قیمت جعبه کفش آماده مردانه و زنانه در تعداد کم

جعبه کفش مردانه سایز 21×32×11.5

جعبه کفش مردانه سایز 21×32×11.5
بسته 50 عددی 1/500/000 تومان

جعبه کفش زنانه سایز 28×17×10

جعبه کفش زنانه سایز 28×17×10
بسته 50 عددی 1/400/000 تومان
 

جعبه کفش آماده می تواند همراه با محصول در فروشگاه ها به نمایش گذاشته شود. جعبه آماده قبلا تولید شده است، بنابراین آماده ی ارسال می باشند. جعبه آماده کفش زنانه و جعبه کفش آماده مردانه را می توانید در حداقل تعداد ۵۰ عدد سفارش دهید تا به سرعت به دست شما برسند. این جعبه ها برای مشتریان نیز، قابلیت استفاده مجدد را دارند. همچنین با وجود تولید از قبل، آن‌ها قابلیت چاپ نام تجاری و لوگو شما را نیز دارند. پس می توان از آن‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا بسته بندی مفید در کنار ساک دستی آماده یا کاغذ پوستی آماده و لییل دایره ای استفاده دهید.

جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چگونه بسته می شود؟

درب بالایی جعبه کفش تا می شود و به یک سطح شیب دار تبدیل می شود که می توان روی آن کفش ها را به نمایش گذاشت. این ویژگی منحصر به فرد به هیچ وجه بر استحکام جعبه تأثیر نمی گذارد.

جعبه آماده کفش زنانه و مردانه چند ساعته ارسال می شود؟

جعبه آماده کفش زنانه و مردانه چند ساعته ارسال می شود؟

جعبه کفش آماده در بسته های ۵۰ عددی موجود است. شما پس از سفارش ۳ ساعته برای شما جعبه کفش زنانه و مردانه ارسال می شود. برای سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ در تماس باشید یا در واتس اپ پیغام دهید .

حداقل سفارش جعبه کفش زنانه و مردانه چقدر است و چگونه باید آن را سفارش داد ؟

حداقل سفارش جعبه کفش آماده ۵۰ عدد است. برای سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ در تماس باشید یا در واتس اپ پیغام دهید .

آیا امکان چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده وجود دارد ؟

چاپ روی جعبه آماده کفش وجود دارد. شما می توانید بر روی درب جعبه کفش آماده چاپ تک رنگ مشکی بزنید.

چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چقدر زمان می برد ؟

چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چقدر زمان می برد ؟

چاپ روی جعبه کفش آماده ۷ روز کاری زمان می برد .

هدف از جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چیست؟

جعبه های کفش آماده معمولا یک جعبه مقوایی ساده هستند که هدفی جز نگهداری و حمل و نقل کفش ندارند. جعبه کفش آماده برای بسته بندی و ارائه آن به مشتری مهم ترین کاربرد را دارد.

اما این جعبه ها را همراه با محصول در فروشگاه ها نیز می توان به نمایش گذاشت تا ظاهر کفش را به عنوان یک محصول درجه یک برجسته کند.

پس از یک تحقیق کامل کاربر محور، مشخص شد که مشتریان ترجیح می‌دهند از جعبه‌های کفش را برای نگهداری کفش‌های گران قیمت خود استفاده کنند، زیرا هر بار که کفش را از جعبه بیرون می‌آورند، حس جدیدی به آن‌ها می‌دهد. از این رو قابلیت استفاده مجدد از جعبه به عنوان یک پارامتر مهم در نظر گرفته می شود.

چاپ اختصاصی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چگونه است؟

  • چاپ اختصاصی جعبه کفش در تعداد حداقل ۵۰۰ عدد امکان پذیر است.
  • می توان در جلوی جعبه بندی برای حمل و نقل در نظر گرفت.
  • در چاپ اختصاصی جعبه کفش، امکان چاپ طرح لوگو در قسمت های مختلف وجود دارد.

مزایای جعبه کفش آماده زنانه و مردانه چیست؟

مزایای جعبه کفش آماده زنانه و مردانه چیست؟

ابتدا جعبه های کفش دارای قابلیت نگه داشتن کفش هستند. مزیت اصلی جعبه های کفش در توانایی آن ها برای امکان حفظ ایمن کفش است.

