بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی کاغذی در ایران کدام است؟

0

ساک دستی کاغذی ابزاری کارآمد و مفید همانند بیلبوردهای متحرکی است که در مقابل چشمان ببندگان و مخاطبان نامحدودی به نمایش در می آیند و پیام خود را منتقل می کنند. ساک دستی آماده که بصورت ساک آماده گلاسه و پاکت آماده کرافت تولید میشود، برای کالاهای لوکس و لاکچری اغلب استفاده می شود و هر چه طراحی و چاپ ساک دستی حرفه ای تر انجام شده باشد قیمت ساک دستی کاغذی برای خریدار بیشتر می شود و خریدار رغبت بیشتر دارد که ساک دستی کاغذی در تیراژ کم با چاپ را برای محصول خود خریداری کند.

چاپ ساک دستی اختصاصی  ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴

سایز متداول چاپ ساک دستی کاغذی چقدر است؟

ساک دستی ها را میتوان در سایزهای مختلف تولیدکرد. ساک دستی های گلاسه و کرافت میتوانند در کوچکترین سایزها و بزرگترین سایزها بسته به نیاز متری تولید شوند.

هدف از تولید و چاپ ساک دستی کاغذی چیست ؟ 

کاغذها تقریبا بخش عمده ای از زندگی ما را شامل میشوند که به خودی خود نشان از اهمیت بالای این منبع و صد البته حفظ و نگه داری از آن دارد . برای درک بهتر این موضوع یک نگاهی به اطرافتان بیاندازید . یک درخت را میبینید که برای ما کاغذ تولید می کند. یک کتاب، ساک دستی کاغذی ، روزنامه و … همگی شان از کاغذ اند . در این بین یک نگاه اجمالی به آخرین خریدتان قضیه را شفاف می کند که کاغذها چگونه وارد دنیای صنعت و تجارت شده اند .

ساک دستی های کاغذی در ابتدا که ساخته می شدند به نظر نمی رسیدند که چنین فراگیر شوند و تقریبا تمام گوشه و کنار زندگی بشر را در بر بگیرند . ولی حالا ساک دستی آماده قسمت زیادی از خرید ها و شاپینگ های ما وابسته به وجود آن هاست و بعلاوه آن که دنیای امروز به سمت حفظ منابع پیش می رود و کم کم باید نیازمان را از پلاستیک ها منقطع کنیم ، در این هنگام است که اهمیت چاپ ساک دستی کاغذی بیشتر به چشم می خورد .

کیسه های کاغذی قهوه ای که به پاکت کرافت معروف هستند، حتی امروزه نیز استفاده می شوند.  اکثر ما پاکت آماده کرافت را در آجیلی فروشی ها و شیرینی پزی ها دیده ایم . این نوع از کیف ها از کاغذ کرافت ساخته می شوند و از یک لایه کاغذ ساخته می شوند. با این حال، کیسه های کاغذی امروز می توانند از کاغذ بازیافت شده نیز ساخته شوند. ساک دستی کرافت امروزه بدلیل ارزان و سبک بودن جایگاه ویژه ای بین مخاطبان پیدا کرده است.

پاکت کاغذی ، مانند مواردی که اغلب در فروشگاه های بزرگ استفاده می شوند و یا مواردی که به عنوان کیف هدیه کاربرد دارند، می توانند از هر نوع کاغذی ساخته شوند و در هر رنگی باشند. رنگ های بسیار زیبا و تند را می توان با استفاده از روش لیتوگرافی در تولید ساک دستی ارزان کاغذی چند لایه چاپ کرد.

در بعضی از ساک دستی کاغذی یک ورقه پلاستیکی، فویل یا پلی اتیلن پوشش داده شده که به عنوان یک ماده ضد آب، مقاومت در برابر حشرات یا مانع جوندگان است .

پاکت کرافت کاغذی چند منظوره اغلب به عنوان ظروف حمل و نقل برای موادی مانند کود، خوراک حیوانات، شن و ماسه، مواد شیمیایی خشک، آرد و سیمان استفاده می شود.

ساک دستی ها امروزی وقتی از کمپانی های رقیب پیشی می گیرند که تمام امکانات را دارا باشند . امکاناتی مثل :

  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • دوجداره بودن
  • داشتن دو بند به عنوان دستگیره
  • رنگ بندی های متنوع و جذاب
  • خلاقیت و ایده پردازی
  • جنس و تراکم مواد سازنده
  • مرغوبیت مواد استفاده شده
  • زیست تخریب پذیری و طبیعت دوست
  • مطابقت با شیمی سبز و توسعه پایدار
  • کفی محکم و صاف
  • مربعی بودن دیواره ها برای افزایش استحکام
  • فضاسازی و افزایش گنجایش

قیمت ساک دستی آماده

مشاهده قیمت ساک آماده

سوالات متداول در موقع سفارش ساک دستی کاغذی

در ابتدای کار به چند سوال متداول که شما اغلب از ما می پرسید پاسخ می‌دهیم.

ارزانترین ساک دستی کاغذی کدام است و قیمت آن چقدر است ؟

اغلب ارزانترین ساک دستی ها را ساک دستی کرافت تشکیل میدهند. این ساک دستی ها اغلب ارزانتر از ساک دستی گلاسه هستند و  در کوچکترین سایزها امکان چاپ آن فراهم است.

سریع ترین ساک دستی کاغذی چند ساعته کدام است ؟

اصولا ساک دستی ها بدلیل زمان ساختی که دارند، زمانی حدود ۵ روز کاری حداقل زمانی است که برای تولید آن ها زمان نیاز است. هر چقدر ساک دستی ساده تر باشد زمان تولید آن نیز کمتر است.

حداقل تیراژ  چاپ ساک دستی کاغذی چقدر است ؟

حداقل تیراژ ساک دستی های کاغذی ۱۰۰۰ عدد است. در بعضی موارد ساک دستی اماده نیز بعضی فروشگاه ها در تیراژ ۵۰ عدد و ۱۰۰ عدد نیز به فروش میرسانند.


تاریخچه بوجود آمدن ساک دستی کاغذی

تاریخچه بوجود آمدن ساک دستی کاغذی

در سال ۱۸۵۲، فرانسیس وول، یک معلم مدرسه، اولین ماشین را برای تولید کیسه های کاغذی تولید کرد. وول و برادرش این دستگاه را ثبت و ضبط کردند و اتحادیه شرکت کیسه کاغذ را تاسیس کردند .

در سال ۱۸۷۱، مخترع مارگارت یک ماشین را طراحی کرد که بتواند کیسه های کاغذی را ایجاد کند که می توانست بیشتر طراحی خاص تری نسبت به نمونه قبلی خود داشته باشد.

در سال ۱۸۸۳، چارلز استیلول یک ماشین را ساخته بود که کیسه های کاغذی مربعی را با دو طرف پیچیده ساخته و آنها را به راحتی به هم چسب زده و پیچیده می شد. این سبک کیسه به نام SOS شناخته می شود.

در سال ۱۹۱۲، والتر دوبنر، یک بچگانه در سنت پل، مینه سوتا ، از سیم برای تقویت کیسه های کاغذی و اضافه کردن دسته های حمل استفاده کرد. این “کیسه های خرید می تواند بار سنگین تری را نسبت به نمونه قبلی خود در هر بار حمل کند و بسیار محبوب شد و در سال ۱۹۱۵ بیش از یک میلیون کیسه را به فروش رساند. کیسه های کاغذی با دستگیره بعدها استانداردهای فروشگاه های بزرگ شدند و اغلب با فروشگاه آرم یا رنگ برند.

کیسه های پلاستیکی در دهه ۱۹۷۰ معرفی شدند و به لطف هزینه پایین آنها، کیسه های کاغذی را به عنوان کیسه انتخابی برای فروشگاه های مواد غذایی جایگزین کردند. با این که روند حذف کیسه های پلاستیکی سبک وزن به مرور بخاطر بازیافت کند آنها، انجام شد.امروزه بیشتر بازاریان و خریداران به کیف های کاغذی یا ساک دستی کاغذی روی آورده اند.

در سال ۲۰۱۵، بزرگترین کیسه خرید کاغذ در جهان در بریتانیا ساخته شده است و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

مراحل ساخت ساک دستی  کاغذی

در ابتدا براساس سلیقه و خواسته مشتری، گراماژ کار و نوع محصول تعیین می شود. سپس طراحی ساک دستی مدنظر شروع می شود و پس از تایید مشتری مرحله زینک گرفتن و چاپ با دستگاهای افست انجام میشود.

پس از آن مرحله سلفون کشی انجام می شود. سلفون کشی مرحله ای است که روی کاغذی یا مقوایی که چاپ شده لایه ی نازکی کشیده می شود که استحکام کار و زیبایی ساک دستی کاغذی را بیشتر میکند. سلفون ها به دو صورت مات یا براق بسته به سلیقه مشتری انجام میشود. پس از مرحله سلفون کشی بسته به سلیقه مشتری از یووی های برچسته یا طلاکوب هم میتوان استفاده کرد که زیبایی کار رو چند برابر میکنند.. مرحله نهایی عملیات مربوط به تیغ زنی (دایکات و لترپرس ) و ساخت پاکت می باشد.

مشاهده قیمت ساک آماده

چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی یکی از الزامات شروع تبلیغات برای یک فروشگاه های اینترنتی است. چاپ ساک دستی کاغذی ارزان تبلیغاتی و چاپ پاکت کرافت و شاپینگ بگ ها یکی از ابزارهای تبلیغاتی پر طرفدار و کارآمد هستند، که همواره جزء پرطرفدارترین ابزارها و برترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آیند.

در دنیای امروز، صنعت یا هنر تبلیغات بسیار گسترده شده و شکل جدیدی به خود گرفته است.در میان، ابزارها و تکنیک های تبلیغاتی هم تغییر پیدا میکنند و همگام با فناوری روز پیش می روند. ابزارها و تکنیک هایی که استفاده موثر و مناسب از هر کدام آن ها میتواند تاثیر بسزایی بر افزایش میزان فروش و موفقیت شرکت ها داشته باشد.

انتخاب ساک دستی یا ساک خرید به عنوان ابزار تبلیغاتی، ابداع هر کس که باشد، کاری خلاقانه بوده که در سراسر جهان به عرصه خلاقیت بی پایان طراحان بدل شده و انگیزه ساخت ماشین آلات اختصاصی برای چاپ و ساخت این محصول فراگیر را فراهم آورده است. کیسه های کوچک و بزرگ، روی جنس های مختلف ساک دستی کاغذی، پلاستیکی و پارچه ای، با دسته های متنوع و طرح ها و رنگ های بس متنوع و البته کاربردهای گوناگون، هر چه باشند، نوعی رسانه تبلیغاتی چاپی هم به شمار می آیند. در اینجا از میان همه روش های چاپی و جنس های گوناگون، به ساک خرید کاغذی و چاپ افست آن، نگاهی می اندازیم و علاوه بر جنبه های فنی، بازار آن را نیز از نظر می گذرانیم.

ساک های خرید کاغذی برعکس ساک های خرید پارچه ای میتوان بصورت نک رنگ یا دو رنگ تا ۶ رنگ چاپ کرد و پس از چاپ سلفون خورده و پس از سلفون خوردن بوسیله قالب و دستگاه لترپرس برش و تیغ میخورد . چاپ ساک دستی های تبلیغاتی کاغذی اغلب بوسیله چاپ افست انجام می شود .

مشاهده قیمت ساک آماده

تعرفه چاپ ساک دستی کاغذی

حالا حساب کنید همه کالاهای شما درون کیفی قرار میگیرد که اسم برند شما روی آن درج شده و همه اون کالاها که خریداری کردید با هر اسم و برندی داخل کیسه خرید یا کیف خرید یا ساک دستی خرید کاغذی یا شاپینگ بگ شما با اسم شما قرار گرفته و این یک امتیاز بسیار بزرگ برای شما محسوب میشود .حالا حساب کنید این فرد با این همه کالا و کیف خرید کاغذی که نام برند شما روش ثبت شده داخل وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس یا خودرو یا تاکسی یا مترو یا خیابان برند شما را بدون اینکه متوجه شود تبلیغ میکند و این یعنی تبلیغات بسیار بسیار مفید برای شما ….

ساک دستی کاغذی چگونه تولید می شود ؟

ساک دستی کاغذی چگونه تولید می شود ؟

ساخت ساک دستی کاغذی در واقع بخشی از ساز ساخت بسته بندی به شمار می رود و پروسه تولید ساک دستی کاغذی آن مانند انواع بسته بندی، برعکس کارهای چاپی دیگر است. روند همه کارهای چاپی به این صورت است که از طراحی آغاز شده، به لیتوگرافی می رسد، چاپ می شود و در نهایت به مرحله صحافی و تکمیلی می رود. اما بسته بندی برعکس این روند را طی می کند. یعنی باید از آخر به اول رفت.

در ابتدا باید بدانیم چه چیزی قرار است داخل ساک کاغذی تبلیغاتی قرار بگیرد و چه جنس و وزنی دارد. به این ترتیب ابعاد مناسب ساک دستی کاغذی مشخص می شود و بعد باید از آن ماکت ساخت و بعد ماکت به طراح داده می شود تا فایل را آماده کند. این روند در مورد جعبه هم صدق می کند؛ درست نیست که برای کاهش هزینه ها به خواست مشتری ناآگاه کاری تولید شود که بعدا به مشکل بخورد. در مرحله طراحی ساک دستی کاغذی و ماکت سازی ساک دستی کاغذی باید تمام اشکالاتی را که ممکن است در مراحل چاپ و قالب زنی و ساخت به وجود بیاید بررسی کنیم. چون به خصوص در سیستم دستی خطاهای اجتناب ناپذیری وجود دارد که باید تعداد آنها تا قبل از تولید به حداقل برسد.

