سایز و جنس چاپ روبانهزینه چاپ 50 مترهزینه چاپ 100 مترهزینه چاپ 200 مترهزینه چاپ 300 متر
چاپ روبان ساتن 1.3 سانت390000 تومان490000 تومان590000 تومان690000 تومان
چاپ روبان ساتن 2.5 سانت490,000 تومان590,000 تومان690,000 تومان790,000 تومان
چاپ روبان ساتن 4 سانت590,000 تومان690,000 تومان790,000 تومان890,000 تومان
چاپ روبان کبریتی 1.3 سانت490,000 تومان590,000 تومان790,000 تومان990,000 تومان
چاپ روبان کبریتی 1.5 سانت610,000 تومان510,000 تومان790,000 تومان990,000 تومان
چاپ روبان کبریتی 2 سانت650,000 تومان550,000 تومان850,000 تومان1,040,000 تومان
چاپ روبان کبریتی 2.5 سانت690,000 تومان590,000 تومان890,000 تومان1,090,000 تومان
چاپ روبان کبریتی 4 سانت790,000 تومان690,000 تومان990,000 تومان1,190,000 تومان

چاپ رو روبان در ابعاد مختلف و متراژ کم یکی از مهمترین و ترندترین سرچ های مشتریان ما می باشد. اغلب مشتریانی که ساک دستی آماده یا جعبه آماده از ما خرید می کنند برای زیباتر شدن محصولشان از کاغذ پوستی آماده یا لیبل آماده دایره ای استفاده می کنند. سفارش روبان در متراژ کم میتواند به کسب و کارهایی که هزینه زیادی برای صرف کردن ندارند. گزینه ای ایده آل باشد. در ادامه چاپ رنگ مختلف روی روبان را با هم بررسی می کنیم.

چاپ روی روبان چگونه است؟

چاپ روی روبان چگونه است؟

چاپ روی روبان در حداقل متراژ ۱۰۰ متر و در عرض های مختلف با کیفیت عالی انجام می شود.

چاپ روی روبان بر روی چه سایزهایی امکان پذیر است؟

چاپ روی روبان بر روی چه سایزهایی امکان پذیر است؟

چاپ بر روی اندازه های مختلف که بر اساس اینچ می باشد، انجام می گیرد. این اندازه ها از نیم اینچ یا همان شش میل، ۱۲ میل، ۲۵ میل تا ۴ سانتیمتر می باشد.

چاپ بر روی روبان در چه رنگ هایی امکان پذیر است؟

برای انتخاب رنگ روبان تقریباً تمامی رنگ ها موجود بوده و هیچ محدودیت رنگی موجود ندارد. در انتخاب رنگ چاپ نیز تقریباً تمامی رنگ ها قابل چاپ و اجرا می باشند. البته به جز رنگ سفید که در متراژ بالای هزار متر قابل انجام است ولی در ایران به طور کامل سفید نبوده و کمی کدر می باشد.

چاپ روی روبان چه مدت زمان طول می‌کشد؟

چاپ روی روبان چه مدت زمان طول می‌کشد؟

از زمان ارسال و یا تایید طرح حدود ۷ روز کاری چاپ روبان زمان می‌برد.

چاپ روی روبان چه کاربردی دارد؟

روبان را می توان برای استفاده های مختلف به کار گرفت. روبان یک وسیله تزیینی زیبا است که در میان افراد مختلف، محبوبیت زیادی دارد. از تزیین هدایا گرفته تا تزیین بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف، جهت فروش لوکس تر آن‌ها، روبان ها بسیار پرکاربرد می باشند. همچنین روبان به جز تزیین، کاربردهای زیاد دیگری نیز دارد. از جمله از روبان به عنوان بند کارت شناسایی و یا آویز کارت استفاده می شود. روبان ها کاربرد بسیاری نیز در نمایشگاه ها جهت آویز گردنی کارت و یا کارت های پرسنلی دارا می‌باشند.

برای آویز مدال ورزشکاران نیز از روبان استفاده می‌شود. روبان یک جزء ضروری سررسید تبلیغاتی نیز می باشد. از روبان می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده نمود.

