چگونه می‌خواهید بروشور درست کنید؟

بروشور ابزاری برای بازاریابی
بروشور یک ابزار بازاریابی رایج است
2017-08-01
چاپ_بروشور_بهرنگ ، طراحی_بروشور_تبلیغاتی ، تعرفه_چاپ_بروشور_ارزان
برای چاپ بروشور باید چه اطلاعاتی داشته باشیم
2017-08-01
Show all

چگونه می‌خواهید بروشور درست کنید؟

ایجاد بروشور فروش

چگونه می‌خواهید بروشور درست کنید؟

نمونه‌ بروشور و ایده‌هایی در زمینه چاپ بروشور را جمع‌ آوری می کنیم . برای طراحی بروشور هر محصولی که می‌خواهید آن را بازاریابی در زمینه آن انجام شود گرد هم می آوریم، بهتر است که ابتدا تعدادی نمونه‌ ی بروشور که را در آن زمینه جمع‌ آوری کنید . با سبک‌ها ، گرافیک‌ها و روش‌های کلمه‌ آرایی که می‌خواهید استفاده کنید و مدل بروشور خودتان آشنا شوید.برای پروژه‌ ی خودتان ایده‌ پردازی کنید. ابتدا در مورد اطلاعاتی که می‌خواهید در بروشور بگنجانید، فکر کنید. از آن‌جایی که بروشور نسبتاً کوتاه است، باید اطلاعات موجود در آن را محدود کنید؛ به عنوان مثال، شاید نتوانید توصیف جزئی از تاریخچه‌ی کامل سازمان، اهداف، وضعیت مالی و ۵ پروژه‌ی اصلی سالیانه را در کنار هدف و اطلاعات رهبری سازمانتان ارائه نمایید!
وقتی که در مورد اطلاعات بروشورتان تصمیم می‌گیرید، از خودتان این سوالات را بپرسید:
– مخاطبین هدف این بروشور که هستند؟
– میزان بودجه چه‌ قدر است و برای آماده‌سازی بروشور چه میزان زمان در اختیار دارید؟
در ادامه ، فردی حرفه‌ ای را برای مشورت و نظر کارشناسی انتخاب کنید، افراد مسئول تهیه‌ ی بروشور را معین نمایید و البته پیش‌ نویس بروشور را به گروهی از افراد بدهید تا به شما بازخورد بدهند.یک چکیده بنویسید. این موضوع به شما فرصت می‌دهد که نحوه‌ی سازماندهی بروشور و اهداف مدنظرتان را معین نمایید. اگر بر روی  بروشوری با اطلاعات عمومی کار می‌کنید ، بهتر است که اهداف سازمانتان را در آن بگنجانید.موضوعات خود را با یک توالی منطقی بچینید، به گونه‌ای که با طرح کلی بروشورتان همخوانی داشته باشند. در مورد ترتیب اطلاعاتی که می‌خواهید ارائه نمایید، فکر کنید. این کار می‌تواند در نحوه‌ی تازدن کاغذ بروشورتان نیز مهم باشد و در مورد طرح مربوط به این موضوع نیز فکر کنید.

 بیشتر بخوانید : عناصر موثر در طراحی بروشور

نحوه‌ی ایجاد بروشور فروش

برای اینکه بروشورتان موثر و جالب از کار دربیاید، باید مردم بروشورتان را بخوانند و کارهای مدنظرتان را انجام دهند.
این راهنما شما را در راستای توسعه‌ ی یک بروشور فروش یاری می‌رساند، موارد ضروری و موثر را برجسته می‌کند ، به شما در مورد پرتگاه‌ها و نقاط  فرود  تذکر می‌دهد و در راستای  طراحی  بروشوری  که  توجه  مشتری  را جلب کند، کمک می‌نماید.

بیشتر بخوانید : سایزهای مختلف رایج بروشور

محمد فیض آبادی فراهانی
محمد فیض آبادی فراهانی

کارشناس در زمینه طراحی گرافیک و چاپ با 10 سال سابقه فعالیت |
متخصص و مشاور در زمینه تبلیغات کاغذی و اینترنتی |
مشاور در زمینه طراحی سایت و سئو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *