلیغاتی شیکی بپوشند که نه تنها آنها را از دیگران متمایز می کند، بلکه گویای ذهنیت و افکار آن ها نیز هست، بنابراین، این پک فرصت بسیار عالی برای راه اندازی یک کسب و کار طراحی آنلاین تی شرت است.

 این روزها، توسعه ی یک کسب و کار چاپ آنلاین تیشرت های سفارشی بسیار ساده است، زیرا بسیاری از شرکتهای سرشناس در بازار وجود دارند که نرم افزار طراحی آنلاین تی شرت با کیفیت بالا در بهترین قیمت ممکن در صنعت ارائه می دهند.

جافندکی تبلیغاتی

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکر های بلوتوثی، بلندگوهای کوچکی هستند که با باتری کار می کنند و به وسیله بلوتوث می توان آن را به گوشی یا تبلت متصل کرد. این اسپیکرها به راحتی قابل حمل بوده و کاربری آسانی نیز دارند. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی از جمله هدایای هستند که اکثر مشتریان و کارمندان به آن علاقه دارند و برایشان جذاب است.

ابزار تبلیغاتی

چراغ قوه تبلیغاتی

هارد اکسترنال تبلیغاتی

خط کش تبلیغاتی

موس پد تبلیغاتی

 


زیر لیوانی تبلیغاتی


هولوگرام


استند موبایل تبلیغاتی

برای تماشای فیلم ها و عکس ها و یا استفاده از مسیریاب زمانی که در حال رانندگی هستید، به استند موبایل نیاز دارید. این هدیه تبلیغاتی در دنیای تکنولوژی، یک هدیه ماندگار برای مشتریان شما خواهد بود.

هدفون بلوتوث تبلیغاتی

معمولا همه افراد از هدفون و هندزفری برای مصارف مختلف، بهره می برند. استفاده از هدفون یا هندزفری بدون سیم کار را به مراتب آسان تر از قبل کرده است. هدفون یا هندزفری بلوتوث نسبت به قبل هواداران بیشتری دارند و میتوانند با توجه به جامعه هدف از مناسب ترین هدایای تبلیغاتی باشند.

مونوپاد تبلیغاتی

در سالهای گذشته مونوپادها طرفدارای بسیاری پیدا کرده اند و این وسیله کاربردی هنوز هم می تواند هدیه تبلیغاتی جذابی برای مشتریان شما باشد زیرا به وسیله آن می توانند لحظات خاطره انگیز خود را ثبت کنند.


چتر تبلیغاتی 

چترها اغلب در ماه هایی که ریزش باران و برف بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. چاپ روی آنها در این ماه ها می تواند یکی از را های بازاریابی برای شما باشد.


هدایای تبلیغاتی ارزان را چگونه انتخاب و از کجا بخریم ؟  

بودجه بندی در مورد هزینه ها و درآمدها می تواند باعث سردرد شود، اما اگر این نکات را برای صرفه جویی پول رعایت کنید، این اتفاق نمی افتد. می توانید از قبل برنامه ریزی کنید و یا طرحی ساده انتخاب کنید و صرف نظر از همه این ها، هزاران روش دیگر وجود دارد که می توانید در بخش های تبلیغاتی صرفه جویی کنید.

چرا مردم جذب هدایای تبلیغاتی ارزان می شوند؟

چه یک نایلون تبلیغاتی هدیه بگیرید و چه یک پاوربانک تبلیغاتی، فرقی ندارد شما یک احساس عالی در هنگام گرفتن هدیه دارید. در واقع مغز ما با شنیدن کلمه “رایگان” به وجد می آید.

معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشتی که با آرم شرکت شما، شخصی سازی شده است. از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی است. این هدیه تبلیغاتی کمک می کند که اطلاعات شرکت شما همیشه همراه مشتریان و روی میز آنها باشد. این هدیه تبلیغاتی در تعداد برگ های مختلف و سایزهای متنوع تولید می شود که باعث می شود قیمت آن نیز به نسبت ارزان تر یا گران تر شود.

نایلون تبلیغاتی

نایلون های حامل پلاستیکی محصولات تبلیغاتی بسیار خوبی هستند و با آرم چاپی و اطلاعات شرکت شما شخصی سازی می شوند. نایلون ها جزء پرفروش ترین کالاهای تبلیغاتی شرکت و هدایای چاپی هستند و ابزاری عالی برای تبلیغ برند شما محسوب می شوند. این کیسه های پلاستیکی در سایزهای متنوع تولید می شوند و هدایایی محبوب برای نمایش نام تجاری شما هستند.

روی این نایلون ها می توانید با چاپ بزرگ، اطلاعات خود را به نمایش بگذارید، بنابراین آرم و نام تجاری شما حتما مورد توجه قرار می گیرد. ساک دستی پلاستیکی، هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای فروشگاه، شرکت، خیریه، مدرسه، نمایشگاه و کسب و کار شما است.

خودکار تبلیغاتی

از جمله پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی و تجاری برای مشتریان شما، خودکارهای تبلیغاتی با مارک و آرم تجاری شما هستند. خودکارهای تبلیغاتی با جوهر آبی به مشتریان ارائه می شوند اما شما می توانید خودکار با جوهر سیاه را نیز سفارش دهید که البته هزینه بیشتری را در برنخواهد داشت. خودکارهای تبلیغاتی اغلب توسط شرکت ها، خیرین، نمایشگاه های تبلیغاتی، کنفرانس های بازاریابی و برنامه های خیریه استفاده می شود. آرم شرکت و نام تجاری شما در یک رنگ و در یک موقعیت استاندارد روی خودکار چاپ می شود. با این حال ما می توانیم آرم و نام شرکت شما را در سایر مکان ها نیز مطابق خواسته شما  چاپ کنیم تا محصولی کاملا شخصی شده داشته باشید. خودکار تبلیغاتی با چاپ آرم شرکت از بهترین هدایای تبلیغاتی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه هستند. برای سفارش این محصول همین الان تماس بگیرید.

جاسوئیچی تبلیغاتی

جاسوئیچی ها از مناسب ترین هدایای تبلیغاتی هستند و آرم و نام تجاری شما به راحتی روی آنها به صورت دو طرفه چاپ می شود و نشان، تصویر، متن، اطلاعات تماس و یا لوگوی شما قابل چاپ است.

جاکارتی تبلیغاتی

این کالای تبلیغاتی با قیمت مقرون به صرفه خود از دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان است که در لیست ما قرار می گیرد. جا کارتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که همواره شخص آن را با خود نگاه می دارد و هر زمان که از کارت های خود استفاده کند، اطلاعات و نام تجاری شما نیز در دسترس خواهد بود.

پوشه دکمه دار تبلیغاتی

کاربرد این هدیه تبلیغاتی در اکثر شرکت ها، سمینارها، همایش‌ها و … برای حمل مدارک و اسناد است. این هدیه تبلیغاتی با سطح بالا جهت چاپ نیز از دیگر هدایای مقرون به صرفه است. می توانید آرم و لوگو تجاری خود را با هر اطلاعاتی که دوست دارید بر روی این کالا چاپ کنید و پوشه دکمه دار تبلیغاتی شخصی شده خود را داشته باشید.

خرید هدایای تبلیغاتی ارزان

همان طور که گفتیم هدایای تبلیغاتی می توانند مغز ما را دیوانه کنند چون کلمه رایگان یا مجانی تاثیر فرق العاده ای روی افراد دارد. بنابراین یک هدیه تبلیغاتی هر چند ارزان قیمت نیز می تواند همین تأثیر را داشته باشد. هدایای تبلیغاتی که معرفی شد در عین ارزان قیمت بودن، کاربردی نیز هستند و مشتریان شما با دریافت آن احساس خوبی دریافت خواهند کرد. پس همین الان سفارش چاپ هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را بدهید.

هدایای تبلیغاتی جدید ۲۰۲۰ کدام ماست ؟

اگر در حال بازاریابی برای کسب و کاری فعال در دنیای تکنولوژی می‌باشید و یا این که کسب و فعالیت خویش را استارت زده‌اید، سرمایه‌گذاری در هدایای تبلیغاتی جدید شاید یک اتفاق مهم برای کسب و کار شما به لحاظ بیاید و احتمال دارد برای شما یک سورپرایز باشد، البته به کارگیری از هدایای تبلیغاتی موثرترین رویکرد برای تولید و صورت دادن به مارک شما است. این شایسته‌ترین راه و روش برای ارتقاء دانایی و تعامل مشتریان احتمالی شما است.

یک تحقیق بدون نقص از بازار انجام دهید و بفهمید که مشتریان احتمالی شما چه اشخاصی می باشند.

پس از تحقیقات بازار ؛ تصمیم بگیرید که دقیقا چه دسته هدایای تبلیغاتی جدید را گزینش کنید. شما میفهمید مخاطبان شما برای خرید کالا و جنس شما آیا هدیه تبلیغاتی خاص را بر می انگیزند یا هدایای تبلیغاتی جدید مشتریان را به سمت شما جذب کند. این تحقیقات می تواند قدمی بزرگ برای شما باشد و اطلاعات مهمی در جهت جذب کردن مخاطبان با دادن هدیه تبلیغاتی به شما بدهد.

چگونه هدایای تبلیغاتی جدید میتواند کسب و کار شما را رونق ببخشد؟ 

حالا که پس از تحقیق در بازار مشخص کردید که مشتریان واقعی شما چه کسانی هستند، درحال حاضر چه فعالیت می‌کنید؟ تا جایی که میتوانید همت فرمایید بفهمید که کدام یک از هدایای تبلیغاتی شایسته ترین شیوه جهت نیل به مخاطب انگیزه شماست. درصورتی که رویه صحیح را پیدا فرمایید، تاثیر متعددی بر روی آن ها میگذارد. مکان و طرز توزیع کالا شما فوق‌العاده حساس می‌باشند. کشف کردن یک رویه برای به دست آوردن تبلیغ شما در دستان مشتریان، می تواند به آسانی برگزاری یک اتفاق افتاد مهم در کمپانی شما در نمایشگاه باشد.

در شرایطی‌که یک هدیه تبلیغاتی مهم، سرگرم‌کننده، به یادماندنی و موثر داشته باشید، که بتوانید از آن به بهترین شکل برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید. توجه فرمایید که داده های تماس و نشانی سایت بر روی هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده باشند، زیرا این جنس تا وقتی که کارکرد داشته باشد کمپانی شما‌ را تبلیغ مینماید.

به مشتری چیزی بدهید که یک مزیبت برای بهبود کارکرد روزانه آن باشد و کار او را تسهیل کند، مثل سررسید که میتواند روزهای هفته خود و یادداشت های خود را در آن بنویسد ، این کاری است که می تواند به صورت مستمر انجام دهد.

در حالتی‌که این یک کادو کوچک است، البته به صورت تر و تمیز به کار گیری می گردد و به نوعی نماینده کسب و عمل شما خواهد بود. اگر یک شرکت یا موسسه بدون تحقیق در بازار از یک هدیه تبلیغاتی با اثرات کوتاه مدت استفاده کند و مشتریان علاقه ای به استفاده مستمر از آن هدیه تبلیغاتی نداشته باشند، بزودی برند یا اسمی که روی آن هدیه تبلیغاتی درج شده از یادها خواهد رفت.

چیزی گران بها و اثر گذار از قبیل فلش مموری تبلیغاتی که مارک و داده ها کمپانی بر روی آن چاپ شده باشد، می تواند بسیار بر روی مخاطبان شما تاثیر گذار باشد. این مورد تبلیغاتی مصرف هر روزه داشته و به برهه زمانی خیلی طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در‌این بازه زمانی بجز شخصی که ‌این کادو را اخذ کرده دور و بری ها آن فرد نیز با مارک شما آشنا خواهند شد .

درصورتی که لوگو و مارک کمپانی بر روی هدایای تبلیغاتی شما به طور صریح چاپ شوند، آن‌ها تا ‌زمانی‌که مورد به کارگیری قرار می گیرند برای مارک شما تبلیغ خواهند کرد. مثلا اگر دقت کنید به پوشه دکمه دار تبلیغاتی و چاپ لوگو روی پوشه دکمه دار ، که می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی مورد استفاده در طولانی مدت باشد. شما می توانید چاپ روی پوشه دکمه دار پلاستیکی را انجام دهید و آن را به اصنافی مانند دفاتر ثبت احوال و بنگاه ها بدهید تا آنها هم کار مشتریان را برای حمل مدارک خود راحت کنند و هم تبلیغ کمپانی و برند شما را انجام دهند.  علاوه بر این، در صورتیکه این پتانسیل را داشته باشد که به فرد دیگری نیز واگذار شود تعداد بیشتری از مردمان با کمپانی شما آشنا خواهند شد، این یک جنبش بازاریابی است که هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند با آن تطبیق داشته باشد . به یاد داشته باشید که در انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان بسیار دقت کنید چون با هرینه کم می توانید تبلیغات خوبی داشته باشید ولی میتواند این هدیه تبلیغاتی ارزان بی کیفیت هم باشد و برند شما را زیر سوال ببرد.

معرفی ۵ تا از جدیدترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۰

همراه شما هستیم تا جدیدترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم. محصولاتی که در نظر گرفته ایم در سال ۲۰۱۹ بر روند بازاریابی تاثیر بسزایی داشته اند.

بسیاری از هدایایی که در سال های قبل کاربردی و جذاب بودند هنوز هم مفید هستند. هدایای تبلیغاتی مربوط به فناوری هنوز هم محبوب هستند، درخواست هدایای تبلیغاتی آشامیدنی در حال انفجار است و اشتیاق به محصولات سازگار با محیط زیست هنوز هم ادامه دارد. در این مقاله ۵ گرایش محبوب و جدیدترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۰ را بیان کرده ایم. با ما همراه باشید.

۱. طراحی هدایای تبلیغاتی با تکیه بر تبلیغات کمتر

در چند سال آخر، ما در مورد طراحی هدایای تبلیغاتی با تکیه بر تبلیغات ظریف تر و کوتاه تر اشاره کردیم. این موضوع دقیقا به این معناست که باید هدایای تبلیغاتی را طوری طراحی کنید که مشتریان شما احساس نکنند که این یک کالای تجاری است و ظاهر هدایای تبلیغاتی شما اصلا نباید با یک کالای تجاری مشابهت داشته باشد.

بیشتر شرکت ها و کسب و کارها در حال درک این موضوع هستند که وقتی نوبت به سفارشی کردن هدایای تبلیغاتی با نام تجاری و برندشان می‌رسد ، یک تبلیغ ظریف معمولاً مؤثرتر از یک تبلیغ کامل است.

نمونه بارز این موضوع لباس ها و تیشرت های تبلیغاتی هستند؛ شرکت ها به دنبال این هستند که لباسی با طراحی مناسب را ارائه کنند که افراد و مشتریان آنها را بپوشند، نه اینکه لباسی با یک آرم تجاری درشت طراحی کنند که هیچ کس نخواهد از آن استفاده کند!

تکه های کوچک گلدوزی شده، برچسب های سفارشی ظریف و استفاده از رنگ های ملایم به جای استفاده از چاپ های بزرگ ترجیح داده می شود.

در سال ۲۰۲۰ استفاده از هدایای تبلیغاتی با چاپ های ظریف و رنگ های ملایم نسبت به هدایای تبلیغاتی با تبلیغات پررنگ اولویت دارند زیرا شرکت ها می خواهند مشتریان حتما از کالای تبلیغاتی آنها استفاده کنند.

۲. استفاده از مواد جدید به همراه خلاقیت در همه سبک ها

هر کسی که از محصولات تبلیغاتی استفاده کرده است، می داند که هیچ چیز بهتر از این نیست که هدایای تبلیغاتی جدید و خلاق به مشتریان ارائه شود. با وجود پیشرفت تکنولوژی و استفاده از مواد جدید، گزینه ها و محصولات بی پایان هستند. به وسیله‌ی سفارشی سازی و بسته بندی خلاق، شرکت ها می توانند هر سبک و تجارتی را بیان کنند.

در سال ۲۰۲۰ با وجود مواد جدید و منحصر به فرد و گزینه های نهایی، شاهد افزایش خلاقیت و کاهش محصولات تبلیغاتی ساده و خسته کننده خواهیم بود. خلاقیت هایی که در سال ۲۰۲۰ برای هدایای تبلیغاتی می توانید به کار بگیرید شامل:

استفاده از رنگ های روشن

رنگ هایی که در سال ۲۰۲۰ ترند شده اند، بیشتر روشن و ملایم هستند. در سال ۲۰۲۰ می توانید از این رنگ برای هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. مثلا از رنگ مرجانی یا رنگ های نیود برای تیشرت های تبلیغاتی استفاده کنید.

پوشش های مات

یک پوشش مات (رنگ های مات) می تواند تقریباً به هر محصولی ظاهری زیبا ، مرتب و جلوه ای ظریف تر به آن ببخشد که کاملاً رواج داشته باشد. مانند استفاده از ماگ یا لیوان تبلیغاتی با رنگ مات که مشتری شما را عاشق آن خواهد ساخت.

پوشش های گونی یا کیسه ای

استفاده از پوشش های گونی و کیسه ای مانند به طور فزاینده ای در حال گسترش است. این نوع پوشش، جلوه ای چشمگیر، مرسوم و مد روز را به هدایای تبلیغاتی شما اضافه می کند.

