خرید لیبل دایره ای در کنار خرید ساک دستی آماده و جعبه آماده یک مکمل به شمار می آید. اگر شما نیاز به بسته بندی پوشاک خود دارید، می توانید در کنار خرید و سفارش ساک دستی و کاغذ پوستی، لیبل دایره ای نیز با چاپ لوگو خود سفارش دهید . لیبل دایره ای در سایز های مختلف و در تعداد ۱۰۰ عدد به بالا قابل سفارش و چاپ است  .

لیبل دایره ای آماده در طرح ها و رنگ‌های متنوع در حداقل تعداد ۲۰۰ عدد قابل سفارش است که البته امکان چاپ لوگو بر روی آن‌ها نیز وجود دارد. لیبل های آماده در زمان بسیار کوتاهی به دست مشتری می رسد. بنابراین زمانی که نیاز فوری به دلیل دارید، بهترین گزینه می باشد. استفاده از لیبل آماده بسته بندی را لوکس تر نشان داده و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

از لیبل آماده علاوه بر زیبایی بسته بندی، گاهی برای بستن درب بسته ها و یا پاکت ها و یا بسته بندی کاغذ پوستی استفاده می شود.

حداقل تعداد قابل سفارش برای لیبل دایره ای آماده ۲۰۰ عدد می باشد که در دو نوع قابل سفارش می باشد. لیبل دایره ای طرح دار با طرح ها و رنگ های متنوع که به صورت چاپ شده و آماده ارسال است. نوع دیگر چاپ لوگو و طرح دلخواه مشتری بر روی آن می باشد.

آیا امکان چاپ لوگو بر روی لیبل دایره ای آماده وجود دارد؟

بله، می توانید لوگو و یا طرح دلخواه خود را بر روی لیبل های آماده چاپ نموده و در تعداد حداقل ۲۰۰ عدد سفارش دهید. این لیبل ها در مدت زمان کوتاهی چاپ و آماده می شود.

لیبل دایره ای آماده چه کاربردی دارد؟

لیبل دایره ای کاربردهای مختلفی در بسته بندی انواع کالاها و محصولات دارند. به عنوان مثال در بسته بندی پوشاک شمع هدایا کیف و کفش و هر نوع محصول دیگری گرفته تا بسته بندی مواد غذایی از لیبل دایره ای استفاده می شود.

لیبل دایره ای آماده چیست؟

لیبل دایره ای آماده یک نوع برچسب است که بر روی کاغذ پشت چسب دار چاپ می شود. قطر این لیبل ۵.۵ دهم سانت می باشد و ضخامت آن استاندارد و مناسب می باشد. از لیبل در بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود.

مزایای استفاده از لیبل دایره ای آماده چیست؟

  • لیبل آماده در تعداد کم قابل سفارش است.
  • لیبل آماده در کمترین زمان به دست مشتری می‌رسد.
  • لیبل دایره ای بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
  • لیبل آماده دایره ای در طرح ها و رنگ های مختلف برای سلیقه های گوناگون موجود است.
  • می‌توان بر روی لیبل آماده لوگو و طرح دلخواه را چاپ نمود.
  • لیبل دایره ای شیک و زیباست و بسته بندی شما را شکیل می کند.
  • استفاده از لیبل برند شما را حرفه ای تر نمایش می‌دهد.
  • گاهی اوقات برای بستن درب پاکت یا جعبه و غیره لیبل آماده دایره‌ای بهترین گزینه است.
  • لیبل آماده بسته بندی را جذاب کرده و مشتری از آن استقبال می‌کند.
  • لیبل دایره ای آماده دارای قطر استاندارد و پرکاربرد می‌باشد.

معایب لیبل آماده دایره ای چیست؟

  • جهت چاپ لوگو بر روی لیبل دایره ای آماده محدودیت رنگ وجود دارد.
  • برای لیبل آماده محدودیت سایز وجود دارد.