مزایای بازاریابی چاپ روی روبان چیست؟

مزایای بازاریابی چاپ روی روبان چیست؟

  • چاپ روی روبان برند شما را خاص و منحصر به فرد جلوه می‌دهد.
  • روبان بسته‌بندی شما را شیک و لوکس کرده و مشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • استفاده از روبان در بسته بندی کالاها میزان فروش آن ها را افزایش می دهد.
  • روبان را می‌توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری عرضه کرد تا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای برند عمل کند.
  • توسط روبان می توانید از رقبای خود متمایز شده و ارزش محصولات خود را در نظر مشتری بالا ببرید.
  • چاپ روی روبان به نوعی کیفیت محصولات شما را برای مشتری تداعی می کند. زیرا نشان دهنده ی توجه شما به جزئیات می باشد.
  • با استفاده از چاپ روبان مشتری یک بسته گشایی عالی را تجربه خواهد کرد، زیرا روبان ها برای همه ی افراد جذاب و محبوب هستند.
  • از روبان علاوه بر زیبایی بخشیدن به بسته بندی می توان به عنوان بستن پاکت ها و یا کاغذ پوستی بجای لیبل نیز استفاده نمود.

مشخصات فایل طراحی برای  چاپ روی روبان به چه صورت باید باشد؟

مشخصات فایل طراحی برای  چاپ روی روبان به چه صورت باید باشد؟

  • سعی کنید از برنامه های کورل دراو یا ایلوستریتور، بصورت وکتور یا خطی جهت طراحی استفاده نمایید.
  • از ایجاد سایه و ترام در فایل طرح خودداری نمایید.
  • حروف و وکتورهای طرح دارای فاصله مناسب بوده و خیلی به هم نچسبند.
  • لطفا فرمت فایل با پسوند CDR یا بحالت PDF باشد.
  • پس زمینه طرح خود را سفید و خطوط و نوشته ها را ۱۰۰% مشکی بگیرید.
  • یک کادر هیر لاین به طول پنجاه و شش سانت و عرض روبان سفارشی خود در نظر گرفته و طرح را در آن بچینید. به عنوان مثال اگر روبان مورد نظر شما ۲۵ میل و غیره است، عرض کادر هیر لاین را همان مقدار ۲۵ میل در نظر بگیرید.
  • فضای خالی بین تکرار طرح ها در چیدمان حداقل باید دو و نیم سانتی متر باشد.
  • از برنامه کورل استفاده می کنید، آن را با ورژن چهارده سیو کرده و ارسال نمایید.

معایب چاپ روی روبان چیست؟

معایب چاپ روی روبان چیست؟

به دلیل محدودیت ها در ایران و کمبود جوهر سفید امکان چاپ کاملاً سفید وجود ندارد.

قیمت چاپ روی روبان به چه صورت است؟

قیمت چاپ بر اساس عرض روبان و متراژ روبان تعیین می شود که مسلماً هر چه متراژ در یک عرض مشخص بیشتر شود هزینه آن مقرون به صرفه تر می باشد.

چرا چاپ روی روبان برای برندها مفید است؟

با استفاده از چاپ روبان و درست کردن پاپیون رنگ پایانی را به محصول خود اضافه کنید

همه چیز در جزئیات است، و در بسته بندی محصول شما به همان اندازه که در هر جنبه دیگری از تجارت شما صادق است. استفاده از روبان و پاپیون برای افزودن نکات تکمیلی به بسته بندی شما به تجربه مشتریان شما می افزاید. آن ها از توجه شما به جزئیات که بیشتر آن ها را برای برند شما محبوب می کند، قدردانی می کنند.

با استفاده از چاپ روبان به مشتریان خود احساس خاص بودن بدهید

واقعیت این است که مصرف کنندگان قدرت بیشتری از همیشه دارند. با گزینه های مختلف تقریباً در هر بازاری، انتقال از یک برند به برند دیگر برای یک محصول مشابه برای مشتری نسبتاً ساده شده است. این نوع کنترل باعث شده است که مصرف کنندگان ارزش بیشتری نسبت به محصول صرف کنند. آن ها همچنین بر خرید کلی و تجربیات مشتری تأکید می کنند تا ارزیابی کنند که آیا به یک برند خاص پایبند هستند یا خیر.

این بدان معناست که کسب‌وکارها باید کاری بیش از ارائه محصولات با کیفیت انجام دهند، زیرا مصرف‌کنندگان اساساً می‌توانند برای دریافت آن به هر جایی بروند. کسب و کارها به مصرف کنندگان نیاز دارند تا داستان برندشان را بخرند. آن ها به مصرف کنندگان نیاز دارند تا در سطحی که فراتر از خرید باشد، با برندشان ارتباط برقرار کنند. بنابراین، در حالی که بسته بندی روبان ممکن است مانند یک لوازم جانبی غیر ضروری به نظر برسد، می تواند همان چیزی باشد که کسب و کار شما را از رقبا جدا می کند و مشتریان شما را وفادار نگه می دارد.

