خرید لیوان پلاستیکی و ماگ تبلیغاتی

0

یکی از بهترین راه های معرفی شرکت و کسب کار، استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند انواع ست مدیریتی تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و … است. اگر صاحب یک شرکت یا کسب و کار هستید، چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه به دنبال معرفی بیشتر خود باشید می توانید از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان و یا شرکت هایی که هدف همکاری با آن ها دارید استفاده کنید. یکی از بهترین و البته پرطرفدار ترین انواع هدایای تبلیغاتی لیوان و ماگ تبلیغاتی است.

سفارش چاپ لیوان ماگ ۰۹۲۲۸۸۱۰۳۲۶

آیا به دنبال یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد هستید که نگاه مخاطب را به خود جلب کند؟ آیا می‌خواهید کاری کنید که شناخت از برند و کسب‌وکارتان افزایش پیداکند؟ بسیاری از محصولات تبلیغاتی این کار را انجام می‌دهند، اما لیوان‌های تبلیغاتی کالایی است که نباید از آن غافل شد.

درباره مقوله هدیه دادن بحث و حرف بسیار است. اما اگر کمی ساده در نظر بگیریم چرا نباید چیزی را که اغلب از آن‌ها استفاده می‌شود هدیه داد؟ درباره بازگشت سرمایه خود فکر کنید. براساس آمار انجمن ملی قهوه در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۶۴ درصد آمریکایی‌ها هر روز یک فنجان قهوه می‌نوشند. شاید در کشور نیز ما سرانه نوشیدن چای آماری مشابه با این را داشته باشد. این  آمار به نفع شماست! چرا که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک بار در هفته از لیوان‌های تبلیغاتی شما استفاده شود.

لیوان ها و فنجان ها وسیله های پرکاربرد در زندگی همه آدم ها هستند و اگرچه به ظاهر اهمیتی ندارند و اشیاء بی جانی هستند، اما تصور یک روز بدون آن ها در خانه یا محل کار، سخت و غیر قابل تحمل است! این طور نیست؟

لیوان های دسته دار که ماگ نام می شوند، معمولا در دست کسانی که عاشق نوشیدن چای و قهوه هستند، به چشم می خورد و یکی دوتایی از آن را دارند. فنجان ها نیز برای پذیرایی از مهمان ها مناسب هستند، برای این که کوچک هستند و یک دست شش تایی آن ها، کار ما را برای پذیرایی شیک و یک دست از مهمانان راه می اندازد.

این دو ظرف محبوب، در سرمای زمستان و گرمای تابستان و حتی در سفر و گردش هم همراه ما هستند و مثل یک دوست مهربان، ما را به نوشیدن یک چای داغ و تازه دم یا یک لیوان آب خنک دعوت می کنند و خستگی های یک روز کاری را از تن به در می کنند.

لیوان ها و فنجان های چای اولین وسایلی هستند که در محل کار مورد توجه مراجعه کنندگان قرار می گیرند و اگر خلاقیت و رنگ و لعاب متفاوت و خاصی داشته باشند، بیشتر جلب توجه می کنند. برای همین اغلب شرکت ها برای هویت بخشی به وسایل و لوازم محیط کار خود و کارکنان، سعی می کنند لیوان ها و فنجان های یک دست و زیبا را تدارک ببینند که رنگ، نشان و نام شرکت روی آن نقش بسته باشد.

ارزش هدایای تبلیغاتی در صنعت تبلیغات روز به روز بیشتر می‌شود و صاحبان مشاغل بیشتر به این پی می‌برند که دادن یک هدیه چقدر می‌تواند دنیای کسب و کارشان را متحول کند، هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی دست‌تان باز است که هر هدیه‌ای که دلتان می‌خواهد انتخاب کنید.

از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان می‌توان به لیوان تبلیغاتی اشاره کرد. شاید با خود فکر کرده باشید که یک لیوان یا ماگ چگونه می‌تواند بر کسب و کار شما تاثیر بگذارد؟ یا شاید هم فکر کرده باشید که اصلا هدایای تبلیغاتی چرا انقدر مهم هستند. قبل از آنکه بخواهیم در مورد لیوان تبلیغاتی و به طور کلی در مورد هدایای تبلیغاتی توضیح دهیم می‌خواهیم یک خاطره برایتان تعریف کنیم.

سفارش چاپ لیوان ماگ ۰۹۲۲۸۸۱۰۳۲۶

چرا لیوان تبلیغاتی ماگ بهترین هدیه تبلیغاتی به شمار می آید؟

چرا لیوان تبلیغاتی ماگ بهترین هدیه تبلیغاتی به شمار می آید؟

 

اینکه برای تبلیغات چه روشی را برمی‌گزینید، به برنامه های بازاریابی و تبلیغات شما بستگی دارد. استفاده از هدایای تبلیغاتی سالهاست که به عنوان یکی از بهترین استراتژی های تبلیغاتی مورد استقبال مردم و کسب و کارها قرار میگیرد.

تا به حال به فکر این افتاده اید که چرا لیوان تبلیغاتی را برای تبلیغات خود استفاده کنیم ؟

چاپ لیوان سرامیکی برای تبلیغات نیز میتواند یکی از این روش های موثر بازاریابی و تبلیغات باشد، که این موثر بودن نیز وابسته به فاکتورهایی است که در این بخش به شرح آنها خواهیم پرداخت.

شرکت ها و افرادی که به فکر بیشتر شدن مشتریان محصولات خود هستند باید یک نوع تبلیغات بسیار عالی برای خودشان انتخاب کنند، یکی از آن تبلیغ ها، لیوان های تبلیغاتی می باشد، آنها می توانند لیوان های تبلیغاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص به افراد به دهند و آنها نیز از این هدایا لذت ببرند، یک نوع تبلیغات ارزان قیمت ولی بسیار بازدهی بالایی نیز دارد.

سفارش چاپ لیوان ماگ ۰۹۲۲۸۸۱۰۳۲۶

تاثیر لیوان های تبلیغاتی چقدر است ؟

تاثیر لیوان های تبلیغاتی چقدر است ؟

 

حتما پیش خودتان فکر کرده اید که چرا لیوان تبلیغاتی مهم است؟ آن که فقط یک لیوان می باشد! دیگر اینطور فکر نکنید.

 ما در طول روز بسیار با لیوان ها سروکار داریم، از آنها در اول صبح استفاده می کنیم، در بعد ظهر استفاده می کنیم، در شب ها نیز همین طور به همین دلیل یک وسیله ای است که فرد با آن ارتباط زیادی را برقرار می کند.

طبق مقالات و آمارهایی که تاکنون منتشر شده است، ۸۴ درصد از افراد در وعده صبحانه برای خوردن نوشیدنی های مختلف از لیوان ها استفاده می کنند و بقیه آنها نیز در طول بیست و چهار در کمترین حالت ممکن یک بار با لیوان ها برخورد می کنند، یک آمار بسیار جالبی که تا به حال به دست آماده این است که ۵۸ درصد افراد طرح های چاپ شده روی لیوان ها را به یاد می آورند حتی در گاهی مواقع بیشتر از آگهی های درون تلویزیون و رادیو.

سفارش چاپ لیوان ماگ ۰۹۲۲۸۸۱۰۳۲۶

انواع لیوان های تبلیغاتی کدام است ؟

انواع لیوان های تبلیغاتی کدام است ؟

 

یکی دیگر از پاسخ ها به سوال چرا لیوان تبلیغاتی استفاده کنیم، تنوع و جنس های متفاوت آن می باشد، لیوان ها در جنس ها و اندازه های مختلف به دست مشتریان می رسند تا همگی بتوانند از آن کالا در همه جا استفاده کافی را ببرند. چاپ لیوان تبلیغاتی تنوع های بسیاری دارد و در ادامه به آنها می پردازیم.

لیوان حرارتی

لیوان یا ماگ حرارتی نوعی لیوان سرامیکی می باشد که وقتی در آن مایع های گرم میریزیم تغییر شکل می دهد و شکل چاپ شده روی ان نمایش داده می شود که بسیار جلب توجه می کند.

لیوان فلزی

نوعی لیوان از جنس فلز و یا استیل برای کسانی که می خواهند لیوان خودشان را در همه جا و در هر زمان استفاده کنند بسیار انتخابی خوبی می باشد.

لیوان سرامیکی

یک لیوان از جنس سرامیک با طول عمر بالا که طرح چاپ شده روی ان بسیار زیبا، شکیل چاپ می شود، از این ماگ بیشتر در درون شرکت ها و دفاتر استفاده می کنند؛ برای چاپ طرح بر روی این لیوان ها در درون چاپخونه از چاپ سابلیمیشن استفاده می کنند.

لیوان سرامیکی یکی از انواع لیوان ها و ماگ تبلیغاتی ها است که از جنس سرامیک بوده، و در رنگ بندی های مختلف به تولید میرسند. این نوع ماگ های سرامیکی میتوانند بصورت تمام مشکی، تمام سفید، رنگی، سفید داخل رنگی، سفید دسته رنگی، سفید دسته و داخل رنگی به تولید و چاپ برسند. به دلیل جنس این نوع لیوان ها و ظاهر شکیلی که دارند، این نوع ماگ ها میتوانند جزو یکی از انواع هدیه های تبلیغاتی پر کاربرد و موثر باشند.

هدیه دادن این نوع لیوان ها به کارمندان، دانشجو ها، مدیران و حتی خانه دارها و بازاریان میتواند یک استراتژی تبلیغاتی و راه و مسیر بازاریابی دائمی را برای کسب و کار و برند شما آغاز نماید.

چرا لیوان سرامیکی یک هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار و پرفروش است ؟

چرا لیوان سرامیکی یک هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار و پرفروش است ؟

چاپ لیوان سرامیکی برای تبلیغات فاکتورهایی دارد که با رعایت آنها میتوان به یک تبلیغات و بازاریابی در مسیر درست و موفق رسید. موفقیت در یک روش تبلیغاتی یعنی جلب اعتماد مشتری ها و رسیدن به برندینگ!

جلب اعتماد مشتری ها از طریق تبلیغات یکی از مهمترین اهدافی است که در نتیجه تبلیغات باید به آن برسید. اگر ارائه انواع هدیه های تبلیغاتی را برای تبلیغات و بازاریابی خود برگزیده اید، جلب این اعتماد و رسیدن به این هدف میتواند کمی برایتان آسانتر و سریعتر باشد، که البته این آسان و سریع تر بودن وابسته به انتخاب هایی از سوی شما است.

چاپ لیوان سرامیکی چه مزیت هایی دارد ؟

  • انتخاب یک تولید کننده و یا وارد کننده انواع هدیه های تبلیغاتی، انتخاب یک چاپخانه تهران و یا در هر کجای ایران! میتواند از مهمترین این فاکتور ها باشد.
  • چاپ لیوان سرامیکی برای تبلیغات همانطور که گفته شد یک روش تبلیغاتی موثر است به شرط با کیفیت بودن جنس آن و چاپ آن. چاپ روی لیوان باید به گونه ای باکیفیت انجام پذیرد که بتواند اعتماد مشتری را به آن برند و کسب و کار جلب نماید. بنابراین همانطور که گفتیم، انتخاب یک چاپخانه و تولید کننده انواع هدیه های تبلیغاتی میتواند در رسیدن به این هدف موثر باشد.
  • همانطور که میدانید، لیوان های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند، لیوان فلزی، لیوان شیشه ای، لیوان های کاغذی و پلاستیکی! لیوان سرامیکی نیز جزوی از این انواع ماگ میباشد، که به دلیل داشتن ظاهری شکیل و جنس خوب، میتواند کاربرد بسیاری برای افراد داشته باشد، همانطور که میبینید، همواره بر روی میز کار کارمندان، بازاریان و کاسبان، دانشجو ها و حتی کارگاه ها و خانه دارها لیوان های سرامیکی مشاهده شده و این نشان از استفاده زیاد از این نوع لیوان در بین مردم را دارد. بنابراین میتواند هدیه تبلیغاتی موثر و در معرض دید باشد.

لیوان های مقوایی یا کاغذی

ما در طول روز بسیار زیاد از این نوع لیوان ها مصرف می کنیم، یک لیوان از جنس کاغذی و یکبار مصرف که در درون آب سرد کن ها و بانک ها از آنها استفاده زیادی میشود و قیمت بسیار کمی نیز نسبت به سایر لیوان ها دارد.

لیوان های پلاستیکی

لیوان هایی بسیار کاربردی که همه جا از آن می توان استفاده کرد و از ویژگی قابل حمل بودن آسان تر برخوردار می باشد، دارای جنسی نشکن که و با طول عمر بسیار بالا که از آنها می توانید در جاهای مختلف استفاده کنید.

لیوان های شیشه ای

از پرفروش ترین نوع لیوان ها لیوان های شیشه ای هستند که در اکثر خونه ها و اداره جات می توانید آنها را مشاهده کنید. لیوان های شیشه نیز به دو دسته مات و شفاف تقسیم می شوند.

چرا لیوان تبلیغاتی استفاده کنیم ؟

چرا لیوان تبلیغاتی استفاده کنیم ؟

 

آیا هنوز به جواب سوال چرا لیوان های تبلیغاتی نرسیدید ؟! ایرادی ندارد دلیلی های دیگری برای جواب این سوال هنوز باقی مانده است.

برای تبلیغ در تلویزیون و رادیو و غیره باید پول هنگفتی را به صاحبان آنها بدهید ولی با استفاده از چاپ تبلیغات روی لیوان این هزینه ها را به طور عجیبی کاهش می دهید بدون اینکه بازدهی آنها کاهش یابد و شما تصور کنید به هر فردی که این لیوان ها را می دهید، آن فرد دارد بنر تبلیغاتی شما را حمل می کند و به همگان معرفی میکند، یک کالا تبلیغاتی بسیار مناسب برای هرگونه شغلی که در عین سادگی ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد.

یک خاطره از ماگ تبلیغاتی

یک خاطره از ماگ تبلیغاتی

ما هیچوقت اجازه نمی‌دهیم افرادی که برای کسب‌وکارشان دنبال راه چاره‌ای هستند و می‌خواهند کار خود را گسترش دهند دست خالی برگردند. اواخر دی ماه بود، هوا سرد شده بود و ما در دفتر کار خود مشغول برنامه ریزی سنگین کارهای شب عید بودیم. آقای محترمی وارد دفتر شرکت شد و بعد از سلام و علیک همان ابتدای کار گفت: من کار فروش محصولات کشاورزی و آبرسانی باغچه را به تازگی شروع کردم ولی تاکنون نتوانسته ام مشتری‌های زیادی پیدا کنم و کاری که با قرض و کلی مشقت آغاز کرده بودم به بن بست رسیده است و حالا نمی‌دانم چکار باید بکنم. پول زیادی را بابت تبلیغات و بازاریابی خرج کرده ام ولی به نتیجه‌ نرسیده است.

سپس گفت: یکی از دوستان من آدرس اینجا را داد و گفت که می‌توانم با کمک شما و هدایای تبلیغاتی مشکلم را حل کنم، حالا این هدایای تبلیغاتی چه چیزی هستند؟ و واقعا تاثیری در کار من دارند؟ من هزینه‌ی زیادی نمی‌توانم بابت این کار بپردازم و می‌خواهم مطمئن باشم که این کار هم مانند کارهای تبلیغاتی دیگر بی ‌فایده نیست.

من قبل از همه شروع کردم و بعد از معرفی خودم گفتم: هدایای تبلیغاتی در حقیقت آن چیزی هستند که شما به مشتریان یا کسانی که احتمال دارید مشتری شما شوند هدیه می‌دهید. این هدایا باعث می شوند که کار شما بر روی آن افراد تاثیر بگذارد و این تاثیر آن‌ها را به سوی شما جذب می‌کند. همین؛ این کاری است که هدایای تبلیغاتی انجام می‌دهد.

سپس به فکر فرو رفت و گفت: منظور شما از هدایای تبلیغاتی همین خودکار و ساعت و… هستند؟ اتفاقا دو روز پیش یک خودکار و یک ساعت رومیزی تبلیغاتی از آن جایی که لوازم خانگی خریده بودیم هدیه گرفتم، هر بار که برای خرید به آنجا می‌رویم معمولا هدایایی را به من یا پسر کوچکم می‌دهد.

پرسیدم: مگر شما چند سال است که مشتری آن‌ها هستید؟ گفت: تقریبا ۴ سالی می‌شود که تمام اجناس‌مان را از آنجا خریداری می‌کنیم. پرسیدم: به نظر شما این تاثیر هدایای تبلیغاتی نیست؟ لبخندی زد و گفت: حق با شماست. این هدایای تبلیغاتی باعث شده اند تا جزو مشتریان دائمی این لوازم خانگی شوم.