پوشش های لمس نرم

منظور پوشش هایی هستند که روی برخی از محصولات به کار می روند و هنگام تماس با انگشتان احساس نرمی آن را درک خواهید کرد. این پوشش نه تنها راحت تر از پوشش های پلاستیکی سنتی است بلکه احساس مرغوبیت بیشتر کالا نیز به مشتری دست خواهد داد. مانند خودکار تبلیغاتی که می توانید از این پوشش برای بدنه آن استفاده کنید.

۳. استفاده از مجموعه هدایا، کیت های تبلیغاتی و بسته های تبلیغاتی

در سال ۲۰۱۹ استفاده از بسته های تبلیغایی، مجموعه هدایای تبلیغاتی یا هر چیزی که شما از آن یاد می کنید در اوج قرار دارد. شرکت ها عاشق استفاده از این بسته های تبلیغاتی هستند چون از تاثیر آن بر روی مشتریان آگاه هستند. محبوبیت روز افزون این بسته ها نشان دهنده این است که انها ساده، همه کاره و در عین حال بسیار موثر هستند.

وقتی صحبت از ایجاد بسته های تبلیغاتی متفکرانه و چشمگیر می شود، گزینه های مختلفی پیش روی شما هستند:

اول: شما می توانید بسته تبلیغاتی مختص شرکت خود را بسازید. نکته مهم در مورد این نوع کیت تبلیغاتی این است که شما می توانید بر همه چیز از نحوه بسته بندی تا موارد داخلی کیت تبلیغاتی نظارت کاملی داشته باشید.

دوم: می توانید بسته های تبلیغاتی یا کیت های تبلیغاتی را که از قبل آماده شده اند برای کسب و کار خود سفارش دهید.

۴. استفاده از لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

در عصر تکنولوژی استفاده از هدفون بلوتوث، بلندگوهای ضد آب و تعداد بیشماری از آیتم های تبلیغاتی چند منظوره، مرسوم است. شاید از دانستن اینکه چه مواردی جدیدترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۰ هستند، متعجب شوید.

شرکت ها می خواهند کارمندان و مشتریانشان، سفیر برند آنها باشند و چه چیزی بهتر از لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می تواند به معرفی کسب و کار آنها بپردازد.

خب محبوب ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۰ برای کامپیوتر کدامند؟ امسال شاهد موس پد های تبلیغاتی، زیر لیوانی تبلیغاتی، تلفن های ایستاده و اسپیکرهای قابل حمل و نقل هستیم. بنابراین هرچند این لوازم شاید لوازمی که در گذشته استفاده می شد، نیستند اما این دسته همچنان محبوب هستند.

۵. استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص در رویدادهای پیش رو

امروزه شرکت ها از رویدادها برای نشان دادن کسب و کار خود، به اشتراک گذاشتن تجربیات و … استفاده می کنند. حال برای جلب نظر مخاطبان، چه یک رویداد هزاران نفری باشد چه یک نمایشگاه محلی می توانید از کالاهای تبلیغاتی استفاده کنید.


بهترین هدایای تبلیغاتی برای افراد بازنشسته کدام است ؟ 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای افراد بازنشسته کدام است ؟ 

با خرید یک هدیه برای همکار بازنشسته به یادماندنی برای همکاری که به تازگی قصد بازنشتگی دارد، تا همیشه در یاد او باقی بمانید! در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد، بهترین هدیه تبلیغاتی برای خداحافظی با همکار را انتخاب کنید.


بهترین هدایای تبلیغاتی برای معلم کدام است ؟ 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای معلم کدام است ؟ 

هدیه روز معلم از جمله هدایای تبلیغاتی مهم و با ارزشی است که در طول سال برای تقدیر از دبیران عزیز خریداری می‌شود. با خرید یک هدیه کاربردی می‌توایند تا سال‌ها در ذهن همکاران یا دبیران خود باقی بمانید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین هدایای روز معلم آشنا کنیم.


بهترین کادو کدام است ؟ 

بهترین کادو کدام است ؟

بهترین کادو چه چیزهایی هستند؟ آیا به دنبال ایده‌های خوب برای خرید یک هدیه مناسب برای دوست خود می‌گردید؟

اکثر افراد در طول زندگی با اشخاصی آشنا می‌شوند که حتی از خواهر یا برادر نیز به آن‌ها نزدیک‌تر هستند. این افراد را دوست صمیمی می‌نامیم و قطعاً در زندگی همهٔ ما نقش بسیار پررنگی خواهند داشت.


بهترین اشانتیون کدام است ؟ 

بهترین اشانتیون کدام است ؟

بهترین اشانتیون از جمله هدایای است که با تهیه آن می‌توانید فروش بی‌نظیری از محصولات خود را تجربه کنید. در این مقاله به بررسی این محصول و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.


پرفروشترین هدایای تبلیغاتی کدام‌ها هستند ؟

پرفروشترین هدایای تبلیغاتی کدام‌ها هستند ؟پرفروشترین هدایای تبلیغاتی کدام‌ها هستند ؟

تقریبا ۱۵۰ سال از شروع دوران بازاریابی مدرن تبلیغاتی می گذرد و از همان دوره هدایای تبلیغاتی مرسوم شد. از میان این هدایای تبلیغاتی بعضی در بازار تجارت ماندگارتر شدند و برخی نیز سریع حذف شدند. در ادامه ۱۰ مورد از پرفروشترین هدایای تبلیغاتی برای برندسازی را بر اساس محبوبیت و حجم فروش گزارش شده توسط شرکت های تبلیغاتی در ایالت متحده آمریکا و استرالیا ارائه خواهیم داد. این ده مورد همچنان در سراسر جهان جزء پرفروش ترین ها برای آژانس های تبلیغاتی هستند. اما در ۲۰ سال گذشته، تغییرات زیادی در روند تبلیغات شکل گرفته و این هدایای تبلیغاتی از محبوبیت روزافزونی برخوردار شده اند و همچنان بیشترین میزان سفارشات آژانس های تبلیغاتی در سراسر جهان را هدایای تبلیغاتی تشکیل می دهد.

خودکار تبلیغاتی 

اگر چه این روزها، شرکت ها به سمت حذف مصرف کاغذ می روند اما خودکار تبلیغاتی ساده ترین چیزی است که مردم هر روز استفاده می کنند و در هر شرکتی میتوان خودکار را یافت کرد. حتی با اینکه استفاده از تلفن همراه و سیستم های پیام رسان الکترونیکی، اولین گزینه در دسترس است، اما هنوز هم اکثر مردم برای نوشتن یک یادداشت سریع و یا نوشتن اطلاعات تماس یک مخاطب، از خودکار به عنوان اولین گزینه استفاده میکنند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت جهانی آن، گستره وسیعی از مدل ها و قیمت های موجود است.  مردم از خودکار خود دور نمی شوند، بنابراین نام تجاری و پیام های تبلیغاتی حکاکی شده شما روی خودکار به طور بالقوه برای سال های سال قابل مشاهده است.

قمقمه و فلاکس تبلیغاتی

همه ما نیاز به نوشیدن مایعات (آب) داریم، نوشیدن خیلی راحت تر از خوردن است به همین دلیل درخواست تبلیغاتی بطری های آب بسیار گسترده است. چاپ نام تجاری سفارشی روی بطری های آب با قیمت پایین و طیف وسیعی از سبک های موجود، از بطری های ورزشی ساده پلاستیکی تا بطری های قابل انعطاف، باعث شده است که به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی موجود در سراسر جهان شود. در مدارس و تیم های ورزشی به عنوان هدیه به کارکنان، می توان از بطری های تبلیغاتی استفاده کرد. این بطری ها می توانند پر باشند تا نیاز به خرید آب را نیز رفع کنند. همچنین تا زمانی که آنها دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست هستند و نام تجاری و کاربردی معروفی داشته باشند میتوانید اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که انسان ها نیاز به آب دارند بطری هایی با برند شما همچنان محبوب هستند!

دفترچه یادداشت 

همراه با یک خودکار هیچ موردی مناسب تر و بهتر از یک دفترچه یادداشت نیست. گاهی اوقات، به رغم اینکه ما با فلش ها و هارد دیسک ها احاطه شده ایم، نوشتن یادداشت سریع و گذاشتن آن در یک مکان مشخص، چیزی است که هیچ دستگاه الکترونیکی و فلش و هارد دیسکی نمی تواند جایگزین آن شود. لوگوی سفارشی شما در تمامی صفحات دفترچه یادداشت تبلیغاتی چاپ می شود. گاها در این دفترچه یادداشت ها اطلاعات مهمی ثبت می گردد از جمله یک شماره تلفن مهم، یا یادآوری برخی از امور روزانه و یا یک قرار کاری مهم. بنابراین لازم است این دفترچه های تبلیغاتی همواره روی میز کار باشد.

ساک دستی پارچه ای 

ساک دستی سوزنی از جمله هدایای تبلغاتی است که جهت حمل آسان کالا به کار می رود. ساک دستی پارچه ای قابل بازیافت بوده و برای تبلیغات نمایشگاهی به علت دوام و ماندگاری بالا بسیار گزینه مناسبی است. ساک دستی کاغذی یک وسیله تبلیغاتی بسیار مفید است که امروزه در کنفرانس ها زیاد میتوانید آن ها را ببینید.

کاتالوگ های تبلیغاتی را می توان در آن گذاشت و به شرکت کنندگان تحویل داد. جای تعجب نیست که خرده فروشان ساک دستی پارچه ای سفارشی را به مشتریان خود می دهند. دفعه بعد که به خرید می روید، اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید این ساک دستی آماده را در دست مردم حتما خواهید دید. ساک دستی باعث میشود که برند شما را مردم فراموش نکنند و مزیت آن این است که اغلب این ساک دستی ها پس از استفاده اولیه دور انداخته نمی شوند .کیسه های تبلیغاتی به شکل های مختلفی هستند، از کاغذی گرفته تا ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی ، کوله پشتی تبلیغاتی و کیف های دستی و ساک دستی سوزنی و … که مزایای زیادی دارند و بسته به نوع جنس یا شرکتی که بخواهید تبلیغ شود می توانید آن ها را برای تبلیغات تجاری خود برگزینید. چند سالی نیز است که شرکت ها برای تبلیغاتشان در جهت حمایت از کمپین های “نه به پلاستیک” از ساک دستی های کاغذی سنگی یا الیاف طبیعی استفاده میکنند.

بج سینه تبلیغاتی 

به عنوان یک روش ساده و مقرون به صرفه برای نشان دادن عضویت و حمایت از یک سازمان، و یا به طور خلاصه برای ارائه یک هدیه به طرفداران برند خود میتوانید از بج ها استفاده کنید. بج ها اگر شکل و ظاهری زیبا داشته باشند میتوانند برای تبلیغات ابزاری بسیار مفید باشند.

تنقلات

اکثر افراد تنقلات را دوست دارد. هدیه ای که به طور مستقیم نظر بچه ها و نیز بسیاری بزرگتر ها را عوض می کند تنقلات است. تنقلات تبلیغاتی، هدیه ای عالی برای قدردانی و تشکر از مشتریان است. چند راه بهتر تبلیغاتی برای شرکت در یک نمایشگاه تجاری استفاده از برچسب های مارکدار یا تنقلات با برند خود می باشد.

دستبند تبلیغاتی

از زمان ابتکار لنس ارمسترانگ (Live strong)  دستبند های سیلیکونی به عنوان یک نماد از حمایت های عاطفی شناخته شده است و از آن زمان توسط بسیاری از سازمان هایی که به دنبال هدایای تاثیر گذار، مقرون به صرفه برای طرفداران و حامیان خود هستند، مورد استقبال قرار گرفت. برای سازمان های اجتماعی با بودجه محدود، دستبند ها موارد محبوب و مؤثر به شمار می آید. در پی  افزایش محبوبیت آنها، تولید کنندگان به فکرافتاده اند که طیف وسیعی از سبک ها، اندازه ها و شکل ها را در مدل های مختلف دست بند ارائه دهند، بنابراین  هر سازمان می تواند یک سبک یا مدل را انتخاب کند و  پیام خود را روی آن به نمایش بگذارد.

توپ ضد استرس

در حالی که برخی از بازاریابان با شک و تردید توپ های ضد استرس را در نظر می گیرند، اما واقعیت این است که آنها مدل های سه بعدی و سرگرم کننده ای هستند که از مزایای آن خاصیت درمانی آنهاست.همچنین تولید توپ ضد استرس خاص برای هر شرکتی هزینه زیادی را در بر دارد، بنابراین بسیاری از شرکت های تبلیغاتی به این فکر افتادند که یک مدل نرم و سه بعدی از محصول خود ارائه دهند که ارزانتر باشد، بدین ترتیب اغلب مردم توپ های ضد استرس جدید را به عنوان یک توپ  ارزشمند کاربردی نگهداری می کنند و نام تجاری شما برای همیشه در معرض دید قرار خواهد گرفت.

لیوان تبلیغاتی یا ماگ 

تقریبا هر کسی روز خود را با نوشیدنی مورد علاقه ی خود آغاز میکند و اغلب اوقات نوشیدن قهوه یا چای در ابتدای روز تاثیر بسزایی در شروع یک روز خوب کاری دارد . اگر شما یک انتخاب درست از لیوان تبلیغاتی خود داشته باشید بنابراین برند شما برای همیشه روی میز کار مشتری شما جای خواهد گرفت . مانند همه موارد بالا لیوان های تبلیغاتی یک از هدایای تبلیغاتی هستند که انواع بسیار مختلفی وجود دارند و با توجه به اینکه مصرف قهوه درسراسر جهان رو به رشد می باشد بنابراین سفارش لیوان با برند شما  فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغات و شناخته شدن  برند تان می باشد.

جاسوییچی تبلیغاتی 

جاکلیدی تبلیغاتی (جاسوییچی تبلیغاتی ) به عنوان یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی تولیده شده  توسط بازاریابان تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است، جاسوییچی تبلیغاتی نه تنها یک راه مفید برای نظم دادن به کلیدها می باشد بلکه وسیله ای است که اغلب مردم همواره مورد استفاده قرار می دهند بنابراین برند شما را همواره به همراه دارند. استفاده از جاسوییچی به عنوان هدیه تبلیغاتی یکی از روش های اثبات شده ی تبلیغات است و شما می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام شما برای مدتی طولانی در دستان مردم قرار میگیرد . صدها آیتم و دسته از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که ده مورد بالا به نظر نویسنده انتخاب شده است و هر شخصی به صورت بالقوه میتواند ده ها مورد دیگر را بیابد و مورد استفاده قرار دهد .


انواع هدایای تبلیغاتی از لحاظ کاربردی 

هدایای تبلیغاتی از لحاظ کاربرد به صورت زیر تقسیم بندی می شوند :

هدایای چرمی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی و چاپ روی چرم امروزه بسیار متداول تر شده است. چرم جز متریال‌های طبیعی و لاکچری به شمار می آید و از آن برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی بخصوص هدایای چرمی استفاده می شود.


هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

 

 


هدایای تبلیغاتی پزشکی 

 

 


هدایای تبلیغاتی نوروزی

 

 


هدایای تبلیغاتی چوبی

 

 


هدایای تبلیغاتی مردانه

 

 


هدایای تبلیغاتی زنانه

 

 


هدایای تبلیغاتی خاص

 

 


هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

 

 


هدایای تبلیغاتی مدیریتی

 

 

 


هدایای تبلیغاتی کودکانه

 

 


هدایای تبلیغاتی ورزشی

 

 


هدایای تبلیغاتی چرمی 

 


هدایای تبلیغاتی نفیس

 


هدایای تبلیغاتی لاکچری و لوکس

 


هدایای تبلیغاتی خلاقانه

به نظر شما هدایای تبلیغاتی خلاقانه چه ویژگی هایی دارند؟ چگونه می توانید یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و جذاب داشته باشید؟ آیا هدایای تبلیغاتی خلاقانه، هدایای تبیلغاتی مفید و به درد بخوری هستند؟

هدایای تبلیغاتی خلاقانه فقط هدایایی جدید و نوین نیستند، شما می توانید هدایای تبلیغاتی مفید را به هدایای تبلیغاتی خلاقانه نیز تبدیل کنید. مواردی مانند خودکار، لیوان یا ماگ، سررسید تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی و … هر هدیه تبلیغاتی را می توانید تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه کنید. حتما برای شما این سوال پیش می آید که چطور یک هدیه تبلیغاتی مفید را تبدیل به هدیه تبلیغاتی خلاقانه کنیم؟

پاسخ این است یک بسته بندی خلاقانه و جذاب می تواند هدیه شما را در ذهن مخاطبتان ماندگار کند. مثلا برای هدیه دادن یک تی شرت تبلیغاتی می توانید آن را در یک بسته بندی استوانه ای شکیل قرار دهید که نام و آرم تجاری شما روی آن حک شده باشد و تحقیقات نشان داده است که این روش بسته بندی به قدری جذاب و خلاقانه است که ۶۴ درصد از مردم حتما آن را امتحان می کنند.


هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی 



روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی می تواند به روش طلاکوب یا چاپ تامپو یا چاپ سیلک اسکرین در کمترین زمان و با استفاده از بهترین دستگاه ها انجام شود.این روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی هر کدام مزایا و معایب خود را دارند که در زیر به معرفی هر روش و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش چاپ تامپو (Pad Print)

از این روش که مبتنی بر انتقال رنگ به واسطه پد از کلیشه فلزی بر روی قطعه می باشد، جهت چاپ بر روی سطوح کوچک و متوسط و همچنین محیط استوانه ای قطعات استفاده می شود. کیفیت بسیار بالای آن در چاپ های با ابعاد کوچک و قابلیت تفکیک چهاررنگ آن امکان استفاده از این روش را برای چاپ خودکار تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و جا کلیدی تبلیغاتی و ساعت تبلیغاتی و … را فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش سیلک اسکرین (Silk Screen)

از این روش که مبتنی بر عبور رنگ از توری ماسک شده است، جهت چاپ بر روی سطوح تخت در ابعاد متوسط و وسیع و همچنین محیط استوانه ای قطعات استفاده می شود. کیفیت بالای آن در چاپ‌هایی با ابعاد گسترده و قابلیت تفکیک چهاررنگ آن، امکان استفاده از این روش را برای چاپ روی ساک دستی پارچه ای ، ساک خرید سوزنی و نایلون و سایر قطعات فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش چاپ سابلیمیشن (Sublimation)

از این روش که مبتنی بر انتقال رنگ از کاغذهای مخصوص پرینت شده بر روی سطح کتینگ شده بواسطه حرارت می باشد، جهت چاپ بر روی سطوح تخت در ابعاد متوط و وسیع و همچنین محیط استوانه ای قطعاتی که قابلیت حرارت پذیری را داشته باشند استفاده می شود.کیفیت بالای آن در چاپ های با ابعاد گسترده و قابلیت چاپ چهاررنگ آن، امکان استفاده از این روش را برای چاپ پارجه، لیوان های سرامیکی ، موس پد ، چاپ روی تیشرت و سایر قطعات حرارت پذیر فراهم می آورد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش لیزر (Laser)

از این روش که مبتنی بر تاثیر لیزر در سطح و عمق قطعات است و باید متناسب با نوع محصول لیزر مناسب آن انتخاب شود، جهت حکاکی و برش و فرم دهی سطح و حجم محصولات استفاده می شود. کیفیت و سرعت در حکاکی و برش و فرم دهی، قابلیت استفاده از آن را در جهت حکاکی بر خودکار تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی و فلش مموری و پاور بانک ها و چرم و پارچه سایر قطعاتی که قابلیت حک و برش داشته باشند فراهم می آورد.

چاپ دیجیتال مستقیم بر روی هدایای تبلیغاتی 

چاپ دیجیتال مستقیم اغلب بر روی تیشرت تبلیغاتی انجام میشود. این چاپ بصورت مستقیم بر روی تیشرت انجام میشود؛ بدین‌صورت که مانند دستگاه‌های جوهر افشان که کاغذ داخل پرینتر رفته و عملیات چاپ روی آن انجام میشود، ایندفعه تیشرت داخل پرینتر رفته و عملیات چاپ روی آن انجام میشود. از جمله این پرینتر ها میتوان به پرینتر dtg اشاره کرد.

چاپ هدایای تبلیغاتی به روش طلاکوبی و داغی (Hot Stamp)

از این روش که مبتنی بر تاثیر فشار و حرارت کلیشه گراور بر سطح محصول بصورت مستقیم و یا انتقال طرح کلیشه با واسط نوار طلایی و یا سایر رنگ ها است جهت داغی و یا طلاکوبی بر روی سطوح محصولات با قابلیت فشار پذیری استفاده می شود. کیفیت و براقیت طلایی و نقره ای و سایر رنگ ها قابلیت استفاده از این روش را برای چرم و یوف و گالینگور و پلاستیک فراهم می آورد. از این روش می توان برای چاپ روی سررسید ، چاپ روی تقویم تبلیغاتی و پوشه دکمه دار استفاده کرد.

چاپ روی هدایای تبلیغاتی بوسیله دوخت 

 حتما شما هم کلاه‌ها یا تیشرت‌هایی را دیده اید که بوسیله چاپ روی آنها، آنها را متمایز از دیگر اقلام مشابه کرده‌اند. یکی دیگر از روش‌های چاپ روی هدایای تبلیغاتی، روش دوخت یا بافت است. شما می‌توانید بوسیله چرخ خیاطی یا وسایل مشابه عملیات چاپ را روی هدایای تبلیغاتی پارچه‌ای و چرمی انجام داده و اثلام تبلیغاتی خود را متمایز کنید.

بزرگترین شرکت هدایای تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد ؟ 

بزرگترین شرکت هدایای تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد ؟ 

یکی از روش های شرکت ها و سازمان های بزرگ که از ابتدای تاسیس در موفقیت خود بسیار به کار می گرفته اند، تبلیغات صحیح و به جا در زمینه کاری خود بوده است که سبب رشد آن ها در گسترش در آمد و جذب مشتریان از مناطق دور و نزدیک بوده است. انتخاب موثرترین هدایای تبلیغاتی خاص بزرگترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی از جمله روش هایی است که می تواند سبب بهبود اوضاع بد اقتصادی یک شرکت در حال نابودی گردد و آن را با جذب مشتریان و جلب اعتماد آن ها نجات بخشد. هدیه تبلیغاتی موثرترین راه تبلیغات است زیرا نسبت به وسعت کاری خود با اندک سرمایه گذاری می توانید بیش ترین تاثیر را در افزایش مشتری و درآمد و گسترش زمینه شغلی تان داشته باشید.

چگونه از بزرگترین شرکت پخش هدایای تبلیغاتی برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنید؟

چگونه از بزرگترین شرکت پخش هدایای تبلیغاتی برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنید؟

امروزه با رشد و گسترش کسب و کارها در همه زمینه ها، صاحبان مشاغل جهت پیدا کردن مشتریان و جایگاه مطمئنی در بازار کار نیازمند معرفی شغل و برند خود به افراد هستند که با انتخاب بزرگترین شرکت هدایای تبلیغاتی که ارائه انواع هدایای تبلیغاتی موثر اما کم هزینه، می توانند مطرح سازی شغل خود را انجام دهند. البته باید دقت کنید که این روش به سادگی هم کارساز نیست و باید منطقی و اصولی صورت پذیرد، بدین منظور که قبل از تولید و یا آمادگی لازم جهت ارائه خدمات، برنامه های تبلیغاتی خود را پیاده ساخته و بهتر است که هدیه دادن لوازم تبلیغاتی در چندین فاصله زمانی مشخص و منظمی از سال صورت پذیرد. اما این که چه زمان هایی از سال را برای ارائه هدیه های تبلیغاتی معین نماییم، نیازمند دانستن اطلاعات لازم در مورد بازار کار می باشد که خدمات و یا محصولات ما چه موقعی از سال لازم و ضروری برای چه دسته از مشاغل و یا سازمان هایی می باشد که این مقوله با تحقیق کوچکی در بین مشتریان هدف محقق می گردد.

با پیدا کردن بزرگترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی و ارائه هدیه تبلیغاتی در فواصل منظم می توانید چندین تاثیر روی مشتریان خود بگذارید و آن ها را از فعالیت خود و در صورت گسترش کسب و کار و افزایش محصولات، آن ها را به زودی مطلع سازید. این روشی است که باعث بیش ترین تاثیر روی اعتماد کردن مشتریان به خود و وفاداری آن ها طی سال های طولانی مدت خواهد شد. هم چنین از موثرترین روش های تبلیغات می توان به ارائه هدایای تبلیغاتی خاص به مشتریان دائمی خود اشاره نمود که به پاس تشکر از وفادارای آن ها به خدمات مجموعه و یا محصولات یک شرکت می توان برای آن ها در نظر گرفت.



محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ کدام است ؟

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال 99 کدام است ؟

هدایای تبلیغاتی این روزها تنوع قابل توجهی دارند. از خودکار تبلیغاتی ارزان و لیوان تبلیغاتی و دفترچه یادداشت گرفته تا پوشه دکمه دار، چتر، کیف تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای در بین این اقلام پیدا می‌شود. قبلا هم اشاره کردیم که نوع هدیه تبلیغاتی را باید با توجه به نوع کسب و کار خود انتخاب کنید. در ادامه، چند مورد از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال ۹۹ را معرفی می‌کنیم تا با توجه به ویژگی‌های آن، برای کسب و کارتان هدیه مناسب را در نظر بگیرید.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۱۹ است که به خاطر تاثیرگذاری و جذابیت، هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر مخاطبان شما را قشر دانشجو و محصل، کارمند و شرکت‌های دفتری بزرگ تشکیل می‌دهند، خودکار تبلیغاتی ارزان می‌تواند هدیه تبلیغاتی خوبی باشد.  البته خودکار تبلیغاتی ، یک وسیله مورد نیاز برای همه است. هرگز فراموش نمی‌شود و هنوز جذابیت خود را حفظ کرده است. تقریبا برای معرفی همه نوع کسب‌وکاری می‌توانید از آن استفاده کنید.

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی

فلش جزو هدایای تبلیغاتی تقریبا جدید است و محبوبیت آن در سال ۹۹ به علت بروز بودن آن است. برای معرفی کسب‌ و کارهایی که مرتبط با کامپیوتر و فناوری است، هدیه‌ تبلیغاتی بسیار مناسب است. اگر مخاطبان شما را قشر جوان تشکیل می‌دهند، در انتخاب این هدیه شک نکنید. فلش تبلیغاتی، هدیه‌ای کاربردی و ماندگار است و به همین علت میتوان فلش مموری تبلیغاتی را یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال ۹۹ نامید .

ماگ یا لیوان تبلیغاتی

ماگ یا لیوان تبلیغاتی

ماگ یا لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم جزو هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و محبوب است. از قدیم‌الایام مورد استفاده قرار می‌گرفته و هنوز هم محبوب است. ماگ تبلیغاتی هم مثل خودکار تبلیغاتی، مورد استفاده همه اقشار قرار می‌گیرد و تقریبا برای همه کسب‌وکارها می‌توانید از آن استفاده کنید. ماگ تبلیغاتی اغلب پیش جوانان بسیار محبوب است .

هدایای خاص با اهداف خاص

هدایای تبلیغاتی دیگری هم وجود دارند که عمومیت ندارند ولی برای اهداف خاص، می‌توانید به نحو تاثیرگذاری از آنها استفاده کنید. مثلا توپ تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی یا سررسید و یا تقویم رومیزی و تقویم دیواری، تیشرت تبلیغاتی، ساک دستی سوزنی خرید از جمله محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۹ به شمار می آیند که عمومیت ندارد ولی برای اقشار مختلف و در شرایط گوناگون می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مثلا فرض کنید که شرکتی در زمینه تولید «محصولات دوست‌دار طبیعت» دارید. برای این شرکت، ساک‌های خرید پارچه‌ای که می‌توان چندین بار از آن استفاده کرد، یک هدیه تبلیغاتی محبوب در جهت فرهنگ‌سازی و تبلیغ اهداف و محصولات شما است.


قیمت هدایای تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت هدایای تبلیغاتی نسبت به ابزارهای تبلیغاتی و کیفیت آنها تعیین می شود. در بیشتر مواقع بدلیل تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان نمی‌شود دقیق گفت که این جنس بخاطره قیمت ارزان از کیفیت پایینی هم برخوردار است.

مثلا برای قیمت خودکار تبلیغاتی میتوان از خودکار تبلیغاتی ارزان که همان خودکار تبلیغاتی پلاستیکی است استفاده کرد.

خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به شمار می روند که با اینکه قیمت پایینی دارند ولی بازدهی بالایی نسبت به قیمتشان دارند.قیمت هدایای تبلیغاتی دیگر هم به همان شکل نسبت به سبک یا ارزان بودن یا ایرانی یا خارجی بودن ارزان و گران می شود.

البته گران بودن هدایای تبلیغاتی هم ملاک کیفیت بالای آن نیست و در بعضی مواقع بخاطر کمبود جنس برای تولید آن هدیه تبلیغاتی قیمت آن به یکباره افزایش پیدا میکند و هدایای تبلیغاتی که تا دیروز ارزان بود یکدفعه به هدایای تبلیغاتی با قیمت زیاد تبدیل می شود.

خرید هدیه شرکتی تبلیغاتی؛ ۷ مورد مهم که شما نمیدانید!!

خرید هدیه شرکتی تبلیغاتی؛ 7 مورد مهم که شما نمیدانید!!

هدایای تبلیغاتی شرکتی چیست؟

هدایای شرکتی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌ها در بین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید. به طور کلی زمانی که هدف شما به یک شرکت، کسب‌وکار و شرکتی منتهی شود، این گزینه برای شما در دسترس خواهد بود. مخاطبین شما می‌توانند کارمندان شرکت خودتان یا سایر شرکت‌ها باشند و یا به طور ویژه مدیران شرکت‌ها را در نظر داشته باشید. محصولاتی که برای هر جایگاه در نظر خواهید گرفت با توجه به ویژگی‌های آن جایگاه متغییر خواهد بود.

چرا داشتن هدایای تبلیغاتی شرکتی برای هر شرکتی ضروری است؟

به طور یقین هدایای تبلیغاتی نیز دارای نکات با اهمیتی هستند که در نتیجه آن بسیار موثر است. اکثر ما می‌توانیم قبول کنیم که بعضی از هدایای شرکتی واقعاً خوب هستند، برخی دیگر فقط قابل قبول و نهایتا حتی گاهی بی‌فایده خواهند بود.

برای خرید هدایای شرکتی تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

برای خرید هدایای شرکتی تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

بنابراین اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی شرکتی را دارید، چگونه باید سریع‌تر از بقیه رقبا به سوی موفقیت گام بردارید؟ چگونه هدیه‌ای که می‌دهید، بلافاصله در سطل زباله یا یک کشو خاک گرفته رها نشود؟

چرا ما به گرفتن هدایای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی نیاز داریم ؟

به طور کلی به خاطر داشته باشد که ما به عنوان یک شرکت، مشتری، همکار، خانواده یا دوست، یک سنت دیرینه داریم. همگی دوست داریم هدیه بگیریم‌ و همینطور هدیه خوبی هم بدیم. برای ما جزئیات مهم هستند. پس با در نظر داشتن این ذهنیت در قبال انتقال و دریافت حسی دلپذیر از هدیه اقدام به خرید هدایای تبلیغاتی نمایید. در ادامه به ۷ نکته مهم برای خرید هدایای شرکتی اشاره می‌کنیم.

۱. سبک کاریتان را به اشتراک بگذارید

چه چیز منحصر به فردی در مورد شرکت شما وجود دارد؟ ویژگی بارز و تمرکز اصلی شما بر روی چه چیزی است؟ به اشتراک گذاری آن با دیگران جذاب است؟ این موارد می‌تواند بازتاب کارهایی باشد که شما انجام می‌دهید یا بیانگر تفکر حرفه‌ای شما باشد.

یکی از هدایای مناسب در این راستا تیشرت‌ تبلیغاتی است. به هیچ وجه هدیه‌ای غیرمعمول یا منحصر به فرد نیست، اما کاملا معنادار است. زیرا این بخشی از فرهنگ شرکت شما است که با دیگران به اشتراک می‌گذارید. گاهی به عنوان انتخابی منعطف‌تر می‌توانید کلاه آفتابی، گرمکن و اقلام پوشیدنی دیگری را نیز برای این هدف در نظر بگیرد.

۲. بروز و مدرن فکر کنید

هدایای شما باید با شرایط روز هماهنگ باشند. دچار سوتفاهم نشوید، حتی هدایای کلاسیک هم می‌توانند بروز باشند. یک گرامافون، قدیمی و منسوخ به نظر می‌رسد، اما یک گرامافون دیجیتال با داشتن همان کارایی دردسر کمتر و کیفیت مطلوب‌تری ارائه می‌دهد. برای کارمندان یک شرکت هیچ چیز  بدتر از آن نیست که احساس کنند از سر ناچاری به آنها هدیه‌ می‌دهید. پس به این گونه جزییات دقت کنید تا آنها نیز احساس مهم‌بودن داشته باشند.

۳. نحوه ارائه

هدیه‌ی بدون بسته‌بندی چه جلوه‌ای از نظر شما دارد؟ شاید از بابتی هنوز یک هدیه باشد اما واقعا از جذابیت و زیبایی آن کاسته می‌شود. تأثیر ارائه خوب را دست کم نگیرید و به حسی فکر کنید که هدیه گیرنده تجربه خواهد کرد. جعبه زیبا، یک یادداشت و … چقدر می‌تواند به بهبود حس هدیه کمک کند؟ توجه به جزئیات و نحوه ارائه هدیه تبلیغاتی شما از یک محصول ساده، هدیه‌ای مهیج و خاص می‌سازد.

۴. به سلایق بیشتر اهمیت دهید

همیشه مقداری تنوع برای هدایای خود در نظر بگیرید.

شاید امکان اینکه تک‌تک هدایا را به صورت جداگانه و سفارشی خریداری کنید وجود نداشته باشد. اما همیشه مقداری تنوع برای هدایای خود در نظر بگیرید. اگر پکیج هدایای مدیریتی یا ست‌های مدیریتی را تهیه می‌کنید، اجزای متفاوتی برای آن در نظر بگیرید. برای مدیری که اهل تکنولوژی است و یا حوزه کاری آی‌تی محور دارد، پکیج هدایای تبلیغاتی دیجیتال مناسب‌تر است. در مقابل برای یک مدیر فرهنگی یک ست اداری گزینه بهتری قلمداد می‌شود.

حتی اگر برای تعداد زیادی از همکاران تجاریتان قصد انتخاب هدایا را دارید، با در نظر گرفتن رنگ و طرح مناسب برای بانوان و آقایان این تنوع در هدایا و اهمیت به آنان را لحاظ کنید.