امنیت و یکنواختی محصول را ایجاد می کند

قبل از اینکه وارد جزئیات شوید، به یاد داشته باشید که اولویت اول شما این است که محصول شما ایمن باشد. اگر مشتریان اقلام آسیب دیده دریافت می کنند، الگوهای رنگی منحصر به فرد یا بسته بندی روبان هیچ معنایی ندارد.

عامل مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که باید سطحی از یکنواختی را حفظ کنید. مشتریان باید برند شما را با بسته‌بندی شما شناسایی کنند، اگر طرح‌های بسته‌بندی شما بسیار پراکنده باشد، مشتریان را از داستانی که می‌خواهید منتقل کنید، جدا می‌کند.

با استفاده از چاپ روی روبان بسته بندی را تعاملی تر کنید

از این واقعیت استفاده کنید که مصرف کنندگان در واقع با بسته بندی محصول شما تعامل دارند. برای مشتریان شما، دریافت و سپس باز کردن خرید آن ها معمولاً هیجان انگیزترین بخش تجربه آن ها است. بنابراین، چرا وقت نمی گذارید تا آن تجربه را به یاد ماندنی کنید؟

باز کردن روبان باعث می شود مشتریان احساس کنند در حال باز کردن یک هدیه هستند. این انتظار را ایجاد می کند و بر هیجان می افزاید. همه اینها متغیرهایی هستند که برای جداسازی برند شما و وفادار نگه داشتن مشتریان شما مهم هستند.

روبان‌ها و پاپیون ها نیز می‌توانند حس وضعیت را به محصول شما بیافزایند و آن را پیچیده‌تر و منحصربه‌فردتر جلوه دهند. به عنوان مثال جذابیت باز کردن جعبه شکلات های دست ساز یا باز کردن جعبه تیفانی برای نمایش مجموعه ای از گوشواره های الماس زیبا را در نظر بگیرید. بسته بندی بیرونی باید با ظرافت محصول داخل مطابقت داشته باشد.

لحظه باز کردن بسته بندی برای مشتریان ارزشمند است. چاپ روبان و زدن پاپیون و فروش آن ها به مشتریانمان به این معنی است که ما می توانیم آن لحظات را تقویت کنیم. با کار حرفه ای مانند، می توانید اطمینان حاصل کنید که لوازم بسته بندی هدیه را برای تحقق این امر در اختیار دارید.

چرا به چاپ روی روبان برای بسته بندی نیاز داریم؟

بسته بندی نفیس یک استراتژی بازاریابی است که توسط بسیاری از برندهای لوکس استفاده می شود. یک روبان چاپ شده سفارشی اغلب جزء مرکزی یک سیستم بسته بندی با دقت ساخته شده است. این رویکرد به نام تجاری می تواند به ویژه برای شکلات مفید باشد. یک جعبه با کیفیت بالا که با یک روبان زیبا تزئین شده است، خریدار بالقوه را مجذوب کاوش در محصول دلربایی می کند که پس از باز شدن در انتظار آن است.

یک روبان سفارشی ظرافت را روی سبدهای هدیه، جعبه ها، آبنبات چوبی شکلاتی یا کیسه های سلفون پر از شیرینی قرار می دهد. این اکسسوری زیبا سطحی از پیچیدگی را به محصولات و برند شما اضافه می کند. در ادامه دلایل زیر را بخوانید:

برند خود را با چاپ روبان ارتقا دهید

اغلب، می توانید برندهای لوکس را از طریق انتخاب بسته بندی آن ها شناسایی کنید. یک لوگو زیبا که روی یک روبان ساتن نرم در یک پالت رنگی زیبا چاپ شده است، برند شما را ارتقا می دهد و از یک کارت ویزیت تاثیرگذارتر می شود. یکی از مهمترین عناصر استراتژی بازاریابی، تبلیغ موثر برند شما است. یک روبان چاپ شده سفارشی راهی عالی برای افزودن لایه دیگری از بازاریابی به محصول شما است و در عین حال هویت کلی برند قوی تری ایجاد می کند.

گیرنده یک جعبه که در یک روبان زیبا نقش بسته است، بلافاصله متوجه می شود که چه هدیه ویژه ای در داخل آن وجود دارد.