چرا باید از لیبل دایره ای آماده استفاده کنیم؟

امروزه اکثر فروشندگان و افراد به دلیل کمبود زمان، نیاز به لیبل فوری در تیراژ کم را دارند. لیبل دایره ای آماده همانطور که از نامش پیداست، در طرح های آماده و چاپ شده موجود می باشد که بلافاصله برای مشتری قابل ارسال است. بنابراین اغلب مشتریان به سرعت سفارش خود را دریافت کرده و در زمان خود صرفه جویی می کند.

لیبل دایره آماده ارزان قیمت است و توجیه اقتصادی خیلی خوبی دارد. این لیبل ها با قطر ۵٫۵ سانت کاربردی ترین ابعاد می‌باشند که برای اغلب مشتریان قابل استفاده هستند. می‌توان بر روی لیبل دایره ای در تعداد کم لوگو یا طرح دلخواه را نیز چاپ نمود که از لحاظ قیمتی نیز بسیار ارزان و مناسب است.

لیبل دایره ای آماده چگونه چاپ می شود؟

جهت چاپ لیبل دایره ای آماده در تیراژ  کم از چاپ دیجیتال استفاده می شود. چاپ دیجیتال، قابلیت چاپ در تیراژ کم و کیفیت خوب را دارا می باشد.

قیمت خرید لیبل دایره ای آماده چقدر است ؟

حداقل سفارش خرید لیبل دایره ای آماده چقدر است ؟

چقدر زمان میبرد تا لیبل دایره ای آماده شود؟

چاپ روی لیبل دایره ای آماده به چه صورت انجام می شود ؟

ارسال لیبل دایره ای آماده چقدر زمان میبرد ؟

ارسال به تهران و شهرستان برای لیبل دایره ای آماده چگونه است ؟

چاپ روی لیبل دایره ای آماده چقدر زمان میبرد ؟

لیبل دایره ای آماده اغلب چه مزایای دارد ؟

لیبل دایره ای آماده را اغلب با چه مکمل هایی می توان خریداری کرد ؟

تحول صنعت بسته بندی با شخصی سازی لیبل دایره ای

امروزه ایده شخصی سازی لیبل دایره ای و کالاهای چاپ و بسته بندی فراتر از یک فرصت تجاری است، چرا که با فراگیر شدن روش خرید اینترنتی، حجم تقاضای لیبلهای شخصی سازی شده که مناسب ارسال کالا به مشتریان اینترنتی باشد بسیار افزایش یافته و جای محصولات لیبل خورده قبلی را که در تیراژ بالا، برای خرده فروشان ارسال میشدند گرفته است.

در حال حاضر با این که محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی برای تولید لیبلهای شخصی سازی شده با کیفیت در بازار وجود دارد، به خدمت گیری این تجهیزات یک مساله و استفاده درست از آنها مساله دیگری است. با این حال نمی توان انکار کرد که ورود لیبلها به صنعت بسته بندی تحول عظیمی در این صنعت به وجود آورد.

تاثیر چاپ دیجیتال با شخصی سازی لیبل دایره ای

بی تردید ابداع و توسعه چاپ دیجیتال در سالهای اخیر از مهمترین عوامل تحول در صنعت چاپ لیبل بوده است و عامل اصلی در تحقق دو فرصت و چالش تنوع خواهی و تغییر تکنولوژی به حساب می آید که چاپخانه داران لیبل را به بازنگری در استراتژیهای بازاریابی و فروش ترغیب می کند.

در ۱۵ سال اخیر، چاپ دیجیتال بیشترین سطح تغییرات و پیشرفت را شاهد بوده و امروزه هم این مسیر ادامه دارد. فن آوری چاپ دیجیتال، باعث حذف هزینه و زمانبری تولید پلیت چاپ و مرحله آماده سازی ماشین برای شروع عملیات چاپ شده و چاپخانه داران را قادر می سازد که به چاپ اقلام کم تیراژ و به خصوص با صرفه اقتصادی اقدام کنند.