این در مواردی است که طرح ساک دستی کاملا جدید باشد و نمونه ساخته شده آن موجود نباشد. اما گاهی اوقات از قالب های موجود ساک دستی تبلیغاتی که قبلا تولید شده اند استفاده می کنیم. در این صورت تنها لازم است طرح مورد نظر در آن قالب ریخته شود و با توجه به وزن محتوی ساک دستی تبلیغاتی ، گراماژ ساک دستی تبلیغاتی مناسبی برای کار انتخاب شود.

پاکت سازی چیست ؟ 

پاکت سازی یا ساخت ساک دستی کاغذی به رسته ای اطلاق می شود که اموری نظیر ساخت پاکت های پستی، ساخت ساک دستی خرید، را بر عهده دارند. برای کارهایی که احتیاج به پاکت سازی دارد بهتر است از ابتدا و قبل از چاپ، با پاکت ساز یا سازنده ساک دستی کاغذی مشورت کرد و سپس اقدام به طراحی ساک دستی کاغذی گرفته شود.

در این مشورت ابعاد کاغذ ساک دستی کاغذی و محل چسب ساک دستی و چیزهایی نظیر آن مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت نیاز طراح به خلق اشکال خاص باید برای برش قالب تیغ ساخته شود حتی در صورت بالا بودن گراماژ مقوا باید برای داشتن خط تای شفاف ، قالب و خط تیغ و خط تا مشخص و قالب ساخته شود.

برای ساخت پاکت های خرید در تیراژ بالا بهتر است برای صرفه جویی در وقت و هزینه کار را به صورت ماشینی چسب زد و ساخت. در این صورت بهتر است با ابعاد و امکانات فنی دستگاه آشنا شویم و از طرفی استانداردهای ساک دستی کاغذی و اندازه های وسایلی که قرار است داخلش قرار گیرد فراموش نکنیم.

برای زدن یووی و سلفون بر روی ساک دستی کاغذی باید محل چسب را بدون پوشش گذاشته یا برای اطمینان از صحت کار پاکت ساز را در جریان کار قرار دهیم . در برخی موارد بنا به محدودیت های زمان و هزینه از ساکت دستی آماده کاغذی یا پاکت آماده برای چاپ استفاده می شود . در این حالت بهتر است قبل از گرفتن زینک و شروع کار چاپخانه مجری را مشخص کنیم و تایید شروع را با واقعیت اجرایی احراز نماییم . برای تهیه زینک اندازه لب کار را به لیتوگرافی گوشزد کنیم.

۹ روش برای تاثیر گذاری بیشتر ساک دستی کاغذی روی برندینگ کسب و کار شما

9 روش برای تاثیر گذاری بیشتر ساک دستی کاغذی روی برندینگ کسب و کار شما

اگر در حال حاضر شما در کسب و کار خود  از ساک دستی کاغذی استفاده می کنید باید  بدانید که هم اکنون زمان طلایی بازاریابی شماست. هر جا که مشتری شما ساک دستی کاغذی با برند شما را حمل کند، به معنای واقعی کلمه، محصولات یا خدمات شما را تبلیغ و بازاریابی کرده است. اکنون سوال این است که آیا بیشترین استفاده را از این فرصت کرده اید؟

هماهنگ کردن ساک دستی کاغذی با پرسنای کسب و کار شما، بدین معنی است که شما برای پولتان ارزش قائلید و می دانید که یک ساک دستی کرافت برند شما را ترویج می دهد و تاثیری پایدار را بر روی مشتری شما می گذارد.

در ادامه ۹ روش برای اینکه ساک دستی چاپی بتوانند بیشترین تائیر را بر برندینگ کسب و کار شما بگذارد را بیان می کنیم :

اندازه مناسب ساک دستی کاغذی

 با وجود انتخاب های زیاد از انواع مختلف ساک دستی کاغذی و سایز های مختلف آن ها، این امر مهم است که ساک دستی با اندازه مناسب را  برای کسب و کار خود را انتخاب کنیم. احتمالا شما نمی خواهید که یک جفت کفش را در یک ساک دستی کاغذی کوچک حمل کنید  تا قبل از اینکه مشتری به خانه اش برسد پاره شود. این کار ارزش بازاریابی شما را خراب می کند و پیام اشتباهی را در مورد کسب و کار شما به مشتری می رساند. لازم است که در هنگام انتخاب ساک دستی آماده کاغذی به هماهنگی اندازه آن با محصولاتمان حتما توجه داشته باشیم.

شکل ساک دستی کاغذی 

به همان اندازه که سایز ساک دستی کاغذی بر برندیگ شما تاثیر گذار است،شکل آن نیز تاثیر زیادی بر برندینگ شما دارد. ما می توانیم در طراحی برش ساک دستی کاغذی تغییراتی را  ایجاد کنیم که متناسب با پرسونای شغلتان باشد و مشتریانتان در هنگام استفاده از آن لذت ببرند، پس ساک دستی آماده با شکلی که مناسب شغل شما است را سفارش دهید.

نوع ساک دستی کاغذی

انتخاب نوع مناسب ساک دستی برای کسب و کار شما بسیار مهم است. شما می توانید ساک دستی کاغذی ( ساک دستی کرافت ، ساک دستی آماده در تعداد کم و ساک دستی آماده ) ، ساک دستی پلاستیکی و ساک دستی پارچه ای چاپ شده را برای بازاریابی کسب و کار خود انتخاب کنید. (البته ما به شما ساک های دستی پلاستیکی که برای محیط زیست خطرناک هستند را اصلا پیشنهاد نمی دهیم.) .

شما میتوانید ساک دستی کاغذی را در تعداد کم سفارش دهید و عنوان ساک دستی آماده یا ساک دستی کرافت آماده یا پاکت خرید از آنها استفاده کنید.  اگر شما ساک های دستی را در خرده فروشی های لوکس مانند مغازه های لباس فروشی، جواهرات و لوازم آرایشی استفاده می کنید، ساک های دستی کاغذی سلفون شده یک انتخاب لاکچری و مناسب برای شما هستند و یا برای خرده فروشی های بزرگ خیابانی، نمایشگاه های تجاری، فروشگاه های هدیه و غیره، ساک های دستی کاغذی معمولی یا پاکت آماده کرافت برای کسب و کار شما مناسب هستند و پیام برند شما را می توانند به صد ها نفر در سراسر نمایشگاه و خیابان برسانند، و برای فروشگاه های مواد غذایی، بهداشت و سلامتی و یا مواد غذایی، ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی سوزنی مناسب است و مشتریان می توانند آن ها را بصورت چند بار مصرف در طول زندگی خود استفاده کنند .

توان و قدرت ساک دستی کاغذی

این ویژگی نیز به همان اندازه ی ویژگی های نوع، شکل و اندازه مهم است. مانند نمونه کفش که در بالا مثال زدیم، اگر شما آنها را در ساک های کاغذی سبک وزن با توان کم قرار دهید ممکن است که در راه خانه پاره شوند و مشتری از شما ناراحت شود. متناوبا شما نمی خواهید که برای وسایل کوچکی مانند آجیل یا پیچ و مهره که می فروشید از ساک های دستی کاغذی بزرگ که قیمتشان به نسبت گران تر نیز است، استفاده کنید.

اگر شما فروشنده اقلام بزرگ و سنگین وزنی مانند کت های سنگین، ژاکت، چکمه و کفش هستند بهتر است که از ساک های کاغذی سلفون شده که قوی هستند و به ندرت پاره می شوند استفاده کنید. ساک دستی سوزنی بسیار قوی و همه کاره هست و به همین دلیل توسط مشتریان بارها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما یک بوتیک لباس دارید با سرمایه گذاری بر روی ساک های دستی کتان و با یک  طراحی شیک هوشمندانه می توانید نام تجاری شرکت خود به هزاران نفر معرفی کنید، زیرا مشتریان شما برای حمل همه چیز مانند کیف های مدرسه، لباس باشگاه و… استفاده می کنند.

ساک دستی کاغذی سازگار با محیط زیست

کیسه های پلاستیکی در زمین یکی از رایج ترین انواع بسته بندی هستند. در کشور های در حال توسعه،سالانه هزاران تن کیسه های پلاستیکی یک بار مصرف تولید می شود. توده های عظیم پلاستیک های مصرف شده، برای جوامع انسانی ازین جهت خطر دارد چرا که باعث انتقال سموم به منابع آبی می شوند.بازیافت این پلاستیک ها به صورت کامل انجام نمی شود و بخشی ازین ضایعات، سال های متمادی در محیط زیست می مانند. همچنین می دانیم که تنوع های بسیار زیادی در گونه های جانوری در اقیانوس ها و دریاهای ماست. این بدان معنی است که صدها گونه جانوری دیگر وجود دارند که از طریق خوردن یا درگیر شدن در جریانات کیسه های پلاستیکی در معرض خطر آسیب و مرگ هستند.

کیسه های های پلاستیکی که در آب شناور هستند می توانند توسط حیوانات دریایی به عنوان غذا اشتباه گرفته شود. لاک پشت های دریایی یک گونه در معرض خطر از کیسه های پلاستیکی هستند. به دلیل مصرف مقادیر زیادی از پلاستیک، آنها از بین می روند، چرا که پلاستیک ها قابل هضم نمی باشند.

کالبد شکافی یک گونه نهنگ، ۲۰ فوت مربع از کیسه های پلاستیکی را پیدا کرد که کل معده این نهنگ را پر کرده بود. موارد مشابه در چند دهه گذشته پس از معرفی کیسه های پلاستیکی دیده می شود. ما همه از اهمیت حفاظت از محیط زیست آگاهی داریم و به همین علت تلاش می کنیم که کاری را در این رابطه انجام دهیم. انتخاب یک ساک دستی تبلیغاتی چاپ شده سازگار و مناسب برای محافظت از جهان برای نسل های آینده امری مهم است. ما ساک های کاغذی تولید شده با استفاده از را ارائه می دهیم، ساک دستی آماده با کاغذ کرافت داراي الیاف بلند و قوی است و می توان چندین بار از آن ها استفاده کرد.

طراحی و نام تجاری ساک دستی کاغذی 

بدون یک طراحی چشم نواز، کمپین بازاریابی ساک های دستی چاپ شده خود را می تواند به کاری بیهوده تبدیل کند. طراحان ما در هنگام طراحی آثار هنری مناسب برای ساک های دستی کاغذی با برند شما، بهترین ترفندهایی را می دانند به بهترین شکل ممکن بکار می برند، پس بهتر است با آنها صحبت کنید تا بهترین نتیجه را از تبلیغات با ساک دستی کاغذی چاپ شده ببرید.

از آنجا که ساک دستی کاغذی را می توان یکی از هدایای تبلیغاتی برشمرد، شما نیاز به یک طراحی دارید که مشتری شما برای مدت ها پس از خروج از فروشگاه یا شرکتتان یا غرفه نمایشگاه استفاده کنند، و با یک طراحی چشم نواز می توانید اطمینان حاصل کنید که به راحتی در هر جا که مشتری شما ساک دستی کاغذی را حمل می کند برند شما را معرفی خواهد کرد.

نوع چاپ ساک دستی کاغذی 

نوع چاپ به نوع ساک دستی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در ساک دستی آماده کرافت یا ساک دستی گلاسه آماده نوع چاپ با چاپ ساک دستی کاغذی در تعداد ۱۰۰۰ عدد تفاوت دارد. در پاکت آماده کرافت یا ساک دستی آماده کاغذی شما از چاپ سیلک و چاپ طلاکوب بر روی ساک دستی استفاده می کنیم ولی در چاپ ساک دستی ۱۰۰۰ عدد از چاپ افست برای چاپ ساک دستی کاغذی استفاده می شود. مهمترین چیز این است که آیا شما یک تصویر چاپی یا عکس پر رنگ دارید یا یک لوگوی مینیمالیستی با چند رنگ نقطه ای. همانطور که در ظاهر وب سایت شرکت یا مغازه تان و یا کارت ویزیت خود نوع چاپ را در نظر می گیرید در چاپ ساک دستی نیز مهم است که از چه نوع چاپی می خواهید استفاده کنید.

دستگیره های ساک دستی کاغذی 

می تواند در نمایشگاه ها تفاوت بین یک ساک دستی معمولی قدیمی و یک ساک دستی کمی خاص را ببینید. گزینه های دسته ای زیادی وجود دارد، برای کیسه های کاغذی دستگیره ها می توانند طولانی یا کوتاه، روباندار،دولایه و… باشند. اگر به مثال کفش بگردیم، شما حتی می توانید یک ساک با دستگیره ای که شبیه بند کفش به نظر می رسد را به دست مشتری بدهید. این ها همه گزینه هایی هستند که می توانند ساک های شما را در نظر مشتری ماندگار کنند و باعث شود که خسته کننده نشوند و دور انداخته نشوند و مشتری برای بار های بار از آن ها استفاده کند.

سلفون کردن سفارشی ساک دستی کاغذی 

می تواند با سلفون کردن ساک دستی کاغذی را به یک ساک دستی سفارشی لوکس با ظرافت تبدیل کرد. بسته به سبک مورد نظر شما می توانید از براق یا مات سلفون را انتخاب کنید. باUV  موضوعی نیز می توانید یک بخش خاص از طراحی را برجسته می کنید.

و در پایان باید یاد آور شویم که طراحی ساک دستی کاغذی تاثیر زیادی را در برندینگ کسب و کار شما دارد و اگر از آن غافل شوید فرصت بزرگ در حوزه تبلیغات خود را از دست داده اید.

طراحی ساک کاغذی

تنها یک طرح زیبا می تواند موفقیت یک محصول را تضمین کند. ممکن است شما از مواد بسیار عالی استفاده کنید و محصولی ارائه دهید که از نظر کیفیت فوق العاده است اما اگر طرح مورد نطر ضعیف باشد تا اندازه زیادی از میزان اثر بخشی آن کاسته خواهد شد. یک طرح زیبا و چشم نواز می تواند روی محصول متوسط بنشیند و بسیار موفق ظاهر شود. در نتیجه مسلم است که هر چه طرح روی کاغذ بهتر بشیند بازده بیشتری نیز خواهد داشت.