یک لمس حرفه ای به محصول خود اضافه کنید

دنیای امروز به هر کسی اجازه می‌دهد کالایی را تولید کند و آن را بفروشد، اما وضعیت لوکس با دقت توسط تیمی از متخصصان تنظیم می‌شود. بسته بندی زیبا که لوگو شما را روی یک روبان پارچه ای غنی قرار داده است به خریدار شما نشان می دهد که دقت زیادی در مورد هر عنصر محصول شما داشته است. بسته بندی فریبنده توسط روبان با بسیاری از برندهای لوکس مرتبط است.

آگاهی از برند خود را افزایش دهید

یک رویداد زیبا مانند عروسی، تولد و یا جشن شرکتی، لطف بسیار ویژه ای را برای مهمانان به همراه خواهد داشت. مردم همیشه از هدیه شکلات قدردانی می کنند. هیچ چیز در پایان یک شب زیبا شگفت انگیزتر از یک خوراکی شیرین با بسته بندی عالی نیست. اگر فروشنده ای هستید که برای ارائه هدیه تشکر انتخاب شده است، افزودن روبان سفارشی خود به جعبه، برند شما را به گیرنده اطلاع می دهد. زمانی که به هر جعبه هدیه کوچکی که توسط مهمان به خانه می‌رود، روبان های رنگی خود را اضافه می‌کنید همه یه ساد خواهند داشت که این هدیه در کجا تهیه شده است.

از رقابت متمایز شوید

ترکیبی بی انتها از لوگو و پالت رنگی شما، تصویر برند شما را به روشی مشابه تقویت می کند. هنگامی که تمام عناصر یک لوگو عالی را دارید، اجازه دهید آگاهی از برند شما را با یک روبان مسحور کننده افزایش دهیم.

با افزودن یک روبان سفارشی زیبا به مجموعه بسته بندی خود، کسب و کار خود را متمایز کنید. این راه ایده آلی برای ارتقای برند و تحت تاثیر قرار دادن مشتریانتان است. روش های چاپ دقیق ما یک فرآیند دائمی است.

چگونه از چاپ روی روبان در مراسم عروسی استفاده کنیم؟

گل و روبان برای هر عروسی مترادف هستند. آن ها را همراه با گل ها استفاده کنید یا از آن ها به عنوان نماد استفاده کنید. با اضافه کردن دنباله ای از روبان های چاپ شده روان، یک دسته گل عاشقانه و آراسته ایجاد کنید. سعی کنید این روبان های سرگرم کننده و همه کاره را دور گلدان های پر از گل عروسی بپیچید تا یک تماس شخصی داشته باشید. دسته‌های گل کوچک را از میزها و وسایل دیواری آویزان کنید تا حسی شاد و پر نشاط داشته باشید.

از تزئینات داخلی گرفته تا دسته گل عروس، رول های روبانی حتی کوچکترین گل های عروسی را زیباتر می کنند. اما، صرف نظر از کاربرد، به یاد داشته باشید که روبان را مطابق با رنگ و تم عروسی خود سفارشی کنید. جزئیات عروسی سفارشی را به روبان های خود اضافه کنید تا ظاهر شخصی را تکمیل کنید. نام ها، تاریخ و اطلاعات شخصی در مورد عروس و داماد ایده ی بسیار خوبی برای چاپ هستند.

هنگامی که کارت دعوت ارسال می کنید و افراد را به مراسم عروسی خود دعوت می کنید، می توانید آن را با روبان های چاپ شده خود تزئین کنید و زیبایی بیشتری به آن ببخشید. روبان های سفارشی راهی منحصر به فرد برای جلب توجه مردم است. رنگی را انتخاب کنید که با تم عروسی شما مطابقت داشته باشد، سپس نام، تاریخ، مکان و زمان را درج کنید تا مهمانان شما در زمان حضور شما آماده باشند. شما همچنین می توانید گرافیک سرگرم کننده و سایر جزئیات ضروری در مورد عروسی خود را اضافه کنید. به یاد داشته باشید که یکی را برای خود نگه دارید و آن را به عنوان یادگاری در قاب قرار دهید.

روبان های ساتن رایج ترین نوع روبان مورد استفاده هستند. و با رنگ های مختلف برای هر عروسی موجود می باشند. روبان ساتن جلوه ای زیبا برای هر دکوراسیون عروسی است. یا با دو یا چند نوع روبان و رنگ هماهنگ کنید تا ظاهر عروسی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. برای مثال، می‌توانید با استفاده از یک روبان ساتن ضخیم‌تر و روشن‌تر در زیر یک روبان شفاف، هر گرافیک و متنی را برای بهتر نشان دادن آن‌ها برجسته کنید.

