تقویم رومیزی

0

تقویم رومیزی یکی از ابزارهای مهم در هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. تقویم رومیزی خاص برای مدیران خاص تعبیه شده و تقویم رومیزی ارزان برای کسانی که قصد دارند با قیمت پایین تقویم رومیزی داشته باشند.
تقویم دیواری برای استفاده در روی دیوار و چاپ تبلیغ روی آن بسیار کار برد دارد. تقویم دیواری ارزان را می توان به تقویم دیواری حصیری و تقویم دیواری مقوایی تقسیم کرد . قیمت تقویم سال جدید نسبت به قیمت کاغذ آن سال تعیین می شود . تولید تقویم رومیزی و ساخت تقویم دیواری و چاپ تقویم جیبی در ۶ ماه دوم سال شروع می شود.

در روزهای پایانی سال سفارش تقویم ها و سالنامه های تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمامی شرکت ها اقدام به سفارش تقویم ها و سالنامه های تبلیغاتی می نمایند. تقویم های مختلفی در بازار یافت می شود که هرکدام از انها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند.

سفارش تقویم رومیزی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

تقویم رومیزی چیست ؟ 

تقویم رومیزی را می توان یکی از مهمترین نوع هدایای تبلیغاتی که مخاطبان خاص خود را دارد برشمرد. یکی از مهمترین خصوصیاتی که تقویم رومیزی را پر مصرف تر و خرید تقویم رومیزی را بیشتر کرده است، قابلیت ملاحظه آن در هر مکان و زمانی به راحتی است. مثلا میتوان براحتی تقویم رومیزی را روی میز قرار داد و در مواقع لزوم آن را مشاهده کرد و روزهای تعطیل و غیر تعطیل و برنامه های روزانه را براحتی مشاهده نمود.

تقویم رومیزی، یکی از هدایای تبلیغاتی پرمصرف روی میز کار شما و تقویم سه جانبه است که به عنوان یک یادآور می­تواند بر روی هر میز کاری قرار بگیرد. به جرئت می­توان گفت که هر کسی که بر روی میز تحریر فعالیت می­کند، به یکی از این تقویم­‌ها احتیاج دارد. بنابراین، اگر مشتریانتان جزو این دسته هستند، با ارائه تقویم‌­هایی که نام و نشان تجاری شما بر روی آن درج شده است، می­توانید مطمئن باشید که به طور مداوم در معرض توجه آن­ها خواهید بود.

اگر لوگو روی تقویم رومیزی چاپ شده باشد براحتی توسط گیرنده آن قابل مشاهده و اگر آن را روی میز خود گذاشته باشد، مهمان ها هم نگاهشان حتما به تقویم رومیزی و لوگو چاپ شده روی تقویم رومیزی خواهد افتاد. این لوگو باید با دقت تمام روی تقویم رومیزی چاپ شود که بینندگان آن براحتی بتوانند از فاصله دور هم لوگو روی تقویم رومیزی را براحتی تماشا کرده و آن را به خاطر بسپارند.

تقویم دیواری و تقویم رومیزی هم از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی به شمار می روند که به ما نوید سالی جدید و با برکت را می دهند. تقویم رومیزی ارزان تعداد صفحات کمتر به همراه دارد و دارای صحافی با کاغذهای سبک تر می باشد. تقویم دیواری ارزان هم دارای صفحات کمتر و کوچکتر از تقویم دیواری A3 می باشد. قیمت چاپ تقویم رومیزی و قیمت چاپ تقویم دیواری هم نسبت به کیفیت کاغذ و تعداد رنگ چاپ تقویم متغیر می باشد.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود تا تقویم ارزان رومیزی و چاپ اختصاصی تقویم رومیزی به یک تقویم رومیزی خلاقانه تبدیل شود، داشتن ایده در تولید تقویم رومیزی و خرید تقویم رومیزی و فروش تقویم رومیزی در مراحل بعدی براحتی می باشد.
از عواملی که با خلاقیت داشتن در آن ها می توانیم تقویم رومیزی خاص را برای شرکتمان و تبلیغ آن و مورد استفاده مکرر قرار گرفتنش داشته باشیم، خلاقیت در نوع کاغذ مصرفی تولید تقویم رومیزی یا خلاقیت در ساخت و متریال های تقویم رومیزی تبلیغاتی می باشد که با کمی تغییر آن می توان تقویم خاص را به مشتریان ارائه داد .

مزایای استفاده از تقویم‌­های رومیزی چیست؟

استفاده از تقویم‌­های رومیزی مزایای بیشماری دارد. طبیعتاً تبلیغات مهم­ترین مزیت آن­هاست. در واقع، با چاپ این تقویم‌­ها، میتوانید یک هدیه تبلیغاتی فوق‌­العاده پرکاربرد را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. هدیه‌­ای که در تمام طول سال، در مقابل چشمان آن­ها خواهد ماند. آیا هدف یک استراتژی تبلیغاتی، چیزی غیر از این است؟ مزیت دیگر این تقویم­‌ها امکان ارسال آسان و مقرون به صرفه آن­ها برای مخاطبان در نقاط دور و نزدیک است. چرا که این تقویم‌­ها را می­توان با تا کردن، به صورت یک نامه و با هزینه پایین پست کرد. این در حالی است که برای ارسال سایر اقلام تبلیغاتی معمولاً بسته بندی­­‌های بزرگتری مورد نیاز است و هزینه تمام شده پست کردن آن­ها بسیار بیشتر می­شود.

کاربرد تقویم رومیزی چیست ؟ 

تقویم، گاه شمار یا سالنما (سررسید)، شیوه تعیین، نگهداری و تنظیم حساب زمان و تاریخ است. تقویم، بیشتر به محاسبه و نمایش یک دوره یا یک سال گفته میشود.
در جهان شیوه های گوناگونی از گاه شماری رواج دارد. تقویم میلادی، تقویم هجری قمری، تقویم هجری خورشیدی، تقویم ایرانی، تقویم چینی، تقویم هندو، تقویم کره ای، تقویم بودایی، تقویم عبری، تقویم ارمنی و انواعی از گاه شماری هستند. علاوه بر اینها، نظام های گاه شماری دیگری بوده اند که یا استفاده از آنها منسوخ شده یا کاربردی بسیار محدود یا منطقه ای دارند.
تقویم ها شیوه های محاسبه و نقطه شروع متفاوتی دارند با درک اهمیت زمان در زندگی انسانها و وابستگی آنها به تقویم به عنوان وسیله ای برای تعیین، نگهداری و تنظیم زمان و تاریخ و ثبت و شکل گیری رویدادها و برنامه ها بر محور آن، از این وسیله مهم، به طور مستمر و دائم در زندگی انسانها بهره گرفته میشود. بر همین اساس، امروزه تقویم به یکی از بهترین ابزار تبلیغی و بازاریابی تبدیل شده تا پیوندی سه گانه بین زندگی روزمره افراد با زمان و تقویم و نیز پیام های تبلیغی، آموزشی و مدنظر به وجود آورد. تقویم یک ابزار ارتباطی است که با هزینه ای پایین و متناسب با نیاز افراد در قالبهای مختلف کاربردی، آموزشی، اطلاع رسانی و تهیه و در دیدرس آنها قرار می گیرد.
در حال حاضر، تقویم به یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی رسمی تبدیل شده که برای جلب توجه بیشتر مخاطبان و مشتریان و ارتباط بهتر و انتقال برخی پیامها و مفاهیم به آنها، از روش های خلاقانه تری در تولید آن بهره گرفته میشود.

چاپ تقویم رومیزی چگونه انجام می شود ؟ 

در کنار چاپ سنتی تقویم ها، برخی دیگر کاملا جدید و نوآورانه اند. ممکن است تقویم ها در قالبهای متداول آن همچون تقویم رومیزی، تقویم رومیزی منشی، تقویم دیواری، تقویم کتابی و… یا به صورت یک اسباب بازی، ابزار، وسیله تزئینی یا حتی نوعی غذا و… تهیه و تولید شوند. امروزه تقویم ها از قالب های رایج چاپی فراتر رفته و در انواع تقویم آنلاین و تقویم دیجیتال و… نیز طراحی و استفاده می‌شوند یکی از انواع تقویم هایی که میتواند افراد حقیقی و حقوقی را در انتقال پیام ها و اطلاعات مدنظر و در مسیر تحقق انواع هدف های آموزشی، تبلیغی، اطلاع رسانی و… یاری کند، بهره گیری از تقویم های مبتنی بر گرافیک اطلاع رسان است که به راحتی قادرند حجم بالایی از اطلاعات را در فضایی محدود و با امکان درک ساده به مخاطبان منتقل کنند در این مقاله، پس از آشنایی با انواع تقویم، به بحث درباره تقویم مبتنی بر گرافیک اطلاع رسان تمرکز می شود.

