ساک دستی آماده کرافت در تیراژ کم

 
 
 

ساک دستی آماده گلاسه در تیراژ کم

 

پاکت لباس یک ارائه ارزان قیمت، سریع و شیک به مشتری می باشد. طبق بررسی ها تقریباً 52 درصد از مصرف کنندگان در صورت دریافت محصول در بسته بندی برتر، دوباره محصول را خریداری خواهند کرد. اکثر مصرف کنندگان پس از خرید نیز از پاکت های لباس استفاده می کنند. توجه شده است که بسته بندی مستقیماً بر خرید یک محصول تأثیر می گذارد و به همین دلیل است که اکثر برندهای صنعت پوشاک بر روی بسته بندی محصول نیز تمرکز دارند و از پاکت لباس استفاده می کنند. همچنین با چاپ نام برند و لوگو بر روی پاکت لباس، علاوه بر اینکه از یک ابزار تبلیغاتی مفید بهره مند می شوید، می توانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز از آن سود ببرید. به علاوه برای شکیل و منحصر به فرد شدن آن می توانید از جعبه آماده و یا کاغذ پوستی نیز به طور همزمان استفاده نمایید.

پاکت کرافت در چه سایزهایی موجود می باشد؟

  • پاکت لباس سایز 11.5در 14.5
  • پاکت لباس سایز 17 در 24
  • پاکت لباس سایز 24 در 36
  • پاکت لباس سایز 23 در 23
  • پاکت لباس سایز 24 در 35
  • پاکت لباس سایز 32 در 44
  • پاکت لباس سایز 52 در 36

جهت دریافت لیست کامل ابعاد و قیمت ها در واتساپ پیام دهید.

پاکت لباس در چه جنس هایی موجود می باشد؟

پاکت لباس در دو جنس کرافت و گلاسه موجود و آماده ارسال است. پاکت لباس کرافت دارای گرماژ ۱۳۰ گرم است که توانایی تحمل وزن یک کیلوگرم را دارد. پاکت گلاسه لباس ۲۰۰ گرم بوده و قابلیت تحمل ۲ کیلوگرم وزن را دارا می باشد.

نحوه ارسال پاکت لباس چگونه است؟

پس از ثبت سفارش در واتساپ و ارسال پیش واریزی پاکت لباس بسته بندی شده و برای ارسال آماده می شود که ارسال در تهران به وسیله پیک موتوری و در مدت زمان کوتاه صورت می گیرد ارسال در شهرستان نیز با تیپاکس انجام می شود که طی حدود دو روز به دست مشتریان می رسد.

حداقل تعداد سفارش پاکت لباس چگونه است؟

پاکت لباس را می‌توانید در تعداد حداقل ۵۰ عدد سفارش دهید.

پاکت لباس در چه رنگ هایی موجود است؟

پاکت لباس به صورت کرافت ساده و رنگی موجود می باشد. همچنین پاکت گلاسه در رنگ های سفید و مشکی موجود است.

آیا امکان چاپ بر روی پاکت لباس موجود است؟

در صورتیکه بخواهید روی پاکت لباس چاپ اعمال کنید، برای حداقل تعداد ۵۰ عدد، این امکان وجود دارد. هزینه چاپ تک رنگ برای تعداد ۵۰ تا ۵۰۰ عدد به صورت تک رو، ۵۰۰,۰۰۰ تومان می باشد و برای چاپ طلا کوب و نقره کوب تعداد ۵۰ تا ۲۰۰ عدد تک رو، هزینه چاپ ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

آیا امکان چاپ سایز دلخواه وجود دارد؟

در صورتی که تصمیم داشته باشید سایز دلخواه خود را چاپ کنید، این امکان برای حداقل تعداد ۱۰۰۰ عدد وجود دارد. جهت اطلاع از قیمت می ‌توانید در واتساپ پیام دهید.

