چاپ کارت ویزیت {مقایسه قیمت ۱۰ چاپخانه برتر + بررسی امکانات + نقاط ضعف و برتری)

18

چاپ کارت ویزیت یکی از اولین و مهمترین ارکان شروع بازاریابی برای کسب و کارهاست. چاپ کارت ویزیت معمولا عموما بوسیله چاپ افست انجام می شود اما اگر کارت ویزیت در تعداد کم یا چاپ کارت ویزیت فوری بخواهید باید از چاپ دیجیتال برای چاپ آن استفاده کرد. کیفیت چاپ کارت ویزیت در چاپ افست بالاتر از چاپ دیجیتال است به همین خاطر پیشنهاد میشود از چاپ افست برای چاپ کارت‌ویزیت خود استفاده بفرمایید .

سفارش چاپ کارت ویزیت ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

برای بدست اوردن قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت باید به عواملی مانند قیمت کاغذ، قیمت چاپ و بررسی امکانات چاپخانه مورد نظر اعم از نوع و مدل دستگاه های چاپ، تخصص پرسنل پرداخت . اینکه چاپ ما به چه شکل قابل انجام است، هم میتواند یکی از عوامل مهم در بررسی قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت باشد. مثلا برای چاپ کارت ویزیت میتوان از دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده کرد؛ اگر بخواهیم چاپ کارت ویزیت در تعداد کم و در سریع ترین زمان انجام دهیم از چاپ کارت ویزیت بوسیله چاپ دیجیتال استفاده می‌کنیم و اگر بخواهیم چاپ کارت ویزیت در تیراژ بالا و با قیمت بصرفه و کیفیت بسیار بالا انجام دهیم از چاپ افست برای چاپ کارت ویزیت استفاده میکنیم. در ادامه مقاله به عوامل تاثیر گذار روی قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت اشاره خواهیم کرد.

کارت ویزیت چیست ؟

کارت ویزیت یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی است که برای معرفی کسب و کار و برند ما و تخصص ما به دیگران مورد استفاده قرار میگیرد. از کارت ویزیت ها می توان برای پیشرفت کسب و کارهای کوچک و تبدیل آن به برند های بزرگ استفاده کرد. انتخاب جنس کارت ویزیت نسبت به نوع کسب و کار ما بسیار مهم می باشد، باید قبل از طراحی و چاپ کارت ویزیت در انتخاب جنس کارت ویزیت نسبت به کسب و کار خود از مشاورین و کارشناسان این حوزه کمک گرفت. طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای بوسیله نرم افزارهای گرافیکی انجام می گیرد. کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت سلفون مات یا براق و کارت ویزیت لمینیت مات و براق از انواع کارت ویزیت های فانتزی می باشند.

واژه لاتین (Visiting) در فرهنگ فارسی به معنای ملاقات و ملاقات کننده می باشد و کارت ویزیت که یک کارت کوچک تجاری است، بر همین مبنا نامگذاری شده است. کارت ویزیت معرف یک شناسنامه کوچک است که برای معرفی کالا شرکت و موسسه و غیره با ذکر شماره تلفن و آدرس به کار می رود.

در انگلستان کارت های ویزیت به عنوان کارت های بازرگانی معرفی و شناخته می شدند. این کارت ها نسبت به کارت های تجاری (Bussinesscard) مقدم تر بودند. کارتهای بازرگانی بسیار مورد استفاده تاجران و بازرگانان بودند. این کارت ها به صورت راهنما بوده و نقشه نیز بر آن چاپ می شد تا بازرگانان را علاوه بر معرفی به سمت فروشگاهها هدایت نماید. بعدها با افزایش حرفه ها و شغل های متنوع نیاز به تولید این کارت ها بیشتر شد و در نهایت چاپ کارت ها به صورت رنگی جهت تبلیغات و تجارت انجام شد. عناصر بصری تشکیل دهنده کارت ویزیت شامل نام شخص یا موسسه، سوتیتری در مورد فعالیت شخص یا موسسه در صورت نیاز، تلفن ، فکس، ایمیل، وب سایت در صورت داشتن و آرم موسسه نیز می تواند در آن قرار بگیرد. استفاده از عکس در کارت ویزیت غیرحرفه ای است. از آنجا که هدف از ارائه کارت ویزیت، معرفی و دادن راه های تماس به مخاطب است، بهتر است این عناصر در کارت به سادگی و سهولت در دسترس باشد.

در مورد ابعاد کارت ویزیت اندازه مشخصی وجود ندارد. انتخاب سایز کارت ویزیت بستگی به نیاز مشتری، طرح طراح و چاپخانه برای جلوگیری از هدر رفت کاغذ در چاپ دارد. اما بهتر است سایزی که برای کارت ویزیت انتخاب می شود به گونه ای باشد که شخص بتواند آن را در مجموعه دیگر کارت های ویزیت خود قرار دهد.

اگر کارت ویزیت از نوع مسطح ساده عمودی یا افقی است، بهتر است سایز ۵ در ۹ سانتی متر برای آن انتخاب گردد. با این سایز نگهداری کارت های ویزیت راحت تر خواهدبود.

در ابتدای کار به چند سوال متداول که شما اغلب از ما می پرسید پاسخ می‌دهیم.

ارزانترین کارت ویزیت کدام است و قیمت آن چقدر است ؟

 ارزان‌ترین کارت ویزیت ها، کارت ویزیت سلفون و یووی و گلاسه هستند که از مقاومت کمتری نسبت به کارت ویزیت های رده بالاترشان برخوردار هستند. ارزانترین کارت ویزیت سلفون مات و براق است که قیمت ۱۰۰۰ عدد آن ۵۰ هزار تومان می‌باشد.

سریع ترین کارت ویزیت چند ساعته کدام است ؟

سریع ترین کارت ویزیت‌ها، کارت ویزیت لمینت مات و براق و سلفون مات و براق هستند که تحویل آنها در سریع ترین زمان ۶ ساعت الی ۱ روز زمان می‌برد .

سفارش چاپ کارت ویزیت ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

سایز متداول چاپ کارت ویزیت چقدر است؟

اغلب کارت ویزیت های ساده و ارزان قیمت در سایز ۸.۵ در ۴.۸ سانتی‌متر طراحی می‌شوند. اما کارت ویزیت های رده بالا و لوکس تر که لمینت ها و کارت ویزیت های پی وی سی می باشند در سایز ۶ در ۹ سانتی متر طراحی می شوند. در موقع طراحی باید اندازه‌ای را برای حاشیه کارت ویزیت در نظر گرفت که در موقع برش المان های مهم داخل برش نهایی برش نخورند. پیشنهاد میکنیم از هر طرف حدود ۴ میلیمتر برای برش نهایی در نظر بگیرید و المان مهمی را داخل آن طراحی نکنید. از دیگر سایزهای کارت ویزیت میتوان به کارت ویزیت ۵.۵ در ۵.۵ مربعی هم اشاره کرد.

حداقل تیراژ چاپ کارت ویزیت چقدر است ؟

حداقل تیراژ چاپ کارت ویزیت ۵۰۰ عدد است که شما میتوانید کارت ویزیت سلفون مات و براق دورگرد و کارت ویزیت لمینت مات و براق را بصورت ۵۰۰ تایی چاپ کنید. تیراژ بصرفه برای چاپ کارت ویزیت ۱۰۰۰ عدد است.

بهترین کارت ویزیت کدام است و تولید آن چند روز زمان می‌برد ؟

بهترین و به صرفه ترین کارت ویزیت را میتوان کارت ویزیت لمینت مات و براق نامید ، این کارت ویزیت نسبت به قیمتی که دارد دارای بازدهی فراوانی می‌باشد.

چاپ کارت ویزیت چه کاربردهایی برای کسب و کار ما دارد؟ 

عوامل تاثیر گذار روی قیمت چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت راحت ترین ابزار بازاریابی و تبلیغات از جهت سهولت جابجایی و جمع و جور بودن به حساب می اید. کارت ویزیتها براحتی در جیب کت و کاپشن و شلوار و کیف پول و در داخل کشوی میز و کیف مدارک جا می گیرند . با مشاوره و انتخاب صحیح جنس و نوع کارت ویزیت نسبت به شغل و فعالیت شما ، می تواند هدف های شما را تسریع ببخشد. کارت ویزیت با اینکه بنظر می رسد یک تبلیغ ساده است ولی می تواند حرف های بسیاری برای گفتن در زمینه بازاریابی کار شما داشته باشد به اینصورت که باید توجه داشته باشید هرچه بازار هدف شما افراده خاص و شرکت های خاص تر باشند باید کارت ویزیت شما شکیل تر و جذاب تر باشد تا مخاطب را به تفکر نسبت به شغل شما وادار کند .

می گویند هرچه طراحی و چاپ کارت ویزیت خاص تر انجام شود مشتریان هدف ما بیشتر طرح کارت در ضمیر ناخداگاهشان باقی می ماند و این یعنی تیری که به هدف برخورد کرده است.  یکی کاربرد های کارت ویزیت آن است که روی آن به صورت معمول داده ها کسب و کار نظیر اسم و اسم خانوادگی، اسم و نشانی دفتر کار، سرویس ها یا این که تولیدات عرضه شده و شماره گوشی تلفن، شماره نمابر، تارنما، نشانی آدرس اینترنتی و لوگو چاپ می شود. پشت کارت ویزیت معمولا خالی است . برای مثال، در شرایطی ‌که برای کار به آن سوی مرز هجرت میکنید، یک طرف کارت ویزیت را به زبان مطلوب مرز و بوم مورد نظرتان ترجمه نمایید .در واقع کارت ویزیت یک ابزار تبلیغاتی محسوب می‌شود که اشخاص با به کار گیری از آن می‌توانند کسب و کار خویش را تبلیغ نمایند. کارت ویزیت معمولا دربردارنده اطلاعاتی اعم از اسم فرد، سمت، اسم کمپانی و داده های تماس هست .

کارت ویزیت یکی از مهترین ابزار و مؤلفه های ضروری جلسات تجاری و قرارهای اداری تبدیل شده‌است . در حالتی‌که که در پباده سازی ظاهری , محتوا و شیوه چاپ و همینطور آداب به کار گیری از کارت ویزیت اعتنا به خرج دهید و الگوهای بین المللی را رعایت نمایید، می توانید یکی از بخش های اصلی از تجارت خویش را با پیروزی پشت سر بگذارید و در نهایت در ارتباطات خویش با دیگر همکاران به نتایج و هدف های بسیار خوشایندی دست یابید.

  • کارت ویزیتها برای معرفی کسب و کار و تخصص ما به دیگران مورد استفاده قرار می گیرند.
  • از کارت ویزیت ها می توان برای ایجاد رابطه و دوستی با دیگران استفاده کرد و آنها را ترغیب کرد که با ما تماس بگیرند.
  • داشتن کارت ویزیت خوب نشان دهنده آماده بودن ما و کسب و کار ما برای ایجاد دوستی و آغاز همکاری با دیگران است.

سفارش چاپ کارت ویزیت ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

مزایای چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار ما چیست ؟ 

مزایای چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار ما چیست ؟ 

  • قیمت مناسب کارت ویزیت ها نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی آن را به یکی از مهمترین ابزارها تبدیل کرده است.
  • با استفاده از کارت ویزیت ها می توانیم در کمترین زمان اطلاعات کسب و کار خود را به دیگران ارائه دهیم.
  • یکی دیگر از مزایای کارت ویزیت ها قابل حمل بودن آنها و لمس راحت آن توسط مخاطبان ما می باشد.
  • استفاده طولانی مدت مخاطبان ما و بازدید نامحدود دیگران از کارت ویزیت ما یکی دیگر از مزایای کارت ویزیت ها می باشد.

سایز چاپ کارت ویزیت چقدر باید باشد ؟ 

چاپ کارت ویزیت اغلب در ۳ سایز انجام میشود.  سایز اول ۴.۸ در ۸.۵ سانتی متر می باشد که کارت ویزیت گلاسه و سلفون مات و براق را شامل می شود. سایز بعدی ۶ در ۹ سانتی متر می باشد که اغلب کارت ویزیت ها در این سایز به صورت دورگرد می باشند و کارت ویزیت های لمینت و پی وی سی را شامل می شوند. کارت ویزیت های بعد به صورت مربعی بوده  و اغلب در سایز ۵.۵ در ۵.۵ تولید می شوند جمله این کارت ویزیت ها می توان به کارت ویزیت لمینت مربعی اشاره کرد.

یک کارت ویزیت با اینکه ابعاد کوچکی دارد میتواند یکی از ایده آل ترین و تاثیر گزارترین وسایل ارتباطی بین شما و مشتریانتان باشد به این صورت که با معرفی شما و سازمان و کسب و کار شما به مشتریانتان و افرادی که دنبال کننده شما هستند ، می تواند قدم های بزرگی برای پیشرفت شما در صنعت شما باشد.

سایز کارت ویزیت ها اغلب در سایزهای ۴.۸ در ۸.۵ ساینتی متر و ۹ در ۶ سانتی متر که بعده برش سایزی در حدوده ۵.۵ در ۸.۵ به ما می دهد موجود می باشد . البته کارت ویزیت های به شکل مربع ۵.۵ در ۵.۵ سانتی متر هم وجود دارد که اغلب برای کارت ویزیت های لمینیت برجسته کاربرد دارند. برای دیگر سایز ها باید از کاغذ اختصاصی و چاپ اختصاصی استفاده کرد. کارت ویزیت ها بصورت یکرو و دورو چاپ می شوند.