کاربرد کاغذ تحریر در چاپ ساک دستی کاغذی

معمولی ترین نوع کاغذ مصرفی در بازار که بیشتر در گراماژ ۷۰ الی ۹۰ گرم استفاده میگردد . سطح آن هیچگونه پوشش اضافی ندارد. کاغذ تحریر همان است که در چاپ کتاب و چاپ کاتالوگ استفاده های زیادی دارد . این کاغذ همانند کاغذ روزنامه از خمیرهای مکانیکی ساخته می شود با این تفاوت که برای بالا بردن سطح ظاهری و کیفیت پذیری چاپ بالاتر بر روی آن درجات مختلفی از آهار زنی و پوشش دهی پیاده می شود.

کاغذ تحریر بر اساس مطالبی که قرار است رویش چاپ بشود در کیفیت متغیر است. مثلا برای چاپ کتابهای جیبی ارزان قیمت از کاغذ های کالیبر استفاده می شود که سنگین تر از موارد مشابه است یا مجلات معمولی که در ساخت کاغذشان از ۵۰ درصد خمیر مکانیکی استفاده می شود که در بعد از ساخت اولیه پوششی بر آن نهاده شده و براق سازی می شود تا یک سطح سفید و خوب برای چاپ به دست دهد.

کاغذهایی که معمولاً برای چاپ به روش افست و برای تهیه سربرگ از آن ها استفاده می شود و برای نوشتن با خودکار مناسب می باشد. در ساخت این کاغذ از خمیر چوب استفاده می شود، اما به جای استفاده از روش مکانیکی، روش شیمایی تولید می کنند مقدار خمیر شیمیایی مصرفی در این روش تقریبا ۹۰ درصد است.

این نوع کاغذ از استحکام و رنگ خوبی برخوردار است و عموما به عنوان کاغذ تحریر، کاغذ فتوکپی و . و عموم مجله استفاده می شود. این نوع کاغذ را باید در ردیف کاغذهای سبک و مناسب برای سربرگ های اداری، تحریر و تایپ دانست. گرماژمعمول کاغذ های تحریر معمولا  از ۷۰ گرم تا ۱۰۰ گرم را می باشند.

ساک دستی های کاغذی عموما تمام زمان خرید ما را پر می کنند و با وجودشان خریدی راحت تر و شیرین تر را برایمان به ارمغان می آورند . ولی هر نوع ساک دستی ای نمی تواند نیازهای ما را بر طرف کند و گاهی خلاقیت در این کار، بر جذابیت آنها می افزاید .

انواع و اقسام ساک دستی ها

ساک دستی مدل اس ئو اس  (SOS)

این کیسه ها از جنس کاغذ هستند و عموما برای مصارف کوتاه مدت و یکبار مصرف هستند . مانند ارائه خدمات رستوران ها یا غذای مدارس .

ساک دستی مدل رنگ بندی شده و طراحی شده با رنگ های روشن

این کیسه ها به طور گسترده ای برای محصولات پخته شده و دیگر محصولات غذایی استفاده می شود.

ساک دستی مدل تجاری

کیسه های تجاری معمولا کیسه های کاغذی کمرنگ هستند و می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا همه چیز را از لوازم صنایع دستی تا محصولات پخته شده و آب نبات نگه دارند. کیسه های تجاری در ساک دستی آماده کرافت طبیعی، ساک دستی آماده سفید سفید و ساک دستی آماده رنگی موجود می باشد.

ساک دستی مدل یورو توت

این کیسه ها با الگوهای چاپ شده، زرق و برق دارو دستگیره های طنابی و داخلی در کنار هم ، پوشانده می شوند. این کیسه ها برای هدیه دادن و در بسته بندی ویژه در خرده فروشی ها محبوب هستند .

ساک دستی مدل نانوایی

کیسه های نانوایی مانند کیسه های پلاستیکی کفه دار برای کالاهای غذایی مناسب هستند. طراحی آنها ، بافت و طعم محصولات پخته شده را  مانند کوکی ها و چوب برنجی  ، حفظ می کنند.

ساک دستی مدل مهمانی یا تولد

یک جشن تولد یا یک جشن خاص را با یک کیسه تولد جذاب، سرگرم کننده و  پر از آب نبات و اسباب بازی های کوچک جشن بگیرید.

کیسه مدل پستی

کیسه پاکت نامه امروزه برای محافظت از اسناد ارسال شده یا موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ساک دستی مدل قابل بازیافت

این مدل به سرعت در طبیعت تجزیه شده و دوستدار محیط زیست است .

در طول تاریخ خود، پاکت کاغذی به عنوان یک نوآوری شناخته شده که هنوز هم در حال توسعه و دگرگونی است تا استفاده از آن آسان تر و ارزان تر شود.  با این حال ، برای خرده فروشان ساک دستی آماده کاغذی بیش از حد راحتی آفریده و برای مشتریان هم همین طور بوده است. پس می توان این بازار را یک فرصت تلقی کرد و یک دارایی قابل بازاریابی و بسیار سود آور دانست .

چگونه بهترین ساک دستی را برای معرفی برندتان انتخاب کنید ؟

در دنیای هدایای تبلیغاتی، ساکهای خرید سفارشی واقعا عالی عمل میکنند. آنها از نظر محبوبیت هم ردیف خودکار تبلیغاتی قرار دارند و البته درک علت محبوبیتشان هم چندان دشوار نیست. به عنوان یک متخصص بازاریابی، احتمالا شما دوست دارید در نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف به توزیع ساکهای خرید سفارشی خود بپردازید زیرا آنها برای تبلیغ برندتان عالی عمل میکنند. ساک دستی آماده به عنوان تابلوهای تبلیغاتی جذابی در پیاده‌روها عمل میکنند، بنابراین بازده خوبی را برای سرمایه گذاری شما بهمراه دارند.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد چاپ ساک دستی برندتان این است که فضای زیادی برای تبلیغ بر روی آنها وجود دارد. اگر لوگو ، عبارت یا تصویر خاصی دارید که می خواهید آن را به صورت واضح در مرکز ساک دستی قرار بگیرد ، میتوانید به راحتی از ساک‌های تبلیغاتی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای استفاده کنید. ساکهای خرید به شدت  مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند چرا که آنها کاربردی و متنوع بوده و برای تبلیغات عالی هستند. هرکسی به طور متوسط سه تا ۱۲ عدد ازین ساک‌ها دارد، بنابراین افراد تمایل دارند این ساکها را به مدت طولانی نزد خود نگاه دارند.
همانطور که می دانید ساکهای خرید تبلیغاتی در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلفی ارائه میشوند و می توانند متناسب با نیازهای خاص شما بصورت پارچه‌ای (ساک دستی سوزنی) و کاغذی تولید شوند.

ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بر اساس رویداد خاص تان، گزینه های تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید. غالباً، ما برای رویدادهایی مانند نمایشگاه های تجاری، نمایشگاه های شغلی و رویدادها ، پوشه دکمه دار یا خودکار تبلیغاتی یا ساک دستی پارچه ای را توصیه می‌کنیم. این گزینه‌های کم هزینه در کنار سررسید ارزان می توانند در عین ارزان بودن بسیار چشمگیر باشند.
علاوه‌بر این ما ساک‌های خرید مخصوص مواد غذایی را نیز ارائه می دهیم که به طور خاص برای استفاده در بازار طراحی شده اند. این ساکها برای شرکت هایی که به محیط زیست اهمیت میدهند بسیار مناسب هستند زیرا میتوان بارها و بارها از آنها استفاده نمود.

مراحل انتخاب ساک دستی مناسب برای برندتان

مواد خود را انتخاب کنید

ما ساک دستی ساخته شده از پنبه، کتان، پلی پروپیلن، مواد قابل بازیافت و سایر موارد را داریم. بنابراین مشاغلی که واقعاً می خواهند با محیط زیست سازگار باشند ، بهتر است از ساک دستی تبلیغاتی ساخته شده از مواد طبیعی مانند پنبه، کرباس و کنف هندی استفاده کنند.

اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید

ما ساک دستی خود را در اندازه‌های ۲۰ در ۳۰ و حتی بزرگ تر ارائه می‌کنیم. هنگام انتخاب اندازه ، آنچه را که قصد دارید در ساک بگنجانید مد نظر قرار دهید.

ساک دستی خود را شخصی سازی کنید.

روش شخصی سازی موردنظر خود را در نظر بگیرید. ما ساک دستی آماده در تیراژ پایین و با طرح های مختلف را برای شما آماده کرده‌ایم. اگر  نیاز به ساک دستی با طراحی خاصی داشتید میتوانید از طرح‌های آماده ما در سایت دیدن کنید. شما همچنین می‌توانید از این لینک ساک دستی آماده را سفارش دهید.

قیمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آیا به دنبال یک ساک دستی اختصاصی برای یک نمایشگاه تجاری خود هستید یا به دنبال یک ساک دستی با برند خود هستید که نظر مشتریتان را جلب کند؟ همیشه در نظر داشته باشید که باید در ابتدای سفارش هزینه مورد نظر را براورد نمایید. هزینه ساک دستی پارچه ای ارزانتر از ساک دستی کاغذی می باشد.

ویژگی های اضافی مدنظر خود را انتخاب کنید

آیا میخواهید ساک دستیتان یک دارای عطف باشد؟ ایا یک ساک دستی میخواهید که در زیر باران تحمل داشته باشد یا برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی میخواهید؟ آیا میخواهید ساک دستی شما جای خودکار تبلیغاتی هم داشته باشد؟ یا میخواهید ساک دستی شما دارای یک زیپ باشد و یا کار پوشه دکمه دار را برای حمل اسناد و مدارک شما انجام دهد؟ همه این گزینه ها به شما کمک می کنند تا ساکی را که مطابق با سلیقتان است سفارش دهید.
آماده کردن فایل طرحی که میخواهید آن را بر روی ساک دستی چاپ کنید یکی دیگر از نکات مهم است که باید برای انتخاب ساک دستی خود به آن توجه کنید. مثلا بر روی ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی کاغذی آماده میتوانید از یک رنگ برای چاپ استفاده کنید . در اینگونه ساک‌ها امکان چاپ چند رنگ روی هم وجود ندارد.  اول از همه قبل از اینکه ساک دستی خود را سفارش دهید ، حتماً چیزی را که میخواهید برروی آن چاپ شود در نظر بگیرید. ما فایل طرح آماده چاپ را در قالب های .eps یا .pdf ترجیح می دهیم ، اما می توانیم انواع دیگری از فایلها را نیز چاپ کنیم . علاوه بر این در نظر داشته باشید که طرح آماده چاپ باید دارای وضوح و کیفیت بالایی باشد.ما قبل از انجام سفارش ، یک نسخه دیجیتال از طرح را برای تأیید برای شما ارسال خواهیم کرد. قبل از تأیید، حتما همه چیز را چک کنید تا مطمئن شوید که همه چیز همانطور که میخواهید انجام شده است.

چرا باید برای برندسازی از ساک تبلیغاتی قابل بازیافت استفاده کنید ؟

چرا باید برای برندسازی از ساک تبلیغاتی قابل بازیافت استفاده کنید ؟

همین امروز چند برند روی هدایای تبلیغاتی که گرفته اید،جدید بوده‌اند؟ حتی نمیتوانید تعداد آنها را بگویید. درست است؟ به احتمال زیاد، امروز برند تجاری را مشاهده نموده‌اید و حتی متوجه آنها هم نشده اید.
برندها در همه جا هستند – از خمیردندانی که از آن برای مسواک زدن دندانهایتان استفاده میکنید تا مارک غلات غذایی که برای صبحانه می خورید. درواقع آنها به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند.
با این حال، تحقیقات انجام شده توسط گروه رسانه هاواس نشان می دهد که “اگر ۷۳٪ از برندها از روی زمین پاک شوند، مصرف کنندگان حتی متوجه هم نمی‌شوند، و تنها یک پنجم از برندها کیفیت زندگی افراد را بهبود می بخشند.”

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که برندها چگونه بر زندگی روزمره ما تاثیر می‌گذارند؟

ایمی دو پون ، رئیس برنامه ریزی استراتژیک گروه رسانه هاواس در این خصوص می گوید: “در عصر شفافیت و توانمندسازی، برندها پاسخگوی نیاز مردم نیستند.” مردم انتظار دارند شرکت های بزرگ در مشکلات اجتماعی درگیر شده و کیفیت زندگی آنها را تغییر دهند، اما شرکت ها این کار را انجام نمی‌دهند.
بنابراین، اکنون زمانی است که باید برند خود را با انتظارات مشتریانتان همسو نمایید. به جای اینکه فقط به مشتریانتان بگویید که “توجه به محیط زیست خوب است، می توانید درک آنها را ازین موضوع بهبود بخشید، می توانید با راه اندازی کمپین های سازگار با محیط زیست با هدف بهبود دنیای ما، به مخاطبان خود نشان دهید که تنها هدفتان بهبود رفاه آنهاست.
ایجاد یک برند سازگار با محیط زیست به روشی صحیح می‌تواند یک استراتژی تجاری مفید و همچنین یک راه سریع و آسان برای جلب مخاطبان باشد.
در اینجا چند روش ذکر شده که با استفاده از آنها هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند ساک دستی آماده قابل استفاده مجدد، نه تنها می توانند به پیشرفت کار شما کمک کنند، بلکه می توانند شهرت شما را به عنوان یک برند سازگار با محیط زیست افزایش دهند.

ساک تبلیغاتی قابل بازیافت؛ راهی برای جذب مشتری

هنگامی که شخصی مواد غذایی خریداری شده از فروشگاه را در ساک دستی پارچه ای شما حمل میکند، نه تنها به برند شما توجه بیشتری نشان می دهد، بلکه به محیط زیست نیز کمک می کند. به عنوان یک تجارت، شما باید به مشتریانتان تأکید کنید که تنها بخش کوچکی از این عرصه عظیم هستید و باز هم به دنبال رویکردهای حفاظت از محیط زیست بیشتری خواهید بود. از این طریق، توسعه یک برند سازگار با محیط زیست، دروازه خوبی برای جذب مشتری است. شما می توانید ارتباط ارزشمند و مداومی با مشتریان خود داشته باشید.

