پاکت پنجره دار زیپ کیپ کرافت آماده

بسته های صد عددی

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده یکی از بهترین گزینه های بسته بندی در کنار ساک دستی آماده و جعبه آماده برای نمایش محصولات مختلف هستند. پاکت ایستاده پنجره دار  این پاکت های زیپ دار به تنهایی با یک گیره بادوام می‌ایستند و می‌توانند کاملاً با زیپ بسته شوند تا همه محصولات داخل آن تا حد ممکن هوادهی نشود. این پاکت ها در تعداد کم قابل تهیه می باشند و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. پاکت های زیپ دار برای بسته بندی انواع محصولات ایده آل می باشند. می توانید بر روی آن ها نام تجاری خود را چاپ کنید تا ابزار تبلیغاتی بسیار موثری داشته باشید. این پاکت ها قابلیت بسته شدن مجدد دارند و با هر بار استفاده به راحتی بسته شده و از محتوایات محافظت کرده و مانع خراب یا فاسد شدن آن ها می شوند. استفاده از این پاکت ها برای تمام افراد راحت بوده و یک گزینه بسته بندی محبوب می باشند.

این پاکت ها با شفافیت و مانع بالا تک تک محصولات را نشان می‌دهند، تا پاکت ‌های فلزی با مانع بالاتر که در رنگ ‌های به یاد ماندنی عرضه می‌شوند و برای برندسازی آماده هستند، ما انواع پاکت ‌های ایستاده زیپی را به صورت عمده برای محصولات عمده شما ارائه دهیم.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چیست؟

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چیست؟

به عبارت ساده پاکتی است که توانایی ایستادن به تنهایی را دارد. در صنعت بسته بندی انعطاف پذیر، پاکت های زیپ دار یکی از انواع بسته بندی هستند. دارای قابلیت نمایش عالی در قفسه است و بسته بندی آن ها بسیار آسان است. ما مجموعه گسترده ای از اندازه ها و رنگ ها داریم که گزینه های بسیار خوبی برای طراحی بسته بندی آن ها فراهم می کند.

پاکت های پنجره دار زیپ کیپ بر دنیای بسته بندی مسلط است. برندهای برتر در حال انتقال از بسته بندی سفت و سخت سنتی مانند شیشه، قوطی و جعبه به پاکت های پنجره دار زیپ کیپ انعطاف پذیر هستند. این پاکت ها به‌طور مسطح نگهداری می‌شوند و در نتیجه فضای با ارزش خرده ‌فروشی صرفه‌ جویی می‌شود. و از آنجایی که آن ها بسیار سبک وزن هستند، شرکت ها در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی می کنند.

حداقل سفارش پاکت زیپ دار پنجره دار کرافت آماده چقدر است ؟ 

حداقل سفارش پاکت زیپ دار پنجره دار کرافت آماده ۱۰۰ عدد است. شما می توانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ تماس بگیرید و از نمونه کارها و قیمت این پاکت ها اطلاع کسب کنید.

چقدر زمان می برد پاکت زیپ دار ایستاده به دست مشتریان برسد؟ 

حداقل زمان ارسال سفارشات پس از واریز وجه ۳ ساعت کاری می باشد. شما می توانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ تماس بگیرید و از نمونه کارها و قیمت این پاکت ها اطلاع کسب کنید.

مزایای پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چیست؟

مزایای پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چیست؟

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده انعطاف پذیری بالایی دارد

پاکت زیپ کیپ پنجره دار یک نوع بسته بندی انعطاف پذیر است و این عدم استحکام مزایای بی شماری را به همراه دارد. از جمله مزایای آن عبارتند از فضای ذخیره سازی کمتر، کاهش هزینه های حمل و نقل و محصول بیشتر برای فضای کمتر. محصولات غیر جامد را می توان به راحتی در پاکت ها قرار داد اما شکل و قابلیت ایستادن حفظ می شود. این باعث می شود بسته بندی پاکت های زیپ دار برای نمایش در قفسه ها خوب باشد. شکل خود را حفظ می کند و نام تجاری را به خوبی ارائه می دهد، بدون اینکه به خودی خود فرو بریزد.

انعطاف‌پذیری بسته‌بندی با این پاکت ها همچنین به این معنی است که پاکت ‌ها در صورت افتادن پاره نمی‌شوند، ترک نمی‌خورند یا نمی‌شکنند و در نتیجه شکستگی کمتر، فروش بیشتر محصولات و مشتریان راضی‌تر می‌شوند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده قابلیت چاپ دارد

پاکت ‌ها را می‌توان مستقیماً بر روی آن چاپ کرد یا برای برندسازی آسان و فوری، برچسب‌گذاری کرد. چاپ دیجیتال امکان سفارشی سازی پاکت و افزودن اطلاعات کلیدی از جمله نام تجاری، لوگو، تصاویر، مواد تشکیل دهنده محصول، اطلاعات مورد نیاز و موارد دیگر را می دهد. این توانایی چاپ آسان برای برندهایی جذاب است که می خواهند برندسازی و سفارشی سازی بسته بندی محصول خود را ساده کنند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده قابل بازیافت می باشد

بسته بندی با پاکت پنجره ای را می توان از طیف وسیعی از مواد از جمله فویل فلزی، پلی پروپیلن و پلی استرها تهیه کرد. طیف گسترده‌ای از انواع پاکت ها از سوی تامین‌کنندگان موجود است، بنابراین برندها می‌توانند جایگزین‌ های قابل بازیافت را برای بسته ‌بندی محصول خود به راحتی انتخاب کنند. حتی در تولید پاکت های زیست تخریب پذیر که می توانند در عرض ۱۸ ماه تجزیه بیولوژیکی شوند یا پاکت های کمپوست پذیر که مواد مغذی را پس از تخریب آزاد می کنند، افزایش یافته است.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده برای انواع محصولات مناسب می باشند

بسته بندی با پاکت های پنجره دار برای طیف وسیعی از محصولات از جمله جامدات یا مایعات، قطعات کوچک یا بسته بندی فله مناسب است. این نوع بسته بندی را می توان برای پاکت های نوشیدنی، پاکت های مواد غذایی در حال حرکت، کپسول ها، غذاهای جامد و موارد دیگر استفاده کرد. بسته بندی زیپ کیپ اغلب برای محصولات خوراکی و فاسد شدنی مانند دانه های قهوه، مخلوط کوکتل، بخش های برنج و غیره استفاده می شود.

به دلیل انعطاف‌ پذیری بسته ‌بندی زیپ کیپ، برندها می‌توانند پاکت ‌ها را با مقادیر یا قسمت ‌های دقیق بدون اتلاف فضای بسته‌بندی پر کنند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده قابل مهر و موم شدن هستند

محصولات را با پاکت های پنجره دار می‌توان به طور ایمن بسته‌ بندی کرد تا از نفوذ هر محصول یا هر گونه آلودگی به داخل جلوگیری شود. این حفظ محصول، پاکت ها را به بسته ‌بندی ایده‌آل برای کالاهای خوراکی یا فاسد شدنی تبدیل می‌کند که ممکن است در اثر تماس با هوا یا آب تأثیر منفی بگذارد.

مهر و موم های مختلفی بر روی پاکت های پنجره ای موجود است، از دستگیره های معمولی و بسته های مهر و موم با زیپ برای اطمینان بیشتر، تا نوک پیچ و دهانه.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده قابل آب بندی مجدد می باشند

بسته بندی و بازگشایی آسان پاکت های پنجره ای آن را برای کاربردهای در حال حرکت و استفاده مجدد ایده آل می کند. در صورت باز نشدن، پاکت های هوادار باقی می‌ماند، اما در صورت نیاز می‌توان آن را برای دسترسی به محصول باز کرد. این امر مخصوصاً برای نگهداری مواد غذایی مهم است زیرا ممکن است مصرف کنندگان مایل نباشند از همه محصولات غذایی به طور همزمان استفاده کنند، بنابراین می توانند در صورت لزوم پاکت را باز و بسته کنند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده قابل سفارشی سازی هستند

