طراحی لوگو فردوسی الکترونیک

طراحی لوگو فردوسی الکترونیک

طراحی لوگو شرکت

طراحی لوگو شرکت

طراحی لوگو شرکت

طراحی لوگو شرکت

طراحی لوگو شرکت

طراحی لوگو شرکت


طراحی کاراکتر غذا

طراحی کاراکتر غذا

طراحی لوگو کاراکتر فست فود

طراحی لوگو کاراکتر فست فود

طراحی لوگو کاراکتر فست فود

طراحی لوگو کاراکتر فست فود

طراحی لوگو  فست فود

طراحی لوگو فست فود


طراحی ارم گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ

طراحی ارم گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ

طراحی نشانه

طراحی نشانه استدیو ادیک

طراحی لوگو تیک مووی

طراحی لوگو تیک مووی

طراحی لوگو گروه موسیقی

طراحی لوگو گروه موسیقی


طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی لوگو کاراکتر فست فود

طراحی کاراکتر فست فود

طراحی کاراکتر رستوران

طراحی کاراکتر رستوران

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو موسسه

طراحی لوگو موسسه

طراحی لوگو تایپ موسیقی

طراحی لوگو تایپ موسیقی


طراجی لوگو شرکت آفتاب پویان ثمین

طراجی لوگو شرکت آفتاب پویان ثمین

لوگو برق و صنعت رضا

لوگو برق و صنعت رضا

تعرفه طراحی لوگو و کاراکتر و لوگوتایپ

 
 

 آرم یا لوگو به نماد یا نشانه یا امضا هر شرکتی یا سازمانی گفته می شود که دلالت برارزش و بها آن شرکت می باشد . طراحی ارم هر شرکت یکی از گرانبهاترین و ارزشمند ترین و ابتدایی ترین الزامات هر شرکت جهت بازاریابی و فروش می باشد  .

طراحی لوگو و آرم و طراحی گاراکتر، گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ ، طراحی لوگوتایپ و مونو گرام

ارتباط بصری در مفهوم گسترده آن تاریخ طولانی مدتی دارد . زمانی که انسان اولیه برای یافتن غذا به شکار می رفت و جای پای حیوانی را بر روی گل میدید در واقع نوعی نشانه بصری را مشاهده میکرد .

به بیان دیگر چشم ذهن وی ، خود حیوان را تجسم میکرد .

اثر گرافیکی میتواند نشانه باشد ، مانند حروف الفبا یا یک نظام نشانه ای دیگر را شکل دهد . مانند علائم جامع ای علائم گرافیکی خطوط طرح یا نقاط یک عکس در کنار هم تصاویر را تشکیل میدهند . طراحی گرافیک به معنای حرفه ساخت یا انتخاب علائم و آرایش آنها بر یک سطح برای انتقال یک مفهوم است .

نشانه ، تصویر نیست . تصاویر گرافیکی چیزی فراتر از تصویر پردازی و شبیه سازی چیزهایست که مشاهده یا تصور میشوند . آنها نشانه هایی هستند که محتوای شان به آنها معنایی واحد میدهد و موقعیت و حضورشان در یک شرایط خاص میتواند به آنها مفهوم جدیدی ببخشد.

غالباً به طور معمول کلمات و تصاویر در کنار هم استفاده میشوند که ممکن است گاه متن یا تصویر در آن ارجعیت داشته باشد یا معنی هر یک به واسطه دیگری معین شود . برخی از پیچیده ترین نمونه های طراحی گرافیک بر کلماتی استوار است که مفهوم دقیقی را به یک تصویر مبهم میدهند .