بهترین جنس برای کارت ویزیت کدام است ؟ 

بهترین جنس برای کارت ویزیت کدام است ؟ 

جنس کاغذ کارت ویزیت ها اغلب گلاسه ۳۰۰ گرم و پی وی سی ۵۰۰ میکرون و پی وسی ۷۶۰ میکرون و از کاغذ های بافت دار کتان می باشد و  از انواع روکش های کارت ویزیت ها می توان به سلفون مات و براق، سلفون مخملی، یووی، انتی یووی، لمینیت مات و براق، لمینیت برجسته، پی وی سی ۳۰۰ و ۵۰۰ و۷۶۰ اشاره کرد.

از انواع کارت ویزیت ها می توان به مواردی همچون کارت ویزیت سلفون مات و براق، کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت لمینیت مات و براق، کارت ویزیت سوسماری، کارت ویزیت شیشه ای، کارت ویزیت پی وی سی، کارت ویزیت مخملی، کارت ویزیت با برش خاص، کارت ویزیت دایره ای، کارت ویزیت یووی، کارت ویزیت کتان امباس، کارت ویزیت طلاکوب، کارت ویزیت کتان المان و کارت ویزیت آهنربایی، کارت ویزیت متالیک و متالایز، کارت ویزیت آهنی و فلزی، کارت ویزیت با برش لیزر اشاره کرد.

اگر بخواهید بهترین کارت ویزیت را نسبت به کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید، باید بگوییم که کارت ویزیت سلفون مات و براق دورگرد از کارت ویزیت‌های پرطرفدار هستند و اغلب برای کسب و کارهایی که صرفا برای داشتن کارت ویزیت میخواهند، اقدام به چاپ آن کنند، مناسب هستند.

اگر نیاز به کارت ویزیتی با ضخامت زیاد دارید میتوانید از کارت ویزیت‌های لمینت مات و براق استفاده کنید. از دیگر کارت ویزیت‌های با ضخامت زیاد میتوانید از کارت ویزیت های پی‌وی‌سی ۷۶۰ میکرون که اغلب به آنها کارت ویزیت عابر بانکی یا کارت تلفنی نیز گفته می شود، استفاده کنید.

درصد خطای دستگاه برش کارت ویزیت چه تاثیری بر حاشیه کارت ویزیت می‌گذارد؟

خطای دستگاه برش ممکن است منجر به کج و معوج بریده شدن خود کارت گردد که زیبایی و قشنگی حاشیه را از بین می‌برد، یا گاهی پیش می‌آید که در صورت درست تعبیه نشدن اندازه کارت یا عدم تعیین محل برش کارت ویزیت توسط شما یا طراح کارت ویزیت تان، در هنگام برش مقداری از حاشیه کارت تان برش می‌خورد و زیبایی کارت و حاشیه را به یغما می‌برد.

فرمت فایل نهایی کارت ویزیت طراحی شده چه باید باشد؟

بهترین فرمتی که شرکت ها یا افرادی که کارت ویزیت چاپ می‌کنند تحویل می دهند، فرمت PDF است. درست است که می‌شود فایل طراحی کارت ویزیت را در دو فرمت JPEG و TIFF نیز تحویل داد ولی مزیتی که فرمت پی دی اف را خاص کرده است و موجب می‌شود تا آن را به شما توصیه کنیم، خاصیت عدم تغییر فونت، رنگ و مابقی موارد داخل کارت ویزیت در انتقال از سیستم به سیستمی دیگر است؛ یعنی با تحویل فایل PDF به چاپ کننده کارت ویزیت شما مطمئن خواهید بود که رنگ ها و فونت هایی که داخل سیستم برای کارت ویزیت تعبیه شده است دچار دگرگونی و تغییر نخواهند شد و به همان شکل چاپ می‌گردند.

چاپ کارت ویزیت چگونه انجام می شود؟

معرفی 10 چاپخانه چاپ کارت ویزیت 

چاپ کارت ویزیت به سه صورت چاپ افست عمومی و چاپ افست اختصاصی و چاپ دیجیتال انجام می شود.  چاپ افست کارت ویزیت برای کارهای تیراژ بالا و کیفیت بالا مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ دیجیتال کارت ویزیت زمانی که ما کارت ویزیتمان را در کمترین زمان و در تیراژ کم و یا چاپ کارت ویزیت با اطلاعات متغیر داریم، مورد استفاده قرار میگیرد.اگر بخواهیم در مورد چاپ اختصاصی کارت ویزیت با شما صحبت کنیم باید بگوییم زمانی که ما احتیاج به کارت ویزیتی با قالب و سایز خاص دارید. باید از چاپ اختصاصی کارت ویزیت استفاده کنیم. در تولید و چاپ کارت ویزیت اختصاصی کار شما به صورت اختصاصی در فرم اختصاصی چاپ شده و برای شما قالب اختصاصی ساخته می شود. کیفیت چاپ اختصاصی به مراتب بالاتر از چاپ عمومی کارت ویزیت می باشد. قیمت چاپ و تولید کارت ویزیت اختصاصی بالاتر از کارت ویزیت چاپ عمومی می باشد .

چاپ کارت ویزیت به دو روش چاپ افست کارت ویزیت و چاپ دیجیتال کارت ویزیت انجام می شود که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند . برای چاپ کارت ویزیت در چند ساعت و در تیراژ پایین از چاپ دیجیتال کارت ویزیت استفاده می شود و برای چاپ کارت ویزیت با کیفیت از چاپ افست کار ت ویزیت استفاده می شود.

چاپ افست کارت ویزیت

در چاپ افست کارت ویزیت، کارت ویزیت در تیراژ ۱۰۰۰ عدد به بالا چاپ می شود. در این روش کارت ویزیت اغلب در اندازه های استاندارد طراحی شده و پس از طراحی کارت ویزیت و چک کردن اندازه کارت ویزیت و مود رنگی کارت ویزیت، کارت ویزیت در شیت های عمومی برای چاپ فرستاده میشود. کیفیت چاپ افست کارت ویزیت از چاپ کارت ویزیت دیجیتال بیشتر است. چاپ کارت ویزیت ۶ ساعته، چاپ کارت ویزیت یکروزه ، چاپ کارت ویزیت دو روزه و چاپ کارت ویزیت ۷ روزه در چاپ کارت ویزیت به روش چاپ افست رواج دارد. اغلب چاپ کارت ویزیت ها بصورت عمومی ( چاپ کارت ویزیت فرم عمومی ) و به این صورت که کارت ویزیت با طرح های مختلف در یک فرم کلی در کنار هم چیده می شوند و عملیات چاپ فرم بصورت همزمان انجام می شود، انجام می شود که به این کار چاپ افست عمومی کارت ویزیت نیز گفته می شود.  کیفیت رنگ در چاپ افست عمومی کارت ویزیت بصورت خوب است و اگر شما نیاز به کارت ویزیت با چاپ افست اختصاصی دارید و کیفیت چاپ کارت ویزیت و رنگ چاپ کارت ویزیت خیلی برایتان مهم است و یا کارت ویزیت با قالب اختصاصی دارید باید از چاپ اختصاصی کارت ویزیت ( چاپ افست اختصاصی فرم اختصاصی کارت ویزیت ) استفاده کنید. در چاپ اختصاصی کارت ویزیت کیفیت چاپ کارت ویزیت بسیار بالا می رود و چاپ کارت ویزیت شما بصورت اختصاصی و در یک فرم اختصاصی انجام می شود. یکی دیگر از موراد استفاده از چاپ فرم اختصاصی کارت ویزیت استفاده از متریال مختلف ( چاپ کارت ویزیت اختصاصی ) یا کاغذ های مختلف ( چاپ کارت ویزیت روی مقوا اختصاصی ) است.

چاپ کارت ویزیت در تیراژ کم با چاپ افست

اگر شما هم نیاز به چاپ کارت ویزیت در تیراز کم دارید و حتما می خواهید آن را به وسیله چاپ افست چاپ کنید ما به شما چاپ کارت ویزیت لمینت مات ۵۰۰ عددی ، چاپ کارت ویزیت لمینت براق ۵۰۰ عددی ، چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۵۰۰ عددی ، چاپ کارت ویزیت سلفون براق ۵۰۰ عددی، پیشنهاد می کنیم. این کارت ویزیت ها در تعداد کم برای افرادی که نیاز به کارت ویزیت در تعداد بالا ندارند، پیشنهاد می شود. کیفیت این کارت ویزیت ها با کارت ویزیت هایی که در تیراژ بالا چاپ می شوند فرقی نداشته و فقط برای افرادی که نیاز به چاپ کارت ویزیت در تعداد بالا ندارند مناسب هستند. این کارت ویزیت ها در کمترین امکان چاپ دارند و شما می توانید کارت ویزیت ۵۰۰ عدد فوری داشته باشید . شما کافیست طرح خود را آماده کنید و باما در تماس باشید.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت به این دلیل انجام می شود که چاپ کارت ویزیت با سرعت بالا (چاپ کارت ویزیت یک ساعته) و چاپ کارت ویزیت در تیراژ دلخواه (چاپ کارت ویزیت ۱۰۰ عددی و چاپ کارت ویزیت ۵۰ عددی) در آن ممکن است. چاپ دیجیتال کارت ویزیت در مواردی که ما احتیاج به چاپ کارت ویزیت با فرم های متغیر هم داریم کاربرد بسیاری دارد؛ به این صورت که به وسیله چاپ دیجیتال می توان کارت ویزیت های با طرح های مختلف را به وسیله چاپ دیجیتال با سرعت بالا و تیراژ دلخواه سفارش دهید و اغلب چاپ کارت ویزیت ها در کمترین زمان به چاپ می رسند.

یکی دیگر از مزایای چاپ دیجیتال کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت در سایزهای دلخواه است ولی باید با کارشناس چاپ در مورد چاپ کارت ویزیت دیجیتال با قالب های اختصاصی قبل از طراحی کارت ویزیت صحبت کنید. از کارت ویزیت هایی که می توان آنها را به وسیله چاپ دیجیتال چاپ کرد میتوان به چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه، چاپ دیجیتال کارت ویزیت سلفون مات و براق کوچک و بزرگ دورگرد، چاپ دیجیتال کارت ویزیت لمینیت مات و براق، چاپ دیجیتال کارت ویزیت کتان ، چاپ دیجیتال کارت ویزیت پی وی سی اشاره نمود.

کاربرد چاپ دیجیتال کارت ویزیت چیست ؟

کارت ویزیت نشانگر ذوق و سلیقه، گرایشات، ایده ها و نگرش های کاری یک فرد یا یک اداره و شرکت و موسسه است . برای ‏نیازهای چاپ فوری کارت ویزیت و چاپ در تیراژهای کمتر از ۱۰۰۰ تا ، چاپ دیجیتال کارت ویزیت را میتوان انتخابی خوب دانست. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به‌ این صورت انجام می شود که در شروع از فایلی که توسط طراح طراحی شده پرینت گرفته می شود و بعد از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت به کارگیری می شود. ‏ما می توانیم با داشتن یک کارت ویزیت داده ها تماس خودمان را نظیر شماره گوشی تلفن، فاکس، آدرس اینترنتی، نشانی تارنما، نشانی شبکه های عمومی و . . . را به دیگر افراد ( مردمان معمولی و مشتریان مختص خودمان ) ارائه دهیم . حتی‌ د‌ر عصر دیجیتال نیز کماکان کارت ویزیت مرسوم و در کشورهایی نظیر چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت نسبتاً یک مراسم است .

چاپ دیجیتال کارت ویزیت که به چاپ فوری کارت ویزیت هم معروف هست هم به همین صورت انجام می شود به صورتیکه شما اگر نیاز فوری به کارت ویزیت داشته باشید یا تعداد کمتر از ۱۰۰۰ عدد کارت ویزیت بخواهید، باید از چاپ دیجیتال استفاده کنید .چاپ دیجیتال کیفیت پایین تری نسبت به چاپ افست دارد و بخاطره سریع بودنش قیمت بالاتری هم باید در این نوع چاپ شاهد باشیم.

چاپ دیجیتال فوری کارت ویزیت هم به این صورت انجام می شود که اول شما از فایل طراحی شده پرینت گرفته و پس ازآن از روکش های سلفون و لمینیت برای پوشش دهی ان کاغذ چاپ شده استفاده میکنیم .

سلفون کشی بوسیله دستگاه سلفون کش دستی و لمینت هم بوسیله دستگاه لمینیت دستی انجام می شود و در آخر کارت هایی که فرم بندی شده و در کنار هم قرار گرفته و چاپ شده و پوشش دهی شده اند به وسیله دستگاه برش از هم جدا می شوند. در کارت هایی که دور گرد هستند در آخر بوسیله دستگاه لب گرد کن کارت، لبه های کارت ویزیت را گرد می کنند .

در چاپ دیجتال بروشور و کارت ویزیت دیجیتال هم میتوان به وضوح تفاوت قیمت را شاهد بود و پیشنهاد ما این است که در صورت لزوم حتما قبل از سفارش کار خود نمونه های چاپ شده که با دستگاه چاپ دیجیتال بروشور و چاپ دیجیتال کارت ویزیت انجام شده اند، با نمونه چاپ افست مقایسه کنید…


انواع کارت ویزیت 

انواع کارت ویزیت

نوع کاغذهایی که در چاپ کارت ویزیت به کار می روند متنوع است و بنا به انتخاب مشتری و بودجه او، در طراحی و چاپ از آنها استفاده می شود.