ساک تبلیغاتی قابل بازیافت؛ راهی برای تمرکز بر آنچه برند شما را منحصر به فرد می کند

در دریایی از برندها که سعی در ارتقاء سطح خود و رسیدن به ثبات دارند، چگونه می توانید دوام بیاورید؟ به جای اینکه فقط روی پیام ما دوستدار محیط زیست هستیم تمرکز کنید، بر روی ویژگی‌های متمایزکننده ای تمرکز کنید که شما را از باقی برندها جدا می‌کنند. با استفاده از گزینه های مختلف چاپی که بر روی انواع ساک تبلیغاتی قابل استفاده مجدد قابل اجرا هستند، می توانید این تفاوت را ایجاد کنید و مشتریان را به سمت برندتان سوق دهید.

ساک تبلیغاتی قابل بازیافت؛ راهی برای تبلیغ بدون زباله

در حالی که بازاریابی کاملاً برای رشد و پیشرفت یک تجارت ضروری است ، لزوماً مجبور نیستید از آگهی های بی مصرف، بسته ها، بروشورها و غیره استفاده کنید. استفاده از این نوع تبلیغات همان چیزی است که نام تجاری شما می تواند با از استفاده از آن با محیط زیست سازگار شود. ساک دستی کرافت آماده قابل بازیافت به شما این امکان را می دهند تا نه تنها در دید مخاطبانتان، منحصربفرد باشید بلکه به جایگاهی فراتر از آن دست یابید و این کار را بدون تاثیر بر محیط زیست و یا تولید زباله انجام دهید. مشتریان می توانند در هر گشت و گذار، مواد غذایی را با ساک مخصوص برند تجاری شما حمل کنند، و لذا برند تجاری شما همیشه در معرض دید آنها و سایرین خواهد بود.
تولید یک برند سازگار با محیط زیست می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند و ارزش مشتری و همچنین تعهد شما برای بهبود محیط زیست را به شما و دیگران یادآوری کند.

آیا برای استفاده از ساک دستی کاغذی برنامه‌ای در سر دارید؟

ما به عنوان یک مدیر رویداد و برنامه ریزی، برنامه ریز جشن‎ها یا همه کاره برندها، باید رویداد‌های خود را تا مبهم ترین نقاط ممکن برنامه ریزی کنیم. اما سوال این است که آیا یک ساک دستی پارچه ای میتواند امسال توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند؟ مطمئناً ما می توانیم چند خودکار تبلیغاتی و یک بروشور را درون یک ساک دستی بریزیم و همه چیز را سر‌هم‌بندی کنیم ، اما احتمالا مهمانان شما خودشان را برای خواندن لوگوی موجود روی خودکارهای تبلیغاتی به زحمت نخواهند انداخت. بنابراین با استفاده از ساک دستی پارچه ای چه برنامه ای در سر دارید ؟
میتوانید از آنچه که درسالهای قبل وایرال شده کمک بگیرید! امسال چند نمونه ساک دستی وایرال شده؛ بیایید به بررسی ۳ مورد از برترینها نگاهی بیندازیم
۱. فیلم Candelabra HBO’s ( فیلم بیوگرافی Liberace ) :  در اوایل سال جاری از HBO پخش شد ، توانست توجه مطبوعاتی زیادی را به سمت خود جلب کند. HBO پا به عرصه بازی گذاشت و با ارسال ساک دستی آماده و چاپ تصاویر بازیگران اصلی اش روی آن توانست توجه علاقه‎مندانش را بیش از پیش به دست آورد. میگویند Liberace یکبار گفته است که ” داشتن تعداد زیادی از چیزهای خوب میتواند شگفت انگیز باشد!”.

وفور و ثروت موضوعات اصلی زندگی Liberace بودند و فیلم نیز به خوبی تلاش کرد تا آنها را نشان دهد. همان حس عظمت و بزرگی بر روی ساک دستی‌های ارسال شده به طرفداران مطبوعاتی نیز به چشم میخورد. این ساک دستی‌هاشامل یک بطری، یک ایپد و جواهرات درخشانی به همراه چند مورد دیگر بودند که حتی میتوانستند خود Liberace را نیز خوشحال کنند. این هدیه نه تنها این موضوع را به یاد مطبوعات می آورد که فیلم را مشاهده و بررسی کنند، بلکه هنگامی که گیرندگان این هدایای تبلیغاتی در مورد هدایایی که دریافت کرده بودند مطلبی می نوشتند به نوعی باعث تبلیغ برند می‌شدند.

۲. VidCon Mashup : کنوانسیون VidCon هدفش گردآوری سازندگان ویدیوهای آنلاین است. اگر تا به حال به  YouTube  سر زده باشید ، حتما ویدئوهای این ویدئوسازان را مشاهده کرده اید. در نگاه اول به نظر میرسد که، ساک دستی  VidCon  از مجموعه چیزهایی تشکیل شده که هیچ ارتباطی به هم ندارند : گیتار ، کارتهای یکنوع بازی شبیه لوتو و و نوعی عطر خاص. اما اگر کمی دقت کنید ، خواهید دید که VidCon سعی دارد همه جنسیت‌ها، سنین و افرادی با سطح مهارت های مختلف را خوشحال کند. بنابراین ،اگر در حال میزبانی یا حمایت از رویدادی هستید که طیف گسترده ای از مردم بیننده آن هستند، مواردی را انتخاب کنید که هم با نام تجاری شما متناسب باشند و هم به موضوع رویدادتان ارتباط داشته باشند. بنابراین باید طیف متنوع علاقهمندی‌های گیرندگان را در نظر بگیرید تا آنها از چیزی که دریافت میکنند لذت ببرند.

۳. انحصار و تمایز  ComicCon : وقتی صحبت از ساک دستی می‌شود، مدیران برند Comic-Con دیدگاه منحصر به فردی دارند. اصطلاح  ساک دستی به معنای “کیفی است که شامل چیزهایی است که همه ما از آنها استفاده می کنیم”. Comic-con تا حدی این معنی را تغییر داده چرا که: همه نمیتوانند هدایای این کمپانی را دریافت کنند و شاید حتی مجبور باشید هزینه هایی را برای دریافت هدایای این کمپانی بپردازید. بیشتر افرادی که در ComicCon سن دیگو شرکت می‌کنند کاملاً متوجه هستند که این رویداد ممکن است رویداد منتخب آنها نباشد، اما در عوض میتوانند به سالن کنفرانس رفته و وسایل اختصاصی ای را انتخاب کنند که فقط می توانند در این بازه زمانی انها را به دست آورند. داشتن شانس دریافت چیزهایی که سایرین شانس دریافتش را ندارند، باعث میشود که مردم در این رویداد شرکت کنند. مهمتر از همه، مردم دوست دارند در مورد همه موارد جدید و منحصر به فرد خود در توییتر، فیس بوک و اینستاگرام پست بگذارند و این امر به گونه ای باعث بازاریابی رایگان و جلب مشتریان جدید برای این کمپانی خواهد شد.

چاپ ساک دستی گلاسه چگونه انجام می‌شود ؟

چاپ ساک دستی گلاسه مانند دیگر اقلام چاپی به وسیله چاپ افست انجام می شود. قیمت چاپ ساک دستی گلاسه نسبت به جنس کاغذ آن تعیین می شود. چاپ پاکت گلاسه بعد از طراحی ساک دستی گلاسه و ماکت سازی توسط ناظر چاپ انجام می شود. باید توجه داشت که قبل از چاپ ساک دستی گلاسه حتما اندازه های آن با قالب نهایی ساک دستی چک شود و مشخصات کامل آن قبل از چاپ و پس از تولید زینک آن مورد بررسی قرار گیرد.

ساک دستی کاغذی و پاکت های تبلیغاتی همچون بیلبوردهای تبلیغاتی کوچکی هستند که به آسانی حمل و نقل می شوند و در معرض چشمان هزاران مشتری هدف قرار میگیرند.به طور کلی هر چه تبلیغاتی ماندگار تر و طرح آن زیباتر باشد، بازده کار بالا خواهد رفت.

جنس، زیبایی و ماندگاری ساک های کاغذی تبلیغاتی شما نشان دهنده میزان ارزش و اهمیتی است که شما برای مشتریان قائل می شوید به همین منظور میتوان گفت که صنعت بسته بندی نقش بسیار مهمی در موفقیت شرکت ها ایفا می کنند چون می تواند میزان فروش را به شدت افزایش دهد و تاثیر چشمگیری در جذب مشتری داشته باشد.تبلیغات نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.از این رو با استفاده از ساک های تبلیغاتی شما نام خود و برندتان را در قالب یک ابزار کاربردی و زیبا در مقابل چشمان مخاطب زنده نگه می دارید و به آن اعتبار می بخشید.

هر موقع اسم ساک خرید به گوش ما میخورد همیشه به فکر بازار و خرید و کیفی که برای حمل خرید ها بکار میبریم میفتیم. ساک های خرید یا شاپینگ بگ ها برای حمل کالا و نوعی تبلیغات تجاری خوب محسوب میشوند که در خیلی از مواقع میتوانیم روی آن بعنوان یک معرف خوب برندمان حساب جدی باز کنیم . میگویید نه حالا به این مثالی که میزنم توجه کنید :
حساب کنید فردی کالایی از فروشگاهی خریده و آن را دستش میگیرد و حمل میکند بعد کالایی دیگر از فروشگاه دیگر و بعد هم چند کالای دیگر از فروشگاه های مختلف …
حالا فرد میخواهد آن کالاها را حمل کند مگر با یک دست چند کالا را میشود حمل کرد بهترین راه حل گذاشتن همه کالاها تو یک سبد یا کیف بزرگ هست که حمل رو برای شما راحت تر کند

تولید ساک دستی و بازار سفارشات و فروش آن، على رغم سادگی این محصول، ریزه کاری های خاص خود را دارد. برای آشنایی با جزییات فنی و ریسک ها و فرصت های این شاخه از کار چاپ و تبلیغات، بهتر است در ابتدا به سوالات زیر پاسخ بگوییم.

کاغذ گلاسه و کاربرد آن در ساخت ساک دستی کاغذی

نوعی کاغذ است که یک روی آن و در بسیاری موارد در دو سطح پوششی شفاف روی آن کشیده شده که چاپ حاصله روی این نوع کاغذ بسیار شفاف و زنده تر از کاغذ تحریر است.این نوع کاغذها بیشتر در بحث کالاها به کار می روند، کالاهای متفاوت را پوشش میدهند و بر اساس خصایصی مختص به خود دارند. از این رو گستره وسیعی را در بر میگیرند اما در ساخت کتاب ها و جراید با کیفیت و نفیس، همچنین کاربردهای عمومی و دفاتر اداری نیز استفاده می شوند.

درخشندگی این کاغذ ها معمولا بین ۷۳ تا ۸۵ است و کیفیت خوب آنها طوری است که در دمای بالا ماشین های فتوکپی را تاب بیاورد و در برابر تابیدگی مقاوم باشند.یک بحث فنی دیگر هم در این مطرح است ،آنها باید مقاومت الکترواستاتیکی یکنواخت و کنترل شده ای داشته باشند تا تصویر خوب و یکدستی رویشان چاپ شود.

کاغذ با پوشش گلاسه و صاف و همچنین با پوشش براق یا مات، از بهترین نوع کاغذهای اندود شده می باشد که سطح آن بسیار صاف و براق بوده و با استفاده از مواد معدنی و خاک چینی پوشش داده شده که به آن )art paper (نیز گفته می شود. از کاغذ گلاسه برای چاپ کارهای رنگی، ترامه و چاپ بروشور و چاپ مجلات با کیفیت بالا استفاده می شود. نوع ارزان تر آن با خمیر چوب و یا الیاف بازیافتی تولید می شود. گرماژ معمول کاغذ های گلاسه معمولا از ۹۰ تا ۳۰۰ گرمی می باشد.

چاپ روی ساک دستی گلاسه

در نمونه های ساک دستی گلاسه ، گراماژ کاغذ اهمیت دارد .هرچه گراماژ بالاتر باشد کار محکم تر و مقاوم تر خواهد بود.یکی از ویژگی های اصلی ساک دستی گلاسه قابلیت چاپ جهار رنگ است به طوری که می توان یک طرح زیبا با رنگ های جذاب و درخشان را بدون هیچ کاستی روی ساک چاپ کرد و هم چنین از افکت های فانتزی نظیر یووی نیز روی ساک دستی کاغذی استفاده کرد .

چرا ساک دستی کاغذی کرافت محبوب شده است؟

مقاومت کاغذ کرافت، تنوع و همچنین تجزیه پذیر بودن آن ها، از دلایل اصلی محبوبیت این نوع کاغذ در سراسر جهان است و جالب است بدانید که کلمه “کرافت” در واقع از یک کلمه آلمانی به معنای مقاومت گرفته شده است و یک روش ابداعیست که توسط یک شخص آلمانی بنام کارل اف دال در سال ۱۸۷۹ میلادی کشف شد و بعدها در سال ۱۸۹۰ میلادی یک کارخانه با استفاده از این روش شروع به کار کرد. این کاغذ فوق العاده دارای دوامی بیشتر از کاغذ معمولی بوده و می تواند برای استفاده در بسیاری از انواع مختلف کسب و کار ها مناسب باشد.

کرافت یک محصول کاغذی است و با استفاده از یک فرایند که شامل پالایش شیمیایی با استفاده از هیدروکسید سدیم و سولفید سدیم ساخته شده است. خمیر چوب پودر شده و به ورقه های بزرگ رشته چوب قهوه ای تقسیم می شود و با  افزودن سولفات به خمیر چوب باعث افزایش استحکام کششی کلی کاغذ می شود. کاغذ کرافت در حالت طبیعی قهوه ای است، اما ممکن است کاغذ را سفید کرده و طیف وسیعی از سایه ها را از قهوه ای تا سفید خالص دریافت کنید.