من گفتم: حالا دیدید تاثیر هدایای تبلیغاتی به چه شکل است؟ هدایای تبلیغاتی باعث می شوند تا مشتریان دائمی داشته باشید و به راحتی مشتریان تازه‌ای جذب کنید و کسب و کار خود را اینگونه گسترش دهید. حالا به من بگویید چه هدایایی برای کسب و کارتان لازم است؟ او گفت: من نمی‌توانم زیاد هزینه کنم. پیشنهاد شما چیست؟ اولین چیزی که به ذهنم رسید لیوان تبلیغاتی بود. به او گفتم: لیوان تبلیغاتی چطور است؟ لیوان یا ماگ تبلیغاتی با چاپ انواع طرح های زیبای شما بر روی انها می تواند بیانگر یک تفریح و یک روز آرام بخش در باغ یا پشت میز کار در کنار نوشیدن چای در ماگ یا لیوان برای مخاطبین شما باشد و این حس خوبی به آنها می دهد. این پیشنهاد را پذیرفت و ماگ های تبلیغاتی را برایش آماده کردیم.

این پایان ماجرا نبود. تقریبا ۲ ماه گذشت و دوباره همان آقای محترم این دفعه با شیرینی وارد شرکت شد. همینکه او را دیدیم همه‌ی بچه‌هایی که داخل شرکت بودیم به همدیگر نگاه کردیم و لبخند زدیم. شما هم می‌توانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است، او مشتریان زیادی پیدا کرده بود و کارش روبراه شده بود و حالا آمده بود هدایای تبلیغاتی جدید دیگری بگیرد. شیرینی را تعارف کرد و همه‌ی ما هم از شادی و  موفقیت او خوشحال شدیم.

بعضی وقت ها لازم نیست به دنبال برنامه های پیچیده بازاریابی باشیم، شاید یک کار ساده و سنتی مثل ارائه یک هدیه تبلیغاتی می تواند کار یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را برای ما انجام دهد.

راستی شیرینی موفقیت شما چه؟ نمی‌خواهید به ما تعارف کنید؟ اگر کسب و کاری دارید و می‌خواهید در آن پیشرفت زیادی تجربه کنید. کافی است تلفن را بردارید و یک مشاوره خوب و هدایای تبلیغاتی با کیفیت دریافت کنید و طعم شیرین موفقیت را بچشید.

لیوان تبلیغاتی چیست؟

لیوان تبلیغاتی چیست؟

لیوان تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان می‌باشد که تقریبا تمام کسب و کارها برای کارکنان شرکت، مشتریان، نمایشگاه‌ها، افراد عادی و… تهیه می‌کنند و هدیه می‌دهند. لیوان تبلیغاتی در انواع رنگ و طرح موجود است و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را داشته باشید و برای تمامی مشتریان خود با توجه به سن‌ آن‌ها هدیه بدهید.

لیوان تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدیه های تبلیغاتی است و یکی از بیشترین میزان خرید هدایای تبلیغاتی به لیوان و ماگ تبلیغاتی اختصاص دارد. البته لیوان تبلیغاتی که ما برای شما در نظر گرفته ایم بسیار با کیفیت و با دوام است و می‌توانید نسبت به کیفیت آن‌کاملا اطمینان داشته باشید.

لیوان تبلیغاتی به دلیل فضای خالی زیاد آن جای زیادی برای چاپ محتوا دارد و می‌توانید موارد دلخواه‌تان را با خیال راحت روی آن نمایش دهید. اما یک پیشنهاد برای شما داریم، اگر می‌خواهید لیوان تبلیغاتی هم کارکرد تبلیغاتی خود را حفظ کند و هم مورد استفاده مشتریان و کسانی که این هدیه را دریافت کرده اند قرار بگیرد بهتر است زیاد روی آن را شلوغ نکنید.

ماگ تبلیغاتی بیشتر در کجا استفاده می‌شود؟

لیوان و ماگ تبلیغاتی علاوه بر آنکه یک هدیه تبلیغاتی می‌باشند که می‌توانید به کارکنان یا مشتریان خود بدهید، جزو هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید در نمایشگاه‌هایی که شرکت می‌کنید از این هدایای تبلیغاتی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی خوب استفاده کنید.

چند راهکار برای هدیه دادن لیوان و ماگ

چند راهکار برای هدیه دادن لیوان و ماگ

بچه‌ها معمولا عاشق لیوان هستند و هدیه دادن آن به بچه‌ها نه تنها آن‌ها را خوشحال می‌کند بلکه روی پدر و مادر آن‌ها هم تاثیر زیادی دارد، پس اگر مشتریان شما با بچه‌های خود در نمایشگاه یا محل شرکت حضور می‌یابند هدیه دادن به کودکان را فراموش نکنید.

لیوان تبلیغاتی چون جزء هدایای تبلیغاتی ارزان می‌باشد بهتر است در تعداد زیاد خریداری کنید تا همیشه آن‌ها را داشته باشید و مشتریان شما هیچگاه دست خالی از شرکت شما خارج نشوند و با یک یادگاری تاثیر گذار آن جا را ترک کنند.

خرید هدایای تبلیغاتی و مخصوصا ماگ تبلیغاتی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت اما تاثیر آن به مراتب بیشتر از سایر راه‌های تبلیغاتی هزینه‌بر نظیر نصب بنر و بیلبورد تبلیغاتی می‌باشد.

لیوان تبلیغاتی ارزان انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی در انواع مختلف از لحاظ جنس تقسیم بندی می شوند که چهار دسته پرمصرف و محبوب آنها شامل: لیوان سرامیکى، لیوان پلاستیکى، لیوان فلزى و لیوان کاغذى هستند.

 به لیوانی که دارای دسته باشد، ماگ گفته می شود.

خرید ماگ

خرید هدایای تبلیغاتی می تواند به نحوی نجات کسب و کار شما را رقم بزند، کسب و کارهای زیادی بوده اند که با خرید هدایای تبلیغاتی کاملا متحول شده اند و رونق و پیشرفت دوباره به سراغ آن ها آمده است. از این رو بازاریابی و تبلیغات با هدایای تبلیغاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند و هزینه‌های شما را نیز کم کند.

لیوان یا ماگ تبلیغاتی از آن جهت که بسیار ارزان می‌باشد و برای چاپ محتوا هم فضای کافی دارد جزو هدایای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار در بین کسب و کارها می‌باشد. با داشتن لیوان تبلیغاتی در دفتر کار خود یا نمایشگاه‌هایی که شرکت می‌کنید می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق اجرا کنید.

اگر این دلیل ساده برای جلب نظر شما کافی نیست، در ادامه دلایل بازاریابی با ماگ‌های تبلیغاتی را با هم بررسی خواهیم کرد.

چرا باید از ماگ یا لیوان تبلیغاتی برای بازاریابی خود استفاده کنید ؟

مردم عاشق لیوان هستند

یک نوشیدنی گرم مثل چای، دمنوش یا قهوه برای بسیاری از ما دلپذیر است. هنگامی که آن را در ماگ تبلیغاتی شرکت شما بنوشند، فکر می‌کنید چه احساسی را تجربه می‌کنند؟ مطمئنا در حین صرف یک نوشیدنی به طعم و عطر آن توجه می‌شود. اما بدون شک بخشی از لذت این کار نیز به حس خوبی ارتباط دارد که از دیدن آن دریافت می‌شود.

یک طراحی جذاب را انتخاب کنید و لیوان خود را به میز کار مشتریان خود هدایت کنید. مطمئن باشید دیدن این تصویر از هدیه شما، حس خوبی در آن‌ها ایجاد می‌کند.

نقش ماگ تبلیغاتی در برندینگ

شما قصد دارید از برند تجاری‌تان با صدای بلند صحبت کنید. لیوان‌های جذاب با گرافیک جسورانه و اندازه‌های متنوع آن “بلندی صدا” را برایتان ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید هدیه‌ای متفاوت باشد جای تعویض هدیه خود به طراحی، جنس و کاربرد متفاوت برای آن بیندیشید.خلاقیت و تاثیر آن بر مشتریان یک رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. از آن به سادگی نگذرید و مطمئن باشید زمانی که برایش خرج می‌کنید بی فایده نخواهد بود.

  • بازاریابی با یک بوم خالی هم قابل انجام است. به این فکر کنید که چه چیزی را می‌خواهید با هدیه تبلیغاتی خود به دست بیاورید؟
  • آیا می خواهید آگاهی بیشتری از برند داشته ایجاد شود؟
  • آیا قصد دارید به نشانه تشکر از مشتریان این کار را بکنید؟
  • یا برای پیشنهاد دادن خدمات خود به مخاطبان هدیه می‌دهید؟
  • به چیزی نیاز دارید که پیش زمینه مذاکرات را فراهم کند؟
  • می‌خواهید مخاطبان شما شعاری در مورد برند شما را منتقل کنند؟

هدف نهایی خود را برای تلاش‌های بازاریابی تعیین کنید و این شما را به سمت راه درست برای بازاریابی لیوان‌های تبلیغاتی سوق می‌دهد.

ماگ هدیه‌ای کاربردی است

مردم اغلب برای مصارف دیگری غیر از نوشیدن قهوه نیز از لیوان خود استفاده می‌کنند. چه آن‌ها چای یا کاکائو داغ بنوشند و یا حتی برای رفع تشنگی یک شربت یا آب خنک را در آن نوش جان کنند. در طول روز تقریبا همیشه احتمال استفاده از آن‌ها وجود دارد. علاوه بر این جزو اقلام پر مصرف است. پس اصلا عجیب نیست که هر کس دو یا چند لیوان شخصی داشته باشد. با کالای تبلیغاتی پر استفاده‌ به مخاطبان خود فرصتی می‌دهید تا برای شما تبلیغ کنند.

لیوان قهوه به راحتی فرسوده نمی‌شود. همان لیوان قهوه که ۱۰ سال پیش خریده‌اید ممکن است هنوز هم در کنارتان باشد. لیوان‌ها جایی در انتهای یک کشو قرار نمی‌گیرند و یا دور ریخته نمی‌شوند. از آن‌جا که آن‌ها بسیار کاربردی هستند، به احتمال زیاد می‌توانند یک جایگاه همیشگی در کنار مخاطبان شما پیدا کنند.یک بازاریابی با دوامی برای مدت زیاد قطعا در هزینه‌های شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

ماگ‌ هدیه ای ارزشمند است

بودجه بازاریابی شما بی‌نهایت نیست. باید از این سرمایه در جایی که ارزش دارد استفاده کنید. ارزش از منظور ما بازده سرمایه گذاری شما است. مخاطب شما چند بار از این محصول استفاده می‌کند؟ آیا این کار یک مرحله‌ای است و یا ثابت است و آیا می‌تواند بازده سرمایه گذاری خود را به شما بازگرداند؟

لیوان‌های تبلیغاتی بازده ارزشمند سرمایه گذاری خوبی به شما ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید، فقط دوستداران قهوه و هات‌چاکلت نیستند که از ماگ لذت ببرند. هر کسی که نوشیدنی بخورد یا چیزی بنوشد، از لیوان لذت می‌برد و ارزش بیشتری را به عنوان شما می‌بخشد.

انتخاب نوع ماگ با توجه به سبک زندگی مخاطب

به مخاطب هدف خود فکر کنید. سبک زندگی آن‌ها چگونه است؟ آیا آن‌ها زیاد در خانه هستند یا به مسافرت می‌روند؟ ترجیح می‌دهند در چه لیوانی چه چیزی بنوشند؟ این نکات نهایتا در انتخاب لیوان ایده‌آل به شما کمک می‌کند. به طور مثال افرادی که در خانه هستند، لیوان‌های قهوه استاندارد، از هر شکل و اندازه را ترجیح می‌دهند. اما کسانی که اغلب در حال حرکت و سفر هستند، دوست دارند لیوان‌های کوچک و مقاومی داشته باشند. لیوان مسافرتی گزینه خاص و متفاوتی است که برای مخاطب خودش خوشایند خواهد بود. لیوان مسافرتی شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد، بنابراین به برند تجاری خود در اینجا توجه ویژه‌ای بکنید.

خرید لیوان تبلیغاتی ماگ چگونه به تبلیغات کمک می کند؟

این روزها همه به دنبال تبلیغات هستند. یکی از روش هایی که می توان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد هدیه دادن می باشد. هدیه باعث می شود نام شما در ذهن طرف مقابل ثبت شود. بسیاری از شرکت ها از همین ترفند استفاده می کنند و با هدیه دادن لوازم کوچک باعث می شوند که بسیاری از مشتری ها به آن ها وفادار بمانند.

تصور هزینه های سنگین را از ذهن دور کنید و با یک تبلیغات ارزان توسط هدایای تبلیغاتی ما همراه باشید. شما نیز می توانید یکی از همین شرکت ها برای هدیه دادن باشید و بدین وسیله یک برندسازی بزرگ را راه اندازی کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که فروش عمده لیوان تبلیغاتی دارای قیمت بالایی می باشد و در نتیجه نمی توانند از آن استفاده کنند.

خرید لیوان تبلیغاتی چگونه به اجرای کمپین های تبلیغاتی کمک می کند؟

برای اجرای کمپین های تبلیغاتی از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. حتما شما نیز می دانید که هدیه های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید حس وفاداری در مشتری را ایجاد کنید. فرض کنید که یک فروشگاه لباس دارید و با هربار خرید یک مشتری، یک هدیه تبلیغاتی به عنوان اشانتیون در اختیار وی قرار می دهید.

 هرچقدر این هدیه کاربردی تر باشد تاثیر بیشتری را در مخاطب می گذارد. شما با انتخاب یک لیوان و یا ماگ خاص که روی آن برند شما نوشته شده می توانید مخاطبین بیشتری را به فروشگاه خود بکشانید. همین هدیه می تواند شما را به اطرافیان مشتریتان معرفی کند. لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد که کاربرد زیادی نیز دارد. این محصول تبلیغاتی طرفداران بسیاری نیز دارد.

خرید لیوان تبلیغاتی به صورت عمده را از کجا انجام دهید ؟

لیوان و ماگ یکی از لوازم پرکاربرد می باشد که تقریبا تمامی افراد از آن استفاده می کنند بنابراین به راحتی می توانید به تمامی قشرها آن را هدیه بدهید. پس از اگر مخاطبین شما قشر خاصی را در بر نمی گیرد می توانید از این هدیه عمومی استفاده کنید. برخلاف هدیه هایی مانند فلش تبلیغاتی که عموما قشر جوان را دربر می گیرد از این هدیه می توانید برای بانوان و آقایان، برای کوچک و بزرگ و … استفاده کنید. دوام این هدیه بالاست و یک مشتری می تواند سال ها از آن استفاده کند بدون اینکه نام برند شما از یاد برود.

لیوان تبلیغاتی چه به صورت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی باشد چه لیوان سرامیکی یا ماگ تبلیغاتی باشد اغلب اوقات برای نوشیدن چای و آب در طول روز مورد استفاده قرار میگیرد . ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی است که میتوان با چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی یا چاپ عکس روی ماگ تبلیغاتی، آن لیوان تبلیغاتی را برای مشتریان و دوستان خود منحصر به فرد کنید . لیوان‌ یا بهتر بگوییم ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی جادار و پرکاربرد به شمار می آیند.

لیوان حرارتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

یکی از لیوان هایی که این روزها در بسیاری از فروشگاه ها آن را مشاهده می کنید لیوان های حرارتی می باشند که طرح اولیه آن ها عموما مشکی است و با ریختن آب داغ درون آن ها نقش جدیدی روی لیوان آشکار می شود. این نوع لیوان از همان روزهای ابتدایی جلب توجه کرده و از مد نمی افتد چرا که هربار مخاطب به تغییر رنگ روی لیوان دقت می کند. برای این تغییر رنگ می توانید نام فروشگاه و یا برند خود را درج کنید و یا اینکه شماره تماس شما ظاهر شود که در ذهن مخاطب جای می گیرد.

بهترین تولید کننده لیوان تبلیغاتی در تهران کیست ؟

در تهران مراکز مختلفی وجود دارد که هدایای تبلیغاتی مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند. برای خرید هدایای تبلیغاتی در مرحله اول قیمت محصول برای خریدار بسیار مهم است چرا که قرار است به صورت عمده خریداری شود و بایستی قیمت به صرفه ای داشته باشد.

یکی از بهترین مراکز در زمینه فروش عمده ماگ تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی مجموعه ما می باشد که به دلیل تنوع محصول و قیمت مناسب توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود.

خرید عمده ماگ تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی چه مزایایی به همراه دارد ؟

هر مدیر موفقی می داند که تبلیغات یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری می باشد. هر شرکتی برای تبلیغات خود استراتژی خاصی استفاده می کند که در میان تمامی برنامه های کاری برای تبلیغات حتما فضایی برای هدایای تبلیغاتی وجود دارد و از چاپ بر روی لیوان استفاده می شود.

در واقع برای هر تبلیغ می بایست هدفی در نظر گرفته شود و هزینه ای که برای آن در نظر گرفته می شود به صورت بلند مدت باید به شرکت بازگردانده شود. به همین دلیل است که شیوه های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. از تبلیغات در فضای مجازی گرفته تا تبلیغ در رسانه ها، روزنامه ها و مجلات و … که می توان از تمامی آن ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.

اما برای شروع که هزینه اضافی نیز نکنید بهتر است از روش های تبلیغاتی عمومی مانند چاپ روی لیوان به صورت عمده استفاده کنید.