در کنار چاپ دیجیتال، روش‌ های دیگری نیز وجود دارد که بسته ‌بندی پنجره دار را می‌توان برای یک برند یا محصول منحصر به فرد ساخت. از پنجره‌ های شفاف برای نمایش محصول، تا بسته ‌های قابل تنظیم، برندها می‌توانند بسته ‌بندی زیپ دار مناسب را برای خود انتخاب کنند. حتی از نظر مواد نیز طیف وسیعی از انتخاب وجود دارد. شفاف، پنجره ها، کناره های شفاف، روکش های براق، روکش مات و موارد دیگر. بسته به نوع کاربرد، سفارشی‌ سازی ‌های محبوب بسته ‌بندی شامل دهانه ‌ها، قسمت ‌های اسپری، رویه ‌های پیچ و غیره است.

برخلاف جعبه های مستطیلی که فقط به چاپ و تزئین محدود می شود، این پاکت ها طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی هیجان انگیز را ارائه می دهند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده کاهش ردپای کربن را به دنبال دارند

در مقایسه با سایر انواع بسته بندی، این پاکت ها باعث کاهش ردپای کربن در طول تولید و حمل و نقل می شوند. ماهیت قابل حمل و منعطف پاکت ها باعث می شود که تعداد بیشتری نسبت به سایر انواع بسته بندی سفت و سخت یکباره حمل شود و در نتیجه هزینه های حمل و نقل نیز کاهش می یابد. بنابراین، پاکت های پنجره ای باید برای مشاغلی که به دنبال بهبود اثرات زیست محیطی خود هستند، مورد توجه قرار گیرد.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده دوام بالای دارند

پاکت های پنجره ای بسیار بادوام هستند. معمولاً در برابر پارگی و سوراخ شدن برای محافظت از محصول داخل نسبتاً مقاوم است. علاوه بر این، پاکت های پنجره ای را می‌توان برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و محافظت بیشتر از محصولات در داخل، آستر مخصوص ساخت.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده برای چه بسته بندی هایی استفاده می شوند؟

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده برای چه بسته بندی هایی استفاده می شوند؟

تقریباً ۸۳ درصد از برندها از نوعی بسته بندی انعطاف پذیر از جمله پاکت پنجره دار استفاده می کنند. پاکت ‌ها و سایر انواع بسته ‌بندی انعطاف ‌پذیر، مزایا و عملکردهای منحصر به ‌فردی را ارائه می‌کنند که به وضوح مورد علاقه مشاغل برای محصولاتشان است.

از مواد غذایی و نوشیدنی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، بسیاری از صنایع می توانند از استفاده از این پاکت ها برای بسته بندی محصولات بهره مند شوند. کمک به محصولات برای برجسته شدن در قفسه، کاهش اثرات زیست محیطی کسب و کار و جذابیت برای مصرف کنندگان تنها برخی از راه هایی هستند که بسته بندی با پاکت پنجره دار می تواند برای یک تجارت مفید باشد.

پاکت گلاسه پنجره دار در چه سایز هایی به فروش می رسد؟

  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۱۰ × ۱۵
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۱۲ × ۱۸
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۱۴ × ۱۹
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۱۶ × ۲۴
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۱۸ × ۲۵
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۱۸ × ۲۷
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۲۰ × ۳۰
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۲۵ × ۳۵
  • پاکت گلاسه پنجره دار سایز ۳۰ × ۴۰

انواع پاکت زیپ کیپ پنجره دار آماده چیست؟

انواع پاکت زیپ کیپ پنجره دار آماده چیست؟

پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت

پاکت های کاغذی کرافت برای صنعتگران و تولیدکنندگان گرانولا، خوراک حیوانات خانگی، محصولات پخته شده و صنایع دستی عالی هستند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار متالایز

پاکت زیپ کیپ پنجره دار متلایز گزینه ایده آل برای تازه و ماندگاری مواد غذایی، چه آب نبات، چیپس یا حتی محصولات غذایی باشد.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار استاندارد شفاف

از پاکت های پنجره دار شفاف استاندارد ما برای نگهداری روزانه غلات، جو و تنقلات استفاده کنید. این ها همچنین می توانند برای لوازم صنایع دستی، نمایشگرهای خرده فروشی و موارد دیگر استفاده شوند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار جلو شفاف

هنگامی که می خواهید محصولات خود را به نمایش بگذارید، وضوح بیشتری را ارائه می دهند. این را می توان برای کوکی های سفارشی و قطعات صنایع دستی استفاده کرد.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار پشت رنگی

پاکت های پشتی رنگی دارای پنل جلویی شفاف هستند که این پاکت ها را به گزینه ای عالی برای پاکت های پذیرایی، مهمانی های تم مانند تولد و هدایا تبدیل می کند.