امروزه امکان چاپ کم تیراژ، حتی برای آن دسته از چاپخانه دارانی که مشتریان پرتیراژ دارند، یکی از الزامات هر چاپخانه لیبل شمرده میشود. با این همه ورود فن آوری دیجیتال به یک چاپخونه، چالشهایی را به دنبال دارد که از جمله آن می توان به آموزش پرسنل فروش درباره قابلیتهای چاپ دیجیتال اشاره کرد. ایجاد بازارهای جدید برای چاپ دیجیتال مستلزم صرف وقت و به کارگیری نیروهای توانمند است.

سرمایه گذاری روی سخت افزار مناسب، بسیار اهمیت دارد و برای بهره برداری درست از فرایند تولید، باید از تجهیزات تکمیلی پس از چاپ، به منظور نهایی کردن پروسه تولید لیبل استفاده کرد.

منفعتهای استفاده از لیبل دایره ی

لیبلها علاوه بر کارایی که دارند، منافعی هم برای مشتریان و تولیدکنندگان به همراه دارند؛ در ادامه با بخشی از این منافع بیشتر آشنا می شویم.

ایجاد فاکتور امنیتی

یکی از کاربردهای اصلی، امکان تولید لیبل با یک کد امنیتی منحصر به فرد است که مانع جعل محصول شده و از نفوذ محصولات غیراصلی و نامرغوب خارجی در بازار جلوگیری می کند. رسیدن به چنین هدفی با به کارگیری فناوریهای جدیدی نظیر رزولوشن ۱۲۰۰ dpi واقعی امکان پذیر شده است. برای مثال به وسیله آن می توان حروف ریزی به اندازه نیم پوینت را رندر کرد.

بازاریابی آزمایشی

بسته بندی را برای تطابق با سلیقه مشتریان یک بازار خاص، به صورت منطقه ای می توان طراحی کرد. بدین ترتیب هر چه اطلاعات ما از نیاز، ذوق و سلیقه مشتریان منطقه ای کم یا زیاد باشد، به همان نسبت می توان اطلاعات مناسب تر و مفیدتری را روی بسته بندی کالا به مخاطب و یا مصرف کننده منتقل کرد. بدین ترتیب چاپ لیبل دیجیتال شرایط چاپ لیبل یا بسته بندی مرتبط با یک رویداد خاص را فراهم می کند و بسته به موقعیت های زمانی و مکانی مختلف، محصولات متناسب با آن را می توان تولید کرد.

کاهش انبارداری

امکان تولید با صرفه تعداد کمتری لیبل، تولیدکنندگان را از تولید تعداد زیادی لیبل یا بسته بندی و انبارداری آن بی نیاز می کند. چرا که شرط لازم در روشهای تولید سنتی برای رسیدن به سطح اقتصادی، تیراژ بالا است.

مصرف لیبل و بسته بندی

آگاهی از روند بازار و داشتن زیرساختهای چاپ دیجیتال، زمینه لازم برای موفقیت شرکتهای فعال در ارایه این خدمات را فراهم می کند و آینده از آن کسانی است که خود را با شرایط جدید زودتر وفق داده و از فرصت موجود برای سرمایه گذاری روی موضوعاتی استفاده کنند که در آینده بهترین فرصتهای تجاری را برای آنها فراهم می کند.

چالش های پیش روی چاپخانه های لیبل

تنوع خواهی بازار و پیشرفت های تکنولوژی، چاپخانه داران لیبل را در حال حاضر و در آینده نزدیک با فرصت ها و چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد، چرا که این دو فاکتور از یک طرف می تواند ارایه خدمات نو و متناسب با ذوق و سلیقه جدید مشتریان را هموار سازد و بازارهای جدیدی را به روی صاحبان صنایع باز کند و از طرف دیگر به دلیل نیاز به سرمایه گذاری های هنگفت چالش و دردسرهای سرمایه گذاری ایجاد نماید.

