۱۰ فروشگاه چاپ سررسید اختصاصی و تقویم در سال ۱۴۰۲

6

سررسید ارزان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مهم به شمار می رود که اغلب در سال جدید، بعنوان هدیه به کارمندان، مشتریان و یا مخاطبان خود می‌دهیم.
چاپ اختصاصی سررسید به منظور اختصاصی کردن سررسید با چاپ عکس و لوگو در آن انجام می شود؛ اینکار عموما باید ۳ ماه قبل از شروع سال جدید انجام شود. مثلا برای چاپ اختصاصی سررسید سال ۱۴۰۱ باید دی ماه ۱۴۰۰ اقدام به چاپ سررسید کرده تا در صف شلوغی نزدیک سال جدید قرار نگیرید.

 قیمت سررسید هم نسبت به جنس و متریال و نوع چاپ روی سررسید تعیین می شود و اگر چاپ بصورت اختصاصی باشد قیمت بالاتر، اگر سررسید بصورت طلاکوب و چاپ روی جلد آن انجام شود، قیمت خرید سررسید ارزانتر می‌شود.

قیمت و سفارش سررسید ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

سالنامه ها هر سال با تغییرات زیادی نسبت به سال قبل خود طراحی و چاپ می شوند. بماند اینکه هر سال به علت گرانتر شدن قیمت‌ها و کم شدن متریال مرغوب، تولید کنندگان کمتر به فکر چاپ و تولید سررسید‌های زرق و برق دار میکنند و همه تلاش خود را میکنند که سررسید برای مشتری قیمت کمتری داشته باشد.

در کنار سررسید ها، تقویم رومیزی و تقویم دیواری هم فروش خود را دارند و همانند سررسیدها بصورت اختصاصی و عمومی چاپ می شوند. با این تفاوت که برای سررسید ها از لت برای چاپ اختصاصی آن استفاده شده و تقویم ها باید بصورت اختصاصی، همه صفحاتش چاپ شود. از چاپ طلاکوب میتوان برای چاپ سررسید تبلیغاتی یا تقویم در تعداد کم استفاده کرد و آنها را به صورت طلاکوب برای مشتریان خاص کرد.

زمانی که به آخر سال نزدیک می شویم یکی از دغدغه مدیران، خرید سررسید و تقویم و توزیع آن میان کارمندان و مشتریان خود می‌شود. پیدا کردن بهترین فروشگاه تولید و پخش سررسید تبلیغاتی به یکی از دغدغه های مهم آنها تبدیل می شود. پاسخ به این سوالات میتواند بار سنگینی از دوش آنها بردارد سوالاتی مثل:

چاپ سررسید چند روز زمان می‌برد ؟

چاپ سررسید اغلب در آخر سال انجام می‌شود. در این برهه از زمان اغلب فروشگاه‌ها دارای فرم‌های آماده سررسید هستند و فقط صفحات( لت اختصاصی ) را چاپ و داخل سررسید قرار داده و صحافی می‌کنند.

قیمت و سفارش سررسید ۰۲۱۲۶۴۲۲۷۵۲

قیمت سررسید از چقدر شروع می‌شود؟

اغلب قیمت سررسید، نسبت به نوسانات دلار هر سال دچار تغییرات زیادی می‌شود. این تغییرات شامل قیمت کاغذ و جلد سرسید شده و بر روی قیمت نهایی آن تاثیر زیادی میگذارند. هر چه کیفیت این اجناس بهتر باشد قیمت سررسید نیز به مراتب بیشتر می شود.

قیمت سررسید تبلیغاتی متنوع است و از قیمت گران تا قیمت ارزان را شامل میشود. در اینجا ذکر این نکته لازم است که قیمت سالنامه های تبلغاتی هر ساله با توجه به متغیر بودن قیمت ها متغیر است. بعنوان مثال قیمت سررسید تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ از قیمت ۱۱ هزار تومان حدودا شروع میشد.

چاپ سررسید تبلیغاتی چند روز زمان میخواهد؟

زمان چاپ سررسید و تقویم تبلیغاتی هر تولید کننده متفاوت است و وابسته به توانایی دستگاه های چاپ، تعداد پرسنل، میزان تعهد کاری و غیره دارد و در کل مهارت شرکت فروش سررسید دارد. اگر مشتری سفارشی سازی برای سررسید تبلیغاتی بخواهد بطور متوسط ۱۵ روز کاری زمان میبرد.

چند نوع سررسید داریم؟

از انواع سررسید ها میتون به سررسید رحلی، اروپایی، رقعی، جیبی، وزیری اشاره کرد.

ارزانترین فروشگاه خرید و چاپ اختصاصی سررسید کجاست ؟

در مقاله پیش رو ما به بهترین فروشگاه‌های سررسید ایران اشاره کرده‌ایم. بعضی از این فروشگاه‌ها از اجناس با کیفیت تر خارجی استفاده می‌کنند و داخل سررسید از چاپ چند رنگ استفاده می‌کنند که به مراتب قیمت سررسید را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

زمان مناسب برای خرید سررسید تبلیغاتی سازمانی چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید سررسید تبلیغاتی ماه آبان-آذر و دی است یعنی زمانیکه چاپخانه ها هنوز شلوغ نشده اند و میتوانند سفارش شما را در بهترین زمان انجام دهند. سررسید ارزان تبلیغاتی یکی از انتخاب های محبوب خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی انجام میشود. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد سازمان ها و کسب و کارها سررسید را بعنوان یک هدیه مناسب که به کارمندان، مشتریان و یا مخاطبان و همکاران خود میتوانند با شروع سال جدید و تبریک سال پیش رو خریداری کنند در نظر میگیرند.

نکته مهمی که در مورد زمان خرید سالنامه تبلیغاتی وجود دارد این است که همواره سعی کنید سفارش سررسید خود را به روزهای پایانی سال نندازید.

خرید سررسید تبلیغاتی ۵۰ عددی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

سریع‌ترین شرکت تولید کننده سررسید تو ایران کدام است؟

باید به این نکته توجه ویژه ای کرد که کیفیت نباید فدای سرعت شود. دیدن نمونه کارهای قبلی آن شرکت تولیدکننده سررسید میتواند ضمانتی بر کیفیت در کنار سرعت آن مجموعه باشد.

متنوع‌ترین سررسید‌های بازار رو کدوم شرکت تولید میکنه ؟

شرکت‌های زیادی امروزه دست به تولید سررسید درانواع مختلف میزنند. همه فروشگاه‌ها با تولید سررسید و تقویم در جنس ها و رنگ‌های مختلف تلاش میکنند مشتریان بیشتری را با خود همراه کنند.

سرسید و سالنامه چه ابعادی دارد؟ 

برای خرید سررسید یکی از نکاتی که خریداران سررسید به آن توجه میکنند ابعاد سررسید است. انواع قطع سررسید تبلیغاتی گوناگون است .

  • قطع سالنامه وزیری
  • قطع سالنامه رقعی
  • قطع سالنامه اروپایی
  • سالنامه جیبی
  • سالنامه خشتی
  • سالنامه سلطانی
  • سالنامه رحلی
  • سالنامه پالتویی
  • سالنامه جیبی
  • سالنامه ارگانالیز

چرا سررسید تبلیغاتی همواره انتخاب اکثر شرکت هاست؟

سررسید تبلیغاتی یا (سالنامه تبلیغاتی) یکی از انواع سررسیدهاست که همواره جزو سررسیدهای پرطرفدار بوده است. یکی از خصوصیات این سررسید این است که سازمانها و نهادها، شرکت ها میتوانند اطلاعات و مشخصات خود را بر روی آن و بطور معمول در صفحات ابتدایی درج نمایند.

بازار بورس سررسید ایران کجاست؟

میتوان گفت بازار بورس سررسید و تقویم میدان بهارستان، ابتدای خیابان جمهوری است. لازم به ذکر است بیشتر این فروشگاه ها دارای سایت هستند و میتوانید با مراجعه به سایت آنها از سررسید ها و تقویم‌های آنها دیدن کنید.

ارزان ترین نوع سررسید تبلیغاتی چه قیمتی است؟

اینکه سالنامه سررسید چه قیمتی دارد وابسته به تورم سال دارد و اینکه قیمت کاغذ، چسب و حقوق پرسنل چقدر است و به نوع کیفیت تقویم و متریال سررسیدتبلیغاتی قیمت سررسید ها پایین می آید.

گران ترین سررسید تبلیغاتی چه قیمتی است؟

بصورت کلی سررسیدهای با جنس چرم طبیعی گران ترین نوع سررسیدهای تبلیغاتی می باشند. سررسیدهای وزیری، رحلی تبلیغاتی با جنس چرم طبیعی گران ترین نوع سررسیدها هستند.

بهترین چاپخونه برای تولید سررسید اختصاصی و تقویم کجاست؟

اغلب فروشگاه‌های قدیمی تولید کننده سررسید دارای چاپخانه اختصاصی هستند. اما در ابتدای سفارش میتوانید با سوال کردن از آنها و یا مراجعه به چاپخانه برای سفارش، از کیفیت سفارش خود مطمئن شوید.

ارزونترین مدل های سررسید رو کجا میتونم پیدا کنم؟

میتوان گفت هرچه سررسید از کیفیت پایین تری داشته باشد و کوچک تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب پایین تر است.

سررسید تبلیغاتی را چگونه شخصی سازی میشود ؟

سررسید سفارشی و یا سررسید اختصاصی تبلیغاتی با توجه به درخواست شما و لت گذاری برای مشتریان تولید می شود.

محتوا پنهان

سررسید چیست؟

سررسید چیست؟

سررسید، دفترچه یا دفتر یادداشت روزانه است که تاریخ و وقایع مهم سال در آن ثبت شده است و یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد است، که استفاده از آن نفعی دوجانبه، هم برای اعطا کننده و هم هدیه گیرنده محسوب می‌شود. در واقع سررسید یا به عبارتی دیگر سالنامه یک دفترچه یادداشت روزانه می باشد و تنها تفاوت کلی آن در صفحات تاریخ دار آن می‌باشد.

سالنامه در برگیرنده فهرست مناسب هایی که با توجه به تصمیمات گرفته شده تا یادآوری خاطرات، اتفاقات گذشته زنده نگه داشتن نام استان ها بزرگ و نام آور می باشد در حقیقت در یک سررسید به حقایق و اتفاقات گذشته و حال اشاره کرده و حتی می تواند  یک ابزار برای برنامه ریزی زمان آینده باشد

سررسید را می توان از منظر دسته بندی تاریخی به چهار دسته سررسید روز شمار، سررسید دو روز شمار، سررسید هفته شمار و سررسید ماه شمار تقسیم کرد. بر اساس نوع جلد نیز انواع مختلفی از سررسیدها را داریم که می توان به سررسید چرم طبیعی یا سررسید چرم مصنوعی،سررسید سلفونی (گلاسه با روکش سلفون مات یا براق)، سررسید گالینگور، سررسید ترمو و سررسید چرم با چاپ اختصاصی اشاره کرد.

سازمانهای مختلف هر سال سالنامه را چاپ می کنند این مراکز سعی می کنند که اطلاعات کمیاب قابل استفاده سرگرم کننده و مفیدی را جهت کارایی و کاربرد بیش تر در یک سررسید لحاظ کنند یک سالنامه ممکن است به مسائلی یا موضوعات مختلف که شامل اقتصاد، سیاسی، اجتماعی بپردازد و یا تنها فقط به بررسی یک موضوع خاص بپردازد که می شود نام آن سررسید همانند سررسید حافظ که در آن اشعار یا حتی فال حافظ وجود دارد.


سررسید یا سالنامه خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

سررسید یا سالنامه خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

یک سالنامه خوب باید در ابتدا موضوعات کاربردی را لحاظ کند و اطلاعات روز کاملا دقیق و درست در آن ثبت شود و صد البته خوانا باشد. رنگها به گونه ای انتخاب شود که چشم بیننده کمترین مشکل را در دید داشته باشد. متریال مصرفی کاغذ تحریر، گلاسه و همچنین روکش های جلد باید به صورتی انتخاب شود که نسبت به عملیات تولید سررسید عکس العمل منفی نشان ندهد.

اگر بخواهیم سررسید های کیفت بالا را با سررسید ارزان تبلیغاتی مقایسه کنیم میتوانیم به ماندگاری آن اشاره کنیم. شما اگر سررسید ارزان قیمت خرید کنید ماندگاری آن سررسید شاید برای شما یک سال هم نباشد ولی اگر سررسید کیفیت بالا یا سررسید لوکس تولید کنید و چاپ اختصاصی سررسید بزنید میتوانیم از آن سررسید به مدت یکسال که تاریخ انقضا سررسیدها هستند استفاده کنید . شما میتوانید با چاپ لوگو روی سررسید اختصاصی نتنها برند خود را به دیگران معرفی کنید بلکه یکسال در کنار مخاطبین و مشتریان خود در سخت ترین لحظات زندگی باشید . در بعضی اوقات مشتریان و مخاطبان شما از سررسید اختصاصی شما برای ثبت مهمترین اطلاعات مالی خود استفاده میکنند و برند شما را به همراه خود در این لحظات خواهند داشت .

سررسید خوب باید از لحاظ کنترل کیفیت بررسی شود تا یک سال دوام داشته باشد، بالطبع تمام موارد ذکر شده در تمام عملیات تولید سررسید تاثیرگذار خواهد بود و بنابراین سررسید خوب سررسیدی است که بتواند در یک سال دوام خوبی داشته باشد، همچنین مشخصات روزانه آن دقیق ثبت شده باشد و فضای خوب و کافی برای نوشتن داشته باشد.

از سه جنبه می توان یک سالنامه که مطابق با زندگی فعلی ایرانی باشد، را مورد بررسی قرار داد، اولین وجه، کاربردی بودن یک سررسید یا سالنامه است وجه بعدی آن، جنبه زیبایی شناختی یک سررسید و دیگری وجه فرهنگی آن است. در وجه کاربردی کیفیت صحافی کار، جادار بودن برای نت برداری و نوشتن، سبک بودن، داشتن پاکت مدارک انتهای سررسید و کش نگهدارنده و دیگر مواردی که در سررسیدهای قدیمی کمتر به چشم می خورد، بسیار مورد اهمیت است. شکیل بودن یک سررسید، آپشن های متنوع مانند داشتن گوشه های گرد شده، استفاده از سایزهای کوچک تر و روکش های متعدد و البته متنوع از پارچه گرفته تا جنس چرم، ترمو و غیره، حس زیبایی شناختی سررسید را ارتقاء می دهد.

در این سال های اخیر سررسید به عنوان های گوناگون به مرحله چاپ رسیده اند که از انواع آنها می توان به سررسید شهریار– سررسید پزشکی – سررسید مهندسی اشاره کرد .

از لحاظ فرهنگی نیز سررسید یا سالنامه ها با رویکردی متفاوت و تازه رو به رو شده اند و درحال تغییر فرهنگ شفاهی به فرهنگ نوشتاری هستند.

از یک نگاه دیگر سررسید یا سالنامه ای خوب محسوب می شود که از نظر کارایی کارآمد باشد، البته تنوع نوع جلد و متریال مصرفی آن و قطعا نوع صحافی نیز در خوب بودن یک سررسید تاثیرگذار خواهد بود.در واقع یک سررسید خوب استفاده و کاربرد خوبی نیز باید داشته باشد و البته اگر در سررسید بخش هایی برای موارد خاص و برنامه ریزی در نظر گرفته شود نیز کارایی بالاتری پیدا می کند.