مزایای استفاده از پاکت لباس چیست؟

  • پاکت لباس از محصول حفاظت کرده و مرتب و بدون چروک شدن حفظ می کند.
  • با استفاده از پاکت لباس جابجایی و حمل آن راحت می شود.
  • پاکت لباس شیک و زیباست و برند شما را حرفه ای و سطح بالا نشان می دهد.
  • می توان اطلاعات لازم مانند لوگو و شماره تماس و غیره را روی پاکت لباس چاپ نمود.
  • این پاکت ها در تعداد کم (بسته 50 عددی) به فروش می رسد.
  • پاکت لباس همیشه موجود و به راحتی قابل تهیه می باشد.
  • لباس ها در پاکت لباس چروک نمی شوند.
  • این پاکت ها را می توان برای مدت طولانی جهت حمل وسایل مختلف استفاده نمود.
  • تمامی سایزهای استاندارد و متداول که برای فروشندگان لباس کاربردی می باشند، موجود است.
  • این پاکت ها فضای بسیار کمی را در مغازه و یا منزل و غیره اشغال می کنند.
  • استحکام پاکت لباس بسیار مناسب و خوب است و تحمل وزن مناسبی دارد.

معایب پاکت لباس چیست؟

  • پاکت لباس را باید دور از رطوبت قرار داد. زیرا در صورت خیس شدن از بین می رود و قابل استفاده نیست.
  • این پاکت ها مقاومت کمی در برابر پاره شده دارند.

چرا استفاده از پاکت لباس مفید است؟

بسته بندی بخش مهمی از محصول است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد. بسته بندی همچنین به فرآیند طراحی، ارزیابی و تولید بسته ها اشاره دارد. ظاهر بسته بندی لباس نشان دهنده کیفیت و ارزش آن در نگاه مشتریان می باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک محصول نمی تواند به پتانسیل خود دست پیدا کند، اما یکی از میانبرهای بسیاری که افراد از آن استفاده می کنند، بسته بندی است. همانطور که هر بازاریاب به شما خواهد گفت، بسته بندی محصول به اندازه خود محصول مهم است.

داشتن یک محصول عالی تنها نیمی از نبرد است. به معنای واقعی کلمه میلیون ها ایده عالی وجود داشته است که به ثمر نشستند اما در سال اول به عنوان یک تجارت شکست خوردند. بنابراین استفاده از پاکت لباس با توجه به مزایای زیادی که دارد، می تواند در ارائه هر چه بهتر لباس ها به مشتریان مفید باشد. به خصوص برای فروشندگانی که به دنبال یک بسته بندی شیک و ارزان و کاربردی هستند، پاکت لباس بهترین و ایده آل ترین گزینه می باشد.

استفاده از پاکت لباس چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

پاکت لباس شناخت برند را افزایش می دهد

مهم ترین کار بسته بندی شناخت است. بسته بندی شما اولین تعاملی است که برند شما با مردم دارد. پاکت لباس به انتقال هویت، کیفیت و شهرت برند شما کمک می کند. برندهای قابل اعتماد و شناخته شده همیشه بهتر از آن هایی که ناشناخته هستند کار می کنند، برای رسیدن به آن سطح می توانید از پاکت لباس در بسته بندی استفاده کنید.

با استفاده از پاکت لباس از رقبای خود متمایز شوید

شما فقط یکی از هزاران برندی هستید که برای جلب توجه عموم رقابت می کنند، پس چگونه می توانید آن را به دست آورید؟ با استفاده از سک پاکت لباس زیبا و جذاب، بخصوص زمانی که اغلب رقبایتان از نایلون تبلیغاتی استفاده می کنند، شما را متفاوت جلوه می دهد و بولد می کند.

دو محصول می‌توانند تقریباً یکسان باشند، اما طراحی چشم‌نواز و بسته‌بندی کاربردی و اصلی، مشتری را مورد توجه قرار می‌دهد و در نهایت، فروش بیشتری خواهد داشت.