خرید کاغذ پوستی آماده برای اغلب فروشندگان لباس و استفاده کنندگان از بسته بندی برای فروش کالای خود که اغلب لباس فروشی ها و مزون ها هستند، یکی از مکمل های بسته بندی به حساب می آید. خرید کاغذ پوستی در کنار خرید ساک دستی آماده یا جعبه آماده همیشه جذاب به حساب می آمده است . کاغذ پوستی را میتوان بصورت خام خرید یا بر روی آن چاپ تک رنگ، یا یک رنگ بصورت کم رنگ انجام داد.

کاغذ پوستی آماده چیست؟

کاغذ پوستی آماده چیست؟

کاغذ پوستی آماده همانطور که از نامش پیداست کاغذی نازک، با گرماژ پایین و ضخامت کم می باشد. گرماژ کاغذ پوستی ۴۰ گرم بوده و در بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود.

قیمت خرید کاغذ پوستی چقدر است ؟

قیمت خرید کاغذ پوستی آماده به تعداد خرید شما بستگی دارد. شاید زمانی نیاز به خرید کاغذ پوستی آماده داشته باشید و زمانی بخواهید طرح شما بر روی کاغذ پوستی چاپ شود. شما میتوانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ تماس حاصل کنید و یا از طریق این لینک در واتس اپ سوالات خود را بپرسید.

چرا باید از کاغذ پوستی آماده استفاده کنیم؟

چرا باید از کاغذ پوستی آماده استفاده کنیم؟

امروزه صنعت بسته بندی به نسبت گذشته تغییرات زیادی کرده و به طرز چشمگیری ارتقا یافته است. برند ها برای نشان دادن کیفیت و اعتبار خود بر روی بسته بندی محصولات سرمایه گذاری می کنند. زیرا اولین چیزی که مشتری می بیند، بسته بندی محصول است و بسته بندی شیک و قوی تاثیر زیادی در تصمیم گیری مشتری برای خرید از شما دارد. بنابراین توجه به بسته بندی و سرمایه گذاری در آن می تواند میزان فروش شما را بالا برده و باعث بازگشت سرمایه شود. در این میان کاغذ پوستی همیشه در بسته بندی های لوکس و لول بالا استفاده می شده است. امروزه نیز چاپ لوگو بر روی کاغذ پوستی یکی از ابزارهای مفید بسته بندی و تبلیغاتی می باشد که شما را درسته یک برند حرفه ای نشان می دهد.

مزایای کاغذ پوستی آماده چیست؟

مزایای کاغذ پوستی آماده چیست؟

  • کاغذ پوستی بسته بندی را شیک و جذاب کرده و ارزش بیشتری به آن می دهد.
  • کاغذ پوستی از محصول محافظت می کند.
  • استفاده از کاغذ پوستی برند شما را ارتقا داده و درسته برندهای حرفه ای نشان می دهد.
  • کاغذ پوستی می تواند یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر برای برند شما باشد.
  • این کاغذها در تعداد کم و در کمترین زمان قابل تهیه هستند.
  • استفاده از کاغذ پوستی به برند شما اعتبار می بخشد.
  • بسته بندی با کاغذ پوستی آماده مشتری را تشویق می کند که مجدداً از شما خرید نماید.

ر

حداقل سفارش کاغذ پوستی چقدر است ؟

در گروه تبلیغات بهرنگ کاغذ پوستی آماده در بسته‌های ۱۰۰ عددی به فروش می‌رسد. جهت اطلاع از تعداد سفارش کاغذ پوستی می‌توانید به شماره واتساپ ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ پیام دهید.

چقدر زمان میبرد تا کاغذ پوستی آماده شود؟

چقدر زمان میبرد تا کاغذ پوستی آماده شود؟

آماده شدن کاغذ پوستی زمان زیادی نمیبرد. اغلب کاغذ پوستی در رنگ های مختلف آماده شده و آماده است. برای چاپ کاغذ پوستی اختصاصی می توانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ تماس حاصل کنید و یا از طریق این لینک در واتس اپ سوالات خود را بپرسید.

چاپ روی کاغذ پوستی به چه صورت انجام می شود ؟

اغلب چاپ روی کاغذ پوستی بوسیله چاپ افست انجام میشود. برای چاپ اختصاصی روی کاغذ پوستی میتوانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ تماس حاصل کنید و یا از طریق این لینک در واتس اپ سوالات خود را بپرسید.

ارسال کاغذ پوستی چقدر زمان میبرد ؟

در گروه تبلیغات بهرنگ ارسال در تهران در مدت زمان حدود سه ساعت توسط پیک، به دست مشتریان رسیده و به شهرستان با استفاده از تیپاکس انجام می شود.

ارسال به تهران و شهرستان برای کاغذ پوستی چگونه است ؟

ارسال به تهران و شهرستان برای کاغذ پوستی چگونه است ؟

ارسال کاغذ پوستی به شهرستان توسط تیپاکس ارسال می شود. این ارسال همان روز پس از سفارش انچام می شود.

چاپ روی کاغذ پوستی چقدر زمان می برد ؟

چاپ روی کاغذ پوستی بوسیله چاپ افست انجام میشود. این چاپ برای تولید، نیاز به طرح، زینک و آماده سازی چاپ دارد. اصولا برای چاپ کاغذ پوستی ۵ تا ۷ روز کاری و در بهترین شرایط یک روز کاری زمان است.