۵. درباره کیفیت بیشتر فکر کنید

لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید. اگر دچار تردید هستید بهتر است هدیه‌ای بدهید که قبلاً امتحانش را پس داده است. در صورتی که این کار را “بهتر” انجام دهید می‌تواند فرصتی برای موفقیت باشد. اغلب ما خودکار تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی دریافت کرده‌ایم، اما اگر خودکار یا لیوان شما با کیفیت و خاص باشد، مردم متوجه این تفاوت می‌شوند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی یک خودکار یا ماگ را بهتر از دیگری می‌کند، از کسی بپرسید که شاید کمی خاص تر در مورد جزییات این وسایل دقت می‌کند. حتی اگر وقت و انرژی لازم برای جستجوی محصولات با کیفیت را ندارید، به نمونه‌های موفق نگاه کنید.

۶. هدایا را بر اساس کاربرد بررسی کنید

تصور کنید هدیه شما تمام و کمال در جهت معرفی برند شما طراحی شده باشد. دریغ از اینکه هدیه‌ای کاربردی را در میان این مفهوم قرار داده باشید. قطعا شرایط آنطور که انتظار می‌رود پیش نخواهد رفت.

هدایایی که متناسب با سلیقه و نیاز شما نباشند توفیقی پیدا نمی‌کنند. احتمالا در بدو دیدن آن دلسرد می‌شوید و از استفاده کردن آن صرف نظر می‌کنید. بنابراین اگر قصد دارید تا هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی را به مخاطب خود بدهید توجه داشته باشد که واقعا به کار بیاید.

برای هدایای تبلیغاتی شرکتی بهترین روش، در نظر داشتن شرایط کاری و نوع حرفه‌ای است که در آن مشغول هستند. بدین ترتیب شانس کاربردی شدن هدیه شما نیز افزایش می‌یابد. حتی اگر چنین ویژگی مشترکی برای مخاطبین خود پیدا نکردید به زندگی روزمره آنان توجه کنید. همه افراد احتمالا علاقه‌مند به داشتن یک لیوان شخصی برای محل کارشان هستند. این ویژگی‌های عمومی بین مردم هم گزینه خوبی به عنوان راهنمای خرید هدیه شرکتی تبلیغاتی هستند.

۷. تبلیغات اضافی ممنوع

از درج لوگو یا نام شرکت خود در ابعاد بزرگ خودداری کنید، مگر اینکه دلیل خوبی برای این کار داشته باشید. این حرف به این معنی نیست که هرگز برند خود را روی هدایا چاپ نکنید. فقط این مورد را در نظر بگیرید که هدیه شما به تنهایی هم می‌تواند باعث ماندگاری شود. پس نیازی به قرار دادن لوگوی خود بر روی هدیه نیست، آن‌ها شما را با خود هدیه به یاد می‌آورند.

علاوه بر این شلوغی و نوشته‌های زیاد و درج لوگو و تصاویر اضافی بر همه قسمت‌های یک هدیه تبلیغاتی از زیبایی آن می‌کاهد. به طراحی زیبای یک محصول بسیار دقت کنید و با در نظر گرفتن آراستگی و نظم در تبلیغات خود به آن جلوه‌ی زیبا بدهید.

یافتن محصولات تبلیغاتی شرکتی مناسب می‌تواند یک چالش باشد. اما ما کالاهای باکیفیت و کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهیم که باعث می‌شود مشتریان شما در جلسه یا رویداد تجاری بعدی خود به شما بیشتر فکر کنند. هدایای تبلیغاتی ما می‌تواند به سادگی یک خودکار یا ارزشمندی صنایع دستی باشد. مشاوران ما نیز در این راه از ابتدا تا انتها همراه شما خواهند بود تا تجربه‌ای منحصر به فرد را کسب کنید.


بهترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۱ کدام است ؟

هر ساله ترند ها و محصولات جدید وارد بازار می شوند و پس از مدتی از محبوبیت آنها کاسته می شود، در حالی که به نظر می رسد برخی از آنها چندین سال ادامه دارند. این موضوع در صنعت هدایای تبلیغاتی نیز صادق است. با ما همراه باشید تا بهترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم. ما به شما کمک می کنیم محصولات و هدایای تبلیغاتی به روز و ترند را انتخاب کنید. انتخاب هدایای تبلیغاتی قدیمی فقط باعث می شود مشتریان شما هر چه بیشتر از شما دور شوند.

همه فروشگاه های فروش هدایای تبلیغاتی با هم برابر نیستند

هنگامی که تلاش می کنید بهترین هدایای تبلیغاتی را پیدا کنیم ، ضروری است که تکالیف خود را انجام دهید و باید کمی به جستجو در میان فروشگاه های فروش هدایای تبلیغاتی بپردازیم . خواندن و ارزیابی نظرات مشتریان و درخواست سوالات درست از توزیع کننده هدایای تبلیغاتی بخش مهمی از اطمینان از اینکه شما یک شرکت شناخته شده و معتبر را انتخاب می کنید . با انجام این کار، شما اطمینان حاصل خواهید کرد که محصولات تبلیغاتی شما خریداری با کیفیت بالا و تمرکز بر پیام درست است.

هدایای تبلیغاتی یک تصور ماندگار را ایجاد می کنند؛ مطمئن شوید که آن خوب است

هدایای تبلیغاتی که درجه بندی شده و به خوبی ارائه می شوند، مطمئنا می توانند راهی برای پیشبرد منافع مثبت و ایجاد بازده کسب کنند. مثلا اگر شما خودکار تبلیغاتی ارزان را انتخاب کنید می توانید بازده کمی نسبت به کیفیت آن خودکار تبلیغاتی را همراه داشته باشید. مثلا هدایای تبلیغاتی کم کیفیت و ضعیف نه تنها طعم بدی را در دهان گیرنده به وجود می آورند بلکه می توانند باعث ایجاد چرخش منفی برای شرکت شما شوند. یک پیشنهاد تبلیغاتی خوب با کیفیت پایین مطمئنا می تواند یک تصور قدرتمند را ایجاد کند، اما به احتمال زیاد شما نمی خواهید.

هدایای تبلیغاتی ممکن است در نگاه اول ساده باشد ولی در زمان توزیع آن شما غافلگیر شوید

هر شرکتی که محصولات تبلیغاتی دارد، دارای دستورالعمل های دقیق بودجه است. اطمینان حاصل کنید که زمان برای بحث در مورد تمام الزامات بودجه را در نظر بگیرید تا به وضوح کیفیت محصول ارائه شده توسط توزیع کننده محصول تبلیغاتی در آن مقدار به تومان را مشخص کنید. این برنامه ریزی به شما کمک خواهد کرد که نسبت به بودجه خود از هدایای تبلیغاتی که با بازدهی بالایی دارند نسبت به قیمتشان استفاده کنید . ازاین موارد هدایای تبلیغاتی می توان به پوشه دکمه دار یا ساک دستی آماده کاغذی  نام برد.

سفارشی کردن لوگو خود بر روی هدایای تبلیغاتی

برقراری ارتباط با نام تجاری شما مؤثر است و نمی تواند بدون برنامه ریزی مناسب و گزینه های سفارشی انجام شود. هنگامی که شما با توزیع کننده هدایای تبلیغاتی تماس می گیرید، نگران نباشید از گزینه هایی که متناسب با بودجه شما هستند سوال کنید و از آن ها بپرسید که نسبت به کاری که شما دارید آیا بازدهی لازم را دارد یا از آنها بپرسید باید از پاکت آماده کرافت برای حمل راحت تر آن هدایای تبلیغاتی استفاده شود یا خیر؟ برای رسیدن به جواب این سوالات باید از فروشنده هدایای تبلیغاتی کمک گرفته و از او بابت خرید هدایای تبلیغاتی خود نسبت به کسب و کارتان مطمئن شوید.

باید برای هر رویداد از بهترین هدایای تبلیغاتی آن زمان استفاده کنید .

برنامه ریزی پیش رو زمانی ضروری است که بهترین پیشنهاد تبلیغاتی برای هر رویداد شرکتی ارائه شود. در مورد خدمات پشتیبانی ارائه شده توسط تولید کننده هدایای تبلیغاتی بپرسید و جزئیات مربوط به زمان اوج هر محصول و زمان و مکان مناسب برای هر هدیه تبلیغاتی را از او بپرسید . مثلا برای استفاده از سررسید ارزان باید در همایش ها و نمایشگاه های نزدیک سال جدید استفاده کرد. در این مراسم که نزدیک سال جدید است می توان به مدیران تقویم رومیزی ارزان هدیه داد و به مردم و بازدیدکنندگان عادی از تقویم دیواری ارزان استفاده کرد . البته می توان از سالنامه سال جدید هم برای افرادی که یادداشت های زیادی را در طول سال انجاتم می دهند استفاده کرد.

برای سفارش یا خرید هدایای تبلیغاتی زودتر از موعد اقدام کنید.

اگر شما زودتر برای خرید هدایای تبلیغاتی خود اقدام کنید فروشنده دست بازتری برای پیشنهاد هدایای تبلیغاتی برای شما دارد. مثلا شما اگر نیاز مبرم به داشتن ساک دستی پارچه ای دارید شما می توانید در زمان بیشتری نسبت به سلیقه خود از رنگ های ساک دستی سوزنی سفارش داده و چاپ لوگو دلخواه خود را بر روی آن ساک دستی آماده کاغذی یا پارچه ای داشته باشید.

اگر در هر مرحله از سفارش یا راهنمایی در خرید هدایای تبلیغاتی احتیاج به کمک و راهنمایی داشتید ، گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ وظیفه خود می داند بهترین راهنمایی ها را در این زمینه به شما مشتریان و بازدیدکنندگان عزیز ارائه دهد تا شما بتوانید محصولات خود را به مشتریانتان به بهترین نحو معرفی کرده و آنها از شما خرید خوبی داشته باشند. ما فروش خود را در فروش بیشتر شما دیده و به شما کمک میکنیم محصولاتی که از ما می خرید ، فروش شما را بیشتر کند.

بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ را چگونه پیدا کنیم ؟

امروزه بسیاری از کسب‌ و کارها به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۱۹ هستند. ارائه‌ی بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۹، روش خوبی برای تبلیغات است. این روش مزایای فراوانی دارد. هدایای تبلیغاتی ارزان احساس مثبتی در مشتریان و مخاطبان ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که برای آنها اهمیت قائلید. به راحتی از طریق آن می‌توانید به مخاطبان‌تان نشان دهید که چرا برند شما، از دیگر برندها متمایز است.

جواب این سوال که چگونه هدایای تبلیغاتی برتر در سال ۹۹ رو پیدا کنیم، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا یکی از مهم‌ترین عوامل، نوع کسب ‌و کار شما است. از دیگر چیزهایی که بر بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۹۹ تاثیر می‌گذارد، مخاطبان برند است. هدایای تبلیغاتی در نهایت باید باعث خوشحالی و جلب توجه مخاطب هدف شما شود. بنابراین در انتخاب و طراحی آن، باید سلیقه‌ی مخاطب هدف را در نظر بگیرید.

بهترین پیشنهاد هدیه تبلیغاتی ایرانی در سال ۱۴۰۰ 

از اصلی ترین تصمیماتی که کسب‌و‌کارها و شرکت‌ها پایان هر سال اتخاذ می‌کنند، انتخاب و تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب و کاربردی است. خرید هدایای تبلیغاتی ایرانی نیاز به برنامه ریزی صحیح در زمان مناسب دارد در غیر اینصورت نمی توانید هدیه تبلیغاتی مناسب برای هدیه به مشتریان یا کارمندان پیدا کنید. از طرف دیگر برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب، نیاز است با افرادی که در این زمینه متخصص هستند، مشورت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که از همین الان هدایای تبلیغاتی ایرانی را سفارش دهید و این کار را به لحظات آخر موکول نکنید. همچنین به یاد داشته باشید هدایای تبلیغاتی باید برای مشتریان و کارمندان جذابیت داشته باشند در غیر این صورت هدیه ندادن کاری بسیار عاقلانه تر است. با ما در این مقاله همراه باشید تا ویژگی های هدایای تبلیغاتی ایرانی مناسب سال ۹۹ را معرفی کنیم و در انتها ۱۰ پیشنهاد هدایای تبلیغاتی ایرانی برای سال ۹۹ را بیان کنیم.

هدایای تبلیغاتی ایرانی مناسب سال ۱۴۰۰ جدید چه ویژگی هایی دارند؟

– تکراری نیستند!

وقتی حرف از تکراری بودن می شود منظور این نیست که نمی توانید از هدایای تبلیغاتی معمول استفاده کنید و مثلا اگر سال قبل یک سررسید تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی هدیه داده اید، امسال نباید از آن استفاده کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که ایده و ابتکاری جدید به خرج دهید و آن هدیه را با هدیه سال قبل متفاوت سازید. می توانید به جای درج نام شرکت و اطلاعات شرکت، نام خودتان و یا یک جمله کوتاه الهام بخش را روی آن چاپ کنید. به نظر شما مشتری فراموش خواهد کرد خودکار تبلیغاتی یا سررسید را از چه کسی هدیه گرفته؟

– احساسات مشتریان را نشانه می گیرند

قبل از انتخاب هدیه تبلیغاتی فکر کنید که قرار است این هدیه را به چه کسانی بدهید؟ از نظر مالی این افراد در چه سطحی هستند؟ به طور مثال اگر این افراد وضع مالی خوبی دارند انتخاب هدایای تبلیغاتی گران قیمت کار درستی نیست بلکه برای این افراد باید هدایای تبلیغاتی که ارزش معنوی دارند انتخاب کنید. مانند هدایای تبلیغاتی ایرانی یا هدایای تبلیغاتی سنتی که کار دست هستند.

– با کیفیت و ماندگار هستند

همان طور که می دانید یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار تاثیری بیشتر از یک بیلبورد خیابانی دارد. بنابراین در انتخاب هدیه تبلیغاتی به هیچ وجه به دلیل بودجه کم سراغ هدایای تبلیغاتی بی کیفیت نروید.

– کارت تبریک همراه با هدایای تبلیغاتی

کارت های تبریک در همه دنیا برای آغاز سال جدید استفاده می شوند. شما نیز بهتر است در کنار هدایای تبلیغاتی از کارت تبریک استفاده کنید.

– هدایای تبلیغاتی بدون تبلیغ

طبق یک تحقیق، مشخص شد که افراد هدایای تبلیغاتی بدون لوگو و نام شرکت را برای زمان طولانی تری نزد خود نگه می دارند. بنابراین به جای درج لوگو و نام شرکت، جمله ای کوتاه و تاثیر برانگیز انتخاب کنید و روی محصول درج کنید، مطمئن باشید مشتری شما را فراموش نخواهد کرد.

از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی می‌توان به ماندگاری آنها اشاره کرد.

مزایای هدایای تبلیغاتی

  • بسیاری از انواع هدایای تبلیغاتی، با توجه به نوع آن، ماه‌ها در دست مشتریان باقی می‌مانند و برند شما را یادآوری می‌کنند.
  • از دیگر مزیت‌های هدایای تبلیغاتی می‌توان به قیمت مناسب در برابر نرخ بازگشت سرمایه اشاره کرد.
  • تبلیغات دیگر، مثلا تبلیغ در رسانه‌ها، زودگذر است و سریعا فراموش می‌شود. اما هدایای تبلیغاتی، قیمت‌های بسیار مناسب‌تری دارد و مدت بیشتری در ذهن مشتری می‌ماند.

 همه‌ی این ویژگی‌های دست به دست هم می‌دهند تا برای تهیه‌ی بهترین هدیه تبلیغاتی سال ۱۳۹۹ دست به کار شوید.

برای اینکه بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۱۹ را پیدا کنید، این نکات را در نظر بگیرید :

بهترین هدایای تبلیغاتی سال 2019

۱. یک هدیه خاص و متفاوت انتخاب کنید

شاید فکر کنید که هدایای تبلیغاتی محدودیت دارند و چطور می‌توان هدیه‌ای خاص و متفاوت تهیه کرد.  اقلامی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌توانید ارائه کنید، محدودیت دارند ولی طراحی و خلاقیت شما، نامحدود است. در طراحی آنها سلیقه به خرج دهید. برای طراح خوب هزینه کنید چون تاثیر فوق‌العاده‌ای در ظاهر نهایی هدایای تبلیغاتی و در نهایت، تاثیر خوبی در بازخورد و ذهنیت مشتری دارد.

به کیفیت آنها بسیار اهمیت بدهید. مثلا یک ماگ را تصور کنید که قابلیت گذاشتن در مایکرویو دارد، شکل ظاهری خوبی دارد و ابعاد آن مناسب است و در نهایت، طراحی آن چشم‌نواز و زیباست. این ماگ، چون کاربردی و زیبا است، تا مدت‌ها و حتی تا سال‌ها روی میز مشتریان باقی می‌ماند و دائما از آن استفاده خواهند کرد.

در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی، خودتان را جای مخاطب بگذارید. حتی می‌توانید از هدایای تبلیغاتی که از طرف دیگران دریافت کرده‌اید، الهام بگیرید. مثلا یکی از آنها را که دائما استفاده می‌کنید، در نظر بگیرید. بررسی کنید که چه ویژگی‌هایی باعث شده که مورد توجهتان قرار بگیرد.

۲. هدیه‌ای متناسب با نوع کسب‌وکار و متناسب با مخاطب تهیه کنید

هدیه‌ای متناسب با نوع کسب‌وکار و متناسب با مخاطب تهیه کنید

برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی سال ۲۰۱۹ ، باید نوع کسب و کار و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی باید به نوعی نماد از کسب و کار شما تبدیل شوند. به همین دلیل باید هدیه‌ای مرتبط تهیه کنید.