علاوه بر مقاومت بالا در برابر پارگی، این کاغذ ها دارای قدرت جذب بالا نیز می باشند. این کاغذ ها را می توان تقریبا در همه جا و همه ی صنایع از جمله در رستوران هاو فست فود ها برای پاکت حمل غذا و در بسته بندی مواد غذایی و میوه جات و سبزی جات و قهوه و بسته بندی پوشاک،کارتن سازی و مقوا های چند لایه و جهت ساخت کاغذ الگوی خیاطی و تولید و چاپ ساک دستی و… استفاده کرد.

مقاومت این کاغذ به حدی بالا است که از آن برای بسته بندی و ساخت کیسه های سیمان استفاده می شود و درعین حال حتما این کاغذ ها را برای تزئین دسته گل نیز در گل فروشی ها دیده اید و جالب است بدانید که حتی برند های معروفی مانند مک دونالد، نایک، آدیداس، سامسونگ، هاووی و… شروع به جایگزینی کیسه های خرید پلاستیکی با ساک دستی آماده کرافت کرده اند.

یکی از دلایل محبوبیت این کاغذ توجه بیشتر به حفاظت از محیط زیست است، کاغذ کرافت، غیر سمی و سازگار با محیط زیست است و بدون داشتن هیچ گونه آلودگی، می تواند به راحتی بازیافت شود.

چند نوع کاغذ کرافت وجود دارد؟

اگر چه وقتی که می شنوید “کاغذ کرافت” احتمالا یک کاغذ قهوه ای رنگ در ذهن شما تجسم می شود ولی انواع مختلفی از این کاغذ فوق العاده قوی موجود است که در کسب و کار های مختلف از آن استفاده می کنند.

کاغذ کرافت طبیعی اصلی :  این نوع  سنگین وزن ترین نوع کاغذ در دنیای کاغذ و بسته بندی است و دارای فیبری بسیار با دوام و قوی و همچنین کم هزینه است. اگر شما نیاز به یک ماده دارید که بتواند مقاومت بالا داشته این نوع کرافت یک انتخاب عالی است و برای چاپ و بسته بندی برای برندینگ کسب و کار شما کاربرد دارد.

کاغذ کرافت طبیعی بازیافت شده:  اگرچه بادوامی کاغذ کرافت طبیعی اصلی مقاوم نیست، اما کرافت طبیعی بازیافت شده یک گزینه سازگار با محیط زیست است و می تواند برای کسانی که به دنبال موادی هستند که رد پای استفاده از کربن در آن ها کم باشد، بسیار مناسب است.

کاغذ سیاه کرافت : این نوع کرافت عمدتا به عنوان پایه ای با دوام در ساخت قاب های عکس استفاده می شود.

کاغذ کرافت رنگی : در هر نوع رنگی که بتوانید تصور کنید موجود است، کاغذ کرافت رنگی معمولا برای پروژه هایی مانند ساخت آلبوم های عکس و آلبوم الگو استفاده می شود و بیشتر مورد استفاده دانش آموزان برای ساخت کاردستی است .

کاغذ کرافت سفید یا سولفات : از لحاظ قدرت و دوام مانند کاغذ کرافت طبیعی اصلی است ، کرافت می تواند سفید باشد تا بتواند به عنوان یک پاک کننده مدرن مورد استفاده قرار گیرد. این نوع کاغذ برای بسته بندی بسیار محبوب است.

کاغذ کرافت چاپ شده: نام تجاری شما یا هر طرحی را می توان بر روی کاغذ کرافت چاپ کرد و مورد استفاده قرارداد،البته احتمالا شما نمونه های آن را به عنوان کاغذ کادو در فروشگاه های لوازم التحریری دیده اید. این نوع کاغذ می تواند برای بسته بندی و همچنین استفاده از هر چیزی که واقعا دوستش دارید استفاده شود.

آیا همه انواع کرافت برای ساخت ساک دستی کرافت موجود است؟

ما خیلی خوشحالیم که که یک خبر خوب به شما میدهیم : یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات ما ساک های دستی کاغذی کرافت ما است که از کاغذ کرافت مرغوب ساخته شده است و با تمام مزایای همه انواع کاغذ های کرافتی که در بالا ذکر شد را داراست.

ساک های دستی کاغذی کرافت، به طور مداوم به یک پایه ثابت در خیابان ها و مغازه ها تبدیل شده اند، نه تنها کیفیت آن ها عالی است، بلکه بسیار متنوع نیز هستند. آنها بسیار مقاوم و با دوام، و قابل بازیافت هستند و دارای کربن بسیار پایین می باشند. کاغذ کرافت یک ماده کاغذی عالی برای ساک های دستی است. آنها گزینه های بسته بندی محکم و مقرون به صرفه هستند. ساک های دستی کاغذی کرافت یکی از بهترین پیشنهاد های ما برای برطرف کردن نیاز شما در زمینه برندینگ می باشد. این ساک ها را می توانیم برای شما در اندازه های مختلف چاپ کنیم .

مهم‌ترین مزایای ساک های دستی کرافت چیست؟

  • مشتری شما می تواند کاملا آن ها را تا کرده و در جیب خود بگذارد و هر جایی که خواست از جیب خود بیرون بیاورد و استفاده کند.
  • مشتری شما فقط با همین ساک دستی کرافتی که برند شما بر روی آن چاپ شده است می تواند حجم زیادی از کالا را در آن نگه دارد بدون آن که این ساک دستی کرافت دچار پارگی شود. جالب است بدانید ظرفیت نگهداری این ساک ها تا ۴ کیلوگرم می باشد.
  • در هر صنعتی و با هر نام تجاری که باشید می توانید از ساک های دستی کاغذی کرافت ما استفاده کند، زیرا می توان آنها را با یک رنگ یا تمام رنگ( CMYK کامل) و با هر تصویر و برندی که دوست دارید چاپ کرد.

چاپ ساک دستی کرافت چگونه انجام میشود ؟

چاپ ساک دستی کرافت به دلیلی رنگی که دارد خاص می شود. اغلب چاپ ساک دستی کرافت در تیراز بالا بوسیله چاپ افست انجام میشود. قیمت چاپ ساک دستی کرافت ارزانتر از چاپ ساک دستی گلاسه می باشد ، بدلیلی اینکه این کاغذ از کاغذ های بازیافتی محسوب می شود . پس میتوان گفت چاپ ساک دستی کاغذی کرافت ارزان است.

در ساک دستی کاغذی کرافت به علت انکه نیاز به سلفون و چاپ چهار رنگ ندارند به لحاظ قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در اینگونه کارها معمولا چاپ تک رنگ یا دو رنگ کاربرد دارد. از این رو ساک های کرافت مقرون به صرفه هستند.

چاپ روی ساک دستی کرافت بسیار بر قیمت ساک دستی کاغذی کرافت تاثیر می گذارد به این صورت که شما اگر ساک دستی کاغذی آماده کرافت را خریداری کنید حتما برای چاپ آن باید از چاپ سیلک روی ساک دستی کرافت استفاده کنید. چاپ سلیک به این صورت است که میتواند چاپ تک رنگ روی ساک دستی کرافت آماده و چاپ چند رنگ روی ساک دستی کاغذی کرافت آماده سریع و فوری ارزان را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

عملیات چاپ ساک دستی کاغذی آماده کرافت پس از تولید ساک دستی کرافت در تیراژ کم قابل انجام است.  اغلب مشتریان برای چاپ روی ساک دستی آماده و ساک دستی در تیراژ ۱۰ یا ۵۰ یا ۱۰۰ یا ۲۰۰ عدد از چاپ تک رنگ مشکی بر روی ساک دستی آماده تحویلی فوری کرافت انجام می دهند.

الگوی ساک دستی اغلب بر روی چند محصول تست شده و یک ساک مقوایی را به چند منظور استفاده می کنیم . تولید کننده ساک دستی کرافت هم اغلب خرید پاکت کرافت را برای مشتریان اسان تر می کند و برای استفاده چند منظور ساک دستی کرافت را تولید می کند. از ساک دستی کرافت برای استفاده بعنوان ساک دستی کرافت میوه و ساک دستی کرافت فست فود و ساک دستی فانتزی و ساک دستی کادویی استفاده می کند.

البته فروش ساک دستی کرافت به عنوان ساک دستی مسافرتی مرسوم نیست ولی در بعضی اوقات دیده شده که از این ساک دستی برای حمل کالاهای کم وزن مسافرتی هم استفاده می کنند .

قیمت ساک دستی کاغذی کرافت نسبت به گراماژ ساک دستی کرافت هم تعیین می شود که هر چه گراماژ آن بیشتر باشد توانایی حمل کالای سنگین تری را خواهد داشت. ولی اغلب کسانی که بدنبال ساک دستی کرافت هستند بیشتر به ساک دستی ارزان کرافت توجه می کنند و دنبال آن می گیردند و اغلب بدنبال راه اندازی کاره خود هستند.

پیشنهاد میکنیم برای کارهای کم تیراژ از پاکت کرافت آماده استفاده کنید که چاپ روی ساک دستی کرافت هم کیفیت مطلوبی دارد و می توانیم در کمترین زمان به شما ساک دستی کاغذی کرافت فوری دهیم و قیمت ساک دستی کاغذی کرافت هم بسیار برای شما بصرفه خواهد بود. اغلب از ساک دستی آماده کرافت برای کارهای فانتری ( ساک دستی کرافت فانتزی ) و کادو دادن ( ساک دستی کرافت کادویی ) به دوستان خود می توانید استفاده کنید .

ساک دستی کرافت چیست ؟ ساک دستی کرافت چگونه چاپ و ساخته میشود؟

نوعی کاغذ با رنگ قهوه ای و مات که با وجود ضعف ساختاری خصوصیت چاپ پذیری خوبی دارند. این نوع کاغذ که از خمیر چوب سولفاته تهیه شده، به رنگ قهوه ای است و نسبتا مقاوم است. از کاغذ کرافت برای بسته بندی و گاهی در کارهای فانتزی متفاوت چون پوستر و … استفاده می شود.

کاغذ : کاغذ مهمترین ماده بسته‌بندی و قدیمیترین آن محسوب می‌شود. اولین آثار استفاده از کاغذ در بسته‌بندی در قرن دوم پیش ازمیلاد توسط چینی‌ها یافته شده است. سپس اعراب و بعد اروپائی‌ها از این ماده استفاده کردند. با وجود این اهمیت این ماده در نیمه دوم قرن بیستم بخاطر رواج پلاستیکها بسیار کاهش یافت اما در سالهای اخیر به دلیل مسائل محیطی زیستی ایجاد شده توسط آنها و رقابت همسازی کاغذ با محیط زیست دوباره استفاده از آن رواج یافت.

خمیر کاغذ به همراه ماده‌ای افزودنی به نام SIZE که آنهم طبیعی ست وسولفات آلومینیوم، کاغذ را به وجود می‌آورد. ماده اصلی پوشش کاغذ نشاسته است که سطح را یک دست کرده و مقاومت آن را افزایش می‌دهد.

کاغذ کرافت : کرافت به آلمانی معنی قدرت را می‌دهد و کاغذ کرافت از نظر مقاومت، ماده‌ای قوی محسوب می‌شود. اغلب مصارف ساخت ساک دستی، کیسه کاغذی دارد. رنگ این کاغذ بطور طبیعی قهوه‌ای است که در شرایطی که لازم است سفید باشد، این کار توسط BLEACH صورت می‌گیرد. از این کاغذ برای ساخت کیسه‌های چند لایه که می‌تواند لایه‌های آلومینیومی، پلاستیکی هم باشند، استفاده می‌شود که بستگی به کاربرد کیسه در نگهداری مواد غذایی برای حیوانات، ذغال، سیمان، کود شیمیایی و غیره دارد.

این کیسه بنا به مورد برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و تبادل گازها کاربرد دارند. انواع سفید شده کاغذ کرافت که می‌تواند پوششی از پودر چینی مخصوص که آنرا برای چاپ مناسب می‌کند داشته باشد، برای نانوایی‌ها و فروشگاههای عرضه غذاهای آماده مصرف و تولید کنندگان دستمال کاغذی مناسب است. کاغذ کرافت دارای پوشش مذکور اصطلاحاً GLAZE یا گلاسه نامیده می‌شود. پوشش‌های گوناگون مانندموم یا فویل یا مینم‌های پلاستیکی، استفاده از کاغذ کرافت را برای مصارف مختلف مانند غذاهای چرب، مرطوب و غیره ممکن می‌سازد.

کرافت طبیعی

در زمانی که کاغذی مستحکم مورد نیازمان باشد می توانیم سراغ این نوع کاغذ برویم .کرافت طبیعی با رنگ قهوه ای روشن همان کاغذی است که از آن پاکت های حمل اجناس می سازند و یا در کیسه های صنعتی و همچنین لایه های داخلی کیسه های چند لایه استفاده دارد.

گاهی بنا به مورد استفاده باید ازکاغذ در برابر ضربه هم مقاوم باشد که در این صورت با ایجاد چین هایی بر روی آن استقامتش در برابر ضربه را افزایش می دهند و همچنین باعث جذب هر چه بیشتر انرژی کشتی شده و دیرتر پاره می شوند.

در صورت نیاز و سلیقه می توان این کاغذ را با ماشین های پرداخت کاغذ سیقل داد و براق کرد تا سطح گلاسه مطلوب تر و چشم گیرتری به دست آید.

هرچند که این کاغذ با توجه به خصایصش در این مورد صنعتی و بسته بندی کاربرد زیادی دارد اما به خاطر اساس طبیعش و همچنین رنگ و کیفیتش امکان چاپ محدودی داشته (نهایتا یک آرم و مختصر چیزهای اینچنینی آنهم عمدتا تک رنگ) و در چاپ تصاویر و امثال آن کاربردی ندارد.