مفهومی که تصاویر و علائم الفبای انتقال میدهند ارتباط اندکی با کسی که آن را خلق یا انتخاب میکند دارد . این نوع آثار معرف اندیشه طراحشان نیستند . پیام طراح در خدمت بیان نیازهای سفارش دهنده ای است که هزینه آن را پرداخت میکند . اگرچه فرم پیام حاصل ذوق و حسن زیبایی شناختی طراح است . اما پیام باید به زبانی که برای مخاطب مورد نظرش قابل تشخیص و قابل درک باشد بیان شود . این اولین عاملی است که طراحی گرافیک را آشکارا از هنر متمایز میکند . دومین وجه تمایز این است که طراح برخلاف هنرمند برای تولید ماشینی طرح ریزی میکند . طراح معمولاً پس از عقد قرار داد کار را به صورت یک طرح کلی بر کاغذ یا بر صفحه نمایشگر رایانه آغاز میکند . غالباً به طراح به عنوان مدیر هنری عمل میکند و بر کیفیت عکس ها یا دیگر تصاویر سفارش شده نظارت میکند . پیشنهادات با سفارش دهنده مورد بحث قرار میگیرد . و غالباً طی چند مرحله تجدید نظر میشود . تا این که شکل نهایی طرح به انظمام دستورالعمل های تهیه و اجرای آن آماده میگردد.

طراحی گرافیک به معنی یک تخصص نقاط از اواسط سده بیستم مطرح شد . تا آن هنگام اداره بنگاه های تبلیغاتی و تهیه آگهی های تبلیغاتی توسط هنرمندان تجاری انجام میشد .

این متخصصان عبارت بودند از : صفحه بند ) هنرمندان صفحه آرا ( حروفچین که عنوان و متن را با تمام جزئیات طرح ریزی میکرد . و دستورالعمل هایی برای حروفچینی میداد ، انواع مختلف تصویر گرانیکه هر نوع آثار ترسیمی از نمودارهای فنی تا اسکیس های مد را تهیه میکردند ،روتوش کاران هنرمندان طراح حروف و دیگرانی که طرح های نهایی را برای تکثیر آماده میکردند . و بسیاری از هنرمندان تجاری از جمله طراحان پوستر ، همزمان واجد چند تخصص بودند .

امروزه طراح گرافیک با بنگاه ها و آتلیه ها همکاری دارند و نه فقط تبلیغات و آگهی ها بلکه مجلات و روزنامه هایی را که این آگهی ها در آن چاپ میشود طراحی میکنند . به علاوه طراح مستقل به بخش از گروه مرتبط با صنعت ارتباطات بدل شد . دنیای تبلیغات ، مجلات و روزنامه ،بازاریابی و روابط عمومی.

طراحی گرافیک حال به بخشی از فرهنگ اقتصاد کشورهای صنعتی بدل شده است . با این حال علی رغم پیشرفت های فناوری از دهه ۱۹۶۰  به بعد که امکان ارسال پیام با مداره ها فراهم شده و دسترسی به تصاویر به طور یکسان امکان پذیر شده است جای شگفتی است که تحولات و پیشرفتها همچنان منطقه ای است و علی رغم آن که طراحان به صورت تیمی و به عنوان عضوی از یک گروه کار میکنند . اما تحولات همچنان به پیشروان منفرد متکی است .

فرم های جدید در پاسخ به ضروریات مالی و پیشرفت های فناوری شکل گرفته اند اما در عین حال طراحی گرافیک همچنان از قرار دادهای پیشین خود بهره میبرد .

طراحی گرافیک در برگیرنده نوعی زبان است با دستور زبانی نا معین و با الفبایی پیوسته در حال گسترش ماهیت نامشخص قوانین آن بدان مفهوم است که فقط میتوان آنها را مطالعه کرد نه آموخت ما فقط زمانی یک اثر گرافیکی را به درستی درک میکنیم که بتوانیم زبان آن را بفهمیم.