در یک سررسید خوب، باید چند نکته لحاظ شود. در ابتدا از ظاهر مناسب و جذابی برخوردار باشد، سپس کیفیت تولید بالایی داشته باشد و در انتها بهره مندی از قیمت سررسید باید مناسب و حائز اهمیت باشد.


چرا خرید سررسید از اهمیت زیادی نزد مدیران برخوردار است ؟

شاید شما بعنوان مدیر شرکت و یا نماینده خرید شرکت همواره در خرید سررسید تبلیغاتی شرکت خود دچار تردید شده باشید که کدام یک از سررسیدها مناسب کسب و کار شماست و برای شما مفید است؟ کدام رنگ سررسید را خریداری کنید بهتر است؟ کدام یک از سالنامه های تبلغاتی را خریداری نمایید که  قیمت و کیفیت سررسید در آن مناسب باشد؟

سالنامه تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدایای تبلغاتی عید نوروز است.

بسیاری از شرکت ها برای عید نوروز، (عید رسمی ایرانیان و یکی از مهمترین اعیاد ایران است) بدنبال یک هدیه مناسب تبلیغاتی برای سازمان خود هستند. سررسید تبلیغاتی همواره یک گزینه مهم برای این موضوع است چرا که در طول سال افراد شامل مخاطبان، کارمندان از آن استفاده میکنند و خود این موضوع باعث میشود که برند شما در طول مدت زمان یک سال با مخاطبانتان باشد.

به یاد داشته باشید که افراد حتی با وجود اینترنت و صدها اپلیکیشن گوناگون کماکان نوشتن بر روی کاغذ سررسید را ترجیح میدهند و اتفاقات مهم و روزمره خود را بر روی سالنامه یا تقویم یادداشت میکنند.


از چه نوع کاغذهایی برای تولید سررسید استفاده می شود؟ 

از چه نوع کاغذهایی برای تولید سررسید استفاده می شود؟ 

اصولا کاغذهایی در تولید سررسید استفاده می شود را می توان به کاغذهای تحریر سفید برای تولید سررسید یا کاغذ تحریر کرم برای تولید سررسید یا کاغذ گلاسه برای تولید سررسید تقسیم نمود.

کاربرد کاغذ تحریر کرم رنگ در تولید سررسید اختصاصی

کاغذ تحریر که برای تولید سررسید استفاده می شود سفید است . اغلب از کاغذ تحریر سفید برای تولید سررسید استفاده می شود که گراماژ آن ۷۰ یا ۸۰ گرم است و اغلب برای کارها و سررسید های اختصاصی از کاغذ ۸۰ گرمی استفاده می شود و در بقیه موارد برای تولید سررسید از کاغذ ۷۰ گرمی تحریر سفید استفاده می شود. البته باید به این نکته هم توجه کرد که با انتخاب کاغذ ۸۰ گرمی تحریر سفید برای تولید سررسید ارزان، قیمت سررسید بیشتر شده و پیشنهاد نمیکنیم که از کاغذ ۸۰ گرمی تحریر سفید برای تولید سررسید ارزان تبلیغاتی استفاده نمایید.

کاربرد کاغذ تحریر کرم رنگ در تولید سررسید اختصاصی

از دیگر موارد کاغذ که برای تولید سررسید اختصاصی ارزان استفاده می شود و رنگ سررسید را تغییر میدهد و خاص تر می کند، استفاده از کاغذ کرم تحریر برای تولید سررسید است. این کاغذ که در طراحی و تولید سررسید سال۱۳۹۸ بیشتر استفاده شد، با جلوه دادن و خاص تر کردن سررسید می تواند کیفیتی بالاتر به سررسید داده و سررسید را اختصاصی تر کند. قیمت سررسید با کاغذ کرم تحریر از قیمت سررسید تحریر سفید گرانتر بوده و در گراماز ۷۰ گرمی و ۸۰ گرمی تولید می شود.

کاربرد کاغذ گلاسه در تولید سررسید اختصاصی

از دیگر موارد کاربردی در تولید سررسید های اختصاصی استفاده از کاغذ گلاسه ۹۰ گرمی تا ۱۳۵ گرمی در تولید سررسید ها است. اغلب از کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرمی برای تولید لت های اختصاصی سررسید استفاده می شود و اگر بخواهیم عکس یا نوشته ای تبلیغاتی در سررسید استفاده کنیم و لتی را در داخل سررسید تعبیه کنیم از کاغذ گلاسه برای چاپ آن لت اختصاصی سررسید استفاده می کنیم. چاپ لت اختصاصی اغلب روی کاغذ گلاسه انجام شده و در موقع تولید و صحافی سررسید اختصاصی ار آن استفاده می شود. برای برگه های روزشمار یا هفته شمار سررسید از کاغذ گلاسه کمتر استفاده می شود.


تولید سررسید چگونه به پیشرفت شرکت‌ها در امر بازاریابی کمک می‌کند؟ 

تولید سررسید چگونه به پیشرفت شرکت‌ها در امر بازاریابی کمک می‌کند؟ 

سالنامه یا سررسید تبلیغاتی بخش مهمی از فعالیت های ما می باشد که در اخر سال و برای سال جدید تهیه و تولید می شود. هدف از تولید سررسید و سالنامه را میتوان یادداشت بعضی از داده ها و نکات حساس، زمان و مکان قرارهای ملاقات‌، زمانبندی جلسات کمپانی و بقیه موردها شبیه دیگر به آن برشنرد.

علاوه بر این، در بازار کسب و فعالیت مدرن تولید سررسید بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مهم جهت بازاریابی و تبلیغ مارک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این هدیه تبلیغاتی تا جایی محبوبیت خویش را در قلب اشخاص گوناگون جای داده است که می‌توان اظهار کرد نسبتاً از تمام قشرها متفاوت مشتریان گرفته تا تک تک کارمندانتان توقع دارند که در سال جدید این هدیه تبلیغاتی را از رئیس خود بگیرند ، تا به آنها انگیزه ای دو چندان برای آغاز سال جدیدشان بدهد. از آن طرف هم اکثر شرکت‌ها و صاحبان شغل ها سررسیدها را بعنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص سال جدید در نظر می‌گیرند .

برخلاف برخی از کسب ‌و کارها که میلیون‌ها و یا این که میلیاردها تومان برای تبلیغ و برندشان از روش پیام‌های بازرگانی تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها و یا این که حتا چاپ کارت ویزیت یا چاپ کاتالوگ، چاپ تراکت و چاپ بروشورهای تبلیغاتی هزینه می‌نمایند، شما میتوانید با سرمایه پایین‌تر و به صرفه‌جویی در هزینه بازاریابیتان از چاپ سررسید و تولید تقویم دیواری و تقویم رومیزی استفاده نمایید و مطمئن باشید که با اهدای این هدیه‌ تبلیغاتی ارزان و مطلوب و کاربردی به دیگرافراد، قدمی مضاعف و گران بها جهت تبلیغ کسب ‌و کار خویش انجام داده اید.

از سررسید و سالنامه افراد میتوانند به سادگی هر جا که لازم باشد استفاده کنند و براحتی در کیف و در دست جا می شوند و هر نکته یا این که اطلاعاتی را که ضروری بدانند در آن یادداشت نمایند و حتی به دفعات به آن برگشت نمایند تا نوشته‌های قبل خویش را مرور یا این که تصحیح نمایند و یا این که این‌که چیزی به آن بیفزایند.

این قضیه بدین مفهوم است که آنها هر بار که به سررسید شما نگاه میکنند، علاوه بر هدفی که دارند، اسم و لوگوی کمپانی شما ‌را در روی سررسید اروپایی ارزان خواهند دید و این رخداد در ناخود آگاه آنها ثبت میگردد و چناچه بخواهند بخشی از متنی را که در سررسید اهدایی شما یادداشت کرده اند به یادآورند، لوگو و اسم کمپانی چاپ شده روی سررسید شما هم جزء تصاویری خواهد بود که در ذهن آنها نقش می‌بندد.

فکر کنید که مخاطبان شما شاید چه چیزهایی را در سررسید که به آنان کادو می‌دهید یادداشت کنند؟ و بدین تصور کنید که در‌صورتی‌ که آنها از سررسید تبلیغاتی شما برای نوشتن داده ها فراوان با اهمیت و یا این که حتی خاطرات روزمره خویش به کار گیری نمایند چه حادثه مهمی منتظر کسب ‌و کار شماست؟! بله! نکته اینجاست! کمتر کسی پیدا میشود که محل کار دربردارنده خاطرات و یا این که داده ها کاربردی خویش را دوربیندازد و این مسئله نوید دهنده این است که نام‌ و ‌نشان کسب ‌و کار شما تا مدت های متعددی با مخاطبانتان همراه خواهد بود! کافی است تا نسبت به رقبای خویش اندکی خلاقانه‌تر کار نمائید آنوقت این سررسید شماست که از همگان دلبری می نمایند.


سررسید ۱۴۰۱ چه ویژگی هایی دارد و باید چگونه آن را بخرید و سفارش دهید ؟ 

سررسید 1401 چه ویژگی هایی دارد و باید چگونه آن را بخرید و سفارش دهید ؟ 

چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ میتواند یکی از بهترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی در میان برند ها و انواع کسب و کارها باشد. چاپ سررسید ۱۴۰۱ یکی از مهمترین برنامه های تبلیغاتی انواع کسب و کارها شده است، بنابراین باید مدیران کسب و کارها برای این امر مهم برنامه های دقیق و حساب شده ای داشته باشند.

شما میتوانید یکی از انواع سررسید های تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر و نفیس انتخاب نمایید. این انتخاب بر اساس فاکتور هایی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

چرا چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ ؟

چرا چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ ؟ میتواند شروعی باشد برای معرفی این نوع هدیه تبلیغاتی قدرتمند. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که انواع سررسید ها بویژه سررسید اختصاصی از بهترین و موثر ترین و در عین حال نفیس ترین آنها است.

چاپ سالنامه اختصاصی میتواند هدیه ای تبلیغاتی موثر و پرشی در عرصه تبلیغاتی یک کسب و کار و برند باشد. به همین دلیل حساسیت در انتخاب نوع سررسید، نوع چاپ و چاپخانه و شرکت تبلیغاتی جهت همکاری در این نوع هدیه تبلیغاتی بسیار بالا است.

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت تبلیغاتی و چاپخونه برای همکاری اهمیت بالایی دارد، در ادامه به شرح بیشتر این موضوع میپردازیم.

سفارش سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱

برای سفارش انواع سالنامه های تبلیغاتی و انواع هدیه های تبلیغاتی باید بهترین شرکت تبلیغاتی را برای همکاری انتخاب نمایید. این انتخاب فاکتورهای زیادی دارد که شما باید همه آنها را در نظر داشته باشید.

یک شرکت تبلیغاتی خوب و  مناسب خود تولید کننده انواع هدیه های تبلیغاتی است و یا وارد کننده انواع هدیه های تبلیغاتی بدون هیچگونه واسطه ای است. این نوع شرکت ها در واقع توزیع کننده های اصلی انواع ابزارهای تبلیغاتی در میان سایر آژانس های تبلیغاتی هستند. شرکت های تبلیغاتی معتبر و قابل اعتماد دارای رزومه های قوی و همکاری های بیشماری با برند های و کسب و کارهای مختلف هستند.

انتخاب چاپخانه نیز به همین صورت است که باید یک چاپخانه معتبر و باسابقه را برای همکاری انتخاب نمایید. در ادامه به شرح بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

بهترین چاپخانه در تهران برای سفارش سررسید ۱۴۰۱

برای انتخاب یک چاپخانه مطمئن و باسابقه باید فاکتورهایی را در نظر بگیری. از جمله این فاکتور ها میتوان به بروز بودن دستگاه ها و امکانات آن باشد، مانند بخش های لیتوگرافی، چاپ افست، چاپ دیجیتال، بخش های صحافی و…

چاپخانه خوب در تهران قطعا یک چاپخانه با سابقه بالای یک تا دو دهه و در عین حال بروز است. یک شرکت تبلیغاتی خوب در کنار تیم تبلیغاتی، دارای یک چاپخانه مستقل با سابقه دو دهه است. این چاپخانه ها در میان رقبای خود طی چند سال اخیر موفق به دریافت نشان رضایت مندی مشتریان با ۹۳ درصد رای از سوی مشتریان شده است.

این میتواند دلیلی بر یک انتخاب درست باشد. بنابراین شما با انتخاب یک شرکت تبلیغاتی معتبر میتوانید در کنار آن به یک چاپخانه مناسب نیز رسیده و از خروجی کارها و سفارشات تبلیغاتی و… خود مطمئن باشید.

بنابراین با توجه به اینکه کیفیت هدیه های تبلیغاتی در میزان رضایتمندی و موفقیت در یک روش تبلیغاتی رابطه ای مستقیم دارد، انتخاب چاپخانه و تولید کننده هدیه های تبلیغاتی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید انجام پذیرد.

سررسید اختصاصی یا سررسید معمولی ۱۴۰۱ ؟

بحث در مورد اینکه سررسید اختصاصی یا سررسید معمولی برای تبلیغات و بازاریابی مناسب تر است بحثی پر نکته و پر نتیجه خواهد بود. اینکه چه نوع سررسیدی اعم از اختصاصی و یا معمولی برای چاپ تبلیغات بهتر است را میتوان بسته به یکسری فاکتورهای مهم مورد بحث قرار داد.

چاپ سالنامه چه از نوع اختصاصی و چه از نوع معمولی همواره از بهترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی بوده است. بنابراین میتوان گفت که این نوع روش تبلیغات بسیار پربازده و موثر نیز واقع خواهد شد. برند ها و کسب و کارهای زیادی همواره به دنبال برنامه ریزی های سالانه برای چاپ سررسید ها و انواع تقویم ها هستند و این استراتژی تبلیغات دائمی در برنامه هر ساله شان قرار دارد.

چاپ سررسید اختصاصی یا سررسید معمولی

چاپ سررسید اختصاصی یا سررسید معمولی همان طور که پیش تر نیز گفتیم یکی از متداولترین و پر بازده ترین انواع روش های تبلیغات است. اما این که سررسید معمولی برای تبلیغات انتخاب بهتری است یا سررسید اختصاصی، یک بحث مشخص و واضح است. شما کافی است فرق بیان این دو نوع سالنامه تبلیغاتی را بدانید.

در ادامه به تفاوت این دو نوع سالنامه تبلیغاتی میپردازیم؛

تفاوت سررسید اختصاصی و سررسید معمولی

همانطور که میدانید، چاپ سررسید معمولی تنها به چاپ لوگو و آرم روی جلد سررسید و یا روی پلاک سررسید اطلاق میشود. این در حالی است که در چاپ سالنامه اختصاصی نه تنها روی جلد سالنامه حک لوگو و آرم صورت میگیرد، بلکه لت هایی نیز بصورت اختصاصی طراحی شده و در صفحات ابتدایی سررسید قرار میگیرد.

وجود این لت های گلاسه با توجه به سفارشی بودنشان، میتوانند معرف بهتری برای آن کسب و کار و برند باشند. بنابراین میتوان گفت که سررسید اختصاصی میتواند بازدهی بهتری نسبت به چاپ معمولی انواع سالنامه ها داشته باشد.