کرافت سفید کاری شده و سولفیت ها

گاهی در کنار اهمیت استحکام قابلیت چاپ پذیری هم برای ما مهم است.در چنین صورتی است که ما میتوانیم همان کرافت طبیعی را با عملیات شستشو و سفیدکاری(یا رنگیری) برای مصرفمان آماده کنیم.

اگر قصد دارید عملیات چاپ گسترده و با کیفیتی روی این مدل کاغذ داشته باشید بعد از شستشو و سفید کاری اولیه با کمک دستگاه های کاغذ ساز برای ایجاد یک سطح صاف تر پوشش دهی می کنیم.از این نوع کاغذ در مواردی چون بسته بندی آرد و برنج استفاده میشود.

به جز مصارفی که مستقیما از کرافت سفید کاری شده در صنایع مختلف می شود، از کرافت سفید شده با تراکم پایین و کاغذ های سولفیتی به عنوان مواد اولیه و پایه ساخت کاغذ های مومی خشک هم استفاده به عمل می آید. همان کاغذ کرافت و سولفیت شسته شده را سیقلی داده و برق می کنند و آنگاه از آن کاغذ مومی مرطوب نیز به دست می آورند. در کاغذ مومی مرطوب روی کاغذ های کرافت طبیعی و سولفیت برای پوششی از موم استفاده می شود تا درخشندگی سطح بالایی برای استفاده های بعدی مورد نطر ایجاد شود.

کاغذ pouch

این کاغذ در واقع همان کرافت فوق براق بوده که با یک ماده پلاستی سایزر (phasticizer) پوشش داده شده است تا مقاومت و کیفیتش افزایش یابد.کرافتی که با این ماده پوشش داده میشود تراکم بالایی دارد و در کنار سطح صاف و یراقی که عرضه می کند بسیار محکم است.از این کاغذ در بسته بندی های زیادی استفاده می شود که معروفترین استفاده از آن در بسته بندی صابون است.

کیفیت خوب کاغذ می‌تواند چاپ و رنگ‌های آن را به شکل بهتری نشان دهد، پس مهم است که کاغذ درست را انتخاب کنید، علی‌الخصوص اگر کاتالوگ شما پر از تصویر و عکس است. ما می‌توانیم کاتالوگ را با کاغذهای ۸۰ گرم  تا ۳۵۰ گرم چاپ کنیم که این موضوع به سلیقه و بودجه‌ ی شما بستگی دارد.

چاپ ساک دستی با کاغذ سنگ

چاپ ساک دستی با کاغذ سنگ به وسیله چاپ افست انجام میشود. قیمت چاپ ساک دستی با کاغذ سنگ ارزان است. تولید ساک دستی با کاغذ سنگ از تولید ساک دستی گلاسه ارزانتر محسوب می شود و روند تولید آن بسیار سریع تر است.

استفاده از کاغذ سنگ برای ساخت ساک دستی کاغذی

شاید شما هم دیده باشید که در بعضی موارد از کاغذ سنگ برای ساخت ساک دستی آماده استفاده می شود. ساخت ساک دستی کاغذی آماده بوسیله کاغذ سنگ مزایای زیادی دارد که از این موارد می توان به آسیب نرساندن به طبیعت برای استفاده از درختان برای تولید کاغذ را اشاره کرد. کاغذ سنگ نسبت به کاغذ معمولی از گراماژ بالاتری برخوردار است و زیبایی خاصی به کار ما می دهد. کاغذ سنگ قیمت پایین تری نسبت به کاغذ های معمولی در ساخت پاکت آماده دارد و می توان آن را جایگزین مناسبی برای کاغذ های گلاسه نامید. استفاده از کاغذ سنگ برای تولید ساک دستی آماده خیال ما را از خرید کاغذ های گلاسه و سلفون کشیدن روی آن راحت کرده و میتواند نیاز های ما را برای داشتن ساک دستی آماده با کیفیت بر طرف کند.کاغذ سنگ نوعی کاغذ است که بر پایه کربنات کلسیم و پلیلتیلن تولید می شود و کاربردهای متعدد در چاپ دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به ضد آب بودن و مقاومت در برابر پارگی و بدون الکتریسیته ساکن بودن ، اشاره کرد. و همچنین در برابر حشرات و مواد روغنی نیز مقاوم است. PH این نوع کاغذ خنثی بوده و گراماژ آن از ۲۰۰ تا ۵۰۰ گرم متغیر است .

چه زمانی کیسه‌های پلاستیکی جای خود را برای همیشه به ساک دستی کاغذی می‌دهند؟

در حال حاضر شاهد این هستیم که بسیاری از مشتریان ما به دنبال تغییر در روند استفاده از کیسه های پلاستیکی به ساک‌های دستی کاغذی چاپی هستند. به لطف افزایش آگاهی مردم توسط شبکه های تلویزیونی و رادیویی  مانند نشنال جئوگرافیک و شبکه‌های مستند و … و همچنین شرکت های فعال در حوزه حفظ محیط زیست و همچنین افراد عاشق محیط زیست، آگاهی عمومی جامعه در مورد تاثیر منفی پلاستیک در محیط زیست و به خصوص دریا‌ها و اقیانوس ها افزایش یافته و در پی از بین بردن و حذف کلی استفاده از پلاستیک در چرخه محیط زیست می باشند.

“معاون محیط زیست ایران با اشاره به اینکه از ۵۰ درصد کیسه های پلاستیکی فقط یک بار استفاده می شود و زباله های پلاستیکی یکی از بزرگترین زلزله‌های زیست محیطی در زمان ما است اعلام کرده اند که: سازمان حفاظت محیط زیست دستورالعمل مربوط به حذف کیسه های پلاستیکی را از چرخه مصرف و جایگزین کردن کیسه های زیست تجزیه پذیر را ابلاغ کرده اند و به زودی اجرایی می شود. ایشان از اینکه بخش های عمده ای از تالاب انزلی پوشیده از زباله از جمله کیسه های پلاستیکی است ابراز تاسف کرد و گفت: این رویه با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مغایر است و باید مردم بیش از پیش به موضوع محیط زیست توجه کنند . وی همچنین به اهمیت مدیریت پسماند در استان های شمالی کشور اشاره کرد و افزود : سازمان حفاظت محیط زیست برنامه های اجرایی خود را برای مقابله با حجم فزاینده پسماند در این استان ها ارائه می دهد .”

خبری که ذکر شد،یکی از اخباری است که به این امر مهم اشاره می کند.

کار های زیادی را می توان در جهت کاهش تاثیرات منفی پلاستیک بر محیط  زیست  انجام داد، به طور مثال از سوپرمارکت‌های زنجیره ای و محله ای بخواهیم که قسمتی از فروشگاه خود را به قفسه هایی اختصاص دهند که فقط کالاهایی را در آنجا قرار دهند که در بسته بندی هایشان از پلاستیک استفاده نشده باشد و از ساک دستی کاغذی به جای کیسه های پلاستیکی استفاده کنند تا خریداران و دوستداران محیط زیست بتوانند نقش خود را در کمک به دریاها و اقیانوس ها و جنگل ها خوب ایفا کنند و یا هنگامی که برای مراسمی مانند جشن تولد از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده نکنیم و یا هنگامی که به خرید میوه و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی و سایر محصولات می رویم از ساک دستی پارچه‌ای به جای کیسه های پلاستیکی استفاده کنیم.

کانادا، هند،افریقای جنوبی، تانزانیا،کنیا، تایلند و سنگاپور هم استفاده از کیسه پلاستیکی را ممنوع و یا در حال ایجاد مقدمات لازم برای اجرای این قانون هستند.سان فرانسیسکو اولین شهر آمریکا در اعمال قانون ممنوعیت استفاده از کیسه پلاستیکی بود.شهرهای اولکند و بوستون نیز در حال مقدمات لازم برای اجرای این قانون هستند. حتی در کشورهایی مثل تایوان، هند، اندونزی، میانمار، بنگلادش و پاکستان در آسیا و روآندا، اریتره، سومالی ، بوتساوانا و کنیا در آفریقا مصرف کیسه های پلاستیکی را ممنوع کرده اند اما ما هنوز به این موضوع دست پیدا نکرده ایم و البته در چندین سال آینده در کشور ما هم این اتفاق خواهد افتاد.

کاهش مصرف مقدار زباله های پلاستیکی با تغییر از کیسه های پلی اتیلن و پلاستیکی به ساک دستی آماده برای بقای محیط زیست یک حرکت مثبت است و روز به روز هم شاهد استفاده بیشتر مردم از ساک های دستی کاغذی یا ساک دستی سوزنی نسبت به کیسه های پلاستیکی هستیم.

اگر چه روش بازیافت پلاستیک که امروزه در سراسر دنیا و همچنین ایران رواج پیدا کرده یکی از راهکارهایی است که توانسته کمک شایانی به حفظ محیط زیست نماید، اما ضعف عمده در مرحله جمع آوری ضایعات است. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه نظیر ایران حداکثر ۳ درصد پلاستیک‌ها جمع آوری می شوند و فرهنگ جداسازی اقلام بازیافتی از مبداء هنوز در بسیاری از کشورها یا اصلا اجرا نمی شود و یا در برخی کشورها از جمله ایران به درستی انجام نمی گیرد. در واقع چنین طرحی نیازمند بستر بینش و آگاهی است که فرهنگ سازی آن باید از محیط خانواده ها آغاز و در مدارس و دانشگاهها به صورت یک عادت و فرهنگ اجتناب ناپذیر نهادینه شود. البته شهرداری تهران در این زمینه فعالیت های نسبتا خوبی را آغاز نموده، با این وجود حتی در بهترین شرایط، آموزش و فرهنگ سازی نیز تا رسیدن به شرایط ایدآل هنوز حداقل دو نسل انسانی باید جایگزین شوند.

مزایای تغییر از کیسه‌های پلاستیکی را به ساک‌های دستی کاغذی

  • ساک های دستی کاغذی از منابع طبیعی تجدید پذیر تولید شده اند .
  • استفاده از ساک دستی پارچه ای به منظور استفاده بعنوان هدایای تبلیغاتی
  • ساک های دستی کاغذی زیست تخریب پذیر هستند (اگر لمینت نباشند)
  • ساک های دستی کاغذی می توانند به کارخانجات کاغذ ارسال شوند و به کاغذ جدید تبدیل شوند
  • ساک های دستی کاغذی چندبار مصرف هستند و می توانید آن ها را برای مدتی طولانی نگه دارید و از استفاده از آن ها لذت ببرید.
  • ساک های دستی کاغذی جلوه مناسب تر و زیبا تری نسبت به کیسه های پلاستیکی دارند.
  • ساک های دستی کاغذی مقاومت بیشتر دارند و دیر تر خراب می شوند.
  • ساک های دستی کاغذی برای بچه ها مناسب هستند و خطری را ایجاد نمی کنند.
  • ساک های دستی کاغذی کمتر برای حیات وحش ما تهدید ایجاد می کنند.
  • ساک های دستی کاغذی می توانند زباله های زیست محیطی را به کمپوست باکیفیت کیفیت تبدیل کنند
  • در داخل خانه ساک های دستی کاغذی بعد از مصرف می توانند به قطعات کوچک پاره شوند و به کمپوست یا سطل بازیافتی اضافه شوند

ساک های دستی کاغذی نهایت تلاش خود را برای کاهش تاثیر منفی خود بر محیط زیست می گذارند. ما طیف وسیعی از ساک های دستی کاغذی چاپ شده را برای کمک به تغییر مصرف مردم در استفاده از ساک های دستی کاغذی به جای کیسه های پلاستیکی مخرب محیط زیست برای شما آماده کرده ایم تا این ساک های دستی کاغذی را با برند خودتان به دست مشتر هایتان برسانید و به نوعی در حفظ محیط زیست نیز شریک باشید.


معرفی ۱۰ چاپخانه برتر چاپ ساک دستی کاغذی در ایران 


۱. چاپ و بسته بندی آپامه

چاپ و بسته بندی آپامه

مجموعه آپامه یکی از بهترین مراکز چاپ و بسته بندی در سطح کشور به شمار می رود. این مجموعه متشکل از تیم متخصص در زمینه چاپ جعبه، چاپ کارتن، کارتن سازی، بسته بندی، چاپ لیبل، تولید و چاپ هارد باکس، چاپ کاتالوگ، بند ساک دستی، چاپ ساک دستی کاغذی، تولید جعبه لاکچری، چاپ کالیته و آلبوم محصولات، چاپ هولوگرام، هدایای تبلیغاتی، چاپ لیوان کاغذی، چاپ جعبه شیرینی، چاپ جعبه فست فود، تولید و چاپ کارت ویزیت لاکچری، چاپ ست اداری، تولید و برش فوم داخل جعبه می باشد. این مجموعه دارای بخش های تخصصی در زمینه تولید و چاپ انواع اقلام چاپی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

آدرس : میدان بهارستان . خیابان جمهوری . کوچه مراغه ای . ساختمان خلیج فارس ( لطفا قبل از مراجعه حضوری حتما هماهنگی صورت گیرد)

شماره تلفن: ۰۲۱۳۶۶۱۶۰۴۸

شماره موبایل : ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴


 

چاپ نقش الماس

اگر تا به حال به دنبال چاپ کارت ویزیت در فضای آفلاین بوده باشید، حتما نام چاپ نقش الماس به گوش شما خورده است. این چاپخونه بزرگ با پیشرفت چشم گیری که در این چند سال داشته است، توانسته مشتریان زیادی را تصاحب کند. این چاپخانه تخصصی، در زمینه چاپ فرم های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت و بروشور و انواع ست اداری فعالیت کرده و توانسته با قیمت ارزان و کیفیت خوبی که ارائه میدهد نام خود را بعنوان اولین تولید کننده چاپ کارت ویزیت برجسته و طلاکوب و پی وی سی مطرح کند. از دستاوردهای دیگر این چاپخانه میتوان به چاپ ۶ ساعته کارت ویزیت با کیفیت خوب اشاره نمود.