مزایای خرید لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و یا ماگ تبلیغاتی ارزان چیست ؟

خرید لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و یا ماگ تبلیغاتی ارزان و دادن آن به عنوان هدیه به مشتریان و مخاطبان یک کسب و کار از راه های بازاریابی و مارکتینگ می باشد. صاحبان کسب و کار های مختلف همواره به دنبال راه هایی هستند که تجارت خود را به افراد بیشتری نشان دهند و افراد ببیشتری را جذب و تبدیل به مشتری کنند. به همین سبب هم همواره به دنبال راه های مارکیتنگ و بازاریابی برای بیشتر دیده شدن و گسترش کسب و کار خود هستند.

صاحبان کسب و کارها راه های متفاوتی را برای انجام تبلیغات پیش روی خود دارند که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین آن ها دادن هدیه لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت می باشد. در صورتی که راه های مارکتینگ و بحث هدایای تبلیغاتی برای تان جذابیت دارد و یا در صورتی که به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود می گردید.

لیوان تبلیلغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت، نوعی هدیه تبلیغاتی می باشد. لیوان تبلیغاتی هدیه ای می باشد که کسب و کار ها و بنگاه های اقتصادی به جهت گسترش بازار خود، و معرفی و نشان دادن خدمات، محصولات و شکل کاری خود، آن را به مخاطبان حوزه کاری و مشتریان شان هدیه می دهند.

دادن لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت و در کل دادن هدیه تبلیغاتی از راه راهی بازرایابی و مارکتینگ پارتیزانی یا چریکی می باشد. هدایای تبلیغاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها به عنوان هدایای کاربردی شناخته می شوند که لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و گران قیمت هم در این دسته قرار می گیرد. زیرا لیوان وسیله ایست که همواره انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد.

انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت کدام است ؟

لیوان های تبلیغاتی هم درست به مانند تمامی چیز ها در این کره خاکی دارای انواعی هستند که افراد برای انجام عمل تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود، می توانند از آن ها استفاده کنند. لیوان های تبلیغاتی همان طور که گفتیم از هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شوند و طول عمر تقریبی آن ها حدود ۸ تا ۱۴ ماه است.

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت با این که هدیه تبلیغاتی ای کاربردی است اما کاربرد و عمر همه انواع آن، به یک انداره نمی باشد. برخی از انواع آن عمر و کاربرد بیشتری نسبت به دیگر لیوان ها دارند.

لیوان تبلیغاتی فلزی

از انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت، لیوان تبلیغاتی فلزی می باشد. این نوع از لیوان های تبلیغاتی همان طور که از نامش هم پیداست از جنس فلز می باشد و به دلیل مقاومت و بدنه قوی ای که دارد، و بخاطر حجم و جای کمی که میگیرد از هدایای تبلغاتی مناسب است.

لیوان تبلیغاتی کاغذی

از دیگر انواع لیوان های تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی کاغذی است که همان طور که از نامش هم پیداست جنسی از کاغذ دارد. این لیوان تبلیغاتی به علت قیمت پایین و طول عمر کمی که در زمان استفاده مشتری دارد، بهتر است به طور عمده به مراکزی که مخاطبان کسب و کار شما به آنجا زیاد مراجعه می کنید، هدیه داده شوند، تا در زمان آب خوردن یا در کل نوشیدن مخاطبان در آن مکان ها، تبلیغ شما که بر روی لیوان حک شده است، به خوبی دیده شود.

لیوان تبلیغاتی پلاستیکی ارزان قیمت

لیوان تبلیغاتی پلاستی که از انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد، دقیقا شراطی به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستیکی به طور معمول تنها یک بار استفاده می شود و بهتر است به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

ماگ تبلیغاتی ارزان قیمت

از لیوان های تبلیغاتی، که طرفدارن زیادی را، به خصوص در امروزه روز دارند، ماگ های تبلیغاتی تهران می باشند. ماگ ها لیوان هایی از جنس سفال یا سرامیک هستند که برای نوشیدن انواع نوشدنی های سرد و گرم کاربرد دارند. تفاوت اصلی ماگ های تبلیغاتی با لیوان های تبلیغاتی هم در این می باشد که ماگ ها کمی بزرگ تر از لیوان ها می باشند و از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و قیمت مناسب هستند.

چاپ روی لیوان تبلیغاتی ماگ چگونه انجام می شود؟

پس از این که از میان انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت یکی را انتخاب کردید، نوبت به آن می رسد که لیوان ها را بفرستید برای چاپ. پس از این که لیوان را تهیه کردید، باید به این فکر باشید که چه چیزی، چه نوشته، چه متن یا چه عکسی را می خواهید بر روی لیوان انتخابی تان چاپ کنید؟. پس از این که بر روی متن و نوشته چاپی بر روی لیوان، به نتیجه رسیدید، نوبت به آن می رسد که به سراغ چاپ کردن آن بر روی لیوان یا لیوان های تبلیغاتی تان بروید.

قیمت لیوان تبلیغاتی چقدر است ؟

این که بخواهیم نرخ و مقدار هزینه ای را مشخص کنیم و بگویم که بله دوستان، این قیمت و هزینه نهایی صفر تا صد تهیه لیوان تبلیغاتی می باشد، کار ناممکنی است. آن هم به این دلیل که قیمت تمام شده لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت به این بر می گردد که از کدام نوع لیوان ها قرار است استفاده کنید، پس از آن هم به این بر می گرد که تهیه لیوان و چاپ مطالب مرود نظرتان بر روی لیوان ها را در کجا انجام می دهید؟. زیرا قیمت هر مرکز فروش لیوان تبلیغاتی با دیگری متفاوت است.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی چیست و چه کاربردی دارد ؟

لیوان تبلیغاتی سرامیکی یکی از هدایای تبلیغاتی است که امروزه توسط بسیاری از افراد انجام می گیرد. یکی از مهم ترین راه های بیشتر دیده شدن هر کسب و کار و محصولات یا خدمات اش انجام تبلیغات می باشد. هدف و مقصود هم از دیده شدن به وسیله تبلیغات، تبدیل کسانی که تبلیغ را می بینند به مشتری است. البته همه ی راه های تبلیغاتی به یک اندازه اثر بخشی و فایده ندارند. به طوری که یکسری از روش های تبلیغاتی منسوخ شده اند و یا دیگر جواب نمی دهند و از برعکس، از آن طرف هم یکسری روش ها که نوین هستند و افراد را جذب خود می کنند به وجود آمده اند.

لیوان تبلیغاتی چیست؟

قبل از معرفی لیوان تبلیغاتی سرامیکی، ببینیم که اصلا لیوان تبلیغاتی چیست؟

 لیوان های تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات در بین هدایای تبلیغاتی هستند. این لیوان ها با آن که قدمت نسبتا زیادی در دنیای تبلیغات دارند، اما به علت تنوعی که دارند، در کنار این موضوع که لیوان یک وسیله با کاربرد همیشگی است، هیچ گاه از دور هدایای تبلیغاتی موثر خارج نشده اند. به همین سبب در امروزه روز هم بسیار دیده می شود که کسب و کار های مختلف با چاپ نام، برند، شعار و یا هر چیز دیگری که دلشان بخواهد بر روی لیوان های تبلیغاتی، با هدیه دادن آن ها به مشتریان و یا مراجعه کنندگان خود، سعی در جذب آن ها و در نتیجه افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستند.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی با چه نام هایی در بازار موجود است ؟

لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که پوشش و لایه ای مخصوص برای انتقال حرارتی طرح چاپ شده بر روی خود دارد و برای افراد این امکان را فراهم می آورد که طرح مورد نظر را بر روی تمام سطح لیوان چاپ کنند. لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی های به خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی هم درست به مانند تمامی چیز ها در این دنیا، خود انواعی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه و کاربرد مد نظر صاحبان کسب و کاری که قصد استفاده از آن ها را دارند، مورد چاپ و استفاده قرار می گیرند. به طور مثال یک صاحب کسب و کار ممکن است از لیوان تبلیغاتی فلزی خوشش بیاید و یکی دیگر از ماگ های تبلیغاتی.

دانستن این انواع از آن جهت مهم است که افراد و کسب و کار هایی که قصد استفاده از این روش بازاریابی و تبلیغاتی را دارند، بدانند گزینه هایی که بر روی میز دارند، هر کدام چه ویژگی هایی دارد. در زیر ما برخی از انواع لیوان تبلیغاتی را آورده ایم.

ماگ تبلیغاتی: ماگ ها لیوان هایی از جنس سفال هستند که از آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می شود. تفاوت ماگ با لیوان ها در این می باشد که سایز ماگ ها کمی بزرگ تر از لیوان ها می باشد و کمی گنجایششان بیشتر است. از ماگ ها با چاپ مشخصات دلخواه صاحب کسب و کار، به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. برخی از انواع ماگ ها که استفاده تبلیغاتی دارند، عبارت اند از ماگ شیشه ای، ماگ فنجانی و ماگ ساده.

لیوان پلاستیکی: از دسته لیوان های تبلیغاتی، لیوان های پلاستیکی هستند. با توجه به این که لیوان های پلاستیکی هم این قابلیت را دارند که بر روی آن ها چاپ تبلیغاتی صورت بگیرد، اما به دلیل جنس شان یعنی پلاستیکی بودن و این مطلب که بیشتر حالت یکبار مصرف دارند، استفاده تکی از آن ها زیاد کاربردی نمی باشد و به این علت که استفاده همیشگی که از ویژگی های لیوان تبلیغاتی است را دارا نمی باشند، بهتر است در تیراژ بالا از آن ها استفاده شود و در زمان هدیه دادن هم، به تعداد هدیه داده شوند.

لیوان فلزی تبلیغاتی: لیوان های فلزی هم به دلیل مقاومت بالا و حجم کمی که دارند از دیگر انواع لیوان ها می باشند که به عنوان هدایای تبلیغاتی و برای معرفی کسب و کار افراد قابل استفاده هستند.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی: به این هدیه تبلیغاتی یعنی لیوان تبلیغاتی سرامیکی پیش تر به طور نسبتا کاملی پرداخته شد، به همین سبب در این قسمت برای این که تکرار مکررات نشود، صرفا نامی از آن آورده شد.

لیوان کاغذی تبلیغاتی: از دیگر لیوان های تبلیغاتی، لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد که به دلیل ظاهر شکیلی که دارد، به طور عمده با چاپ مشخصات کسب و کار افراد، در مراکز پر رفت و آمد و یا ادارات می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

لیست قیمت انواع لیوان تبلیغاتی

لیست قیمت انواع لیوان تبلیغاتی موضوعی نیست که به راحتی بشود آن را بیان کرد. دلیل این موضوع هم این می باشد که در کشور ما دائما قیمت های تمامی مواد و وسایل در حال بالا و پایین شدن هستند و هیچ چیزی قیمت ثابتی ندارد، که انواع لیوان های تبلیغاتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. همچنین مورد دیگر هم که درباره قیمت لیوان های تبلیغاتی وجود دارد، این است که قیمت انواع لیوان های تبلیغاتی و هزینه ای که یک مرکز برای چاپ طرح مورد نظر افراد بر روی آنها اخذ می کند، بسته به موارد مختلفی است و در میان تمامی مراکز یکسان نیست که بتوان قیمت مشخصی را برای آنها عنوان کرد.

سفارش لیوان تبلیغاتی سرامیکی

در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود و بازاریابی آن می گردید، استفاده از لیوان های تبلیغاتی و برای نمونه لیوان تبلیغاتی سرامیکی، به عنوان هدیه، با توجه مطالب ذکر شده در طول مقاله، بسیار توصیه می گردد.

بهترین ماگ تبلیغاتی در تهران کدام است ؟

چند سالی است که خرید و هدیه دادن ماگ تبلیغاتی تهران و سایر شهر های کشور (اغلب کلانشهر ها) رواج زیادی پیدا کرده است. دلیل این رواج هم به این بر می گردد که ماگ ها در کنار قابلیت تبلیغاتی ای که دارند وسایل پر کاربردی هستند و افراد تا زمانی که ماگ شان گم بشود و یا بشکند از آن استفاده می کنند، به نوعی می شود گفت که ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها، یک تبلیغ دائمی یا حداقل طولانی مدت است.

در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای تبلیغ و بازایابی کسب وکار هستید و یا اگر که به حوزه و صنعت تبلیغات علاقمند هستند، ادامه مقاله ماگ تبلیغاتی تهران را از دست ندهید.

پیش از پرداختن به صورت عمده به ماگ های تبلیغاتی مثل ماگ تبلیغاتی تهران، بهتر است که کمی درباره خود ماگ ها صحبت کنیم. ماگ ها لیوان هایی از جنس شیشه یا سفال اند که دارای روکش های مختلفی از جمله سفال، سرامیک و… می باشند.

ماگ ها غالبا برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی ها برای درست کردن برخی کیک و کاپ کیک ها هم از ماگ ها استفاده می کنند. ماگ ها هم درست به مانند لیوان ها این امکان را به شما می دهند که ازشان برای نوشیدن نوشیدنی ها گرم و سرد، مثل انواع قهوه، نوشابه،‌ چای، دم نوش ها و… استفاده کنید.

تفاوت ماگ ها با لیوان ها در چیست ؟

تفاوت ماگ ها با لیوان ها هم در بحث اندازه می باشد و به طور معمول ماگ ها از لیوان های معمولی و فنجان ها بزرگ تر بوده و حجم بیشتری از نوشیدنی را در بر می گیرند. همچنین درست است که گفتیم ماگ ها هم برای نوشدنی سرد کاربرد دارند هم برای نوشدنی گرم، اما استفاده اصلی و بیشتر آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های گرم است.

انواع ماگ تبلیغاتی کدام است ؟

ماگ تبلیغاتی خود نیز به مانند تمامی وسایل در این دنیا انواعی دارد، این انواع هم از آن جهت مورد اهمیت هستند که ، شمایی که قرار است از ماگ برای تبلیغات کسب وکار خود استفاده کنید، می توانید بر حسب علاقه یا نیاز یکی از این انواع را انتخاب و بر روی آن مانور دهید. به طور کلی ماگ های تبلیغاتی به سه دسته عمده تقسیم می شوند. در بخش پایینی یکسری از این ماگ ها که قابل استفاده به عنوان ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها می باشند را با هم دیگر می بینیم.

ماگ گلس Glass Mug

 از انواع ماگ ها که شما می توانید از آن به عنوان ماگ تبلیاتی در تهران یا شهرستان ها، برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، گلس ماگ که به همان معنای ماگ شیشه ای است، می باشد. تفاوت عمده این ماگ با ماگ معمولی دراین است که جنس آن از شیشه است و با توجه به همین هم بیشتر برای نوشیدنی های سرد کاربرد دارد تا نوشیدنی های گرم.

ماگ یا Mug

همانطور که دیدیم تعریف ماگ را در قسمت قبل گفتیم اما در اینجام هم صرفا آن را مروری می کنیم. ماگ که همان نوع معمول و ساده ماگ است، پر استفاده ترین نوع ماگ ها می باشد و به طور معمول از جنس سفال یا سرامیک ساخته شده است و سایزی بزرگ تر از لیوان های ساده دارد.

ماگ کاپ Cup Mug

 این دسته از ماگ ها هم ماگ هایی هستند که هم می توانند در نوع شیشه ای یا گلس ماگ تولید شوند و هم می توانند همان از جنس سفال یا سرامیک ماگ ساده باشند، تفاوت اصلی این ماگ ها با دو ماگ قبلی در این است که ماگ کاپ ها سایز کوچک تری دارند و اغلب برای نوشیدن چای و قهوه از آن ها استفاده می شود.

سفارش ماگ تبلیغاتی در تهران چگونه است؟

در صورتی که با توجه به استراتژی تجاری و تبلیغاتی کسب و کار خود به این نتیجه رسیدید که از ماگ تبلیغاتی تهران و یا شهرستان ها برای تبلیغ، بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، نوبت به آن می رسد که ماگ تبلیغاتی خود را سفارش دهید. برای این که ماگ تبلیغاتی مد نظرتان را سفارش دهید، حتما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که از کدام نوع ماگ می خواهید برای تبلیغ استفاده کنید، ساده یا شیشه ای یا فنجانی؟.

خرید ماگ تبلیغاتی در تهران چگونه است؟

از دیگر کار هایی که می توانید برای استفاده از روش بازاریابی ماگ تبلیغاتی، انجام دهید، خرید ماگ تبلیغاتی است. در صورتی که شما قصد دارید، با استفاده از ماگ ها تبلیغ کسب و کار خود را بکنید و برای تان فرقی نمی کند که اسم برند تان بر روی ماگ خورده باشد یا نه، می توانید یکسری ماگ که به طور پیش فرض طرح هایی را در حوزه کسب و کار شما دارند، خریداری کنید، البته این روش زیاد توصیه نمی شود. همچنین شما در صورتی که قصد استفاده از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها را دارید و می خواهید مستقیما برند و کسب وکارتان هم بر روی لیوان نوشته شده باشد، خرید ماگ تبلیغاتی از مراحل انجام کارتان است.