البته این نکته را نیز یادآور شویم که سالنامه اختصاصی هزینه برتر بوده و سررسید های معمولی نیز به عنوان هدیه های تبلیغاتی بسیار قدرتمند و تاثیرگذار عمل میکنند.

چاپ سررسید اختصاصی و معمولی ۱۴۰۱

چاپ سررسیدهای اختصاصی یا سررسیدهای معمولی باید با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود چرا که کیفیت در رضایت مشتری بسیار موثر بوده و همانطور که کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی تاکید میکنند، این رضایتمندی مشتری است که میتواند فرایند اعتماد سازی را در ذهن مخاطب ایجاد نماید و آن را به سمت برندی خاص سوق دهد.

انتخاب چاپخانه یکی از مراحلی است که برای رسیدن به این مهم به آن توجه ویژه داشته باشید، بنابراین در انتخاب این فاکتور بی توجه نباشید.


معیارهای مشتریان در انتخاب سررسید چیست؟

معمولا مشتریان در نگاه اول به جلد سررسید نگاه می‌کنند و کیفیت بالای جلد و متریال استفاده شده در ساخت آن می تواند بر روی مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد. البته در بعضی موارد همکاران فقط روی جلد کار می‌کنند و صفحات داخلی را فراموش می کنند و مشتریان هم باید کیفیت چاپ صفحات داخلی را برای انتخاب یک سررسید خود در نظر بگیرند. عموما کسانی که در تولید سررسید های باکیفیت در بازار زبانزد هستند هرسال نسبت به تجربه قبلی خود کیفیت کار خود را بیشتر و سررسیدهای سال جدید را با کیفیت تر تولید می کنند.

اکثراً دیده شده که نسل جدید نیز با وجود داشتن لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه باز هم برنامه روزانه خود را در سررسید ثبت می کنند، این کاربرد سررسید نه تنها در ایران که حتی در خارج از کشور هم معمولاً دیده می شود. استفاده از سررسید همانند کتاب است همانگونه که لذت کتاب خواندن بسیار متفاوت تر از مطالعه فایل pdf و یا دیدن فیلم در سینما لذت بخش تر از تلویزیون است، استفاده از سررسید تبلیغاتی نیز پرکاربردتر و البته ملموس تر از محصولات دیجیتال است. جایگاه سررسید، حداقل در ایران، با توجه به نیاز مشتریان و شرکت هایی که هر روز بیشتر از دیروز متقاضی سررسید هستند تا مدت ها تغییر نخواهد کرد.


برای جلب توجه بیشتر مشتریان چه اقداماتی میتوان روی تقویم ها و سررسید ها انجام داد؟

برای جلب توجه بیشتر مشتریان چه اقداماتی میتوان روی تقویم ها و سررسید ها انجام داد؟

اگر ملاک را بر روی کیفیت و نو آوری قرار دهیم یک مجموعه تولید کننده خوب در زمینه تولید تقویم های سال جدید می تواند با نو آوری بیشتر و استفاده از طراحی و متریال جدید که قبلا تولید نشده می تواند باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان و مشتریان شود. مشتریان دوست دارند هر سال کیفیت بالاتر و کارهای جدید را شاهد باشند و بتوانند با کمترین قیمت بهترین کار را خریداری کنند.

از دیگر مواردی که می تواند در جلب توجه مخاطبان نقش بسزایی داشته باشد استفاده از چاپ های مختلف و نو آوری روی انواع برش های سررسید و تقویم و رنگ های جدید است. در این موارد می توان از رنگ های سال و از رنگ هایی که دیگر کشورها در ساخت و تولید دفتر های مورد استفاده قرار می دهند، الگو برداری کرد.

چندین سال است پیش بینی شده که با پیشرفت تکنولوژی تولید سررسید کاهش پیدا کند ولی باز هم تولید سررسید ارزان بیشتر از قبل بر قوت خود پابرجا است. تولیدکننده ها و ترویج دهنده سبک سررسید اروپایی و جدید با بهره گیری از علم و دانش روز می توانند دست به نو آوری در زمینه تولید سررسید و سالنامه بزنند زیرا بیشتر مراجعه کنندگان جویای تحول، و به روزشدن تولید تقویم ها هستند و می توان گفت افرادی که با علم و تکنولوژی روز پیش می روند و یا نوجویان، با اینکه به دنبال ساختارهای جدید هستند، بازهم سررسید اروپایی را برای هدیه و معرفی مجموعه خود انتخاب می کنند.


سررسید یا سالنامه از چند بخش تشکیل شده است ؟

سررسید ها اصولا از بخش های مختلفی تشکیل می شوند که از این بخش ها می توان به سه بخش ابتدایی یا لت های سررسید اشاره کرد ، که در آن چاپ لت سررسید اتفاق میافتد و مشتریانی که سررسید اختصاصی دارند می توانند از لت های سررسید برای چاپ عکس های کارخانه در لت سررسید و سازمان و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود استفاده کنند. این صفحات داخلی که به سررسید اضافه می شوند میتوانند اطلاعات مهمی از شرکت شما را به مخاطبان شما بدهند.

دومین بخش هر سررسید و سالنامه بخش داخلی یا همان صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی است که اغلب این صفحات به بررسی روزها و خبر ها و اطلاعات و اعلان ها و مطالبی که با موضوع سررسید همخوانی دارند می پردازند. مثلا اگر سررسید ورزشی باشد یا سررسید صنعتی باشد به بررسی مطالب ورزش و صنعتی روز پرداخته و کارها و اقدامات مهمی که در روزها در زمینه ورزش اتفاق افتاده است رو اعلام میکند. در بعضی سررسیدهای اختصاصی که برای کارگاه ها یا شرکت ها تولید می شود نام رییس و تاریخ تولد و فوت آن و اطلاعات مهم و اتفاقات مهمی که مربوط به آن شرکت یا کارخانه در آن روزی رویداده است، چاپ شده است.

سررسید در بخش پایانی اغلب به موارد مهم و یادداشت شماره های مهم افراد، توسط مخاطبین سررسید و صاحبین سررسید قرار داده شده است به اینصورت که صاحبین سررسید میتوانند شماره افراد مهم را که دوست دارند فراموش نکنند در آن یادداشت می کنند و سررسید دفتر یادداشت هم خواهد داشت. در بخش پایانی اگر سررسید مربوط به شرکتی خاص یا کارگاه یا کارخانه ای خاص باشد تلفن های داخلی آن را در بخش پایانی سررسید یادداشت می کنند تا مخاطبین سررسید براحتی بتوانند با شرکت و بخش مربوطه در تماس باشند .


قیمت سررسید چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت سررسید چگونهقیمت سررسید چگونه تعیین می‌شود؟ تعیین می‌شود؟

قیمت سررسید به عواملی مانند کیفیت چاپ و جنس جلد و کاغذ آن بستگی دارد. قیمت سررسید ارزان اغلب بر حسب سایز سررسید انتخاب شده و اگر چاپ سررسید بصورت یک رنگ انجام شود قیمت نهایی آن نیز کاهش می یابد. اغلب سررسید ها بصورت یکرنگ چاپ می شود و در بعضی اوقات برای اینکه قیمت سررسید یا سالنامه افزایش زیادی پیدا نکند و کیفیت سررسید هم ارتقا پیدا کند از سررسید های دورنگ استفاده می شود. چاپ سررسید اغلب اوقات بصورت چاپ افست انجام می شود.

چاپ اختصاصی سررسید یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل برای معرفی برند خود به مشتریان و مخاطبین ما می باشد. سررسید ها به عنوان هدیه ای خاص و از جمله هدایای تبلیغاتی که جایگاه ویژه ای در میان مخاطبین خود دارد با همراه شدن با مشتریان شما میتواند برند شما را به آنها معرفی کند. شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما برای مخاطبان کیفیت سررسید تبلیغاتی بر روی نظر آنها و شکلی که از برند شما ساخته اند تاثیر مستقیم می گذارد. مثلا شما در طراحی سررسید اختصاصی ایده ای خاص پیاده کرده اید ، مخاطبان شما که سررسید شما را در دست دارند، برای انجام کارهای خاص به سراغ شما خواهند آمد.

شما با استفاده از سررسید اختصاصی ارزان شاید با کمترین قیمت سررسید اختصاصی چاپ کرده باشید ولی باید به این نکته هم توجه کنید که داشتن سررسید با کیفیت می تواند به شما در زمینه بازاریابی بسیار یاری رسان باشد. شما چاپ و صحافی سررسید اختصاصی خود را با بالاترین کیفیت انجام میدهید و یکسال این سررسید ، مشتریان را با شما همراه خواهد کرد، مشتریان مهمترین اتفاقات و مسائل مالی آن را در آن یادداشت می کنند و هر روز برند و عکس های اختصاصی و توضیحات شرکت شما را از روی سررسید مطالعه خواهند کرد.

حالا حساب کنید که چه تبلیغاتی می تواند مانند سررسید ها اینقدر بازدهی برای شما داشته باشد و مشتریان و مخاطبان شما را با شما همراه کند …. ؟!!

سررسید اختصاصی می تواند برای مخاطبان شما بسیار کاربردی باشد به اینصورت که با شما و شرکت شما و وقایع و اطلاعات محصولات شما اشنا شده و در طول سال به راحتی شما را دنبال می کند. لوگو شما در روی سررسید جلوی چشمش است و اگر از فروشگاهی خریدی بخواهد انجام دهد و کالا یا محصول شما هم یکی از گزینه ها باشد به احتمال خیلی زیاد کالای شما را انتخاب می کند .

میتوان در چاپ سررسید اختصاصی از عکس ها و نمونه کارهای شرکتی که به سفارش آن سررسید تولید شده است ، قرار داده و در توضیحات سررسید محصولات شرکت را به آنها معرفی کرد. می توان در چاپ سررسید اختصاصی از شرکت و سازمان گفت و عکس های مربوط به کارخانه واحد تولید و پخش محصولات را قرار داد . میتوان رویدادهای مهم شرکت یا سازمان را در روزهای مهم یادداشت کرد و به سمع و نظر مشتریان و مخاطبین رساند. این عکس ها و مطالب می تواند برای مخاطبین شما بسیار جذاب باشد اما نباید از این نکته هم غافل شده که اطلاعات زیادی هم باعث شلوغ شدن سررسید و خسته شدن مخاطبین شما شود.


چاپ سررسید به چه صورت انجام می شود؟

چاپ سررسید به چه صورت انجام می شود؟

چاپ سررسید را می توان یک از مهمترین بخش های تولید سررسید نامید که در جمله موارد میانی تولید سررسید و سالنامه به شمار می آید. سررسید در پایان سال و برای هدیه دادن توسط شرکت ها و یا موسسات و برندهای مختلف و برای تبریک سال نو سفارش داده می شود. چاپ سررسید را میتوان یکی از رسوم مهم شرکت ها در پایان سال برشمرد که برای تشکر از مشتریان و کارمندان خود سفارش داده می شوند. و مشتریانی که هرساله از شرکت ها این هدیه تبلیغاتی باارزش را تحویل می گیرند بی صبرانه منتظر این سررسید یا سالنامه هستند . این سررسید یا سالنامه یک سال به همراه آن کامند یا مخاطب یا مشتری بوده و هر روز برند سفارش دهند سررسید را روی آن مشاهده کرده و ه یاد آن برند می افتند. این هدیه تبلیغاتی باارزش جای خود را میان طرفدارا باز کرده و بعنوان هدایای تبلیغاتی محبوب به شمار می آید.

اگر بخواهیم بهترین زمان برای سفارش و چاپ سررسید را به شما بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که بیشترین مشتریان و سفارش دهندگان سررسید، سفارش سررسید اختصاصی خود را به زمان آخر سال موکول می کنند که این کار باعث می شود که تولید کنندگان سررسید فقط از جنس های آماده و باقیمانده کارها به آنها پیشنهاد دهند . به این خاطر پیشنهاد میکنیم در ۳ ماه آخر سال و دوماه پایانی اقدام به سفارش سررسید یا سالنامه اختصاصی کنید که بتوانید سررسید باکیفیت یا سررسید لوکس و اختصاصی داشته باشید .

در چاپ سررسید اختصاصی باید به مواردی همچون کیفیت بالای ساخت و تولید سررسید توجه بسیاری کنید . به این صورت که شما باید از کیفیت تولید سررسید اطمینان حاصل کنید و اگر می توانید سررسید تولید و جنسی که سررسید شما با آن تولید می شود را از نزدیک مشاهده کنید . داشتن سررسید با کیفیت بالا می تواند تضمین کننده فروش بیشتر شما و بازاریابی و تبلیغات گسترده برند شما باشد.

سررسید و سالنامه از جمله هدایای تبلیغاتی هستند که یکسال با مشتریان شما همراه هستند و اگر کیفیت بالایی داشته باشند می توانند ماندگاری بیشتری داشته باشند و هرچه چاپ سررسید شما کیفیت بالاتری داشته باشد برند شما هم ارزش و اعتبار بالاتری را پیدا خواهد کرد.

چاپ سررسید به دو صورت انجام می شود :

  • چاپ سررسید به صورت اختصاصی که با چاپ افست انجام می شود
  • چاپ سررسید به صورت طلاکوب

چاپ سررسید اختصاصی چگونه میتواند برند شما را به دیگران معرفی کند؟

چاپ اختصاصی سررسید یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل برای معرفی برند خود به مشتریان و مخاطبین ما می باشد. سررسید ها به عنوان هدیه ای خاص و از جمله هدایای تبلیغاتی که جایگاه ویژه ای در میان مخاطبین خود دارد با همراه شدن با مشتریان شما میتواند برند شما را به آنها معرفی کند. شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما برای مخاطبان کیفیت سررسید تبلیغاتی بر روی نظر آنها و شکلی که از برند شما ساخته اند تاثیر مستقیم می گذارد. مثلا شما در طراحی سررسید اختصاصی ایده ای خاص پیاده کرده اید ، مخاطبان شما که سررسید شما را در دست دارند، برای انجام کارهای خاص به سراغ شما خواهند آمد.

شما با استفاده از سررسید اختصاصی ارزان شاید با کمترین قیمت سررسید اختصاصی چاپ کرده باشید ولی باید به این نکته هم توجه کنید که داشتن سررسید با کیفیت می تواند به شما در زمینه بازاریابی بسیار یاری رسان باشد. شما چاپ و صحافی سررسید اختصاصی خود را با بالاترین کیفیت انجام میدهید و یکسال این سررسید ، مشتریان را با شما همراه خواهد کرد، مشتریان مهمترین اتفاقات و مسائل مالی آن را در آن یادداشت می کنند و هر روز برند و عکس های اختصاصی و توضیحات شرکت شما را از روی سررسید مطالعه خواهند کرد.

چاپ سررسید اختصاصی ارزان به چه صورت انجام می شود؟

داشتن سررسید ارزان یکی از دغدغه های شرکت های تولیدی و شرکت های بزرگ برای پایین آوردن هزینه هایی که قرار است برای هدایای تبلیغاتی خود پرداخت کنند است. ولی آیا سررسید ارزان اختصاصی داشتن می تواند ما را در رسیدن به هدف هایمان که رقابت کردن با شرکت های رقیبمان است، کمک کند. برای درک کردن و جواب دادن به سوال سررسید ارزان چگونه ما را در بازار رقابت جلو انداخته و میتواند به خوبی از پس رقیب هایمان بر بیاید ، باید عوامل تاثیر گذار روی سررسید ارزان را بهتر بشناسید و در موقع خرید سررسید ارزان یا فروش سررسید ارزان باید این عوامل را از فروشنده یا خریدار بپرسید.