چاپ کارت ویزیت مقوایی یا گلاسه یا uv 

[Stellar_video_player id=”28″]

چاپ کارت ویزیت گلاسه اغلب برای کسانی که بدنبال ارزانترین کارت ویزیت هستند مناسب است. قیمت چاپ کارت ویزیت گلاسه نسبت به کارت ویزیت های دیگر ارزانتر است و مشتریان خاص خود را دارد. البته ما به دلیلی اینکه این کارت ویزیت از ضخامت و مقاومت پایینی برخوردار است به مشتریان خود اصلا استفاده از این کارت ویزیت را پیشنهاد نمی‌کنیم و پیشنهاد میکنیم بجای این کارت از کارت ویزیت های سلفون دار و کارت ویزیت لمینت استفاده کنند.

پرکاربرد ترین و رایج ترین کارت ویزیتی که در کشور ما استفاده میشود، کارت ویزیت گلاسه است. کارت ویزیت گلاسه بر روی یک نوع مقوا به اسم گلاسه ۳۰۰ گرمی چاپ می شود.

چاپ کارت ویزیت گلاسه به دلیل قیمت مناسبی که دارد، انتخاب مناسبی برای چاپ کارت ویزیت هایی با تعداد بالا است. ساده ترین نوع کارت ویزیت همین نوع گلاسه است. یک لایه پوشش UV که به آن پوشش لمینت یا سلفون هم گفته میشود بر روی کارت ویزیت گلاسه قرار میگیرد و باعث افزایش جذابیت ظاهری و همچنین ماندگاری بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر خط و خش، نور، گرما، پارگی، رطوبت و تماس مستقیم دست با رنگ‌های چاپ شده میشود و بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری کارت ویزیت گلاسه افزایش می یابد.

این لایه پوشش UV  میتواند هم در دو سمت کارت ویزیت چسبانده شود و هم در یک سمت که بتوان از سمت دیگر آن به راحتی برای نوشتن یادداشت هایی استفاده کرد. همچنین این پوشش دارای دو شکل براق و مات است و میتوانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از این دو را انتخاب کنید. همچنین گاهی برای زیبا تر شدن کارت ویزیت گلاسه دور آن را گرد میکنند که جذابیت خاصی به آن میبخشد. بعضی از کارت ویزیت های برای چاپ طرح ها و نقش های مختلف محدودیت های خاصی دارند اما این نوع کارت ویزیت هیچ محدودیتی برای چاپ ندارد و میتوانید به راحتی طرح دلخواه خود را بر روی آن چاپ کنید.

در کل میتوان گفت که کارت ویزیت گلاسه ویژگی‌هایی را داراست که میتوانند برای چاپ مشخصات شما بهترین گزینه باشند. ویژگی هایی که میتوان نام برد، جلوه و ظاهر خاص و براق، دوام و ماندگاری زیاد، وضوح رنگی بالا، تبلیغات با هزینه کم، کم جا و قابل حمل بودن و … هستند.

کارت ویزیت گلاسه در ابعاد ۸.۵ * ۴.۵ و ۹ * ۵ سانتی متر و در گرماژ ۲۵۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ گرم چاپ میگردد. حداکثر سایز چاپ کارت ویزیت گلاسه ۹.۵ * ۵.۵ سانتی متر می باشد.

 اگر صنعت چاپ کارت ویزیت را یک هرم در نظر بگیریم؛ کارت ویزیت گلاسه، قاعده ی این هرم را تشکیل می دهند. به این معنی که تقریبا تمامی نمونه های کاغذی اعم از انواع سلفون و لمینت بر پایه ی کاغذ گلاسه ساخته و پرداخته می شوند.

گلاسه نوعی چگال و ضخیم از انواع کاغذها است که با این ویژگی شناخته می شود: سطح صاف و صیقلی با جذب حیرت انگیز رنگ. این ویژگی سبب شده چاپ نمونه های رنگی روی این کاغذ با کیفیت انجام گیرد و روی جلد نشریات و کاتالوگ در سیطره ی گلاسه باشد.

از همین رو است که معمولا برای کارت های ویزیت که قرار است یک برند یا کسب و کاری مشخص را نمایندگی کنند از گلاسه استفاده می شود. آن چه تحت عنوان کارت ویزیت لمینت و کارت ویزیت سلفون در انواع مات و براق ارائه می شود؛ در واقع گلاسه ای است که روکش شده. این کار با دو هدف صورت می گیرد، یک بالابردن طول عمر کارت و دو حفظ و ارتقای جلوه ی بصری چاپ.  چاپ کارت ویزیت گلاسه روی مقوای گلاسه ۳۰۰ گرمی مرسوم ترین جنس برای چاپ کارت ویزیت ها می باشد . برای ماندگاری رنگ و بیشتر شدن کیفیت از پوشش هایی مانند سلفون مات و براق و لمینیت مات و براق و یووی ها استفاده می شود .


چاپ کارت ویزیت گلاسه سلفون دار ساده 

[Stellar_video_player id=”29″]

چاپ کارت ویزیت سلفون مات یا براق از جمله کارت ویزیت های پر کاربرد و پرفروش به حساب می آیند. از این کارت ویزیت ها برای معرفی کسب و کار ها استفاده می شود و جزء کارت ویزیت های میان رده بازار به حساب می آیند. چاپ کارت ویزیت سلفون مات و براق مثل اغلب کارت ویزیت ها به صورت چاپ دیجیتال کارت ویزیت و چاپ افست کارت ویزیت انجام می شود که چاپ کارت ویزیت ما اگر بصورت چاپ افست باشد کیفیت بالاتری را شاهد خواهیم بود. چاپ دیجیتال کارت ویزیت اغلب زمانی که نیاز به چاپ کارت ویزیت در سریع ترین زمان داریم، کاربرد دارد. چاپ دیجیتال فوری کارت ویزیت زمانی کاربرد دارد که ما بخواهیم چاپ کارت ویزیت در تعداد کم بخواهیم نیز کاربرد پیدا می کند.

کارت ویزیت کارتی برای شناسایی و معرفی شغل و حرفه افراد حقیقی و حقوقی است که در یک برخورد کوتاه بین دو نفر رد و بدل شده و به یک معارفه اجمالی و کوتاه میانجامد و یک آشنایی کوتاه و کلی به مخاطب داده و میتوان با توجه به شغل و حرفه مورد نظر و سلیقه طراح و سفارش دهنده ابعاد آنرا افقی و عمودی انتخاب کرد که البته نوع افقی آن از لحاظ ترکیب بندی بسیار مناسب تر است .

کارت ویزیت بهترین و اساسی ترین ابزاری است که برای معرفی و اطلاع رسانی شغل و پیشه خود باید همیشه و در هر مکان و زمانی به همراه داشته باشیم.

چاپ کارت ویزیت یکی از اولین و بهترین کارهای است که برای پیشرفت،اعتبار دادن و معرفی کردن کسب و کار خود باید انجام دهیم. شما کارت ویزیت را به مخاطبان و مشتریان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را در کارت ویزیت شما داشته باشند.همچنین می توانید کارت ویزیت را داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله کارت ویزیت خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک های محلی تبلیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات شما در آن چاپ می شود.

مهم نیست که می خواهید از کارت ویزیت خود در چه جایی استفاده داشته باشید، مهم این است که این کارت ویزیت باید کاملاً خوانا، حرفه ای، و جذاب باشد و به مشتریان و مخاطبان کمک کند به خاطر بیاورند که شما که هستید؟، شغل شما چیست؟ و چطور و چگونه میتوانندبا شما تماس داشته باشند.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات از جمله کارت ویزیت های مقرون به صرفه و شیک می باشد. این نوع کارت ویزیت بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون مات یا براق قرار می گیرد که موجب استحکام بیشتر کارت ویزیت نسبت به رطوبت و می شود.امکان ارایه خدمات یووی موضعی ، طلا کوب و یا نقره کوب ، امباس (برجسته سازی) روی سلفون امکان پذیر است.معمولاً سایز مورد استفاده و استاندارد کارت ویزیت ۴.۸ در ۸.۵ و  ۶ در ۹ سانتی متر می باشد که بسته به سلیقه آنرا کم و زیاد کرده و هیچ محدودیتی در اندازه نخواهد داشت. کارت ویزیت با آنکه حجم کم و کوچکی داشته ولی برعکس خیلی مهم است و دارای اهمیت فوق العاده ای است.

در چاپ کارت ویزیت سلفون مات و براق از کاغذ ۳۰۰ گرمی استفاده می شود و پس از چاپ بر روی آن سلفون کشیده شده و کارت ویزیت نهایی برش می خورد. چاپ کارت ویزیت سلفون مات و براق بصورت فوری و چند ساعته انجام می شود. چاپ کارت ویزیت سلفون مات و براق ۶ ساعته از استقبال خاصی بر خوردار شده است. چاپ کارت ویزیت چند ساعته بوسیله چاپ افست برای کسانی که میخواهند در کمترین زمان و بالاترین کیفیت کارت ویزیت داشته باشند، کاربرد بسیار دارد. . طراحی کارت ویزیت سلفون مات یا براق در دو سایز ۶ در ۹ سانتی متر و ۴.۸ در ۸.۵ سانتی متر کاربرد دارد که باید توجه داشت در طراحی کارت ویزیت فاصله ها از کناره ها رعایت شود.

چاپ کارت ویزیت گلاسه سلفون دار دورگرد

[Stellar_video_player id=”30″]

این کارت ویزیت هم دارای سلفون است . این کارت ویزیت از کارت ویزیت سلفون مات یا براق بزرگتر است ( سایز ۶ در ۹ سانتی متر است ) و برای کسانی که بدنبال کارت ویزیت با لبه‌های گرد هستند، مناسب است.

چاپ کارت ویزیت گلاسه با روکش سلفون مات و سلفون براق چگونه انجام می‌شود؟

مرحله چاپ کارت ویزیت گلاسه ۳۰۰ گرمی که به پایان می رسد برای مقاومت بیشتر کارت و جلوه بیشتر دادن به کار، از پوشش سلفون مات یا سلفون براق استفاده می کنند سلفون مات و براق روی کارت ویزیت ها بصورت حرارتی انجام می شود. روکش سلفون مات نسبت به سلفون براق اغلب برای کارهای با طرح و رنگ روشن به کار می رود. کارت ویزیت سلفون مات و براق بصورت یک رو و دورو چاپ می شود . اگر بخواهیم فرق براق یا مات بودن کارت ویزیت را بیان کنیم نسبت به سلیقه مشتری انتخاب می شوند ولی روکش براق بیشتر برای کارهای تیره به کار می رود.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات مخملی چگونه انجام می‌شود؟

پس از مرحله چاپ روی کاغذ ۳۰۰ گرمی در مرحله بعدی کارت برای سلفون کشی با دستگاه سلفون کش حاضر می شود. در این مرحله برای مقاومت بیشتر کارت و جلوه بیشتر دادن به کار از پوشش سلفون مات مخملی استفاده می کنند این نوع سلفون به عنوان سلفون ضد خش هم معروف است و وقتی روی آن دست میکشیم میتوانیم حالت نرم و لطیف ان را حس کنیم این کار برای کسب و کارهای ظریف کاربرد دارند


چاپ کارت ویزیت کتان 

[Stellar_video_player id=”31″]

چاپ کارت ویزیت کتان اغلب بوسیله چاپ افست انجام شده و قیمت چاپ کارت ویزیت کتان بسته به تعداد آن تعریف می شود. چاپ کارت ویزیت ارزان کتان بر روی کاغذ‌های کتان با گراماژ پایین انجام می شود و کیفیت کاغذ کارت ویزیت کتان بسته به نوع چاپ آن تعریف می شود.

کارت ویزیت کتان نوعی از کارت ویزیت است که جنس و بافت مقوای به کار رفته در آن از جنس کتان می باشد و بافت مقوا پس از اتمام چاپ نیز به خوبی قابل لمس است. کارت ویزیت کتان از مزایای مختلفی نسبت به سایر کارت های ویزیت برخوردار است. برای مثال قیمت چاپ کارت ویزیت کتان به نسبت سایر کارت های ویزیت بسیار پایین تر است.

به دلیل نوع متریال به کار رفته، معمولا کارت ویزیت کتان دارای بافت در زمینه می باشد و استفاده از این نوع کارت برای کارت ویزیت با طرح های مینیمال که زمینه ساده دارند به شدت توصیه می شود. معمولا می توانید از بین بافت های موجود در هر چاپخونه، نوع بافت مورد نظر خود را برای زمینه کارت انتخاب کنید.

چاپ کارت ویزیت کتان یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال هزینه کم و نتیجه منحصر به فرد هستند.

کارت ویزیت کتان در کنار مزیت های گفته شده، معایبی نیز دارد. معمولا در این نوع کارت ویزیت به دلیل نوع خاص متریال (مقوا از جنس کتان) نمی توان به راحتی دست به چاپ هرگونه طرحی زد، زیرا ممکن است در صورت شلوغ بودن طرح و یا داشتن حجم زیادی از رنگ نتیجه نهایی مطلوب نباشد و یا رنگ در سطح کارت پخش شود. معمولا این نوع کارت ها در مقابل رطوبت مقاومت کمی دارند و همچنین به راحتی پاره و شکسته می شوند. بهتر است از کارت ویزیت کتان به عنوان کارت ویزیت تبلیغاتی برای مواقعی که نیاز به کارت در تیراژ بالا دارید استفاده کنید. برای چاپ کارت ویزیت کتان می توانید از یک طراح گرافیک کمک گرفته و طرحی را انتخاب کنید که در عین مینیمال بودن به خوبی بیانگر برند شما باشد. پس از طراحی کارت ویزیت در ابعاد معمول، طرح مورد نظر خود را به یک چاپخانه که از قبل مشخص کرده اید بدهید تا در تعداد مورد نظر برای شما چاپ کنند.

