طراحی کاتالوگ | طراحی کاتالوگ تبلیغاتی | قیمت طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ حرفه ای برای نمایش یک کسب و کار بسیار لازم است.

طراحی کاتالوگ برای معرفی یک کسب و کار بصورت حرفه ای انجام می شود. هر چه طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای تر باشد مخاطبان بیشتری را با خود همراه می کند. طراحی کاتالوگ صنعتی  باید در صنعت های مختلف رنگ و بوی آن صنعت را به خود بگیرد به این شکل که عکس ها و نوشته و رنگ هایی که در طراحی کاتالوگ آسانسور بعنوان مثال استفاده می شود باید بیان گر کیفیت کار و حرفه ای بودن آن صنعت باشد. اگر در طراحی کاتالوگ ارزان از عکس های بی کیفیت استفاده شود حتما بازدهی آن چر چقدرم هم چاپ کاتالوگ حرفه ای باشد به صفر می رسد.

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی ، طراحی کاتالوگ ارزان

طراحی کاتالوگ حرفه ای

شمایل نهایی و حس کاتالوگ می‌تواند تصمیم خرید مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین این موضوع به نام تجاری و اعتبار کمپانی شما کمک خواهد کرد. کاتالوگ می‌بایست چهره‌ای باشکوه و کیفیتی بالا داشته باشد تا بتواند محصولات و خدمات شما را به شکل درست نشان دهد. تکنیک‌های پرداخت نهایی ما شامل لمینت براق و مات، چاپ به صورت برجسته، سلفون براق یا مات ، ‌پوشش آبی یا UV، برچسب‌ زنی داغ یا استفاده از فیبر در داخل بافت کاتالوگ می‌شود. تاثیر رتگ در طراحی کاتالوگ‌ها به شدت به جلوه‌های بصری وابستگی دارند و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتماً آن‌ها را با رنگ‌هایی شفاف و جذاب چاپ کنید. ما انواع مختلف چاپ رنگی را در اختیارتان می‌گذاریم که شامل چاپ چهار رنگی ، رنگ پانتون ، چاپ سیاه‌ وسفید ، چاپ لعاب‌ دار و غیره می‌شود. می‌توانید تکنیک مناسب که با هدفتان سازگاری دارد را انتخاب کنید.

طراحی کاتالوگ ارزان حرفه ای در تهران

طراحی کاتالوگ و قرار دادن اطلاعات

طرحی را انتخاب کنید که تعادل داشته باشد. از گنجاندن مقدار زیادی از اطلاعات و محصولات در یک صفحه‌ی کاتالوگ خودداری کنید. کاتالوگی که تعداد زیادی محصول را در یک صفحه داشته باشد، مشتری را گیج کرده و تصمیم وی مبنی بر مطالعه‌ی کاتالوگ تا انتها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بسیاری از کمپانی‌ها یک طراح را استخدام می‌کنند تا طرح و برنامه‌ی کاتالوگشان را تنظیم کند. چنین طراحانی دارای مهارت و تجربه‌ی لازم برای آماده‌سازی کاتالوگ و چاپ آن هستند. گاهی اوقات کمپانی‌های چاپ کاتالوگ دارای طراحان داخلی هستند که می‌توانند در راستای تولید یک کاتالوگ موثر به شما یاری برسانند. شما برای ساخت یک کاتالوگ موفق نیاز به هزاران آیتم و محصول ندارید. چاپ کاتالوگ می‌تواند یک مجموعه‌ی چهارصفحه‌ای مختصر تا یک کتاب چند صد صفحه‌ای را شامل شود. حتی کمپانی‌هایی که کمترین محصولات را دارند می‌توانند از کاتالوگ برای ارتقای فروش خود استفاده کنند. گاهی اوقات کاتالوگ‌های کوچک‌تر بهتر از نسخه‌های بزرگ هستند و می‌توانند مشتریان بالقوه را بیشتر تحریک کنند. به‌هرحال جستجو در کاتالوگی که ۱۵۰۰ آیتم دارد می‌تواند برای برخی از افراد خسته‌کننده باشد.
وقتی که مزایا و معایب چاپ کاتالوگ را برای کسب‌ وکار خودتان بررسی کردید، باید احتمال سفارش دوباره‌ی آن را نیز لحاظ کنید. نه‌ تنها می‌توانید به دریافت سفارش‌های اولیه‌ ی فراوان برای دریافت کاتالوگتان امیدوار باشید، بلکه امکان دارد چندین ماه بعد مشتریانتان درخواست دریافت دوباره‌ی
کاتالوگ را از سوی شما داشته باشند. همچنین مخاطبان اولیه نیز می‌توانند کاتالوگ شما را به دیگران نشان دهند و بدین‌ترتیب فروش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای در تهران