یکی از عوامل مهم در خرید سررسید یا تولید سررسید ارزان چاپ تک رنگ سررسید است که بیشتر اوقات تولید کنندگان سررسید برای پایین تر آمدن قیمت سررسید صفحات داخلی آن را تک رنگ چاپ می کنند . این کار باعث می شود که قیمت خرید سررسید ارزان اختصاصی نتنها پایین بیاید بلکه مشتریانی که قصد خرید سررسید ارزان را دارند و بودجه کافی برای داشتن سررسید لوکس تبلیغاتی را ندارند بتوانند از مزیت های داشتن سرررسید ارزان بهره برده و برند خود را بر روی سررسید بصورت چاپ طلاکوب روی جلد سررسید ، انجام دهند.

ارزان بودن سررسید یا داشتن سررسید ارزان یکی از خاصیت های ما و مشتریان به شمار م آید. اگر بتوانیم مشتریان را با کیفیت عالی و قیمت خوب راضی نگه داریم سال های سال می توانیم آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنیم. سررسید ارزان تبلیغاتی این خاصیت را دارند که مشتریان بتوانند با قیمتی پایین و قابل استناد و کیفیتی خوب بتوانند به مشتریان خود سررسید با چاپ لوگو اختصاصی بدهند . از سررسید های ارزان بازار می توان به سررسید ارزان وزیری یا سررسید ارزان روزشمار جلد گالینگور یا سررسید ارزان جلد چرمی یا سررسید ارزان طرح چرم حافظ هفته شمار یا سررسید اروپایی ارزان جلد گالینگور ، سررسید رقعی ارزان فنری با کاغذ کرم اشاره کرد و میتوان این سررسید ها را با چاپ لت اختصاصی سررسید برای شما اختصاصی کرد.

چاپ سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی، سررسیدی است که کاملا براساس خواسته ها، مشخصات و به همراه ویژگی های مورد نظر شما طراحی و به چاپ می رسد. لذا چنانچه یک آرم و یا رنگ خاصی که با هارمونی شرکت شما و یا با ست اداری شما (کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ، تراکت، لیوان و …) سازگاری دارد می توانید طرح دلخواه خودتان را در اسرع وقت و بصورت کاملا سفارشی به چاپ برسانید.
مواردی که شامل چاپ سررسید اختصاصی می شود

چاپ سررسید یا سالنامه با جلد اختصاصی

شما می توانید جلد سررسید تان را هرطور که بخواهید با انتخاب انواع متریال های موجود و با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.

چاپ سررسید با ابعاد اختصاصی

چنانچه تمایل دارید سالنامه شما در ابعادی که موجود در بازار نباشد را در سایز دلخواه خودتان به چاپ برسانید می توانید از شیوه چاپ سررسید سفارشی استفاده کنید. در هنگام طراحی سررسید تبلیغاتی حتما به عواملی مانند وزن و سایز باید توجه ویژه داشت. سررسید عموما به خاطر جلدهای مقاومشان از وزن بالایی برخوردار هستند و طراحان برای رفع این مشکل سعی می نمایند از سایز و تعداد صفحات آنها بکاهند. شما می بایست در هنگام طراحی، جلدی را انتخاب نمایید که هم مقاومت کافی داشته باشد و هم باعث شود وزن سررسید تغییر چندانی نکند. به عقیده ما جلد مناسب برای سفارش، سررسید جلدهای چرمی و یا سررسید مقوایی فشرده باشد.

سررسید جلد چرم هم زیبایی خاصی به سررسید خاص اضافه می نمایند و هم از مقاومت خوبی برخوردار هستند. البته وزن کمتر آنها نسبت به سایر جلدها نیز مزید بر علت است و می تواند سبب شود سررسید تبلیغاتی شما به یک ابزار بازاریابی هدفمند بدل شوند. در هنگام انتخاب سایز چاپ سررسید اختصاصی می بایست از سایزهای استاندارد استفاده کنید. به هیچ وجه در این امر از خود خلاقیت به خرج ندهید. سایز سررسید عموما می بایست اندازه دفترهای معمولی باشد. نهایت امر اضافه کردن حاشیه های ۵ سانتی متری بیشتر به کناره ها می باشد.

چاپ سررسید با طراحی صفحات سررسید بصورت اختصاصی

در سررسید های اختصاصی شما می توانید تک تک صفحات را از ابتدا بصورت کاملا اختصاصی طراحی کنید این طراحی ها شامل (اضافه کردن یک جمله خاص مثل احادیث، شعر، بکار بردن لوگو شخصی در هر صفحه، بکار بردن شعار سازمان و یا اداره و…)

چاپ سالنامه یا سررسید با کاغذ اختصاصی

در صورت تمایل به تغییر رنگ موجود در سررسید یا به اصطلاح تغییر گرماژ رنگ مثلا (کرم ، سفید) و یا استفاده از کاغذ خاص برای قسمت آستر بدرقه سررسید می توانید از چاپ سررسید اختصاصی استفاده کنید.

چاپ سررسید یا سالنامه یا تقویم با رنگ اختصاصی

چنانچه تمایل دارید رنگ فاکتورهای لوگو، تاریخ ها ، نوشته ها و سایر موارد بطور سفارشی رنگ خاصی به خود بگیرد می توان از این شیوه استفاده کرد.. شما می توانید قسمت های دیگر سررسید خودتان را به طور خاص تغییر بدهید از جمله این موارد اضافه کردن یک قسمتی برای قرار گیری خودکار، نوع خاصی از جلد (نوع دوخت ، رنگ و …)،پرفراژ کردن کاغذ ها، ایجاد قالب خاص و یا برش کاغذها و موارد دیگر…

سعی کنید برای جلدهای رویی سررسید  از رنگ های سنگین استفاده نمایید. سررسید رنگ های سنگین سبب می شود جلوه و جذب سررسیدها دو چندان گردد. در صفحات ابتدایی سررسید سعی نمایید از یک تصویر زیبا بهره ببرید. البته انتخاب یک شعر نیز می تواند مفید به فایده باشد. معمولا دیده شده است که صفحات ابتدایی سررسید را به معرفی محصولات اختصاص می دهند.

این امر یک حرکت مناسب برای تبلیغات می باشد اما باید حد متعادلش رعایت گردد. سعی نمایید نهایتا ده صفحه را به این امر اختصاص دهید. البته تعداد کمتر نیز بهتر می تواند در ذهن مخاطب نقش تاثیر بگذارد.

درصورتی که چاپ عکس محصولات در سررسید بیش از حد می باشد و شما قصد دارید تمامی آنها را به مخاطبانتان معرفی نمایید می توانید در صفحات مرکزی این اقدام را انجام دهید. بطور مثال روزهای آخر هر فصل می تواند مکان خوبی برای معرفی محصولات جدید و یا باز ارائه محصولات قبلی باشد. در هنگام طراحی صفحات ابتدایی سررسید سعی کنید تعادل را رعایت کنید و هم از متن و هم عکس استفاده نمایید. زیاد بودن متن می تواند قدرت تاثیر گذاری تصاویر را کاهش دهد. البته استفاده تنها از تصاویر نیز می تواند سبب گمراهی فرد گردد. افرادی که شما می خواهید با انها مراوده داشته باشید لزوما افراد متخصصی نیستند و شما می بایست با توضیح کوتاهی از ویژگی های محصولات خود آنها را در انتخابشان کمک نمایید..

زمان مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی

برای چاپ سررسید اختصاصی (سررسید سفارشی) بهترین زمان ممکن آن نیمه دوم سال می باشد که تمامی قوانین از جمله تعطیلات و یا عدم تعطیلات، یک روزی را به یک مناسب خاصی اختصاص دادن و موارد از این قسم در نیمه دوم سال به طور کامل مشخص می شود همچنین شما اگر در زمان مناسب و یا زودتر سفارش خودتان را اعلام کنید تولید کننده می تواند با در اختیار داشتن زمان کافی طرح مورد نظر شما از جمله رنگ ، جنس ،جلد، قالب و موارد دیگر همچون طراحی صفحات داخلی را با دقت هرچه بیشتر به چاپ برساند و در زمان مقرر به شما تحویل بدهد که این موضوع باعث می شود قیمت چاپ سررسید اختصاصی تمام شده برای شما بسیار ارزان قیمت و با کیفیت بسیار بالا به چاپ برسد.

لذا سعی کنید زمان سفارش چاپ سررسید خودتان را به روزهای انتهایی سال نزدیک نکنید زیرا ممکن است در زمان تحویل سررسید تعللی ایجاد بشود و اگر ایرادی در چاپ و یا در طراحی بوجود بیاید و یا زمان کافی برای تغییر و اصلاح کردن طرح داشته باشید.

چاپ طلاکوب سررسید به چه صورت انجام می شود؟

فایل های طلاکوب دقیقا positive طرح مورد نظر میباشد. بدین معنا که قسمتی که میخواهیم طلاکوب شود به صورت تک رنگ مشکی با K=100 در نظرمیگیریم بهتر است ۳۰۰DPi فایل طلاکوب باشد. طلاکوب به دلیل ساخت کلیشه بهتر است نوشته های خیلی ریز نداشته باشد، چراکه روش طلاکوب از برخورد کلیشه با کار و گرما تهیه میشود نظر به اینکه چاپ طلاکوب مرحله ی دوم و بعد از چاپ اولیه میباشد لطفا از قرار دادن قسمت مورد نظر برای طلاکوب (فایل تک رنگ مشکی طلاکوب) در فایل اولیه چاپ خودداری نمایید .بدین معنا که قسمتی که میخواهیم طلاکوب شود در فایل اصلی چاپ به صورت طرح زمینه ی کار قرار گیرد. در نظر داشته باشید در قسمتی که نوشته ها خیلی ریز باشد ممکن است طلاکوب به کار نچسبد و از خوانا بودن متن ما بکاهد.

چاپ طلاکوب سرسید : در این نوع چاپ از ورق های نازک طلایی، نقره ای، قرمز، آبی و … استفاده میشود. در این نوع چاپ نیز همانند داغکوب باید در انتخاب متن و محتوای تبلیغات دقت داشت که از نوشته های ریز استفاده نشود تا باعث کاهش کیفیت نگردد.

چاپ طلاکوب سررسید و استفاده از داغی برای چاپ روی سررسید و سالنامه

می توان بعد از بخش صحافی سررسید ها و آماده شدن آن ها بر روی آن ها چاپ طلاکوب بر روی سررسید یا سالنامه زد. اینکار بوسیله دستگاه طلاکوب سررسید یا داغی کوب سررسید انجام می شود . چاپ لوگو یا حک کردن لوگو روی سررسید بوسیله دستگاه طلاکوب و داغ کوب از روش های متداول در چاپ روی سررسید ها به شمار می آید. این کار بوسیله کلیشه های آلمینیومی و پس از بر جسته کردن لوگو بر روی این کلیشه ها و بسته شدن آن کلیشه بر روی دستگاه طلاکوب انجام می شود . پس از بسته شدن و فشار و حرارت کلیشه بر روی سررسید و سالنامه امده و عملیات طلاکوبی یا چاپ داغی بر روی سررسید انجام می گیرد.

چاپ لیزری بر روی سررسید یا سالنامه

از جمله دستگاه های دیگری که عملیات چاپ روی سررسید ها و سالنامه ها را انجام می دهد ، چاپ لیزری سررسید یا سالنامه می باشد. این کار بوسیله دستگاه لیزر سررسید انجام می شود . از دستگاه لیزر برای حک و چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی و یا پاور تبلیغاتی و دیگر صنایع استفاده می شود. از چاپ لیزری می توان در بخش صحافی سررسید هم استفاده کرد و کارهای ظریف بر روی سررسید انجام داد که باعث بالا رفتن کیفیت سررسید می شوند . می توان چاپ لیزری را بر روی سررسیدهای ترمی یا چرمی و یا روی پلاک سررسید انجام داد.


انواع سررسید 

انواع سررسید 

انواع سررسیدها را میتوان به دو نوع زیر تقسیم کرد :

  • انواع سررسید از نظر دسته بندی تاریخی
  • انواع سررسید بر حسب قطع
  • انواع سررسید بر حسب نوع جلد
  • انواع سررسید از نظر تاریخ بندی

انواع سررسید از از نظر دسته بندی تاریخی

انواع سررسید را می توان به سررسید روزشمار یا سررسید دوروزشمار یا سررسید هفته شمار و سررسید دستیار تقسیم کرد.

  • سررسید روز شمار
  • سررسید هفته شمار
  • سررسید ماه شمار

سالنامه یا سررسیدهایی که به صورت روز شمار هستند و به سررسید روزشمار معروف هستند.

سررسید روز شمار نوعی سررسید است که بصورت روزانه و هر روز در یک صفحه درج می شود. سررسید روزشمار به این صورت است که روز های پنج شنبه و روز جمعه که تعطیل می باشد در یک صفحه درج می شود . سررسید روزشمار را می توان بصورت هفته ای که ۶ روز آن هر کدام صفحه ای جدا برای خود دارند برشمرد و اگر بخواهیم سررسید روزشمار را طوری طراحی و چاپ کنیم که جمعه آن هم صفحه ای جدا برای خود داشته باشد تعداد فرم های سررسید روزشمار بیشتر می شود.

در سررسید روز شمار تعداد فرم های سررسید اصولا ۲۰ فرم می باشد که هر فرم ۱۶ صفحه را به خود اختصاص می دهد، می باشد. در بعضی موارد لازم است که در پایان سررسید یا سالنامه روزشمار اطلاعات مهندسی درج شود که باعث می شود که سررسید روزشمار ما فرمی اضافه در خود جای دهد، اگر هر فرم را ۱۶ صفحه در نظر بگیریم ما باید در آخر سررسید ۱۶ فرم اضافه داشت باشیم. سررسید های روزشمار اغلب بخاطر تعداد زینک ها و فرم های زیاد چاپی بصورت دورنگ چاپ شده و از این سررسید روزشمار برای یادداشت کردن اطلاعات استفاده می شود.

سررسید هایی که به سررسید  دو روز شمار معروف هستند.

سررسید دو روز شمار را می توان نوعی سررسید دانست که در آن هر دو روز را در یک صفحه قرار داده و روزهای چهارشنبه و روز پنج شنبه و روز جمعه که تعطیل است هر ۳ در یک صفحه سررسید دوروز شمار قرارمی گیرند. اصولا در سررسید دو روز شمار هر هفته ۳ صفحه به خود اختصاص می دهد و این سررسید نسبت به سررسید روز شمار از تعداد فرم های کمتری برخوردار است. تعداد فرم های سررسید دور روز شمار ۱۰ فرم می باشد که صفحات سررسید را به ۱۶۰ صفحه تغییر می دهد.

سررسید های بعدی به سررسید های هفته شمار معروف هستند

سرررسید های هفته شمار به گونه ای تولید می شودند که هر هفته این سررسید ها در دوصفحه تولید و چاپ سررسید انجام می شود و قالبا این سررسید ها دارای ۱۱۲ صفحه که ۷ فرم می شوند بوده و معمولا در بیشتر مواقع بقیه صفحات یادداشت استفاده می شود.

سررسید دیگری که قصد معرفی آن را داریم سررسید ماهانه شمار یا سررسید ماهانه است.