کارت ویزیت کتان از کارت ویزیت های پر مصرف در حوزه چاپ کارت ویزیت کتان به حساب می آید . چاپ کارت ویزیت کتان روی مقوای بافت دار ۳۰۰ گرم انجام می شود. کارت ویزیت های بافت داری که از بافت های ریز تشکیل شده اند زیبایی خاصی دارند و باید در طراحی آنها دقت شود که فضای سفیدی کار بیشتر باشد چون برای کارت ویزیت هایی که یک رنگ در کل کار ( تنپلات رنگ ) هستند کارت ویزیت های کتان گزینه مناسبی نمی باشند. چاپ کارت ویزیت کتان، پس از چاپ، لمینت نمی‌شود چون کتان بافت دار است و اصطلاحا لمینت روی آن نمی نشیند و هوا میگیرد.

چرا کارت ویزیت یکی از متداولترین کارت ویزیت‌ها است؟

کارت ویزت کتان یک از متداولترین انواع کارت ویزیت به شمار می آید . طراحی کارت ویزت کتان بوسیله نرم افزارهای گرافیک انجام می شود و در اندازه های متداول چاپ کارت ویزیت انجام می شود. کارت ویزیت کتان را می توان از خانواده کارت ویزت های لوکس به حساب آورد که در بین طرفداران خاص خود بیشتر چاپ و استفاده می شود. از خانواده کارت ویزیت های کتان می توان به کارت ویزیت فابریانو اشاره کرد که دارای بافتی خاص و قیمت بسیار بالا می باشد و برای چاپ آن باید از چاپ اختصاصی استفاده کرد.

کارت ویزیت کتان چیست؟

کارت ویزیت کتان از جمله کارت ویزیت هایی است که از قدیم الایام در چاپخانه تولید و به دسته مشتریان میرسیده است. این کارت ویزیت دارای بافت های ریزه خاصی است که با دست کشیده روی آن متوجه این بافت ها خواهید شد. کارت ویزیت کتان آلمان یکی از انواع کارت ویزیت کتان می باشد که دارای کیفیت بالا و قیمت بالاتر نسبت به انواع کارت ویزیت کتان می باشد. کارت ویزیت کتان یکی از پرفروش ترین انواع کارت ویزیت در ایران می باشد. کارت ویزیت های کتان  میتوان به کارت ویزت امباس اشاره کرد که با کاغذ ۳۰۰ گرمی تولید می شود و کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به کتان آلمان دارد. کتان آلمان با کاغذ کتان ۳۵۰ گرمی چاپ و تولید می شود و کیفیت بالاتری نبست به کتان های دیگر دارد. کارت ویزیت کتان دیگری که می توان به آن اشاره کرد به کارت ویزت کتان پلاستیک معروف است .کارت ویزیت کتان آلمان یکی از پرفروشترین کارت ویزیت های بازار می باشد که برای افرادی خاص با سلیقه ای خاص تعبیه شده است. می توان در کارت ویزیت هایی که بعنوان کارت ویزیت های تجاری از آنها نام برده می شود و برای اهداف خاص کاربرد دارد از کارت ویزیت های کتان هم نام برد این کار ت ویزیت ها نسبت به قیمتی که دارند دارای پرفروشترین های بازار به شمار می آیند.

طراحی کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت کتان نسبت به دیگر کارت ویزیت ها دارای سختی خاصی است . به این صورت که طراح باید از ذوق و ایده ای خاص برای طراحی آنها استفاده کند . به این علت که رنگ به صورت کلی روی آن نمینشیند باید از رنگ های کم و از فونت و نوشته و المان هایی که از رنگه کمی درون ساختار آنها استفاده می شود بهره برد. مثلا می توان برای طراحی یک کارت ویزت تجاری از المانهایی مانند لوگو و نوشته های خود شرکت استفاده کرد.

سایز کارت ویزیت کتان

سایز کارت کتان هم سایز بقیه کارت ویزیت های عمومی می باشد . سایز این کارت ویزیت ۴٫۸ در ۸٫۵ سانتی متر می باشد و باید دقت شود در طراحی کارت ویزیت حتما فاصله ها رعایت شود تا المان های مهم در موقع برش درون برش نروند. برای رعایت فاصله برش باید ۴ میلیمتر المان های مهم از کناره های کارت فاصله داشته باشند. از اندازه های متداول دیگه برای کارت ویزت کتان می توان به سایز ۶ در ۹ ساینتی متری و ۵٫۵ در ۸٫۵ سانتی متر هم اشاره کرد. البته برای کارت ویزیت های اختصاصی که سایز مخصوص دارند می توان از چاپ اختصاصی هم استفاده کرد . البته لازم به ذکر ات قیمت چاپ کار ویزت کتان بصورت اختصاص بسیار بالاتر از چاپ عمومی این کارت می باشد.

چاپ کارت ویزیت کتان

چاپ کارت ویزیت به دو صورت چاپ عمومی و اختصاصی انجام می شود. چاپ عمومی کارت ویزیت به این صورت انجام می شود که چند فرم مختلف از کارت ویزیت های کتان در کنار هم قرار گرفته و چاپ می شوند . کیفیت رنگ نهایی در چاپ افست عمومی خوب است و مشتریان بسیاری از این فرم استفاده می کنند . چاپ اختصاصی کارت ویزیت کتان هم به این شکل می باشد که اگر شما بخواهید از رنگ های اختصاصی در چاپ کارت خود استفاده کنید باید از فرم های اختصاصی برای این عمر استفاده کنید . از دیگر دلایلی که از چاپ اختصاصی برای چاپ کارت ویزیت استفاده می شود می توان به مهم بودن کیفیت کار و حساس بودن روی یک رنگ خاص باشد که در کار تویزیت اختصاصی به آسانی قابل انجام است. البته چاپ کارت ویزیت اختصاصی قیمت بسیار بالاتری نسبت به چاپ عمومی دارد که به مشتریان پیشنهاد نمیشود از این چاپ به غیر از مواقع ضروری استفاده شود. در بعضی موارد که نیاز فوری به کارت ویزیت هم می باشد باید از چاپ دیجیتال برای چاپ کارت ویزیت خود استفاده کنید که این مورد در کارت ویزیت های کتان با تیراژ کم (زیر ۱۰۰۰ تا) هم کار برد دارد. در چاپ دیجیتال کارت ویزیت می توانید کمتر از ۲ ساعت کارت ویزیت خود را چاپ کنید .


چاپ کارت ویزیت لمینت

[Stellar_video_player id=”32″]

چاپ کارت ویزیت لمینت براق و مات یکی دیگر از کارت ویزیت هایی هستند که امروز رواج زیادی پیدا کرده اند و شما می توانید بصورت ۵۰۰ عدد هم چاپ کارت ویزیت لمینیت براق و مات را انجام دهید.چاپ کارت ویزیت لمینت براق و مات بر روی کاغذ ۳۰۰ گرمی انجام می شود و سلفون که میکرون بالاتری نسبت به سلفون معمولی دارد بر روی آن استفاده شده و استحکام خاصی به این نوع کارت ویزیت می دهد.

این سلفون که میکرون بالایی دارد استحکام کارت ویزیت را پس از چاپ کارت ویزیت بیشتر کرده و آن را به یک از مستحکم ترین کارت ویزیت های بازار تبدیل می کند.کارت ویزیت های لمینت اغلب به دو صورت مات و براق در بازار توسط مشتریان در بازار سفارش داده می شود و مشتریان به علت مقاومت زیاد آن از آن استفاده می کنند. مشتریانی که اغلب از این کارت ویزیت استفاده میکنند می دانند که این کارت ویزیت در مقابل پاره شدن مقاومت زیادی دارد و ماندگاری بالای آن باعث سفارش بیشتر مشتریان شده است.

چاپ کارت ویزیت لمینت اغلب در صورت فوری بودن بوسیله چاپ دیجیتال که به آن چاپ دیجیتال کارت ویزیت لمینت میگوییم انجام می شود و در صورتی دیگر بصورت چاپ کارت ویزیت لمینت بصورت چاپ افست که به آن چاپ افست کارت ویزیت لمینت می گوییم ، انجام می شود. چاپ کارت ویزیت بوسیله چاپ افست کیفیت بالاتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد ، اما اگر شما کارت ویزیت لمینت براق یا مات در تعداد کم یا در سریع ترین زمان می خواهید باید از چاپ دیجیتال استفاده کنید. طراحی کارت ویزیت لمینت مات و براق بوسیله طراح و با رعایت کردن قوانین طراحی کارت ویزیت باید انجام شود. سایز کارت ویزیت های لمینیت براق و مات اغلب ۶ در ۹ سانتی متر می باشد و باید در طراحی کارت ویزیت دقت شود که سایز آن به درستی رعایت شده باشد.

چاپ کارت ویزیت گلاسه با روکش لمینیت مات و براق چگونه انجام می‌شود ؟

مرحله چاپ کارت ویزیت گلاسه ۳۰۰ گرمی که به پایان می رسد برای مقاومت بیشتر کارت و جلوه بیشتر دادن به کار از پوشش لمینیت مات و براق استفاده می شود. لمینیت مات و براق با روکش ۲۵۰ میکرون روی کارت ویزیت های چاپ شده قرار میگیرند و باعث مقاومت بیشتر کارت ها نسبت به کارت های ویزیت سلفون می شوند. کارت ویزیت های لمینیت اغلب دورگرد هستند و بصورت یکرو و دورو چاپ میشوند البته قیمت یکرو و دورو ثابت می باشد.نوع دیگری از کارت های ویزیت، کارت ویزیت لمینیت برجسته می باشد که بعد از چاپ و لمینیت کارت ویزیت یک لایه به وسیله چاپ سیلک روی نقاطی از کار کشیده می شود و باعث برجستگی روی این نقاط می شود .


چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی PVC 

[Stellar_video_player id=”33″]

کارت ویزیت پی وی‌سی که به کارت ویزیت پاستوری یا در ضخامت بالاتر به کارت ویزیتی با ضخامت کارت عابربانک و کارت مترو معروف است، در سایز ها و مدل های مختلف تولید می شود. این کارت ویزیت به وسیله پلاستیک فشرده تولید شده و در سایز ۹ در ۹ سانتی متر و در انواع پی وی سی ۳۰۰ میکرون و پی وی سی ۵۰۰ میکرون و پی وی سی ۷۶۰ میکرون و پی وی سی برفکی تولید می‌شود.

یکی از پرطرفدار ترین جنس ها برای چاپ کارت ویزیت، کارت ویزیت PVC می باشد. PVC یا پلی وینیل کلراید نوعی از مصنوعات پلاستیکی است که انعطاف بسیار خوبی دارد و در انواع صنایع مختلف از جمله صنعت چاپ بسیار پرکاربرد است. کارت ویزیت پی وی سی نوعی از کارت ویزیت است که با استفاده از پلاستیک منعطف ساخته می شود. این نوع از کارت ویزیت علاوه بر انعطاف خوب، ضد آب نیز هستند و همچنین به راحتی می توان آن ها را به هر شکل و طرحی برش داد.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی PVC اغلب برای شرکت های دولتی، کارت های مترو و تلفن انجام می شود. قیمت چاپ کارت ویزیت PVC نسبت به کارت ویزیت های دیگر مقداری بالاتر است اما کیفیت آن هم به مراتب بالاتر است. چاپ کارت ویزیت پی وی سی ارزان اغلب در تعداد ۵۰۰ تایی و در کمترین زمان انجام می شود.

انواع چاپ کارت ویزیت  PVC

چاپ کارت ویزیت PVC با ضخامت و شفافیت های مختلف امکان پذیر است. به طور کلی کارت ویزیت های PVC در سه حالت شیشه ای (کاملا شفاف)، نیمه شفاف و مات و با سه ضخامت رایج ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۶۰ میکرون در بازار وجود دارند. روش های چاپ مختلفی برای چاپ کارت ویزیت PVC وجود دارد که به دو دسته کلی تکی و گروهی تقسیم می شود.

در چاپ گروهی تمام کارت ها با طرح های مختلف در کنار هم قرار می گیرند و عملیات چاپ روی آن ها به صورت همزمان صورت می گیرد. در چاپ تکی که بیشتر برای طرح های خاص می باشد، بدنه کارت آماده می شود و سپس طرح مورد نطر روی کارت ویزیت چاپ می شود.

از نظر نوع چاپ معمولا از چاپ افست یا چاپ دیجیتال برای چاپ کارت ویزیت PVC استفاده می شود، چاپ دیجیتال معمولا برای چاپ سریع مورد استفاده قرار می گیرد. در چاپ افست این امکان وجود دارد که برای ماندگاری بهتر چاپ روی کارت و همچنین تغییر میزان براقی یا ماتی کارت، از لمینت استفاده شود. همچنین امکان چاپ مجدد روی لمینت نیز وجود دارد.

برای افرادی که به دنبال طرح منحصر به فردی نیستند و صرفا کارت ویزیت با مجموعه ای از اطلاعات مشخص را می خواهند، می توان با استفاده از چاپ افست بخش های اساسی یک کارت به صورت پیش فرض چاپ و لمینت شوند و سپس فرد با انتخاب طرح مورد نظر از بین کارت های موجود اطلاعات شخصی خود را با استفاده از چاپ افست (برای تعداد بالا و بدون محدودیت زمانی) یا چاپ دیجیتال (تیراژ پایین و نیاز به چاپ فوری) برای چاپ سفارش دهد.