چاپ لیوان تبلیغاتی به چه منظور انجام می شود؟

چاپ لیوان تبلیغاتی یکی از اقداماتی است که شما می توانید برای تبلیغات و گسترش کسب و کارتان از آن استفاده کنید. در دنیای امروزه با توجه به وجود رقابت شدید در تقریبا همه حوزه ها، شما تبلیغات را به عنوان راهی برای گسترش کسب و کار و جلب مشتری پیش رو ندارید، بلکه به عنوان یک اجبار و کاری که برای چرخیدن چرخ کسب و کارتان لازم است، پیش رو دارید.

اما همین تبلیغات خود دنیای بزرگی دارد و به شیوه های مختلف و متنوعی انجام می شود که یکی از آن ها دادن هدایای تبلیاتی و به خصوص چاپ لیوان تبلیغاتی می باشد. در ادامه بحث هم همراه ماباشید تا بهتر و بیشتر در مورد مسائلی مثل چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی، چاپ لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، لیست قیمت لیوان تبلیغاتی و… بدانید.

چاپ لیوان تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

اما قبل از این که به مسائلی مثل چاپ لیوان تبلیغاتی کاغذی یا لیست قیمت لیوان تبلیغاتی بپردازیم، بهتر است که با یکی از شیوه های چاپ بر روی لیوان کمی آشنا شویم. چاپ سابلیمیشن یکی از شیوه های چاپی است که از آن می توان برای چاپ نوشته ها و متون مختلف بر روی وسایل و لوازم مختلف استفاده کرد.

چاپ سابلیمیشن یکی از شیوه های چاپی است که میتوان متون و نوشته های مختلف را به کمک آن بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ کرد. در دنیای تبلیغات و بازاریابی و هدایای تبلیغاتی می توان از چاپ سابلیمیشن برای چاپ بر روی ليوان هاي تبليغاتی، انواع لباس ها و پوشاک تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و… استفاده کرد.

اما نمی شود که در مورد ليست قیمت لیوان تبلیغاتی مثل چاپ لیوان تبلیغاتی صحبت کرد اما با تعریف خود لیوان تبلیغاتی آشنا نبود. هدایای تبلیعاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی که تاثیر و بازده بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند، شناخته می شوند که لیوان تبلیغاتی هم در این دسته قرار میگرد. زیرا لیوان وسیله ایست که همواه انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد. براي تهيه لیوان تبلیغاتی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی چگونه انجام می شود؟

چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که پوشش و لایه ای مخصوص برای انتقال حرارتی طرح چاپ شده بر روی خود دارد و برای افراد این امکان را فراهم می آورد که طرح مورد نظر را بر روی تمام سطح لیوان چاپ کنند. لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی های به خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد.

چاپ لیوان تبلیغاتی پلاستیکی چگونه انجام می شود؟

چاپ لیوان تبليغاتی پلاستیکی که می توانید آن را با توجه به لیست قیمت لیوان تبلیغاتی از گروه معتبر ماتهيه نمایید، دقیقا شراطی به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستکی به طور معمول تنها یک بار استفاده می شود و بهتر است به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

چاپ لیوان تبلیغاتی کاغذی چگونه انجام می شود؟

این روزها چاپ لیوان تبلیغاتی کاغذی بهترین جایگزین استفاده از لیوان های پلاستیکی شده است. دلیل این جایگزینی، تجدید پذیر بودن کاغذ و بازگشت آن به طبیعت می باشد. همانطور که می دانید لیوان پلاستیکی تجدید ناپذیر است و چند صد سال طول می کشد تا به چرخه ی طبیعت بازگردد. در سال های اخیر طی تحقیقاتی که انجام شد، بسیاری از سازمان ها متوجه شدند که پلاستیک باعث ایجاد اختلال در چرخه طبیعت می شود و ضررهای زیادی برای بدن انسان دارد. با توجه به این نکته تولید لیوان پلاستیکی محدود و تولید لیوان کاغذی جایگزین آن شد.

چاپ لیوان تبلیغاتی شیشه ای چگونه انجام می شود؟

لیوان شیشه ای (شفاف) یکی از کالا هایی است که شما می توانید با چاپ لیوان تبلیغاتی شیشه ای از طریق ما، از آن برای تبلیغ و گسترش کسب و کارتان استفاده کنید. استفاده از لیوان های شیشه ای تبلیغاتی با پرداخت ليست قیمت لیوان تبلیغاتی در دنیای امروز طرفداران بسیاری دارد.  امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای پرسنل و کارمندان، و حتی برای میهمانان خود ترجیح می دهند که ظروفی را در نظر بگیرند که آرم و یا لوگو بر روی آن ظروف چاپ شده باشد تا بصورت مداوم آرم، لوگو و یا شعار تبلیغاتی آنان در معرض دید همگان قرار گیرد.

چاپ لیوان تبلیغاتی در تهران چگونه انجام می شود؟

همواره یکی از مسائل تاثیر گذار در زمان خرید هر وسیله یا محصولی، قیمت آن وسیله یا محصول می باشد. اهمیت این قضیه بر روی تصمیم انسان به قدری است که می تواند باعث پشیمانی کامل انسان از انجام آن کار شود. از همین منظر این که شما پیش از تهیه لیوان تبلیغاتی از طریق گروه حرفه ای مابا لیست قیمت لیوان تبلیغاتی آشنا باشید موضوع مهمی است و تا حدی می تواند مشخص کند که آیا برای تان ممکن است که از این روش تبلیغاتی موثر استفاد کنید، یا این که این روش به درد شما و به بودجه بندی تان نمی خورد.

اما در مورد لیست قیمت لیوان تبلیغاتی باید گفت که به مسائل و موارد مختلفی بستگی دارد و نمی شود نظر قطعی ای درباره آن داد، زیرا در بازار امروز قیمت ها دائما در حال بالا و پایین شدن هستند و مقدار ثابتی ندارند، به همین خاطر، در صورتی هم که مبلغی برای قیمت لیوان تبلیغاتی در اینجا بیان شود، نمی توانید قیمت مرجع شما برای چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی باشد، زیرا ممکن است در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه، اعتبار خود را از دست بدهد.

آیا با ماگ تبلیغاتی سرامیکی آشنایی دارید؟

آیا می دانید که این نوع از هدایای تبلیغاتی چه ویژگی ها و مشخصاتی دارند؟. در دنیای امروزه به هر زمینه کاری ای که شما آن را نگاه کنید، تعدادی کسب و کار را خواهید یافت که در آن حوزه فعالیت می کنند. به طوری که می توان گفت در دنیای امروز حوزه های کاری بسیار کمی را خواهید یافت که تنها یک کسب و کار در آن ها فعالیت کند. به همین خاطر و به دلیل همین رقابتی که وجود دارد، شمایی که یک کسب و کار هستید، اگر تبلیغات نکنید، دیده نخواهید شد و در نتیجه وضعیت درآمدی مناسبی نخواهید داشت. یکی از این شیوه های تبلیغاتی بسیار موثر هم اما، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در ادامه بحث هم همراه ماباشید تا بیشتر و بهتر در مورد مسائلی مثل ماگ تبلیغاتی سرامیکی ارزان، قیمت لیوان تبلیغاتی سرامیکی و… بدانید.

پیش از شروع به صحبت درباره مسائلی مثل خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی، بد نیست که کمی تعریف خود هدایای تبلیغاتی را کمی مرور کنیم. هدیه تبلیغاتی کالایی است که معمولا بر روی آن آرم یا لوگو شرکت به تنهایی یا با همراهی شعار هر کسب وکار یا شرکت بر روی آن قرار می گیرد.

برای تعریف ساده و خلاصه هدیه تبلیغاتی که از تبلیغات پارتزانی یا همان چریکی محاسبه می گردد، می شود گفت که هدیه تبلیغاتی نوعی هدیه است که مشخصات مورد علاقه یک شرکت و یا یک برند خاص بر روی آن ثبت شده و با هدف معرفی محصول و یا ارتباط گرفتن با افراد به آن ها داده می شود، البته منظور از افراد، افراد و مخاطبینی است که در حوزه فعالیت شرکت یا برند شما کار می کنند، و یا کسانی هستند که به خدمات برند یا کسب و کار شما نیاز دارند. شما می توانید برای تهیه هدایای تبلیغاتی سری به سایت گروه معتبر مابزنید.

بهترین مرکز چاپ لیوان سرامیکی در تهران کجاست ؟

نوبتي هم كه باشد، نوبت آن است که پیش از پرداختن به سفارش ماگ تبلیغاتی سرامیکی، کمی درباره لیوان های تبلیغاتی سرامیکی صحبت کنیم. هدایای تبلیعاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی که تاثیر و بازده بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند، شناخته می شوند که لیوان هاي تبلیغاتی سرامیکی هم در این دسته قرار میگرد.

زیرا لیوان وسیله ایست که همواره انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی ارزان از کجا بخرید ؟

يكسري از انواع ماگ تبلیغاتی سرامیکی ارزان که می توانید آن ها را با پرداخت قیمت لیوان های تبلیغاتی سرامیکی، از مراکز و فروشگاه های معتبر هدایای تبلیغاتی مثل ماتهیه نمایید را در زیر با هم می بینیم.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی حرارتی از کجا بخرید ؟

یکی از لیوان هاي تبلیغاتی سرامیکی هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد لیوان های حرارتی می باشد. این لیوان ها به این صورت می باشد که در صورت ریختن آب داغ و یا چای داغ درون آن، طرح روی لیوان ظاهر می گردد. این ترفند گزینه بسیار مناسبی برای جلب توجه مشتری است. مشتری با هربار استفاده از لیوان طرح روی لیوان را نیز مشاهده می کند. در ظاهر لیوان های سرامیکی حرارتي مشکی می باشند و با تغییر دما می توانند به رنگ مورد نظر شما تبدیل شوند.

فنجان تبلیغاتی سراميكی حرارتی از کجا بخرید ؟

از دیگر محصولاتی که در مجموعه مامی توانید مشاهده و تهيه کنید فنجان سرامیکی حرارتی می باشد که می توانید آن را به مشتریان خود هدیه دهید و نام برند خود را بر روی آن درج کنید. این ماگ ها هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. تهیه، تولید و چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالایی توسط ماصورت می پذیرد.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی اکلیلی از کجا بخرید ؟

از لیوان هایی که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است لیوان هاي تبلیغاتی سرامیکی اکلیلی می باشد. این لیوان ها به دلیل زیبایی جلوه و نمایه فوق العاده ای دارند، می توانند لوگو و برند شما را نیز شکیل تر به نمایش بگذارند. تولید و چاپ لیوان های اکلیلی در سه رنگ طلایی، نقره ای و ارکیده قابل انجام می باشد.

قیمت ماگ تبلیغاتی سرامیکی چقدر است ؟

قیمت ماگ تبلیغاتی سرامیکی موضوعی نیست که به راحتی بشود آن را بیان کرد. دلیل این موضوع هم این می باشد که در کشور ما دائما قیمت های تمامی مواد و وسایل در حال بالا و پایین شدن هستند و هیچ چیزی قیمت ثابتی ندارد، که انواع لیوان های تبلیغاتی سرامیکی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر که به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی مثل کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی کاربردی مثل لیوان سرامیکی و… هستید و می خواهید از قیمت آن ها مطلع شوید، به شما توصیه می شود که حتما سری هم به سایت مابزنید.

خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی از کجا؟

یکی از موضوعات مهم در رابطه با سفارش ماگ تبلیغاتی سرامیکی، مرکزی است که سفارش تهیه و تولید ماگ تبلیغاتی تان را به آن جا می سپارید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد، که هر کدام از این مجتمع های تولیدی، سطح کیفی شان با یکدیگر متفاوت است، و هر شرکت و تولید کننده از متریال های مشخصی در روند آماده سازی هدیه تبلیغاتی مد نظر شما استفاده می کند که از سطح کیفی مشخصی برخوردار است و با سطح کیفی محصولات سایر تولید کننده های هدایای تبلیغاتی متفاوت است. از همین رو برای خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی، به شما توصیه می شود که به سایت تولید کننده لیوان سرامیکی تبلیغاتی معتبری مثل مامراجعه کنید.

قیمت لیوان تبلیغاتی چقدر می باشد؟

آیا در این زمینه اطلاعاتی دارید؟. روش ها و شیوه های مختلفی در جهان و همین کشور خودمان ایران وجود دارند که افراد از آن ها برای جذب مشتریان و مخاطبان حوزه کاری خود استفاده می کنند، که این موضوع نشان دهنده وسیع و گسترده بودن دنیای تبلیغات و مارکتینگ است.

یکی از این راه های پر استفاده و پر بازده اما در بحث تبلیغات و مارکتینگ هم، روشی نیست جز استفاده از هدایای تبلیغاتی که به دلیل احساس خاص و ارزشی که در ذهن مخاطب ایجاد می کند، یک شیوه تبلیغاتی مناسب و پر بازده می باشد.

در ادامه بحث قیمت لیوان تبلیغاتی هم همراه ماباشید تا بیشتر با لیوان های تبلیغاتی که خود یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند آشنا شوید و در مورد مسائلی مثل لیست قیمت لیوان تبلیغاتی، انواع لیوان تبلیغاتی، قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی، قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی، قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی، قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان و مطالبی از این قبیل بیشتر بدانید.

لیست قیمت لیوان تبلیغاتی

همواره یکی از مسائل تاثیر گذار در زمان خرید هر وسیله یا محصولی، قیمت آن وسیله یا محصول می باشد. اهمیت این قضیه بر روی تصمیم انسان به قدری است که می تواند باعث پشیمانی کامل انسان از انجام آن کار شود. از همین منظر این که شما پیش از خرید لیوان تبلیغاتی با لیست قیمت لیوان تبلیغاتی و برای مثال قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی آشنا باشید موضوع مهمی است و تا حدی می تواند مشخص کند که آیا برای تان ممکن است که از این روش تبلیغاتی موثر استفاد کنید، یا این که این روش به درد شما و به بودجه بندی تان نمی خورد.

اما در مورد لیست قیمت لیوان تبلیغاتی باید گفت که به مسائل و موارد مختلفی بستگی دارد و نمی شود نظر قطعی ای درباره آن داد، زیرا در بازار امروز قیمت ها دائما در حال بالا و پایین شدن هستند و مقدار ثابتی ندارند، به همین خاطر، در صورتی هم که مبلغی برای قیمت لیوان تبلیغاتی در اینجا بیان شود، نمی توانید قیمت مرجع شما برای سفارش لیوان تبلیغاتی باشد، زیرا ممکن است در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه، اعتبار خود را از دست بدهد. به همین دلیل به شما توصیه می شود که برای اطلاع از قیمت انواع لیوان تبلیغاتی و در کل هدایای تبلیغاتی مختلف سری به سایت ما بزنید.

انواع لیوان تبلیغاتی

اما نمی شود که در مورد قیمت لیوان تبلیغاتی مثل لیوان سرامیکی تبلیغاتی صحبت کرد اما با تعریف خود لیوان تبلیغاتی آشنا نبود. هدایای تبلیعاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی که تاثیر و بازده بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند، شناخته می شوند که لیوان تبلیغاتی هم در این دسته قرار میگرد. زیرا لیوان وسیله ایست که همواه انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع لیوان تبلیغاتی معرفی شده اند که آن ها را با هم مشاهده می کنیم.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که به دلیل خاصیت سرامیکی و سفالی بودنش طرفداران زیادی را دارد. لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی های به خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد. شما برای مطلع شدن از انواع قیمت لیوان تبلیغاتی مثل قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی مثل قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی می توانید سری به سایت مابزنید.

قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی

لیوان شیشه ای (شفاف) یکی از کالا هایی است که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی، از آن برای تبلیغ و گسترش کسب و کارتان استفاده کنید. استفاده از لیوان های شیشه ای تبلیغاتی با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی مثل پرداخت قیمت لیوان یخی تبلیغاتی، در دنیای امروز طرفداران بسیاری دارد.  امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای پرسنل و کارمندان، و حتی برای میهمانان خود ترجیح می دهند که ظروفی را در نظر بگیرند که آرم و یا لوگو بر روی آن ظروف چاپ شده باشد تا بصورت مداوم آرم، لوگو و یا شعار تبلیغاتی آنان در معرض دید همگان قرار گیرد.

قیمت لیوان یخی تبلیغاتی

در مورد قیمت لیوان یخی تبلیغاتی پیش از صحبت درباره قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، و در کل در مورد لیوان یخی تبلیغاتی می توان گفت که این مدل از لیوان ها، همانطور که از نامشان مشخص می باشد از جنس شیشه ای که به اصطلاح به آن  یخی می گویند تولید می شوند از مشخصات آن ها می توان گفت، دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند و بدنه این لیوان ها از شیشه ساخته شده است.

در ابعادهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند. لیوان های یخی تبلیغاتی دارای رنگی مات و شفاف هستند. برای چاپ لوگو یا تصاویر از چاپی که به عنوان چاپ کوره ای نام دارد استفاده می شود. هیچ وقت در زمان شستشوی، لیوان دچار خراشیدگی و پاک شدن نمی شود.