برای محاسبه تعداد صفحات کاتالوگ برای طراحی و چاپ کاتالوگ باید چیکار کرد ؟

برای محاسبه قیمت چاپ کاتالوگ و طراحی صفحات کاتالوگ باید به صورت فرم کار را حساب کنید به این صورت که هر فرم تشکیل شده از ۴ صفحه و شما باید باید تعداد صفحات کاتالوگ را روی ضریب ۴ ببندید . به عنوان مثال شما اگر یک برگه A4 یا A5 ر ا از وسط تا کنید به شما ۴ صفحه میدهد اگر هنوز در محاسبه تعداد صفحات مشکل دارید وقتی برگه را تا زدید بصورت کتابی شماره صفحه بزنید تا دقیق بتوانید به موضوع پی ببرید . حالا شما میدوینید که اگر کارتون یک برگ به شما ۴ صفحه میدهد و شما برای داشتن ۸ صفحه A5 نیاز به ۲ برگ A4 دارید البته محاسبه این که کاتالوگتون چند برگ یا چند فرم دارد وظیفه شما نیست و شما فقط به مجری میگویید کاتالوگتون چند صفحه دارید وطیفه محاسبه چند برگ یا چند فرم به عهده مجری کار هست .
در کاتالوگ ها برای تعداد صفحات پایین مثل ۴ و ۸ صفحه اغلب همه برگه ها را از یک گراماژ انتخاب میکنند مثلا میگیویند صفحات جلد و داخلی همه ۲۵۰ گرمی یا ۳۰۰ گرمی باشد و اگر صفحه جلد رو سلفون بکشند صفحه داخلی رو هم همینکارو انجام میدهند. البته این سلفون کشی جلد بیشتر به این دلیل هست که موفع تا کردن کاغذ ترک میخورد و این سلفون باعث جلوگیری از ترک خوردن کار میشود . البته سلفون کشی کاغذ های کاتالوگ به زیباتر شدن
کاتالوگ هم کمک میکند و در بعضی مواقع با سلفون براق میتوان کار رو روشن تر و درخشنده تر کرد و با سلفون مات میتوان رنگ های روشن را تیره تر جلوه داد . در تعداد صفحات بالای کاتالوگ فقط برگه جلد را ضخیم تر میگیرند به خاطر مقاومت بالای کاتالوگ، برگه جلد آن را سلفون میزنند که شکستگی کاغذ در موقع تازدن و صحافی به چشم نیاید . اندازه های متداول در طراحی و چاپ کاتالوگ ها بدون در نظرگرفتن قیمت چاپ کاتالوگ اندازه های A5 و A5 و 19×19 و 29/7× 63  سانتی متر و …. میباشد.

 

در طراحی کاتالوگ چه اطلاعاتی باید گنجانده شود ؟

  • در اول کار طراحی کاتالوگ و در آغازین صفحات باید خلاصه ای از رزومه شرکت و فعالیت هایی که انجام میدهد درج شود.
  • باید از افتخارات و جایزه ها و استانداردها و ایزو ها گفته شود.
  • در مورد بهترین کالای ساخته شده و بهترین فعالیت انجام شده بگویند.
  • در مورد مزیت رقابتی کالا نسبت به بقیه رقبا گفته شود و توضیح کاملی داده شود.
  • استفاده از عکس ها و متن ها و توضیح دقیق کالا برای تصمیم گیری بهتر مخاطبان و مشتریان داده شود.
  • توضیح کامل در مورد هر کالا بصورت جدا جدا بیان شود بصورتی که مشتری بتواند کالای مورد نظر خود را نسبت به بقیه کالاها مقایسه و انتخاب کند .
  • درج آدرس سایت و آدرس و نشانی و تلفن های تماس برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و مراجعه حضوری در مواقعی که مشتری به صورت حضوری قرار است کالا را ببیند و یا تست کند.