سررسید های قبلی که بهتون معرفی کردیم بصورت روزانه و هفتگی بودند و در این مطلب قصد معرفی سررسید ماهانه را به شما داریم. در این نوع سررسید که طرفدارانه کمی هم بخاطر تعداد صفحات کمش دارد ماه ها در یک صفحه از سررسید یا سالنامه ماهانه قرار گرفته و در بعضی موارد سررسید ماهانه بصورت هر ماه در دو صفحه هم تولید می شود.

سررسید دستیار یا سررسید ارزان مهندسی دیگر سررسید ما می باشد.

سررسید دستیار یکی از پر کاربردترین سررسید های مهندسی موجود در بازار را به خود اختصاص می دهد. اغلب در سررسید مهندسی یا سررسید دستیار ارزان هفته ها در یک صفحه جا میگیرند و صفحات دیگر به صورت صفحات یادداشت اختصاصی تولید می شوند. اغلب سررسید های یادداشت یا سررسید مهندسی دارای ۱۶۰ صفحه تا ۲۴۰ صفحه بوده  که اغلب آن برای یادداشت استفاده می شود. در انتهای سررسید های مهندسی ارزان اصلاعاتی که به آن اطلاعات مهندسی گفته می شود چاپ می شود. اغلب از این سررسید های دستیار بعنوان سررسید جلسات هم نام بده می شود که کاربرد بسیار زیادی در جلسات داشته و بخاطر قیمت پایین سررسید مهندسی از سررسید ارزان بازار به حساب می آید.

انواع سررسید از نظر قطع

سالنامه و سررسید هر اندازه می تواند بزرگ یا کوچک باشد اندازه های معمول سررسید یا سالنامه تقریبا مانند قطع کتاب عبارتند از:

۱- سالنامه وزیری ۲- سالنامه اروپایی  ۳- سالنامه سلطانی  ۴- سالنامه رحلی  ۵- سالنامه رقعی  ۶- سالنامه پالتویی  ۷- سالنامه خشتی  ۸- سالنامه جیبی    ۹- سالنامه ارگانالیز

سررسید در قطع پالتویی

سررسید پالتویی که به دو صورت سررسید پالتویی و سررسید پالتویی بلند در بازار موجود می باشد از دیگر سررسید های تبلیغاتی در بازار است. سررسید پالتوی ارزان کیفیت و جنس ارزانتری در تولید آن بکار رفته و در سررسید اختصاصی پالتویی کیفیت بالاتری با چاپ لوگو و لت های اختصاصی سررسید پالتویی همراه است. سررسید پالتویی در سایز ۱۲×۱۷ سانتی متر موجود بوده و سررسید پالتویی بلند یا بزرگ در سایز ۲۲×۱۳ تولید می شود. سررسید آماده پالتویی در تعداد کم میتواند با چاپ لوگو بصورت داغی یا طلاکوب روی سررسید ، سررسید ارزان را برای شما به ارمغان داشته باشد.

سررسید در قطع جیبی

سررسید جیبی همانطور که از اسمش معلوم است از سررسید های کوچک موجود در بازار به شمار می آید. از این سررسید برای استفاده در جیب یا کیف های کوچک استفاده می شود .

سررسید جیبی را بصورت معمول در ابعاد  ۱۰×۱۵ و یا ۵/۱۰×۸/۱۴ ( معادل کاغذ A5) سانتی متر می شناسند که اندازه بعد برش در چاپخانه ۱۴.۸×۱۰ سانتی متر  است، همانطور که ملاحظه میکنید ابعاد این سررسید کوچک است و از نام این سررسید این گونه برمیاد ابعاد آن متناسب با جیب لباس است و میتوان آن را به راحتی در کیف های کوچی که روزانه استفاده میکنیم قرار دهیم.

ابعاد سررسید جیبی یک هشتم از سررسید رقعی است و از سررسید رحلی و سررسید وزیری کوچکتر است و قابلیت حمل آسان دارد. سایز A6 سایز سررسید جیبی است و در بازار به به سررسید کوچک جیبی هم شهرت دارند.

سررسید جیبی یا سررسید یک هشتم از سررسید رقعی و سررسید رحلی و سررسید وزیری کوچکتر بوده و براحتی قابلیت حمل راحت و آسان را داراست. سایز سررسید جیبی اغلب سایز سررسید A6  بود و به سررسید کوچک جیبی هم معروف است.

قطع دقیق این سررسید های جیبی ۱۵×۱۰ سانتی متر است و اگر بخواهید اندازه بعد برش آن را محاسبه کنیم می توانیم به سایز ۱۴.۸×۱۰ سانتی متر برسیم. سررسید جیبی آماده در تعداد کم توسط فروشگاه های مختلف قابل خریداری می باشد و اگر بخواهید چاپ اختصاصی سررسید جیبی انجام دهید باید بصورت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به بالا اقدام به سفارش این نوع سررسید ارزان جیبی کنید .

سررسید در قطع خشتی

سررسید خشتی که به سررسید مربعی هم معروف است از دیگر سررسید های بازار هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. اگر شما هم به سررسید ارزان مربعی علاقه خاصی دارید و کاتالوگ های شما هم بصورت خشتی و مربعی طراحی و تولید شده اند، میتوانید از سررسید خشتی با چاپ اختصاصی استفاده کرده و تبلیغات خود را داخل آن بوسیله چاپ لت اختصاصی سررسید خشتی ، به انجام رسانید. سایز سررسید خشتی اغلب در سایزهای ۲۱×۲۱ یا سررسید خشتی در قطع ۱۷×۱۷ سانتی متر یا سررسید ارزان خشتی در سایز ۱۶×۱۶ سانتی متر موجود می باشد. سررسید خشتی آماده در تعداد کم هم توسط فروشگاه ما با چاپ اختصاصی لوگو به انجام می رسد.

سررسید در قطع رقعی

سررسید رقعی که از سررسید وزیری کوچکتر است و در سایز سررسید A5 تولید می شود، یکی دیگر از انواع سررسید های پرفروش بازار به شمار می آید. سررسید رقعی در اندازه ۱۵ در ۲۱ سانتی متر تولید می شود و میتوان بصورت اختصاصی و بصورت سررسید رقعی آماده در تعداد کم آن را خریداری کرد .

رایج ترین ابعاد سررسید رقعی ۱۳×۲۲ است که این ابعاد مطابق با سایز A5 است. همانطور که ملاحظه کردید سررسید رقعی ابعادی کوچکتر از سررسید وزیری دارد و یکی دیگر از پرفروش ترین سررسیدهای موجود در بازار است.

از دیگر ابعاد رایج سررسید رقعی که در بازار موجود است ۱۵*۲۱ سانتی متر است.

سررسید در قطع اروپایی

سررسید اروپایی از دیگر سررسید های موجود در بازار به شمار می آید که بخاطر الگو برداری از سررسید ها و سالنامه های اروپایی آن را به این نام می شناسند. جایگزین کردن تقویم شمسی بجای تقویم میلادی در این نوع سررسید ، استفاده از این سررسید را برای مشتیان خاص راحت تر کرده و کسانی که تمایل زیادی به سررسید اروپایی داشته اند از این نوع سررسید با تاریخ شمسی می توانند استفاده کنند.

این سررسید اغلب در سایز ۲۲×۱۳ تولید شده و این سایز سررسید اروپایی را به خوش دست ترین سررسید بازار یا شیک ترین سررسید بازار تبدیل کرده است .در سرررسید اروپایی ارزان از کاغذ کرم رنگ استفاده می شود که کیفیت و زیبایی این نوع سررسید را دوچندان می کند.

ابعاد سررسید ۱۳×۲۲ می باشد. شاید برای شما جالب باشد که نام سررسید اروپایی از چه چیز الهام گرفته  است. در واقع سررسید اروپایی به خاطر الگو برداری از سررسیدهای مورد استفاده که در اروپا بود به این نام در ایران شهرت گرفت که فقط به جای تاریخ های اروپایی تاریخ شمسی یا همان تاریخ خورشیدی در آن قرار گرفت که البته به مرور در کنار آن تاریخ ها تاریخ های میلادی و تاریخ عربی نیاز به دلیل استفاده ایرانیان از آن تاریخ ها بصورت ریزتر در کنار آن قرار گرفت.

یکی از خصوصیات بارز سررسید اروپایی خوش دست بودن آن و ابعاد بسیار راحت آن است که حمل را برای کاربران راحت میدارد.

تنوع سررسید اروپایی در بازار بسیار زیاد است .

سررسید اروپایی ارزان و گران به انتخاب جلد و یا نوع کاغذ به کار رفته در سررسید است. کاغذ کرم در سررسید اروپایی زیبایی سررسید را چندین برابر میکند و چشم را اذیت نمیکند.

سررسید در قطع رحلی

سررسید رحلی یا سررسید در سایز  A4 یکی دیگر از انواع سررسید های پر فروش بازار است که سایز آن از سررسید وزیری و سررسید رقعی بزرگتر است. سررسید رحلی در دو سایز سررسید رحلی بزرگ سایز ۲۴×۳۴ سانتی متر و سایز سررسید رحلی کوچک A4 در سایز ۲۱×۲۹.۷ سانتی متر تولید می شود. می توان در بازار چاپ سررسید اختصاصی رحلی بزرگ و کوچک را انجام داد یا از سررسید آماده رحلی بزرگ و کوچک در تعداد کم خریداری و سپس چاپ طلاکوب روی سررسید آماده را پیاده کرد . سررسید رحلی با نام هایی مانند سررسید ارزان مدیران یا سررسید تشریفاتی هم در بازار یافت می شود.

سررسید در قطع وزیری

سررسید وزیری را میتوان یک سررسید رایج و حتی پرفروشترین سررسید بازار نام گذاری کرد . این سررسید در قطع ۱۷ در ۲۴ سانتی متر تولید می شود که به سررسید های B4 هم معروف می باشند. سررسید وزیری ارزان را می توان به صورت اختصاصی تولید یا از سررسیدهای آماده در تعداد کم خریداری کرد و لوگو خود را روی سررسید وزیری چاپ کرد.

خرید عمده سررسید و تقویم از کجا ؟

با خرید عمده سررسید و تقویم یکسال پیش روی مشتریانتان باشید. یکی از مسائلی که صاحبین شرکت ها با آن روبرو هستند، ارائه یک هدیه تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد به مشتریان خود است که بتواند بیشترین بازدهی و تاثیرگذاری را داشته باشد. در میان ابزارهای مختلفی که برای تبلیغات و به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود، تقویم رومیزی تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و یا سالنامه تبلیغاتی یکی از گزینه های خاص بوده و هستن. اگر شما هم صاحب یک شرکت موسسه و یا برند خصای هستید می توانید با سفارش و خرید عمده سررسید به مدت یکسال پیش روی مشتریان خود باشید.

همه ی ما با تقویم سر و کار داریم و حداقل در هفته چندین بار به تقویم نگاهی می اندازیم و در صورت لزوم برنامه ریزی خود را درون یک دفترچه یادداشت می کنیم. این دفترچه به مدت یکسال همراه ماست و ممکن است روزانه آن را بارها مشاهده کنیم. بنابراین می توان گفت سررسید یکی از پرمصرف ترین لوازم در میان افراد می باشد. چرا که علاوه بر دارا بودن تقویم و روزهای هفته و ماه، امکان یادداشت برنامه ها و یا قرارهای روزانه را نیز دارد.

چرا خرید سررسید و سالنامه؟

سررسید و سالنامه از جمله محصولاتی است که برای تبلیغات سازمان ها و یا شرکت های بزرگ استفاده می شود. این وسیله به افراد کمک می کند تا با تاریخ روز هماهنگ باشند و در بخش های خالی آن برنامه های روزانه خود را یادداشت کنند. به همین دلیل خرید عمده سررسید با قیمتی مناسب یکی از برنامه هایی است که شرکت ها و سازمان های مختلف با خود به همراه دارند. حتما می دانید که هر سررسید دارای حداقل ۳۶۵ برگ می باشد که می توانید درون تمامی آن ها به تبلیغات بپردازید. شما می توانید با خرید عمده سررسید و ارائه خدمات و یا محصولات خود در آن به تبلیغات مستمر و گسترده خود بپردازید.

مزایای خرید عمده سررسید چیست؟

استفاده از سالنامه و خرید سررسید عمده باعث می شود که تبلیغات یک شرکت بسیار خاص و کاربردی باشد به گونه ای که می تواند مشتری را وفادار به شرکت شما نگاه دارد. این هدیه باعث می شود که مشتری حداقل به مدت یکسال هر روز برند و نام شرکت شما را مشاهده کند و به صورت ناخودآگاه نام برند شما در ذهن وی ثبت می شود.

سررسید عمده سالنامه و یا دفترچه یادداشتی است که حاوی تاریخ تمامی روزها می باشد و می توان درون آن اتفاقات روزمره را یادداشت کرد. با ارائه این هدیه ارزشمند به مشتریان خود می توانید در تک تک روزهای مشتریان حضور داشته باشید. برخی از سازمان ها و شرکت های بزرگ از یک قالب ست مدیریتی برای هدیه سال نو استفاده می کنند که درون آن از سررسید تبلیغاتی نیز استفاده شده است. در صورتی که می خواهید اقدام به خرید عمده سررسید تبلیغاتی کنید، می توانید از مجموعه بهترین هدایا را با مناسب ترین هزینه دریافت کنید.

تمامی شرکت هایی که در آخر سال برای سفارش و خرید عمده سررسید اقدام می کنند با قیمت های مختلفی از سررسیدها روبرو می شوند. تا جایی که برخی از محصولات با شباهت ظاهری در بخش جلد سررسید دارای قیمت های مختلفی است که باعث سردرگمی مشتریان می شود. برای حل مشکل تنها کافیست که کاتالوگ سررسیدهای تبلیغاتی را دریافت کنید و پس از مشاهده ویژگی هریک از سررسیدها، بهترین مدل را برای تبلیغات خود برگزینید.

خرید عمده سررسید وزیری

یکی از رایج ترین قطع ها در میان انواغ مختلف سررسید تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی وزیری می باشد. حدود اندازه این سررسیدها ۱۷*۲۴ سانتی متر می باشد و به دلیل داشتن ابعاد و اندازه بزرگ مورد مناسبی برای یادداشت های روزانه می باشد. این قطع رواج بسیاری در میان مخاطبیت دارد و بسیاری از افراد این نوع سررسید را به سررسیدها کوچک ترجیح می دهند.

خرید عمده سررسید رقعی

مدلی دیگر از انواع سررسید تبلیغاتی که می توانید به صورت خرید عمده سررسید آن را تهیه کنید، سررسید رقعی می باشد که ابعاد آن ۱۵*۲۱ می باشد و اندازه کوچکتری نسبت یه سررسید تبلیغاتی وزیری دارد.

خرید عمده سررسید اروپایی

این نوع سررسید تبلیغاتی شباهت بسیار زیادی به سررسید رقعی دارد. فقط با این تفاوت که مقداری از عرض آن کاسته شده است و با اندازه ۱۲*۲۱ سانتی متر تولید می گردد. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که تنها دلیل زیباتر و شیک تر شدن سررسید تبلیغاتی اروپایی به خاطر همین عرض کمتر آن می باشد. هرچند انتخاب این نوع سررسید و خرید عمده سررسید اروپایی بستگی به سلیقه مشتری دارد و محدودیتی در روش صحافی آن وجود ندارد، اما اکثرا این نوع سالنامه را به صورت فنری و کش روی جلد سفارش می دهند.