این لیوان ها به دلیل کیفیت چاپ بالایی که دارند با حرارت زیاد هم پاک نمی شوند چون زمانی که لوگو و برند بر روی لیوان چاپ می شود در کوره پخته می شود به همین علت به هیچ عنوان طرح از روی لیوان یخی تبلیغاتی پاک نمی شود. از دیگر قابلیت هایی که این نمونه از لیوان های تبلیغاتی نسبت به سایر لیوان های تبلیغاتی دارا می باشد امکان چاپ بر روی دو طرف لیوان می باشد. البته برای چاپ لوگو یا برند تبلیغاتی بر روی یک طرف یا دو طرف لیوان یخی یا غیره باید به یک فروشگاه چاپ تبلیغاتی معتبر مثل ما مراجعه نمایید، و با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی، لیوان های تبلیغاتی با کیفیت خود را تحویل بگیرید.

قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی یا همان لیوان تبلیغاتی پلاستیکی از انواع لیوان تبلیغاتی می باشد که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی مثل پرداخت قیمت لیوان و ماگ تبلیغاتی، آن ها را تهیه نمایید. لیوان های پلاستیکی در دو مدل یکبار مصرف و چند بار مصرف در بازار ایران وجود دارند که معمولا از مدل چندبار مصرف آن ها برای تبلیغات استفاده می شود.

اما درباره لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف هم باید گفت که دقیقا شراطی به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستکی یکبار مصرف به طور معمول تنها یک بار استفاده می شود و بهتر است به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

اما در مورد قیمت لیوان تبلیغاتی پلاستیکی چند بار مصرف باید گفت که استفاده روز ‌افزون از ظروف یکبار مصرف یک تهدید بزرگ برای تخریب محیط زیست به‌شمار می ‌رود، به همین منظور استفاده از لیوان‌ های پلاستیکی چند بار مصرف می ‌تواند قدمی بزرگ برای جلوگیری از تخریب اکوسیستم و طبیعت باشد. این نوع لیوان ‌ها از پلاستیک فشرده درجه یک تهیه شده که بر خلاف لیوان‌ های یکبار مصرف مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت دارد. از مزایای این نوع لیوان نسبت به لیوان یکبار مصرف هم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

باید توجه داشت این لیوان‌ ها از پلاستیک درجه یک تولید شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، به همین منظور در صورتی که از این لیوان برای نگه ‌داری نوشیدنی داغ استفاده شود، بر خلاف برخی لیوان‌ های یکبار مصرف پلاستیکی محتویات داخل آن با مواد اولیه لیوان ترکیب نخواهد شد.

جنس این لیوان به شکلی است که مانع انتقال حرارت از داخل به سطح خارجی آن خواهد شد و مصرف کننده به راحتی می ‌تواند از آن استفاده کند.

هنگام استفاده از لیوان یکبار مصرف ممکن است به دلیل فشار وارده به لیوان ترک بردارد یا بشکند. در صورتی که این نوع لیوان چند بار مصرف مقاومت بالایی در برابر فشار خواهد داشت.

همان‌ طور که از اسم لیوان‌ های یکبار مصرف پیداست پس از هر بار استفاده از لیوان یکبار مصرف این ظروف دور ریخته خواهند شد، این امر باعث افزایش میزان تولید زباله خواهد بود. همچنین با توجه به این‌ که این ظروف به مدت زمان زیادی برای بازیافت نیاز خواهند داشت، این موضوع موجب تخریب محیط زیست خواهد شد.

بر روی سطوح خارجی لیوان از سطح خارجی این نوع لیوان می ‌توان با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی، برای انجام تبلیغات برند شرکت‌ های مختلف استفاده کرد.

قیمت لیوان و ماگ تبلیغاتی

ماگ ها که با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی و واضح تر قیمت لیوان و ماگ تبلیغاتی مثل پرداخت قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی می توانید آن ها را تهیه کنید، لیوان هایی از جنس شیشه یا سفال اند که دارای روکش های مختلفی از جمله سفال، سرامیک و… می باشند. ماگ ها غالبا برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی ها برای درست کردن برخی کیک و کاپ کیک ها هم از ماگ ها استفاده می کنند.

ماگ ها هم درست به مانند لیوان ها این امکان را به شما می دهند که ازشان برای نوشیدن نوشیدنی ها گرم و سرد، مثل انواع قهوه، نوشابه،‌ چای، دم نوش ها و… استفاده کنید. تفاوت ماگ ها با لیوان ها هم در بحث اندازه می باشد و به طور معمول ماگ ها از لیوان های معمولی و فنجان ها بزرگ تر بوده و حجم بیشتری از نوشیدنی را در بر می گیرند. همچنین درست است که گفتیم ماگ ها هم برای نوشدنی سرد کاربرد دارند هم برای نوشدنی گرم، اما استفاده اصلی و بیشتر آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های گرم است.

ماگ و لیوان تبلیغاتی خود نیز به مانند تمامی وسایل در این دنیا انواعی دارد، این انواع هم از آن جهت مورد اهمیت هستند که، شمایی که قرار است از ماگ برای تبلیغات کسب وکار خود استفاده کنید، می توانید بر حسب علاقه یا نیاز یکی از این انواع را انتخاب و بر روی آن مانور دهید. به طور کلی ماگ های تبلیغاتی به سه دسته عمده تقسیم می شوند. در بخش پایینی یکسری از این ماگ ها که امکان تهیه آن ها با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی، از مراکز معتبری مثل ما فراهم می باشد را با هم دیگر می بینیم.

ماگ گلس Glass Mug: از انواع ماگ ها که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی از آن به عنوان ماگ تبلیغاتی، برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، گلس ماگ که به همان معنای ماگ شیشه ای است، می باشد. تفاوت عمده این ماگ با ماگ معمولی دراین است که جنس آن از شیشه است و با توجه به همین هم بیشتر برای نوشیدنی های سرد کاربرد دارد تا نوشیدنی های گرم.

ماگMug : همانطور که دیدیم تعریف ماگ در قسمت قبل گفته شد اما در اینجا هم صرفا آن را مروری می کنیم. ماگ که همان نوع معمول و ساده ماگ است، پر استفاده ترین نوع ماگ ها می باشد و به طور معمول از جنس سفال یا سرامیک ساخته شده است و سایزی بزرگ تر از لیوان های ساده دارد.

ماگ کاپCup Mug : این دسته از ماگ ها هم ماگ هایی هستند که هم می توانند در نوع شیشه ای یا گلس ماگ تولید شوند و هم می توانند همان از جنس سفال یا سرامیک ماگ ساده باشند، تفاوت اصلی این ماگ ها با دو ماگ قبلی در این است که ماگ کاپ ها سایز کوچک تری دارند و اغلب برای نوشیدن چای و قهوه از آن ها استفاده می شود.

قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی

این روزها تولید لیوان های کاغذی بهترین جایگزین استفاده از لیوان های پلاستیکی شده است. دلیل این جایگزینی، تجدید پذیر بودن کاغذ و بازگشت آن به طبیعت می باشد. همانطور که می دانید لیوان پلاستیکی تجدید ناپذیر است و چند صد سال طول می کشد تا به چرخه ی طبیعت بازگردد.

در سال های اخیر طی تحقیقاتی که انجام شد، بسیاری از سازمان ها متوجه شدند که پلاستیک باعث ایجاد اختلال در چرخه طبیعت می شود و ضررهای زیادی برای بدن انسان دارد. با توجه به این نکته تولید لیوان پلاستیکی محدود و تولید لیوان کاغذی جایگزین آن شد.

در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از مزایای لیوان تبلیغاتی که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی یا همان قیمت لیوان تبلیغاتی، درست به مانند پرداخت قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی، آن را تهیه کنید را، با هم مشاهده می کنیم.

از لحاظ قیمت لیوان تبلیغاتی و در کل هزینه، محصولات و ظروف ساخته شده از کاغذ به نسبت گران ‌تر از محصولات پلاستیکی هستند اما باید در نظر داشت که با وجود گران تر بودن، حفظ سلامتی انسان ها از هر چیز مهم تر می ‌باشد.

محققان اعلام کرده اند که نوشیدن هر نوع نوشیدنی گرم و سرد در لیوان های کاغذی یکبار مصرف اشکالی ندارد. لیوان های کاغذی اغلب نوعی پوشش مومی شکل به دور خود دارند تا دوام آن ها افزایش یابد و کیفیت موادی که داخل آن ها ریخته می‌ شوند تغییر نکند. اگر به سلامتی خودتان اهمیت می ‌دهید، به دلیل احتمال خطری که در اثر مصرف نوشیدنی یا غذای داغ در ظروف و لیوان ‌های پلاستیکی ایجاد می‌ شود، از این کار خودداری کنید.

لیوان های کاغذی در مقایسه با لیوان های پلاستیکی گرما را کمتر از خود عبور می‌ دهند. بنابراین هنگامی که نوشیدنی داغ در داخل لیوان کاغذی ریخته می ‌شود، راحت ‌تر می توان آن را در دست گرفت.

یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های ظروف و لیوان‌های کاغذی یک‌ بار مصرف قابلیت تجزیه است، ولی لیوان‌ های پلاستیکی یکبار مصرف تجزیه پذیر نیستند و سال ‌های بسیاری طول می‌ کشد تا شاید تجزیه شوند. همین امر، نگرانی افراد مسئول را برای تولید انبوه محصولات پلاستیکی افزایش داده است.

قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی

یکی از لیوان هایی که این روزها در بسیاری از فروشگاه ها آن را مشاهده می کنید لیوان های حرارتی می باشند که طرح اولیه آن ها عموما مشکی است و با ریختن آب داغ درون آن ها نقش جدیدی روی لیوان آشکار می شود. این نوع لیوان از همان روزهای ابتدایی جلب توجه کرده و از مد نمی افتد چرا که هربار مخاطب به تغییر رنگ روی لیوان دقت می کند. برای این تغییر رنگ می توانید نام فروشگاه و یا برند خود را درج کنید و یا اینکه شماره تماس شما ظاهر شود که در ذهن مخاطب جای می گیرد. برای خرید عمده لیوان حرارتی با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی یا همان قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی نیز می توانید به مانند پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان، به فروشگاه هدایای تبلیغاتی ماو فروش عمده لیوان تبلیغاتی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به بهترین قیمت تهیه کنید.

نکاتی مثل قیمت لیوان یخی تبلیغاتی، قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی، قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان و… در طول بحث قیمت لیوان تبلیغاتی بیان شدند که امید است برای شما کاربردی و به درد بخور واقع شده باشند. در صورتی که به دنبال سفارش لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت هستید، به شما توصیه می شود که برای اطلاع از قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان یا گران، سری هم به سایت مابزنید. مایکی از مجموعه های قوی در حوزه هدایای تبلیغاتی است که آمادگی دارد با دادن مشاوره های کاملا تخصصی، خرید هدایای تبلیغاتی را برای شما عزیزان فراهم کند.

خرید لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و یا ماگ تبلیغاتی ارزان و دادن آن به عنوان هدیه به مشتریان و مخاطبان یک کسب و کار از راه های بازرایابی و مارکتینگ می باشد. صاحبان کسب و کار های مختلف همواره به دنبال راه هایی هستند که تجارت خودر را به افراد بیشتری نشان دهند و افراد ببیشتری را جذب و تبدیل به مشتری کنند. به همین سبب هم همواره به دنبال راه های مارکتینگ و بازاریابی برای بیشتر دیده شدن و گسترش کسب و کار خود هستند.

صاحبان کسب و کار ها راه های متفاوتی را برای انجام تبلیغات پیش روی خود دارند که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین آن ها دادن هدیه لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت می باشد. در صورتی که راه های مارکتینگ و بحث هدایای تبلیغاتی برای تان جذابیت دارد و یا در صورتی که به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود می گردید، اداماه مقاله لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت هدایای تبلیغاتی ما را از دست ندهید.

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت، مناسب برای تبلیغات گسترده

لیوان تبلیلغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت، نوعی هدیه تبلیغاتی می باشد. لیوان تبلیغاتی هدیه ای می باشد که کسب و کار ها و بنگاه های اقتصادی به جهت گسترش بازار خود، و معرفس و نشان دادن خدمات، محصولات و شکل کاری خود، آن را به مخاطبان حوزه کاری و مشتریان شان هدیه می دهند.

دادن لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت و در کل دادن هدیه تبلیغاتی از راه راهی بازرایابی و مارکتینگ پارتیزانی یا چریکی می باشد. هدایای تبلیعاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها به عنوان هدایای کاربردی شناخته می شوند که لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و گران قیمت هم در این دسته قرار میگرند. زیرا لیوان وسیله ایست که همواه انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد.

انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت

لیوان های تبیغاتی هم درست به مانند تمامی چیز ها در این کره خاکی دارای انواعی هستند که افراد برای انجام عمل تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود، می توانند از آن ها استفاده کنند. لیوان های تبلیغاتی همان طور که گفتیم از هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شوند و طول عمر تقریبی آن ها حدود ۸ تا ۱۴ ماه است.

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت با این که هدیه تبلیغاتی ای کاربردی است اما کاربرد و عمر همه انواع آن، به یک انداره نمی باشد. برخی از انواع آن عمر و کاربرد بیشتری نسبت به دیگر لیوان ها دارند. برای آشنایی بیشتر و بهتر شما با موضوع لیوان تبلیغاتی سرامیکی، برخی از انواع لیوان تبلیغاتی در قسمت زیرین جمع آوری شده اند.

ليوان فلزی تبلیغاتی ارزان قیمت

از انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت، لیوان تبلیغاتی فلزی می باشد. این نوع از لیوان های تبلیغاتی همان طور که از نامش هم پیداست از جنس فلز می باشد و به دلیل مقاومت و بدنه قوی ای که دارد، و بخاطر حجم و جای کمی که میگیرد از هدایای تبلغاتی مناسب است.

لیوان تبلیغاتی کاغذی: از دیگر انواع لیوان های تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی کاغذی است که همان طور که از نامش هم پیداست جنسی از کاغذ دارد. این لیوان تبلیغاتی به علت قیمت پایین و طول عمر کمی که در زمان استفاده مشتری دارد، بهتر است به طور عمده به مراکزی که مخاطبان کسب و کار شما به آنجا زیاد مراجعه می کنید، هدیه داده شوند، تا در زمان آب خوردن یا در کل نوشیدن مخاطبان در آن مکان ها، تبلیغ شما که بر روی لیوان حک شده است، به خوبی دیده شود.

لیوان تبلیغاتی پلاستیکی ارزان قیمت

لیوان تبلغاتی پلاستی که از انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد، دقیقا شراطی به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستکی به طور معمول تنها یک بار استفاده می شود و بهتر است به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

ماگ تبلیغاتی ارزان قیمت

از لیوان های تبلیغاتی، که طرفدارن زیادی را، به خصوص در امروزه روز دارند، ماگ های تبلیغاتی تهران می باشند. ماگ ها لیوان هایی از جنس سفال یا سرامیک هستند که برای نوشیدن انواع نوشدنی های سرد و گرم کاربرد دارند. تفاوت اصلی ماگ های تبلیغاتی با لیوان های تبلیغاتی هم در این می باشد که ماگ ها کمی بزرگ تر از لیوان ها می باشند و از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و قیمت مناسب هستند.

چاپ روی لیوان

پس از این که از میان انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت یکی را انتخاب کردید، نوبت به آن می رسد که لیوان ها را بفرستید برای چاپ. پس از این که لیوان را تهیه کردید، باید به این فکر باشید که چه چیزی، چه نوشته، چه متن یا چه عکسی را می خوهید بر روی لیوان انتخابی تان چاپ کنید؟. پس از این که بر روی متن و نوشته چاپی بر روی لیوان، به نتیجه رسیدید، نوبت به آن می رسد که به سراغ چاپ کردن آن بر روی لیوان یا لیوان های تبلیغاتی تان بروید. برای این کار می توانید از مراکز معتبر فروش لیوان تبلیغاتی مثل ما، استفاده کنید.

قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان

این که بخواهیم نرخ و مقدار هزینه ای را مشخص کنیم و بگویم که بله دوستان، این قیمت و هزینه نهایی صفر تا صد تهیه لیوان تبلیغاتی می باشد، کار ناممکنی است. آن هم به این دلیل که قیمت تمام شده لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت به این بر می گردد که از کدام نوع لیوان ها قرار است استفاده کنید، پس از آن هم به این بر می گرد که تهیه لیوان و چاپ مطالب مرود نظرتان بر روی لیوان ها را در کجا انجام می دهید؟. زیرا قیمت هر مرکز فروش لیوان تبلیغاتی با دیگری متفاوت است. در کل اما پیشنهاد می گردد که برای انجام صفر تا صد دادن هدیه لیوان تبلیغاتی از خدمات فروشگاه معتبر ما استفاده کنید.

فروش عمده لیوان تبلیغاتی

فروش عمده لیوان تبلیغاتی را با ماتجربه کنید، خریدی به صرفه و با کیفیت. این روزها همه به دنبال تبلیغات هستند. یکی از روش هایی که می توان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد هدیه دادن می باشد. هدیه باعث می شود نام شما در ذهن طرف مقابل ثبت شود. بسیاری از شرکت ها از همین ترفند استفاده می کنند و با هدیه دادن لوازم کوچک باعث می شوند که بسیاری از مشتری ها به آن ها وفادار بمانند.