پاکت زیپ کیپ پنجره دار آماده برای چه محصولاتی مناسب می باشند؟

پاکت زیپ کیپ پنجره دار آماده برای چه محصولاتی مناسب می باشند؟

پاکت آجیل و خشکبار زیپ دار آماده 

پاکت حبوبات زیپ دار آماده 

پاکت محصولات غذایی زیپ دار آماده 

پاکت چیپس زیپ دار آماده 

پاکت شکلات زیپ دار آماده 

پاکت میوه های خشک زیپ دار آماده 

پاکت تنقلات زیپ دار آماده 

پاکت لوازم خودرو زیپ دار آماده 

پاکت محصولات دارویی زیپ دار آماده 

پاکت زیپ دار پنجره دار برای قهوه

پاکت زیپ دار پنجره دار برای لوازم آرایشی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای خشکبار

پاکت زیپ دار پنجره دار برای آجیل

پاکت زیپ دار پنجره دار برای شکلات

پاکت زیپ دار پنجره دار برای کالباس

پاکت زیپ دار پنجره دار برای لوازم التحریر

پاکت زیپ دار پنجره دار برای پسته

پاکت زیپ دار پنجره دار برای گردو

پاکت زیپ دار پنجره دار برای میوه خشک

پاکت زیپ دار پنجره دار برای برنج

پاکت زیپ دار پنجره دار برای زیتون

پاکت زیپ دار پنجره دار برای خرما

پاکت زیپ دار پنجره دار برای بادام گردو

پاکت زیپ دار پنجره دار برای تخمه

پاکت زیپ دار پنجره دار برای تنقلات

پاکت زیپ دار پنجره دار برای پاستیل

پاکت زیپ دار پنجره دار برای کوکی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای شیرینی خانگی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای فندق

پاکت زیپ دار پنجره دار برای بادام زمینی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای بادام هندی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای سوسیس

پاکت زیپ دار پنجره دار برای ژامبون خانگی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای سبزی خشک

پاکت زیپ دار پنجره دار برای ادویه

پاکت زیپ دار پنجره دار برای زردچوبه

پاکت زیپ دار پنجره دار برای دارچین

پاکت زیپ دار پنجره دار برای پاپریکا

پاکت زیپ دار پنجره دار برای اسپرسو

پاکت زیپ دار پنجره دار برای گردو

پاکت زیپ دار پنجره دار برای کشمش

پاکت زیپ دار پنجره دار برای شهد گل

پاکت زیپ دار پنجره دار برای مویز

پاکت زیپ دار پنجره دار برای سویا

پاکت زیپ دار پنجره دار برای آرد

پاکت زیپ دار پنجره دار برای خاک

پاکت زیپ دار پنجره دار برای همبرگر خانگی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای عطاری

پاکت زیپ دار پنجره دار برای دمنوش

پاکت زیپ دار پنجره دار برای چیپس میوه

پاکت زیپ دار پنجره دار برای گلپر

پاکت زیپ دار پنجره دار برای ماکارونی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای باقالی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای اسماج

پاکت زیپ دار پنجره دار برای گل خشک

پاکت زیپ دار پنجره دار برای عدس

پاکت زیپ دار پنجره دار برای مکمل بدنسازی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای چای ماسالا

