طراحی بروشور تبلیغاتی | قیمت طراحی بروشور ارزان | طراحی بروشور حرفه ای

طراحی بروشور تبلیغاتی متحول کننده یک کسب و کار می شود.

طراحی بروشور اغلب برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارد . هر چقدر این طراحی بروشور حرفه ای باشد می تواند تحول عظیمی در یک کسب و کار کوچک ایجاد کند به این صورت که در طراحی بروشور خلاق اگر ایده ای به کار رود که بتواند چشم مخاطبان را به خود جلب کند می توان گفت آن کسب و کار در رسیدن به هدفش گام های موفقی برداشته است. طراحی بروشور با ورد در بیشتر شرکت ها انجام می شود اما اگر میخواهید به هدف خود برسید حتما طراحی خود را به یک طراح بروشور خلاق که طراحی بروشور با فتوشاپ یا طراحی بروشور با ایندیزاین انجام میدهد بسپارید .

چاپ افست بروشور تبلیغاتی ارزان ، تعرفه چاپ بروشور رنگی ، گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ

طراحی بروشور ها چگونه انجام می شود؟

طراحی بروشور ها با نرم افزاهایی گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلیستریتور و ایندیزاین و کورل انجام می شود .و چاپ بروشور تبلیغاتی با دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می شود.

نسبت به سایز و تعداد لت هایی که برای یک بروشور ترسیم می شود باید در نرم افزار مربوطه خطوط و لاین راهنما گذاشته و بر روی هر لت طراحی مورد نظر انجام شود. به طور مثال برای طراحی بروشور در سایز A4  که دارای دو خط تا و 3 لت است ، باید 29.7 را بر 3 تقسیم کرده و هر لت حدوده 9.5 سانتی متر را با یک خط راهنما از هم جدا کرده و بر روی هر لت طراحی مدنظر را انجام دهیم . در اخر یک از کاره خود یک پرینت گرفته و صفحات را تا کرده و روی هم قرار داده تا مطمئن شویم همه چیز سر جای خودش قرار گرفته است .

پیشنهاد میشود برای بروشور چون بوسیله دستگاه خط تا میخورند حتما از روکش سلفون استفاده شود تا اثر ترک روی آن نماند.

چاپ بروشور بهرنگ ، طراحی بروشور تبلیغاتی ، تعرفه چاپ بروشور ارزان ، گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ

چند ایده خوب برای طراحی بروشور تبلیغاتی

هر بروشور سه‌ لت که دو طرف آن رنگی بوده و روکش مات یا براق دارد، می‌تواند یک ظاهر حرفه‌ ای را ایجاد نماید. برای ارائه‌ی دیدگاه‌های شخصی خودتان، از تیم بازاریابی خود استفاده کرده، یک بروشور شاهکار بسازید و آن را بارگذاری نمایید. حتی می‌توانید از بین هزاران تصویر و طرح آماده، نمای کلی بروشور خودتان را آماده کنید و با کمترین تلاش آن را در سایت قرار دهید. اگر برنامه‌ی بازاریابی شما مشخص و دارای اهداف کاملاً معین می‌باشد، می‌توانید تعداد کمی بروشور (مثلاً ۲۵ عدد) را خریداری کنید. اگر موعد تحویل کارتان نزدیک شده و زمان کافی را برای تحویل ندارید، از چاپ دیجیتال استفاده کنید .

چند نکته ای که باید حتما قبل از طراحی بروشور به آن توجه کرد :

  • هدف از طراحی بروشور چیست؟
  • مخاطب مورد خطاب کیست ؟  یک یا چند نفر یا گروه مختلف هستند؟
  • مخاطب ما چگونه محصول را استفاده می کند؟
  • مخاطب باید چه اصلاعاتی را بعد از دیدن این بروشور به دست بیاورد؟
  • آیا متن آگهی توسط مجری تبلیغات نوشته می شود؟
  • در این بروشور پیام چیست؟

چند نکته ای که باید در طراحی بروشور به آن توجه کرد :

  • طراح باید خود را در جایگاه مخاطب قرار دهد.
  • اهمیت اطلاعات بسیار مهم بوده و باید به ترتیب اهمیت چیده شوند.
  • اطلاعات باید روان نوشته شود.
  • باید رنگ ها و صفحات و اطلاعات دارای همخوانی با هم باشند.
  • هر لت کنار هم باید دارای شکل مناسب باشد.
  • هر صفحه در کنار هم باید گویای توازنی عالی باشند.
  • باید عکس و متن هر دو به یک نسبت مساوی و موزون در صفحه بکار رفته باشند.
  • در بروشورها نسبت به کاتالوگ از نقشه ها و المان ها برای معرفی هر چه بهتر کالا و خدمات استفاده می شود.