این روبان ها را با تاریخ عروسی، نام و سایر اطلاعات مرتبط شخصی کنید. از نام عروس و داماد و تاریخ عروسی روی یک رنگ روبان مناسب که با تم عروسی همخوانی دارد، استفاده کنید. استفاده از رنگ های عروسی و یک پیام منحصر به فرد به بیان اینکه چقدر این روز برای شما خاص است کمک می کند.

تمام تزئینات دیگر را فراموش نکنید

صندلی: استفاده از روبان های عروسی چاپ شده روی صندلی مهمانان در پذیرایی یک راه عالی برای افزودن تزئینات به هر عروسی است. از هر روبان شخصی یک کمان بزرگ بسازید که می تواند روی صندلی های راهرو بنشیند.

وسایل وسطی: برای همه عروسی های بهاری و تابستانی وسایل مرکزی ضروری است. وسایل مرکزی شما باید رنگ و تم عروسی شما را از ساده گرفته تا پیچیده منعکس کنند. از مدل های ساده شمعی گرفته تا قطعات مرکزی پیچیده تر با گل یا بادکنک، روبان های سفارشی برای یک ظاهر شخصی ضروری هستند. روبان ها برای تزئینات مرکزی و سایر تزئینات ضروری در عروسی مناسب هستند. یا گلدان‌ها و گل‌ها را با روبان‌های شخصی ‌شده برای قسمت‌های مرکزی روی میز بپیچید.

نگهدارنده ‌های شمع نیز یک ایده عالی و آسان برای یک قطعه مرکزی دوست‌داشتنی هستند. رنگ‌ها را با تم عروسی خود هماهنگ کنید و یک پاپیون ساده را دور یک جا شمعی ببندید. این شمع های بامزه را بعد از عروسی به آن ها هدیه دهید.

برنامه ریزی برای عروسی نیاز به زمان و صبر زیادی دارد.

اما مهم نیست که عروسی شما چقدر ساده یا مجلل باشد، چاپ روی روبان هر عروسی را فراموش نشدنی می کند. هر انتخابی که دارید، به یاد داشته باشید که رول های روبان عالی هستند، اما نه همه چیز. بنابراین از هر روبان شخصی برای روز بزرگ خود استفاده کنید و آن را به یاد ماندنی تبدیل کنید.

هدایا و دعوت نامه ها به همان اندازه سنتی هستند، اما روبان ها در عروسی کاربردهای زیادی دارند. با ایده‌های منحصربفرد خود برای روبان عروسی، این جشن را به خاطر بسپارید.

چرا روبان ‌ها بهترین وسیله برای تزئینات ظریف و مجلل هستند؟

وقتی صحبت از روبان می شود، امکانات خلاقانه تقریباً بی پایان است. به نظر می‌رسد که انواع روبان ‌ها نیز همین ‌طور هستند، که در انواع طرح ها، مدل ها، رنگ ها و الگوها وجود دارند. چه نیاز به یک تزیین موقت داشته باشید یا یک پیرایش دائمی، یک روبان خوب باید جذاب و مرتب به نظر برسد و در عین حال به راحتی به جذاب ترین طرح های شما تبدیل شود. روبان ساتن با ظاهر ظریف و مجلل خود، یک متریال ایده‌آل برای تزئین ظریف هر پروژه است. روبان ساتن در حالی که شفاف است، ظاهری ثابت و ظریف دارد. همچنین دارای درخشندگی زیبا و ضعیفی است که بدون ارزان به نظر رسیدن، حسی از درخشش را ارائه می دهد. روکش ساتن ظریف، رنگی زنده، دوام و نرمی خوبی دارد که آن را به یک انتخاب عالی برای پاپیون های نرم و برازنده تبدیل می کند.

این روبان از پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده، و محکم بافته شده و لبه های آن دوخته شده است تا از فرسودگی آن در برابر سطوح سخت جلوگیری شود و کیفیت را افزایش دهد، بنابراین می توانید به دلخواه قطعات را برش داده و گره بزنید و در عین حال ظاهری مرتب داشته باشید.

این روبان در ده‌ ها رنگ و طیف وسیعی از عرض ها موجود می باشد، بنابراین می ‌توانید آن ‌ها را ترکیب کنید و ظاهر آن را با محصولات مشابه، همان برند خود حفظ کنید. این محصولات با کیفیت بالا دارای رنگ ثابت و قابل شستشو هستند.