 

آرم چیست ؟

مشتریان اغلب به آرم شرکت ها توجه زیادی نشان میدهند زیرا این علامت ها بر ارزش محصولات و خدمات میافزاید . گاهی این ارزش به مهم ترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات تبدیل میشود . در این جاست که علامت تجاری یا آرم معنا می یابد . در بعضی موارد افراد با تجربه در امر بازاریابی انتخاب یک آرم یکدست و کامل را کلید همه مشکلات بازاریابی میدانند . امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه است هر سازمان یا شرکتی در زمان تاسیس در صدد بر می یاد که برای خودش یک آرم طراحی کند تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی کند . چون اصولاً نشانه مشخصه اصلی هر سازمان و حکم امضا و مهر آن موسسه را دارد و مردم هم از محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدمات آن موسسه آشنا شده و به محض اینکه نشانه آن سازمان را ببینند اطمینان خود را نسبت به آن کالا بدست میاورند .
بنابراین آرم یا نشانه یک فرم و یا یک تصویر گذرا نیست بلکه ممکن است که سالیان زیادی در خدمت یک سازمان قرار گیرد .
بنابراین وقتی یک آرم را طراحی میکنیم باید تمام جنبه های آنرا بررسی کنیم . زیرا یک پوستر یا بروشور یا یک صفحه روزنامه یک زمان کوتاهی را به خودش اختصاص میدهد و بعد یک تصویر دیگر جای آنرا میگیرد ولی آرم یک زمان مشخص و معین ندارد .

 

مشخصات یک آرم کامل چیست؟

در حقیقت یک آرم بدون سناریوی متقاعد کننده برای افراد جامعه ،یک آرم نیست . این علامت ممکن است به آرم شباهت داشته باشد . نام فنشانه و ویژگی های تصویری شناخته شده ای داشته باشد و حتی از روش های تبلیغاتی نیز استفاده میکند . اما مصرف کننده به این محصول بی اعتنا میباشد . در کل یک آرم باید سالم ،زیبا دارای انسجام ، وحدت شکل ، قابلیت تبدیل در اشکال مختلف را داشته باشد مثلاً هم بتوان آنرا به صورت حجمی یا رومیزی یا در سردر مکان مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد دیگر انیکه یک آرم باید گویا باشد و دارای اجزای دقیق و صحیح باشد و یکی از مهمترین ویژگی های یک آرم این است که با کوچک و بزرگ کردن ابعاد آن شکل اولیه آن تغییر نکند . به همین دلیل طراح باید طرح خود را براساس میزانها و معیارهای دقیق اندازه گیری و رسم کند و ترکیب بندی تصویری و فنی آن را با دقت و موشکافانه سبک و سنگین کند .
 

انواع آرم :

لوگوتایپ چیست ؟

دسته ای از آرمها از عناصر زبانی و الفبای حروف استفاده میشود که اصطلاحاً به آن لوگو تایپ گویند و آرم هایی که دارای اسم کامل موضوع میباشند در این طبقه بندی قرار میگیرند  که این نوشتن گاه کاملاً ایرانی بوده و با خطوط نستعلیق و شکسته ایجاد یک نشانه میشود و پایگاه توسط حروف فانتزی و تغییر شکل دادن نوشته میشود .

 

مونوگرام چیست ؟

از دیگر نشانه های لوگو تایپ نشانه هایی که فقط از حروف اول نام موسسه یا سازمان استفاده میکند . که به آن مونوگرام گفته میشود .

 

چند روش انتخاب و طراحی آرم :

ارتباط طراحی آرم با سود دهی مستقیم :
اصل اولیه طراحی آرم در نظر گرفتن ارتباط آرم با اسم و سایر نمادها با سود آشکار و محسوس است . این سود را یا خود محصول به تنهایی ایجاد میکند و یا اجزای تشکیلات بازاریابی آرم های موفق با رعایت این اصل به موفقیت رسیده اند . درست است که در این مرحله خود آرم به تنهای اهمیت چندانی ندارد اما تا اندازه ای باید به آن توجه کرد .

طراحی مبتنی بر تاثیر روانی :
یک متن موثر بر احساسات ، مفهوم اصلی سازمان یافته است که متشری را به یک سری عوامل نامربوط ولی تاثیر گزار مرتبط میکند . در واقع این تاثیر روانی نام ها و متن های انتخابی است که شما را وادار میکند به دنبال کشف تفاوت ها باشید .