تقویم متواند به حالات گوناگون تهیه و طراحی شود ولی به استثنا موارد فانتزی یا خلاقانه، تقویم به سه حالت عمده طراحی و ارائه میشود: تقویم رومیزی، تقویم دیواری و تقویم کتابی.

تقویم رومیزی : تقویم های رومیزی به صورت تقویم رومیزی تکبرگ، تقویم رومیزی چهاربرگ و تقویم رومیزی دوازده برگ طراحی می شوند. ابعاد تقویم رومیزی معمولا حدود قطع A5 انتخاب می شود اگرچه ممکن این ابعاد به قطع مربع یا مستطیل یا ابعاد آزاد دیگر تغییر یابد.

تقویم دیواری : ابعاد تقویم های دیواری را میتوان در محدودهای متنوع تعیین کرد ولی آنچه مسلم است، اهمیت سهولت خوانش موارد نوشتاری از فاصله نسبتا زیاد در این تقویم است. قطع این تقویم عموما از قطع A3 بزرگتر و ممکن است تا قطع ۷۰ سانتیمتر افزایش یابد. به این گونه تقویم ها، تقویم پوستری نیز گفته میشود. تقویم دیواری به طور معمول در برگهای یکرو چاپ می شود و بیشتر به صورت تقویم دیواری تک برگ و تقویم دیواری فصلی طراحی می شود.

تقویم کتابی : تقویم های کتابی ابعاد متفاوت دارند و متداول ترین آنها سررسید هستند که قطع سررسید وزیری، سررسید پالتویی و سررسید جیبی دارند. در سررسیدها هر صفحه به یک روز از سال اختصاص داده میشود. در صورتی که تقویم در قطع جیبی طراحی شود معمولا هر صفحه یک هفته را درون خود جا می دهد. سررسیدها عموما اطلاعات جانبی همچون شماره تلفنهای ضروری، فواصل شهرهای مهم، ساعات رسمی دیگر کشورها، دفترچه تلفن اختصاصی و… را در بخش های مشخص و منظم تقویم همراه دارند

کارکرد تقویم رومیزی چگونه چیست؟ 

تقویم ها و کارکرد آنها برای همگان واضح و روشن می باشد. انسان ها بدون تقویم ها توانایی برنامه ریزی نخواهند داشت. در طول تاریخ همواره بشر به دنبال ایجاد نظمی در فرایندهای کاری خود بوده است و ساعت ها و تقویم ها دو جزء جدایی ناپذیر این امر تلقی می شده اند.

تقویم های رومیزی که بطور گسترده ای در ادارات و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند برای شرکت هایی که طرف قرارداد سازمان ها می باشند می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب مدنظر قرار بگیرد. البته نحوه ی طراحی این تقویم های رومیزی تبلیغاتی برای افزایش کارایی و اثربخشی این هدایای رایگان بسیار مهم و ضروری می باشد.

برای طراحی درست تقویم های رومیزی شما نیاز به تعیین مواردی می باشید. یکی از این موارد مبحث اندازه می باشد. همانگونه که از اسم تقویم های رومیزی مشخص است، این تقویم ها می بایست در اندازه های کوچک طراحی گردند.

البته اندازه ی بسیار کوچک سبب می گردد تقویم های رومیزی از حالت اداری به تقویم های جیبی تبدیل شود که این امر یعنی شکست طرح تبلیغاتی شرکت شما.

این مبحث می تواند برای شما بسیار مهم و حیاتی باشد. در واقع ست های اداری همواره از محبوبیت خاصی نزد کارکنان برخوردار بوده اند. این ست های اداری که شامل تقویم، سررسید، خودکار تبلیغاتی و محل قرارگیری وسائل می باشد می تواند تمامی نیازهای یک میز اداری را برطرف سازد. طبیعی است که استفاده از این محصول می تواند سبب محبوبیت هرچه بیشتر برند شما گردد.

البته بزرگترین معضل این هدیه تبلیغاتی، هزینه ی بالا آنها می باشد. در نتیجه بهتر است قبل از سفارش به بودجه مالی خود نگاهی بیاندازید و اگر توانایی استفاده از ست های اداری را ندارید از تقویم های تکی استفاده کنید.

تقویم های تکی معمولا بصورت ایستاده و صفحه ای طراحی می گردند. پیشنهاد نگارنده این متن به شما استفاده از تقویم های ایستاده می باشد. این تقویم ها توانایی دیداری بالا داشته و میتوان از جهت های مختلفی آنها را مشاهده کرد. همین امر برای تبلیغاتی اثربخش کافی می باشد. البته اگر محیط اداری بسیار رسمی است، بهتر بوده از تقویم های صفحه ای استفاده نمایید.

این تقویم ها که عموما آنها را بصورت پیوسته با پایه پلاستیکی ساخته می شود، می توانند نیاز محیط های اداری رسمی را برطرف سازند. شما می توانید با سفارش پایه و تقویم سال جدید تا مدت های طولانی یک تبلیغ موثر را برای برند خود انجام داده باشید. همانطور که میدانید تقویم های صفحه ای قابلیت تعویض داشته و فرد می تواند پس از پایان سال، برگه ها را از تقویم و پایه خارج کرده و روزشمار جدید سال را در آن قرار دهد.

بهتر است در هنگام طراحی تقویم های رومیزی بیشتر از تبلیغات متنی استفاده نمایید. البته این نکته به این معنا نمی باشد که در طراحی تقویم ها از تصاویر استفاده نکنید بلکه هدف استفاده بیشتر از متون در معرفی برند شما می باشد. در واقع به دلیل این مورد که محیط های اداری از نظام خاصی برخوردار می باشند تبلیغات می بایست بصورت لوگو و یا متون باشد. استفاده از تصاویر سبک می تواند سبب شود تقویم تبلیغاتی شما تنها به سمت سطل زباله حرکت کند.

تقویم رومیزی را میتوان نوعی هدایای تبلیغاتی که برای هر مدیر و یا کسی که به برنامه های روزانه خود توجه ویژه ای دارد، کاربرد دارد ساز و کار و عملکردی که تقویم های رومیزی از خود ارائه می دهند فوق العاده جالب و تاثیرگذار است. اگر تا به حال به این نکته دقت نکرده اید هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا لحظاتی را به شناخت ساختار عملکردی این دسته از چاپ ها بگذرانید. در صورتی که به دنبال سفارش سالنامه، تقویم یا سررسید ارزان هرگونه چاپی برای سال جدید هستید شاید بهتر باشد این پست را هم مطالعه کنید.

طراحی تقویم رومیزی؛ قبل از چاپ به این نکات توجه کنید!!

چگونه می­توان یک تقویم تبلیغاتی را طراحی کرد؟

برای طراحی تقویم­‌های تبلیغاتی کسب و کار خود، حتماً توجه داشته باشید که آن­ها را کاملاً منطبق با نیازهای مشتریان و همچنین ویژگی­‌های شاخصی از محصولات و خدماتتان که قصد برجسته کردن آن­ها را دارید، طراحی کنید. به عبارت دیگر، در انجام این طراحی، بسیار شخصی سازی شده عمل کنید و هیچ نیازی به تقلید از طرح­‌های متداول وجود ندارد. اما با این حال، تجربه ثابت کرده است که رعایت بعضی نکات در حین طراحی این تقویم­‌ها، احتمال موفقیت آن­ها را به طور چشمگیری افزایش می­‌دهد. سه مورد از این نکات در ادامه مطرح شده است:

چاپ تقویم­ رومیزی، روش بازاریابی قدرتمند و مقرون به صرفه­‌ای است که با وجود گسترش سایر روش­های بازاریابی، همچنان جایگاه خودش را حفظ کرده است. برای اطمینان پیدا کردن از میزان تأثیر این استراتژی تبلیغاتی، تنها کافی است به صورت آزمایشی چند نسخه از این تقویم‌­ها را چاپ کنید و در اختیار مشتریانتان قرار دهید. مطمئناً بازخورد مثبتی که از آن­ها دریافت می­کنید، انگیزه شما را در چاپ تقویم­ رومیزی چندین برابر می­کند. اما با این حال، این تقویم­ها را با طراحی­‌های متفاوتی می­توان تهیه کرد و موفقیت همه آن­ها نیز به یک اندازه نیست و در واقع، هر تقویم خاص، برای مخاطبان خاصی مطلوب است. بنابراین، برای آشنایی بیشتر با این موضوع و کسب بهترین نتیجه از این کمپین تبلیغاتی، در ادامه این مقاله قصد داریم که مهم­ترین نکات مربوط به طراحی تقویم رومیزی را با شما در میان بگذاریم.