بازار لیبل دایره ای

با این حال بازار لیبل در سالهای اخیر از ثبات نسبی برخوردار بوده است. از طرفی بخش های جدیدی به بازارهای سنتی آن اضافه شده و در حال توسعه است که از جمله آن می توان به مواردی مثل فیلم شرینگ، بسته بندی انعطاف پذیر، لیبل های امنیتی، هدایای تبلیغاتی و تا حدی RFID اشاره کرد.

دیگر فناوری های نوین

در دهه گذشته شاهد ورود ماشین های چاپ لیبلی بودیم که از سرو موتور (Servo motors ) استفاده می کردند. گرچه موتورهای سرو، فن آوری های جدیدی محسوب نمی شوند، ولی زمانی در ماشین های چاپ لیبل کاربرد پیدا کرده و باعث کاهش قیمت آنها شدند.

امروزه ماشینهای معمولی دارای شفت و دنده برای حفظ موقعیت خود در مقابل ماشین های چاپ لیبل سرو موتوری در تقلا هستند. این ماشین آلات بر اساس گفته سازندگانشان از محاسن متعددی برخوردارند که از آن جمله می توان به سادگی و دقت رجیستر شدن اولیه و حذف اثر چرخ دنده و سایر نشانه های ناخواسته اشاره کرد.

البته میزان ضایعات مواد در آنها به حداقل رسیده و زمان آماده سازی ماشین به هنگام تعویض سفارش کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، به خاطر اتصال سروموتور به CPU، مشخصات تمام سفارشات چاپی در حافظه باقی مانده و استفاده دوباره از آنها را امکان پذیر می سازد. بر اساس تخمین سازندگان ماشین های چاپ سروموتور، سهم بازار این ماشین ها از بازار چاپ لیبل حدود ۲۵ درصد است، یعنی از هر ۴ چاپخانه، یکی دارای چنین ماشین آلاتی است.

البته قیمت این ماشین ها نسبت به نوع معمولی آنها گران تر است ولی در صورت نیاز با هر تعداد سروموتور قابل تجهیز و بهره برداری است. افزایش استقبال از این ماشین آلات با شیب کندی ادامه خواهد داشت. البته رکود اقتصادی و کاهش اعتبارات مالی باعث شده که چاپخانه های کمتری به تهیه این نوع از ماشین آلات اقدام کرده و به روزرسانی تجهیزات خود را به زمانی که بازار رونق بیشتری داشته باشد موکول کنند. به تازگی چاپ تجاری و محصولات فرهنگی با نزول چشمگیری مواجه بوده است که از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجلات، روزنامه ها و نشریات حوزه عمومی تا حد زیادی خوانندگان و آگهی دهندگان خود را از دست دادهاند، چرا که مخاطبان عام آنها به خصوص جوان ترها به رسانه های الکترونیک توجه بیشتری داشته و بدین ترتیب آگهی دهندگان برای جلب نظر مخاطبان خود به راه های ارزان تری روی آورده اند.
  • استفاده از تکنیک هایی نظیر پست مستقیم نیز امروزه گران تمام شده و آگهی دهندگان ترجیح میدهند که به صورت آنلاین با مخاطبان خود در تماس باشند که به مراتب ارزان تر تمام میشود.
  • چاپخانه داران تجاری نیز که به طور سنتی از روش چاپ افست برای چاپ اقلام چاپی استفاده می کردند، خود را در رقابت با چاپ دیجیتال می بینند که در انجام سفارشات کم تیراژ بسیار مقرون به صرفه تر و سریع تر است.