جالب است بدانید که از Polyvinyl chloride یا همان PVC ها تنها لوله و مصالح ساختمانی تهیه نمی شود؛ بلکه بعضی کارت ویزیت که دریافت می کنید ساختار مولکولی مشابه یعنی C2H3Cl دارند. جالب نیست؟

کارت ویزیت پی وی سی ها شبیه به کارت های بانکی هستند. اگر قصد صدور و چاپ کارت هویت، چاپ کارت ویزیت عضویت، چاپ کارت ویزیت تخفیف و از این قسم را دارید انتخاب مناسب پی وی سی دورگرد است. به طور کلی این جنس ساختاری مقاوم و ماندگار دارد که می تواند تا مدت ها به کار گرفته شود؛ چه چیز مناسب و مقرون به صرفه تر از یک بار چاپ و سال ها استفاده؟

از نظر جنس یا ضخامت کارت ویزیت پی وی سی با میکرون معرفی می شوند و سه سطح کارت ویزیت پی وی سی۳۰۰ میکرون ، کارت ویزیت پی وی سی۵۰۰ میکرون و کارت ویزیت پی وی سی۷۶۰ میکرون به ترتیب از نازک تا ضخیم طبقه بندی جنسی این کارت ها را شکل می دهد. به واسطه ی ساختار شیمیایی فوق العاده هر نوع ظاهری که مد نظرداشته باشید از دل کارت ویزیت پی وی سی PVC بیرون می آید؛ کارت ویزیت پی وی سی شفاف، کارت ویزیت پی وی سی ساده، کارت ویزیت پی وی سی صدفی، کارت ویزیت پی وی سی نقره ای و کارت ویزیت پی وی سی برفکی  و کارت ویزیت پی وی سی نیمه شفاف و کارت ویزیت پی وی سی متالیک و غیره. همچنین مانند تمامی کارت ها می توانید روی ان ها را با انواع روکش های مات و براق بپوشانید و اصلاحا با یک لایه محافظ دوام بیشتری به آن ها ببخشید.


چاپ کارت ویزیت کرافت 

کاغذی قهوه ای رنگ، شبیه کاغذ کاهی است. اگرچه از بقیه کاغذهای چاپ کمی ارزان تر است، اما چاپ روی آن پرهزینه و سخت است. این کارت ها جزء کارت های خاص و ویژه هستند.


چاپ کارت ویزیت ترموگراف یا برجسته حرارتی 

[Stellar_video_player id=”4″]

برای جلب توجه قسمتی از کارت در قالب یک آیتم یا نوشته برجسته شده است و البته نوشته یا آیتم مذکور بر مبنای هدفی مشخص و هماهنگ با اهداف موسسه یا صاحب کارت انتخاب می شود. برجستگی در این نوع چاپ ها با چاپ نرومادگی فرق دارد. چاپ نر و مادگی یک طرف برجسته و یک طرف تو رفته است. (به چاپ نرومادگی چاپ ملخی هم گفته می شود.)


چاپ کارت ویزیت سه بعدی 

که شبیه خط کش های قدیمی است و با تغییر زاویه دید شكل روی کارت نیز تغییر می کند. این کارت ها بسیار گران قیمت هستند.


چاپ کارت ویزیت شیشه ای

چاپ کارت ویزیت شیشه ای روی نوعی پلاستیک یا طلق انجام می شود و به کارت ویزیت ترنسپرنت هم معروف است . کارت ویزیت شیشه ای بصورت براق یا مات با ضخامتی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ میکرون قابل پیاده سازی می باشد از دیگر انواع کارت ویزیت شیشه ای می توان به کارت ویزیت شیشه ای ماسه ای یا شفاف و نیمه شفاف اشاره کرد.


چاپ کارت ویزیت با مقوای کارتی

کارت ویزیت هایی که به وسیله مقوای کارتی تولید و چاپ می شوند و به چاپ کارت ویزیت با مقوای کارتی معروف هستند، امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند. مقوای کارتی به شکل کاغذهای تحریری هستند که ما در ادارات خود برای چاپ و کپی گرفتن و یادداشت برداری از آنها استفاده می کنیم، اما در گراماژ بالاتر و مقاومت بیشتر.

از مقوای کارتی امروزه به دلیل چاپ پذیری بسیار خوب و کیفیت بالا رنگ ها روی آن بسیار استفاده می شود. چاپ کارت ویزیت به شکل مقوای کارتی بصورت چاپ اختصاصی کارت ویزیت استفاده می شود و هر چاپخانه ای آن را در فرم عمومی خود برای چاپ کارت ویزیت ندارد.  مقوای کارتی دارای گراماژ ۲۲۰ گرم و بسیار شبیه کاغذهای تحریر ولی با ضخامت بالاتر است. چاپ طرح های گرافیک روی این مدل کارت ویزیت بسیار خوب می نشینند و شما میتوانید از انواع رنگ ها و حروف در این نوع کارت ویزیت ها استفاده کنید .


چاپ کارت ویزیت برجسته طلاکوب، فویل مس‌کوب 

امروزه استفاده از کارت های برجسته خصوصا در کسب و کارهای خارج از ایران بسیار رواج پیدا کرده است. این کارت‌ها بدلیل خاص بودن و هزینه تولید بالا، توسط شرکت های بسیار کمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وجه تمایز، باعث بوجود اوردن حس متمایز بودن در خدمات این شرکت ها را ارائه می‌کند.

در تولید و چاپ کارت ویزیت برجسته اغلب از مقواهای با گراماز بالا استفاده می شود. از مقواهای فابریانو ، اشتنباخ و کارتی برای تولید کارت ویزیت برجسته استفاده می‌شود. اغلب چاپ و برجسته سازی کارت ویزیت برجسته بوسیله دستگاه‌های لترپرس انجام می‌شود. در ایران نیز از این کارت ویزیت ها به بهترین شکل ممکن تولید می‌شود اما بخاطره قیمت بالا خیلی افراد و شرکت های زیادی به سمت تولید آن نمی روند.

از لحاظ کارکرد انواع کارت ویزیت به چند دسته تقسیم می‌شود؟ 

انواع کاغذهای کارت ویزیت

 کارت های ویزیت بسته به سبک و ایده های طراحی مختلف به فرم های زیر تقسیم می شوند :

۱. کارت ویزیت های مسطح افقی و معمولی که عمدتا در دسترس هستند و همه جا دیده می شوند.

٢. استفاده از کارت ویزیت های مسطح عمودی به عمومیت کارت های افقی نیستند و بیشتر در مشاغل هنری و خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

٣. کارت ویزیت های فانتزی که برای مقاصد کودکانه، شاد و خاص استفاده می شوند. این کارت ها معمولا دارای لبه های مستقیم و زاویه دار نیستند و گاهی شبیه اشکال مختلف و یا حیوان های مختلف برش خورده اند.

 ۴. کارت های ویزیت تعاملی که معمولا بعد از عرضه آن به مخاطب، مخاطب می تواند با جدا کردن قسمت های خط کشی شده، شکلی را از آن در آورد (مانند کتاب های قصه بچگانه که تصاویر ایستاده و برجسته ای با باز کردن کتاب ایجاد می شود و با بستن کتاب، تصاویر نیز مسطح می گشت) و یا مثلا با حرکت دادن قسمتی از کارت اتفاقی می افتد و…

 ۵. کارت های ویزیت با قابلیت استفاده در مقاصد مختلف مانند: کارت ویزیت شبيه زیر لیوانی که می توان به عنوان زیر لیوانی نیز از آن استفاده کرد، با کارت های ویزیت جعبه ای و لیوانی که شبیه جعبه یا لیوانی از جنس مقوا برای قرار گرفتن روی میز و شاید گذاشتن خودکار با کاغذ درون آن طراحی شده اند.

 ۶. کارت های ویزیت با جنس و شکل محصول تولیدی صاحب کارت. مثلا کارت ویزیت با جنس الیافی شبیه تشک خواب و طرح زمینه ای به همین شکل که کاملا محصول را در ذهن مخاطب تداعی می کند.

 ۷. گاهی نیز کارت های ویزیت از یک صفحه الکترونیکی تشکیل شده است که با پخش تصاویری، به معرفی شغل و راههای تماس شخص یا موسسه می پردازد. اگرچه، این نوع از کارت های ویزیت ضمن زیبایی و خلاقیت در طراح و ایده پردازی آنها، چندان در ایران مرسوم نیستند و بیشتر نوع اول و گاهی نوع دوم که کارت های مسطح افقی و عمودی و ساده هستند، استفاده می گردند. زیرا در ایران کم ترین بودجه برای طراحی و چاپ کارت ویزیت و کم ترین ریسک در این زمینه از سوی صاحبان مشاغل در نظر گرفته میشود.


نکات مهم در طراحی کارت ویزیت 

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

۱. دارای ترکیب بندی مناسب و جذاب و نو باشد.

۲. از لحاظ بصری مخاطب را به سرعت جذب کند.

۳. دارای فضاهای مثبت و منفی متعادل باشد.

۴. از فونت های مرتبط با موضوع استفاده شده باشد. به عنوان مثال، کارت ویزیت مربوط به یک وکیل، فونتی رسمی و سنگین را می طلبد، در صورتی که کارت ویزیت یک ورزشکار در رشته پرورش اندام می تواند فونت تبلیغاتی تری داشته باشد و یا کارت ویزیت یک طراح گرافیک می تواند کاملا ساختار شکنانه باشد.

 ۵. آرم تصویر و نوشتار باید در بهترین حالت و بهترین ترکیب بندی لیات شوند.

۶. رنگ در کارت ویزیت از اهمیت به سزایی برخوردار است. رنگ ها باعث میشوند طرح جذاب و گیرا شود. رنگ ها بر خوانایی متن نیز تأثیر می گذارند. لازم است کنتراست به دقت رعایت شود. به عنوان مثال از نوشتن متن با رنگ خاکستری بر روی زمینه سفید اجتناب گردد، زیرا خوانایی متن و جذابیت کارت را کاهش می دهد. در واقع طراح گرافیک باید حتما رنگ ها را به خوبی شناخته و بر روانشناسی رنگ کاملا اشراف داشته باشد. استفاده از رنگ های اضافی، فضای کارت را شلوغ کرده و باعث گیج شدن بیننده می شود. .

۷. باید دانست که هر حرفه و شغلی دارای ویژگی های خاص خود است. به همین جهت روحیه و نکات مهم در طراحی مربوط به هر حرفه و شغل نیز متفاوت خواهد بود.

۸. توجه به ساختار شکنی در طراحی کارت ویزیت می تواند آن کارت را در ذهن مخاطب برای همیشه ماندگار سازد. کارت ویزیت هایی که شلوغ باشند خیلی سریع از ذهن مخاطب حذف می شوند، در حالی که یک کارت ویزیت خلوت با طراحی حرفه ای و ساده و با یک کارت ویزیتی که در آن معیارهای رایج و قدیمی طراحی به هم ریخته شده و در آن ساختارشکنی شده است برای مدتی طولانی تری در ذهن مخاطب ثبت می شوند.

۹. گر سایز متن کارت ویزیت بیش از اندازه کوچک باشد به خوانایی کارت لطمه زده و از کیفیت آن می کاهد. فونت مورد استفاده روی کارت ویزیت نباید کمتر از ۸ پوینت باشد.

۱۰. بهتر است در طراحی کارت ویزیت از وب سایت، لوگو و عناصر دیگری که در معرفی کالا یا موسسه موردنظر استفاده شده است کمک گرفت، به این ترتیب حرفه یا شغل موردنظر بهتر درک می شود.

۱۱. در طراحی کارت ویزیت حتما آدرس ایمیل و سایت ذکر شود، بسیاری از مخاطبین به این ترتیب ارتباط بهتری برقرار می کنند.

۱۲. باید دقت شود در طراحی کارت ویزیت صفحه بندی نامرتب و شلوغ نباشد و صرفا اطلاعات مورد نیاز بر روی کارت ویزیت ذکر شده باشد. البته از فضای پشت کارت هم می توان استفاده کرده و بخشی از اطلاعات مورد نیاز را در پشت کارت ذکر کرد.

۱۳. نوع فعالیت ویا تجارت حتما به روشنی و وضوح در کارت ویزیت مشخص شود، به این ترتیب کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز عمل می کند.


عوامل تاثیر گذار روی قیمت چاپ کارت ویزیت

در انتخاب جنس زمینه کارت ویزیت دقت کنید

۱. در انتخاب جنس زمینه کارت ویزیت دقت کنید

مهمترین عامل تأثیرگذار بر هزینه تولید کارت ویزیت، انتخاب جنس آن است. در حال حاضر، با وجود تکنولوژی­‌های موجود، امکان استفاده از انواع مواد از جمله چوب، پلاستیک و فلز برای تهیه کارت ویزیت وجود دارد. در میان این انتخاب­ها، هرچند به طور قطعی نمی­توان ادعا کرد که کدام یک گران­تر و کدام یک ارزان­تر است، اما معمولاً کارت ویزیت­های فلزی یا چوبی به عنوان اقلام تبلیغاتی لوکس، هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهند کرد. اما به هر حال، با یک تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت­های فروش، می­توانید از قیمت روز هر کدام از آن­ها مطلع شوید.