جعبه کفش آماده، کفش را از گرد و غبار عاری می کند

گرد و غبار و بقایای آن یکی از بزرگ‌ترین عواملی هستند که باعث می‌شوند کفش‌ها هنگام استفاده نکردن، خراب شوند. جعبه‌های کفش آن‌ها را عاری از گرد و غبار می‌کنند و برای چندین فصل تمیز نگه می دارند.

جعبه کفش آماده، کفش را از رطوبت دور نگه می دارد

جعبه‌های کفش همچنین برای داشتن بالاترین سطح محافظت در برابر آب یا رطوبت، که باعث از بین رفتن قالب کفش می‌شود، مفید هستند.

جعبه کفش آماده، کفش ها را از نور خورشید حفظ می کند

همچنین این اتفاق می افتد که نور خورشید می تواند کفش ها را خراب کند و جعبه های اصلی به محافظت از آن ها در هنگام نگهداری کمک می کند. نور خورشید کفش های چرمی و مشابه را، خشک و کدر خواهد کرد.

افزایش طول عمر کفش با استفاده از جعبه کفش آماده امکان پذیر است

به طور کلی، هدف هر جعبه کفش آماده این است که آن ها را برای مدت طولانی نگهداری کند. اساساً نگه داشتن آن ها در فضای باز به معنای خراب شدن کفش شما در مدت زمان کوتاه تری است.

معایب استفاده از جعبه کفش زنانه و مردانه آماده برای مشتریان چیست؟

خرابی احتمالی قالب با استفاده طولانی مدت از جعبه کفش آماده اتفاق می افتد

با کمبود گردش هوا، جعبه‌های کفش خطر تجمع رطوبت در داخل را دارند. به خصوص اگر در یک منطقه گرم و مرطوب زندگی می کنید و کفش های خود را برای مدت طولانی در جعبه قرار می دهید، این مورد بیشتر است.

گردش هوا را مسدود می کند

قرار دادن کفش‌هایتان در جعبه مانع از گردش هوا می‌شود، که می‌تواند برای برخی از انواع کفش‌ها کاهش پیدا کند. کفش‌های چرمی و مدل‌های مشابه به‌ویژه اگر محکم بسته‌ شوند، حساس هستند. زیرا رطوبت به سرعت جمع می‌شود.

به فضا نیاز دارد

اغلب اوقات، هر جفت کفش به جعبه کفش اصلی خود نیاز دارد. این امر مستلزم داشتن نه تنها یک، بلکه یک دسته جعبه کفش است که مشکل ایجاد می کند. زیرا باید فضای کافی برای جا دادن همه آن دسته از جعبه‌های کفش داشته باشید.

استفاده طولانی مدت از آن کفش را خشک می کند

همچنین نقطه ای وجود دارد که نگهداری طولانی مدت کفش در جعبه ها باعث خشک شدن آن ها می شود. به طور خاص، به دلیل عدم جریان هوای طبیعی، کف کفش، چرم، الیاف یا سایر مواد پس از نگهداری طولانی مدت تاب می‌خورد یا پژمرده می‌شود.

با وجود نکات منفی، جعبه‌های کفش آماده همچنان محبوب‌ترین حالت برای نگهداری کفش‌ها هستند. البته این به عوامل مختلفی از سوی شما بستگی دارد.

نکات مفید برای نگهداری کفش در جعبه کفش زنانه و مردانه آماده کدام است؟

  • کفش ها را قبل از نگهداری تمیز کنید و برای طرح های چرمی از نرم کننده چرمی استفاده کنید.
  • جعبه های کفش را با کاغذ بدون اسید پر کنید تا رطوبت را جذب کند.
  • کاغذ بسته بندی را در اندازه های توپ بپیچید و داخل هر کفش بپیچید تا شکل خود را حفظ کند.
  • بسته های سیلیکاژل را برای کنترل رطوبت در مواد شکننده کفش قرار دهید.
  • کفش ها را در کاغذهای بسته بندی قرار دهید تا مطمئن شوید که تمیز و خشک می مانند.
  • درب هر جعبه کفش را در صورت نگهداری طولانی مدت با چسب ببندید و محکم کنید.