مثلا فرض کنید که یک شرکت ارائه‌‌کننده‌ی خدمات کامپیوتری و اینترنتی دارید. با توجه به نوع کسب‌وکارتان، فلش تبلیغاتی، هدیه‌ی بسیار مناسب‌تری نسبت به ماگ است. فلش تبلیغاتی، دقیقا نوع کسب و کار شما را نشان می‌دهد. هدیه‌ای ارزشمند و پرکاربرد است و در هر بار استفاده، برند شما را در ذهن مشتری حک می‌کند. یا اگر شما فروشگاه لباس فروشی دارید می توانید از ساک دستی آماده استفاده کنید . شما می توانید لباس های خریداری شده توسط مشتریان را داخل ساک دستی کرافت آماده قرار داده و برند خود را تبلیغ نمایید. هر چقدر آن ساک دستی کاغذی آماده کیفیت بالاتری داشته باشد و همچنین ماندگاری بالاتر می تواند برند شما که روی ساک دستی کاغذی قرار گرفته مدت بیشتری در ذهن مخاطبانتان جای بگیرد.

۳. لوگوی خود را فراموش نکنید

هدایای تبلیغاتی باید توجه مشتری را جلب کند و زیبا باشد ولی جنبه‌ی تبلیغاتی آن را نباید فراموش کنید. هر هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید حتما باید لوگوی شما را در بر بگیرد. فرقی نمی‌کند که این هدیه تبلیغاتی چیست، حتما لوگوی خود را در آن بگنجانید تا برای همیشه در ذهن مخاطب باقی بماند.

۴. هدیه تبلیغاتی ماندگار انتخاب کنید

هدیه تبلیغاتی ماندگار انتخاب کنید

در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۱۹ ، به کیفیت و ماندگاری آنها توجه کنید. مثلا ماگ یا لیوان تبلیغاتی، یکی از ماندگارترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است. البته به شرطی که شکل ظاهری، طراحی و کیفیت خوبی داشته باشد.  یکی از چیزهایی که باعث می‌شود هدیه تبلیغاتی مدت‌ها در دست مشتری و مخاطب باقی بماند، کاربردی بودن آن است. هر چقدر که کاربردهای بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه مخاطب مدت طولانی‌تری از آن استفاده کند، بیشتر می‌شود.

۵. برای طراحی و انتخاب آن وقت بگذارید

برای طراحی و انتخاب آن وقت بگذارید

برای اینکه هدیه تبلیغاتی خوب و ماندگاری داشته باشید، لازم نیست هزینه‌های گزافی بپردازید. فقط کافی است تا در انتخاب نوع آن دقت کنید. طراحی خاصی برای آن در نظر بگیرید و برای طراحی و رنگبندی آن وقت بگذارید و در نهایت، چاپ هدایای تبلیغاتی را به یک مجموعه معتبر و باسابقه بسپارید تا محصول نهایی، کیفیت خوبی داشته باشد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین هدایای تبلیغاتی در سال ۲۰۲۰

من متوجه شدم که انتخاب کردن بهترین هدایای تبلیغاتی سفارشی برای ارتقا برند شما می تواند تبدیل به یک تهدید و خطر شود، درست زمانی که شما متوجه اندازه و مقدار آیتم های تبلیغاتی که باید از میان آن انتخاب کنید نمی شوید.

من فهمیدم که بهترین راه از بین بردن استرس ناشی از انتخاب یک هدیه تبلیغاتی کامل و عالی برای تجارت و کسب و کارشما این است که بفهمیم مشتریان کدام محصول را نگه می دارند و از کدام محصول به صورت مداوم استفاده می کنند. پس اجازه بدید که بگویم اقلام و هدایای تبلیغاتی را که مشتریان و مصرف کنندگان استفاده و نگهداری می کنند شامل چه چیزهایی هستند.

در اینجا ۱۰ تا از بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۲۰ که در سال قبل بازدهی بسیار زیادی برای کسب و کارهای مختلف داشته است اشاره خواهیم کرد:

۱. ماگ یا لیوان تبلیغاتی

با محصول تبلیغاتی که اغلب متعلق به مشتریان و مصرف کنندگان هست آشنا شوید:

نی های غیر پلاستیکی

بیشتراز نصف مشتریان یک نوعی از این نوشیدنی ها و تبلیغات را مصرف میکنند. به نظرتان این روش برای ماندگاری بیشتر و اثرگذاری مکرر چطور است؟

یکی از مباحث داغ در دنیای امروز استفاده از لوازمی است که دوستدار محیط زیست باشند و لوازمی که از پلاستیک ساخته می شوند به کالاهای ممنوعه در دنیای امروزی تبدیل شده اند. دوستداران محیط زیست استفاده از نی های پلاستیکی را به دلیل تاثیر منفی بر محیط زیست، تحریم کرده اند. استفاده از نی های غیر پلاستیکی برای هدایای تبلیغاتی کاری عالی برای برند سازی است و توجه زیادی را به برند شما جذب می کند.

شرکت شما نیازی نیست منتظر قانون گذاری باشد که از محیط زیست محافظت کند بلکه می توانید با حذف داوطلبانه نی های پلاستیکی به مشتریانتان نشان دهید که به محیط زیست اهمیت می دهید و از این طریق یک پایگاه از مشتریان وفادار به برندتان بسازید که از شما قدردانی می کنند.

نکته: به یاد داشته باشید که دسته «نوشیدنی های تبلیغاتی» طیف گسترده ای از موارد را شامل می شود که شامل بطری های آب، لیوان های سرامیکی، ظروف و موارد دیگری هستند. میتوان از ماگ یا لیوان تبلیغاتی سرامیکی برای تبلیغات و استفاده از آب درون آن ها بهره جست.

ماگ یا لیوان تبلیغاتی

لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی در سال گذشته محبوبیت زیادی داشته اند و همچنان از هدایای تبلیغاتی محبوب محسوب می شوند. در حقیقت، لیوان ها از کالاهای بسیار پر استفاده هستند که هر فردی در طی شبانه روز چندین بار از آنها استفاده می کند. برای سفارش لیوان تبلیغاتی با موسسه چاپ بهرنگ تماس بگیرید.

۲. ساک دستی پارچه‌ای

ساک دستی آماده برای بازاریابی محصولات بسیار متداول هستند، مخصوصا وقتی که به نمایشگاه‌های تجاری می آیند. فهمیدن آن سخت نیست که چرا ساک دستی پارچه ای برای مصرف کنندگان بسیار مفید است! چه آنهایی که یک بیانیه تجاری باشند و چه آنهایی که به عنوان یک ساک دستی کاغذی مواد غذایی قابل استفاده مجدد باشند، ساک دستی کاغذی آماده یکی از مشهورترین ابزارهای تبلیغاتی هستند و آمار بالای استفاده از این روش تبلیغات، این گفته را اثبات می کند!

نکته: توجه داشته باشید که چطور این ساک دستی بیشترین اثر را نسبت به دیگر ابزار های تبلیغاتی در ایالات متحده‌ی آمریکا ایجاد می‌کنند؟ برای فهمیدن حجم این یافته، ابتدا شما باید مفهوم اینکه “تاثیرگذاری” چیست را دریابید.  میانگین تعداد اثرگذاری هر محصول تبلیغی، با افزایش ضریب زمان دریافت یک محصول و چندین نفر در هنگام استفاده از آن در هر ماه، محاسبه می شود. ساک دستی ها دارای چنین تعداد زیادی از تاثیرگذاری هستند زیرا اغلب آنها در مکان‌های عمومی استفاده می شوند.

ساک دستی کاغذی کرافت

تنها بحث داغ نی های پلاستیکی نیستند که مورد توجه هستند. بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر نیز هستند که به دلیل قابلیت بازیافت و تجدید پذیر بودن در صدر توجه قرار دارند. این موارد برای نشان دادن این موضوع که شرکت شما در محافظت از محیط زیست جدی است، انتخاب خوبی هستند.

از جمله محصولات مورد علاقه و سازگار با محیط زیست در سال ۲۰۲۰، ساک دستی های کاغذی کرافت هستند. این کیسه ها بارها قابل استفاده هستند و همچنین مهمتر از همه قابل شستشو هستند و در حین ثبت، نام تجاریتان روی آن، مشتری می تواند هر گونه خاک یا باکتری را از داخل یا خارج ساک دستی پاک کند.

۳. خودکار تبلیغاتی 

‌‌خودکارهای تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی شوند و همیشه می توانید از آنها برای هدیه دادن استفاده کنید. خودکارهای تبلیغاتی در رنگ های مختلف وجود دارند و میتوانید آرم تجاری خود را روی آن حک کنید و به مشتریانتان یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت هدیه دهید.

این روش، با توجه به تعداد خودکار تبلیغاتی که شما احتمالا در زندگی روزمره خود می‌بینید تعجب‌آور نیست. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید؛ تقریبا هر شرکتی می تواند با استفاده از وسایل نوشتن تبلیغاتی به دلیل آنکه آنها دارای قدرت ماندگاری و هزینه بی نظیری هستند، سود ببرند.

نکته: خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت تهیه نکنید و انتظار داشته باشید که با آنها تاثیر زیادی روی مشتریان خود بگذارید. شما باید اطمینان حاصل کنید که ابزارهای نوشتاری که شما سفارش می دهید، با کیفیت بالا و مفید هستند، زیرا بعد از مدتی، هدایای تبلیغاتی که شما انتخاب می کنید در نهایت به نمایندگی از نام تجاری شما هستند.

۴. فلش مموری تبلیغاتی

یو اس بی ها و فلش های تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی محبوب هستند که بیشتر افراد از هدیه گرفتن آن استقبال می کنند. نیاز به فلش امروز بیشتر از هر زمان دیگری قابل لمس است و تقریبا نمی توان فردی را یافت که از مزایای استفاده از فلش، بی اطلاع باشد. می توانید فلش تبلیغاتی با حافظه های مختلف را سفارش دهید و آرم تجاری تان را روی آن حک کنید و سپس به مشتری هدیه کنید.

در اینجا یک محصول وجود دارد که یک تجسم از روند تبلیغاتی امسال است که “سودمندی، کلید موفقیت یک تبلیغات است”. طبق گفته‌ی کسانی که این کالاهای تبلیغاتی را دریافت کرده اند؛ ۹۱ درصد از مردم فلش تبلیغاتی را نگه می دارند زیرا که آنها ابزار مفیدی هستند.

نکته: درایوهای USB دارای گزینه‌های بیشتری برای طراحی ظاهرشان نسبت به آن ‌چه شما فکر می‌کنید هستند. یو اس بی ها را می‌توان برای شرکت شما با انواع رنگ‌ها، مواد و اندازه‌های مختلف سفارشی کرد.

۵. کیف تبلیغاتی

نگاهی به قدرت ماندگاری لوازم تحریر و لوازم جانبی میز تحریر تبلیغاتی بیندازید. فکر کنید که همه ی تأثیرات مکرر این روش تبلیغاتی درطی ۱۲ ماه به مشتریان القا می‌شود. این تصورات در نهایت منجر به شناخت قوی نام تجاری شما در میان مصرف کنندگان دیگرخواهد شد.

نکته: لوازم جانبی میز تبلیغاتی برای ایجاد یک حس وحدت نام تجاری شما در محیط دفتری، عالی هستند. فضای کاری کارکنان خود را با استفاده از لوازم جانبی میز تبلیغاتی مانند قلم‌ها، تقویم رومیزی‌ها و پوشه دکمه دار و دفترچه یادداشت‌های برند خود پر کنید.

پوششی با شمایل سنگ مرمر

حتما شما هم در لوازم و محصولات مختلف پوشش سنگ مرمر را دیده اید؟ در ژورنال ها، کیف پول و جلد مدارک تبلیغاتی، قلم، بطری آب، لامپ، جاکارتی تبلیغاتی و برخی دیگر از لوازم می توانید از پوشش سنگ مرمر استفاده کنید.

کوله پشتی تبلیغاتی

کوله پشتی های تبلیغاتی نیز از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند. البته در اینجا منظور کوله پشتی های ارزان قیمت نیست بلکه کوله پشتی های دارای  کیفیت و مارک دار هستند. با این کوله پشتی ها می توانید لپ تاپ، کتاب و … را حمل کنید و حتی برای حمل لوازم ورزشی از آن استفاده کنید.

۶. هدایای تبلیغاتی پزشکی 

اقلام بهداشتی و ایمنی تبلیغاتی در سال گذشته محبوبیت زیادی یافته اند و من به رشد استفاده از محصولات بهداشتی اعتقاد دارم. اقلام بهداشتی می‌تواند اعتبار شرکت‌ها را در چشم مصرف کنندگان به عنوان یک نام تجاری که ارزش سلامت و سلامتی را به ارمغان می‌آورد را افزایش دهد.

نکته: در حالی که محصولاتی وجود دارند که به طور خاص با شرکت‌های پزشکی مانند کارهای دندانپزشکی یا دفترهای پزشکان در ارتباط هستند، هر شرکت می تواند از این محصولات بهداشتی و ایمنی استفاده کند. به عنوان مثال، در طول فصول آنفلوانزا، ضدعفونی کننده‌های دارای لوگوهای شرکت‌ها، مفید و مناسب هستند.

۷. سررسید 

یکی از مزایای استفاده از سررسید اختصاصی برای ارتقاء کسب و کار شما، این است که انها یک تیلیغات هستند با طول عمر یک سال! در تمام این یک سال، از تاثیرگذاری مکرری استفاده می‌کند که یک احساس قوی از شناخت نام تجاری شما در میان مصرف کنندگان ایجاد کند.

نکته: تقویم دیواری یکی از مشهورترین لوازم تبلیغاتی برای مصرف کنندگان و همچنین کارکنان است. استفاده از هدایای تبلیغاتی اداری باعث ایجاد احساس یکپارچگی نام تجاری در میان افرادی می شود که بیشتر به قسمت‌های داخلی برند شما اهمیت می دهند.

۸. پاور بانک‌ تبلیغاتی 

این نوع آیتم تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه بازاریابی محصولات شما را افزایش می‌دهد! پاور بانک‌های تبلیغاتی از لحاظ عملکرد و قدرت ماندگاری، بسیار تاثیرگذار هستند.

نکته: من متوجه شدم که در خارج از دنیای بازاریابی، منافع به دنبال روند مشخص شده‌ای هستند که کدام محصولات تبلیغاتی در میان مصرف کنندگان تاثیرگذاری بشتری خواهد داشت. به عنوان مثال، از آنجا که دو سوم از مردم ایالات متحده به عنوان یکی از کاربران تلفن هوشمند هستند، با توجه به مرکز تحقیقات PEW ، پاور بانک‌ها به دلیل این که با گوشی های هوشمند سازگارهستند، اهمیت بیشتری دارند.

شارژر تلفن همراه بی سیم

شارژرهای تلفن بی سیم (که به عنوان شارژرهای Qi نیز شناخته می شوند) شارژرهای تلفنی هستند که تلفن شما را با قرار دادن آن روی پد شارژر، شارژ می کنند. واحد پایه باید به منبع تغذیه وصل شود ، اما بین شارژر و تلفن شما هیچ سیمی لازم نیست. چرا شارژرهای تلفن بی سیم اینقدر محبوب هستند؟ خوب، هر تلفن اصلی که طی چند سال اخیر به بازار روانه شده، آماده شارژ Qi بوده است.

شارژرهای بی سیم مناسب هستند زیرا می توانید با تنظیم آن بر روی پد ، به راحتی شارژ گوشی خود را شروع کنید، اما نسبت به شارژهای کابلی کندتر هستند (حدود ۱۵٪). با این حال ، اگر شارژر بدون سیم و مسافرتی می خواهید، شارژرهای تلفن بی سیم بسیار جذاب هستند!

۹. اسپیکر بلوتوث تبلیغاتی

حتما شما هم دوست دارید اسپیکر قابل حمل و نقلی داشته باشید که در مکانهایی که نیاز دارید صدای گوشی تان بلند تر پخش شود، از آن استفاده کنید. اسپیکر بلوتوث تبلیغاتی یکی از این وسایل است که در فضاهای بزرگ با متصل شدن از طریق بلوتوث به گوشی، می توانید از آن استفاده کنید. این هدیه تبلیغاتی جدیدا طرفداران زیادی یافته است. همچنین به دلیل کاربرد زیاد این هدیه تبلیغاتی در فضاهای مختلف، این هدیه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

۱۰. تیشرت تبلیغاتی

تقریبا در هر فروشگاهی، تیشرت تبلیغاتی یا جلیقه و هودی پیدا می شود. محبوبیت این لباس ها امسال به طرز چشمگیری افزایش یافته است و مخصوصا در فصل تابستان و زمستان، طرفداران بیشتری دارند. خواه ژاکت، پیراهن کش ورزشی یا جلیقه زیپ دار و یا هودی را انتخاب کنید، شیک ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کرده اید.

کلیدهای موفقیت در تبلیغات 

پس چه چیزی باعث محبوبیت آیتم‌های تبلیغاتی می شود؟ عوامل کلیدی که باعث می‌شوند این آیتم های محبوب تبلیغاتی ارزش خرید را داشته باشند عبارتند از:

  • قدرت ماندگاری
  • مفید بودن
  • تعداد بازدیدها یا اثرگذاری ها

به یاد داشته باشید این نکات کلیدی و موارد فوق، یک زمانی برای سفارش هدایای تبلیغاتی موثر برای نام تجاری تان به کار می‌آیند.  با در نظر داشتن این عوامل کلیدی، مطمئن شوید که محصولی را که انتخاب می‌کنید که بیشترین اثر را روی مصرف کنندگان داشته باشد.