پاکت زیپ دار پنجره دار برای شمع دست ساز

پاکت زیپ دار پنجره دار برای کیک خانگی

پاکت زیپ دار پنجره دار برای وکس اپیلاسیون

پاکت زیپ دار پنجره دار برای اسپرسو

پاکت زیپ دار پنجره دار برای لاته

پاکت زیپ دار پنجره دار برای کاپوچینو

پاکت زیپ دار پنجره دار برای کلوچه

پاکت کرافت مالزی پنجره دار در چه سایز های تولید و به فروش می رسد؟

  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۱۵ × ۱۰
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۱۸ × ۱۲
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۱۹ × ۱۴
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۲۴ × ۱۶
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۲۵ × ۱۸
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۳۰ × ۲۰
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۳۵ × ۲۵
  • پاکت کرافت مالزی پنجره دار سایز ۴۰ × ۳۰

تاریخچه پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چیست؟

تاریخچه پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چیست؟

در واقع طرح اولیه پاکت پنجره دار ایستاده در سال ۱۹۶۸ ثبت اختراع شد. با این حال، تا زمان انقضای حق ثبت اختراع، انقلاب پاکت های ایستاده آغاز نشد. طراحی و ساخت پاکت های ایستاده در طول سال‌ها تکامل یافته و شامل ویژگی‌های طراحی خلاقانه مانند زیپ قابل باز شدن، بریدگی‌های پارگی مناسب برای باز شدن آسان، و برخی از سبک‌ ها دارای پنجره‌ای برای مشاهده آسان است. امروزه، پاکت های پنجره دار زیپ دار گزینه بسته بندی برای بسیاری از برندهای معروف است. شرکت ها از این پاکت های هوابند برای بسته بندی آب نبات، بسته بندی قهوه، بسته بندی چای، بسته بندی حیوانات خانگی، بسته بندی محصولات زیبایی و غیره استفاده می کنند.

ساخت و ساز پاکت های زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چگونه است؟

ساخت و ساز پاکت های زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده چگونه است؟

یک پاکت های پنجره دار زیپ کیپ از چندین لایه از مواد مانع ساخته شده است که برای ایجاد یک ورق پیوسته به یکدیگر لمینت شده اند. مواد مانع و ساخت پاکت دوام و ماندگاری بسته بندی شما را تعیین می کند. مواد انتخاب شده همچنین خطر احتمالی سوراخ شدن پاکت، نشت و پارگی را تعیین می کند. بنابراین، انتخاب یک پاکت با کیفیت بالاتر در نهایت به معنای مشکلات کمتری خواهد بود. معمولاً ۲-۳ لایه در ساخت یک پاکت پنجره دار زیپ کیپ وجود دارد. یک لایه بیرونی، یک لایه میانی و یک لایه داخلی وجود دارد. هر لایه یک مانع محافظتی برای محافظت و حفظ محتویات در برابر عناصر محیطی از جمله رطوبت، نور UV، اکسیژن و بوهای خارجی ایجاد می کند.

لایه بیرونی

کاغذ کرافت طبیعی، کاغذ کرافت سیاه، شفاف و نمای بیرونی مات. لایه بیرونی پاکت پیام برند شماست و چیزی که مشتری را به سمت محصول شما می کشاند، و ارتباط برقرار می کند. پاکت ‌های کاغذ کرافت طبیعی، ظاهر و احساسی کاملاً طبیعی و تولیدی در مقیاس کوچک دارند. هیچ چیز مانند کاغذ کرافت طبیعی نمی گوید. در حالی که پاکت های ایستاده کاغذ کرافت مشکی ظاهری بسیار جذاب دارند که با حس و بافت طبیعی کاغذ کرافت ترکیب شده است. اما، به خاطر داشته باشید، کاغذ کرافت صرفاً برای ظاهر خوب استفاده نمی شود. کاغذ کرافت با کیفیت قوی و بسیار بادوام است. در برابر سوراخ شدن و پارگی مقاومت دارد. بافت متخلخل و طبیعی کاغذ کرافت آن را برای برچسب زدن و مهر زدن با دست ایده آل می کند. پاکت های ایستاده مات ظاهری بسیار گیرا و جذاب دارند که هر محصولی را بهبود می بخشد. بزرگترین مزیت پاکت های ایستاده مات این است که در برابر آب مقاوم هستند. آن ها را نیز می توان با برچسب سفارشی کرد، با جوهر دائمی مهر و موم و مهر داغ کرد.