کسب تجربه :
در این جا میخواهیم از تاثیر هیپنوتیزم کنندهی طراحی آرم صحبت کنیم شما با یک انتخاب درست در مشتری انتظارات و آرزوهایی ایجاد میکند که تولیدات به تنهایی نمیتوانند از پس این کار برآیند .
 

 ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام :
نقش آرم در این رویکرد ، ایجاد سمبول متفاوت در علن حال شناخته شده است . چنین آرمی مصرف کننده را قادر میسازد نظرات جالب توجه و احساسات خاص در مورد آن بیان کند .

 

 ایجاد یک جایگاه اجتماعی / فرهنگی :
در این جا هدف ایجاد یک جایگاه اجتماعی و فرهنگ یبه عنوان راهنمای مشتریان است. این راهنما مشتری را از آنچه که در اطرافش میگذرد ، هنجارهای اجتماعی و هر چیز خوشحال کننده آگاه میسازد .

 

 ایجاد تخیل :
دل بستن به یک آرم و انتخاب آن از جانب مشتری به این دلیل باشد که فرد از این طریق میتواند مانند دنیای خیال رفتار کند ،یا جوری عمل کند که در واقعیت جرات انجام آن را ندارد یا نمیخواهد هزینه انجام آن را بپردازد .
تمام روش های نوین و موفق در امر تولید محصولات و ارایه خدمات در مورد طراحی آرم نیز چاره ساز است شرط لازم و کافی برای موفقیت ، فراهم کردن چیزی برای مشتری است که به آن نیاز دارد ولی نمیتواند خیلی سریع به آن دست پیدا کند . به این دلیل که تهیه آن برای مشتری کاری دشوار ،پیچیده پرزحمت ،خسته کننده و گسترده است ، مطابق این رویکرد ،آرم شرکت ها مسائلی با هویت انسانی نیستند و هم چنین خارج از فکر مشتری هویت ندارند . آنها فقط ابزار هستند به همین سادگی ابزارهایی برای دست یابی به هدف نهایی .

احساسات را نمیتوان به علامت های تجاری تزریق کرد ، بلکه اگر به عنوا یک منبع سودمند در نظر گرفته شوند :احساسات را بر میانگیزند ،احساسات مثبت ،نتایج مستقیم این انتظارات هستند . سمبول های مختلف برخلاف انتظار تاثیر زیادی ندارند . آنها در حقیقت نشانه هایی هستند که ما را برای رسیدن به هدف اصلی هدایت میکنند .

 

طراحی لوگو و کاراکتر | قیمت طراحی آرم و لوگو

طراحی لوگو یا آرم یا نشانه و یا کاراکتر برای شروع یک تجارت بزرگ از اقدامات اولیه مهم محسوب میشود.

لوگو یا آرم چیست ؟
لوگو یا آرم چه کاربردی دارد ؟

 

لوگو یا آرم بعنوان نمادی یا نشانه ای از یک شرکت یا یک تجارت بزرگ بازگو کننده کیفیت و ارزش اون شرکت می باشد . می توان گفت در بسیاری موارد دیده شده که در نبود صاحب شرکت یا تجارت کیفیت طراحی لوگو بازگو کننده مقدار کیفیت ان شرکت و میزان ارزشمندی اون تجارت شده است. و در بعضی موارد عکس این موضوع هم مشاهده است بصورتیکه که با نگاه به لوگو شرکت و کیفیت پایین طراحی اون باعث عدم اعتماد مشتری به شرکت شده است.

بسیاری از شرکت ها برای طراحی لوگو یا آرم خودشون از سرویس های طراحی رایگان ارم یا لوگو که سایت هایی مثل فری دیزاین ارائه میدهند استفاده میکنند و یا از لوگوهای آماده استفاهده میکنند و یا لوگوهایی رو کپی میکنند و رنگش رو عوض میکنند .
جالبه این شرکت ها فقط و فقط خودشون رو گول میزنند چون در این عصر ارتباطات رقیب هاشون به دنبال فرصتی برای کنار زدن و بیرون کردن اون ها از بازار رقابت هستند چقدر جالبتر میشه اگر بتونن لوگوی کپی شده اونهارو پیدا کرده و در بازار جار بزنن.