51 نظرات
  1. بهار گیفت می گوید

    میتوانید از سایت بهار گیفت برای ۱۰ سایت برتر هدایای تبلیغاتی هم نام ببرید .

  2. ایران گیفت می گوید

    به نظر من بهترین سایت هدایای تبلیغاتی در ایران سایت ایران گیفت هست که شما نامی ازش بعنوان بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی نبردی

  3. وبیمو می گوید

    شاید به گفته خیلی از دوستان هدایای تبلیغاتی را میتوان در همه ابعاد زندگی به کار برد، ولی این که چه شرکتی، چه زمانی، چه نوع هدایای تبلیغاتی را نسبت به بازار مخاطبانش ارائه دهد از همه عوامل مهمتر است. ممنون میشم در مقاله پیش رو به بهترین شرکت های هدایای تبلیغاتی نسبت به نوع کالایی که ارائه میدهند و یا بهتر بگویم متخصص ترین شرکت های هدایای تبلیغاتی را معرفی کنید . چون اغلب یک شرکت تبلیغاتی هستند که همه کالاهارو ارائه میدهند و هیچ کالایی را تخصصی تولید نمی‌کنند و اغلب وارد کننده هستند .

  4. میلان گیفت می گوید

    نام فروشگاه میلان گیفت رو من در بین فروشگاه های برتر هذایای تبلیغاتی ندیدم .بنظرم بزرگترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی در ایران است که مجموعه کاملی از هدایای تبلیغاتی را ارائه می دهد و پرسنل پاسخگویی دارد

  5. مینا سعادتی می گوید

    ما همیشه از مجموعه هدایای تبلیغاتی بهرنگ خرید انجام می‌دادیم ولی الان چند وقته اصلا خبری ازشون نیست. به نظرم من هم چاپ و تبلیغات بهرنگ بهترین چاپخانه و هم بهترین مرکز هدایای تبلیغاتی شرکتی با تنوع زیاد رو در تهران داشتند .

  6. ساک دستی آماده بهرنگ می گوید

    بهترین شرکت ایرانی در زمینه تولید ساک دستی آماده کاغذی گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ است. به شما توصیه میکنم حتما سری به سایتشون بزنید . از لحاظ قیمت و کیفیت و سرعت عالی هستند .

  7. هدایای تبلیغاتی صدرا می گوید

    هدایای تبلیغاتی صدرا با بیش از ۱۹ سال سابقه در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی، توانسته در کمترین زمان مشتریان زیادی را همراه خود کند . یکی از نقاط قوت هدایای تبلیغاتی صدرا ماندگاری چند ساله و حضور در صدر نتایج گوگل است.

  8. هدایای تبلیغاتی ادگیفت می گوید

    هدایای تبلیغاتی ادگیفیت یکی از شرکت های وارد کننده در زمینه هدایای تبلیغاتی به شمار می آید که سابقه بیش از ۱۶ سال در فروش هدایای تبلیغاتی دارد. این شرکت دارای کارگاهی بروز در زمینه تولید تیشرت و دیگر هدایای تبلیغاتی دارد.

  9. هدایای تبلیغاتی دیدینو می گوید

    دیدینو به عنوان مشاور، طراح و تولید کننده هدایای تبلیغاتی با تکیه بر کار و تفکر گروهی، تحقیق و نگاه کارشناسانه، در نظر گرفتن سلایق و نقطه نظرات مشتریان و مخاطبانمان، سعی بر کشف ایده های نو داشته تا در دنیای رقابت، با خلق محصولات نو و اثر بخش، همراه شما باشیم برای کسب نتیجه طلایی و سهولت در موفقیت روز افزون .دیدینو خود را یک گروه تبلیغاتی نمی‌داند. ماموریت اصلی و بنیادی آن ارائه‌ی راه‌حل‌های جذاب و مقرون به‌صرفه برای ایجاد ارتباطی موثر بین صاحبین کسب و کار و مشتریانشان است.دیدینو آژانس فول سرویس تبلیغاتی نیست. ما سعی داریم که تنها یک کار، اما آن را با دیدی نو و کارشناسانه انجام دهیم.

  10. هدیه تبلیغاتی گیفتو می گوید

    گروه هدیه تبلیغاتی گیفتو، به عنوان مرکز تهیه و تولید و فروش انواع محصولات تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی در کنار فروش محصولات اقدام به ارائه خدمات چاپ و لیزر و حکاکی هدایای تبلیغاتی نیز میکند.خدمات چاپ و لیزر انواع جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی، خدمات لیزر و چاپ انواع خودکارتبلیغاتی، چاپ انواع ساعت دیواری و رومیزی، و ارائه سایر خدمات مرتبط با چاپ لیزری و چاپ رنگی هدایا در مجموعه گیفتو به صورت تخصصی ارائه می گردد.

  11. معرفی بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی هر استان می گوید

    به نظرم باید این محتوا به تفکیک استان و شهر هم جدا میکردید و بهترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی هر استان رو معرفی میکردید مثلا از عنوان های زیر استفاده میکردید
    بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی در مشهد،اصفهان،شیراز،تهران،یزدشمال،آذربایجان و …

  12. هدایای تبلیغاتی اسکار می گوید

    به نظرم جای هدایای تبلیغاتی اسکار در جمع این فروشگاه های مطرح خالی هست . هدایای تبلیغاتی اسکار یک فروشگاه بزرگ از از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی در ایران و جهان داره که با بروزرسانی اونها نسبت به نیاز مخاطب، تونسته یکی از قوی ترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی ایران رو داشته باشه .

  13. هدایای تبلیغاتی ارزان می گوید

    میشه بهترین مکان برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان رو بهم معرفی کنید . با این چند جایی که گذاشتید تماس گرفتم ولی قیمت هدایای تبلیغاتی در این مکان ها بالا بود . خرید هدایای تبلیغاتی برای شرکت ما خیلی به صرفه نیست و ما بدنبال هدایای تبلیغاتی ارزان هستیم .

  14. هدایای تبلیغاتی برای کرونا می گوید

    به نظر شما الان بهترین هدایای تبلیغاتی در این وضعیت کرونا چی می‌تونه باشه ؟
    مثلا ما می‌خوایم هدیه تبلیغاتی باشه که پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنیم و بازدهی خوبی از اون هدیه تبلیغاتی در کرونا، برای حضور در نمایشگاه داشته باشیم .

  15. بهترین فروشگاه خرید سررسید می گوید

    به نظر شما بهترین مجموعه بگید فروشگاه خرید سررسید ۱۴۰۰ در ایران کجاست . اگه میشه در مورد بهترین فروشگاه خرید سررسید ارزان هم مطلبی تو سایت قرار بدید

  16. بهترین هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان چیست ؟ می گوید

    هدایای تبلیغاتی یکی از تاثیرگذارترین روش‌ها برای قدردانی و قدرشناسی از مخاطبین، مشتریان و حتی کارکنانی ست که عناصر پویایی و حیات را در رگ و پی کسب و کارتان به جریان انداخته‌اند.
    هرآنچه از شما به عنوان مدیر حرفه‌ای و کاردانِ یک مجموعه به تمامی مخاطبینتان می‌رسد، باعث محکم‌تر شدن بیشتر و بیشتر پیوند بین شما و آنها خواهد شد. و برای آنها حاکی از اهمیت و ارزشی است که برایشان قائلید و این حس خوبی ست که شما و برندتان را برای همیشه در ذهن و خاطره‌ی آنها حک خواهد کرد.
    و حال اینک که وارد دو فصل دل‌انگیز پاییز و زمستان می‌شویم، انتخاب هوشمندانه یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریانتان و هدایای سازمانی برای کارمندانتان متناسب با فصل باعث فزونی حس تعلق و تعهد آنها نسبت به شما خواهد شد. این هدایا به جای شما با آنها سخن می‌گویند و حس مسئولیت‌پذیری و قدرشناسانه‌ی شما را منتقل می‌کنند. بنابراین می‌توانید با بکارگیری نهایت دقت و ظرافت در انتخاب هدایا، روزهای دلپذیر این دو فصل جذاب را برایشان جذاب‌تر و دلپذیرتر کنید.
    هدایای تبلیغاتی گرم، در هوای سرد و بارانی این روزها
    بارها و بارها از انواع متنوعی از هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی سخن به میان آمد که بسیاری از آنها رایج و متداول گشته‌اند. اما این بار هدف ما هدایایی مختص دو فصل دل‌انگیز پاییز و زمستان می‌باشد که بتوانید با اهدای آنها به مشتریان و کارمندانتان به وجودشان گرما ببخشید و خود نیز از همراهی‌های پر از مهر آنها دلگرم و خرسند شوید.
    هدایایی که هوشمندانه طراحی و انتخاب شوند که هم مخاطب را برای شناخت بیشتر برند شما مشتاق و کنجکاو نماید و هم مشتریانتان را از مدافعین برند شما خواهد کرد.
    یکی از متداول‌ترین هدایای تبلیغاتی که توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها به مشتریان و کارکنان خود هدیه می‌شود لیوان‌های دمنوش، ماگ‌ها و فلاسک‌های کوچک چای است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و پرطرفدار و با برند همان مجموعه طراحی شده‌اند. اما هدیه گرفتن این محصولات در یک پک زیبا و شیک در فصل‌های سرد و دلچسب پاییز و زمستان طعم و مزه‌ی دیگری دارد. نوشیدن چای و قهوه داغ در این محصولات یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی ست که در ساعات کاری و همچنین غروب‌های دل‌انگیز این فصل‌ها می‌تواند یاد و خاطره برند شما را در ذهن مخاطبانتان زنده نگاه دارد.
    همراه کردن انواع نوشیدنی‌های گرم و دمنوش‌ها با این محصولات در پک طراحی شده می‌تواند بر جذابیت این هدیه بیافزاید.
    دو فصلِ جذاب سال علاوه بر تمام لحظات فرح‌بخش و دلپذیری که برایمان به ارمغان می‌آورند، به دلیل تغییرات آب و هوایی مخصوصا در مناطق خشک و سرد، لزوم دستگاه‌هایی مانند دستگاه‌های بخور که رطوبت محیط زندگی‌مان را افزایش دهند، چند برابر می‌کند. این محصول از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد در این فصل است که اگر از جانب شما و با برند شما به مشتریان و مخاطبانتان هدیه داده شود، مهر و وفاداری آنها را نصیب خود خواهید کرد.
    تهیه یک پک فوق‌العاده و کامل شامل یک دستگاه بخور و محصولات بهداشتی مانند یک کرم مرطوب‌کننده و … و حتی قرار دادن یک شمع که بر زیبایی پک خواهد افزود، می‌تواند دل آنها را برباید.
    آن هنگام که برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز روی زمین جای خود را به دانه‌های سپید و زیبای برف می‌دهند فراموش نکنید. شب یلدا از شب‌های به یادماندنی و لذت‌بخش ما مردمان ایران زمین است. هدایای تبلیغاتی شما در این شب و در این لحظات خاطره‌ساز می‌توانند به جای شما، میهمان خانه‌های مشتریان و کارمندانتان باشند. انتخاب یک پک از تمام چیزهای که طبق آیین کهن بر سر سفره‌ی مردمان در این شب وجود دارد لبخند را بر لبان آنها و خانواده‌شان نقش خواهد بست و همین لبخند کافی ست تا برای رونق کسب و کارتان در کنارتان حضور داشته باشند. پکی دلپذیر شامل آجیل و شیرینی‌های مخصوص این شب و انار و حتی قاچ‌های هندوانه و حتی فالی از حافظ شیرین سخن و یا در صورت امکان یک جلد دیوان ارزشمندِ این شاعر گرانقدر که با ظرافت و تناسب در کنار هم، یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند.
    علی‌رغم خواسته‌ی سهراب سپهری شاعر تکرارنشدنی‌مان که “چترها را باید بست، زیر باران باید رفت” و حتی علی‌رغم اینکه بزرگترین بهانه‌مان برای پیاده‌روی‌های روح‌انگیز در خیابان‌های مفروش از برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز، باران‌های فرح‌بخشی ست که قطرات کوچکش با لمس پوستمان، روح را به کالبدِ رنجیده از دنیای این روزهایمان بازگرداند، با همه‌ی اینها یک چتر با طرح‌های زیبا و رنگ‌های گرم و دلنشین می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی به‌یادماندنی و کاربردی در این فصل‌های زیبای سال برای مخاطبین مجموعه‌ی شما باشد.
    کارمندی که باید ساعات طولانی را در محل کارش فعالیت کند، وجود یک چتر مخصوصا اگر هدیه شما به او باشد، در یک صبح بارانیِ هرچقدر هم دل‌انگیز، یک ضرورت و یک امنیت خواهد بود. که مطمئنا در پسِ هر بار استفاده از آن، با حسی سرشار از قدردانی در ذهنش تداعی خواهید شد.
    گاهی یک پتوی نرم و لطیف، چیزی ست که در سرمای سوزناک دو فصل پایانی سال، همراه با یک لیوان چای داغ و منظره‌ی یک خیابان پوشیده از برف، ما را دلخوش خود می‌کند. و اگر این پتو از جانب شما به مشتریان یا کارمندانتان هدیه داده شود، شما در بهترین و آرام‌بخش‌ترین لحظات زندگی‌اش شریک شده‌اید. عمیق‌ترین احساساتِ وفاداری در او جاری خواهد شد.
    این فصول دلچسب هر چند سرد، برای مخاطبینتان رنگ و بوی خاطرات گرم و فراموش‌نشدنی ای را دارند که در کنار عزیزانشان ساخته‌اند و هر آنچه از شما به آنان رسیده باشد و نشانی از شما بر آن باشد، مهر و وفاداری آنها را نسبت به شما بیشتر و بیشتر خواهد کرد.
    یک پتوی لطیف و ظریف می‌تواند یک از هدایای تبلیغاتی و سازمانی جذابی باشد که در زندگی روزمره انسان‌ها در این فصول کاربرد زیادی دارد.
    هرگاه شما به عنوان مدیر کاردان یک مجموعه یا کسب و کار توانستید با روح و ذهن مشتری و مخاطب خود ارتباط موثر برقرار کنید، به شما تبریک می‌گویم. چرا که موفق شدید او را همراه همیشگی خود کنید.
    انتخاب یک گلدان با یک گل ماندگار و متناسب با فصل که به فضای زندگی آنها گرما و رنگ بیفزاید، هوشمندانه و تاثیرگذار خواهد بود. آن هنگام که از آن مراقبت می‌کنند، به آن آب می‌دهند و شاهد رشد هر روزه‌اش هستند، همیشه نام شما و برندتان در جلوی چشمانشان خواهد بود و جایگاه ویژه و فراموش‌نشدنی‌ای در خانه‌ی آنها خواهید داشت.
    صبح یک روز کاری را تصور کنید که کارکنان شما، از سوز و سرمای زمستان به ساختمان مجموعه شما پناه می‌آورند و در حال گرم کردن دستانشان هستند که ناگاه با یک گلدان زیبا بر روی میزشان روبرو می‌شوند. آن هنگام است که تاثیر فوق‌العاده و شگرف این انتخاب را در تعهد و وفاداری کارمندانتان خواهید دید.
    یک جعبه کمک‌های اولیه با نام شما و برند شما، شامل تمامی کالاهایی که در این روزهای سختی که همه‌ی ما و تمام مردم جهان در آن شریک هستیم، از هدایای تبلیغاتی و سازمانی جذابی است که دریافتِ آن، به دلیل جایگاه و نقش اساسی‌اش در واقعیتِ زندگی این روزهای ما، بسیار برای مشتریان و همکاران جذاب و رضایت‌بخش خواهد بود.
    جعبه کمک‌های اولیه‌ای که علاوه بر هر آنچه از قبل برای آن تعریف شده، شامل تب‌سنج، ماسک با کیفیت، مواد ضدعفونی دست و محل زندگی، دستکش و … هم باشد، نگاه پر از قدردانی و سپاس مشتریان را به جهت تدبیر به‌کار رفته در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب در پی خواهد داشت.
    از سوی دیگر این دو فصلِ زیبا با وجود تمام ویژگی‌های منحصربفرد خود، اما زمان شیوع بیماری‌های رایجی‌ست که نیاز به تقویت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. قرار دادن مکمل‌هایی مانند مولتی‌ویتامین‌ها و … در این جعبه که در این فصل از سال طرفداران خاص خود را دارد، می‌تواند نقطه عطف این هدیه تبلیغاتی باشد.
    با رسیدن دو فصل محبوبِ سال، یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار که برای مشتریانتان دلنشین خواهد بود، استایل‌های زمستانی ست که نام شما بر آن حک شده است.
    کلاه، شال گردن، دستکش و یک جوراب پشمی، ستی است بسیار جذاب که شما بسته به نوع کسب و کارتان و همچنین با در نظر گرفتن نوع و سلیقه‌ی جامعه‌ی مشتریانتان، می‌توانید طرح و رنگ آن را انتخاب کنید و به آنها هدیه دهید.
    کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی، یکی از ویژگی‌هایی ست که بسیار برای انسان‌هایی که در تعامل با آنها هستید ارزشمند و مهم است. و این استایل‌های زمستانی علاوه بر کاربردی بودن، آنچنان زیباست که جذابیت طبیعتِ این فصل‌ها را دوچندان می‌کند.
    خاصیت عجیب و متمایزی که عطرها دارند و آن هم ماندگاری در خاطراتی ست که تا زمان‌های طولانی از ذهن انسان‌ها پاک نمی‌شوند. عطرهای گرم و دلنشین می‌توانند مورد استقبال تعداد زیادی از کارمندان و مشتریان شما در این فصل‌ها باشند. هدیه‌ای تبلیغاتی با رایحه‌ی دلپذیر و فراموش‌نشدنی یک انتخاب خوب برای قدردانی از همراهی کسانی ست که به کسب و کارتان جان داده‌اند.