در طراحی تقویم رومیزی زمان و سلیقه به خرج دهید.

یک تقویم تبلیغاتی رومیزی با طراحی عالی، می­تواند هر میز کار ساده‌­ای را تبدیل به ویترین کسب و کار شما کند. اما بدون شک، طراحی چنین تقویمی مستلزم صرف زمان و سلیقه زیادی است. در واقع، شاید بتوان با انتخاب طرح­‌های آماده و از پیش طراحی شده، صرف چند ثانیه، این نوع تقویم‌­ها را سفارش داد. اما در اینصورت، ممکن است پس از چاپ آن­ها ملاحظه کنید که تعداد قابل توجهی از مشتریانتان عملاً هیچ علاقه‌­ای به دریافت این تقویم­‌ها ندارند و عملاً استراتژی بازاریابی­تان با شکست مواجه شده است. این گونه تقویم­‌ها را حتی اگر بدون تقاضای مشتری، خودتان در کنار محصولات یا خدماتتان در اختیار آن­ها قرار دهید هم احتمالاً پس از مدت کوتاهی سر از سطل زباله درمی‌­آورند. اما واقعاً برای جلوگیری از این شرایط چه باید کرد؟ پاسخ بسیار ساده است! برای تولید یک تقویم رومیزی چشمگیر و جذاب، باید مقداری زمان، هزینه و خلاقیت صرف کنید.اما اگر احساس می­کنید که برای انتخاب یا طراحی این تقویم­‌ها نیاز به راهنمایی دارید، پیشنهاد می­کنیم که تا انتهای این متن همراه ما باشید.

برند سازی را در طراحی تقویم رومیزی فراموش نکنید 

نخستین و مهم­ترین نکته در طراحی تقویم‌­های تبلیغاتی این است که توجه داشته باشید این تقویم­‌ها قرار است که یک محصول تبلیغاتی باشند. پس حتماً مراقب باشید که ویژگی­‌های آن­ها با هدفی که برای آن طراحی شده‌­اند، کاملاً منطبق باشد. به عبارت دیگر، نام و نشان تجاری کسب و کار خود را حتماً بر روی آن درج کنید و همچنین در طراحی گرافیکی آن نیز ترجیحاً از رنگ­هایی که در نشان تجاری­تان به کار رفته است، استفاده کنید. در واقع، هدف اصلی­تان باید این باشد که مخاطب با نگاه اول به تقویم بتواند متوجه شود که این تقویم از کجا آمده است!

در طراحی تقویم رومیزی راه­های ارتباطی خود را بر روی تقویم درج کنید

نکته بسیار مهم دیگری که به هیچ عنوان نباید فراموش کنید، این است که تا اندازه‌­ای که فضای تقویم به شما اجازه می­دهد، بیشتر راه­های ارتباطی با شرکتتان را در اختیار مخاطب قرار دهید. چرا که در واقع، هدف اصلی از صرف این میزان هزینه بازاریابی، ارتباط بیشتر با مشتریان است. بنابراین، بدون ذکر راه­های ارتباطی، انتظار هیچ بازگشت سرمایه­‌ای را هم نمی­توانید داشته باشید.

در طراحی تقویم رومیزی از با کیفیت­‌ترین کاغذها و پوشش‌­ها استفاده کنید

هرچند طراحی چشمگیر، یکی از اصلی­ترین عوامل تأثیرگذار در موفقیت استفاده از تقویم­ رومیزی تبلیغاتی است، اما تأثیر جنس کاغذ­های تقویم و مرغوبیت پوشش آن­ها را نیز نمی­توان نادیده گرفت. در واقع، حسی که مخاطب از تقویم شما دریافت می­کند، بیش از آن که وابسته به طرح آن باشد، به جنس و پوشش آن بستگی دارد. البته در انتخاب جنس و پوشش تا حدودی با محدودیت­هایی نیز مواجه خواهید بود. به طوری که جنس کاغذ تأثیر مستقیمی بر روی وزن آن دارد. بدیهی است که اگر قصد ارسال پستی تقویم را داشته باشید، جنس کاغذ تأثیر قابل ملاحظه­ای بر روی هزینه تمام شده خواهد داشت. در انتخاب پوشش نیز، هرچند با محدودیت وزنی مواجه نیستید، اما اگر دوام خوبی را از تقویم خود انتظار دارید، هر پوششی را صرفاً به خاطر زیبایی آن­ نمی­توانید انتخاب کنید. پوشش­‌هایی مانند سیلک و گلاس (gloss) جزو مواردی هستند که علاوه بر زیبایی، دوام تقویم رومیزی شما را نیز تضمین می­کنند.

در طراحی تقویم رومیزی به صورت قدّی (portrait) طراح کنیم یا طولی (landscape)؟

هیچ قاعده کلی‌­ای برای این انتخاب وجود ندارد و همه چیز وابسته به سلیقه و تشخیص خودتان است، چرا که تولید تقویم­‌های رومیزی به هر دو صورت قدّی و طولی کاملاً متداول است. بنابراین، ابتدا مطالبی را که قرار است بر روی تقویم درج کنید، تعیین کنید و سپس تصمیم بگیرید که این مطالب را با چه چیدمانی قصد دارید بر روی تقویم نمایش دهید. از دیدگاه طراحی، به شما این اطمینان را می­دهیم که هر دو نوع قدّی و طولی کاملاً حرفه‌­ای و اصولی است.

با صرف هزینه‌­ای منطقی برای تقویم رومیزی، کسب و کار خود را متحول کنید

با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، با استفاده از تقویم­‌های رومیزی به عنوان استراتژی بازاریابی، می­توانید با صرف یک هزینه منطقی، انتظار بالاترین رضایت را از مشتریان داشته باشید و آن­ها را در تمام طول سال در معرض تبلیغات خود قرار دهید. اما همان طور که در متن بالا ذکر کردیم، آن­چه میزان موفقیت شما را تعیین می­کند، نحوه طراحی و چاپ این تقویم­‌هاست. امیدواریم با کمی دقت و حوصله، ظرف مدت کوتاهی تأثیر بی­نظیر این تقویم‌­ها را در موفقیت کسب و کار خود ملاحظه کنید.

واقعا می توانید میز کار خود را بدون یک تقویم رومیزی تجسم کنید؟

واقعا می توانید میز کار خود را بدون یک تقویم رومیزی تجسم کنید؟

فارغ از طراحی و کیفیت بصریِ یک تقویم؛ حضور فیزیکی آن چاپ در محل های مختلفِ کاری به معنی عرضه ی یک برند در تعداد و مقیاس فوق العاده وسیع به صورت روزانه است. در این میان یک نکته اهمیتی فوق العاده دارد و آن ماهیت اشتراکی کار است. در واقع شرکت هایی که با هم همکاری دارند تقویم های مخصوص به خود را به صورت اشتراکی میان هم رد و بدل می کنند و با این رفتار اشتراکی خود به خود شبکه ای عظیم از تقویم های منقش به برند شرکت ها در سراسر فضای آن کسب و کار پخش می شود.

شما می توانید به این نکته پی ببرید که چه طرحی روی تقویم، چه ذهنیتی از برند شما ارائه خواهد داد. با ما همراه باشید. البته اگر دقیقا همان نمونه ها را برای چاپ می خواهید کافی است به سایت معرفی شده سر بزنید و تمپلیت مربوط را دانلود کنید.