وقتی نوبت به بسته‌بندی محصولاتتان می‌رسد، باید از استفاده از پاکت ‌های کاغذ کرافت ارزان و ضعیف خودداری کنید. اصرار بر روی کاغذ کرافت طبیعی با کیفیت بالا به جای کاغذ کرافت تقلیدی ارزان قیمت هیچ جایگزینی وجود ندارد.

لایه میانی

این لایه میانی می تواند از مواد مختلف فیلم ساخته شود، اما بیشترین استفاده از فویل آلومینیومی (AL)، (VMPET) یک فیلم متالیزه، (PET یا PETE) پلی اتیلن ترفتالات است.

(AL) فویل آلومینیومی: یک مانع لایه فویل آلومینیومی محصول شما را تقریباً ۲۰ ماه تازه نگه می دارد، در مقایسه با ۱۳ ماه زمانی که از فیلم مانع متالیز شده (VMPET) استفاده می شود. فیلم فویل آلومینیومی ظاهر بسیار بالاتری دارد و محافظت بهتری را ارائه می دهد.

(VMPET): یک فیلم متالیزه که اغلب در بسته بندی های با کیفیت پایین تر استفاده می شود. اگرچه محافظت در برابر موانع را ارائه می دهد، اما این ماده ارزان تر محافظت طولانی مدتی را که فویل آلومینیومی انجام می دهد، ارائه نمی دهد. این فیلم متالایز ظاهری فلزی دارد و هنگام باز شدن پاکت ها برای مشتریان چندان جذاب نیست.

(PET OR PETE): رزین پلیمری ترموپلاستیک از خانواده پلی استر که در بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها، محصولات مراقبت شخصی و بسیاری موارد استفاده می شود. سایر محصولات مصرفی

لایه داخلی

لایه داخلی یک پاکت های پنجره دار زیپ کیپ بسیار مهم است، به خصوص در هنگام استفاده از آن ها برای بسته بندی مواد غذایی. پوشش داخلی موادی است که مستقیماً با محصول شما در تماس است. رایج ترین ماده مورد استفاده برای پاکت های ایستاده پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LLDPE) است. این ماده به طور گسترده در سراسر صنعت بسته بندی استفاده می شود، زیرا مورد تایید FDA است و برای تماس مستقیم با مواد غذایی بی خطر است.

لایه داخلی نیز همان چیزی است که پاکت های ایستاده ما را با حرارت آب بندی می کند. مهر و موم حرارتی پاکت های شما به محصول شما، مهر و موم بدون دستکاری می دهد، در نتیجه به مشتری شما اطمینان می دهد که محصول باز نشده یا دستکاری نشده است.

چرا از پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده در انواع صنایع استفاده می شود؟

بسته بندی به بخش مهمی از تمرین برندسازی تبدیل شده است، زیرا چهره محصول است. این نه تنها از مواد غذایی یا اقلام شما محافظت می کند، بلکه به حفظ تازگی و خواص اصلی کمک می کند. امروزه در مورد بسته بندی گزینه های زیادی وجود دارد که شامل پاکت های زیپ دار پنجره ای نیز می شود. برندهای برتر صنایع مختلف به دلیل تمرکز بر استفاده از مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست و سبک وزن، روش های بسته بندی معمولی را با روش های بسته بندی انعطاف پذیر جایگزین می کنند. پاکت های زیپ دار در همه این دسته ها قرار می گیرند و به معنای واقعی کلمه در قفسه های خرده فروشی قرار می گیرند. بنابراین، آن ها به طور گسترده پذیرفته شده، محبوب، و گزینه پیشرو برای تولید کنندگان مواد غذایی، نوشیدنی، محصولات مراقبت، ویتامین ها، غذای حیوانات خانگی، و غیره هستند. این پاکت ها و پاکت های مایکروویو دارای بریدگی های پارگی با قابلیت باز شدن آسان و بسته شدن قفل قوی هستند که طراوت محصولات را برای مدت طولانی حفظ می کند.