حقایق جالب در مورد روبان

روبان ها اولین بار در قرن یازدهم در فرانسه ساخته شدند. در قرون وسطی، دستفروشان در سراسر اروپا سفر می کردند و روبان های جالب بافته شده با نخ های طلا و نقره، ساخته شده از ابریشم و سایر پارچه های کمیاب شرق را می فروختند. روبان با سبک مدرن با لبه های دوخته شده در حدود سال ۱۵۰۰ به ایجاد شد.

روبان ها در ابتدا برای بستن لباس ها به هم استفاده می شدند. بعداً از آن ها به عنوان وسایل تزئینی استفاده شد و در بستن و تزئین مو استفاده شد.

روبان ها در قرن شانزدهم به قدری به تجمل معروف شدند که پارلمان انگلستان تلاش کرد قوانینی را وضع کند مبنی بر اینکه فقط اشراف مجاز به استفاده از روبان هستند.

در قرن هفدهم، روبان ها وارد مد شده بودند. تمامی اکسسوری ها، از دستکش گرفته تا کلاه، با روبان هایی با انواع مختلف و در رنگ های متنوع تزئین شده بود و توسط مردان و زنان استفاده می شد.

قبایل بومی آمریکای گریت لیکس و پریری با الهام از نوارهای ابریشمی اروپایی که از طریق تجارت به دست می‌آمدند، شکل هنری از روبان ‌های کاربردی را خلق کردند.

طولانی‌ترین روبان مورد استفاده در مراسم بریدن روبان به طول ۵٫۵ مایل بود و توسط ایالت نیوجرسی برای بازگشایی ساحل جرسی در ماه می ۲۰۱۳، تقریباً هفت ماه پس از طوفان سندی که منطقه را ویران کرد، استفاده شد.

امروزه روبان ها همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند و محصولات جدید به طور مداوم به صورت آنلاین عرضه می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید که چگونه می توانید از روبان ها برای بهبود محصولات و پروژه های خود استفاده کنید، در پیشنهادات محصول در صفحه روبان وب سایت ما ورق بزنید.

چاپ روبان های ساتن برای رفع نیازهای شما

روبان چاپ شده برای نیازهای بسته بندی مواد غذایی شما مناسب است. روبان های ساتن شخصی سازی شده به محصولات غذایی شما کمک می کنند. اگر می‌خواهید یک روبان سفارشی با چاپ آرم داشته باشید، باید مجموعه فوق‌العاده ما را بررسی کنید. می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از رنگها و فونت ‌ها انتخاب کنید.

محصولات پخته شده و سایر خوراکی های خود را با روبان های ساتن شخصی بپیچید. انتخاب های شگفت انگیز شما روی یک رول پیوسته قرار می گیرند و این امکان را می دهند که دقیقاً طول مورد نیاز شما را برش بزنیم. بین چاپ هر لوگو تا بعدی فضای کافی وجود خواهد داشت. این روبان های ساتن مجلل یک انتخاب عالی برای اقلام مختلف هستند از جمله:

  • هدیه عروسی
  • کیک و شیرینی و شکلات ها
  • آب نبات
  • بطری ها
  • سبدهای غذایی

لوگوها توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و روبان ‌های ساتن سفارشی برای برندسازی محصول و بسته‌ بندی خرده ‌فروشی عالی هستند.

چرا روبان های ساتن سفارشی برای هر نوع تزئینات مناسب هستند؟

فرقی نمی‌کند به روبان ‌های ساتن سفارشی برای یک محیط خرده ‌فروشی، کسب ‌و کار خانگی یا هر مناسبتی برای هدیه دادن نیاز داشته باشید، ما شما را با مجموعه‌ای بی‌نظیر از روبان ‌هایی که با دقت ساخته شده‌اند، پوشش می‌دهیم. فونت و رنگ خود را انتخاب کنید تا به بسته بندی مواد غذایی خود زیبایی خاصی ببخشید.

روبان های چاپی با آرم خود را سفارش دهید و از مزایای آن بهره مند شوید. روبان های ساتن به زیبایی چاپ شده اند و اجازه می دهند لوگو شما بدرخشد. چه نماینده یک کسب و کار یا یک سازمان باشید، روبان چاپی سفارشی با لوگو شما، ارائه محصولات غذایی شما را تکمیل می کند. شما می توانید با یک لمس نهایی ظریف تأثیر زیادی بگذارید.

تقریباً هر رنگ روبان و هر گزینه چاپی که می توانید نیاز داشته باشید در دسترس است. طیف وسیعی از اندازه ها نیز موجود است. پیام کمپین خود، لوگو یا هر چیز دیگری را روی روبان های با کیفیت چاپ کنید تا به بگ ها و جعبه های سفارشی زیبای خود اضافه کنید.

چاپ روبان به مشتریانی که در جستجوی یک محصول منحصر به فرد هستند، فرصتی جدید ارائه می دهد.

روبان برای مناسبت های تولد، روز مادر، روز ولنتاین، عروسی، فارغ التحصیلی، جشن های شرکتی و افتتاحیه ها و … به کار می رود.

روبان ها در انواع کبریتی و ساتن می توانند مطابق با نیازهای شما چاپ شوند. از طیف گسترده ای از رنگ های متنوع انتخاب کنید و لوگو یا پیام خود را روی آن ها چاپ کنید.

با سفارش چاپ روبان در طول های از پیش برش داده شده، بسته بندی هدیه خود را بدون دردسر تأثیرگذار کنید. چه یک چاپ برجسته ظریف را انتخاب کنید یا یک روبان چاپ شده با لوگو رنگی چشم نواز، آن ها جذاب هستند. روبان چاپی معمولاً به صورت رول عرضه می شود، اما برای راحتی شما می توان آن ها را در طول های مورد نظر شما عرضه کرد.

تفاوت بین روبان کبریتی و روبان ساتن چیست؟

اگر به دنبال این هستید که پروژه های بسته بندی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، چاپ روبان یک راه حل عالی می باشد. هر کسی که تجربه داشته باشد می داند که روبان های مختلف نتایج متفاوتی را ارائه می دهند. استفاده از نوع مناسب واقعاً می تواند یک بسته بندی یا کاردستی را بسازد یا خراب کند، بنابراین شناخت آن ها مهم است. به این ترتیب، شما همیشه به سراغ روبانی خواهید رفت که واقعاً بهترین کار را برای آنچه شما نیاز دارید، خواهد داشت.

روبان کبریتی چیست؟

روبان کبریتی نوعی روبان بسیار سفت است. این نام در واقع به مواد آن اشاره نمی کند، بلکه به سختی آن اشاره دارد. به لطف پود سنگینش به راحتی می توانید آن را از سایر روبان ها متمایز کنید. این بافت عمق بیشتری به روبان می دهد و در عین حال زیبا و ظریف به نظر می رسد. مشتریان بسیاری از این نوع روبان استفاده می کنند و از روبان به روش هایی استفاده می کنند که این موضوع را برجسته می کند. روبان گروگرن یا کبریتی را می توان از تعدادی مواد مختلف از جمله پشم، ابریشم، نایلون یا موهر تهیه کرد. همچنین می توانید این نوع روبان را در طیف کاملی از رنگ ها پیدا کنید.

روبان کبریتی کاربردهای مختلفی دارد که آن را بسیار متنوع می کند. این به طور کلی به عنوان یک روبان محکم تر دیده می شود و می تواند برای اهداف عملی استفاده شود. روبان کبریتی رایج ترین ماده ای است که برای کمان مو استفاده می شود. به اندازه کافی نرم است که ظریف به نظر برسد، در حالی که به اندازه کافی قوی است که شکل کمان موی عالی را حفظ کند. همچنین می توان از آن برای ایجاد یک بند ساعت محکم و زیبا یا حتی یک صحافی برای یک کتاب استفاده کرد. امکانات بی پایانی با این روبان وجود دارد که در همه رنگ ها و ضخامت ها وجود دارد.

روبان ساتن چیست؟

روبان های ساتن بسیار نرم تر از روبان های کبریتی هستند. آن ها واقعاً به اندازه کافی قوی نیستند که بتوانند اشکال را نگه دارند، اما سبک ملایم خود را ارائه می دهند. روبان های ساتن اغلب به دلیل روکش براق زیبای خود مورد علاقه هستند و به آن ها اجازه می دهد ظاهری براق به هر چیزی که به آن اضافه می کنید، ایجاد کنند. روبان ساتن یک رو شاید رایج ترین نوع روبان ساتن موجود باشد. روبان ساتن دورو نیز نوع دیگری از روبان ساتن است، همانطور که نام ممکن است نشان دهد، این روبان دارای دو سمت راست است، فرقی نمی کند که طرف چه سمتی به سمت بالا یا بیرون باشد، هر دوی آن ها یکسان به نظر می رسند. گزینه جایگزین یک روبان تک رو است که دارای یک طرف بیرونی براق و یک قسمت زیرین خاموش است. روبان ساتن عموما از نایلون یا پلی استر ساخته می شود، اما انواع گران تر از ابریشم یا پنبه ساخته می شود.