یکی از زیبا ترین نقش و نگارهایی که می تواند روی تقویم های رومیزی جای بگیرد مناظر طبیعی و البته سازه هایی است که توسط دست بشر طبیعت را مسخر انسان کرده است.

کارهای کمیک همواره یکی از مناسب ترین گزینه های برای افراد پر مشغله و البته فراموش کار است. ویژگی دیگر این طرح ها این است که تقویم دیواری کمیک را می توان در فضای مسکونی و خانه هم مورد استفاده قرار داد. در نتیجه اگر مشتری شما را نه شرکت ها، بلکه افرادی که بیشتر اوقات خود را در منزل می گذرانند هستند؛ این طرح ها فوق العاده مناسب به نظر می رسند.

این مدل نسل جدید تقویم رومیزی است و ریشه در فرهنگ چینی و طراحی های این کشور دارد. در صورتی که بعد هزینه برایتان اهمیت ندارد می تواند طرحی فوق العاده مناسب و قابل اتکا باشد.

تا به حال به چاپ عمودی فکر کرده اید؟ این کار هم می تواند به سهم خود جذاب باشد و توجه افراد را به تقویم رومیزی شما جلب کند.

تصویر کردن مشغله های روزمره روی یک تقویم رومیزی در حالی که بوی هنر یک طراح شش دانگ از آن به مشام می رسد. شاید مناسب باشد که علاوه به چاپ کمی هزینه صرف سفارش یک کار اختصاصی برای خود بکنید؟


انواع تقویم های تبلیغاتی

  • تقویم رومیزی
  • تقویم جیبی
  • تقویم دیواری

تقویم رومیزی

این نوع تقویم یکی از تقویم های محبوب شرکت هایی می باشد که قصد دارند برای ادارات و سازمان ها این محصولات را سفارش دهند. تقویم های رومیزی به دلیل کوچک و ظریف بودن از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

این تقویم ها در گاهی از اوقات همراه با ست های اداری تحویل شرکت ها می شود. انتخاب این موضوع با شرکت های تبلیغ دهنده می باشد. طبیعتا استفاده از ست های اداری زیبایی منحصر به فردی به تقویم ها اضافه می کند. البته هزینه ی سفارش این محصولات نیز بالاتر از تقویم های تکی می باشد. تقویم های رومیزی دارای محیط کوچکی برای تبلیغات می باشند.
معمولا تبلیغات و متون مربوط به آنها در پشت هر برگه درج می گردد و در برگه ی جلو روزشمار به همراه مکان کوچکی برای وقایع و اتفاقات مربوط به روزهای سال چاپ می گردد.

تقویم های جیبی

تقویم بعدی که قصد داریم برای شما شرح دهیم تقویم های جیبی می باشد. شرکت های خدماتی و خرده فروش ها اغلب علاقه مند به استفاده از این نوع تقویم ها می باشند.
شما می توانید تعداد بسیار بالایی از این نوع تقویم ها را سفارش دهید. قیمت پایین و کوچکی این نوع تقویم ها سبب گشته است تا در روزهای پایانی سال تعداد بسیار بالایی از این محصول تبلیغاتی از طرف شرکت ها سفارش داده شود.
این تقویم ها اگرچه از قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی برخوردار بوده اما محیط کوچکتری برای معرفی برند شرکت های مختلف را ارائه می کند.

اگر برند شما انقدر معروف می باشد که تنها لوگو و نام شرکت شما برای یادآوری خدمات شما مناسب باشد می توانید از این نوع تقویم تبلیغاتی استفاده نمایید.


چگونه با استفاده از هدیه تبلیغاتی مثل تقویم برندتان را بر سر زبان‌ها بیندازید؟

چگونه با استفاده از هدیه تبلیغاتی مثل تقویم برندتان را بر سر زبان‌ها بیندازید؟

اگر تجارت شما در نظر دارد از هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزاری برای بازاریابی محصولات خود استفاده نماید ، محصولی را در نظر بگیرید که نه تنها نشان دهنده برند شما باشد بلکه برای مشتریانتان نیز مفید باشد.
امروزه مصرف کننده های شما یک زندگی پر هرج و مرج و شلوغ دارند و لذا به روشی برای ساماندهی ذهن و برنامه ریزی روزهای خود نیاز دارند. بنابراین، تقویم رومیزی یا سررسید تبلیغاتی میتواند یک هدیه تبلیغاتی عالی باشد.
در حال حاضر مجموعه‌ای از تقویم های تبلیغاتی برای فروش موجود هستند که میتوانند برای یک سال مداوم نام تجاری شما را در جلوی چشمان مصرف کنندگان قرار دهد . این تقویم ها را میتوانید از طریق این لینک ببینید و خرید کنید.

تقویم رومیزی و دیواری؛ راهی برای جذب مشتریات ایده‌آل

چه چیزی این تقویم را از سایر تقویم‌ها متمایز می کند؟

با استفاده از این تقویم رومیزی یا دیواری اختصاصی، مشتریان شما می توانند هر ماه سال ۱۳۹۹ را یک شروع تازه بدانند. هر ماه، مشتریان از خواندن بخشی از توصیه های مفید نویسندان معتبر دنیا لذت میبرند. با چاپ لوگو شرکت خود بر روی تقویم دیواری، این کالای پر فروش را به یک هدیه استثنایی برای مشتریانتان تبدیل میشود که درس های مفید زندگی را به آنها آموزش داده و ارزش محصولات تجاریتان را به یادشان می اندازد. تقویم که هم برای خانه و هم محل کار ایده‌ال است، راهی جذاب و مقرون به صرفه برای دستیابی به مشتریان وفادار است.

تقویم بزرگ رومیزی رویدادهای علمی

مشتریان می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای طی مدت یک سال به جاهای مختلف سفر کنند و تنها با در دست گرفتن تقویم اختصاصی شما از مزایای آن برخوردار شوند. ویژگی مثل نقشه جغرافیایی بر روی تقویم رومیزی میتواند یک ترکیب منحصربفرد را ایجاد کند که باعث می‌شود مصرف کنندگان از محصولات شما آگاه گردند. شما از این طریق میتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به طور همزمان محصولات و خدمات خود را بدون نیاز به توزیع چیزی در رابطه با آنها تبلیغ کرده و جایگاه منحصربفردی را نسبت به رقبا به دست اورید.

تقویم انتخاباتی

هیچوقت برای فراگیری تاریخ دیر نیست. شما میتوانید با چاپ تاریخچه انتخابات کشور و نام رئیس جمهور و مسئولین کشور در سال های مختلف اطلاعات لازم تاریخی را به مخاطبین خود منتقل کنید. در پشت تقویم ، توضیح کوتاهی در مورد هر رئیس جمهور قرار دهید. یک منطقه مستطیل شکل در وسط تقویم ، فضای کاملی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید آرم شرکت و هر چیز دیگری را در مورد برندتان بیان کنید. بنابراین ، مشتریان حتی پس از اتمام سال تمایل دارند این تقویم را نزد خود نگاه دارند. این تقویم سفارشی ابزاری کاربردی است که هر روز از سال را برای مشتریان معنی دار خواهد کرد.
افزودن تقویم های سفارشی به کمپین‌های بازاریابی، باعث می شود که مشتریان شما روز به روز افزایش پیدا کنند، و شما بتوانید با موفقیت آگاهی از برند‌تان را افزایش داده و مشتریان وفاداری داشته باشید

تقویم رومیزی چرا بهترین هدیه تبلیغاتی است ؟

به صراحت می توان گفت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در ایام عید تقویم رومیزی جدید می باشد که می تواند لبخند رضایت را بر لباس مشتریان شما بنشاند. تقویم رومیزی تبلیغاتی در واقع حاوی یک جدول است که در آن تاریخ میلادی و شمسی درج شده است. در قسمت پایین هر صفحه نیز اطلاعات کاملی در مورد تمامی مناسب ها ذکر شده است. همانطور که مشخص است تقویم رومیزی  جدید  یک هدیه کاربردی برای تمامی افراد است چرا که عموم افراد با تقویم سر و کار دارند. تقویم های رومیزی انواع مختلفی دارند که شما می توانید هریک از آن ها را در مجموعه ما مشاهده کنید. انتخاب هر یک از تقویم ها بنا به سلیقه و بودجه مشتری می باشد.