۲. از تعداد کمی رنگ استفاده کنید

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت تمام شده چاپ کارت ویزیت، تعداد رنگ­های به کار رفته در طراحی آن­هاست. معمولاً استفاده از تعداد زیادی رنگ­های مختلف در طراحی کارت ویزیت، بسیار وسوسه برانگیز است، اما اگر قصد صرف هزینه زیادی ندارید، توصیه می­کنیم که به استفاده از حداکثر دو رنگ قناعت کنید! مطمئناً یک طراح ماهر می­تواند تنها با استفاده از دو رنگ، طرح‌­های بسیار شیک و مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

۳. استفاده از فرمت­‌های ساده یا منحصر به فرد؟

در حال حاضر، بسیاری از شرکت­های مطرح دنیا، از کارت ویزیت­‌هایی استفاده می­کنند که به نوعی تداعی کننده محصولات و یا خدمات آن­ها باشد. برای مثال، یک شرکت تعمیرات تلفن همراه، می­تواند کارت ویزیت‌های خود را به نوعی طراحی کند که مشابه یک تلفن همراه به نظر برسد! تهیه این نوع کارت ویزیت­‌ها هرچند می­تواند تا حد زیادی توجه مخاطبان را جلب کند و مؤثرتر باشد، اما بدیهی است که هزینه زیادتری را نیز به شما تحمیل خواهند کرد.

مهمترین نکاتی که باید در تبادل کارت ویزیت به آن دقت شود

مهمترین نکاتی که باید در تبادل کارت ویزیت به آن دقت شود

برای اینکه بتوانید یک تبادل خوب برای دادن یا گرفتن کارت ویزیت داشته باشید حتما به نکات زیر در مورد کارت ویزیت توجه بفرمایید:

  • توجه داشته باشید همیشه باید کارت ویزیت خود را همراه داشته باشید. هر موقع که از خانه یا محل کار خود خارج می شوید اولین وسیله ای که باید همیشه همراه خود داشته باشید کارت ویزیت شماست و از آوردن بهانه هایی مانند اینکه یادم رفته کارت ویزیتم رو بیارم یا همراهم نیست یا کارت ویزیت ما همین الان تموم شد، جدا خودداری کنید.
  • باید همیشه کارت ویزیت هارو در یک کیف یا جاکارتی مخصوص قرار دهید که از پارگی و یا تا شدن و ضربه خوردن به ان جلوگیری شود.
  • سعی کنید کارت ویزیت خود را در جایی قرار دهیدکه موقع بیرون آوردن آن در طرف مقابل احساس بی تفاوتی نسبت به کارت ویزیت خود را در طرف مقابلتان القا نکند.
  • همیشه سعی کنید یک کارت ویزیت مخصوص به خود را همراه داشته باشید و تا آنجا که میتوانید تفاوت در طراحی کارت ویزیت جدیدتان را کمتر و کمتر کنید تا در طرف مقابل احساس نشود که کارت ویزیت جدید شما با کارت ویزیت قدیمی خیلی فرق دارد.
  • کارت ویزیت ها از ابزار های مهم بازاریابی بین المللی هم به شمار می رود، به این صورت که کوچکترین کارها مثل تحویل دادن کارت ویزیت خود یا گرفتن آن با دست راست خود می تواند نشانه احترام و مهم بودن کارت ویزیت را به طرف مقابل القا کند.
  • کارت ویزیت خود را به گونه ای به طرف مقابل اهدا کنید که با کمترین حرکت و چرخش بتواند محتوای روی کارت ویزیت را بخواند.
  • کارت ویزیتی که به شما میدهند با دقت نگاه کنید و نسبت به کارت ویزیت طرف مقابل نظر خود را بیان کنید. این کار اهمیت بالای شما را به کارت ویزیت و کسب و کار طرف مقابلات نشان میدهد.
  • در سریع ترین زمان ممکن در صورت تغییر نشانی و آدرس خود طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را دوباره انجام داده و از خط زدن آدرس و نوشتن آدرس یا شماره جدید روی کارت ویزیت خودداری کنید.
  • به هیچ وجه برروی کارت ویزیت خود یا طرف مقابل چیزی ننویسید مگر در مواقع لزوم که موضوع یا مطلبی مربوط به آن کارت ویزیت می شد که روی آن درج نشده بود یا به کامل شدن مطلب روی کارت ویزیت کمک میکرد.
  • همیشه سعی کنید تا زمانی که دیگران از شما کارت ویزیت شما را طلب نکردند از دادن کارت ویزیت خود به دیگران پرهیز کنید. در صورت لزوم از آنها کارت ویزیتشان را بخواهید آنها هم در بیشتر مواقع کارت ویزیت شما را طلب می کنند.

گفته می شود در ژاپن افرادی بسیار به طراحی و چاپ کارت ویزیت خود دقت می کنند و در نحوه ارائه آن به دیگران تعظیم کرده و دودستی کارت ویزیت خود را به آنها می دهند و توهین به کارت ویزتشان را توهین به خودشان طلقی می کنند .


معرفی ۱۰ چاپخانه چاپ کارت ویزیت 

در ابتدای کار این نکته را یادآور شویم که در جمع‌آوری این اطلاعات؛ تجربه چند ساله ما در حوزه چاپ و کار با اغلب این مجموعه‌ها نقش بسزایی داشته و طبعا جاهایی نظر شخصی هم دخیل بوده است. در ارائه این مقاله هیچ گونه قصد و غرضی در کار نخواهد بود. لطفا قبل از خرید حتما اطلاعات کافی از این مجموعه‌ها را بدست آورید و سپس اقدام به خرید نمایید. سایت چاپخونه هیچ‌گونه مسئولیتی بابت سود یا زیان حاصل از خرید شما را بر عهده نمی‌گیرد.


۱. چاپ نقش الماس

اگر تا به حال به دنبال چاپ کارت ویزیت در فضای آفلاین بوده باشید، حتما نام چاپ نقش الماس به گوش شما خورده است. این چاپخونه بزرگ با پیشرفت چشم گیری که در این چند سال داشته است، توانسته مشتریان زیادی را تصاحب کند. این چاپخانه تخصصی، در زمینه چاپ فرم های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت و بروشور و انواع ست اداری فعالیت کرده و توانسته با قیمت ارزان و کیفیت خوبی که ارائه میدهد نام خود را بعنوان اولین تولید کننده چاپ کارت ویزیت برجسته و طلاکوب و پی وی سی مطرح کند. از دستاوردهای دیگر این چاپخانه میتوان به چاپ ۶ ساعته کارت ویزیت با کیفیت خوب اشاره نمود.

مجموعه نقش الماس را می‌توان بزرگترین مجموعه چاپ فرم‌های عمومی که از جمله آن میتوان به چاپ کارت ویزیت، چاپ لیبل، چاپ تراکت، چاپ سربرگ، چاپ ست اداری و … اشاره کرد، نامید. این چاپخانه از بدو حضورش تا الان پیشرفت شگفت انگیزی در حوزه چاپ کرده است و جالب است بدانید که همواره پیشرفت آن مستقیم بوده است با پیشرفت همکارانی که در این حوزه کار می‌کنند.

چاپ نقش الماس شاید در حوزه آنلاین (سایت و سئو) و برندسازی در حوزه آنلاین، برای پوشش دادن بازار وسیع تری از مشتریان هزینه زیادی نکرده است ولی توجه ویژه‌‌ای به مشتریان فعلی خود داشته و با تخفیف‌ها و آپشن‌ها و بروزرسانی دستگاه‌ها و امکاناتش توانسته رضایت هر چه بیشتر مشتریان فعلی خود که اغلب از همکاران هستند را جلب کند.
چاپ نقش الماس با راه‌اندازی امکان سفارش ۶ ساعته انواع فرم ‌های عمومی و بالا بردن کیفیت و امکانات خود و استفاده از کاغذ‌های ارزان تر، توانست مخاطبان و همکاران بیشتری را به سمت خود بکشاند.
درست است از نقش الماس انتقادهای‌ زیادی می‌شود ولی باید گفت که اگر فعالیت در حوزه آنلاین ( داشتن سئو و تجربه کاربری بهتر سایت ) را در نظر نگیریم، این چاپخانه بهترین انتخاب برای همکاران برای چاپ فرم‌های عمومی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت است

ماشین آلات مجتمع چاپ نقش الماس
  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر creo آنلاین هایدلبرگ
  • دستگاه لیتوگرافی مگنوس ۸۰۰ کداک فول اتوماتیک ( پرسرعت‌ترین و مجهزترین پلیت ستر جهان )
  • دستگاه یووی تمام اتوماتیک ساکورایی
  • دستگاه یووی سیلندری دوورقی
  • دستگاه سیلک یووی نیمه اتوماتیک
  • دستگاه امباس طرح کتان
  • دستگاه سلفون کشی تمام اتوماتیک حرارتی
  • دستگاه سلفون کشی تمام اتوماتیک دوکاره ( سرد و گرم)
  • دستگاه برش پلار دهنه ۹۲-۱۱۵
  • دستگاه پاکت سازی تمام اتوماتیک
  • دستگاه دایکات ۶۰-۹۰
  • دستگاه پانچ دورگرد کارت ویزیت BOSCH
  • دستگاه برش POLAR مدل های ۲۰۱۲-۲۰۰۸-۲۰۱۱

 

  • ۲ دستگاه ماشین چاپ چهار و نیم ورقی هایدلبرگ ۵ رنگ CD102-5L
  • ۱ دستگاه ماشین چاپ دوورقی هایدلبرگ ۵ رنگ CD 74-5L
  • ۴ دستگاه ماشین چاپ دوورقی هایدلبرگ ۴ رنگ
  • ۱ دستگاه ماشنی چاپ جنیوس ۵۲ یووی (Genius 52 UV) (با قابلیت چاپ بررروی انواع لیبل شیشه ای – پلی کربنات – پی وی سی و …)
  • ۱ دستگاه ۲ ورقی تک رنگ هایدلبرگ
  • ۱ دستگاه تمام اتوماتیک لمینیتور اتو باند مدل ۲۰۱۶ (AUTOBOND) (تنها دستگاه لمینیتور موجود در خاورمیانه- ساخت کشور انگلستان)
  • ۱ دستگاه مگنت گذار تمام اتوماتیک مخصوص کارت‌های بانکی مدل ۲۰۱۶
  • ۱ دستگاه پانچ تمام اتوماتیک کارت های بانکی و لمینیتی (با سرعت ۱۸۰۰۰ کارت در ساعت مدل ۲۰۱۶)
  • ۱ دستگاه لترپرس ۲ ورقی هایدلبرگ
  • ۱ دستگاه طلاکوب تمام اتوماتیک هایدلبرگ

نقاط قوت چاپ نقش الماس

  • داشتن امکانات و تجهیزات کافی در زمینه چاپ ۰ تا ۱۰۰ جعبه و انواع بسته بندی و چاپ مجله و کاتالوگ.
  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • خوش قولی و سر موقع تحویل دادن کارها در اغلب اوقات.
  • قیمت های بسیار خوب و رقابتی
  • امکان چاپ ۶ ساعته کارت ویزیت، تراکت و …
  • تنوع در چاپ انواع کارت ویزیت های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت پی‌وی ‌سی و لمینت.
  • دارای واحد جداگانه برای خط تا و صحافی فرم‌ها در تیراژ کم .
  • بهترین مرکز چاپ فرم‌های عمومی برای همکاران.
  • تخفیف‌های خوب برای همکاران .
  • اغلب سایت‌ها از این مجموعه برای سفارش فرم‌های عمومی خود استفاده می‌کنند.

نقاط ضعف چاپ نقش الماس

  • نداشتن واحد طراحی جداگانه برای رفع مشکلات طرح‌های آماده شده برای چاپ.
  • اگر شما برای اولین بار است که میخواهید کارت ویزیت یا دیگر فرم‌های عمومی را سفارش بدهید، نمیتوانید براحتی در سایت سفارش خود را ثبت کنید و امکان رفع مشکلات براحتی وجود ندارد.
  • یکی از نقاط ضعف این مجموعه در چاپ کارهای اختصاصی و اینکه ناظران چاپ براحتی نمی‌توانند بر سر کارشان نظارت داشته باشند. {برای کارهای چاپ اختصاصی توصیه نمی‌شود.}
  • سایت فقط برای همکاران طراحی شده و برای فرد ناآشنا اصلا کار با آن راحت نیست.
  • سایت تجربه کاربری خوبی ندارد.
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • بروز نبودن تیم مارکتینگ و استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی.

تعرفه چاپ کارت ویزیت نقش الماس

 


۲. چاپ آقا

چاپ آقا وقتی وارد بازار چاپ شد، همه رقبا فهمیدند رقیبی جدی را در کنار خود دارند. چاپ آقا با ورودش تحولی شگرف در حوزه چاپ آنلاین ایجاد کرد. رقبایی که تا آنروز به این فکر میکردند که هر چه مغازه بزرگتری داشته باشند یا هر چه به میدان بهارستان و خیابان جمهوری نزدیکتر باشند یا مغازه بهتری در پاساژ شقایق بگیرند، در آمد بیشتری خواهند داشت، یکدفعه از خواب خوش بیرون آمدند و دیدند که سهمی زیادی از بازار را از دست دادند.

وقتی حرف از استارت‌آپ میشه، اغلب تصور ما تیمی چند نفره با ایده ای نو و با یک سرمایه بسیار کم است، ولی چاپ آقا از این قاعده مستثنی بود و با یک هزینه بسیار زیاد که تا آنروز شاید هیچ کسب و کاری در حوزه چاپ هزینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ خود نکرده بود (حتی در خواب هم نمیدید )، وارد بازار چاپ شد.