جعبه کفش آماده زنانه و مردانه از کجا بخرم ؟

البته جعبه‌های کفش آماده گزینه‌های بهتر و متقاعدکننده‌ای برای ذخیره‌سازی هستند، زیرا آن ها را به سادگی ایمن و عاری از گرد و غبار نگه می‌دارند. با این حال، در نظر داشته باشید که جعبه های آماده فقط برای چند ماه اول پس از خرید از قفسه های فروشگاه بهترین هستند. برای سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ در تماس باشید یا در واتس اپ پیغام دهید.

تاریخچه جعبه کفش چیست؟

تا قرن نوزدهم، کفش ها عموماً با دست در کارگاه های کوچک توسط پینه دوز ساخته می شد. از آنجایی که این کفش به سفارش مشتری یا در مقادیر محدود ساخته شده است، نیاز زیادی برای کفشداران برای ایجاد فضای ذخیره سازی قابل توجه یا نیاز به روش های کافی برای محافظت از کالاهای خود وجود نداشت. با این حال، توسعه سریع فرآیندهای تولید نوآورانه در صنعت کفش به زودی نیاز به ذخیره سازی خوبی برای محصول تازه تولید انبوه داشت.

برخی منابع ادعا می کنند که اولین کاغذ ضخیم و بادوام که می توان آن را مقوا نامید در قرن پانزدهم در چین اختراع شد و جعبه های ساخته شده از این ماده برای اولین بار در سال ۱۸۱۷ در انگلستان تولید شد.

اولین جعبه ‌های مقوایی که به‌صورت تجاری ساخته شدند، کارهای ساده‌ای بودند که از یک لایه مقوای قهوه ‌ای به احتمال زیاد با کاغذ سفید پوشانده شده بودند. این ها برای نگهداری محصولات در موسسات خرده فروشی بسیار مفید بودند، اما به اندازه کافی قوی نبودند که در برابر حمل و نقل مداوم مقاومت کنند. مانند بسیاری از داستان‌ها درباره ایده‌های هوشمندانه، گام بعدی در تکامل جعبه کفش شامل قرار دادن یک محصول موجود برای استفاده جایگزین است.

دو مخترع انگلیسی، هیلی و آلن، در سال ۱۸۵۶ حق ثبت اختراع برای کاغذ چین دار دریافت کردند. این کاغذ بر روی یک دستگاه ساده با میل لنگ دستی تولید شد که کاغذ را بین یک غلتک بالدار و یک صفحه پایه به شکل مشابه شکل می داد. از این ماده راه‌ راه برای پوشاندن کلاه‌های بلند مردانه آن روز استفاده می‌شد. در سال ۱۸۷۱ آلبرت جونز از شهر نیویورک، طرح خود را برای تخته راه راه با یک صفحه کاغذی که برای بسته بندی بطری های شیشه ای استفاده می شد، به ثبت رساند. حدود چهار سال بعد، ماشینی طراحی و ساخته شد تا مقادیر زیادی تخته موجدار یک رو تولید کند.

همچنین در سال ۱۸۷۵، الیور لانگ کارت موجدار با کاغذ در دو طرف فلوت تولید کرد. قدرت به دست آمده به زودی منجر به ساخت جعبه های تقویت شده از مواد ثبت شده او شد. با این حال، از آنجایی که این روش هنوز یک روش بسته‌بندی گران قیمت بود، چنین جعبه ‌هایی در ابتدا برای کالاهای شکستنی درجه یک مانند شیشه و سفال در نظر گرفته شدند. هنری نوریس با برداشتن این فرآیند یک قدم جلوتر، شروع به تولید ورق های دوجداره متشکل از دو لایه فلوت دار که بین سه ورق کاغذ قرار گرفته بود، کرد و تا سال ۱۸۹۰ جعبه های مقوایی نیز به بسته بندی ترجیحی برای میوه ها و محصولات تازه تبدیل شدند.