انواع تقویم رومیزی کدام است ؟

تقویم رومیزی در تعداد صفحات با یکدیگر متفاوت است و تعداد صفحات آن را مشتری می تواند تعیین کند.به عنوان مثال تقویم رومیزی جدید  ۷ صفحه و یا ۱۲ صفحه وجود دارد. همچنین از دیگر ویزگی های منحصر به فرد تقویم رومیزی جدید می توان به عمومی و یا اختصاصی بودن آن ها اشاره کرد.

تقویم رومیزی عمومی

غالبا این نوع تقویم برای کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد و طرح های مختلفی بر روی آن ها چاپ می گردد. حتما شما نیز تقویم هایی با طرح گل و یا طراحی فصل ها دیده ایدکه تمامی این نوع تقویم ها قابل انتخاب و یا سفارش دادن می باشند.

تقویم رومیزی اختصاصی

 تقویم اختصاصی یک تفاوت اساسی با تقویم های عمومی دارد و آن هم این است که شرکت مورد نظر می خواهد عکس هایی که به خواسته خودش می باشد و نمایی از شرکت و یا محصولاتش را بر روی تقویم طراحی کند. در این حالت عکس ها و آرم شرکت به صورت اختصاصی بر روی تقویم رومیزی  جدید  طراحی می گردد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست؟

تقویم رومیزی در واقع به تقویمی گفته می شود که می توانید در جاهای گوناگون روی میز قرار دهید و از آن استفاده کنید. بر روی تمامی میزهای مدیریت یک تقویم رومیزی تبلیغاتی به چشم می خورد که می تواند یک تقویم رومیزی  جدید  باشد. تقویم رومیزی باید دارای پایه سفت و محکمی باشد و بر روی میز محکم قرار بگیرد.

تقویم های رومیزی دارای مدل های متنوعی می باشد که یکی از آن ها تقویم رومیزی جدید می باشد. این محصول می تواند جزو هدایای تبلیغاتی باشد که برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از راه های جذب مشتری محسوب می شود و می تواند جای مناسبی برای قرار گرفتن تبلیغات شما بر روی آن باشد.

با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از انواع مختلف تقویم رومیزی تبلیغاتی را برگزینید و برای تبلیغات شرکت خود از آن استفاده کنید. شرکت ما با داشتن یک سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی، چاپ و تبلیغات ارائه دهنده خدمات طراحی و چاپ تقویم رومیزی  جدید  می باشد.

مزایای تقویم رومیزی در سال ۱۴۰۲

یکی از مهمترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۲ که شما می‌توانید به همکاران و مشتریان تان هدیه بدهید تقویم‌ رومیزی است. تقویم‌ رومیزی از جهات گوناگون مزیت های فراوانی دارد که در ادامه به مزایای تقویم رومیزی می پردازیم .

قیمت تقویم رومیزی چقدر است ؟

نسبت به هدایای دیگر قیمت  پایین تر و به صرفه تر است. بسته به نوع تقویم تبلیغاتی که انتخاب می کنید، جنس و کیفیت آن قیمت تقویم رومیزی متفاوت است .

ماندگاری هدایای تبلیغاتی مثل تقویم رومیزی چقدر است ؟

تقویم رومیزی از جمله هدایای تبلیغاتی است که حداقل برای یک سال روبه روی میز مخاطبانتان خواهد بود و هر موقع که نیاز به بررسی تاریخ داشته باشند به آن مراجعه می کنند.

قابلیت برندینگ تقویم رومیزی چقدر است ؟

اگر شما تقویم رومیزی اختصاصی سفارش دهید مطابق با رنگ سازمانی و هویت برند شما چاپ خواهد شد، هر آنچه که در اهداف برندسازی شماست می توانید در آن قرار دهید و چون تقویم رومیزی به مدت یک سال بر روی میز مخاطبتان قرار خواهد گرفت، می توانید مطمئن باشید که برند شما در ذهن او نقش خواهد بست، سعی کنید که با توجه به بودجه خود تقویم ‌رومیزی اختصاصی سفارش دهید تا بتوانید علاوه بر معرفی برندتان، محصولات و خدمات شرکت خود را معرفی کنید.

تنوع تقویم رومیزی چقدر است ؟

یکی از مزیت‌های تقویم ‌رومیزی تنوع آن است که این تنوع در طراحی، جنس و سبک تقویم رومیزی بسیار زیاد است و شما می توانید با سفارش یک تقویم رومیزی خلاقانه، نظر مخاطبان تان را بیشتر جلب کنید.

در دنیای اطراف ما هزاران کسب و کار کوچک و بزرگ در حال فعالیت هستند که بی‌شک هدف تمام آن‌ها سودآوری و کسب درآمد بیشتر است. در این راه پر پیچ و خم، جذب مشتری یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های هر تجارتی خواهد بود. برای جذب مشتری بیشتر مسیرهای مختلفی وجود دارد که برندسازی و تبلیغات از موثرترین آن‌ها به شمار می‌روند.

تقویم رومیزی از آن دسته ابزاری است که در هر گوشه و کنار خانه، دفاتر و ادارات جای خالی آن‌ها حس می‌شود. پیش از شروع سال جدید، همه به دنبال خرید تقویم سال جدید هستند که از تعطیلات، مناسبت‌ها و روزهای سال آینده باخبر شوند و برنامه‌ای برای کارها، جلسات و قرارهای مهم خود تنظیم کنند. به همین دلیل انواع تقویم رومیزی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین محصولات به شمار می‌رود.

تقویم رومیزی تمام ۳۶۵ روز سال را در مقابل چشمان شماست و بی‌شک روزانه چندین بار با نگاه کردن به آن تاریخ‌ها و مناسبت‌های مختلف را چک می‌کنید. این مسئله باعث می‌شود تقویم رومیزی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی باشد. اما برای سفارش و خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی، بهتر است با انواع تقویم رومیزی آشنا باشید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست؟

همانطور که می‌دانیم، تقویم‌ها به شکل‌های مختلف تقویم رومیزی، تقویم دیواری، تقویم جیبی و … تولید می‌شوند که هر یک مزایا و کاربرد مخصوص به خود را دارند. در میان انواع تقویم‌ها، تقویم رومیزی طرفداران بیشتری دارد و یکی از رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود.

تقویم رومیزی تبلیغاتی مانند تمام تقویم‌ها نمایشگر روزها، هفته‌ها و ماه‌ها و تعطیلات و مناسبت‌های مختلف است. علاوه بر موارد گفته شد، تقویم رومیزی تبلیغاتی شامل نام و لوگو برند خاصی نیز می‌شود. کسب  و کارها و برندهای مختلف از تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند زیرا بسیار کاربردی است، ماندگاری زیادی دارد و به طور مداوم در مقابل دید افراد قرار می‌گیرد.

تقویم‌های تبلیغاتی از نظر ظاهری، چاپ، طراحی صفحات، نوع صحافی، تقویم رومیزی یادداشت دار یا بدون یادداشت و … با هم متفاوت هستند. علاوه بر این می‌توانید تقویم رومیزی اختصاصی با ابعاد و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

انواع تقویم رومیزی از نظر کاربرد

به طور کلی تقویم رومیزی از نظر کاربرد به پنج دسته تقسیم می‌شود:

تقویم رومیزی پایه‌دار یا ایستاده

همانطور که از نام این دسته از تقویم‌های رومیزی مشخص است، این تقویم‌ها به کمک پایه بر روی میز قرار می‌گیرند. تقویم رومیزی پایه‌دار هم به صورت هفته شمار و هم ماه شمار طراحی و تولید می‌شود. به وضوح تقویم هفته شمار صفحات بیشتری دارد و به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان شناخته نمی‌شود. تقویم رومیزی ایستاده از نظر نوع پایه نیز به سه دسته تقسیم می‌شود:

تقویم رومیزی ایستاده با پایه سلفونی

پایه این نوع از تقویم‌ها از جنس مقوا با روکش سلفون است. از نظر مقاومت، پایه سلفونی پایین‌ترین جایگاه را دارد. اما از نظر صرفه اقتصادی، تقویم رومیزی با پایه سلفونی کم‌هزینه‌ترین هدیه تبلیغاتی به شمار می‌رود.

