جعبه آماده یک انتخاب ایده آل بسته بندی و بسیار محبوب می باشد. زیرا تبلیغ خوبی برای محصول بوده و آگاهی از برند را افزایش می دهد. استفاده از آن ها راحت است و برای تهیه قیمت مناسبی دارد. این جعبه ها به همراه ساک دستی آماده یک ترکیب بسیار زیبا و مناسب برای بسته بندی است که مورد توجه و محبوبیت مشتریان قرار می گیرد. به خصوص اگر آن ها را با چاپ روبان تزئین نمایید، یک تجربه بسته گشایی عالی را در ذهن مشتریان ایجاد می کنند.
دلایلی برای توضیح اینکه چرا مردم جعبه و بگ را انتخاب می کنند وجود دارد که عبارتند از:
بگ ها یا جعبه های مقوایی بخشی از ترکیب تبلیغاتی محصولات هستند. زیرا در محل فروش، در فروشگاه و همچنین در اینترنت نمایش داده می شوند. تخمین زده می شود که حدود ۷۵ درصد از تصمیمات خرید در فروشگاه درست جلوی قفسه گرفته می شود. بنابراین یک جعبه می تواند اطمینان حاصل شود که یک محصول دیده می شود و سپس خریداری می شود. در یک نظرسنجی با مصرف کنندگان و کارشناسان، مشخص شد که بسته بندی موثرترین شکل تبلیغات برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید مجدد یک محصول است.
بگ و جعبه های مقوایی، تصویر باکیفیت بالایی دارند، تاثیر قفسه ای قوی دارند و بسیار مورد توجه مصرف کننده هستند. شکلهای نوآورانه و پرداختهای چاپی جالب با هم ترکیب میشوند تا جذابیت فوری را ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که شناخت برند به حداکثر میرسد. محصول بسته بندی شده در جعبه توسط افراد بیشتری نسبت به محصول بسته بندی شده در پلاستیک سریعتر شناسایی شد.
جعبه ها و بگ ها در کنار کاغذ پوستی و لیبل دایره ای مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته اند، آن ها تصویری قابل اعتماد و مطمئن دارند. علاوه بر این، یک مطالعه بیشتر نشان داد که افراد مسن، که در حال حاضر سهم بسیار بیشتری از مصرف کنندگان را تشکیل می دهند، تشخیص، باز کردن و استفاده از جعبه های آماده چاپ شده را بسیار آسان تر از سایر اشکال بسته بندی دریافت کردند. بسته ها کیفیت را نشان می دهند و مصرف کنندگان تمایل دارند آن را به محصول مرتبط کنند، بنابراین به محصولات بسته بندی شده جعبه ای شانس بیشتری برای موفقیت می دهند.
مصرف کنندگان جعبه را دوست دارند. آن ها به جعبه ها و بگ ها اعتماد دارند و استفاده از آن ها را راحت تر از سایر اشکال بسته بندی می دانند. بعلاوه خرد کردن و بازیافت آن ها آسان است و جعبه های تاشو دارای سابقه عالی با امکاناتی در سرتاسر دنیا برای بازیابی و بازگرداندن آن ها برای بازیافت هستند. و مصرف کنندگان آن ها را دوستدار محیط زیست می دانند: تحقیقات بازار نشان داد که مصرف کنندگان کارتن های کاغذی را دوستدار محیط زیست ترین گزینه بسته بندی می دانند. مطالعات نشان دادهاند که مصرفکنندگان حس جعبههای مقوایی را دوست دارند و برای اعتبار زیستمحیطی آنها ارزش قائل هستند.
گرافیک یک جعبه و یا ساک دستی میتواند پیوند هماهنگی را ارائه دهد که تبلیغات رسانهای دیگر برند را توسط مالک برند از طریق روزنامهها، مجلات و تلویزیون تقویت میکند. بسته بندی تقریباً به اندازه تلویزیون به عنوان وسیله ای برای تبلیغ نام تجاری محبوب است و بسته بندی برای تحریک خریدهای تکراری بهترین است. جعبه ها به خوبی توسط مصرف کنندگان شناخته شده و مورد علاقه هستند و واکنش عاطفی گرمی را برمی انگیزند.
با افزایش روزافزون اطلاعات در مورد بسته بندی، جعبه ها در بهترین مکان برای ارائه اطلاعات واضح و آسان تر از بسته بندی های دیگر قرار می گیرند. این به ویژه برای گروه سنی بالای ۶۰ سال جذاب است که مایلند کار خاصی برای آن ها انجام ندهند اما دوست دارند بتوانند از بسته بندی های معمولی استفاده کنند. جعبه های کارتنی و ساک دستی ها این را ارائه می دهند. آن ها همچنین دید بسیار خوبی از برند را ارائه می دهند که برای همه خریداران و همچنین برای صاحبان برند و خرده فروشان مفید است.
صنعت کارتن و بگ داستان زیست محیطی خوبی برای گفتن دارد. آن ها از یک منبع تجدیدپذیر، قابل کمپوست و به راحتی قابل بازیافت ساخته می شوند و انتشار گازهای گلخانه ای کاهش می یابد.