رابرت گیر اسکاتلندی در سال ۱۸۳۹ در سن ۱۴ سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرد و در سال ۱۸۶۴ کارخانه تولید کیسه های کاغذی را در منهتن افتتاح کرد. همانطور که داستان پیش می رود، گیر متوجه شد که می تواند کارتن های پیش ساخته را با برش و چروک کردن مقوا در یک عملیات بسازد. گفته می شود تا سال ۱۸۷۹ او تکنیکی را برای تولید انبوه جعبه های مقوایی ابداع کرد. شرکت رابرت گیر در سال ۱۸۹۵ شروع به تولید ظروف حمل و نقل مقوایی راه راه در ایالات متحده کرد و طبق گزارشات، این کار او را به مردی بسیار ثروتمند تبدیل کرد.

مواد به شکلی برش داده می‌شوند و تراشه می‌شوند، و جعبه و درب به شکلی تا می‌شوند و پس از آن گوشه ‌ها با نوار چسب (و گاهی برای استحکام بیشتر منگنه می‌شوند) در کنار هم قرار می‌گیرند. سپس پایه یک نوار کاغذ ساده یا فانتزی را دریافت می‌کند که با چسب در اطراف آن پوشانده شده است، که کارت قهوه‌ای را در پایین پایه نمایان می‌کند و بالای درب جعبه نیز با کاغذ پوشانده می‌شود. کاغذ پوشش همیشه به سمت داخل پایه و درب چرخانده می شد تا هیچ لبه ناصافی دیده نشود.

نقش جعبه کفش در فروش چیست؟

در اوایل قرن بیستم، کفش به یک کالای مد برای عموم مردم تبدیل شد تا صرفاً یک ضرورت عملی. به تدریج، جعبه کفش نقش اساسی در بسته بندی نقطه فروش ایفا کرد و تصاویری از کفش و همچنین آرم های شرکت را به نمایش گذاشت. در ابتدا، تولیدکنندگان کفش از رنگ کلی کاغذ پوشش به عنوان هویت شرکتی خود استفاده کردند.

تولیدکنندگان کفش باید محصولات خود را در قفسه‌ های خرده ‌فروشی‌ها عرضه می‌کردند، بنابراین تقاضا برای تولیدکنندگان جعبه افزایش یافت تا مقادیر بیشتری از ظروف با اندازه‌های مختلف را با تنوع رنگ‌ های مختلف تهیه کنند. این امر منجر به سرمایه‌گذاری قابل توجهی در ماشین‌آلات جدید، از جمله دستگاه ‌های برش فشاری و ماشین ‌های پوشش خودکار کاغذ شد. ماشین‌ های پوشش کاغذی بزرگ برای قرار دادن جعبه‌های ۴ و نیم اینچی طراحی شده‌اند که به این معنی است که اکثر سایزهای جعبه کفش را می‌توان با همین فرآیند تولید کرد. میلیون‌ ها جعبه کفش با روکش کاغذ در حالی ساخته شد که انبار انتخابی بود. شرکت ‌های سفارش پستی از انواع ارزان‌تر دیگری استفاده کردند، جعبه راه راه قهوه‌ای بدون پوشش کاغذی.

در طول دهه ۱۹۸۰، یک سبک جدید از جعبه کفش به یک گزینه تبدیل شد. این جایگزین از تخته سفید جامد برش خورده و چین خورده ساخته شده است. دارای لبه ‌های گوشه‌ ای بود که چسبانده شده بودند و اگرچه به اندازه جعبه کاغذی مقاوم نبودند، اما ساخت آن ارزان‌تر بود. برخی از کفاش‌ ها به ‌جای خرید جعبه ‌های خود، شروع به تولید جعبه ‌های خود کردند. این قطعات به صورت قطعات صاف و برش خورده تحویل داده می شوند که می توانند در صورت لزوم چسبانده شوند. ناگهان تولیدکنندگان کفش دیگر متکی به تحویل به موقع نبودند، آن ها کنترل بیشتری روی انبار داشتند، به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز داشتند و از هزینه واحد کمتری برخوردار بودند.

جعبه چسب‌ دار جدید در شرایط خوبی به خرده ‌فروش رسید، اما زمانی که از قفسه بیرون کشیده شد (معمولاً توسط درب آن) و چند بار به عقب رانده شد، جعبه شروع به متلاشی شدن کرد، به خصوص در درب آن. مصالحه ای پیدا شد که شامل یک پایه جعبه چسبانده شده با درپوش کاغذی بود. سپس در اواسط دهه ۱۹۸۰، کارشناسان بازاریابی صاحبان مغازه‌های کفش را تشویق کردند که کفش‌ های خود را به شیوه ‌ای به‌ روز به نمایش بگذارند، به‌ جای ارائه ردیف‌ هایی از جعبه‌ هایی که برچسب‌ هایشان نشان داده می‌شد، صرفاً از ریل و قفسه استفاده کنند.