تقویم رومیزی ایستاده با پایه گالینگور

ظاهر این مدل از پایه تقویم رومیزی، مشابه نوع قبل است با این تفاوت که جنس کاغذ در پایه گالینگور از مقوا سخت است و استحکام بیشتری دارد.

تقویم رومیزی ایستاده با پایه چوبی

بی‌شک تقویم‌های پایه‌دار چوبی و دیگر انواع تقویم رومیزی چوبی، زیبایی بیشتری دارند. پایه چوبی سبب شیک و جذاب شدن تقویم رومیزی می‌شود و جلوه ویژه‌ای به آن می‌دهد. تقویم رومیزی چوبی در دسته هدایای تبلیغاتی خاص قرار می‌گیرد و هزینه بیشتری نسبت به دو نوع اول دارد.

تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت دار در طرح‌های متنوع و مختلفی تولید می‌شوند. اما وجه اشتراک همه این تقویم‌ها داشتن فضایی برای یادداشت رویدادهای مهم، قرارهای کاری و نکات ضروری است. تقویم رومیزی یادداشت دار نسبت به سایر مدل‌های تقویم رومیزی کاربرد بیشتری دارد. این تقویم‌ها علاوه بر نمایش تاریخ، مناسبت‌ها و تعطیلات، فضای کافی برای ثبت یادداشت‌ها و یادآوری‌ها لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تقویم رومیزی یادداشت دار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مقرون به صرفه شناخته می‌شود. علاوه بر این می‌توانید با خرید تقویم رومیزی اختصاصی، تقویم رومیزی یادداشت دار مطابق سلیقه خود را سفارش دهید.

تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری یکی از انواع مرسوم تقویم رومیزی تبلیغاتی است. این تقویم‌ها همیشه در گوشه‌ای از میز دفاتر و ادارات مختلف به چشم می‌خورند. تقویم رومیزی اداری از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هدیه تبلیغاتی به شمار می‌رود. حضور نام و لوگو برند شما بر میز اداره یا دفتر یک شرکت، اعتبار زیادی برای‌تان به همراه خواهد داشت.

این تقویم‌ها معمولا در ابعاد مختلف مستطیلی با عرض یا طول بیشتر و مربعی یا خشتی تولید می‌شوند. در طراحی و سفارش تقویم رومیزی اختصاصی اداری، فرصت زیادی برای به کار بردن خلاقیت و ایده‌های نو خواهید داشت.

تقویم رومیزی زیردستی

تقویم‌های رومیزی زیردستی شاید کمتر شناخته شده باشند اما کاربرد بسیاری دارند. تقویم رومیزی زیردستی معمولا در ابعاد بزرگ و به شکل هفته شمار یا ماه شمار طراحی می‌شوند. این تقویم‌ها در کنار روزهای هفته، فضای کوچکی برای یادداشت دارند و می‌توانند نقش یک یک برنامه‌ریز یا یادآور کاربردی را ایفا کنند.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی از هدایای تبلیغاتی خاص و جدید به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. مهم‌ترین مزیت تقویم رومیزی چوبی، ظاهر شیک آن است. به طور کلی استفاده از لوازم چوبی برای دکوراسیون دفاتر زیبایی بیشتری به محیط می‌دهد. تقویم‌های چوبی معمولا به صورت روزشمار تولید می‌شوند و می‌توانید نام و لوگو برند خود را بر بدنه آن حک کنید.

انواع تقویم رومیزی از نظر صحافی و جنس کاغذ

اکثر تقویم‌های رومیزی که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شوند با فنر صحافی شده‌اند. جا به جایی بین صفحات تقویم‌های فنری بسیار راحت‌تر است و ظاهر زیبایی هم دارند، به همین دلیل صحافی با فنر کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این، تقویم‌ها به شکل چسب، دوخت یا پانچ کلاسوری نیز صحافی می‌شوند.

جنس کاغذ به کار رفته در تقویم رومیزی می‌تواند گلاسه یا نیم گلاسه باشد. به طور معمول از کاغذ نیم گلاسه برای طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده می‌شود که در کنار زیبایی، صرفه اقتصادی نیز دارد.

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی

حال که با انواع تقویم‌های رومیزی و کاربردها و مزایای آن آشنا شدید، انتخاب تقویم رومیزی تبلیغاتی مناسب با کسب و کار، هزینه و مخاطبین مورد هدف‌تان ساده‌تر خواهد بود. علاوه بر انواع گفته شده می‌توانید تقویم رومیزی مورد نظر خود را با طرح و ابعاد سفارشی خریداری کنید.

در هنگام سفارش تقویم رومیزی اختصاصی می‌توانید نوع تقویم، ابعاد، جنس پایه، نوع صحافی و سایر ویژگی‌های آن را انتخاب کنید. از آنجایی که در انتخاب هدایای تبلیغاتی هزینه، علایق مخاطبین و عوامل دیگری تاثیر‌گذار هستند، تقویم رومیزی سفارشی به صرفه‌تر خواهد بود. علاوه بر این، اگر به دنبال سفارش هدایای تبلیغاتی خاص و جدید هستید، تقویم رومیزی اختصاصی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

کاربرد تقویم رومیزی چیست ؟

جهت تهیه تقویم رومیزی  جدید  برای کامندان و مخاطبین خود متناسب با برند خودتان می توانید تاریخ روزانه و اتفاقات روزانه را نمایش دهید و هم روی صفحات ان بر روی جای مناسبی برند شما نمایش داده شود. تقویم رومیزی  جدید  توانسته جایگاه بسیار ویژه ای را در برندینگ و تبلیغات داشته باشد به همین دلیل بسایری از شرکت های بزرگ در امر تبلیغات خود از تقویم رومیزی  جدید  استفاده می کنند.

بسیاری از شرکت های برای یافتن مشتری جدید و یا حفظ و نگهداری مشتریان قبلی می بایست از هدایای تبلیغاتی استفاده کنند تا به مرور زمان بتوانند برند خود در میان مردم حفظ کنند. با هدایای تبلیغاتی زیبا مانند تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواید خاطره دلنشینی از خود در ذهن مخاطب جای دهید.

چرا تقویم رومیزی هدیه دهیم؟

با افزایش قیمت تمام هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین، کارآمد ترین و مفید ترین هدیه ای است که می توان نام برد. تقویم رومیزی درست مانند سالنامه و سررسید تبلیغاتی، تقریبا برای تمام افراد قابل استفاده است و می توان گفت، تقریبا تمام میز کارها یک تقویم رومیزی نیاز دارند. با درج لوگو و طرح تبلیغاتی خود بر روی این آیتم می توانید تبلیغاتی موثر داشته باشید و برند خود را در طی سال در چشم مخاطب نگه دارید.

انواع پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی

به طور کلی پایه های تقویم رومیزی در دو نوع سخت و غیر سخت دسته بندی می شوند. در تقویم رومیزی با پایه سخت، مقوای جلد سازی یا مقوای سخت در وسط پایه استفاده می شود. برروی آن معمولا کاغذ گلاسه یا گالینگور قرار داده می شود. در نهایت با استفاده از فنر که نوع فنر هم معمولا دوبل است، به کاغذ صفحات متصل می شود. تقویم رومیزی با پایه سخت، مقاومت مناسبی داشته و ایستایی تقویم معمولا بیشتر از پایه غیر سخت خواهد بود.

منظور از پایه غیر سخت تقویم رومیزی، پایه ای از جنس مقوای اینورد بورد است. در این مدل پایه ها از این نوع مقوا با گرماژی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ استفاده می شود. در این نوع پایه می توانید طرح دلخواه خود را به چاپ برسانید. از ویژگی های مثبت این نوع پایه تقویم رومیزی باید به هزینه کم آن نسبت به پایه سخت و سرعت بالای تولید اشاره کرد. اما باید این نکته را مدنظر قرار دهید که این نوع پایه به نسبت پایه سخت، مقاومت بسیار کمتری دارد.