لیبل های افست در مقابل فلکسو

قول رایج در میان کارشناسان و مختصصان چاپ آن است که نصف سفارشات چاپ لیبل به روش افست و نصف دیگر آن به روش چاپ فلکسو انجام میشود. اما در سال های اخیر با مقبولیت بیشتر لیبل های پشت چسبدار، ارزش و اهمیت روش فلکسو نسبت به افست بیشتر شده است. هر چند که در عمل همچنان قاعده ذکر شده در بالا صادق است. نیاز بیشتر به سفارشات چاپی رنگی در ابتدا غلبه فناوری افست را به روش فلکسو به دنبال داشت ولی خیلی زود فلکسو قدم های عقب مانده را جبران کرد و همچنان نسبت ۵۰-۵۰ برای دو فناوری افست و فلکسو حفظ شده است.

البته طراحان لیبل به طور معمول در کارهای خود از ۶ یا ۷ رنگ استفاده می کنند که چاپ آن توسط ماشین های رول کم عرض فلکسود که قابلیت نصب ۸ تا ۱۲برج را به روی خود دارند بسیار ساده است – و این در حالی است که به روش افست کار ساده ای محسوب نمی شود.

دیجیتال وارد عرصه می شود

در روزهای اول، این قاعده که برای انجام سفارشات کم تیراژ باید از افست به طرف دیجیتال رفت، به دلایلی شامل بازار لیبل و بسته بندی نمی شد. چرا که در بازار لیبل های پشت چسیداره واحدهای تجاری زیادی که تنها شامل یک یا چند ماشین چاپ فلکسو رول کم عرض بوده، فعالیت می کنند مدیران بزند، که در بازار بین المللی فعالیت دارند در هر بخش از بازار یا هر کشوری با الزامات مختص و ویژه ای برای محصولات لیبل روبه رو هستند و در نتیجه لازم است که خطوط تولید بسته بندی و حتی آنهایی که به تولید دائمی یک محصول خاص مشغولند، هر از گاهی لیبل ها را تغییر دهند و در نتیجه با حجم انبوهی از لیبل های غیر قابل استفاده روبه رو می شوند که برای بازار خاصی تولید شده و دیگر به درد نمیخورد، اینجاست که اهمیت چاپ دیجیتال و قابلیت آن در تولید محدود لیبل مشخص می شود.

روندهای جهانی بسته بندی

مثل دیگر بخش های صنعت چاپ، بسته بندی نیز در سال های اخیر تحت تاثیر رکود اقتصادی قرار گرفته است. این در حالی است که همچنان تولید انواع بسته بندی نظیر بسته بندی انعطاف پذیری بسته بندی مقوایی، برچسب و لیبل در حال افزایش است. با این همه تولید انواع محصول چاپ بسته بندی در یک کشور صرفنظر از محدودیتهای فنی و پروسه تولید، به عواملی نظیر: دوام محصول در بازار، قوانین دولتی، هزینه مصرف انرژی، جایگاه و نقش خرده فروشی، اقتصاد جهانی و وضعیت تولید صادراتی آن بستگی دارد.

دوام محصول بسته بندی در دوران رکود اقتصادی فعلی پیش از همه مورد بحث بوده؟ قوانین دولتی که در ارتباط با لزوم استفاده از مواد بادوام در پسته بندی ها تنظیم شده است، بیشترین تاثیر را بر روی صنعت بسته بندی دارد از دیگر موضوعات موثر بر بسته بندی، الزامات قانونی در مورد سلامتی مواد غذایی است. دسترسی به اطلاعات مربوط به اجزای تشکیل دهنده مواد غذایی و خوراکی بسیار مهم بوده و لیبل یا بسته بندی اصلی ترین جزء برای انتقال این اطلاعات هستید.

برای صرفه جویی در مصرف انرژی نیز باید در تولید محصولات بسته بندی سبکتر سعی شود که محیط زیست را کمتر آلوده کند. به خاطر هزینه بالای انرژی مصرفی، در بعضی از مناطق سعی می شود که به جای کاغذ از مواد پلاستیکی استفاده شود.