مجموعه نقش الماس را می‌توان بزرگترین مجموعه چاپ فرم‌های عمومی که از جمله آن میتوان به چاپ کارت ویزیت، چاپ لیبل، چاپ تراکت، چاپ سربرگ، چاپ ست اداری و … اشاره کرد، نامید. این چاپخانه از بدو حضورش تا الان پیشرفت شگفت انگیزی در حوزه چاپ کرده است و جالب است بدانید که همواره پیشرفت آن مستقیم بوده است با پیشرفت همکارانی که در این حوزه کار می‌کنند.

چاپ نقش الماس شاید در حوزه آنلاین (سایت و سئو) و برندسازی در حوزه آنلاین، برای پوشش دادن بازار وسیع تری از مشتریان هزینه زیادی نکرده است ولی توجه ویژه‌‌ای به مشتریان فعلی خود داشته و با تخفیف‌ها و آپشن‌ها و بروزرسانی دستگاه‌ها و امکاناتش توانسته رضایت هر چه بیشتر مشتریان فعلی خود که اغلب از همکاران هستند را جلب کند.
چاپ نقش الماس با راه‌اندازی امکان سفارش ۶ ساعته انواع فرم ‌های عمومی و بالا بردن کیفیت و امکانات خود و استفاده از کاغذ‌های ارزان تر، توانست مخاطبان و همکاران بیشتری را به سمت خود بکشاند.
درست است از نقش الماس انتقادهای‌ زیادی می‌شود ولی باید گفت که اگر فعالیت در حوزه آنلاین ( داشتن سئو و تجربه کاربری بهتر سایت ) را در نظر نگیریم، این چاپخانه بهترین انتخاب برای همکاران برای چاپ فرم‌های عمومی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت است

ماشین آلات مجتمع چاپ نقش الماس
  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر creo آنلاین هایدلبرگ
  • دستگاه لیتوگرافی مگنوس ۸۰۰ کداک فول اتوماتیک ( پرسرعت‌ترین و مجهزترین پلیت ستر جهان )
  • دستگاه یووی تمام اتوماتیک ساکورایی
  • دستگاه یووی سیلندری دوورقی
  • دستگاه سیلک یووی نیمه اتوماتیک
  • دستگاه امباس طرح کتان
  • دستگاه سلفون کشی تمام اتوماتیک حرارتی
  • دستگاه سلفون کشی تمام اتوماتیک دوکاره ( سرد و گرم)
  • دستگاه برش پلار دهنه ۹۲-۱۱۵
  • دستگاه پاکت سازی تمام اتوماتیک
  • دستگاه دایکات ۶۰-۹۰
  • دستگاه پانچ دورگرد کارت ویزیت BOSCH
  • دستگاه برش POLAR مدل های ۲۰۱۲-۲۰۰۸-۲۰۱۱

 

  • ۲ دستگاه ماشین چاپ چهار و نیم ورقی هایدلبرگ ۵ رنگ CD102-5L
  • ۱ دستگاه ماشین چاپ دوورقی هایدلبرگ ۵ رنگ CD 74-5L
  • ۴ دستگاه ماشین چاپ دوورقی هایدلبرگ ۴ رنگ
  • ۱ دستگاه ماشنی چاپ جنیوس ۵۲ یووی (Genius 52 UV) (با قابلیت چاپ بررروی انواع لیبل شیشه ای – پلی کربنات – پی وی سی و …)
  • ۱ دستگاه ۲ ورقی تک رنگ هایدلبرگ
  • ۱ دستگاه تمام اتوماتیک لمینیتور اتو باند مدل ۲۰۱۶ (AUTOBOND) (تنها دستگاه لمینیتور موجود در خاورمیانه- ساخت کشور انگلستان)
  • ۱ دستگاه مگنت گذار تمام اتوماتیک مخصوص کارت‌های بانکی مدل ۲۰۱۶
  • ۱ دستگاه پانچ تمام اتوماتیک کارت های بانکی و لمینیتی (با سرعت ۱۸۰۰۰ کارت در ساعت مدل ۲۰۱۶)
  • ۱ دستگاه لترپرس ۲ ورقی هایدلبرگ
  • ۱ دستگاه طلاکوب تمام اتوماتیک هایدلبرگ

نقاط قوت چاپ نقش الماس

  • داشتن امکانات و تجهیزات کافی در زمینه چاپ ۰ تا ۱۰۰ جعبه و انواع بسته بندی و چاپ مجله و کاتالوگ.
  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • خوش قولی و سر موقع تحویل دادن کارها در اغلب اوقات.
  • قیمت های بسیار خوب و رقابتی
  • امکان چاپ ۶ ساعته کارت ویزیت، تراکت و …
  • تنوع در چاپ انواع کارت ویزیت های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت پی‌وی ‌سی و لمینت.
  • دارای واحد جداگانه برای خط تا و صحافی فرم‌ها در تیراژ کم .
  • بهترین مرکز چاپ فرم‌های عمومی برای همکاران.
  • تخفیف‌های خوب برای همکاران .
  • اغلب سایت‌ها از این مجموعه برای سفارش فرم‌های عمومی خود استفاده می‌کنند.

نقاط ضعف چاپ نقش الماس

  • نداشتن واحد طراحی جداگانه برای رفع مشکلات طرح‌های آماده شده برای چاپ.
  • اگر شما برای اولین بار است که میخواهید کارت ویزیت یا دیگر فرم‌های عمومی را سفارش بدهید، نمیتوانید براحتی در سایت سفارش خود را ثبت کنید و امکان رفع مشکلات براحتی وجود ندارد.
  • یکی از نقاط ضعف این مجموعه در چاپ کارهای اختصاصی و اینکه ناظران چاپ براحتی نمی‌توانند بر سر کارشان نظارت داشته باشند. {برای کارهای چاپ اختصاصی توصیه نمی‌شود.}
  • سایت فقط برای همکاران طراحی شده و برای فرد ناآشنا اصلا کار با آن راحت نیست.
  • سایت تجربه کاربری خوبی ندارد.
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • بروز نبودن تیم مارکتینگ و استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی.

تعرفه چاپ کارت ویزیت نقش الماس

 


۲. چاپ آقا

چاپ آقا وقتی وارد بازار چاپ شد، همه رقبا فهمیدند رقیبی جدی را در کنار خود دارند. چاپ آقا با ورودش تحولی شگرف در حوزه چاپ آنلاین ایجاد کرد. رقبایی که تا آنروز به این فکر میکردند که هر چه مغازه بزرگتری داشته باشند یا هر چه به میدان بهارستان و خیابان جمهوری نزدیکتر باشند یا مغازه بهتری در پاساژ شقایق بگیرند، در آمد بیشتری خواهند داشت، یکدفعه از خواب خوش بیرون آمدند و دیدند که سهمی زیادی از بازار را از دست دادند.

وقتی حرف از استارت‌آپ میشه، اغلب تصور ما تیمی چند نفره با ایده ای نو و با یک سرمایه بسیار کم است، ولی چاپ آقا از این قاعده مستثنی بود و با یک هزینه بسیار زیاد که تا آنروز شاید هیچ کسب و کاری در حوزه چاپ هزینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ خود نکرده بود (حتی در خواب هم نمیدید )، وارد بازار چاپ شد.

چاپ آقا با استفاده از بهترین افراد حوزه دیجیتال مارکتینگ ورد بازار چاپ شد و کار خود را آغاز کرد و در سریع ترین زمان توانست سهم خوبی از بازار چاپ را متعلق به خود کند. این شرکت در ابتدا چاپخانه مستقل نداشت و از چاپخانه‌های تخصصی دیگر برای چاپ اقلام چاپی خود استفاده میکرد. در ابتدا موسسین چاپ آقا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم میکردند و آن نداشتن افراد متخصص در حوزه چاپ بود. افرادی که به عنوان ناظر وظیفه نظارت بر چاپ را بر عهده داشتند. البته هنوز هم که هنوزه احساس میشود که این مشکل در این چاپخانه پابرجاست. اغلب چاپخانه مشکل تیم دیجیتال مارکتینگ دارند و چاپ آقا مشکل متخصص چاپ…

چاپ‌آقا یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۹۴ شروع به کار کرده است. دفتر مرکزی چاپ آقا در خیابان قنبرزاده تهران است و چاپخانه آن در خیابان جمهوری تهران قرار دارد. محصولات چاپ آقا عبارتند از: تراکت، بروشور، استند، کارت ویزیت، ست اداری، سربرگ، فاکتور فروش، لیبل، ساک دستی و…

شرایط ارسال تهران به این صورت است که یا میتوانید به مرکز تحویل تهران مراجعه کنید با با هزینه خود شما، سفارش ارسال می‌شود. برای ارسال به شهرستان نیز، ارسال توسط تیپاکس انجام می‌شود. می‌توان از معایب چاپ آقا به این اشاره کرد که هیچ هزینه ای را در مورد ارسال گردن نمی‌گیرد.

محصولات چاپ آقا شامل گارانتی هستند و شرایط اعمال آن عبارتند از:

جابجایی و قرارگیری نادرست رنگ‌ها یا کامل چاپ نشدن طرح روی محصول، برش محصول به داخل ناحیه اطمینان، آسیب دیدگی‌ محصول

نقاط قوت چاپ آقا

  • دارای تیم متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • دارای سایتی با تجربه خوب کاربری
  • دارای ابزار طراحی آنلاین
  • فایل‌ها قبل از چاپ توسط نرم‌افزارهای تخصصی چک می شود.

نقاط ضعف چاپ آقا

  • نداشتن تیم متخصص در حوزه چاپ
  • قیمت بالاتر نسبت به مجموعه‌های دیگر چاپی
  • نداشتن فرم‌های چاپ ۶ ساعته

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آقا


۳. چاپ متین

شرکت چاپ متین شرکتی بسیار نوین و توسعه یافته است. این شرکت در هر روز بیش از ده پروژه از مشتریان خود به صورت آنلاین دریافت می‌کند و با مجهزترین و بروزترین دستگاه‌ها آن‌ها را تحویل مشتریان خود می‌دهد.

خدمات این شرکت شامل چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری و مدیریتی و … می‌باشد.

 یکی از خوبی‌های این شرکت دارا بودن سیستم پشتیبانی آنلاین است که شما را در زمینه‌های چاپ و طراحی و … راهنمایی می‌کند. همچنین موردی که این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند این است که این شرکت حامی محیط‌ زیست است و تمامی رنگ‌ها و الیاف‌ها‌ی استفاده شده در صنعت چاپ در این شرکت سازگار با محیط زیست می‌باشد.

این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی سفارشات مشتریان خود را به سرتاسر کشور ارسال می‌کند. این شرکت محیطی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند بسته به شرایط و سلیقه خودشان، از بین بهترین طرح هایی که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده میشود، طرح خود را انتخاب کنند و درخواست چاپ نمایند. همچنین این شرکت تضمین کیفیت و قیمت پایین خود را نیز میدهد که این به نوبه خود در دنیای امروز بی‌نظیر است.

نقاط قوت چاپ متین

  • قیمت رقابتی
  • سایت به گونه ای طراحی شده که بسیار کاربر پسند بوده و از لحاظ سئو، در کلمات پر رقابت در صدر نتایج گوگل می‌باشند.
  • کاربر براحتی میتواند با کمی شناخت نسبت به اقلام چاپی که می‌خواهد پیدا کند و قیمت محصولات را محاسبه و سفارش دادن در این سایت براحتی قابل انجام است.

 نقاط ضعف چاپ متین

  • یکی از نقاط ضعفی که در موقع سفارش میتوان آن را حس کرد، اینکه چاپ فرم‌های عمومی این چاپخانه در چاپخانه‌های بزرگتری انجام می‌شود. حداقل در بعضی موارد وقتی چاپخانه های بزرگتر مثل چاپ نقش الماس بخاطره مشکلات داخلی قادر به انجام به موقع سفارشات نیستند ، این چاپخانه نیز بصورت مستقیم مشکلاتی برایش ایجاد میشود. در حالی که همه توضیحات در این سایت میخواهد این نکته را به شما بگوید که دارای چاپخانه ای مستقل هستند.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ متین


۴. چاپ شاپرک

این شرکت در خیابان انقلاب تهران واقع شده است. به گفته افراد حاضر در این شرکت، این شرکت کامل‌ترین مرکز تخصصی طراحی و چاپ آنلاین و حضوری در کل ایران است. به گفته افراد حاضر در این شرکت، این مجموعه مبتکر اولین سایت سفارش آنلاین چاپ در کشور می‌باشد که خب در ابتدا کاری بسیار بسیار بزرگ بوده است و خود باعث شد که امروزه تمامی شرکت‌های چاپی، وبسایت داشته باشند و سفارش آنلاین دریافت کنند.

ارسال سفارشات این شرکت به سرتاسر تهران با تنها ۱۵ هزار تومان انجام می‌شود و برای ارسال به سرتاسر کشور، تا باربری و یا تیپاکس رایگان تحویل داده می‌شود. از مزایای دیگر سایت چاپ شاپرک این است که کار مشتری را راحت کرده و طرح‌های آماده برای پاکت و تراکت و.. را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این شرکت این است که دارای نرم افزار طراحی آنلاین است که یک نرم افزار تحت وب می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که بدون هیچ دانش و تمرین قبلی، طرح مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید و به شرکت سفارش دهید.

در این شرکت شما هم میتوانید سفارش آنلاین بدهید و هم به صورت حضوری مراجعه کنید و سفارش بدهید.این شرکت در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ مشغول به کار است و در روز‌های پنجشنبه، از ساعت ۹ تا ۱۳ مشغول به کار است و جمعه‌ها نیز تعطیل می‌باشد.

نقاط قوت چاپ شاپرک

  • سایت از لحاظ کاربری پیشرفت خوبی داشته.
  • هزینه ثابت ۱۵ هزار تومانی برای پیک .
  • داشتن نرم افزار طراحی آنلاین.