کاغذ پوستی را اغلب با چه مکمل هایی می توان خریداری کرد ؟

کاغذ پوستی را اغلب با چه مکمل هایی می توان خریداری کرد ؟

کاغذ پوستی آماده در بسته های ۱۰۰ عددی زمانی که نیاز فوری به آن دارید، در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد. این کاغذ ها در رنگ های سفید و صورتی و کرافت و یا به صورت طرح دار موجود هستند. در صورتی که لوگو خود را بر روی آن چاپ کنید، علاوه بر مزیت بسته بندی، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر و مفید برای شما عمل می‌کند. در گروه تبلیغات بهرنگ چاپ لوگو بر روی کاغذ پوستی در تیراژ کم امکان پذیر است.

کاغذ پوستی آماده در چه رنگ هایی به فروش می رسد؟

کاغذ پوستی آماده در رنگ های سفید صورتی و کرافت موجود است. همچنین کاغذ پوستی طرح دار را نیز می توانید در بسته های ۱۰۰ عددی تهیه نمایید. جهت دیدن طرح های آماده لطفا به شماره واتساپ ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ پیام دهید.

آیا امکان چاپ لوگو بر روی کاغذ پوستی آماده در تیراژ کم وجود دارد؟

آیا امکان چاپ لوگو بر روی کاغذ پوستی آماده در تیراژ کم وجود دارد؟

چاپ لوگو بر روی کاغذ پوستی در تعداد حداقل ۳۰۰ عدد امکان پذیر است که جهت اطلاع از قیمت ها می‌توانید به شماره واتساپ ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ پیام دهید.

معایب کاغذ پوستی آماده چیست؟

شاید مهمترین ایراد کاغذ پوستی همانطور که از نام آن پیداست گرماژ بسیار پایین آن باشد. کاغذ پوستی بسیار نازک می باشد. بنابراین هنگام بسته‌بندی باید دقت لازم را انجام داد تا دچار پارگی و خرابی نشود.

کاغذ پوستی آماده چه کاربردی دارد؟

کاغذ پوستی آماده در بسته بندی انواع کالاها کاربرد گسترده ای دارد. این کاغذ ها برای بسته بندی انواع پوشاک و لباس جهت زیباتر شدن بسته بندی به کار می رود. همچنین در بسته بندی انواع شکلات، گل، شمع، لوازم الکترونیک و غیره کاربرد دارد.

خرید کاغذ پوستی به چه علت ضروری است ؟

همه ما از دوران کودکی تا بزرگسالی و کهنسالی با کاغذ زندگی کرده ایم. همان دفترچه های کوچک چهل برگ و سیمی در اندازه های مختلف که حالا تغییر کرده و جایش را به تکنولوژی برتر داده است. حالا ما به زمانهای پیش برمی گردیم. دائما در حال کار برای انتخاب و بهبود فرایندها و فناوری ها هستیم تا تأثیر خود را بر محیط زیست به حداقل برسانیم. یک مرحله مهم تولید، سفید کردن پالپ است. فرآیند سفید کردن نه تنها کاغذ را سفید می کند بلکه یک عامل موفقیت کلیدی برای تولید سازگار با محیط زیست است.

کاغذ پوستی چگونه تولید می شود ؟

استفاده از کاغذهای باطله در تولید کاغذهای گرافیکی به حفظ منابع و کاهش ضایعات کمک می کند، به ویژه در هنگام استفاده از کاغذهای باطله از مجموعه های خانگی و تجاری. بنابراین از این طریق می توان از آلودگی محیطی که مستقیما با تولید خمیر و خمیر چوب مرتبط است جلوگیری کرد.

مزایای کاغذ بازیافتی در تولید کاغذ های بسته بندی

در مقایسه سیستم اکولوژیکی، محصولات کاغذی از کاغذ باطله بریده میشوند.

در مقایسه با محصولات کاغذی ساخته شده از الیاف اولیه که از چوب به عنوان منبع مواد خام الیاف استفاده می کنند، با توجه به جنبه های مصرف منابع، آلودگی آب پسماند و مصرف آب و انرژی برنامه اقدامات دولت فدرال «پایداری» تصریح می کند که ادارات فدرال و مقامات و ادارات حوزه های تجاری، در چارچوب مقررات قانونی قابل اجرا و با در نظر گرفتن اصل کارایی اقتصادی در قانون تدارکات عمومی، نسبت کاغذ بازیافتی مورد استفاده به عنوان مثال برای (کپی کردن کار، پاکت نامه و مواد چاپی) در صورت امکان اقتصادی و فنی به تدریج از حدود ۷۰درصد به حداقل ۹۰ درصد در سال ۲۰۱۵ افزایش یافت.

 هر جا که به کاغذ نیاز است باید ار محصولات ساعته شده از ۱۰۰ درصد کاغذ بازیافتی که معیارهای برچسب بوم گردی را دارند استفاده شود. اینها ار نظر زیست محیطی اولین انتخاب هستند به این امر توسط مطالعات موسسه «ای اف ایی بو » ارزیابی های چرخه حیات جامع توسط آژانس محیط زیست فدرال از سال ۲۰۰۰ (ارزیابی چرخه عمر کاغذ گرافیکی) تأیید شده است. استفاده ار یک بسته کاغذ بازیافتی (۵۰۰ برگ) به اندازه ای که یک لامپ کم مصرف ۱۵ واتی برای درخشش ۲۹۰ ساعت نیاز دارد. در منابع فسیلی صرفه جویی می کند.