تصور هزینه های سنگین را از ذهن دور کنید و با یک تبلیغات ارزان توسط هدایای تبلیغاتی با مجموعه ماهمراه باشید. شما نیز می توانید یکی از همین شرکت ها برای هدیه دادن باشید و بدین وسیله یک برندسازی بزرگ را راه اندازی کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که فروش عمده لیوان تبلیغاتی دارای قیمت بالایی می باشد و در نتیجه نمی توانند از آن استفاده کنند. اما مااین مشکل را برای شما حل کرده است و با فروش عمده ماگ تبلیغاتی در خدمت شما می باشد.

فروش عمده لیوان تبلیغاتی به قیمت ارزان

برای اجرای کمپین های تبلیغاتی از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. حتما شما نیز می دانید که هدیه های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید حس وفاداری در مشتری را ایجاد کنید. فرض کنید که یک فروشگاه لباس دارید و با هربار خرید یک مشتری، یک هدیه تبلیغاتی به عنوان اشانتیون در اختیار وی قرار می دهید.

هرچقدر این هدیه کاربردی تر باشد تاثیر بیشتری را در مخاطب می گذارد.شما با انتخاب یک لیوان و یا ماگ خاص که روی آن برند شما نوشته شده می توانید مخاطبین بیشتری را به فروشگاه خود بکشانید. همین هدیه می تواند شما را به اطرافیان مشتریتان معرفی کند. لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد که کاربرد زیادی نیز دارد. این محصول تبلیغاتی طرفداران بسیاری نیز دارد.

خرید لیوان تبلیغاتی به صورت عمده

لیوان و ماگ یکی از لوازم پرکاربرد می باشد که تقریبا تمامی افراد از آن استفاده می کنند بنابراین به راحتی می توانید به تمامی قشرها آن را هدیه بدهید. پس از اگر مخاطبین شما قشر خاصی را در بر نمی گیرد می توانید از این هدیه عمومی استفاده کنید. برخلاف هدیه هایی مانند فلش تبلیغاتی که عموما قشر جوان را دربر می گیرد از این هدیه می توانید برای بانوان و آقایان، برای کوچک و بزرگ و … استفاده کنید. دوام این هدیه بالاست و یک مشتری می تواند سال ها از آن استفاده کند بدون اینکه نام برند شما از یاد برود.

لیوان تبلیغاتی چه به صورت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی باشد چه لیوان سرامیکی یا ماگ تبلیغاتی باشد اغلب اوقات برای نوشیدن چای و آب در طول روز مورد استفاده قرار میگیرد . ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی است که میتوان با چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی یا چاپ عکس روی ماگ تبلیغاتی ، آن لیوان تبلیغاتی را برای مشتریان و دوستان خود منحصر به فرد کنید . لیوان‌ یا بهتر بگوییم ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی جادار و پرکاربرد به شمار می آیند.

خرید عمده لیوان حرارتی

یکی از لیوان هایی که این روزها در بسیاری از فروشگاه ها آن را مشاهده می کنید لیوان های حرارتی می باشند که طرح اولیه آن ها عموما مشکی است و با ریختن آب داغ درون آن ها نقش جدیدی روی لیوان آشکار می شود. این نوع لیوان از همان روزهای ابتدایی جلب توجه کرده و از مد نمی افتد چرا که هربار مخاطب به تغییر رنگ روی لیوان دقت می کند. برای این تغییر رنگ می توانید نام فروشگاه و یا برند خود را درج کنید و یا اینکه شماره تماس شما ظاهر شود که در ذهن مخاطب جای می گیرد. برای خرید عمده لیوان حرارتی نیز می توانید به فروشگاه هدایای تبلیغاتی مامراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به بهترین قیمت تهیه کنید.

تولید کننده لیوان تبلیغاتی در تهران

در تهران مراکز مختلفی وجود دارد که هدایای تبلیغاتی مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند. برای خرید هدایای تبلیغاتی در مرحله اول قیمت محصول برای خریدار بسیار مهم است چرا که قرار است به صورت عمده خریداری شود و بایستی قیمت به صرفه ای داشته باشد. یکی از بهترین مراکز در زمینه فروش عمده ماگ تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی مجموعه مامی باشد که به دلیل تنوع محصول و قیمت مناسب توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود. شما عزیزان برای مشاهده قیمت و یا خرید عمده لیوان تبلیغاتی می توانید به مجموعه مامراجعه کنید.

چاپ روی لیوان به صورت عمده

هر مدیر موفقی می داند که تبلیغات یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری می باشد. هر شرکتی برای تبلیغات خود استراتژی خاصی استفاده می کند که در میان تمامی برنامه های کاری برای تبلیغات حتما فضایی برای هدایای تبلیغاتی وجود دارد و از چاپ بر روی لیوان استفاده می شود. در واقع برای هر تبلیغ می بایست هدفی در نظر گرفته شود و هزینه ای که برای آن در نظر گرفته می شود به صورت بلند مدت باید به شرکت بازگردانده شود. به همین دلیل است که شیوه های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. از تبلیغات در فضای مجازی گرفته تا تبلیغ در رسانه ها، روزنامه ها و مجلات و … که می توان از تمامی آن ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. اما برای شروع که هزینه اضافی نیز نکنید بهتر است از روش های تبلیغاتی عمومی مانند چاپ روی لیوان به صورت عمده استفاده کنید.

چاپ لیوان سرامیکی در تهران

اگر به دنبال چاپ لیوان سرامیکی در تهران هستید درست آمده اید. با ما همراه باشید. یکی از روش های تبلیغاتی که از دیرباز در میان شرکت های مختلف رایج بوده است، هدیه دادن است. حتما هدیه تبلیغاتی دیده و یا دریافت کرده اید. خودکارهای تبلیغاتی یکی از گزینه هایی است که حتما در نمایشگاه های مختلف و یا حتی به هنگام خرید یک محصول در فروشگاه به صورت اشانتیون به شما داده اند. اگر روی این هدیه ها را نگاه کنید نام برند، شماره تماس و یا حتی آدرس شرکت مورد نظر را می توانید مشاهده کنید. در میان هدایای تبلیغاتی مختلفی که توسط ماو دیگر شرکت های تبلیغاتی ارائه می شود می توان لیوان سرامیکی تبلیغاتی را نیز مشاهده کرد.

لیوان سرامیکی نیز یکی از هدایایی می باشد که می توانید از آن به عنوان یک گزینه برای برندسازی استفاده کنید. اگر می خواهید فرایند چاپ لیوان سرامیکی در تهران را انجام دهید می توانید با ما همراه باشید. مااین امکان را فراهم می کند که شما بتوانید بر روی لیوان های سرامیکی مورد نظر خود عکس شخصیت ها، انواع طرح ها، برند خودتان و یا حتی آدرس و شماره تماس خود را درج کنید.

چاپ روی لیوان سرامیکی سفید

یکی از پرفروش ترین لیوان های سرامیکی لیوان سفید می باشد که طرفدار بسیاری از افراد می باشد. هر فردی ترجیح می دهد که لیوان مخصوص خود را داشته باشد. در این میان لیوان سرامیکی سفید بیشتر مورد پسند افراد می باشد. پراستفاده ترین ماگ در ایران لیوان سرامیکی سفید می باشد. چاپ لیوان سرامیکی در تهران به رنگ سفید را می توانید به مجموعه مابسپارید و بهترین گزینه را برای چاپ انتخاب کنید. کیفیت چاپ روی لیوان سرامیکی سفید بسیار عالی می باشد و به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم رنگ و یا پاک نمی شود. تنها کافیست مدل لیوان خود را انتخاب کنید و چاپ روی لیوان سرامیکی در تهران را به ما بسپارید.

چاپ روی لیوان حرارتی

یکی از لیوان هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد لیوان های حرارتی می باشد. این لیوان ها به این صورت می باشد که در صورت ریختن آب داغ و یا چای داغ درون آن، طرح روی لیوان ظاهر می گردد. این ترفند گزینه بسیار مناسبی برای جلب توجه مشتری است. مشتری با هربار استفاده از لیوان طرح روی لیوان را نیز مشاهده می کند. در ظاهر لیوان های سرامیکی مشکی می باشند و با تغییر دما می توانند به رنگ مورد نظر شما تبدیل شوند. چاپ روی لیوان سرامیکی حرارتی در تهران را به ما بسپارید.

چاپ روی فنجان حرارتی

از دیگر محصولاتی که در مجموعه مامی توانید مشاهده کنید چاپ روی فنجان سرامیکی سفید می باشد که می توانید آن را به مشتریان خود هدیه دهید و نام برند خود را بر روی آن درج کنید. چاپ روی لیوان سرامیکی در تهران با کیفیت بسیار بالایی توسط ماصورت می پذیرد. این ماگ ها هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

چاپ روی لیوان دسته رنگی و داخل رنگی

یکی دیگر از انواع ماگ ها سابلیمیشن موجود در بازار ، چاپ روی لیوان دسته رنگی و داخل رنگی است. این لیوان ها مشابه لیوان های سفید سرامیکی ست با این تفاوت که دسته و داخل آنها در رنگ های متنوع موجود می باشد که زیبایی دو چندانی به این لیوان ها می بخشند. از طرفی چاپ روی لیوان دسته رنگی بسیار برای شرکت های تجاری که از رنگ خاصی در طرح و لوگو خود بهره می برند مناسب می باشد. چاپ روی لیوان سفید دسته رنگی نیز مشابه لیوان سفید ساده می باشد و هیچگونه محدودیت رنگ چاپی نداشته و کلیه رنگ ها بسیار شفاف و درخشنده خواهند شد.

چاپ روی لیوان اکلیلی

از لیوان هایی که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است لیوان سرامیکی اکلیلی می باشد این لیوان ها به دلیل زیبایی جلوه و نمایه فوق العاده ای دارند و می توانند لوگو و برند شما را نیز شکیل تر به نمایش بگذارند. برای سفارش چاپ لیوان سرامیکی در تهران به صورت لیوان اکلیلی می توانید به مجموعه مامراجعه کنید و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. لیوان های اکلیلی در سه رنگ طلایی، نقره ای و ارکیده قابل انجام می باشد.

چاپ لیوان سرامیکی در تهران

بسیاری از شرکت ها برای اینکه لوگو خود را برای بازاریابی استفاده کنند و یا برندسازی انجام دهند از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. یکی از این هدایای تبلیغاتی لیوان سرامیکی می باشد که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تصور کنید که برند شما بر روی میز بسیاری از کامندان شرکت های مختلف قرار بگیرد. جهت سفارش چاپ لیوان سرامیکی در تهران می توانید به مامراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی یکی از هدایای تبلیغاتی است که امروزه توسط بسیاری از افراد انجام می گیرد. یکی از مهم ترین راه های بیشتر دیده شدن هر کسب و کار و محصولات یا خدمات اش انجام تبلیغات می باشد. هدف و مقصود هم از دیده شدن به وسیله تبیلغات، تبدیل کسانی که تبلیغ را می بینند به مشتری است. البته همه ی راه های تبلیغاتی به یک اندازه اثر بخشی و فایده ندارند. به طوری که یکسری از روش های تبلیغاتی منسوخ شده اند و یا دیگر جواب نمی دهند و از برعکس، از آن طرف هم یکسری روش ها که نوین هستند و افراد را جذب خود می کنند به وجود آمده اند. در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال دیده شدن بیشتر هستید، مقاله امروز برای شما نوشته شده است. با ماهمراه باشید.

لیوان تبلیغاتی چیست؟

قبل از معرفی لیوان تبلیغاتی سرامیکی، ببینیم که اصلا لیوان تبلیغاتی چیست؟. لیوان های تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات در بین هدایای تبلیغاتی هستند. این لیوان ها با آن که قدمت نسبتا زیادی در دنیای تبلیغات دارند، اما به علت تنوعی که دارند، در کنار این موضوع که لیوان یک وسیله با کاربرد همیشگی است، هیچ گاه از دور هدایای تبلیغاتی موثر خارج نشده اند. به همین سبب در امروزه روز هم بسیار دیده می شود که کسب و کار های مختلف با چاپ نام، برند، شعار و یا هر چیز دیگری که دلشان بخواهد بر روی لیوان های تبلیغاتی، با هدیه دادن آن ها به مشتریان و یا مراجعه کنندگان خود، سعی در جذب آن ها و در نتیجه افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستند.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که پوشش و لایه ای مخصوص برای انتقال حرارتی طرح چاپ شده بر روی خود دارد و برای افراد این امکان را فراهم می آورد که طرح مورد نظر را بر روی تمام سطح لیوان چاپ کنند. لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی های به خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی هم درست به مانند تمامی چیز ها در این دنیا، خود انواعی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه و کاربرد مد نظر صاحبان کسب و کاری که قصد استفاده از آن ها را دارند، مورد چاپ و استفاده قرار می گیرند. به طور مثال یک صاحب کسب و کار ممکن است از لیوان تبلیغاتی فلزی خوشش بیاید و یکی دگیر از ماگ های تبلیغاتی. دانستن این انواع از آن جهت مهم است که افراد و کسب و کار هایی که قصد استفاده از این روش بازاریابی و تبلیغاتی را دارند، بدانند گزینه هایی که بر روی میز دارند، هر کدام چه ویژگی هایی دارد. در زیر ما برخی از انواع لیوان تبلیغاتی را آورده ایم.

ماگ تبلیغاتی: ماگ ها لیوان هایی از جنس سفال هستند که از آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می شود. تفاوت ماگ با لیوان ها در این می باشد که سایز ماگ ها کمی بزرگ تر از لیوان ها می باشد و کمی گنجایششان بیشتر است. از ماگ ها با چاپ مشخصات دلخواه صاحب کسب و کار، به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. برخی از انواع ماگ ها که استفاده تبلیغاتی دارند، عبارت اند از ماگ شیشه ای، ماگ فنجانی و ماگ ساده.

لیوان پلاستیکی: از دسته لیوان های تبلیغاتی، لیوان های پلاستیکی هستند. با توجه به این که لیوان های پلاستیکی هم این قابلیت را دارند که بر روی آن ها چاپ تبلیغاتی صورت بگیرد، اما به دلیل جنس شان یعنی پلاستیکی بودن و این مطلب که بیشتر حالت یکبار مصرف دارند، استفاده تکی از آن ها زیاد کاربردی نمی باشد و به این علت که استفاده همیشگی که از ویژگی های لیوان تبلیغاتی است را دارا نمی باشند، بهتر است در تیراژ بالا از آن ها استفاده شود و در زمان هدیه دادن هم، به تعداد هدیه داده شوند.

لیوان فلزی تبلیغاتی: لیوان های فلزی هم به دلیل مقاومت بالا و حجم کمی که دارند از دیگر انواع لیوان ها می باشند که به عنوان هدایای تبلیغاتی و برای معرفی کسب و کار افراد قابل استفاده هستند.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی: به این هدیه تبلیغاتی یعنی لیوان تبلیغاتی سرامیکی پیش تر به طور نسبتا کاملی پرداخته شد، به همین سبب در این قسمت برای این که تکرار مکررات نشود، صرفا نامی از آن آورده شد.

لیوان کاغذی تبلیغاتی: از دیگر لیوان های تبلیغاتی، لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد که به دلیل ظاهر شکیلی که دارد، به طور عمده با چاپ مشخصات کسب و کار افراد، در مراکز پر رفت و آمد و یا ادارات می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

لیست قیمت انواع لیوان تبلیغاتی

لیست قیمت انواع لیوان تبلیغاتی موضوعی نیست که به راحتی بشود آن را بیان کرد. دلیل این موضوع هم این می باشد که در کشور ما دائما قیمت های تمامی مواد و وسایل در حال بالا و پایین شدن هستند و هیچ چیزی قیمت ثابتی ندارد، که انواع لیوان های تبلیغاتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. همچنین مورد دیگر هم که درباره قیمت لیوان های تبلیغاتی وجود دارد، این است که قیمت انواع لیوان های تبلیغاتی و هزینه ای که یک مرکز برای چاپ طرح مورد نظر افراد بر روی آنها اخذ می کند، بسته به موارد مختلفی است و در میان تمامی مراکز یکسان نیست که بتوان قیمت مشخصی را برای آنها عنوان کرد.

سفارش لیوان تبلیغاتی سرامیکی

در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود و بازاریابی آن می گردید، استفاده از لیوان های تبلیغاتی و برای نمونه لیوان تبلیغاتی سرامیکی، به عنوان هدیه، با توجه مطالب ذکر شده در طول مقاله، بسیار توصیه می گردد.