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی

تا بدنیجا در مورد لزوم و ضرورت استفاده از تقویم رومیزی به بحث و بررسی پرداختیم. همانطور که می دانید امر تبلیغات از دیرباز در میان مردم رایج بوده است و بسیاری از افراد از این روش توانسته اند به برندسازی و فروش و افزایش مشتری دست پیدا کنند. شاید پیش از این تعداد هدایای تبلیغاتی بسیار محدود بود اما این روزها از لوازم مختلفی در امر تبلیغات استفاده می شود که تقویم رومیزی تبلیغاتی فاتتزی جدید  یکی از آن ها می باشد. شما عزیزان برای مشاهده انواع مختلف تقویم رومیزی و با سفارش آن ها می توانید به مجموعه ما مراجعه کنید.

معرفی انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

با معرفی انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید در خدمت شما هستیم. حتما می دانید یکی از پرکاربردترین هدایا در ابتدای هر سال تقویم رومیزی تبلیغاتی می باشد. این هدیه جذاب را می توان به تنهایی و یا با سررسید تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی به مشتریان خود هدیه بدهید. به بیان دیگر تقویم رومیزی تبلیغاتی به تنهایی می تواند یک هدیه موثر و همیشگی محسوب شود که در طول روز بارها نام و برند شما را در ذهن مخاطب تداعی می کند. یکی از مهم ترین خصوصیات تقویم رومیزی تبلیغاتی این است که مخاطب یک سال به طور کامل با آن سر و کار دارد و می توانید تمامی روزهای ماه را در یک نگاه مشاهده کند.

اگر به دنبال یک هدیه کارآمد با قیمت مناسب هستید اول انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  را مشاهده کنید. تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مورد جزو گزینه هایی است که بر روی هر میز کاری یافت می شود و همه ی افراد به آن نیاز دارند. حتی در منازل نیز حتما مشاهده کرده اید که افراد یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  را بر روی میز خود دارند. با درج لوگو و یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تقویم رومیزی جدید  می توانید برند خود را به مدت حداقل یکسال ماندگار کنید.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید

تقویم های رومیزی دارای انواع مختلفی هستند به طور مثال شما می توانید به تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری، پایه دار، اختصاصی و … اشاره کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  اشنا کنیم تا برای تبلیغات خود انتخاب راحت تری داشته باشید. در نظر داشته باشید انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و عوامل مختلفی بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار است. به عنوان مثال مهم ترین مسدله تاثیرگذار بر قیمت، طراحی آن می باشد. زیرا هرچه تقویم خاص تر و حرفه ای تر باشد به طبع نظر مخاطب را بیشتر جلب می کند و تجارت مربوطه را حرفه ای تر معرفی می کند.

یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  تقویم رومیزی اداری می باشد که دارای چندین زیر مجموعه است. اکثرا این نوع تقویم ها به صورت ایستاده طراحی می شوند و فقط دارای چندین تفاوت جزئی هستند. طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی ادارای جای مانور بسیار زیادی دارد. این مدل عموما در ابعاد مستطیلی تولید می شود و به صورت افقی و یا عمودی بر روی میز قرار داده می شود. مدل دیگری از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  مدل اداری نیز وجود دارد که به آن ها مدل خشتی گفته می شود و در اندازه مربعی طراحی می گردد.

پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری دارای سه نوع پایه مختلف است که هریک از آن ها را می توانید برای خود برگزینید. این مدل ها به صورت تقویم رومیزی با پایه سلفونی، تقویم رومیزی اداری با پایه گالینگور و تقویم رومیزی اداری با پایه چوبی تقسیم بندی می شود. دو مدل اول از نظر استحکام باهم فرق می کنند اما از نظر ظاهری هیچ یک برتری ندارد. تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری با پایه گالنگور استقامت بالاتری در ایستا بودن دارد. اما پایه سلفونی مانند یک پل معلق است و در صورت تکان های احتمالی دارای لغزش هایی می باشد. در صورتی که برای خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی قیمت آن در اولویت قرار دارد و می خواهید به صرفه باشد، تقویم رومیزی اداری با پایه سلفونی بهترین گزینه می باشد.

اما تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری با پایه چوبی یکی از زیباترین گزینه ها می باشد که مرکز توجه بسیاری از خریداران است. این پایه با استفاده از چوب تبدیل به یکی از زیباترین عناصر شده است و طبیعی است که استفاده از چوب باعث بالا رفتن قیمت تقویم رومیزی اداری می شود.

نوع صحافی تقویم رومیزی اداری

صحافی این نوع از تقویم ها معمولا به صورت فنری است و حتما می دانید که فنر دوبل بهترین نوع صحافی برای هدیه های تبلیغاتی محسوب می شود و در سالنامه تبلیغاتی هم مشاهده شده است. در اکثر انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  این فنر در قسمت بالایی تقویم قرار گرفته است و متداول ترین نوع صحافی نیز محسوب می شود.

تقویم رومیزی تبلیغاتی یادداشتی

تقویم رومیزی یادداشتی یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  می باشد، که در ست‌های اداری حضور دارد و به صورت روزشمار طراحی و چاپ می‌شود. شیرازه‌ی تقویم رومیزی تبلیغاتی یادداشتی، به صورت پانچ است و ابعاد استانداردی دارد. این نوع تقویم رومیزی، به دلیل ابعاد کوچک و جمع‌وجور خود، قیمت نسبتا ارزانی دارد و می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه لحاظ شود؛ اما همین خصیصه‌ی ظریف و کم‌حجم بودن، به نقطه ضعف تقویم رومیزی یادداشتی هم بدل شده است و از چشم کسانی که به دنبال خرید تقویم رومیزی شیک و لوکس هستند، افتاده است.

شرکت‌های کوچک، اشتیاق بیشتری برای خرید تقویم رومیزی یادداشتی دارند و برندهای بزرگ، بیشتر به خرید مدل‌هایی از تقویم رومیزی اداری تمایل دارند که ظاهری لوکس دارند و در عین حال، محل قرارگیری کاغذ یادداشت هم در کنار آن‌ها تعبیه شده است. هرساله ما، مدل‌های جدیدی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  ارائه می‌شود که طراحی‌های نوینی دارند و هر مشکل‌پسندی را مجذوب خود می‌کنند. برای تقویم رومیزی جدید  نیز شما را از دردسرهای پیدا کردن یک تقویم رومیزی یادداشتی شیک و متفاوت خلاص کرده‌ایم.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اختصاصی

در میان انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  فضایی نیز برای افرادی که می خواهند مطابق با سلیقه خود تقویم مورد نظر را طراحی کنند، وجود دارد. تقویم رومیزی جدید  با طراحی اختصاصی، در چند بخش قابلیت تغییر دارد. در وهله‌ی اول می‌توانید اندازه‌ی تقویم را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید. اگر به فکر خرید تقویم رومیزی ارزان هستید، انتخاب درست ابعاد می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد.

در مرحله‌ی بعد می‌توانید تصاویر و سبک صفحات تقویم را به دلخواه انتخاب کنید و در هر صفحه (یا پشت صفحه)، تعدادی از خدمات یا کالاهای خود را معرفی نمایید. مورد دیگر به نوع چاپ بر روی پایه مربوط می‌شود که می‌تواند به صورت طلاکوب و نقره‌کوب یا چاپ سیلک و حکاکی لیزری و… باشد. تعداد صفحات تقویم نیز قابل تغییر است که معمولا ۱۲ یا ۱۳ برگ استفاده می‌شود. ۱۲ برگ برای ماه‌های سال است و یک برگ هم می‌تواند به عنوان پیش‌درآمد باشد و لوگو و نام برند بر آن نقش ببندد. این ویژگی‌ها در انواع تقویم رومیزی اداری پیاده‌سازی می‌شود و تقریبا محدودیتی در اجرای آن‌ها وجود ندارد.

چرا تقویم رومیزی تبلیغاتی بهترین انتخاب است؟

قیمت مناسب: تمام انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  واحد سالنامه برگ علیرغم کیفیت بسیار بالا و طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

طراحی زیبا: در طراحی انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  واحد سالنامه برگ به استفاده از ترکیب رنگ های خاص و چشمگیر، مورد توجه قرار گرفتن طرح های گرافیکی و استفاده صحیح و مناسب از اجزای مختلف، توجه مناسبی شده است. همچنین امکان استفاده از طرح، لوگو یا شعار تبلیغاتی خاص در صفحات پشتی، جلویی و حتی پایه انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  موجود می باشد.