نقاط ضعف چاپ شاپرک

  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ و سئو قوی
  • نداشتن چاپخانه مستقل برای چاپ فرم های عمومی
  • این گروه از پیشگامان راه‌اندازی سایت آنلاین چاپ بودند ولی در ادامه پیشرفت چندان زیادی نداشتند و همیشه جز سایت‌های معمولی در زمینه چاپ به شمار می‌آمده است.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ شاپرک


۵. معرفی چاپ کهن

چاپ کهن را میتوان از قدیمی‌ترین چاپخونه‌های چاپ دیجیتال در کشور نامید. در بعضی موارد نام چاپ دیجیتال در ایران با نام چاپ کهن عجین می‌شود. این چاپخانه بزرگ درحال حاضر در میدان هفت تیر تهران واقع شده است. این شرکت با مدیریت آقای احمد کهن و با تکنولوژی و دستگاه‌هایی به روز در زمینه چاپ دیجیتال در حال فعالیت است. از خوبی‌های دیگر این مرکز، ارائه خدمات آنلاین می‌باشد. همچنین شما میتوانید وارد سایت این مرکز چاپ شوید و با انتخاب مواردی که میخواهید و مورد نیاز شماست؛ قیمت نهایی را مشاهده کنید و پس از آن به صورت آنلاین اقدام به پرداخت نمایید.

خدمات این شرکت شامل: چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، چاپ فضای خارجی و چاپ اختصاصی می‌باشد. همچنین قابل ذکر است که ساعت کار این مرکز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب می‌باشد.

نقاط قوت چاپ کهن

  • قدمت بالا در حوزه چاپ
  • پوشش بخش وسیعی از کارهای مربوط به چاپ دیجیتال
  • بروز بودن دستگاه‌های چاپ
  • پوشش دادن بخش های چاپ دیجیتال و چاپ افست و هدایای تبلیغاتی
  • قیمت پایین نسبت به مجهز بودن به دستگاه های بروز

نقاط ضعف چاپ کهن

  • نداشتن افراد متخصص در زمینه چاپ
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ
  • مشکلات در تجربه کاربری سایت
  • کیفیت متوسط نسبت به امکانات بالا
  • بروز نبودن پرسنل

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ کهن


۶. معرفی چاپ اندیشه برتر 

 مجتمع چاپ لیتوگرافی صحافی اندیشه برتر در تهران و در خیابان انقلاب واقع شده است. در این مجتمع از پیشرفته ترین تجهیزات ممکن استفاده می‌شود؛ که این تجهیزات کاملا مطابق با استاندارد‌های جهانی است. همچنین در این مجتمع زمان درخواست کار شما تا تحویل آن به شما بسیار کم است و در سریع ترین زمان ممکن کار شما را انجام می‌دهند.

از مهم ترین موارد که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد، تعرفه‌ها است که در این مجتمع تعرفه تمامی خدمات واقعا خوب و پایین هستند. از خدمات این مجتمع می‌توان به چاپ کاتالوگ، چاپ مجله، بسته‌بندی، لیتوگرافی، چاپ افست، خدمات سلفون، خدمات یووی، صحافی و چاپ جعبه اشاره کرد.

مجتمع چاپ اندیشه برتر افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد که میتوان به‌یکی از آن‌ها که کسب رتبه یکم در هفدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور در سال ۱۳۹۶ است، اشاره کرد.

شعار این شرکت ” انجام کلیه خدمات چاپی زیر یک سقف” است؛ که به خوبی به شعار خود عمل می‌کنند.

نقاط قوت چاپ اندیشه برتر

  • داشتن امکانات و تجهیزات کافی در زمینه چاپ ۰ تا ۱۰۰ جعبه و انواع بسته بندی و چاپ مجله و کاتالوگ.
  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.

نقاط ضعف چاپ اندیشه برتر

  • سایت اندیشه برتر تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • نداشتن سایت بروز .
  • مشتری برای سفارش کار اختصاصی نیاز به ناظر چاپ دارد.
  • نداشتن پشتیبانی آنلاین .
  • بروز نبودن تیم مارکتینگ و استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت اندیشه برتر


۷. چاپ قوانین

مجتمع چاپ قوانین در خیابان آیت‌الله سعیدی تهران و میدان بهارستان تهران واقع شده است که در صورتی که شما از تهران سفارش بدهید، سفارش خود را می‌بایست از شعبه میدان بهارستان تحویل بگیرید و در صورت سفارش از شهرستان، سفارش در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تحویل داده خواهد شد.
این شرکت از دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا در حال استفاده است. از نکاتی که این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌سازد، این است که این شرکت عکسبرداری صنعتی نیز انجام می‌دهد که از تجهیزات حرفه ای عکاسی و کارشناسان خبره در این حوزه استفاده می‌کند. همچنین این شرکت در پروژه ‌های طراحی گرافیکی، از بهترین و خبره ترین طراحان استفاده می‌کند. از دیگر خدمات این شرکت میتوان به تولید موارد زیر اشاره کرد:

کارت ویزیت – ساک دستی – پاکت گلاسه – لیوان کاغذی – جعبه دستمال کاغذی – تقویم رومیزی – تقویم دیواری و …..

این مجتمع مجهز به :

  •  ۲ دستگاه هایدلبرگ دوورقی ۴ رنگ اسپید مستر
  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی مدل ۲۰۰۹
  • دستگاه سلفون کشی واتربیس
  • ۲ دستگاه برش دیجیتال پلار
همچنین شما میتوانید اقدام به طراحی آنلاین در این سایت کنید.

نقاط قوت چاپ قوانین

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • دارای بخشی برای طراحی آنلاین کارت ویزیت و تراکت
  • چاپ ۴۸ ساعته
  • قیمت رقابتی
  • سابقه چند ساله در چاپ فرم‌های عمومی

نقاط ضعف چاپ قوانین

  • سایت تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • استفاده از روش های قدیمی بازاریابی .
  • نداشتن امکان پیک کردن و ارسال سفارشات.
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ و سئو قوی.
  • بروز نبودن سایت .

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ قوانین


۸. چاپ آراد

مجتمع چاپ آراد در خیابان جمهوری تهران واقع شده است. همچنین چاپخونه اصلی آن در جاده قدیم قم قرار دارد. این شرکت در سال ۸۷ شروع به کار کرد. خدمات مجتمع چاپ آراد عبارتند از: خدمات چاپ، کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری، بروشور، کاتالوگ، هدایای تبلیغاتی، پاکت نامه و انواع سفارش عمومی و اختصاصی .

همچنین این شرکت از ماشین آلات روز دنیا استفاده می‌کند و برای حمایت از نسل جوان اکثر کارکنان آن، جوان هستند. همچنین بزرگترین نقطه قوت آن، این است که اولین اپلیکیشن اندرویدی ثبت سفارس چاپ در کل کشور را راه اندازی کردند.

از دیگر مزیت‌های این سایت این است که، برعکس سایت های چاپی دیگر، شما میتوانید بدون اینکه سفارشی ثبت کنید، تمامی تعرفه‌های خدمات مجتمع آراد را ببینید و بعد از آن تصمیم خود را بگیرید که کار خود را به آن‌ها واگذار می‌کنید یا خیر!

همچنین ارسال سفارشات به باربری(برای شهرستان) کاملا رایگان است.

نکته مهم اینجاست که، چاپ آراد یک جنس را دوشنبه هر هفته تا ۵۰ درصد تخفیف می‌گذارد که این کار واقعا در این شرایط و اوضاع اقتصادی قابل تحسین است. همچنین در انتهای هر ماه به ازای هر ۳ میلیون تومان خرید ،۶ درصد و به ازای هر ۶ میلیون تومان خرید،۸ درصد و به ازای هر ۹ میلیون تومان خرید ۱۰ درصد و به ازای هر ۱۲ میلیون تومان خرید، ۱۲ درصد تخفیف به مشتریان خود می‌دهد!!!!

ماشین آلات موجود در مجتمع چاپ آراد :

  • دستگاه چاپ دوورقی ۴ رنگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه سلفون کشی واتربیس
  • خط کامل صحافی منگنه
  • خط کامل صحافی فنر
  • دستگاه تاکنی دوورقی
  • دستگاه دایکات فکی
  • سه دستگاه برش دیجیتال

نقاط قوت چاپ کتیبه پردازان آراد

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • داشتن اپلیکیشن برای ثبت سفارشات و پیگیری آنلاین .
  • تخفیفات ویژه ماهیانه
  • هزینه پیک شهری (ارسال از چاپخانه به باربری طرف قرارداد) سفارشات مشتریان آراد از طریق باربری های مشخص شده بصورت رایگان می باشد.

نقاط ضعف چاپ کتیبه پردازان آراد

  • سایت تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • استفاده از ابزارهای سنتی برای بازاریابی.
  • سایت دیزاین جالبی ندارد.
  • نداشتن تیمی بروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو.

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آراد


۹. چاپ طراحان

چاپ طراحان، مرکز تخصصی طراحی و چاپ روی کاغذ و مقوا است که در خیابان جمهوری در تهران واقع شده است. به گفته افراد حاضر در این مجموعه، این مرکز چاپ دارای بهترین و بروز‌ترین دستگاه‌ها و همچنین متخصص‌ترین و مجرب‌ترین کارکنان است. در این مرکز تمامی قیمت ها مقطوع است و برای سفارش‌های زیر صد هزار تومان تسویه قبل از کار و برای سفارش‌های بالای صد هزار تومان، هفتاد درصد مبلغ به صورت بیعانه دریافت می‌شود.

  • باید سعی کنید سفارش خود را قبل از ساعت ۱۳ ثبت کنید؛ چرا که بعد از این ساعت سفارشات یک روز دیرتر تحویل می‌شود.
  • خدمات چاپ طراحان شامل کارت ویزیت، لیبل، تراکت، پاکت، سربرگ، کاتالوگ، ست اداری، پوستر، تقویم و… می‌باشد.
  • چاپ طراحان دارای واحدی مجزا برای تحویل سفارشات مشتریان خود است.

ویژگی های مجموعه طراحان :

  • امکان ثبت سفارش آنلاین ۲۴ ساعته
  • دریافت فایل از طریق ایمیل
  • تحویل به موقع سفارشات
  • پاسخگویی مناسب پرسنل
  • ارسال رایگان(شهرستان)
  • گارانتی چاپ

 

این مجموعه مجهز به :

  •  دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی هایدلبرگ
  • دستگاه چاپ افست دوورقی چهاررنگ هایدلبرگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه لترپرس ۲ ورقی
  • دستگاه دایکات ۲ ورقی
  • دستگاه لمینت چسب سرد جهت لمینت کارت و مقوا
  • دستگاه برش تمام اتوماتیک پلار ۲۰۰۶

نقاط قوت چاپ طراحان

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • پشتیبانی از طریق واتس اپ
  • راه اندازی فرم های عمومی ۶ ساعته
  • دارای تخفیفات ماهیانه برای همکاران
  • دارای امکانات خوب برای سفارشات شهرستان

نقاط ضعف چاپ طراحان

  • امکان تاخیر در آماده‌سازی فرم های عمومی وجود دارد. (خصوصا فرم‌های ۶ ساعته)
  • سایت طراحان تجربه کاربری چندان جالبی ندارد. کار با آن چندان راحت نیست.
  • هنوز در بعضی مواقع مشکلات چاپی را بر عهده نمی‌گیرند.
  • از روش‌های سنتی برای بازاریابی خود استفاده میکنند، و توان هیچگونه رقابتی در حوزه چاپ آنلاین ندارند.
  • کیفیت چاپ نسبت به قدیم بهتر شده است ولی برای رقابت با بزرگان بازار راه زیادی برای پیمودن دارد.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ طراحان

 


۱۰. چاپ آذرخش

چاپ طرح نو آذرخش در میدان بهارستان تهران واقع شده است. به گفته مسئولین این مرکز، این مرکز چاپ بیش از ۱۰ سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت است و از کادری کاملا مجرب و متخصص استفاده می‌کند. همچنین چاپ اذرخش اولین ابداع کننده فرم‌های ۱۰۰۰ تایی عمومی در کل ایران است!

خدمات چاپ طرح نو آذرخش عبارتند از: کارت ویزیت، فرم‌های عمومی، فرم‌های اختصاصی، پاکت و هدایای تبلیغاتی

در این سایت شما میتوانید سفارش آنلاین بدهید و همچنین قبل از هرگونه سفارشی به مراجعه به بخش لیست قیمت در سایت، میتوانید از تمامی قیمت‌ها و تعرفه‌های خدمات چاپ طرح نو آذرخش آگاه شوید. همچنین مشتری میتواند از لحظه ثبت سفارشات تا دریافت کار فرایند تولید را کاملا پیگیری کند که بسیار عالی است. مشتریان چاپ آذرخش بسیار زیاد هستند که می‌توان از معروف‌ترین‌های آن‌ها به  بانک پارسیان،صنایع سنگ ناب، امنیت انتقال داده آریا، اتوماسیون ساختمان آترینا و … اشاره کرد. همچنین قالب هایی به صورت رایگان در این سایت قرار گرفته است، که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نقاط قوت چاپ طرح نو آذرخش

  • دارای چاپخانه مستقل برای چاپ عمومی هستند.
  • سابقه طولانی در حوزه چاپ فرم‌های عمومی

نقاط ضعف چاپ طرح نو آذرخش

  • امکان تاخیر در آماده‌سازی فرم های عمومی وجود دارد.
  • سایت بسیار کند است و تجربه کاربری جالبی ندارد.
  • هیچ گونه پیشرفتی به علت نبود برنامه برای بازاریابی و یا استفاده از روش های سنتی بازاریابی، در این مجموعه دیده نمی‌شود.
  • سایت از لحاظ ظاهری بسیار بد طراحی شده است.
  • اصلا توان یا انگیزه رقابت در حوزه چاپ آنلاین در این سایت دیده نمی‌شود.

 

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آذرخش

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.