داشتم به این فکر میکردم که چرا شرکت ها حاضر نیستن برای طراحی لوگو حرفه ایشون هزینه کنند؟؟؟

بخاطر پایین اومدنه هزینه هاشون ؟؟؟
راستی داشتم فکر میکردم در حال حاضر یه ست مدیریت ( میز و صندلی ) قیمتش بیشتر در میاد یا طراحی یک لوگو خوب؟؟؟
تاثیره کدومشون بیشتره؟؟

جالب بود یکی از مشتریان من بهم میگفت چرا باید برای کشیدن دوخط و یه دایره کلی هزینه بدیم ؟؟؟!!!!
خیلی هم جالب تر بود که همون شخص میامد میگفت این شرکت میلیاردی هزینه کرده ولی یه لوگو خوب طراحی نکرده !!!

آیا به این فکر کردید که اگر روزی برای شرکت در مناقصه ای یا برای گرفتن کاری از یک شرکت بزرگ و انجام اون تو سربرگ شرکتتون پیشنهاده خودتون رو ارسال کنید و رییس ان شرکت از کیفیت پایین لوگوی شما اگاه بشه ایا باز هم به شما اعتماد میکند؟؟

آیا هنوز هم بدنبال طراحی لوگو رایگان یا طراحی لوگو آنلاین یا طراحی لوگو ارزان میگردید ؟؟؟؟؟

اگر طراحی لوگو و کاراکتر خوب به دست یک متخصص در زمینه طراحی انجام پذیرد باعث میشود شما خیالتون از بایت یه لوگو خوب راحت باشد به او اعتماد میکنید اون بازار و رقیبان شمارو انالیز میکنه به شما در رسیدن به هدفتون مشاوره میده و باعث میشه شما یک قدم به هدفتون نزدیک تر شوید و از رقباتون تو این زمینه پیشی بگیرید .

یک لوگو خوب چه ویژگی هایی دارد?

مشخصات یک لوگو خوب چیست؟

رنگ لوگو؟؟؟

فرق آرم و لوگو در چیست؟

لوگو تایپ چیست؟

فرق لوگو و لوگو تایپ در چیست؟

یک لوگو خوب دارای ویژگی هایی مثل رنگ مربوط به کار شکل مربوط به کار و نوع منحنی ها و تیزی هایی هست که میتواند نو ع شرکت و تجارت و سختی یا نرمی کار رو به طرف مقابل نشان دهد مثلا برای طراحی رنگ لوگوهاییی که مربوط به کارهای دارای آرامش هست و ارامش حرف اول و آخر ر. میزنه همیشه از رنگ هایی مثل آبی اسمانی و سبز استفاده میشود و برای لوگوهایی که برای صنعت استفاده میشه از گوشه های تیز استفاده میشود .

فرق لوگو و آرم در این است که لوگو بعنوان یک کلمه محسوب میشود و آرم یک تصویر است و میتوان گفت لوگو تایپ طراحی یک کلمه است .

چگونه طراح لوگو شوم؟

طراحی لوگو چگونه هست؟

ایده های طراحی لوگو از کجا به سرم میزند؟

طراحی لوگو بصورت یک تخصص امروزه شناخته میشود و نمیتوان کسیرو که فقط میتواند از نرم افزارهای گرافیکی استفاهده کند طراح گرافیک نامید .طراح لوگو باید مبانی هنرهای تجسمی بلد باشد ، گرافیک رو خوانده باشد ، با فرم و خط آنا باشد ، رنگ ها و ویژگی آنهارا بداند و تجریه اتود زدن و ایده پردازی داشته باشد .

یکی از عواملی که باغث میشود یک طراح لوگو بتواند برای طراحی لوگو یا نشانه از ایده های ناب استفاده کند دیدن نمونه کارهای خوب در این زمینه میباشد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter the text from the image below