مردم اغلب از روبان ساتن برای اهداف بسیار ظریف تر استفاده می کنند. این تزیین عالی برای یک لباس ایجاد می کند، یا می توانید از آن برای بسته بندی یک هدیه استفاده کنید. بسیاری از مردم راه هایی را برای گنجاندن روبان ساتن در دکوراسیون عروسی خود پیدا می کنند، زیرا روبان براق به هر روز خاص جلوه ای جذاب می بخشد. روبان های ساتن برای چاپ لوگوها عالی هستند، زیرا روکش صاف آن ها می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد. براق بودن پارچه همچنین به این معنی است که طرح یا چاپ بسیار بیشتر از پارچه های غیر براق مشابه خودنمایی می کند.

تفاوت بین روبان کبریتی و ساتن چیست؟

وقتی در کنار هم به روبان کبریتی و ساتن نگاه می کنید، تشخیص این دو بسیار آسان است. همانطور که قبلا ذکر شد، روبان کبریتی با روکش آجدار بسیار محکم تر است، در حالی که روبان ساتن نرم تر و براق تر است. هر دوی آن ها می توانند در رنگ ها و عرض های مختلف باشند، بنابراین نیازی نیست نگران محدودیت های اندازه باشید. از آنجایی که آن ها واقعاً بسیار متفاوت هستند، مهم است که آن ها را از هم جدا کنید تا مطمئن شوید که پروژه مناسبی برای یک پروژه دارید. هر دوی آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و کاربردهای خاص خود را دارند. اگر می‌دانید که برای چه چیزی به روبان نیاز دارید، بهتر است بدانید که چه نوع از آن بهترین کارایی را دارد.

آیا باید هر دو نوع روبان را داشته باشید؟

برای اکثر مردم، بیرون رفتن و خرید دو نوع مختلف روبان احتمالاً غیر ضروری است. شما می توانید بیشتر صنایع دستی را با هر نوع روبان تکمیل کنید و همچنان نتایج عالی به همراه خواهد داشت. اما البته، صنایع دستی خاصی نیز وجود دارند که واقعاً فقط با یک نوع یا نوع دیگر کار می کنند. روبان گروگرن ممکن است به اندازه ی جایگزین های ساتن براق به نظر نرسد، و روبان ساتن ممکن است به اندازه ی گروگن سفت نباشد. در این موارد، استفاده از یک جایگزین همان نتایج را به همراه نخواهد داشت. اگر برای هدف خاصی روبان می‌خرید، حتماً نوع مورد نظر خود را در نظر بگیرید. گروگرن و ساتن نیز وقتی با هم جفت شوند می توانند عالی به نظر برسند. پرداخت های مختلف واقعاً می توانند مکمل یکدیگر باشند و به یک پروژه عمق دهند.

با این حال، اگر فردی هستید که از روبان های زیادی برای چیزهای مختلف استفاده می کنید، ممکن است بخواهید هر دو نوع را بخرید. اگر کسی هستید که واقعاً از هر دو نوع بیشترین استفاده را خواهید برد، می تواند مفید باشد. اگر می خواهید هر دو نوع روبان را خریداری کنید، توصیه می کنیم به دنبال محصولات عمده فروشی باشید. روبان عمده فروشی به ازای هر واحد ارزان تر است و کار بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. چه از همه آن استفاده کنید و چه آن را بفروشید، در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. همچنین خرید یک منبع بزرگ راحت تر است، به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که همیشه به اندازه کافی خواهید داشت. هیچ چیز بدتر از این نیست که روبان تمام شود و نتوانید از همان نوع بیشتر پیدا کنید.

اگر می خواهید روبان ساتن یا گروگرن را به صورت عمده بخرید، تحقیق کنید. شما به راحتی می توانید یک روبان با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید، اما می توانید جایگزین های پایین تر نیز پیدا کنید. همیشه از عمده فروشی که شهرت خوبی دارد، برای یک محصول خوب تضمین شده خرید کنید. هنگام خرید روبان ساتن به صورت عمده، حتما بررسی کنید که آیا روبان ساتن کیفیت خوبی دارد. با این حال، ممکن است بخواهید دوباره بررسی کنید، به خصوص اگر یک روبان طرح دار خریداری می کنید که ممکن است فقط یک طرفه باشد.