چاپ آقا با استفاده از بهترین افراد حوزه دیجیتال مارکتینگ ورد بازار چاپ شد و کار خود را آغاز کرد و در سریع ترین زمان توانست سهم خوبی از بازار چاپ را متعلق به خود کند. این شرکت در ابتدا چاپخانه مستقل نداشت و از چاپخانه‌های تخصصی دیگر برای چاپ اقلام چاپی خود استفاده میکرد. در ابتدا موسسین چاپ آقا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم میکردند و آن نداشتن افراد متخصص در حوزه چاپ بود. افرادی که به عنوان ناظر وظیفه نظارت بر چاپ را بر عهده داشتند. البته هنوز هم که هنوزه احساس میشود که این مشکل در این چاپخانه پابرجاست. اغلب چاپخانه مشکل تیم دیجیتال مارکتینگ دارند و چاپ آقا مشکل متخصص چاپ…

چاپ‌آقا یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۹۴ شروع به کار کرده است. دفتر مرکزی چاپ آقا در خیابان قنبرزاده تهران است و چاپخانه آن در خیابان جمهوری تهران قرار دارد. محصولات چاپ آقا عبارتند از: تراکت، بروشور، استند، کارت ویزیت، ست اداری، سربرگ، فاکتور فروش، لیبل، ساک دستی و…

شرایط ارسال تهران به این صورت است که یا میتوانید به مرکز تحویل تهران مراجعه کنید با با هزینه خود شما، سفارش ارسال می‌شود. برای ارسال به شهرستان نیز، ارسال توسط تیپاکس انجام می‌شود. می‌توان از معایب چاپ آقا به این اشاره کرد که هیچ هزینه ای را در مورد ارسال گردن نمی‌گیرد.

محصولات چاپ آقا شامل گارانتی هستند و شرایط اعمال آن عبارتند از:

جابجایی و قرارگیری نادرست رنگ‌ها یا کامل چاپ نشدن طرح روی محصول، برش محصول به داخل ناحیه اطمینان، آسیب دیدگی‌ محصول

نقاط قوت چاپ آقا

  • دارای تیم متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • دارای سایتی با تجربه خوب کاربری
  • دارای ابزار طراحی آنلاین
  • فایل‌ها قبل از چاپ توسط نرم‌افزارهای تخصصی چک می شود.

نقاط ضعف چاپ آقا

  • نداشتن تیم متخصص در حوزه چاپ
  • قیمت بالاتر نسبت به مجموعه‌های دیگر چاپی
  • نداشتن فرم‌های چاپ ۶ ساعته

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آقا


۳. چاپ متین

شرکت چاپ متین شرکتی بسیار نوین و توسعه یافته است. این شرکت در هر روز بیش از ده پروژه از مشتریان خود به صورت آنلاین دریافت می‌کند و با مجهزترین و بروزترین دستگاه‌ها آن‌ها را تحویل مشتریان خود می‌دهد.

خدمات این شرکت شامل چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری و مدیریتی و … می‌باشد.

 یکی از خوبی‌های این شرکت دارا بودن سیستم پشتیبانی آنلاین است که شما را در زمینه‌های چاپ و طراحی و … راهنمایی می‌کند. همچنین موردی که این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند این است که این شرکت حامی محیط‌ زیست است و تمامی رنگ‌ها و الیاف‌ها‌ی استفاده شده در صنعت چاپ در این شرکت سازگار با محیط زیست می‌باشد.

این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی سفارشات مشتریان خود را به سرتاسر کشور ارسال می‌کند. این شرکت محیطی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند بسته به شرایط و سلیقه خودشان، از بین بهترین طرح هایی که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده میشود، طرح خود را انتخاب کنند و درخواست چاپ نمایند. همچنین این شرکت تضمین کیفیت و قیمت پایین خود را نیز میدهد که این به نوبه خود در دنیای امروز بی‌نظیر است.

نقاط قوت چاپ متین

  • قیمت رقابتی
  • سایت به گونه ای طراحی شده که بسیار کاربر پسند بوده و از لحاظ سئو، در کلمات پر رقابت در صدر نتایج گوگل می‌باشند.
  • کاربر براحتی میتواند با کمی شناخت نسبت به اقلام چاپی که می‌خواهد پیدا کند و قیمت محصولات را محاسبه و سفارش دادن در این سایت براحتی قابل انجام است.

 نقاط ضعف چاپ متین

  • یکی از نقاط ضعفی که در موقع سفارش میتوان آن را حس کرد، اینکه چاپ فرم‌های عمومی این چاپخانه در چاپخانه‌های بزرگتری انجام می‌شود. حداقل در بعضی موارد وقتی چاپخانه های بزرگتر مثل چاپ نقش الماس بخاطره مشکلات داخلی قادر به انجام به موقع سفارشات نیستند ، این چاپخانه نیز بصورت مستقیم مشکلاتی برایش ایجاد میشود. در حالی که همه توضیحات در این سایت میخواهد این نکته را به شما بگوید که دارای چاپخانه ای مستقل هستند.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ متین


۴. چاپ شاپرک

این شرکت در خیابان انقلاب تهران واقع شده است. به گفته افراد حاضر در این شرکت، این شرکت کامل‌ترین مرکز تخصصی طراحی و چاپ آنلاین و حضوری در کل ایران است. به گفته افراد حاضر در این شرکت، این مجموعه مبتکر اولین سایت سفارش آنلاین چاپ در کشور می‌باشد که خب در ابتدا کاری بسیار بسیار بزرگ بوده است و خود باعث شد که امروزه تمامی شرکت‌های چاپی، وبسایت داشته باشند و سفارش آنلاین دریافت کنند.

ارسال سفارشات این شرکت به سرتاسر تهران با تنها ۱۵ هزار تومان انجام می‌شود و برای ارسال به سرتاسر کشور، تا باربری و یا تیپاکس رایگان تحویل داده می‌شود. از مزایای دیگر سایت چاپ شاپرک این است که کار مشتری را راحت کرده و طرح‌های آماده برای پاکت و تراکت و.. را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این شرکت این است که دارای نرم افزار طراحی آنلاین است که یک نرم افزار تحت وب می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که بدون هیچ دانش و تمرین قبلی، طرح مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید و به شرکت سفارش دهید.

در این شرکت شما هم میتوانید سفارش آنلاین بدهید و هم به صورت حضوری مراجعه کنید و سفارش بدهید.این شرکت در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ مشغول به کار است و در روز‌های پنجشنبه، از ساعت ۹ تا ۱۳ مشغول به کار است و جمعه‌ها نیز تعطیل می‌باشد.

نقاط قوت چاپ شاپرک

  • سایت از لحاظ کاربری پیشرفت خوبی داشته.
  • هزینه ثابت ۱۵ هزار تومانی برای پیک .
  • داشتن نرم افزار طراحی آنلاین.

نقاط ضعف چاپ شاپرک

  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ و سئو قوی
  • نداشتن چاپخانه مستقل برای چاپ فرم های عمومی
  • این گروه از پیشگامان راه‌اندازی سایت آنلاین چاپ بودند ولی در ادامه پیشرفت چندان زیادی نداشتند و همیشه جز سایت‌های معمولی در زمینه چاپ به شمار می‌آمده است.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ شاپرک


۵. معرفی چاپ کهن

چاپ کهن را میتوان از قدیمی‌ترین چاپخونه‌های چاپ دیجیتال در کشور نامید. در بعضی موارد نام چاپ دیجیتال در ایران با نام چاپ کهن عجین می‌شود. این چاپخانه بزرگ درحال حاضر در میدان هفت تیر تهران واقع شده است. این شرکت با مدیریت آقای احمد کهن و با تکنولوژی و دستگاه‌هایی به روز در زمینه چاپ دیجیتال در حال فعالیت است. از خوبی‌های دیگر این مرکز، ارائه خدمات آنلاین می‌باشد. همچنین شما میتوانید وارد سایت این مرکز چاپ شوید و با انتخاب مواردی که میخواهید و مورد نیاز شماست؛ قیمت نهایی را مشاهده کنید و پس از آن به صورت آنلاین اقدام به پرداخت نمایید.

خدمات این شرکت شامل: چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، چاپ فضای خارجی و چاپ اختصاصی می‌باشد. همچنین قابل ذکر است که ساعت کار این مرکز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب می‌باشد.

نقاط قوت چاپ کهن

  • قدمت بالا در حوزه چاپ
  • پوشش بخش وسیعی از کارهای مربوط به چاپ دیجیتال
  • بروز بودن دستگاه‌های چاپ
  • پوشش دادن بخش های چاپ دیجیتال و چاپ افست و هدایای تبلیغاتی
  • قیمت پایین نسبت به مجهز بودن به دستگاه های بروز

نقاط ضعف چاپ کهن

  • نداشتن افراد متخصص در زمینه چاپ
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ
  • مشکلات در تجربه کاربری سایت
  • کیفیت متوسط نسبت به امکانات بالا
  • بروز نبودن پرسنل

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ کهن


۶. معرفی چاپ اندیشه برتر 

 مجتمع چاپ لیتوگرافی صحافی اندیشه برتر در تهران و در خیابان انقلاب واقع شده است. در این مجتمع از پیشرفته ترین تجهیزات ممکن استفاده می‌شود؛ که این تجهیزات کاملا مطابق با استاندارد‌های جهانی است. همچنین در این مجتمع زمان درخواست کار شما تا تحویل آن به شما بسیار کم است و در سریع ترین زمان ممکن کار شما را انجام می‌دهند.

از مهم ترین موارد که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد، تعرفه‌ها است که در این مجتمع تعرفه تمامی خدمات واقعا خوب و پایین هستند. از خدمات این مجتمع می‌توان به چاپ کاتالوگ، چاپ مجله، بسته‌بندی، لیتوگرافی، چاپ افست، خدمات سلفون، خدمات یووی، صحافی و چاپ جعبه اشاره کرد.

مجتمع چاپ اندیشه برتر افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد که میتوان به‌یکی از آن‌ها که کسب رتبه یکم در هفدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور در سال ۱۳۹۶ است، اشاره کرد.

شعار این شرکت ” انجام کلیه خدمات چاپی زیر یک سقف” است؛ که به خوبی به شعار خود عمل می‌کنند.

نقاط قوت چاپ اندیشه برتر

  • داشتن امکانات و تجهیزات کافی در زمینه چاپ ۰ تا ۱۰۰ جعبه و انواع بسته بندی و چاپ مجله و کاتالوگ.
  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.

نقاط ضعف چاپ اندیشه برتر

  • سایت اندیشه برتر تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • نداشتن سایت بروز .
  • مشتری برای سفارش کار اختصاصی نیاز به ناظر چاپ دارد.
  • نداشتن پشتیبانی آنلاین .
  • بروز نبودن تیم مارکتینگ و استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت اندیشه برتر


۷. چاپ قوانین

مجتمع چاپ قوانین در خیابان آیت‌الله سعیدی تهران و میدان بهارستان تهران واقع شده است که در صورتی که شما از تهران سفارش بدهید، سفارش خود را می‌بایست از شعبه میدان بهارستان تحویل بگیرید و در صورت سفارش از شهرستان، سفارش در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تحویل داده خواهد شد.
این شرکت از دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا در حال استفاده است. از نکاتی که این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌سازد، این است که این شرکت عکسبرداری صنعتی نیز انجام می‌دهد که از تجهیزات حرفه ای عکاسی و کارشناسان خبره در این حوزه استفاده می‌کند. همچنین این شرکت در پروژه ‌های طراحی گرافیکی، از بهترین و خبره ترین طراحان استفاده می‌کند. از دیگر خدمات این شرکت میتوان به تولید موارد زیر اشاره کرد:

کارت ویزیت – ساک دستی – پاکت گلاسه – لیوان کاغذی – جعبه دستمال کاغذی – تقویم رومیزی – تقویم دیواری و …..

این مجتمع مجهز به :

  •  ۲ دستگاه هایدلبرگ دوورقی ۴ رنگ اسپید مستر
  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی مدل ۲۰۰۹
  • دستگاه سلفون کشی واتربیس
  • ۲ دستگاه برش دیجیتال پلار
همچنین شما میتوانید اقدام به طراحی آنلاین در این سایت کنید.

نقاط قوت چاپ قوانین

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • دارای بخشی برای طراحی آنلاین کارت ویزیت و تراکت
  • چاپ ۴۸ ساعته
  • قیمت رقابتی
  • سابقه چند ساله در چاپ فرم‌های عمومی

نقاط ضعف چاپ قوانین

  • سایت تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • استفاده از روش های قدیمی بازاریابی .
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ و سئو قوی.
  • بروز نبودن سایت .

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ قوانین


۸. چاپ آراد

مجتمع چاپ آراد در خیابان جمهوری تهران واقع شده است. همچنین چاپخونه اصلی آن در جاده قدیم قم قرار دارد. این شرکت در سال ۸۷ شروع به کار کرد. خدمات مجتمع چاپ آراد عبارتند از: خدمات چاپ، کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری، بروشور، کاتالوگ، هدایای تبلیغاتی، پاکت نامه و انواع سفارش عمومی و اختصاصی .

همچنین این شرکت از ماشین آلات روز دنیا استفاده می‌کند و برای حمایت از نسل جوان اکثر کارکنان آن، جوان هستند. همچنین بزرگترین نقطه قوت آن، این است که اولین اپلیکیشن اندرویدی ثبت سفارس چاپ در کل کشور را راه اندازی کردند.

از دیگر مزیت‌های این سایت این است که، برعکس سایت های چاپی دیگر، شما میتوانید بدون اینکه سفارشی ثبت کنید، تمامی تعرفه‌های خدمات مجتمع آراد را ببینید و بعد از آن تصمیم خود را بگیرید که کار خود را به آن‌ها واگذار می‌کنید یا خیر!

همچنین ارسال سفارشات به باربری(برای شهرستان) کاملا رایگان است.