چرا پاکت زیپ کیپ پنجره دار کرافت آماده را برای بسته بندی محصول انتخاب کنید؟

انتخاب معیارهای بسته بندی شما همیشه با شناسایی نیاز اصلی محصول شما شروع می شود. در زیر دلایل مهمی وجود دارد که چرا پاکت های زیپ دار ایستاده می توانند بهترین گزینه برای محصول شما باشند.

آگاهی بهتر از برند

همانطور که گفته شد بسته بندی به عنوان یک ابزار مهم برندسازی و فروش عمل می کند. بسته ‌هایی که روی قفسه ‌ها قرار می‌گیرند حداقل دید را ارائه می‌کنند، در حالی که پاکت ‌های پنجره دار ایستاده مانند پوستر خود عمل می‌کنند یا با ایستادن عمودی روی قفسه عمل می‌کنند. آن ها دید و فضای بهتری را برای گرافیک های با وضوح بالا برای جذب مصرف کنندگان ارائه می دهند.

پیش نمایش محصول

تمرکز اصلی برای پاکت ایستاده نمایش محتویات پاکت و نمایش محصول داخلی است. یک پاکت لمینت ایستاده محصول شما را به خوبی برجسته می کند، همچنین از تغییر شکل آن جلوگیری می کند. همچنین اطلاعات مهم و اجباری درج شده روی بسته در صورت پاکت های زیپ دار ایستاده از فاصله دور به وضوح قابل مشاهده است.

تبلیغ و فروش

پاکت های پنجره دار ایستاده در اندازه ها و طول های مختلف در بخش های مختلف بازار عرضه می شوند. در این، تمرکز اولیه برای یک پاکت، ارائه مقادیر کوچکتر یا نمونه ای از محصولات برای تبلیغ آن ها و ایجاد آگاهی از برند است. بسته های تبلیغاتی فضای کمتری را اشغال می کنند و برای بسته بندی اندازه نمونه مناسب هستند. بسته های تبلیغاتی به مصرف کننده اجازه می دهد تا محصول شما را بدون هیچ تعهدی برای خرید تجربه کند.

حفظ و محافظت

پاکت های پنجره دار ایستاده نه تنها برای نمایش محصول شما عالی هستند، بلکه قابلیت نگهداری و محافظت آن ها باعث محبوبیت آن ها می شود. گیج پاکت نقش مهمی در محافظت از هر نوع محصولی از جمله یک جسم تیز یا حجیم دارد. اگرچه، می توانید از این پاکت ها برای نگهداری اقلام فریزر استفاده کنید. هنگام انتخاب پاکت، گیج و برخی مواد افزودنی خاص در مواد را در نظر بگیرید که برای حفظ و محافظت از محصولات ضروری هستند.

راحتی و قابلیت حمل

این پاکت های پنجره دار زیپ کیپ انعطاف پذیر نسبت به شیشه ها یا جعبه ها فضای کمتری را در قفسه یا قفسه آشپزخانه اشغال می کنند. آن ها را می توان بدون هیچ مشکلی و مشکل نشتی از مکانی به مکان دیگر حمل کرد. علاوه بر این، آن ها دارای یک زیپ با قابلیت بسته شدن مجدد هستند. این به مصرف کننده کمک می کند تا اگر مقداری از محتویات داخل پاکت باقی مانده باشد، بسته را دوباره مهر و موم کند.

پایداری و صرفه جویی

مانند تمام بسته بندی های انعطاف پذیر، پاکت های ایستاده به مواد و انرژی کمتری برای ساخت نیاز دارند. هزینه بسته بندی سفت و سخت در هر واحد سه برابر بیشتر از پاکت های ایستاده است. این بدان معناست که پاکت های زیپ دار چند لایه باعث صرفه جویی در هزینه و حاشیه سود بهتر برای کسب و کار می شود. وقتی صحبت از توزیع به میان می‌آید، تعداد بیشتری از پاکت ‌های ایستاده در یک خودرو قرار می‌گیرند و بنابراین به صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت نیز کمک می‌کنند.

تمام ویژگی‌های ذکر شده باعث می‌شود پاکت های ایستاده در صنعت بسته ‌بندی بلندتر باشند. جای تعجب نیست که آن ها یکی از فرمت های بسته بندی سریع در حال رشد هستند.