چاپ لیوان کاغذی به چه صورت انجام می شود ؟

0

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از متداول ترین و بهترین تبلیغات برند در نمایشگاه ها و فروشگاه ها به شمار می آید. لیوان کاغذی تبلیغاتی امروز به دلیل مفید بودن برای طبیعت و مقاوم بودن در برابرنفوذ گرما و سرما بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت لیوان کاغذی ارزان نسبت به نوع چاپ آن که بصورت چاپ عمومی و اختصاصی است، تعیین می گردد. لیوان کاغذی تبلیغاتی را می توان از انواع هدایای تبلیغاتی مفید و نمایشگاهی نام گذاری کرد که با آن می توان به مخاطبان خود نوشیدنی های گرم و سرد داد و لوگو خود را بر روی لیوان حک و تبلیغ نمود.

در دنیایی که امروزه ما در آن زندگی میکنیم استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کم تر و کم تر می شود و جای خود را به ظروف یکبار مصرف و در بیشتر مواقع کاغذی می دهند.

از دلایلی که از ظروف پلاستیکی امروزه کمتر و کمتر می شود میتوان به مضر بودن آن برای انسان و محیط زیست نام برد . از این رو استفاده از وسایل کاغذی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است از مهمترین و پرکاربردترین این ظرف های کاغذی می توان به لیوان کاغذی اشاره کرد.

این لیوان های تبلیغاتی کاغذی از لایه ای مقاوم در برابر گراما و سرما مجهز می باشند که این پوشش از جنس پلی اتیلن است.این پلی اتیلن باعث می شود که کمترین میزان الودگی فیزیک و شیمیایی به لیوان کاغذی تبلیغاتی نفوذ نکند و در بازیافت سریع لیوان کاغذی بسیار مفید است.

جنس لیوان کاغذی به شکلی است که براحتی میتوان روی آن چاپ لوگو و رنگ های تبلیغاتی خود را استفاده کرد و ازبازخورد بسیار عالی این لیوان های کاغذی تبلیغاتی نهایت استفاده را برد.

چاپ روی لیوان های کاغذی تبلیغاتی بصورت چاپ افست انجام می شود . که این چاپ برای تیراژ های ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بصورت چاپ عمومی (استفاده از چند فرم مختلف کنار هم)است و در کارهای با تیراژ بالاتر به دلیل بالارفتن قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی، بصورت اختصاصی  می باشد.)

کاربرد لیوان کاغذی تبلیغاتی

کاربرد لیوان کاغذی تبلیغاتی

از لیوان کاغذی تبلیغاتی می توان در هتل ها و رستوران ها و شرکت های دولتی و خصوصی و مراکر مختلف جعت بازاریابی و تبلیغات استفاده نمود.

از مزیت های دیگر لیوان های کاغذی به مقاومت آنها در برابر ورود مایعات گرم و سرد به داخل لیوان اشاره کرد. لیوان های کاغذی سریع در طبیعت تجزیه می شوند و براحتی می توان روی آنها طرح دلخواه خود را چاپ کنید. از جمله مزیت های دیگر لیوان های کاغذی میتوان به قیمت نسبت به طروف یکبار مصرف گیاهی اشاره کرد.

لیوان کاغذی چگونه بوجود آمد؟

درست اوایل قرن ۲۰ بود که استفاده زیادی از لیوان های شیشه ای در همه مکان ها انجام میشد.این لیوان های شیشه ای باعث انتقال بیماری های مختلف میشدند.حتی چندین دانشمند استفاده از لیوان های شیشه ای در مدارس را مورد تحقیق قرار دادند و نتیجه این تحقیقات در مجله معروف آن زمان به چاپ رسید . در همان سال آمریکایی اقدام به تولید لیوان کاغذی نمودند و در سال ۱۹۰۸ موفق به تولید اولین لیوان کاغذی شدند. از همان سال اولین نمونه های این لیوان هارا در قطارها مورد استفاده قرار دادند. کمک کم در سال ۱۹۱۷ لیوان های شیشه ای جای خود را به لیوان های کاغذی دادند . پس از تحقیقات بسیار که در سال های بعد انجام شد به این نتیجه رسیدند که هزینه استفاده از لیوان های شیشه ای ۶ برابر هزینه استفاده از لیوان های کاغذیست.ثمره این تحقیقات راه افتادن کارخانه های تولید لیوان های کاغذی در کشورهای فرانسه و المان و چین بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.