خرید عمده سررسید خشتی

به هر نوع سررسیدی که به شکل مربعی تولید شود,خشتی می گویند.البته دارای ابعاد و اندازه های متنوعی است.معمولا سررسید خشتی به صورت عمومی تولید نمی شود.اما در صورتی که به این نوع طرح از سررسید علاقه داشته باشید,می توانید در تعداد و نسخه بالا آن را به شکل اختصاصی سفارش دهید. البته به هنگام خرید عمده سررسید خشتی این مورد را هم در نظر بگیرید که به دلیل اصراف کاغذ این مورد تقریبا گران تمام می شود.

خرید عمده سررسید پالتویی

دلیل نامگذاری این نوع سررسید کوچک بودن آن است که به راحتی درون جیب و یا کیف جا می شود. ابعاد این سالنامه ۱۰*۱۷ سانتی متر می باشد و به دلیل کوچک بودن فضای زیادی برای یادداشت های طولانی ندارد. این سالنامه یکی از ارزان ترین سالنامه های موجود می باشد و به دلیل قیمت پایین طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. با هزینه کم می توانید به خرید عمده سررسید تبلیغاتی بپردازید اگر انتخاب شما سررسید پالتویی باشد.

خرید سررسید تبلیغاتی مدیریتی

معمولا اکثر افراد برای مشتریان ویژه و برگزیده خود از این سررسید خریداری می کنند.زیرا این سررسید (ارگانایزر) جزء هدایای لوکس و گران قیمت محسوب می شود. این سررسید به دلیل هزینه های زیاد، فروش کمتری دارد. این سالنامه در جعبه های لوکس و زیبا بسته بندی و عرضه می شوند. همچنین یک گیره کوچک در صحافی این سالنامه برای باز و بسته شدن به کار رفته است.

خرید عمده سررسید با قطع خاص

توضیحاتی که قبل تر به آن ها اشاره کردیم در مورد قطع های رایج تر در تولید سالنامه می باشد. اما گاها بسیاری از تولید کننده ها با توجه به سنجش بازار، سررسید هایی خاص با ابعادی خاص تولید می کنند. که در این رسته می توان از انواع ارگانایزرها و تقویم های جیبی نام برد. در این صورت اگر ابعاد خاصی برای سررسید مدنظر دارید آن را با شرکت تولیدی منتخب خود در میان بگذارید تا هزینه های تولیدی آن را بررسی کنند.

زمان مناسب خرید عمده سررسید کی هست؟

ممکن است سفارشات محدود در زمان های پایانی سال به چاپ برسند ولی هرگز ما این توصیه را به شما نمی کنیم زیرا ثبت سفارش در روزهای پایانی ممکن است بسیاری از مواد اولیه از جمله نوع جلد، کاغذ و مواردی دیگر به اتمام رسیده باشد و شما در انتخاب سررسید دلخواه خودتان دچار محدودیت هایی بشوید و نتوانید سررسید دلخواه خودتان را به چاپ برسانید و به دلیل تاخیر در ارسال سفارشات خود نتوانید در زمان مقرر سررسید ها را به افراد مورد نظر توزیع کنید. اگر نتوانید در زمانی که برنامه ریزی کرده اید و یا در تاریخی که به مشتریان قول دادید، سررسید شما آماده نباشد، هیچ فایده ای ندارد و می توان گفت، هزینه ای که پرداخت کرده اید عملا بی ثمر شده است.

در صورتی که می خواهید یک هدیه خاص را در مدت زمان کوتاهی بدست آورید می توانید با همکاری مجموعه ما به این کار بپردازید. این مجموعه به دلیل داشت مجموعه ای گسترده و تعداد پرسنل بالا می تواند سفارش شما را با کیفیتی بالا در یک محدوده زمانی مناسب تهیه و در اختیار مشتری قرار دهد.

سررسید تبلیغاتی وزیری چیست و چه مزایایی دارد ؟

عید در راه است و بسیاری از شرکت ها به دنبال ارائه یک هدیه تبلیغاتی می باشند. در این بین سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از گزینه هایی است که بیشترین سهم را در میان تبلیغات دارد، امروزه برای انجا یک تبلیغات حرفه ای و ماندگار از گزینه های مختلفی می توان استفاده کرد که سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از آن ها می باشد. به طور کلی برای ارائه هدیه تبلیغاتی از ابزارهایی استفاده می کنند که بیشترین کاربرد را داشته باشد و مشتری و کاربر مورد نظر روزانه با آن هدیه سر و کار داشته باشد.

چاپ سررسید تبلیغاتی وزیری و ارائه آن به یک مشتری یکی از بهترین گزینه های روی میز است چرا که تمامی افراد عموما به صورت روزانه دارای برنامه ریزی هستند و این برنامه را در یک دفترچه یادداشت می نویسند و با خود حمل می کنند. در صورتی که اطلاعاتی در مورد هدایای تبلیغاتی ندارید و می خواهید یک هدیه خاص برای مشتریان خود داشته باشید، با مجموعه ما همراه باشید.

سررسید تبلیغاتی وزیری چه کاربردی دارد ؟

یکی از رایج ترین چاپ ها در میان محصولات چاپی سررسید، کتاب، دفتر و … وزیری می باشد که ابعاد آن ۲۳*۱۶.۵ سانتی متر می باشد. بسیاری از افرادی که یادداشت های روزانه خود را می نویسند از سررسید تبلیغاتی وزیری استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این قطع برای افرادی که سالنامه خود را معمولا به همراه دارند، پیشنهاد نمی شود.

سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از گزینه های پرکاربرد می باشد و تا حدودی جزو سررسیدهای بزرگ محسوب می شود که معمولا از آن برای چاپ کتاب استفاده می گردد. نوع کیفیت و جلدی که برای سررسید تبلیغاتی وزیری به کار برده می شود می تواند بسیار متنوع باشد و همچنین صحافی آن به صورت دوخت و فنری قابل ارائه می باشد. همین موضوع در قیمت سررسید تبلیغاتی وزیری بی تاثیر نبوده و این سررسیدها می توانند در قیمت های مختلفی ارائه گردند.

ویژگی های سررسید تبلیغاتی وزیری چیست ؟

سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از قطع های استاندارد و پرطرفدار در میان سایر سررسیدها می باشد. طبق آمار فروش و سفارشات ۸۰ درصد سفارشات سررسیدها، مختص سررسید تبلیغاتی وزیری می باشد. این سررسید ها به دلیل اندازه بزرگ و صفحات بزرگ و جادارتر آن دارای طرقداران زیادی هستند زیرا فضای نوشتن در آن ها بیشتر است و مخاطبان و استفاده کننده ها میتواند برای یادداشت های روزانه و یا دیگر کاربرد ها از آن ها استفاده کنند. همچنین اینکه فضای بیشتری برای چاپ تبلیغات و یا حتی معرفی محصولات یک شرکت و کسب و کار در آن وجود دارد.

انواع جلد سررسید تبلیغاتی وزیری

  • سررسید وزیری چرم مصنوعی
  • سررسید وزیر چرم طبیعی
  • سررسید وزیری ترمو
  • سررسید وزیری گلاسه
  • سررسید وزیری سلفون مات
  • سررسید وزیری سلفون براق
  • سررسید وزیری گالینگور
  • سررسید وزیری اختصاصی

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی وزیری

کاربردی و ماندگار و مقرون به صرفه: سررسید تبلیغاتی وزیری نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی و مفید می باشد چرا که بیشتر افراد حداقل یک سالنامه تبلیغاتی را بر روی میز خود دارند. مردم حتی با پرشدن صفحات سررسید آن را دور نمی اندازند و به دلیل اینکه حاوی مطالب مهمی است آن را همچنان حفظ می کند. سررسید تبلیغاتی وزیری شما هروزه توسط مشتری مشاهده می شود و بابت این بازدید شما هزینه های پرداخت نمی کنید.

امکان یادداشت برداری و برنامه ریزی دقیق: بسیاری از افراد مانند کارمندان و معلمین یادداشت های روزانه ی خود را ترجیح می دهند در یک سررسید تبلیغاتی وزیری بنویسند و این امر سبب می شود که لوگو و برند شما روزانه در مقابل چشم مشتریان باشد.

فضای بسیار زیادی برای ارائه تبلیغات دارند: هر سررسید تبلیغاتی وزیری به اندازه تمامی روزهای یک سال صفحه دارد و شما فضای زیادی برای تبلیغات برند خود دارید. مثلا می توانید لوگو شرکت خود را به صورت هاور در تمامی صفحات این سالنامه چاپ کنید.

برای تمامی کسب و کارها قابل استفاده است: تمامی سازمان‌ها در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشند، می‌توانند در پایان هر سال سررسید تبلیغاتی وزیری چاپ کنند و لوگو و اطلاعات مربوط به حوزۀ فعالیت خود را روی آن درج کنند و در نهایت آن را به مخاطبان و مشتریان خود جهت تبلیغ سازمان خود بدهند.

اهمیت سررسید تبلیغاتی وزیری در بازاریابی

سررسید تبلیغاتی وزیری بخش مهمی از تبلیغات در کسب و کارهای مختلف است و از آن ها می توان با عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان جهت بازاریابی و تبلیغات برند شرکت بهره برد. برخلاف بسیاری از روش ها که لازم است میلیون ها و یا میلیاردها تومان برای تبلیغ برند و چاپ آگهی در روزنامه ها و تبلیغاتی رادیویی هزینه  کنید. با هزینه ای بسیار کمتر می توانید محصولات و خدمات و خود را برای بازاریابی تبلیغ کنید. سررسید تبلیغاتی وزیری علاوه بر کاربردی بودن بسیار ارزان نیز می باشند و گامی بسیار با ارزش در راستای تبلیغات برند شما هستند.

همچینین سررسید تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات طولانی مدت برند شرکت‌ها محسوب می‌شود. چراکه کمتر کسی پیدا می‌شود که حتی سررسیدهای تبلیغاتی باطله را دور بیاندازد و این موضوع نوید دهندۀ این است که تا مدت‌ طولانی، مخاطبان با نام و نشان کسب‌وکار شما همراه خواهد بود. بنابراین به صاحبان برندها و مشاغل توصیه می‌شود تا به‌جای صرف هزینه‌های بالا برای روش‌های تبلیغاتی بی‌تاثیر، هرساله سررسیدهای تبلیغاتی و یا سالنامه چاپ کنند وبه مشتریان و مخاطبان خود هدیه بدهند.

چاپ سررسید تبلیغاتی وزیری سفارشی

اجرای کمپین‌های تبلیغاتی با طرح ما هدیه باید مطابق اصول صنعت بازاریابی انجام شود و در این زمینه بهتر است پیش از هر کاری با کارشناسان متخصص بازاریابی مشورت کنید؛ اما اگر قصد دارید از انواع قطع سررسید و سالنامه برای طراحی گیفت‌های هدیه خود استفاده کنید، بهتر است با کارگاه‌های متخصص در این زمینه مشورت کرده و از ایده‌های خلاقانه آن‌ها برای طراحی سفارشی سررسیدهای مخصوص برند خود استفاده کنید. در این راستا می توانید از مشاورین ما کمک بخواهید.

با این تعابیر وقتی صحبت از سررسید تبلیغاتی وزیری سفارشی می‌شود، منظور ما طراحی سررسید اختصاصی است که تماماً با ایده‌های تبلیغاتی شما و با چاپ لوگوی برند شما مدل‌بندی شده است. سررسید تبلیغاتی وزیری همواره بهترین انتخاب در اجرای تبلیغات هستند؛ اما با وجود هزینه‌های بالای تولید و هزینه‌هایی که در خرید کاغذ باید بپردازید، بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی با ایده خرید از کلی فروش‌های بازار شما را گمراه کرده و در نهایت هزینه‌های سنگینی را بر دوش شما می‌گذارند و این در حالی است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات سفارشی سازی کارگاه‌های صحافی و چاپخانه با نرخ کمتری سررسید مورد نظر خود را طراحی کنید.

سررسید تبلیغاتی وزیری به همان اندازه که کالای لوکسی در ارائه گیفت‌های تبلیغاتی به شمار می‌آید، به همان اندازه نیز نسبت به سایر سررسیدهای رقعی، پالتویی، اروپایی و … گران‌قیمت‌تر بوده و صد البته طراحی سفارشی آن با هزینه‌های بیشتری انجام می‌شود، با این تفسیر شاید بگویید هر محصول گرانی را از هر کجا که بخریم، گران است پس چه فایده‌ای دارد سررسید سفارشی وزیری را از کلی فروش‌های بازار بخریم یا تولیدکنندگان آن؟

در پاسخ باید بگوییم درست است که هر محصولی هر چقدر هم ارزان یا گران باشد، در تمامی موقعیت‌های مکانی با یک نرخ ثابت فروخته می‌شود؛ اما در هر حال همیشه در خریدهای عمده، خرید از تولیدکنندگان اصلی در کاهش هزینه‌ها تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد؛ بنابراین در خرید کالاهای اختصاصی برند که معمولاً شکل طراحی محصول همواره مطابق با میل مشتری است، استفاده از خدمات سفارشی سازی کارگاه‌های تولیدی نه تنها در تضمین کیفیت کالا نقش دارد، بلکه می‌تواند هزینه‌های شما را نیز کاهش دهد.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان چگونه انجام می شود ؟

با معرفی و چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان و اختصاصی در خدمت شما هستیم. همانطور که می دانید سررسید تبلیغاتی یکی از گزینه های ایده آل برای هر هدیه تبلیغاتی محسوب می شود چرا که از دیرباز در میان مردم رایج بوده و بسیاری از افراد طرفدار چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان می باشند.

یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات و حفظ مشتری استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد که از دیرباز در میان صاحبین کسب و کار رایج بوده است. از میان انبوه هدایای تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی یکی از خاص ترین هدایا محسوب می شود که به دلیل محبوبیت هرساله مورد استفاده قرار می گیرد. اما این هدیه دارای مدل های مختلفی می باشد که می بایست مورد بررسی قرار بگیرد.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان کجا؟

یکی از روش های بازاریابی تاثیرگذار و مقرون به صرفه استفاده و چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان می باشد. همانطور که می دانید سررسیدها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که می توانید به شکل اختصاصی و عمومی آن را سفارش دهید. چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان را می توانید با ما همراه باشید. شما عزیزان با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع مختلفی از سررسیدهای تبلیغاتی را با مدل های متنوع مشاهده کنید. این هدیه ها دارای مدل های متنوع در قیمت های مختلفی می باشند.

مهم ترین کاربرد یک هدیه تبلیغاتی این است که آن را به شرکت های مختلفی که با آن ها سر و کار داریم هدیه می دهیم در حالی که نام برند بر روی سالنامه تبلیغاتی حک شده است و این نام ناخودآگاه در ذهن مخاطب می ماند. بسیاری از افراد هدیه تبلیغاتی مختلفی را دریافت می کنند و آن را پس از مدتی در گوشه ای رها می کنندو به سرعت فراموش می شود. در صورتی که یک هدیه تبلیغاتی درست را انتخاب کنید می توانید مطمئن شوید که حداقل یک سال با مشتری همراه خواهید بود. چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان یکی از آن هدیه هایی است که به دلیل کاربرد فراوان می تواند حداقل یک سال در جلو دید مشتری باشد.