  17. سوال در مورد هدایای تبلیغاتی می گوید

    پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟
    پرمصرف ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟
    پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟
    بهترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟
    ارزانترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟
    میشه به سوالای بالا برای من پاسخ بدید .

  18. مدیر شرکت بیزینس پلن می گوید

    من به عنوان مدیر کسب و کار چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنم ؟

  19. هدایای تبلیغاتی کسب و کار می گوید

    شرکت‌های کوچک و متوسط واقعا باید اهمیت هدایای تبلیغاتی و بازاریابی را درک کنند. ترویج کسب و کار یک فرآیند فعال است که باید برای به دست آوردن بهترین نتایج، بسیار دقیق مورد بررسی قرار گیرد. شما می‌توانید از نیروی انسانی متخصص استفاده کنید تا بتوانید به بالاترین حد خود برسید و با استراتژی‌های بازاریابی کسب و کار خود را به بهترین نحو تبلیغ کرده و با استفاده از هدایای تبلیغاتی جدید برند خود را به مشتریان معرفی کنید.
    استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی دست به دست هم می‌دهند. بازاریابی برند یا محصول شما شامل جنبه‌های مختلف تولید، ترویج و فروش محصولات به مشتریان خواهد بود. ارتقاء یک عامل کلیدی در قرار دادن منافع محصول و یا سرویس شما به مشتریان است. بازاریابی طراحی شده و استراتژی‌های تبلیغاتی، موفقیت طولانی‌ مدت را تضمین می‌کنند، مشتریان بیشتری را به همراه می‌آورند و سودآوری برای کسب و کارها را تضمین می‌کنند.

    نقش هدایای تبلیغاتی
    هدایای تبلیغاتی نفیس صدای شرکت شماست که پیام برند شما را با صدای بلند و واضح برای حضار ارسال می‌کنند. سکوهای مختلف رسانه‌ای را می‌توان برای ارتقاء شرکت و برند مورد استفاده قرار داد. آنها شامل استفاده مؤثر از هدایای تبلیغاتی مناسب در مناسبت‌های مختلف می‌باشند.
    استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی را می‌توانید برای ارتقا و بازاریابی کسب‌وکار خود برای رسیدن به اهداف و اولویت‌های شرکت خود استفاده کنید.
    بدون هدایای تبلیغاتی ، بازاریابی برای برند یا سرویس شما قادر به جلب توجه مشتریان برای مراجعه و یا تماس با شرکت شما نخواهد بود.
    مزایای هدایای تبلیغاتی
    ترویج برند شما به روش‌های مختلفی به شما کمک خواهد کرد:
    • افزایش آگاهی از برند
    • ارائه اطلاعات مناسب
    • افزایش ترافیک مشتری
    • فروش و سود بیشتر
    نه تنها هدایای تبلیغاتی بلکه ارتقاء محصولات و یا خدمات نیز به شرکت شما کمک خواهند کرد تا محصولات شما را به راحتی در بازار رقابتی کنونی معرفی کنند.
    ۱. افزایش آگاهی از برند با هدایای تبلیغاتی
    هدایای تبلیغاتی به ایجاد آگاهی از برند شما کمک می‌کنند. با کمک هدایای مختلف مانند کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و هدایایی مانند این موارد شما می‌توانید افزایش آگاهی درباره برند و شرکت خود را گسترش دهید، که به مردم کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد شما پیدا کنند و به محصولات شما نگاه کنند و خریدها را انجام دهند.
    ۲. ارائه اطلاعات مناسب
    اگر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی شما به طور کامل ساختار بندی نشده باشد، ممکن است در هدف قرار دادن مخاطبان، درست موفق نباشد. داشتن یک استراتژی تبلیغاتی و انتخاب هدایای تبلیغاتی خوب و کامل می‌تواند به شما کمک کند تا موارد مختلف مصرف کنندگان را در بازار شناسایی کرده و راه‌حل‌های مناسب برای مشتریان خود ارائه کنید.
    ۳. افزایش ترافیک مشتری
    هدایای تبلیغاتی به افزایش ترافیک مشتری کمک می‌کنند. هر چه بیشتر نام تجاری خود را تبلیغ کنید، مشتریان بیشتری در مورد شما و شرکت شما اطلاع پیدا می‌کنند و بیشتر به محصولات و خدمات شما علاقمند خواهند شد. تبلیغات با دادن نمونه‌های رایگان انجام می‌شود که برای مشتریان شگفتی می‌آفریند! آنها محصول شما را امتحان می‌کنند و در نهایت به سراغ شما می‌آیند و خرید خود را انجام می‌دهند.
    در حالی که استراتژی‌های تبلیغاتی بسیار مهم هستند، بازاریابان و کسب و کارها باید چند جنبه را در برنامه ترکیبی بازاریابی خود لحاظ کنند. ضروری است که کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی درست، برای هدف قرار دادن مشتریان خود استفاده کنند. این روزها، هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین ابزار شناسایی برند هستند، استراتژی‌های تبلیغاتی باید فراتر از رادیو، تلویزیون و چاپ گسترش یابند. هدایای تبلیغاتی بخاطر کاربردی بودن بیشتر در ذهن مشتری می‌مانند و آنها را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

  20. بهترین هدیه تبلیغاتی زمستانی می گوید

    بهترین هدیه تبلیغاتی زمستانی کدام است ؟

  21. هدایای تبلیغاتی هنرمند می گوید

    شما چرا نام هدایای تبلیغاتی هنرمند رو بین بهترین هدایای تبلیغاتی نیوردید!! این فروشگاه بهترین و متنوع ترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی تو ایران است و شاید بتوان گفت اصلا مشتری ناراضی تا الان نداشته …

  22. چاپ بادکنک سپهر می گوید

    چاپ بادکنک سپهر
    چاپ بادکنک تبلیغاتی
    مجهز به دستگاه های اتوماتیک چاپ بادکنک
    بدون محدودیت تیراژ
    ۰۲۱۶۶۹۰۶۲۶۹
    ۰۹۱۹۳۲۲۳۴۲۸

  23. هدایای تبلیغاتی زمستانی می گوید

    هدایایی مانند کیف چرمی تبلیغاتی یا دستکش و کلاه تبلیغاتی و چتر تبلیغاتی را میتوان از هدایای تبلیغاتی زمستانی نامید .

  24. هدایای رضازاده می گوید

    بهترین فروشگاه محصولات تبلیغاتی در ایران و شاید بتوان گفت با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی رو باید از رضازاده بخرید . اگر سری به مجموعه هدایای تبلیغاتیش بزنید می‌بینید کیفیت محصولات تبلیغاتی و تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار در این فروشگاه زیاد است . من خودکار تبلیغاتی از این مجموعه خریدم بعد از دوسال هنوز روان است .

  25. هدایای تبلیغاتی کرونا می گوید

    بهترین هدایای تبلیغاتی برای دوران کرونا کدام است ؟ به نظر شما ماسک تبلیغاتی می‌تونه از هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار بیاد؟
    بهترین فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی برای خرید و چاپ ماسک کدام است ؟

  26. گرانترین هدایای تبلیغاتی می گوید

    ارزانترین هدایای تبلیغاتی نوشتید، ولی هیچکدام از این فروشگاه ها که به عنوان ۱۰ تا از بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران ۹۹ معرفی کردید، محصول تبلیغاتیشون ارزون نیست . مثلاً چاپ صلاحی سلام دستی پارچه ای داره ولی خیلی گرونه یا مثلاً هدایای تبلیغاتی ایران زمین خیلی گرونه …

  27. خرید هدایای تبلیغاتی می گوید

    خرید هدایای تبلیغاتی با این محتوا کامل شما راحت شده. لطفا به معرفی بهترین فروشگاه ها برای خرید هدایای تبلیغاتی ادامه بدید. واقعا برای ما کاربرها انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی را راحت کردید

  28. هدایای تبلیغاتی کرونا می گوید

    خیلی جالبه تو این وضعیت کرونا خیلی از این فروشگاه های هدایای تبلیغاتی که شما بعنوان بهترین معرفی کردید اصلا جنس ندارند . نمی‌دونم دلیلش تحریم ها هست یا وضعیت کرونا …!!؟؟؟

  29. هدایای تبلیغاتی سید می گوید

    هدایای تبلیغاتی خیلی خوبی که من گرفتم از یک فروشگاهی بود که بهترین هدایای تبلیغاتی رو تو بهارستان میفروخت. یادمه بهش میگکفتن هدایای تبلیغاتی سید، دقیق نمیدونم میگفتن بهترین هدایای تبلیغاتی تو پاساژ شقایق هست یا بهترین هدایای تبلیغاتی تو برج بهارستا ن و یا ظهیر السلام.
    البته الان دیگه بخاطره کرونا خرید هدایایا تبلیغاتی هرچقدر هم که ارزون باشه چندان بصرفه نیست، ولی من اگه بخوام از تجربم بگم پیشنهاد میکنم از هدایای تبلیغاتی سید خرید کنید عالیه عالی . همه هدایای تبلیغاتی رو هم داره.

  30. بهترین سررسید فروشی می گوید

    فروشگاه های زیادی تو زمینه تولید سررسید که خودش نوعی از هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود فعالیت می‌کنند . به نظرم سررسید برگ و شفق عالی هستند تو زمینه تولید سررسید تبلیغاتی …
    به نظرم میتونید مجموعه های کامل تری در زمینه هدایای تبلیغاتی خصوصا سررسید به این مجموعه هایی که معرفی کردید اضافه کنید .

  31. محتوا تهی می گوید

    شما فقط اومدید محتوا گذاشتید و بنظر من این افرادی که معرفی کردید معلوم نیست از کجا اومدن و چه جایگاهی در بازار دارند . بنظرم محتواتون هم کپی هست و اینقدر مقاله رو کش دادید که مخاطب خسته میشه همه این محتوارو بخونه تا فقط ۴ تا دونه شرکت بدرد نخور رو که بعنوان بهترین مرکز هدایای تبلیغاتی گذاشتید بشناسه
    بنظرم این محتوا غیر کاربردی، کپی، غیر علمی و اینهایی که نوشتید اصلا هیچکس بعنوان فروشگاه هدایای تبلیغاتی نمی‌شناسه

  32. هدایای تبلیغاتی کیانی کو می گوید

    بهترین هدایای تبلیغاتی بویژه سررسید رو کیانیکو داره . بهترین پرسنل رو داره و همه جنس ها رو با کیفیت به مشتریاش میده و ضمانت هم داره اجناسش . اگر دنبال ارزانترین هدایای تبلیغاتی با بازدهی زیاد هستید حتما کیانیکو رو دنبال کنید .

  33. بینام می گوید

    متاسفانه شما فقط یک سایت فیک و زرد هستید که با محتواهای کپی و دزدی که به اندازه یک تریلی از اینور اونور جنع کردید و با یک تیتر غلط انداز دنبال مخاطب جمع کردن هستید که ۴ روز دیگه از همین شرکت ها برای تبلیغاتتون پول بگیرید.
    این مدل مخاطب جمع کردن تو دنیای امروز انلاین سالهاست که منسوخ شده و جواب نمیده و مخاطب ها هم انقدر اگاه هستند که فرق سایت معتبر و سایت فیک تشخیص بدن. ضمنا شما بر اساس کدوم‌ پارامترها و چه صلاحیتی فروشگاه معتبر معرفی میکنید؟

    1. جواد مومنی می گوید

      به نظر من هم خیلی از این مجموعه‌هایی که معرفی کردند اصلا معتبر نیستند و این همه محتوا اصلا نیاز به خواندن ندارند .
      اصلا نمیشه تا بازار رو دقیق بررسی کرد و همه مجموعه هارو شناخت، در مورد بهترین مجموعه هدایای تبلیغاتی محتوایی نوشت؛ این محتوا و بررسی دقیق نیست حداقل در مورد هدایای تبلیغاتی میشه گفت این مجموعه ها اصلا برترین های بازار نیستند .

  34. امیر پرینت می گوید

    امیر پرینت
    نهایت کیفیت چاپ، تنوع هدایای تبلیغاتی
    ۱. واحد طراحی و گرافیک – طراحی سررسید و سالنامه، بروشور و کاتالوگ و طراحی وب سایت
    ۲. لیتوگرافی – تهیه فیلم، زینک و کلیشه: مجهز به دستگاه های پلیت AGFA Acento، ایمیج سنتر Herkulese PRO، اسکنر حرفه ای UMAX ، ساخت کلیشه روزانه
    ۳. چاپخانه – دوورقی ۵ رنگ HEIDELBERG ، ۴ رنگ HEIDELBERG، لترپرس HEIDELBERG ، جی تی او HEIDELBERG
    ۴. صحافی – دوخت و جلد سازی، پانچ و فنر اتوماتیک ، صحافی کاتالوگ فنر دوبل، قاب سازی
    ۵. خدمات پس از چاپ – سلفون کشی Guangmin، یووی موضعیSakoray ، برجسته Embossing، جعبه چسبانی JAGENBERG

  35. فنی می گوید

    به نظرم بهترین هدایای تبلیغاتی دیدم همین محتوا بود . افرادی هم که ناراضی هستند چون اسم مجموعشون تو این ۱۰ مجموعه برتر نیمده، الکی میگن این مقاله مشکل داره .
    لطفا ادامه بدید و مجموعه‌هایی که بهترین هدایای تبلیغاتی دارند معرفی کنید

  36. علی می گوید

    هدایای تبلیغاتی خیلی بزرگ تر از معرفی چند تا مجموعه کوچک هست که شما معرفی کرده آید !!
    لطفاً مجموعه های بزرگ هدایای تبلیغاتی را معرفی کنید .

  37. بهترین هدایای تبلیغاتی برای گردشگری و سفر می گوید

    بهترین هدایای تبلیغاتی برای گردشگری و سفر چی هست ؟

  38. متخصص هدایای تبلیغاتی می گوید

    تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای افراد است که به همراه اعضای خانواده و دوستان خود به گردش بروند و لحظاتی را با شادی و تفریح در طبیعت بگذرانند. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید هدایای تبلیغاتی‌ای برای مخاطبان و مشتریان خود در نظر بگیرید تا در طول زمان گردش و تفریح در طبیعت بارها و بارها به یاد کسب‌وکار شما بیفتند.
    میز و صندلی مسافرتی تاشو
    میز و صندلی‌های مسافرتی تاشو معمولا ۴نفره هستند و در ابعادی مناسب تولید می‌شوند تا افراد بتوانند به راحتی آن را برای طبیعت‌گردی همراه خود حمل کنند. این محصول از جنس پلاستیک یا پارچه با پایه‌های فلزی تولید می‌شود تا هم وزن آن کم باشد و هم در آب و هوای بارانی آسیب نبیند.
    اگر بودجه تبلیغاتی مناسبی در اختیار دارید می‌توانید یک چتر تبلیغاتی نیز با لوگوی برندتان تهیه کنید و به همراه میز و صندلی مسافرتی به مخاطبان هدیه دهید تا برای سایه کردن میز یا جلوگیری از نفوذ باران آن را در بخش مرکزی میز نصب کنند و از دورهمی خود لذت ببرند.
    میز و صندلی مسافرتی تاشو دارای یک کیف است که حمل و نقل آن را راحت می‌کند. شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی کیف این محصول چاپ کنید تا در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.
    پاوربانک
    پاوربانک یک محصول ضروری برای مواقعی است که افراد به پریز برق دسترسی ندارند. اگر مخاطبان شما زمانی که به گردش در طبیعت رفته‌اند و شارژ گوشی همراهشان کم شده از پاوربانکی با نام برند شما استفاده کنند، هیچ‌گاه برند شما را فراموش نخواهند کرد.
    در نظر داشته باشید بسیاری از مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال در روزهای تعطیل آخر هفته برگزار می‌شود. مخاطبان شما در حالی که مشغول تماشای بازی فوتبال در گوشی همراه یا تبلت خود هستند متوجه کم شدن شارژ می‌شوند. اینجاست که پاوربانک اهدایی شما مانند معجزه عمل می‌کند و تاثیرگذاری بسیاری بر مخاطبان خواهد گذاشت.
    پاوربانک‌ها تنوع زیادی دارند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه تبلیغاتی خود و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان آنها را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آنها چاپ کرده و در اختیار کارمندان و مشتریان خود قرار دهید.
    قمقمه
    قمقمه یکی از هدایای تبلیغاتی برای گردش در طبیعت است که با بودجه مناسبی قابل تهیه است. قمقمه علاوه بر طبیعت‌گردی، در محل کار، باشگاه ورزشی، پیاده‌روی و… مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید زمانی که افراد با قمقمه‌ای که نام و لوگوی برند شما رویش چاپ شده آب می‌نوشند، افراد دیگر نیز متوجه کسب‌وکار شما خواهند شد و درباره آن کنجکاوی می‌کنند. بنابراین شما با این هدیه تبلیغاتی کسب‌وکار خود را برای مخاطبان زیادی تبلیغ می‌کنید.
    اسپیکر بلوتوثی
    گوش دادن به موسیقی در دورهمی‌ها آن هم در طبیعت بسیار دلنشین و جذاب است. اسپیکر بلوتوثی با کیفیت بالا را برای مخاطبان خود در نظر بگیرید تا برندتان در ذهنشان ماندگار شود. اسپیکری که قرار است در طبیعت‌گردی مورد استفاده قرار بگیرد باید ضدآب و ضدضربه باشد تا در برابر بارش باران و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد. قدرت باتری اسپیکر را نیز مدنظر قرار دهید تا در طبیعت که امکان دسترسی به پریز برق وجود ندارد، شارژ آن زود تمام نشود.
    کوله‌پشتی
    کوله‌پشتی‌های سفری به دلیل کاربردی بودن تاثیرگذاری زیادی بر مخاطبان دارند. این کوله‌پشتی‌ها دارای یک محفظه اصلی و تعدادی جیب برای قرار دادن وسایل ضروری و شخصی افراد هستند. شما می‌توانید با توجه به سن مخاطبان خود کوله‌پشتی‌هایی را انتخاب کنید و نام و لوگوی برندتان را روی آنها چاپ کنید.
    مخاطبان شما هر بار که از کوله‌پشتی استفاده کنند نام برند شما در ذهنشان تداعی می‌شود. از آنجا که این محصول دوام و ماندگاری خوبی دارد در طول زمان نام برند شما را در خاطر مخاطبان و مشتریان تثبیت خواهد کرد.

