تقویم دیواری

0

تقویم دیواری را میتوان نوعی هدایای تبلیغاتی برشمرد که برای یادآوری سال جدید و برنامه ریزی برای روزهای آینده مورد استفاده قرار میگیرد. تقویم چوبی دیواری ارزان می توان تقویم حصیری دیواری باشد یا چاپ تقویم اختصاصی دیواری و یا تقویم کاغذی دیواری ، که ما را برای رسیدن به هدفمان که تبلیغات برند خودمان برای مخاطبان است، می رساند. چاپ روی تقویم دیواری اغلب بصورت چاپ اختصاصی تقویم ارزان دیواری که بصورت چاپ افست انجام می شود، انجام گرفته و بر روی تقویم های دیواری که از قبل آماده شده اند، چاپ تقویم بصورت چاپ سیلک انجام می گیرد.

سفارش تقویم دیواری ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

تقویم دیواری چیست ؟ 

همان گونه که می دانید تقویم اختصاصی دیواری یکی از محصولات هدایای تبلیغاتی می باشد که شرکت های خدماتی بسیار علاقه مند به استفاده از انها می باشند. این تقویم ها عموما از سمت آژانس های هواپیمایی، آژانس های مسافربری، قالیشویی ها، شرکت های خدمات نظافتی و موسسات گردشگری سفارش داده می شوند.. به دلیل استفاده طولانی مدت ( ۳۶۵ روز ) از این محصولات، طراحی آنها همواره باید مورد توجه سفارش دهندگان قرار بگیرد. در صورتی که تقویم ها از ظاهری زشت برخوردار باشند محکوم به شکست هستند.

اخرین تقویم تبلیغاتی، تقویم حصیری دیواری می باشد. هرگاه به منزل یکی از بستگان خود رفته باشید حتما یک نمونه از این هدایای تبلیغاتی را مشاهده نموده اید.این تقویم ها از سایر تقویم های تبلیغاتی گرانتر می باشد. جنس این نوع تقویم ها معمولا مقوا و یا حصیر است. کیفیت حصیر بسیار بهتر و مقاوم تر از تقویم مقوایی می باشد. در هنگام خرید سعی نمایید از دیواری حصیری استفاده نمایید.

تقویم های دیواری نسبت به سایر تقویم ها از محیط تبلیغاتی بسیار بیشتری برخوردار هستند. شما می توانید یک صفحه تقویم دیواری را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید. در یک قسمت، روزشمار و تاریخچه درج می شود و در قسمت دوم، تبلیغات محصولات شرکت سفارش دهنده.

لازم به ذکر است این تقویم ها باید با زیبایی هرچه بیشتر طراحی گردد. دلیل این امر نیز استفاده از این نوع تقویم به جای تقویم رومیزی در منازل می باشد. همانطور که می دانید بانوان به طراحی و دکوراسیون منازل خود بهای بسیار بالایی می دهند و اگر طراحی این نوع تقویم ها جالب نباشد، تبلیغ شما محکوم به نابودی است. شما می توانید انواع تقویم های تبلیغاتی را تنها با یک تماس سفارش دهید. برای این امر کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و اقدام به سفارش تقویم تبلیغاتی مدنظر خود نمایید.

جنس تقویم دیواری ارزان

معمولا تقویم های دیواری را از مقوا می سازند. البته نمونه های تقویم دیواری چوبی و تقویم اختصاصی دیواری حصیری این نوع از تقویم ها دیده شده است. پیشنهاد ما به شما خریداران استفاده از تقویم دیواری حصیری می باشد. البته اگر قصد دارید تعداد بسیار بالایی سفارش دهید و منابع مالی شما محدود است پیشنهاد ما چاپ تقویم دیواری مقوایی می باشد. تقویم ارزان دیواری مقوایی ترین نوع این محصولات تبلیغاتی می باشند. حصیر و چوب به دلیل استحکام بالا معمولا برای هدیه تبلیغاتی به کسبه و شرکت های خصوصی مناسب می باشد. البته اگر محصولاتی که شما قصد دارید آنها را به مشتریان خود معرفی نمایید مربوط به منازل میباشد می توانید از آنها برای ارائه به بانوان استفاده کنید.

اندازه تقویم های دیواری تبلیغاتی

در طراحی تقویم تبلیغاتی دیواری انتخاب سایز نکته ی دیگری می باشد که باید به آن توجه شود. سایز تقویم های دیواری عموما باید ۳۰ الی ۴۰ سانت باشد. کمتر از این سبب کاهش دید مستقیم به آن خواهد شد و بالاتر از آن عموما ظاهر محیط را از تعادل خارج می کند. البته اگر شما قصد دارید تقویم کاغذی دیواری خود را بصورت عمودی چاپ کنید می توانید این اندازه را کمی بیشتر نمایید.

استفاده از رنگ ها در تقویم های دیواری تبلیغاتی

استفاده از رنگ ها در تقویم های دیواری تبلیغاتی

این نکته را می توان مهمترین قسمت طراحی تقویم کاغذی دیواری دانست. به عقیده ی نگارنده این متن استفاده از رنگ هایی گرم می تواند سبب شود چاپ تقویم کاغذی دیواری جذابتر بنظر برسند. معمولا طراحان برای طرح اولیه از رنگ های سبز، زرد، نارنجی و آبی استفاده می نمایند. دلیل این امر نیز مربوط به فصول سال می باشد. در فصل بهار انتخاب رنگ سبز به دلیل شکوفایی و رشد گیاهان می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

در تابستان رنگ زرد را می توان نشان دهنده حس این فصل از سال دانست. انتخاب این رنگ ها تماما برای القای حس آن فصل در  طراحی و چاپ تقویم مقوایی دیواری کاغذی باور افراد می باشد. بطور مثال زمانی که صحبت از پاییز می شود اولین نکته ای که در ذهن افراد نقش می بندد رنگ زیبای نارنجی درخشان و ریختن برگ های آنها می باشد در نتیجه در این قسمت از طراحی حتما به بحث تناسب رنگ ها و فصل انتخاب شده اهمیت دهید.

استفاده از تصاویر در تقویم های دیواری تبلیغاتی

گاها دیده شده است که طراحان تقویم تبلیغاتی دیواری از تصاویر فصول نیز برای طراحی بهره می برند. باید این نکته را خاطر نشان کنیم که این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که شما قصد داشته باشید از متون برای معرفی برند خود استفاده کنید. شرکت هایی که قصد دارند محصولات خود را بصورت تصویری به مشتریان معرفی نمایند نیازی به استفاده از تصاویر فصول برای طراحی نخواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.