کیفیت ساخت بالا: چاپ صفحات تقویم رومیزی واحد سالنامه برگ توسط مدرن ترین دستگاه های چاپ انجام شده و در ساخت پایه آن نیز از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود. به همین دلیل است که انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  این مجموعه از کیفیت بینظیری برخوردار هستند و در طی زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند، به هیچ عنوان تغییر شکل یا تغییر رنگ نخواهند داد.

قابلیت اختصاصی سازی: به بیانی می توان گفت شما می توانید تک تک اجزای انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  را به صورت اختصاصی سفارش دهید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی هر صفحه، پشت هر صفحه، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توان مطابق با خواسته شما طراحی و تولید نمود.

فضای تبلیغاتی کارآمد: فضایی که برای درج لوگو، طرح یا شعار تبلیغاتی و تصاویر شما در نظر گرفته شده است، بیشترین توجه را به خود جلب کرده و باعث می شود بتوانید برای یک سال متوالی، آیتم های مورد نظر خود را در دید مخاطب تان قرار دهید.

ساختار مستحکم و ایستا: در ساخت پایه انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  تماماً از متریال های مرغوب، ضخیم و با کیفیت استفاده شده است. علاوه بر آن، با اطمینان می توان گفت انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  این مجموعه از ایستایی بسیار بالایی برخوردار بوده و کاملا محکم و استوار هستند. از بین رفتن فرم، واژگون شدن، کنده شدن صفحات و کج شدن فنر، در مورد این محصول به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که در محیط شرکت‌ها بسیار به چشم می‌خورد و اگر می‌خواهید در این مکان‌ها حضور داشته باشید و همه‌ی کارکنان با برند شما آشنا شوند، تقویم رومیزی جدید  را حتما در گزینه‌های خود قرار دهید. آمار هم به نفع مؤثر بودن انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید  برای این هدف است. شما عزیزان برای خرید و یا سفارش انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی جدید می توانید به مجموعه ما مراجعه کنید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین هدیه را برای شرکت خود انتخاب کنید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید

در این بخش به بررسی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  می خواهیم بپردازیم. یکی از هدایای تبلیغاتی که در ابتدای هر سال بسیار مورد توجه قرار می گیرد تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  می باشد که بسیاری از صاحبین شرکت ها از این هدیه تبلیغاتی برای تبلیغات گسترده خود استفاده می کنند. مجموعه ما نیز در زمینه تولید و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  سال هاست با کسب تجربه های با ارزش در کنار شما عزیزان می باشد که شاهد موفقیت روزافزون و چشم گیر شما باشد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  در واقع یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. شما وارد هر خانه و یا اداره ای بشوید حتما یک تقویم رومیزی مشاهده می کنید. مزیت تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری این است که شما با چاپ تبلیغات خود بر روی ان می توانید به طور مداوم در ذهن مخاطب خود قرار بگیرید. این نوع تقویم ها دارای مدل های مختلفی می باشند که می توانید هریک از آن ها را مشاهده و مطابق با کسب و کار خود یکی از مدل های متنوع آن را برگزینید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری گل

اگر تقویم های رومیزی مختلف را مشاهده کرده باشید برخی از آن ها از تصاویر گل و ابیات حافظ استفاده می کنند و در پایه های رنگی به مشتریان خود هدیه می دهد. این نوع تقویم رومیزی دارای ۷ برگ است که یک صفحه آن به تبلیغات کسب و کار شما اختصاص داده می شود و صفحات دیگر روزهای سال را نمایش می دهد. پشت برگه آخر نیز تعطیلات رسمی چاپ می شود و این نموه از تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  جزو تقویم های ارزان قیمت محسوب می شود.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری مدل گرافیکی

این نوع تقویم مدل های مختلفی دارد و معمولا مجموعه ما از ابتدای مهر ماه شروع به ارائه انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری گرافیکی می کنند. مدل تقویم گرافیکی شامل طرح های مختلفی است که می توان گرافیکی آبرنگی، گرافیکی نقاشی، گرافیکی سنتی، گرافیکی جهانگردی و … را نام برد.

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری چگونه است ؟

مهم ترین و جذاب ترین بخش هر محصولی طراحی می باش چرا که تنها ظاهر آن تقویم است که می تواند بر روی مخاطب تاثیر بگذارد و باعث شود مخاطب جذب برند شما شود. در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  نیز مهم ترین بخش طراحی می باشد. مثلا صفحه اول باید به گونه ای طراحی شود که مخاطب با یک نگاه جذب شود و تمایل داشته باشد دیگر صفحات را نیز ورق بزند. در صفحه اول عموما زمان تحویل سال و عدد سال جدید طراحی می شود و با توجه به مضمون تقویم می توان طرح کلاسیک، طبیعت، توریستی، سنتی و … را به کار برد.

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  باید کالا خوانا و همراه با اعداد شمسی، قمری و میلادی باشد. تمامی روزهای تعطیل باید در تقویم قابل مشاهده باشد و حتما باید فضای کافی برای فنر تقویم و فضای برش آن قرار داده شود. مجموعه ما با در دست داشتن مجموعه ای حرفه ای برای طراحی پس از شنیدن نظرات شما در مورد طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری مناسب ترین طراحی را برای شما پیاده سازی می کند تا سهم قابل توجهی در تبلیغات شما داشته باشد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری کجا کاربرد دارد ؟

تقویم رومیزی اداری معمولا بر روی هر میز کاری قابل مشاهده است و دارای انواع مختلفی می باشد. معمولا تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  را به صورت روزشمار و در ابعاد کوچک بر روی پایه های چوبی و یا پلاستیکی و یا فلزی پانچ می کنند. تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری معمولا در ابعاد ۱۰*۸ چاپ می شود. شما می توانید بر روی این تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری جدید  طرح و یا لوگوی خود را در تمامی صفحات و یا تنها در یک صفحه به دلخواه قرار دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری چرا زیباست؟

یکی از زیباترین و جالب ترین طرح ها برای تقویم رومیزی تبلیغاتی طرح  آن می باشد. این مدل تقویم برای مدیران و مشتریانی می باشد که می خواهند هدیه ای جدید و خاص به مشتریان خود هدیه بدهند. این نمونه را عموما همراه با جعبه بوده و دارای جاقلمی می باشد.

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری ارزان از کجا ؟

تقویم رومیزی طرح کلاسیک یکی از بهترین نمونه های ارزان قیمت می باشد که می توانیم برای کسب و کارهای حتی کوچک مورد استفاده قرار دهیم. این نوع تقویم ها عموما با ۱۲ صفحه طراحی می شوند و به دلیل ارزان قیمت بودن طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده اند.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری چگونه انجام میشود ؟

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری در اکثر چاپ خانه های کشور صورت می پذیرد. کیفیت چاپ و نوع طرح های هر مجموعه با یکدیگر متفاوت است مجموعه ما هرساله با ارائه طرح های جدید به یکی از تولید کنندگان خوش سلیقه تقویم رومیزی تبلیغاتی تبدیل شده است. کیفیت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تمامی چاپ ها در مجموعه ما ارائه می شود که می توانید مطابق با سلیقه یکی از آن ها برگزینید و به مجموعه ما سفارش دهید.

قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری چقدر است ؟

پیشنهاد ما به شما این است اول از تمام شرکت ها و تولید کننده های تقویم رومیزی در کشور قیمت بگیرید و بعد با ما تماس بگیرید. با توجه به افزایش قیمت کاغذ و قیمت بی سابقه مقوا و کاغذ، تمام تلاش خود را بر آن داشتیم که سعی کنیم با کمترین حاشیه سود ممکن و بالاترین کیفیت بتوانیم مناسبترین قیمت را برای تقویم رومیزی های جدید خود انتخاب کنیم. قیمت تقویم رومیزی جدید  مجموعه ما به جرات بهترین قیمت برای تولیدات تقویم رومیزی ارایه شده در کل کشور می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.