بنابراین هدیه دادن یک سالنامه و تقویم علاوه بر اینکه برای دریافت کننده آن هدیه ای بسیار جذاب است، به احتمال زیاد همواره در طول سال در معرض دید مخاطب قرار میگیرد و این یکی از بهترین روش های معرفی برند خود در طول زمان است. به این صورت نام و لوگو برندی که روی سالنامه چاپ شده است در ذهن مخاطب حک شده و تاثیرگذاری قابل توجهی از نظر بازاریابی و معرفی برند خواهد داشت.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان اختصاصی

از دیگر هدیه هایی که زیر مجموعه چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان می باشد، سررسیدهای اختصاصی است که بر اساس سفارش شرکت و یا ارگان خاصی در اندازه های مختلف و با توجه به نوع سلیقه و نیاز آن ها چاپ می شود. این هدیه صرفا برای یک مجموعه و با یک برند خاص است. به هنگام چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان اختصاصی، جلد سررسید اختصاصی معمولا رنگ و متن و طرح دلخواه را دارد و گاهی نیز با توجه به شغل افراد و یا خدمات شرکت ها طراحی می شود. همچنین کاغذی که برای چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان اختصاصی استفاده می شود نوع و رنگ خاصی دارد. هرچند استفاده از کاغذ گلاسه در این حالت رایج تر است.

خرید سررسید ارزان قیمت

سررسیدها عموما برای شرکت های مختلف و به منظور توضیح مختصری از کسب و کار و معرفی خدمات و یا محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از مهم ترین مسائل در مورد سفارش و چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان، قیمت آن می باشد چرا که خرید با تعداد بالا هزینه ی گزافی را به همراه دارد. در نتیجه در این مسئله قیمت به یکی از مسائل مهم تبدیل می شود. در این زمینه بهتر است به فروشگاهی مراجعه کنید که دارای محصولات متنوع از نظر قیمت و طرح باشند.

خرید سررسید برای سازمان ها و کسب و کارها و هدف برند سازی که دنبال می کنند، باید در زمان مناسب انجام شود و بد نیست بدانید بهترین زمان، وقتی است که نمایشگاه ها و جشنواره ها در ماه پایانی سال برگزار می شوند. برای خرید سررسید ارزان قیمت دقت کنید کیفیت آن طوری باشد که جلد و برگه های آن پاره نشود، شیرازه و صحافی آن از هم باز نشود. جلد پوست پوست نشود و همچنین تاریخ ها درست نوشته شده باشد.

عوامل تعیین کننده بر کیفی سررسید

سررسید تبلیغاتی هدیه ای است که به مدت حداقل یکسال و بطور مکرر توسط شخص هدیه گیرنده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سالنامه هدیه داده شده، نماد و یادآور شرکت یا برند شما در دست مشتریان یا مخاطبان شما است. بنابراین کیفیت چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان به لحاظ طراحی، چاپ و یا تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کیفیت سررسید ارائه شده باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در طول یکسال از آن استفاده کند و در طول این مدت سررسید دچار پارگی یا جدا شدن جلد از صفحات نشود.

کیفیت صحافی سررسید: کیفیت صحافی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر یا دوام سررسید است. سررسیدی که کیفیت صحافی آن پایین باشد، پس از مدتی صفحات آن از هم جدا شده و حتی متلاشی می شود. بنابراین برای چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان بهتر است از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

کیفیت جلد سررسید: کیفیت جلد به دو عامل مرغوبیت پوشش بکار رفته و نحوه ساخت جلد وابسته است. برای آشنایی با انواع جلد و عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آنها، می توانید بخش اطلاعات محصول را مشاهده کنید.

کیفیت جلد چسبانی سررسید: جلد چسبانی یکی از مراحل مهم صحافی محسوب می شود. چنانچه جلد چسبانی با دقت صورت نگیرد، به مرور زمان و در اثر استفاده مکرر، جلد از داخل سررسید جدا می شود. همچنین عدم دقت در جلد چسبانی تاثیری منفی بر ظاهر سررسید خواهد گذاشت.

کیفیت کاغذ و چاپ داخلی سررسید: کاغذ مورد استفاده در سررسید دارای انواع گوناگون و سطوح کیفی متفاوت است. کشور سازنده کاغذ، اغلب نشان دهنده میزان کیفیت آن است. در بازار ایران، کاغذ تحریر اندونزی به عنوان کاغذ مرغوب و کاغذ های چینی به عنوان کاغذ نا مرغوب شناخته می شوند. نوع کاغذ استفاده شده تاثیر بسزایی بر کیفیت و قیمت نهایی سررسید دارد.

کیفیت چاپ اوراق داخلی کاغذ های تحریر و لت های گلاسه به تکنولوژی دستگاه چاپ مورد استفاده، نوع مرکب و میزان مهارت و دقت اپراتور چاپ وابسته است. یک چاپ با کیفیت دارای ویژگی هایی مانند تراکم رنگ بالا، زنده بودن رنگ، یکدست بودن رنگ ، عدم تغییر در محل چاپ اجزا و روی هم خوری مناسب است.

کیفیت لیزر و حک لوگو روی سررسید: روش های متفاوتی برای درج یا حک لوگو روی جلد سررسید وجود دارد. از آنجا که لوگوی روی جلد، نشان دهنده هویت سازمان سفارش دهنده آن است، می بایست دقت و تکنولوژی لازم جهت هر چه بهتر نمایش دادن لوگو بکار گرفته شود.

کیفیت طراحی سررسید: طراحی سررسید تاثیر بسزایی بر کیفیت ظاهری آن خواهد داشت. علاوه بر نوع جلد و قطع سررسید مانند سررسید وزیری و یا سررسید اروپایی و…، عواملی مانند نحوه طراحی صفحات، چیدمان اعداد و نوشته ها، فونت های بکار رفته، ترکیبات و فواصل و رنگ بندی صفحات داخلی سررسید نیز از عوامل تاثیرگذار بر جذابیت بصری چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان خواهند بود.

ارزیابی میزان زیبایی طراحی، به سلیقه و دیدگاه سفارش دهنده بستگی دارد. اما در انتخاب تولید کننده مورد نظر، میزان توجه وی به عوامل زیبایی شناختی و نوآوری در طراحی را مد نظر قرار دهید. طراحی سررسید باید بسته به مدل آن بر مبنای روزانه ، دوروزه و هفتگی به طور مناسب صورت پذیرد تا بتوان استفاده درستی از سررسید تولید شده داشت. مثلا در سررسیدهای روزانه به دلیل اینکه فضای بیشتری جهت نوشتن مورد نیاز است باید طراحی به گونه ای باشد که فضای مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد.

سفارش سررسید تبلیغاتی از کجا ؟

موضوع دیگری که در رابطه با تبلیغات و هر یک از هدایای تبلیغاتی وجود دارد میزان مبلغی است که صرف خرید آن می شود و سفارش سررسید تبلیغاتی می باشد. در حالت کلی پیشنهاد ما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی که در حوزه تبلیغات و گسترش کسب و کارهای مختلف فعالیت دارد به مشاغل مختلف پیشنهاد می دهیم هر ساله بودجه ای مشخص جهت تبلیغات برندشان تعیین کنند. به همین جهت می توان گفت هزینه ای که صرف خرید هر یک از این سررسید تبلیغاتی ها می شود امری مهم است.

همچنین این هدیه ارزشمند درمیان ست مدیریت تبلیغاتی نیز استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. در صورتی که می خواهید هدیه خود ارزشمندتر جلوه کنید و می توانید سررسید تبلیغاتی را در قالب یک ست مدیریتی تبلیغاتی ارائه کنید.

قیمت سررسید تبلیغاتی چقدر است ؟

آیا از قیمت سررسید تبلیغاتی اطلاعاتی دارید؟ حتما شما نیز می دانید که بدون شک یکی از هدیه های تبلیغاتی پرکاربرد و مفید که بسیاری از سازمان ها، ارگان ها و مدیران شرکت سالیانه تعداد انبوهی از آن را برای مشتریان خود سفارش می دهند، سررسید تبلیغاتی می باشد. استفاده از سررسید تبلیغاتی جدید و تبلیغ از طریق آن باعث می شود که یک شرکت به صورت کاملا خاص و کاربردی مشتریان وفاداری را برای خود داشته باشد و کسب و کار وی شیک تر نمایش داده می شود. این هدیه باعث می شود نام و برند شما به مدت یک سال در معرض دید مشتری باشد و این امر موجب می گردد که برند شما ناخودآگاه در ذهن مشتری ثبت شود.

طی چندین سال گذشته تجربه نشان می دهد که یکی از پردرخواست ترین هدایای تبلیغاتی سررسید بوده است. اما نکته مهم قیمت سررسید تبلیغاتی می باشد. تا چندین سال اخیر هر شخص شاید در ابتدای سال از چندین شرکت مختلف سررسید تبلیغاتی دریافت می کرد اما در سال های اخیر به دلیل شرایط بد اقتصادی و هزینه بالای کاغذ  و صد البته گرانی به این موضوع دامن زده و تنها شرکت های خاص که می خواهند به صورت مادام العمر برند خود را برتر جلوه دهند از این هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند.

اما خبرها حاکی از آن است که هنوز هم بسیاری از افراد طرفدار سررسید تبلیغاتی و تقویم رومیزی تبلیغاتی هستند چرا که این دو گزینه پیش از این حسن نیت خود را ثابت کرده اند و توانسته اند در زمینه تبلیغات بسیار موثر واقع شوند. در واقع می توان گفت سررسید تنها هدیه تبلیغاتی است که می تواند یک مشتری را یک سال مداوم وفادار نگاه دارد و برند و خدمات شما را در ذهن وی ماندگار کند. پس خرید و بررسی قیمت سررسید تبلیغاتی را باید از حالا آغاز کنید که می توانید یک تبلیغات ماندگار را از شرکت خود بر جای بگذارید.

قیمت انواع سررسید تبلیغاتی

پیش از اینکه به مقوله قیمت سررسید تبلیغاتی بپردازیم در ابتدا می خواهیم انواع سررسید تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم. سررسید تنها به یک مدل محدود نمی شود و انواع مختلفی دارد و به همین دلیل قیمت سررسید تبلیغاتی متنوع است. از جمله این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از سررسیدهای رایج در تهران سررسید وزیری می باشد که معمولا در سایز ۱۷ در ۲۴ به چاپ می رسد. این سررسید انتخاب بسیاری از ارگان ها، شرکت ها و سازمان ها می باشد چرا که در واقع یکی زا بهترین سررسیدها محسوب شده و یک سررسید بزرگ و نفیس تلقی می شود. این مورد برای هدیه دادن زا سازمان ها و مراکز دولتی و حتی شرکت های بزرگ خصوصی بسیار مناسب است. اما برای کسانی که هر روز یادداشت برداری می کنند و باید آن را همراه خود داشته باشند گزینه مناسبی نیست.

سررسید رقعی

سررسید با قطع رقعی هم نوعی سررسید لاکچری است که اندازه‌ای برابر با ۲۱ در ۱۵ سانتی‌متر دارد. این سررسید تنها کمی از سررسید وزیری یعنی به اندازه دو سانتی‌متر از طول و عرض کوچک‌تر طراحی می‌شود، اما حمل آن بسیار راحت‌تر است.

سررسید اروپایی

در نهایت به سالنامه اروپایی می‌رسیم که یک سررسید خاص است و دلیل نامگذاری آن فقدان استاندارد کلی و یکپارچه برای این قطع در کشور است. صفحات داخلی سررسید اروپایی معمولا بین ۱۳ تا ۱۳.۵ سانتی‌متر عرض دارد و ارتفاعش بین ۲۱ تا ۲۲ سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. جلد سررسید قطع اروپایی بسته به نوع صحافی دوختی یا فنردوبل از ۰.۵ تا ۱.۵ سانتی متر از داخل آن بزرگتر است. سررسید اروپایی به دلایلی چون اندازه مناسب حمل روزمره و خوش‌دست بودن، از پرفروش‌ترین سالنامه‌ها به شمار می‌رود که گزینه خوبی برای حمل و یادداشت‌های متعدد است.

سررسید جیبی چیست؟

اگر تابحال به مرکز چاپ سررسید رفته باشید حتما نام سررسید جیبی را هم شنیده اید سررسید جیبی دارای ابعاد کوچکتری نسبت به سایر سررسیدها است و طبیعتا از قیمت پایین تری نیز برخوردار است این نوع سررسید با ابعاد کوچک خود به خوبی در کیف و یا جیب شما جا می شود اما تنها برای دیدن تاریخ و نوشتن برنامه مناسب است چرا که جایی برای نوشتن محتواهای طولانی ندارد

قیمت سررسید تبلیغاتی جدید چند است ؟

تغییر شرایط اقتصادی در چند سال اخیر باعث شده است که قیمت سررسید تبلیغاتی جدید اندکی تغییر کند و در نتیجه برای سفارش سررسید تبلیغاتی در ابتدا باید قیمت سررسید تبلیغاتی جدید را بدانیم. شما عزیزان برای مشاهده تعرفه ها و قیمت سررسید تبلیغاتی جدید می توانید به بخش سررسید تبلیغاتی مراجعه کنید.

انواع سررسید بر حسب جنس جلد کدام است؟ 

بر اساس نوع جلد نیز انواع مختلفی از سررسیدها را داریم که می توان به سررسید چرم طبیعی یا سررسید چرم مصنوعی،سررسید سلفونی  (گلاسه با روکش سلفون مات یا براق)، سررسید گالینگور، سررسید ترمو و سررسید چرم با چاپ اختصاصی اشاره کرد.

تنوع سالنامه ها از نظر تاریخ بندی چقدر است؟

درحال حاضر از تاریخ های میلادی و هجری شمسی برای چاپ سالنامه ها استفاده می شده است، زیرا تاریخ دیگری مدنظر مشتریان نیست، البته به تازگی در بازار ایران، سررسیدهایی با تاریخ میلادی به صورت انحصاری متقاضی دارد.


سررسید بر اساس نوع جلد به چند دسته تقسیم می شوند ؟

سررسید بر اساس نوع جلد به چند دسته تقسیم می شوند ؟

در حال حاضر چهار نوع جلد برای تهیه سررسید بیشتر استفاده می شود که عبارتند از جلدهای چرم، گالینگور، اشبالت و ترمو که البته هر کدام از این نوع جلدها، ساختار های متفاوتی دارد.

روکش های متنوعی برای تولید سررسید استفاده می شود تنوع روکش ها از چرم مصنوعی تا معمولی، ترمو، جیر و چرم مصنوعی لاکچری است. حتی می توان از چرم های طبیعی نیز برای تهیه جلد استفاده کرد. برای چاپ روی جلد سررسید، روشهای جدیدی را می توان انتخاب کردو به شکل ترکیبی از طلاکوب، داغی کوب بر روی روکش ها استفاده کرد. به تازگی از چاپ های رنگی بر روی روکش توسط تکنولوژی جدیدی استفاده می شود برای برندهایی که می خواهند لوگوی آنها به صورت رنگی چاپ شود و می توان هر لوگویی را بر روی هر روکشی اعم از ترمو یا غیرترمو به صورت رنگی چاپ کرد.