  39. هدایای تبلیغاتی چیست ؟ می گوید

    مقالتون کامل بود، ولی اگه بخواین یه تعریف کامل از هدایای تبلیغاتی داشته باشی، هدایای تبلیغاتی چیه واقعا ؟!

  40. بهترین هدیه تبلیغاتی برای روز پدر چیست ؟ می گوید

    اگه بخواین برای روز پدر یه هدیه تبلیغاتی بهم پیشنهاد بدید، کدام هدیه تبلیغاتی رو پیشنهاد میدید ؟

  41. محصولات تبلیغاتی چیست؟ می گوید

    محصولات تبلیغاتی چیست؟
    محصولات تبلیغاتی (که به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز نامیده می‌شوند)، موردی است که بر روی آن، لوگو یا دیگر پیام‌های بازاریابی چاپ شده است. هدف از هدیه دادن این موارد این است که نام برند و اطلاعات شرکت را در مقابل دید مخاطب هدف خود نگه دارند.
    آیتم‌های مفید، معمولا به دلیل احتمال بالای نگهداری و کاربرد، برای تبلیغات استفاده می‌شوند و در نتیجه تعداد تاثیرات پیام بازاریابی برند را افزایش می‌دهند. به دلیل پتانسیل تاثیر بالا، که هزینه هر تاثیر تبلیغات را کاهش می‌دهد، هدایای تبلیغاتی می‌توانند یک ابزار بازاریابی مقرون‌به‌صرفه باشند.
    محصولات تبلیغاتی هم قدرتی مانند هدیه دارند. زمانی که افراد یک هدیه دریافت می‌کنند، آنها بیشتر تمایل دارند که با خرید یا حمایت از هدیه دهنده، تلافی کنند.
    تاریخچه محصولات تبلیغاتی
    ممکن است به نظر برسد که کالاهای تبلیغاتی که با علامت لوگو پرینت شده‌اند برای همیشه در سراسر جهان وجود داشته‌اند، اما این صنعت نسبتا جوان است.
    برخی از موارد اولیه شامل دکمه‌های یادبود برای رئیس‌جمهور آمریکا جورج واشینگتن، تقویم‌ها و دفاتر یادداشت بود. اما این صنعت تا اواخر قرن نوزدهم زمانی که یک چاپخانه‌دار در اوهایو یک فروشگاه کفش را قانع کرد تا کیسه‌های پرینت شده را برای مدارس محلی ارسال کند، چندان مورد توجه قرار نگرفته بود.
    در سال ۲۰۱۲، این صنعت ۴ / ۴ میلیارد دلار گردش مالی داشت. این آمار توسط موسسه پیشرو در صنعت تبلیغات ارائه شده است، موسسه تبلیغات و انجمن محصولات تبلیغاتی (PPAI). این صنعت به توزیع کنندگان، مشاوران و خرده فروشان که محصولات تبلیغاتی را مستقیما به شرکت‌ها و مشتریان می‌فروشند و تامین کنندگان، شرکت‌هایی که کالا و خدمات تبلیغاتی را به توزیع کنندگان می‌فروشند، تقسیم می‌شود. محصولات تبلیغاتی از طریق توزیع مستقیم و از طریق وب سایت‌ها در اینترنت به فروش می‌رسند.
    چگونه از آنها استفاده می‌شود؟
    آیتم‌های تبلیغاتی به منظور گسترش نام برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازمان‌ها آنها را بین مشتریان، شرکای فروش و سایر افرادی که می‌توانند به حمایت از تلاش‌های بازاریابی آنها کمک کنند، توزیع می‌کنند.
    محل‌های توزیع مشترک و روش‌ها
    کنفرانس‌ها و نشست‌ها، رویدادهای خاص مانند جمع‌آوری اعانه، رویدادهای سرگرمی و ورزشی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها. این موارد معمولا برای تشویق خرید و ایجاد آگاهی و یا به عنوان پاداش برای خرید، هدیه داده می‌شوند.
    برخی از محصولات تبلیغاتی عبارتند از:
    پیراهن‌های نخی، چوب گلف، کیسه‌های خرید، بطری‌های آب، انواع تقویم‌ها، کلاه، لوازم تحریر، لوازم خانگی، خودکار، انواع کیف، دکمه‌ها، لوازم جانبی الکترونیکی و تلفن همراه، آیتم‌های مراقبت شخصی مانند ضد عفونی‌کننده‌های دست، فایل‌های نگهداری پرونده‌ها، هدایای غذایی و شکلات و غیره
    همان طور که سبک زندگی، نگرش‌ها و تکنولوژی تغییر می‌کنند، بنابراین محصولات تبلیغاتی نیز با آنها هماهنگ می‌شوند. با این حال، دسته‌های محصولات پایه مانند تی‌شرت و لیوان به تولید درآمدها در سال بعد ادامه می‌دهند، زیرا آنها نیازهای اساسی انسان‌ها را برآورده می‌کنند. در حالی که برخی از محصولات تبلیغاتی ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند، ممکن است برای همه بازارها و مخاطبان کارساز نباشند. باید یک تجزیه و تحلیل کامل از افراد هدف خود قبل از هر اقدامی انجام دهید و مناسب‌ترین محصول انتخاب شود.
    چالش‌ها
    یکی از چالش‌های استفاده از محصولات تبلیغاتی، همانند تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی، این است که مردم ممکن است این هدایا و مشوق‌ها را دریافت کنند و هرگز از آن سازمان خرید نکنند. این امر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را بدون نتیجه افزایش می‌دهد. بنابراین، توزیع باید محدود به بالاترین سطح مخاطبان بالقوه باشد.
    علاوه بر هزینه واقعی محصولات، چندین هزینه مرتبط نیز وجود دارند که باید در بودجه بازاریابی محاسبه شوند. این موارد عبارتند از: هزینه‌های راه‌اندازی و اجرای تجهیزات چاپ برای سفارش. همچنین می‌تواند شامل جوهر یا مواد دیگر و هزینه‌های مرتبط با فرآیند چاپ نیز باشد.
    حمل و نقل، هرچه وسایل و آیتم‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشند هزینه حمل آنها بیشتر می‌شود. در برخی موارد، هزینه باربری حتی می‌تواند به اندازه خود محصول باشد.
    محل نگهداری و انبارداری، پس از دریافت، یک سازمان باید منطقه‌ای را پیدا کند که در آن اقلام را ذخیره کند تا زمانی که مورد استفاده قرار گیرد. برخی از موارد، به خصوص مواد غذایی و مراقبت‌های شخصی نیز ممکن است تاریخ انقضاء و ویژگی‌های ذخیره‌سازی مانند یخچال را داشته باشند که باید تحت نظارت قرار گیرند.

  42. بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر می گوید

    بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر
    هدایای تبلیغاتی برای روز پدر فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات مخاطبان و کارمندان شما است. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار در طول سال از محصولات تبلیغاتی مختلف نظیر خودکار تبلیغاتی، ماگ، دفتر یادداشت، تقویم، جاکلیدی و… برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنید. خوب است در مناسبت‌های خاص برای مخاطبان خود هدیه‌ای در نظر بگیرید تا به زودی تاثیر آن را در افزایش فروش و سود کسب‌وکار خود مشاهده کنید.
    ست چرم
    اگر قصد دارید به مشتریان خاص یا شرکای کاری خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید محصولات چرم را در نظر بگیرید. هدایای چرمی، حس لوکس بودن را در افراد القا می‌کنند. تنوع این محصولات بسیار گسترده است و شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود محصولی را انتخاب کنید و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.
    کیف‌های اداری در رنگ‌های مختلف مشکی، قهوه‌‌ای و عسلی از چرم‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت در بازار وجود دارند. معمولا نام و لوگوی برند در قسمت داخلی کیف حک می‌شود تا در هر بار استفاده از کیف در معرض دید افراد قرار بگیرد.
    از دیگر محصولات چرمی مناسب برای هدیه دادن به مخاطبان خود به مناسبت روز پدر، می‌توان به کیف پول، کیف پاسپورتی، جاکلیدی، کمربند، کتاب‌های نفیس با جلد چرم و متداول‌تر از همه ست‌های تبلیغاتی چرم اشاره کرد.
    ست نوشت‌افزار
    ست‌های نوشت‌افزار شامل خودکار، روان‌نویس، خودنویس یا مدادنوکی محصولات پرکاربردی برای مخاطبان شما محسوب می‌شوند. هر چقدر محصول تبلیغاتی که در اختیار مخاطبان قرار می‌دهید بیشتر در طول روز مورد استفاده قرار بگیرد، آنها را بیشتر به یاد برند شما خواهد انداخت.
    ست‌های لوکس نوشت‌افزار متعلق به برندهای سرشناس هستند که محصولات را با بدنه‌ای فلزی و در جعبه‌هایی نفیس تولید می‌کنند. حک کردن نام و لوگوی برند شما روی این محصولات باعث می‌شود افراد بیشتری متوجه کسب‌وکار شما شده و درباره آن کنجکاوی کنند.
    اگر کارمندان شما در شغل خود نیاز به محاسبات و ترسیم نقشه دارند می‌توانید ست نوشت‌افزاری را برای آنها در نظر بگیرید که شامل ماشین‌حساب، خودکار، مداد نوکی، دفتر یادداشت و پاک‌کن باشد. این ست‌ها معمولا در کیف زیپ‌دار ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند شما روی این کیف نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.
    پاور بانک
    پدرهای زیادی هستند که به واسطه نوع شغلشان ساعات زیادی را در طول روز مشغول رفت‌وآمد هستند و برای شارژ گوشی همراه به پریز برق دسترسی ندارند. یک پاور بانک تبلیغاتی می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر باشد. افراد پاور بانک را در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند و این یعنی نام برند شما در معرض دید افراد دیگری نیز قرار می‌گیرد.
    شما پاور بانک را به پدرها هدیه می‌دهید. آنها هدیه خود را به منزل می‌برند. قطعا سایر اعضای خانواده نیز به این پاور بانک نیاز پیدا می‌کنند، بنابراین نام برندتان در ذهن خیلی از افراد تثبیت می‌شود.
    ابزارآلات
    ابزارآلات چندکاره، چراغ قوه و جعبه ابزار از آن دست هدایای تبلیغاتی کاربردی برای آقایان محسوب می‌شوند که همیشه در خانه و اتومبیل‌شان یافت می‌شود.
    ابزارهای مختلفی مانند پیچ‌گوشتی، انبردست، آچار، فازمتر، چکش، دریل، پیچ و مهره و… در یک جعبه ابزار وجود دارند که در مواقع لازم نیاز مخاطب شما را برطرف کرده و نام برندتان را در ذهنش تداعی می‌کنند. جعبه‌های ابزار با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود نوعی از آن را انتخاب کرده و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.
    خیلی از آقایان به ویژه هنگام سفر یا گردش در طبیعت یک ابزار چندکاره همراه خود حمل می‌کنند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. معمولا این ابزارها به صورت ترکیبی از انبردست، قیچی، سوهان، پیچ‌گوشتی، کنسروبازکن و… تولید می‌شوند و بسیار کاربردی هستند. بعضی از این ابزارها شامل قاشق، کارد و چنگال نیز هستند که برای کوه‌نوردی و سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
    معمولا نام و لوگوی برند با استفاده از حک لیزر روی بدنه این ابزار نقش می‌بندد تا همیشه در ذهن مخاطبان شما تداعی شود. ابزار چندکاره در یک کاور برزنتی برای محافظت بیشتر قرار می‌گیرد.
    چراغ قوه تنوع زیادی در بازار دارد اما مهم است چراغ قوه‌ای را انتخاب کنید که پرنور باشد. یادتان باشد هدایای تبلیغاتی وقتی بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب دارند که باکیفیت و کاربردی باشند.

  43. آفرگیفت می گوید

    از هدایای تبلیغاتی آفرگیف هم دیدن فرمایید

  44. هدایای تبلیغاتی ابن سینا می گوید

    هدایای تبلیغاتی ابن سینا
    مجموعه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا؛ با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی کامل ترین مجموعه هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خاص و لاکچری پسند می باشد.باتوجه به شناخت خواسته ها و نیاز های مشتریان و آگاهی نسبت به نقاط ضعف و کم و کاستی ها موفق شده ایم محصولی که شما سفارش می دهید را با کیفیت درجه یک به شما عزیزان عرضه کنیم.
    مجموعه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا با هدف توسعه و اعتلای صنعت چاپ و تبلیغات، و ارائه هر چه بهتر خدمات به سازمان ها و افراد خاص با تکیه بر دانش روز و نیم قرن تجربه ، با ورود به عرصه به اینترنت و راه اندازی پایگاه تخصصی در زمینه مشاوره، بررسی و فروش انواع هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته اقدام به ارائه خدمات با توجه به نیازهای جامعه و مخاطبان نموده است.

  45. پارسیس گیفت می گوید

    وبسایت و مطالب عالی

  46. Maadgift می گوید

    قصد تبلیغ خود را ندارم اما زمانی که ما وب سایتمون در سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کردالبته نه با نام فعلی سررسید وزیری قیمتش حدود ۱۵۰۰ت بود اون زمان در زمینه تولید سالنامه تولید کنندگانی مثل تنها .کاندید . ارشک .رث گرافیک و آزاده و برادران کیانی بودند که حرف اول رو تو فروش هدایای تبلیغاتی و سالنامه می‌زدند. و کماکان هم از نظر بنده اولین هستند فارغ از هر شعار باید بگم که مشتری امروز باهوش تر از این حرفهاست و با حرف من و شما برای خرید ترغیب نخواهد شد مگر اینکه شما حرفی برای گفتن داشته باشید.

  47. نگار صمدی می گوید

    سلام
    شرکت ما هر سال هدایای تبلیغاتی از مجموعه سرویس های طلایی شیراز خرید داریم ، همیشه مشاوره و ایده برای سورپرایز کردن ما داشتن.
    از کیفیت کارشون راضی هستیم و بسته بندیشون بی نظیره

  48. علی می گوید

    هدایای تبلیغاتی برای ۳ دسته از افراد کاربرد دارد:
    مشتری هایی که هنوز مشتری شما نشده اند و شما با هدف معرفی کار خود به آنها هدیه می دهید تا از شما آن خدمات یا محصول را خریداری کنند.
    مشتری هایی که حداقل یکبار از شما خرید کرده اند و جهت حفظ ارتباط، به یاد داشتن و خرید مجدد از شما به آنها هدیه می دهید.
    افرادی که از هدیه دادن به آنها هیچ نیت و قصدی ندارید. مثل دوستان و افراد فامیل که در یک مهمانی به خانه شما می آیند و از شما خودکار و یا سررسید تبلیغاتی دریافت می کنند.

    دریافت کاتالوگ جدیدترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی در سایت بیست چاپ و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۷۹۹۱۰۷۷ | ارسال به سراسر ایران | خدمات چاپ روی انواع هدایای تبلیغاتی

  49. هدایای سازمانی پاپیون می گوید

    گروه مشاوره و طراحی هدایای خلاق پاپیون یکی از شرکت های خلاق در زمینه هدایای تبلیغاتی و علی‌الخصوص هدایای سازمانی می‌باشد.
    می توانید نمونه کارهای این شرکت را نیز ببینید یکی از مهم ترین مزیت های پایپون امکان ارائه نمونه درخواستی در سریعترین زمان ممکن می‌باشد

  50. امیران تبلیغ می گوید

    شرکت تبلیغاتی امیران تبلیغ با ۱۸ سال سابقه در زمینه تولید جعبه هار باکس صنعتی و فانتزی و تولید ۲۰۰۰ گیفت صنایع دستی تبلیغاتی فعالیت مینماید.
    ارسال کاتالوگ هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با بسته بندی خاص از طریق سامانه انلاین امیران تبلیغ امکان پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.