نکته مهم اینجاست که، چاپ آراد یک جنس را دوشنبه هر هفته تا ۵۰ درصد تخفیف می‌گذارد که این کار واقعا در این شرایط و اوضاع اقتصادی قابل تحسین است. همچنین در انتهای هر ماه به ازای هر ۳ میلیون تومان خرید ،۶ درصد و به ازای هر ۶ میلیون تومان خرید،۸ درصد و به ازای هر ۹ میلیون تومان خرید ۱۰ درصد و به ازای هر ۱۲ میلیون تومان خرید، ۱۲ درصد تخفیف به مشتریان خود می‌دهد!!!!

ماشین آلات موجود در مجتمع چاپ آراد :

  • دستگاه چاپ دوورقی ۴ رنگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه سلفون کشی واتربیس
  • خط کامل صحافی منگنه
  • خط کامل صحافی فنر
  • دستگاه تاکنی دوورقی
  • دستگاه دایکات فکی
  • سه دستگاه برش دیجیتال

نقاط قوت چاپ کتیبه پردازان آراد

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • داشتن اپلیکیشن برای ثبت سفارشات و پیگیری آنلاین .
  • تخفیفات ویژه ماهیانه
  • هزینه پیک شهری (ارسال از چاپخانه به باربری طرف قرارداد) سفارشات مشتریان آراد از طریق باربری های مشخص شده بصورت رایگان می باشد.

نقاط ضعف چاپ کتیبه پردازان آراد

  • سایت تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • استفاده از ابزارهای سنتی برای بازاریابی.
  • سایت دیزاین جالبی ندارد.
  • نداشتن تیمی بروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو.

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آراد


۹. چاپ طراحان

چاپ طراحان، مرکز تخصصی طراحی و چاپ روی کاغذ و مقوا است که در خیابان جمهوری در تهران واقع شده است. به گفته افراد حاضر در این مجموعه، این مرکز چاپ دارای بهترین و بروز‌ترین دستگاه‌ها و همچنین متخصص‌ترین و مجرب‌ترین کارکنان است. در این مرکز تمامی قیمت ها مقطوع است و برای سفارش‌های زیر صد هزار تومان تسویه قبل از کار و برای سفارش‌های بالای صد هزار تومان، هفتاد درصد مبلغ به صورت بیعانه دریافت می‌شود.

  • باید سعی کنید سفارش خود را قبل از ساعت ۱۳ ثبت کنید؛ چرا که بعد از این ساعت سفارشات یک روز دیرتر تحویل می‌شود.
  • خدمات چاپ طراحان شامل کارت ویزیت، لیبل، تراکت، پاکت، سربرگ، کاتالوگ، ست اداری، پوستر، تقویم و… می‌باشد.
  • چاپ طراحان دارای واحدی مجزا برای تحویل سفارشات مشتریان خود است.

ویژگی های مجموعه طراحان :

  • امکان ثبت سفارش آنلاین ۲۴ ساعته
  • دریافت فایل از طریق ایمیل
  • تحویل به موقع سفارشات
  • پاسخگویی مناسب پرسنل
  • ارسال رایگان(شهرستان)
  • گارانتی چاپ

 

این مجموعه مجهز به :

  •  دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی هایدلبرگ
  • دستگاه چاپ افست دوورقی چهاررنگ هایدلبرگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه لترپرس ۲ ورقی
  • دستگاه دایکات ۲ ورقی
  • دستگاه لمینت چسب سرد جهت لمینت کارت و مقوا
  • دستگاه برش تمام اتوماتیک پلار ۲۰۰۶

نقاط قوت چاپ طراحان

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • پشتیبانی از طریق واتس اپ
  • راه اندازی فرم های عمومی ۶ ساعته
  • دارای تخفیفات ماهیانه برای همکاران
  • دارای امکانات خوب برای سفارشات شهرستان

نقاط ضعف چاپ طراحان

  • امکان تاخیر در آماده‌سازی فرم های عمومی وجود دارد. (خصوصا فرم‌های ۶ ساعته)
  • سایت طراحان تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • هنوز در بعضی مواقع مشکلات چاپی را بر عهده نمی‌گیرند.
  • از روش‌های سنتی برای بازاریابی خود استفاده میکنند، و توان هیچگونه رقابتی در حوزه چاپ آنلاین ندارند.
  • کیفیت چاپ نسبت به قدیم بهتر شده است ولی برای رقابت با بزرگان بازار راه زیادی برای پیمودن دارد.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ طراحان

 


۱۰. چاپ آذرخش

چاپ طرح نو آذرخش در میدان بهارستان تهران واقع شده است. به گفته مسئولین این مرکز، این مرکز چاپ بیش از ۱۰ سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت است و از کادری کاملا مجرب و متخصص استفاده می‌کند. همچنین چاپ اذرخش اولین ابداع کننده فرم‌های ۱۰۰۰ تایی عمومی در کل ایران است!

خدمات چاپ طرح نو آذرخش عبارتند از: کارت ویزیت، فرم‌های عمومی، فرم‌های اختصاصی، پاکت و هدایای تبلیغاتی

در این سایت شما میتوانید سفارش آنلاین بدهید و همچنین قبل از هرگونه سفارشی به مراجعه به بخش لیست قیمت در سایت، میتوانید از تمامی قیمت‌ها و تعرفه‌های خدمات چاپ طرح نو آذرخش آگاه شوید. همچنین مشتری میتواند از لحظه ثبت سفارشات تا دریافت کار فرایند تولید را کاملا پیگیری کند که بسیار عالی است. مشتریان چاپ آذرخش بسیار زیاد هستند که می‌توان از معروف‌ترین‌های آن‌ها به  بانک پارسیان،صنایع سنگ ناب، امنیت انتقال داده آریا، اتوماسیون ساختمان آترینا و … اشاره کرد. همچنین قالب هایی به صورت رایگان در این سایت قرار گرفته است، که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نقاط قوت چاپ طرح نو آذرخش

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • سابقه طولانی در حوزه چاپ فرم‌های عمومی

نقاط ضعف چاپ طرح نو آذرخش

  • امکان تاخیر در آماده‌سازی فرم های عمومی وجود دارد.
  • سایت بسیار کند است و تجربه کاربری جالبی ندارد.
  • هیچ گونه پیشرفتی به علت نبود برنامه برای بازاریابی و یا استفاده از روش های سنتی بازاریابی، در این مجموعه دیده نمی‌شود.
  • سایت از لحاظ ظاهری بسیار بد طراحی شده است.
  • اصلا توان یا انگیزه رقابت در حوزه چاپ آنلاین در این سایت دیده نمی‌شود.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آذرخش

 


در ادامه به چند سوال متداول که چکیده مقاله بالا هست پاسخ می دهیم.

⭐ بهترین مرکز چاپ کارت ویزیت ایران کجاست ؟

شناخت بهترین مرکز چاپ کارت ویزیت ایران در سال ۹۹ میتواند به شما کمک کند که در زمان و قیمت خود صرفه‌جویی کنید. ما در مقاله ۱۰ مرکز برتر چاپ کارت ویزیت ایران به معرفی ۱۰ چاپخانه برتر ایران در زمینه کارت ویزیت پرداخته ایم .

⭐ کارت ویزیت چگونه میتواند کسب و کار شما را نابود کند ؟

اگر آداب دادن کارت ویزیت را ندانید، میتوانید باعث نابودی کسب و کارتان شوید. دراین مقاله ما به شما میگوییم کارت ویزیت چیست ؟ و بررسی تخصصی مهمترین آداب کارت ویزیت دادن را با شما پیش می‌بریم.

⭐ بدترین طراح کارت ویزیت ایران کیست ؟

بدترین طراح کارت ویزیت کسی است که به قوانین طراحی کارت ویزیت آشنا نباشد. ما در این مقاله به بررسی مهم‌ترین قوانین طراحی کارت ویزیت که رعایت نکردن آن باعث نابودی کسب و کارتان میشود، خواهیم پرداخت .

18 نظرات
  1. ghadir-mr.blog.ir می گوید

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران
    وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    1. chapkhone می گوید

      با سلام .
      بزودی با معرفی چاپخانه های بروزتر در زمینه کارت ویزیت و معرفی بهترین چاپخانه های کارت ویزیت ۹۹ با شما همراه خواهیم بود .

  2. ریاضی تجربی تخته سیاه می گوید

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید
    جزو بهترین سایت ها هستید.

    1. chapkhone می گوید

      سلام.
      ممنون از نظرتون.
      بزودی با آپدیت های جدیدی در مقالات همراه شما خواهیم بود .

  3. مهدی می گوید

    خیلی ممنون لطفاً در این مورد مطلب بیشتری بگذارید.

  4. لیلا می گوید

    سلام آیا طراحی کارت ویزیت هم انجام میدید؟

    1. chapkhone می گوید

      با سلام.
      ما در این مطلب به بهترین چاپخانه چاپ کارت ویزیت ایران اشاره کردیم، ما خدمات طراحی و چاپ انجام نمی‌دیم.
      نیت ما از راه اندازی وب‌سایت چاپخونه معرفی بهترین مراکز چاپ به مخاطبان این حوزه می باشد.

  5. سجاد شاهیلو می گوید

    من با چاپ شاپرک کار کردم از لحاظ زمان بندی برای تحویل کار بسیار افتضاح هستند . لطفا نظر رو انتشار بدین تا سایر دوستان مثل من دچار دردسر نشوند

  6. حمید می گوید

    سلام. مطلب خوبی بود
    من جدیدا کارت ویزیت هایی که به نقش الماس میدم دیگه مثل سالیان قبل کیفیت خوبی ندارن و مشتری ها چندتاشو مرجوع کردن بخصوص لمینیت ها رو

    اگه چاپخونه ای میشناسین که کیفیت قوی و تضمینی داره خواهشا معرفی کنین
    قیمتش اگه بالا باشه مهم نیست چون بعضی مشتری ها حساس هستن و کار قوی میخان حالا با هر قیمتی، اینطور کارها رو نمیشه به هر چاپخونه ای سپرد

  7. سعید می گوید

    من اینجا این مطلب رو خوندم و فریب خوردم. چاپ آقا ۱۰۰ تا کارت ویزیت لمینیت سفارش دادم. ۱۲ روز از سفارشم گذشته اما کارت آماده نشده. پیگیری هم که میکنم میگند در صف طراحی هستی. هر روز همین دروغ رو بهم تحویل میدن. انتشارش بدین به اینجا سفارش ندن دوستان

    1. اکبر کرمانی می گوید

      من از چاپ آقا خرید نداشتم ولی هر موقع از نقش الماس کارت ویزیت سفارش دادم، دقیق و به موقع حاضر شد. به نظر شما هم باید از نقش الماس خرید کنید. به نظر من بهترین مجموعه برای چاپ کارت ویزیت ، چاپ نقش الماس هست. به نظرم شبکه های اجتماعیشون هم دنبال کنید یه موقع دستگاه لمینتورشون خراب میشه کار شاید با وقفه انجام شه وگرنه خیلی خوب هستند .

    2. جعفر اسماعیلی می گوید

      اگه براتون کیفیت چاپ کارت ویزیت خیلی مهم هست و قیمت چاپ کارت ویزیت خیلی براتون اولویت نداره چاپ گنجینه که چاپ کارت ویزیت انجام میده عالی هست . قیمتشون شاید بالا باشه ولی کیفیتشوت عالی هست عالی .
      جالبه بین بهترین چاپخانه های کارت ویزیت اسمشون نیامده چون بنظرم عالی هستند

  8. Javid می گوید

    نمیشه گفت چاپ نقش الماس خوبه و بهتر از چاپ آقا و دیگر مجموعه های چاپ کارت ویزیت هست من خودم از کیفیت تازگی های نقش الماس راضی نیستم . احساس میکنم تو فرم های عمومی چند ساعتی کارت ویزیت کیفیت رو فدای زمان تحویل کرده است و اینکار منطقی نیست اصلا .
    اصولاً باید چاپخانه های مختلف رو تست کرد و بازم نظر نهایی در مورد بهترین چاپخانه کارت ویزیت نسبی هست .

  9. چاپ کارت ویزیت اندیشه برتر می گوید

    به نظرم چاپخانه اندیشه برتر با این تخفیف های خوبی که برای همکاران گذاشتن و کیفیت بالایی که دارن فرصت خوبی رو برای افرادی که تو زمینه تولید و چاپ کارت ویزیت هستن فراهم کرده است .
    به نظرم بهترین چاپخانه کارت ویزیت برای همکار چاپ اندیشه برتر هست هم کیفیت بالایی داره و هم قیمت های رقابتی و هم هوای همکارارو خیلی داره .

  10. میلانی می گوید

    چاپ شاپرک بسیار بی مسوولیت و غیر متعهد در کارشون هستند و زمان بندی کار هیچ اهمیتی براشون ندارد. به عنوان یک مشتری شرکت دولتی از این چاپخانه تجربه بدی داشتیم دیگر بماند که با مشتریان عادی چطور رفتار میکنند.

  11. هیمن محمدیان می گوید

    چطور کارت ویزیت سفازش بدم؟

  12. اسماعیل داورزنی می گوید

    من مطلب رو کامل خوندم متاسفانه توی لیست از چاپ آروان یاد نشده
    بنده به عنوان یک همکار با آراد و نقش الماس کار کردم. نقش الماس کیفیت نداره و آراد هم اصلا کارکناش خوب رفتار نمی کنن. جدیدا با چاپ آروان آشنا شدم واقعا سر موقع تحویل میده و این مزیتش اونو سه هیچ از بقیه جلو انداخته، نمی دونم خودشون چاپخونه مستقل دارن یا نه ولی کارشون خیلی درسته

  13. ابوالفضل حمیدی می گوید

    لمینت مخملی برجسته دور تیز کی میزه سایز ۵.۵ در ۸.۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.