جلد ترمو ایتالیایی است و بیشتر شرکت های تولید کننده سررسید بالاجبار این جلد متریال این جلد هارا از ایتالیا تامین کنند یکی از علت هایی که این مترایال از ایتالیا وارد می شود این است که ترمو داخلی دارای کیفیت پایینی است و در ایران شرکتی که ترمو با کیفیت تولید کند نداریم. معمولا کیفیت جنس های ایرانی درجه دوم و سوم هستند. البته امیدوار هستیم کارخانه های ایرانی بتوانند در اینده ای نزدیک این ترمو ها در سریعترین زمان خود تولید کنند که بتواند کمک شایان به شرکت های تولید کننده سررسید باشد هم به اقتصاد کشور کمکه شایانی کند.

چرم دوزی در ساخت تقویم و سررسید چه کاربردی دارد؟

چرم در صنعت صحافی نیز کاربرد داشته و می توان گفت به این صنعت ارزش و اعتبار کار می دهد. چرا که تقویم دیواری و سررسیدهای چرمی به دلیل قیمت های بالای آنها معمولا مشتریان خاص خود را دارند و این خاصیت چرم است که به خاص شدن کار صحافان کمک می کند . اما چطور می توان این نوع از صحافی سررسید چرمی را در اختیار همه ی اقشار با درآمد های متنوع قرار داد ؟

به این منظور از طرح چرم استفاده می شود که در بین صحافان به گالینگور معروف است. در قسمت اجرایی تبلیغات مجموعه ای از کارها به کارگاه ساخت سررسید و تقویم رومیزی محول می شود که به نام کارگاه صحافی معروف است. سررسید ها که از لحاظ نوع صفحات داخلی به چند دسته ی سررسید یک روزه و سررسید دو روزه تقسیم می شوند به دو دسته ی سررسید فنری و سررسید دوختی نیز قابل دسته بندی هستند. پس از ساخت اسکلت سررسید باید آنها را جلد کرد.

جلد سررسید چند گونه است :

  • جلد سررسید سلفونی (جلد سررسید کاغذی گلاسه )
  • جلد سررسید چرم
  • جلد سررسید گالینگور (جلد سررسید طرح چرم)

استفاده از جلد طرح چرم که این اواخر در بین صحافان بسیار رایج شده است به نام گالینگور در این صنف معروف است . محبوبیت استفاده از سررسید جلد چرم و سررسید طرح چرم یا سررسید گالینگور به سبب امكان داغی کردن سررسید (پرس زدن ) چاپ نام یا لوگوی برند بر روی جلد سررسید برای سازمان ها و ادارات می باشد که این امر بر روی سایر انواع جلد ها امکان پذیر نیست.

گالینگور معمولا به صورت طاقه ای تهیه می شود و در ابعاد مورد نیاز سررسید ها و جلدهای تقویم ها برش داده می شود . جلد چرم به صورت دوختی به صفحات داخل متصل می شود . این در حالی است که سایر انواع جلد ها از جمله گالینگور یا طرح چرم به صورت چسبی شیرازه می شوند .

تقسیم بندی جلد سررسید

جلد سلفون (جلد سخت) : طرح مورد نظر روی گلاسه با گرماژ مناسب چاپ می شود که با روکش سلفون استحکام آن چند برابر می شود.

جلد چرم: سررسیدهایی که در جلد آن از چرم های مصنوعی استفاده می شود و بسیار شکیل و با کیفیت بالا هستند این نوع جلد قابلیت چاپ ندارد و در عوض از قابلیت های چاپ داغی روی سالنامه ، چاپ طلاکوب روی سررسید ، چاپ سیلک روی سالنامه  می توان استفاده کرد.

جلد جیر: پارچه استفاده شده جیر است که با کیفیت های متفاوت در بازرا موجود می باشد این نوع جلد قابلیت چاپ ندارد و تبلیغات را فقط می توان با حک لیزر بر روی سررسید ، چاپ سیلک بر روی سررسید و چاپ طلاکوب بررروی جلد انجام داد.

جلد گالینگور : در واقع نوعی کاغذ با استحکام بالاست که از رنگها و بافتهای متنوعی تشکیل شده است و با قابلیت چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و حک لیزر می باشد.

سررسید بر اساس صحافی نوع جلد به چند دسته تقسیم می شوند ؟

بر اساس صحافی که بستگی به صفحات داخلی و نوع جلد تقسیم بندی می شود :

  • سررسید دوختی و یا ته دوخت
  • سررسید فنر دوبل یا فنر مارپچ
  • سررسید کلاسوری
  • سررسید ته چسب

سایز استاندارد سررسید چقدر است ؟ 

سایز استاندارد سررسید چقدر است ؟ 

  • سررسید رحلی ( ۲۱ در ۲۸.۵)
  • سررسید وزیری ( ۲۵ در ۱۷.۵)
  • سررسید رقعی ( ۲۱ در ۱۴.۵)

پالتویی که در دو نوع کوچک و بزرگ موجود  است:

  • سررسید پالتویی کوچک ( ۱۱ در۲۰)  بزرگ ( ۱۱/۵ در ۲۲/۵ )
  • سررسید پالتویی جیبی ( ۱۴ در ۱۰)
  • سررسید پالتویی روپایی ( ۱۴ در ۱۰)

سررسید دارای چند بخش کلی می باشد؟ 

هر سررسید دارای ۳ بخش می باشد

مقدمه : در برگیرنده تصاویری از نوروز و یا …. باشد و نیز صفحه ای بنام دارنده سالنامه می باشد.

صفحات داخلی سررسید: که صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار می باشد البته خود صفحات داخلی معمولا ۴۰ مدل مختلف تقسیم بندی می شود .

بخش پایانی: در این بخش که شامل صفحاتی می باشد که می توان اطلاعات مهندسی و یا برگه هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و غیره را یافت.


صحافی سررسید چگونه انجام می شود؟

صحافی سررسید چگونه انجام می شود؟

بعد از چاپ فرم صفحات سررسید و اولین قدم در صحافی سررسید تا کردن فرم ها می باشد . این کار بوسیله دستگاه ورق تاکنی انجام می شود. سررسید هایی که در ابعاد ۵۰×۷۰  و ۴۵×۶۰ چاپ شده اند تا شده و هر برگ بعد از تا شدن به ۸ تا ۱۶ قسمت تقسیم می شود . در این روشی که در صحافی سررسید وجود دارد دسته های کاغذ بر روی تخته ای قرار گرفته و در ابتدای دستگاه قرار گرفته و پس از آن بوسیله باد، مکیده و بصورت برگ برگ وارد دستگاه می شوند. هر کدام از این برگها پس از تا شدن ( ۳ بار تاشدن بر روی خودشان)  در نهایت به صورت فرم ۸ یا ۱۶ تایی در می آیند. دستگاه های ورق تاکنی حدودا هر ساعت ۱۰۰۰۰  برگ ۵۰×۷۰ یا ۶۰×۴۵  را به صورت فرم تا می کند .

دومین مرحله در صحافی سررسید یا سالنامه ترتیب کردن فرم سررسید هاست. این کار به وسیله دستگاه ترتیب کن سررسید انجام می شود. این دستگاه روزهای سال را به ترتیب پشت سر هم قرار می دهد و یکی از مهترین کارها در صحافی سررسید را انجام می دهد.باید دانست که تعداد فرم ها در سررسید یا سالنامه متغیر است. اگر ما سالنامه ای داشته باشیم که بصورت سررسید جمعه جدا و هر جمعه در یک صفحه باشد برای هر سال می توان گفت ما به ۲۴ فرم نیاز داریم که هر فرم ۱۶ صفحه می باشد.

سوم مرحله از صحافی سالنامه یا سررسید ته دوزی سررسید می باشد. این کار بوسیله دستگاه ته دوزی انجام می شود. وظیفه این دستگاه این است که با نخ و سوزن فرم هایی که قبل بوسیله دستگاه ترتیب کنی تا شده بودند به هم وصل می کند. این مرحله برای استحکام و مقاومت بیشتر سررسید انجام می شود . بعضی از تولید کنندگان برای پایین آمدن قیمتشان و برای اینکه سررسید ارزان داشته باشند، از این مرحله صرف نظر می کنند ولی این مرحله باعث ماندگاری بیشتر سررسید و سالنامه ها در برابر پارگی می باشد.

مرحله چهارم در صحافی سررسید ها مرحله صحافی با چسب سرد سررسید است. این مرحله بوسیله دستگاه چسب کشی انجام می شود. در این مرحله سررسید ها روی ریلی قرار می گیرند و و بعد از گذشتن از غاطک های حاوی چسب، عطفش چسب کشی می شود . این مرحله بسیار مهم است و کیفیت چسب ( غلظت چسب ) بر روی کار نهایی و کیفیت سررسید بسیار تاثیر گذار است.

مرحله پنجم در صحافی سررسید ها برش دادن لبه های بالا و پایین و جلویی سررسید می باشد. این کار بوسیله دستگاه برش انجام می شود . کار با دستگاه برش را می توان از جمله پر کار ترین دستگاه ها در صحافی سررسید و سالنامه نامید. کاره این دستگاه صاف کردن لبه های سررسید و سالنامه بوسیله تیغه فولادی برش می باشد.

صحافی سررسید ها از روشهای دیگر هم امکان پذیر است که یکی از این روش هارا می توان پانچ کردن عطف سالنامه نامید . اینکار باعث می شود ورق های سررسید و سالنامه راحت تر ورق بخورند . کار سوراخ کردن یا پانچ کردن عطف سررسید یا سالنامه و یا تقویم ها بوسیله دستگاه پانچ اتوماتیک سالنامه انجام می شود. پیشنهاد می شود از پانچ های دستی که باعث چسبندگی ورق های سررسید به هم دیگر می شود استفاده نکنید .

در صحافی سالنامه پس از پانچ کردن عطف سررسید نوبت به فنر زدن سالنامه می شود . این کار بوسیله دستگاه فنر انداز اتوماتیک انجام می شود . کار دستگاه فنر زن اتوماتیک سررسید شیت کردن فنر های برای سررسید به اندازه دلخواه و پس از آن قراردادن و ردکردن فنر از داخل سررسید ها  پس از آن خم کردن فنر که بصورت اتوماتیک انجام می شود، است. سرعت این دستگاه بصورتی است که می تواند حدوده ۱۵۰۰ جلد سالنامه را یکساعته فنر کند. اغلب از این دستگاه برای صحافی تقویم های رومیزی و دیواری استفاده می شود.

دستگاه بعدی که در صحافی سررسید ها و سالنامه ها کاربرد دارد دستگاه آستر چسبانی است که وظیفه آن این است که در اول و آخر سررسید ها آستر بدرقه را بچسباند . این کار اغلب بوسیله دستگاه و با کیفیت بالا انجام می شود . در بعضی اوقات این کار به روش دستی هم انجام می شود که ما به دلیل کیفیت پایین آن را پیشنهاد نمی کنیم .


بهترین تولید کننده سررسید و سالنامه چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین تولید کننده سررسید و سالنامه چه ویژگی‌هایی دارد؟

سررسید و تقویم ها امروزه به ابزار موثری برای ارائه اطلاعات شرکت ها به مشتریانشان تبدیل شده اند، اما برای رسیدن به این هدف انتخاب یک شرکت انتشاراتی معتبر و مناسب برای چاپ سررسید و تقویم ضروری است. شرکت های بسیاری هستند که خدمات متفاوت انتشاراتی و چاپی از جمله چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ، جزوات و تولید ساک دستی کاغذی و غیره را به شرکت ها ارانه می کنند، اما شما باید عرضه کننده ای را انتخاب کنید که از منافع اقتصادی شما حمایت کرده و از اهمیت چاپ تقویم رومیزی و چاپ سررسید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم برای ارتقای شرکت آگاه باشید،

بهترین تولید کننده سررسید یا سالنامه یا یک شرکت انتشاراتی مناسب برایتولید سالنامه باید در عین ارائه محصول با کیفیت برتر، نیازهای شما را نیز به خوبی بشناسد. یکی از مهم ترین مسائل در زمان انتخاب بهترین چاپخانه برای چاپ سررسید، میزان حرفه ای بودن اعضای تیم چاپخانه آن است. در زمان انتخاب انتشاراتی مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید که این شرکت تیمی از کارشناسان حرفه ای دارد که در کل دوره آماده سازی سررسید و سالنامه از شما حمایت می کنند. اعضای این تیم باید با تجربه بوده و از تمامی راهکارها و گزینه های موجود در زمینه چاپ حرفه ای سررسید و تقویم تبلیغاتی آگاه باشند.

برخی از شرکت های انتشاراتی خدمات دیگری از جمله بازاریابی دیجیتالی را نیز به مشتریان خود عرضه کرده و بدون توجه به میزان و مبلغ سفارش مشتریان با احترام بسیار زیاد با همه آنها برخورد می کنند. این شرکت ها همچنین در پی دریافت هر سفارش یک متخصص خاص را مسئول پیگیری و رسیدگی به تمامی مراحل آن سفارش از طراحی تا چاپ می کنند نکته مهم بعدی کیفیت سررسید است، زیرا سررسیدها نماینده شرکت شما در بین مخاطبان هستند و به همین دلیل باید در طراحی و چاپ آنها نهایت دقت أعمال شود. چاپ سررسید ارزان با کیفیت پایین تصویر خوبی از شرکت در بین مخاطبان ارائه نمی کند، زیرا مشتریان از نحوه طراحی و کیفیت چاپ سررسید هر شرکت پر میزان حرفه ای بودن آن قضاوت می کنند. ارائه یک سررسید با کیفیت بالا همیشه مشتریان شما را خوشحال تر کرده و مشتریان بیشتری را به سمت شما می کشد. همچنین به یاد داشته باشید سررسیدها باید بادوام، سرزنده و متناسب با مشخصات شرکت طراحی شده باشند.

مساله بعدی قیمت سررسید و سالنامه ارائه شده توسط شرکت انتشاراتی است، یک شرکت انتشاراتی خوب و مناسب می تواند تقویم ها را با قیمت پایین تری عرضه کند. شما همچنین می توانید با تعدادی از مشتریان سابق شرکت انتشاراتی مورد نظر خود تماس گرفته و از آنها درباره کیفیت طراحی، چاپ و قیمت تقویم های چاپ شده در گذشته توسط آن شرکت سوال کنید پیروی از این راهکارها می تواند ایده روشنی از خدمات و کیفیت ارائه شده توسط شرکت انتشاراتی را در اختیار شما قرار دهد.

6 نظرات
  1. سررسید ارزان ۱۴۰۰ می گوید

    بهترین سررسید فروش هارو برای سال ۱۴۰۰ معرفی کردید دستتون هم درد نکنه ولی بنظرتون بازار سررسیدی هم با این وضع بازار وجود خواهد داشت!؟
    بازار سررسید سال ۹۹ بخاطره کرونا له شد، سال ۱۴۰۰ هم مشکلات دلار و… هم بهش اضافه میشه بیچاره تولید کننده های سررسید . هر چی سال های پیش سود میکردند این دو سال باید ضرر بدن

  2. سررسید ارزان می گوید

    ننوشتید کدام فروشگاه سررسید ارزان دارند ؟

  3. chapioon می گوید

    ممنون از مطلب خوبتون لطفا درباره تقویم رومیزی ۱۴۰۰ هم مطلب بذارید

  4. lkjl می گوید

    اخه بیکاری انشا می نویسی با اون تیتر بدون اعلام آدرس واقعا بیکارید

  5. پارت می گوید

    با کیفیت ترین سررسیدهای اروپایی و وزیری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.