واکنش استقلالی ‌های مستقر در خیابان‌ های بزرگ به‌عنوان وحشت و انزجار توصیف شد، اما این توصیه خیلی زود عملی شد و جعبه کفش‌ها را به اجبار وارد اتاق مخفی انبار در بسیاری از موسسات خرده ‌فروشی کرد. امروزه بین فروشگاه ‌های کفش که هر نگاهی به جعبه ‌ها را از چشم مصرف‌ کنندگان پنهان می‌کنند تا زمانی که اندازه‌ای خاص را امتحان کنند، و سایر مؤسساتی که جعبه‌ها را در محل خرده‌ فروشی به نمایش می‌گذارند، شکافی وجود دارد.

همچنین در دهه ۱۹۸۰، تولیدکنندگان کفش غربی در نتیجه رقابت تهاجمی واردات خارجی شروع به آسیب دیدند. به عنوان مثال، بسیاری از تولیدکنندگان جعبه مستقر در بریتانیا به طور ناگهانی با ناپدید شدن مشتریان محلی خود مواجه شدند، زیرا کفشداران کارخانه های خود را به خارج از کشور منتقل کردند یا به طور کلی تولید را متوقف کردند. اکثر این سازندگان جعبه باید سازگار شوند یا از بین بروند. به عنوان مثال، برخی از آن ها به تامین کنندگان بسته بندی های کاغذی سفت و سخت برای صنایع آموزشی، نرم افزار و اسباب بازی و بازی تبدیل شدند.

امروزه جعبه‌ های کفش در شکل ‌ها و اندازه‌ های باور نکردنی در دسترس هستند و از مواد مختلفی از جمله کارتنی و غیر کارتنی، پارچه و پلاستیک ساخته می‌شوند. جعبه های مدرن نیز گزینه های مختلفی برای چیدن و ذخیره سازی ارائه می دهند. جعبه‌ های روباز سنتی، چه درب ‌های آن از نوع بالابر یا لولایی باشند، به استثنای مواردی که به‌صورت جداگانه در قفسه ‌های زاویه ‌دار نگهداری می‌شوند (که ممکن است در صورت وجود فضا اتلاف تلقی شود) برای رسیدن به کفش های پایین تر. طرح‌ جعبه‌ های جایگزین دارای بخش جلویی یا بیرون‌ شوی کشویی هستند که امکان برداشتن کفش ‌ها از جعبه‌ ها را بدون نیاز به باز کردن آن‌ ها فراهم می‌کند، اگرچه این موارد هنوز نسبت به انواع از بالا بازشو، کمتر رایج هستند.

استفاده از جعبه های کفش به عنوان یک راه ایده آل برای نگهداری و سازماندهی کفش در خانه و همچنین در مغازه شناخته شده است. جعبه های اصلی که کفش در آن فروخته می شد اغلب در خانه برای مراقبت از یک مجموعه کفش استفاده می شود. علاوه بر این، جعبه‌های جدید (اغلب از پلاستیک ساخته نشده‌اند) به راحتی برای خرید آنلاین در دسترس هستند.

کیفیت جعبه کفش ها چگونه است؟

جعبه مقوایی سنتی هنوز رایج‌ترین جعبه ای است که تولیدکنندگان برای قرار دادن کفش ‌هایشان در حین رسیدن به مشتری نهایی استفاده می‌کنند. به خصوص در هنگام مواجهه با یک جابجایی طولانی، کیفیت جعبه برای اطمینان از رسیدن محصول در شرایط بکر به مقصد از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه، مشخصاتی برای جعبه‌های کفش وجود دارد که قدرت فیزیکی (برای جلوگیری از له شدن که می‌تواند به کفش ‌ها آسیب برساند)، ثبات رنگ، ترکیبات شیمیایی و جذب رطوبت را ارزیابی می‌کند.