اگر که تصمیم گرفتید از لیوان های تبلیغاتی برای بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، پیشنهاد می شود که سری هم به سایت …. بزنید، که با داشتن گروهی حرفه ای و مجرب، و با دارا بودن انواع ماگ تبلیغاتی تهران،‌ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

ماگ تبلیغاتی تهران

چند سالی است که خرید و هدیه دادن ماگ تبلیغاتی تهران و سایر شهر های کشور (اغلب کلانشهر ها) رواج زیادی پیدا کرده است. دلیل این رواج هم به این بر می گردد که ماگ ها در کنار قابلیت تبلیغاتی ای که دارند وسایل پر کاربردی هستند و افراد تا زمانی که ماگ شان گم بشود و یا بشکند از آن استفاده می کنند، به نوعی می شود گفت که ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها، یک تبلیغ دائمی یا حداقل طولانی مدت است. در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای تبلیغ و بازایابی کسب وکار هستید و یا اگر که به حوزه و صنعت تبلیغات علاقمند هستند، ادامه مقاله ماگ تبلیغاتی تهران را از دست ندهید. با مجموعه هدایای تبلیغاتی ماهمراه شما هستیم.

سفارش ماگ تبلیغاتی تهران

پیش از پرداختن به صورت عمده به ماگ های تبلیغاتی مثل ماگ تبلیغاتی تهران، بهتر است که کمی درباره خود ماگ ها صحبت کنیم. ماگ ها لیوان هایی از جنس شیشه یا سفال اند که دارای روکش های مختلفی از جمله سفال، سرامیک و… می باشند. ماگ ها غالبا برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی ها برای درست کردن برخی کیک و کاپ کیک ها هم از ماگ ها استفاده می کنند. ماگ ها هم درست به مانند لیوان ها این امکان را به شما می دهند که ازشان برای نوشیدن نوشیدنی ها گرم و سرد، مثل انواع قهوه، نوشابه،‌ چای، دم نوش ها و… استفاده کنید. تفاوت ماگ ها با لیوان ها هم در بحث اندازه می باشد و به طور معمول ماگ ها از لیوان های معمولی و فنجان ها بزرگ تر بوده و حجم بیشتری از نوشیدنی را در بر می گیرند. همچنین درست است که گفتیم ماگ ها هم برای نوشدنی سرد کاربرد دارند هم برای نوشدنی گرم، اما استفاده اصلی و بیشتر آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های گرم است.

انواع ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی خود نیز به مانند تمامی وسایل در این دنیا انواعی دارد، این انواع هم از آن جهت مورد اهمیت هستند که ، شمایی که قرار است از ماگ برای تبلیغات کسب وکار خود استفاده کنید، می توانید بر حسب علاقه یا نیاز یکی از این انواع را انتخاب و بر روی آن مانور دهید. به طور کلی ماگ های تبلیغاتی به سه دسته عمده تقسیم می شوند. در بخش پایینی یکسری از این ماگ ها که قابل استفاده به عنوان ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها می باشند را با هم دیگر می بینیم.

ماگ گلس Glass Mug: از انواع ماگ ها که شما می توانید از آن به عنوان ماگ تبلیاتی در تهران یا شهرستان ها، برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، گلس ماگ که به همان معنای ماگ شیشه ای است، می باشد. تفاوت عمده این ماگ با ماگ معمولی دراین است که جنس آن از شیشه است و با توجه به همین هم بیشتر برای نوشیدنی های سرد کاربرد دارد تا نوشیدنی های گرم.

ماگ یا Mug: همانطور که دیدیم تعریف ماگ را در قسمت قبل گفتیم اما در اینجام هم صرفا آن را مروری می کنیم. ماگ که همان نوع معمول و ساده ماگ است، پر استفاده ترین نوع ماگ ها می باشد و به طور معمول از جنس سفال یا سرامیک ساخته شده است و سایزی بزرگ تر از لیوان های ساده دارد.

ماگ کاپ Cup Mug: این دسته از ماگ ها هم ماگ هایی هستند که هم می توانند در نوع شیشه ای یا گلس ماگ تولید شوند و هم می توانند همان از جنس سفال یا سرامیک ماگ ساده باشند، تفاوت اصلی این ماگ ها با دو ماگ قبلی در این است که ماگ کاپ ها سایز کوچک تری دارند و اغلب برای نوشیدن چای و قهوه از آن ها استفاده می شود.

سفارش ماگ تبلیغاتی

در صورتی که با توجه به استراتژی تجاری و تبلیغاتی کسب و کار خود به این نتیجه رسیدید که از ماگ تبلیغاتی تهران و یا شهرستان ها برای تبلیغ، بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، نوبت به آن می رسد که ماگ تبلیغاتی خود را سفارش دهید. برای این که ماگ تبلیاتی مد نظرتان را سفارش دهید، حتما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که از کدام نوع ماگ می خواهید برای تبلیغ استفاده کنید، ساده یا شیشه ای یا فنجانی؟.

خرید ماگ تبلیغاتی

از دیگر کار هایی که می توانید برای استفاده از روش بازاریابی ماگ تبلیغاتی، انجام دهید، خرید ماگ تبلیغاتی است. در صورتی که شما قصد دارید، با استفاده از ماگ ها تبلیغ کسب و کار خود را بکنید و برای تان فرقی نمی کند که اسم برند تان بر روی ماگ خورده باشد یا نه، می توانید یکسری ماگ که به طور پیش فرض طرح هایی را در حوزه کسب و کار شما دارند، خریداری کنید، الیته این روش زیاد توصیه نمی شود. همچنین شما در صورتی که قصد استفاده از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها را دارید و می خواهید مستقیما برند و کسب وکارتان هم بر روی لیوان نوشته شده باشد، خرید ماگ تبلیغاتی از مراحل انجام کارتان است.

تولید ماگ تبلیغاتی

پس از این که تصمیم گرفتید از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرستان ها استفاده کنید و به این نتیجه رسیدید که بهتر است به جای استفاده از ماگ های آماده، از ماگ های تبلیغاتی با نام و برند کسب و کار خودتان استفاده کنید، به مرحله ای به اسم تولید ماگ تبلیغاتی می رسید که در آن یا می توانید به همان تولیدی ماگ ها سفارش ۰ تا ۱۰۰ کار را بدهید و یا می توانید ماگ های بدون طرح و رنگ را خریداری کرده و بر روی آن ها نام، برند یا هر نوشته ای که می خواهید را پرینت یا چاپ کنید.

سفارش ماگ تبلیغاتی ارزان

در صورتی که با خواندن مطالبی که در طول مقاله ماگ تبلیغاتی تهران گفته شد به این جمع بندی رسیدید که از این روش بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید و نوع و نحوه سفارش خود را هم مشخص کردید، به شما پیشنهاد می شود که برای انجام کارها و طی کردن مراحل انجام کار، به مرکز معتبری مثل مامراجعه نمایید.

خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی

با خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی در خدمت شما هستیم. این روزها هدایای تبلیغاتی تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر برای توسعه کسب و کار شده است. خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی نیز یکی از مرسوم ترین هدایایی می باشد که شاید تبدیل به یکی از برندها شده است و بسیاری از مراکز و شرکت ها برای تبلیغ کار خود از آن استفاده می کنند. لیوان و ماگ تبلیغاتی نمونه ای از لوازم شخصی است که هر فرد روزانه بارها آن را مشاهده می کند و از این رو برای مخاطب جنبه کاربردی دارد.

خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن و توانایی بالا در امر تبلیغات توانسته به یکی از گزینه های برتر در امر تبلیغات تبدیل شود. چرا که در میان هدایای تبلیغاتی مختلف، هدیه ای مفید است که باعث شود نام برند شما در ذهن مخاطب حک شود. حال با هدیه دادن یک وسیله شخصی که مخاطبین در طول روز بارها با آن در ارتباط هستند باعث می شود برند شما از خاطر مخاطب نرود. از طرفی می توان گفت مخاطب ترغیب به معرفی دهان به دهان می شود و در نتیجه برند شما توسط افراد بیشتری شناسایی می گردد.

خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی جزو هدایای مقرون به صرفه و جذابی محسوب می شود که می تواند وسیله ای برای رفع نیاز مخاطبین شما باشد و در عین حال آن ها را به مشتری تبدیل کند. همچنین نام تجاری شما را در معرض دید قرار دهد. یکی از مهم ترین مزایای خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی تنوع و چشم گیر بودن آن است که سبب می شود شما با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

صاحبین مشاغل و بازاریابی تبلیغاتی روش های متفاوتی را برای تبلیغ برمی گزینند. بسیاری از صاحبین مشاغل از روش هایی مانند تبلیغات در تلویزیون و یا حتی تبلیغات کاغذی استفاده می کنند. همچنین ممکن است اقلام تبلیغاتی خود و یا آرم شرکت را در بنرهایی در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری به نمایش بگذارید. اگر می خواهید منحصر به فرد باشید و یک تبلیغات ویژه داشته باشید پیشنهاد ما خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی می باشد.

خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی تنها به یک مدل ختم نمی شود و شما با انتخاب این روش از تبلیغات با دنیایی از انواع مختلف لیوان و ماگ تبلیغاتی مواجه می شوید که می توانید با توجه به سلیقه خود هریک از آن ها برگزینید. از جمله لیوان های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیوان های سرامیکی قهوه
  • لیوان های مسافرتی
  • لیوان های پلاستیکی تبلیغاتی
  • ماگ نوشیدنی سرد تبلیغاتی
  • ماگ حرارتی تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی سرامیکی

این نوع لیوان را می توان برای طیف وسیعی از مشاغل استفاده کرد. شما می توانید یک ماگ سرامیکی با آرم شرکت خود سفارش دهید و از مشتریان خود بخواهید آن را روی میز کار خود قرار دهند. یکی از رایج ترین ماگ هایی که برای تبلیغات استفاده می شود، ماگ های مشکی است که برای قهوه کاربرد دارد. شما عزیزان همچنین می توانید از ماگ سفید نیز برای این کار استفاده کنید.

لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

در میان انواع خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی، یک خرید به صرفه، ارزان و کارآمد استفاده از لیوان تبلیغاتی پلاستیکی است. این محصول از پلاستیک تهیه شده است و نشکن می باشد به همین دلیل می تواند به راحتی جایگزین لیوان های مسافرتی مشتریان شما باشد. همچنین استفاده از این لیوان و اعطای آن به مسافرین اتوبوس نیز یک انتخاب هوشمندانه است که می تواند نام شما را بر سر زبان ها بیندازد.

ماگ حرارتی تبلیغاتی

اگر می خواهید هزینه زیادی برای تبلیغات خود صرف کنید پیشنهاد ما خرید ماگ حرارتی است. به راحتی می توانید آرم خود را بر روی این لیوان ها حک کنید و با هربار ریختن نوشیدنی داغ در لیوان آرم شما بر روی ماگ نمایان شود. این وسیله به راحتی می تواند روزانه بارها نام شما را به مخاطب نمایان کند.

لیوان تبلیغاتی شیشه ای

برای انتخاب ماگ شیشه ای تبلیغاتی برای چاپ لیوان ارزان، حتما از نوع دو جداره آن استفاده کنید. این نوع در مدت زمان بیشتری می تواند گرما یا سرمای نوشیدنی شما را نگهدارد. البته از جمله بزرگترین عیب آن این است که در زمان انجام کارهای روزمره به راحتی می تواند بشکند.

در ضمن این روزها نوعی از ماگ که هنگام نگهداری یک نوشیدنی سرد یا گرم تغییر رنگ می دهند نیز در بازار تبلیغات رواج یافته است که موجب جلب توجه  کسب و کارها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص شده است.

نکات ویژه هنگام خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی

استفاده از ماگ تبلیغاتی بسیار شبیه یک کارت ویزیت عمل می کنند. آن ها مقدمه و راهی را برای مشتریان فراهم می آورند که مدت ها بعد از اولین دیدار شما را به خاطر بسپارند. اما بر خلاف کارت ویزیت، ظروف آشامیدنی در کشو قرار نمی گیرند. لیوان ها در فضای باز باقی می مانند و همه چشم ها می توانند آنها را ببینند؛ از این رو خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی با پتانسیل جذب بالا بسیار مهم است. پس نیاز است به نکاتی هنگام خرید آن دقت کنید که در ادامه می آید.

انتخاب یک محصول باکیفیت: کیفیت محصولی که انتخاب می کنید هنگام خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی تاثیر مستقیمی بر روی جذب مخاطبین شما دارد. بررسی ها نشان می دهد مخاطبین حداقل ۸ ماه از وسیله تبلیغاتی شما استفاده می کنند ولی شما با رعایت نکات کیفی می توانید این تایم را افزایش دهید.

طراحی جذاب: در طراحی بر روی لیوان و ماگ تبلیغاتی از متون خوانا و آثار ماندگار استفاده کنید. اگر نام شما غیر حرفه ای به نظر برسد و یا اینکه لوگو شما پس از دوبار شستشو از بین برود تبلیغات شما تاثیر چندانی نخواهد داشت.

قیمت خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی: در خصوص خرید ماگ و لیوان تبلیغاتی باید بدانید؛ در حال حاضر صنعت تولید ماگ تبلیغاتی تقریباً هر نوع لیوان قابل تصور را ارائه می دهد؛ که شما بسته به مخاطبان هدف شرکت تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. قیمت این محصول متناسب با نوع، جنس و طرح آن با یکدیگر متفاوت است. اما قیمت لیوان تبلیغاتی با عکس های رنگی بیشتر است.

تولید ماگ تبلیغاتی

پس از این که تصمیم گرفتید از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرستان ها استفاده کنید و به این نتیجه رسیدید که بهتر است به جای استفاده از ماگ های آماده، از ماگ های تبلیغاتی با نام و برند کسب و کار خودتان استفاده کنید، به مرحله ای به اسم تولید ماگ تبلیغاتی می رسید که در آن یا می توانید به همان تولیدی ماگ ها سفارش ۰ تا ۱۰۰ کار را بدهید و یا می توانید ماگ های بدون طرح و رنگ را خریداری کرده و بر روی آن ها نام، برند یا هر نوشته ای که می خواهید را پرینت یا چاپ کنید.

سفارش ماگ تبلیغاتی ارزان

در صورتی که با خواندن مطالبی که در طول مقاله ماگ تبلیغاتی تهران گفته شد به این جمع بندی رسیدید که از این روش بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید و نوع و نحوه سفارش خود را هم مشخص کردید، به شما پیشنهاد می شود که برای انجام کارها و طی کردن مراحل انجام کار، به مرکز ما مراجعه نمایید.

کاربردهای گوناگون ماگ تبلیغاتی

کاربردهای گوناگون ماگ تبلیغاتی

نفوذ ماگ به منازل

مثلا یک فروشگاه لوازم خانگی میتواند از ماگ استفاده نماید، چرا که بیشتر شما باید نظر بانوان را به برند خود جذب نمایید و با وجود این لیوان ها در خانه ها میتوانید مشتری بیشتری جذب نمایید، در واقع بهترین روش نفوذ تبلیغاتی به خانه های مردم همین مورد است .

جذب تبلیغات به کلیه دفاتر سازمان های خصوصی توسط ماگ

در هر کارخانه ای که شما لیوان تبلیغاتی خود را ارائه کنید میتوانید نظر کلیه پرسنل را جذب نمایید، بخصوص نظر مسئولین مدیریتی هر آنقدر که ماگ زیباتر باشد جایگاه بهتری دارد.

فضای مناسب برای درج تبلیغات روی ماگ

شما یک کلاه تبلیغاتی را در نظر بگیرید، تبلیغات شما میتواند به راحتی به چشم عموم بیاید. با اینکه سایزی چند برابر سایز یک لیوان تبلیغاتی دارد، شما روی همه کلاه هایی که لوگوی تبلیغاتی درج میکنید هم این زیبایی را دارد که روی یک ماگ درج میکنید. حال یک فلش مموری را در نظر بگیرید؛ با اینکه یکی از هدایای دیجیتالی پر فروش  بشمار میشود اما فضای خوبی برای درج سایز بزرگ لوگو و مختصات شرکت روی فلش ندارید، اما روی لیوان های تبلیغاتی هر چقدر طرح های شما شلوغ تر باشد زیباتر است، در واقع این بزرگی  و زیبا بودن طرح شماست که به یک لیوان زیبایی میبخشد، اما این مورد را هم در نظر بگیرید که هر کدام از هدایای ما مزیت خاصی خود را دارند . لیوان تبلیغاتی برای هر صنفی میتواند کاملا متفاوت باشد حتی گاهی باید از طرح ، رنگ و سایز خاصی برای لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد.

ماگ قابل استفاده در تمامی محیط

برخی محصولات مانند کلاه های تبلیغاتی نمیتوانند در تمام محیط با ما باشند، اما کلاه ها را میتوان همیشه همراه خود داشت و از همین طریق در معرض دید عموم قرار میگیرند. حال لیوان تبلیغاتی مزیتی که دارد این است که در هر جایی میتواند حضور داشته باشد در تمام اماکن دولتی و خصوصی میتواند از لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد، یک لیوان میتواند متناسب با هر محیطی تولید و پخش شود.

نوشیدن قهوه ممکن است اولین استفاده از لیوان باشد، اما موارد استفاده دیگری نیز وجود دارد. بسیار دیده شده که خودکار، مداد و لوازم اداری کوچک سرگردان و حیران به روی میز کار پخش می‌شوند. در پاسخ به این مشکل بارها دیده شده که از یک لیوان برای جاخودکاری استفاده می‌شود. این کار هرچند از ماموریت اصلی لیوان به دور است اما یادآوری خوبی برای برای اشاره به برند شماست.

شاید فکرش را نکنید اما ماگ شما می‌توان نقش گلدان را نیز بازی کند. ماگ تبلیغاتی شما یک طراحی منحصر به فرد را ایجاد می‌کند که اتفاقا که توجه بیشتر مردم را به خود جلب می‌کند.

هنگام خرید هدیه تبلیغاتی به مخاطبتان فکر کنید. هدف شما چیست؟ آیا به دنبال کسب توجه هستید یا فقط به مشتریان وفادار خود پاداش می‌دهید؟ هدف شما نوع لیوان و ماگ، رنگ و سبک آن را تعیین می‌کند.

لوگو و شعارتان را به روی آن چاپ کنید. همه چیز باید به یکدیگر مرتبط باشد و به مخاطب شما حسی منسجم ببخشد.

رنگ، اندازه و سبکی را انتخاب کنید که متناسب با تجارت شما باشد. تصویر، پیام یا رسالت شغل شما چیست؟ هدیه شما باید به نوعی منتقل کننده حس و مفهوم شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک تجارت شفاف و ساده را دارید، یک ماگ عجیب و شلوغ پیوندی با شما پیدا نخواهد کرد.

جلب توجهی که شما با خرید ماگ میتوانید از طریق مشتریان داشته باشید یکی از اتفاقات خاص دوران تبلیغات شما است . برای بهتر دیده شدن در فروش محصولات یا ارائه خدمات خود میتوانید از لیوان های تبلیغاتی استفاده کنید با بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ های  جدید لیوان های تبلیغاتی پیشرفته ترین روند تبلیغات مدرن را از آن خود کنید .

چرا ماگ؟

قبل چاپ تصاویر روی ماگ یکی از جدیدترین و در عین حال بهترین خلاقیت به شمار میرفت . البته اکنون نیز همینطور است اما دیگاه ما در گذشته و حال می متفاوت است . ابتدا این کار یک خلاقیت منصر بفرد بود که تنها توسط شرکت های خاص انجام میشد . کم کم این کار در محیط های مختلف بکار میرفت و مثلا ما برای دادن یک کادو تولد و یا حتی به مناسبت ازدواج به یک شرکت سفارش میدادیم تا تصویر فرد یا زوج مورد نظر را روی لیوان ها هک کنند که این کار جذابیت بالایی داشت و واقعا جلوه زیبایی را از خود به جای میگذاشت . کم کم این خلاقیت جنبه تبلیغاتی به خود گرفت و موجب به وجود آمدن ماگ شد . امروزه برای به شهرت رساندن یک برندمحصول و یا خدمات میتوانید از ماگ استفاده کنید . آنقدر این محصول کلاس بالایی دارد که حتی درکنار محصولات تبلیغاتی ست مدیریتی نیز در بسته بندی زیبا هدیه میشود.

کلیه اصناف و برندهایی که به ذهنتان میرسد میتوانند برای تبلیغ کردن برند خود از ماگ استفاده کنند .

لیوان یا ماگ تبلیغاتی چه تاثیری روی مخاطبان دارد؟

لیوان یا ماگ تبلیغاتی چه تاثیری روی مخاطبان دارد؟  با استفاده از یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی که لوگو و طرح اختصاصی شرکت شما روی آن چاپ شده است می توانید به راحتی به مشتریان جدیدتر معرفی شوید و همچنین می‌توانید تاثیر مثبتی روی شرکت های همکار بگذارید. معمولا افراد در طول روز برای نوشیدن آب، چای و انواع نوشیدنی به دفعات از لیوان و ماگ استفاده می کنند، حال اگر شما یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی از شرکت خود را که جنس و طرح زیبایی دارد به مشتریان و همکاران خود هدیه بدهید همواره اسم شرکت خود را در ذهن آن ها یادآوری خواهید کرد. همچنین اگر فرد دیگری لوگو و شعار شرکت شما را (که معرف زمینه کار شما است) روی ماگ ببیند، در صورتی که نیازمند همکاری یا استفاده از خدمات در زمینه کاری شما باشد جذب شرکت شما می شود.

چگونه می توانیم لیوان و ماگ تبلیغاتی سفارش دهیم؟

اگر بخواهید لیوان و ماگ تبلیغاتی خود را در تعداد زیاد سفارش دهید می توانید با یک کارخانه تولید کننده ظروف چینی و سرامیک قرارداد ببندید تا هر سال در زمان خاصی طرحی اختصاصی برای شما با تعداد درخواستی تولید کنند. در غیر اینصورت می توانید برای تعداد کم با یک مرکز چاپ طرح روی لیوان و ماگ هماهنگ کنید و طرح دلخواه خود را با کیفیت مناسب چاپ کنید.

برای تاثیر بهتر روی افراد در جایگاه های مختلف می توانید برای افرادی که در راس شرکت های همکار قرار دارند ( مانند مدیر و معاونین شرکت ها همکار) و یا برای مشتریان مهم (VIP) به صورت محدود و متفاوت از سایرین ماگ و لیوان تبلیغاتی با طرح اختصاصی تدارک ببینید. طرح کلی این ماگ ها و همچنین کیفیت چاپ و جنس آن ها می تواند از سایر لیوان و ماگ های تبلیغاتی متفاوت و بهتر باشد. همچنین می توانید این هدیه را در کنار تعدادی آیتم دیگر به عنوان ست هدیه بدهید.

بازاریابی با لیوان و ماگ تبلیغاتی: چشم انداز جدید را با ظروف نوشیدنی تبلیغاتی گرم کنید

هر فروشنده خوبی می داند که کاشت اولین بذر مورد علاقه در یک مشتری بالقوه نیمی از کار است. اکثر مردم به طور غریزی به فروش‌ ها نه می‌ گویند، که دسترسی به مشتریان جدید را آسان نمی ‌کند.

معرفی مردم با برند خود به شیوه ای دوستانه و قابل دسترس می تواند به شما کمک کند تا از این مانع عبور کنید. آیا سعی کرده اید از لیوان های تبلیغاتی برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار استفاده کنید؟ لیوان ها کاربردی و مقرون به صرفه هستند و بوم جذابی برای پیام برند شما فراهم می کنند.

هنگامی که محصولات تبلیغاتی به درستی انجام شوند، آگاهی را به گونه ‌ای افزایش می ‌دهند که مشتریان بخواهند برند شما را به زندگی خود دعوت کنند. موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) تخمین می زند که ۵۳ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده دارای ابزارهای نوشیدنی تبلیغاتی هستند. و ۵۰ درصد از افرادی که دارای لوگو نوشیدنی هستند، دو تا سه بار در هفته از آن استفاده می کنند.

لیوان های تبلیغاتی به بخشی از روال روزمره مشتری شما تبدیل می شوند و برند شما را در معرض دید مخاطبان وسیعی قرار می دهند. امسال با استفاده از ظروف نوشیدنی مارک دار برای انتشار اخبار کسب و کار خود، نشان خود را جلب کنید. در ادامه دلایل هدیه دادن لیوان های تبلیغاتی را بخوانیم:

دادن چیزی به صورت رایگان به امید برنده شدن در کسب و کار جدید ممکن است حرکتی خطرناک به نظر برسد. با این حال، محصولات تبلیغاتی به طور مداوم به نتایج بهتری نسبت به سایر انواع تبلیغات منجر می شوند. به همین دلیل است که نمی‌توانید با لیوان ‌های ماگ تبلیغاتی اشتباه کنید.

۱. مشتریان ارزش را ارج می نهند

برخلاف تبلیغات، محصولات تبلیغاتی مزاحم نیستند و تجربه مشتری را از بین نمی برند. همه یک نوشیدنی گرم را دوست دارند، چه قهوه، چای یا شکلات داغ. لیوان های تبلیغاتی چیزی ارزشمند ارائه می دهند که مخاطبان شما را تشویق می کند تا به کسب و کار شما اعتماد کنند و آن را تحسین کنند.

۲. لیوان های رایگان مشتریان را تشویق می کنند

تصادفی نیست که دیپلمات ها قبل از وارد شدن به مذاکرات پرتنش هدایایی می دهند. یک حرکت متفکرانه لحن مثبتی را برای بقیه مکالمه ایجاد می کند. به مشتریان دلیلی بدهید که تشویق شوند، و دیگر مجبور نخواهید بود که برای دریافت بله آنقدر تلاش کنید.

مشتریانی که در حالت خرید نیستند، وقتی می ‌توانند به شما بگویند که پس از فروش هستید، به سرعت خاموش می ‌شوند. هدایای رایگان اثر خلع سلاح دارند. آن ها به شما کمک می کنند تا مشتری را به اندازه کافی برای رسیدن به هدف مورد نظر خود علاقه مند نگه دارید، مانند جمع آوری آدرس های ایمیل یا شرکت کنندگان در نظرسنجی.

۳. دسترسی بازاریابی بالاتر از حد متوسط ​​است

هر کمپین بازاریابی این سوال را ایجاد می کند که آیا من واقعاً به مخاطبان خود دسترسی دارم؟ در بازاریابی، ما اغلب بر ایجاد شرایط ایده آل برای پذیرش بیشتر مشتریان تمرکز می کنیم. پیام شما تنها زمانی به مخاطبان هدف شما می رسد که زمان و انگیزه درست باشد.

با ماگ تبلیغاتی، از مردم نمی ‌خواهید پول خرج کنند یا تعهد اساسی داشته باشند. مشتریان دلیل کمی برای رد کردن یک هدیه رایگان دارند یا هیچ دلیلی ندارند، بنابراین پیام تبلیغاتی شما بیشتر به مخاطبان مورد نظر خود می رسد.

طبق نظرسنجی انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی (PPAI) به طور متوسط ​​تنها ۲۰ درصد از مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را دور می اندازند. در مقایسه، ۶۸ درصد از مصرف کنندگان تبلیغات آنلاین را نادیده می گیرند، ۶۶ درصد از تبلیغات تلویزیونی روی گردان می شوند و ۵۰ درصد ایمیل های ناخواسته را نادیده می گیرند.

۴. ماگ های تبلیغاتی با نام تجاری شناسایی را تقویت می کنند

اگر فکر می کنید مشتریان در لحظه تحویل هدیه ماگ رایگان نام کسب و کار شما را فراموش می کنند، در اشتباهید. از هر ۱۰ نفر ۹ نفر برندسازی در محصولات تبلیغاتی را به یاد می آورند و از هر ۱۰ نفر هفت نفر دعوت به اقدام را به یاد می آورند.

لیوان های تبلیغاتی پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری مشتریان در برند شما دارند. کسانی که مشتاق قهوه و چای می نوشند، از جمع آوری مجموعه ای از لیوان های متنوع لذت می برند. و هر بار که یک نوشیدنی گرم درست می کنند، برند شما برای دیدن سایرین به نمایش گذاشته می شود. ناگفته نماند، لیوان های جذاب یا جالب شروع کننده مکالمه بسیار خوبی هستند.

نکاتی برای بازاریابی با لیوان های تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی مانند یک کارت ویزیت عمل می کنند. آن ها یک مقدمه و راهی برای مشتریان بالقوه ارائه می دهند که شما را مدت ها پس از اولین نقطه تماس به خاطر بسپارند. اما برخلاف کارت ‌های ویزیت، ظروف نوشیدنی در کشو یا رولودکس قرار نمی‌ گیرند.

لیوان ها در فضای باز می مانند، جایی که همه چشم ها می توانند آن ها را ببینند. با ایجاد محصولاتی با پتانسیل جذب سرنخ های ورودی، از این دید به نفع خود استفاده کنید.

محصولی با کیفیت بالا انتخاب کنید

لیوان با نمونه طرح لوگو آیکون: طبق گفته ASI، مصرف کنندگان به طور متوسط ​​هشت ماه از ابزارهای نوشیدنی تبلیغاتی استفاده می کنند. با طراحی ظروف نوشیدنی که مردم واقعاً می خواهند نگه دارند، اطمینان حاصل کنید که لیوان های شما ماندگاری طولانی دارند.

با انتخاب یک تامین کننده با سابقه قوی برای چاپ محصولات با کیفیت شروع کنید. محصولات بد ساخته شده می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و باعث شود مردم کمتر نظر خوبی نسبت به برند شما داشته باشند. از سوی دیگر، یک محصول ممتاز به مشتریان نشان می دهد که برای زمان و وفاداری آن ها ارزش قائل هستید.

از آثار هنری واضح و خوانا در طراحی خود استفاده کنید. شما لیوان های تبلیغاتی می خواهید که جذاب، خوانا و مقاوم در برابر محو شدن باشند. اگر لیوان ‌های شما غیرحرفه ‌ای به نظر برسد یا بعد از چند دور در ماشین ظرفشویی شروع به پاک شدن کند، تأثیر زیادی نخواهد داشت.

طراحی خود را جالب کنید

بسیار خوب است که طراحی خود را با یک لوگو و شعار استاندارد ساده نگه دارید. و برای برخی از صنایع، بهتر است رویکردی محافظه کارانه نسبت به رویکرد خلاقانه داشته باشید.

با این حال، طرح ها زمانی جذاب تر می شوند که برندی سرگرم کننده، دوستانه یا شوخ داشته باشید. شرکت هایی که لیوان های تبلیغاتی را چاپ می کنند، اغلب به شما امکان می دهند هر دو طرف فنجان را شخصی سازی کنید. چرا از یک طرف برای نمایش یک تصویر به یاد ماندنی یا جمله ای که مردم را برای نشان دادن لیوان های شما هیجان زده می کند، استفاده نکنید؟

شامل یک فراخوان برای اقدام

در مطالعه ای، ۸۳ درصد از مصرف کنندگان گفتند که پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی، تمایل بیشتری به تجارت با برندها دارند. و ۷۹ درصد انگیزه تحقیق در مورد برند را دارند.

به مردم راهی بدهید تا درباره کسب و کار شما بیشتر بدانند. در غیر این صورت، چه فایده ای دارد که وقت و پول خود را صرف ایجاد موارد رایگان کنید؟ شامل یک تماس سریع برای اقدام است که به مردم می گوید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. یک CTA می تواند به سادگی شماره تلفن، آدرس وب سایت یا هشتگ باشد.

توسل به مخاطبان مناسب

فقط به کسی که از محل کسب و کار شما می گذرد، لیوان ندهید. در عین حال هدف قرار دادن افرادی که ارتباط محکمی با مخاطبان شما دارند، بیشترین میزان نمایش را داشته باشید.

به افرادی که دارای دید بالا، نفوذ گسترده، وفاداری قوی، و یا همه موارد هستند، ظروف نوشیدنی مارک دار بدهید. کارمندان وفادار انتخاب خوبی هستند، زیرا در مورد کسب و کار شما اطلاعات کافی دارند و روابط طولانی مدت با جامعه محلی شما دارند.

مشتریان وفادار، فروشندگان، شرکا، شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری، و صاحبان مشاغل غیررقیب نیز سفیران برند خوبی هستند. بسیاری از این افراد روی موفقیت شما سرمایه گذاری می کنند و از کسب و کار بیشتر برای شما سود می برند.

ویژگی های ماگ تبلیغاتی در کمپین های رسانه های اجتماعی

مردم چیزی را می خواهند که ندارند، و این می تواند به نفع شما باشد. از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کالاهای شرکت خود استفاده کنید، به خصوص اگر قصد دارید در آینده برای آن هزینه کنید.

ارسال عکس در رسانه های اجتماعی به مخاطبان شما نگاهی اجمالی به فرهنگ کسب و کار شما می دهد. از چند مشتری اول خود بخواهید با لیوان های جدیدشان عکس بگیرند تا بتوانید به دیگران نشان دهید که به روابط با مشتری اهمیت می دهید.

لیوان ‌ها همچنین هدایای عالی برای هدایای ساده رسانه‌ های اجتماعی هستند، زیرا هزینه پایینی دارند و در درازمدت ارزش دارند. اگر لیوان ‌های شما طراحی قانع‌ کننده ‌ای دارند، تبلیغ آن ‌ها در رسانه ‌های اجتماعی ممکن است فروش نوشیدنی ‌های مارک خود را به مخاطبان بیشتری آسان ‌تر کند.

اگر هرگز سعی نکرده‌ اید کسب ‌و کار خود را با محصولات تبلیغاتی بازاریابی کنید، احتمالاً سرمایه ‌گذاری روی لیوان ‌های شخصی ‌شده دلهره ‌آور است. ممکن است بودجه محدودی داشته باشید. ممکن است فضای کمی برای آزمون و خطا داشته باشید. و هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا این استراتژی بازاریابی منجر به درآمد بیشتر می شود، ندارید.

لیوان ها یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی هستند که دلیل خوبی هم دارد. تا زمانی که افراد تشنه وجود داشته باشند، می توانید مصرف کنندگانی را بیابید که از دریافت نوشیدنی جذابی که برند شما را به نمایش می گذارد، خوشحال می شوند. از لیوان های تبلیغاتی برای ارسال پیام مثبت در مورد نام تجاری خود استفاده کنید و در کسب و کار جدید بچرخید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.